Slovenija

Bavčarjeva pot do zapora je lahko še dolga, vse lahko ustavi bolezen ali hospitalizacija

Ljubljana, 31. 05. 2017 18.01 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Če Igor Bavčar, ki je pravnomočno obsojen na pet let zapora, pošte ne bo dvignil do 9. junija, bo sodišče iskalo druge možnosti, da mu jo vročijo. Ko bo to pošto sprejel, mu bo okrožno sodišče v Ljubljani poslalo poziv k prestajanju kazni zapora. Sodišče pa to stori najpozneje v osmih dneh po prejemu pošte. A pot do zapora je lahko še kako dolga.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Življenje v zaporu na Dobu
    04:45
    Iz SVETA: Življenje v zaporu na Dobu
  • Iz SVETA: Izogibanje zaporu s pomočjo zdravniških opravičil
    02:12
    Iz SVETA: Izogibanje zaporu s pomočjo zdravniških opravičil
  • Iz SVETA: Podržaj o zdravju zapornikov
    01:35
    Iz SVETA: Podržaj o zdravju zapornikov
  • Iz SVETA: Kdaj bo šel Bavčar v zapor?
    01:26
    Iz SVETA: Kdaj bo šel Bavčar v zapor?
  • Iz 24UR: Bavčar še ni prevzel pošte
    02:24
    Iz 24UR: Bavčar še ni prevzel pošte
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (418)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

oježeš
01. 06. 2017 17.29
+3
A tako. Ko mu bodo vročili. Nam pa, če te ne dobijo, vržejo v nabiralnik in velja za vročeno. In zakaj je Bavčar tukaj izvzet in zanj to ne velja? Da si lahko še kak dan oddahne in spočije?
brezveze13
01. 06. 2017 15.22
+3
če je drčava in vlada gnila tudi drugo ne more biti boljše
Razumnež
01. 06. 2017 15.00
+5
Meni samo ni jasno naslednje..... Bil je spoznan za krivega in sodba se glasi zapor. Zakaj recimo ni v zaporu že danes? Kaj se čaka?
Razumnež
01. 06. 2017 15.02
+4
Zakaj se takoj, ko je sodnik izrekel sodbo, človeka ne odpelje v zapor?
brezveze13
01. 06. 2017 15.23
+2
potrbno je še dati malo zaslužka odvetnikom
wolfterier
01. 06. 2017 15.43
+3
Podpredsednik Drnovškove LDS čaka na prevoz s Falkonom,a ne !
oježeš
01. 06. 2017 17.33
+1
Ker ni delavec, ker je treba počakati, kakšne igrice se bo še izmislil in za to mu je treba dati čas. Novih metod natego vanja si ne moreš izmisliti kar čez noč. Nam se pa tako nič ne da narediti, kot jamrati po medijih.
felix58
01. 06. 2017 13.50
+3
ljudje, pa kaj bi dajali mrliča v arest...mrlič je za na pokopališče
sinhron
01. 06. 2017 13.37
-1
Zanj bo poskrbel Pahor ali pa Medikor s kakšnim navideznim rezom in hospitalizacijo !
wolfterier
01. 06. 2017 15.44
+2
Kakšno zvezo ima Pahor z Medikorjem,a ma tudi kliniko v Avstraliji...
dostojevski II
01. 06. 2017 13.30
+2
Bavčarjeva pot do zapora je lahko še dolga, vse lahko ustavi ..... TOČNO TAKO !.... Po letu 1991 so sprejeli v DZ praktično vso zakonodajo nanovo. Namesto totalitarne zakonodaje SFRJ, po kateri je kriminalec končal v arestu, so sprejeli demokratično zakonodajo Samostojne Slovenije, po kateri si lahko kriminalec z nagrabljenim denarjem najame četico odvetnikov, se izogiba sojenju, ne dviga sodne pošte...., vse z ciljem da zadeva zastara. In potem kriminalcu celo pripada odškodnina. Tudi če je kriminalec pravnomočno obsojen, kot je to Bavčar, mu ni potrebno v arest, če predloži dokumentacijo, da je na smrt bolan. To da igra košarko sploh ni pomembno, važna je edino dokumentacija, ki so jo proti plačilu spisali na zasebni kliniki. Bavčarja lahko aresta reši tudi US, če sodbo razveljavi in jo pošlje v ponovno sojenje na prvo stopnjo. To dejansko pomeni zastaranje zadeve. Kar se je zgodilo v zadevi Patria.
dostojevski II
01. 06. 2017 13.37
+3
Če so v letih 1991 -1995 v vladi, v DZ, sedeli takšni modeli kot Janša, Bavčar, Omerza ter predlagali oz. sprejemali zakonodajo, ki je pisana na kožo kriminalcem, ni kriva zakonodaja temveč tisti ki je zakone pisal (vlada) in sprejemal (DZ).
kam51
01. 06. 2017 14.33
-4
Tako zakonodajo smo imeli že v SFRJ. NOBEN RDEČ DIREKTOR, KI JE KRADEL NI ŠEL V ZAPOR . In točno to se dogaja tudi danes. Imamo še vedno iste elite na oblast. To o direktorjih je čista resnica, je bila moja mati sodna zapisnikarica na sodišču.
tona Iteb
01. 06. 2017 15.11
+0
Ni?ve?Rde?ihLaži
02. 06. 2017 11.50
-2
dostojevski II, oz oseba, ki se skriva za tem nickom, seveda nič ne omeni, da se zadeva Bavčar ni odvijala po zakonih iz leta 1995, ampak po tistih, sprejetih v vladavini tovariša Drnovška, kjer so zaščitili tajkune z levice in z njimi tudi vse rdeče direktorje, ki so z izčrpavanjem nekoč družbenih podjetij nakopičili milijone na zasebne račune in je v primerjavi z njimi Bavčar navaden amater. Seveda ima tovariš, ki se skriva za nickom dostojevski II, tudi osebne razloge, za pisanje laži in poskusov zavajanja. Prav zaradi teh razlogov se tudi skriva pod anonimnim nickom. Zelo rad pa tako iz anonimnosti uporablja polna imena in priimke drugih ljudi. Nas to na kaj spomni ?
23345
02. 06. 2017 16.44
kam51 kaj bluziš, pa kako so šli vsi v zapor, pa ni bilo važno kakšen si bil. rAZLIKA JE BILA SAMO TA , DA SI NI NIHČE UPAL KRASTI. No malo so pa vseeno pokradli, kašen kilo moke, kakšen vijak, kakšen ki cementa. No to so pa že ukradli takrat.
yurife
01. 06. 2017 13.13
+2
Na veliko se je kradlo tako v prejšnjem kot zdajšnjem sistemu, razlika je le ta, da včasih so vsi lahko kradli, zdaj pa lahko samo izbrana elita..stare in nove dolgove pa bodo žal odplačevale še generacije...
tona Iteb
01. 06. 2017 15.14
+1
se strinjam: tudi mali človek(delavec) si je v prejšnjem sistemu s pomočjo pridnih rok zgradil svoj domek
Ni?ve?Rde?ihLaži
02. 06. 2017 11.50
+0
Danes pa si zgradi vilo. Seveda, na svoj račun in ne na družben s krajo.
gangsterist
01. 06. 2017 13.12
+5
vse že vemo,tako da ni potrebno ponovno razlagat. baje je dobil hemeroide, zato ne more sedet
Transformerji
01. 06. 2017 13.12
+2
Tudi pot do pravne države je nekje daleč, daleč za obzorjem.....
godzila
01. 06. 2017 13.02
+4
svinjarija od te države ,da lahko nekdo ,ki več kot očitno izigrava sistem in se sklicuje na to ,da je bolan ter zato ni sposoben odslužiti zaporne kazni pa čeprav je pravnomočno obsojen pa čeprav bi mu tudi v zaporu lahko nudili vse potrebno kar se tiče zdravstvene oskrbe in ostalega, ta baraba od BAVČARJA pa še vedno lahko vleče svojo fajfo po gostilnah sem ga videl osebno v Lubljani s še enim kravatarjem, obenem pase prav veselo smehlja,nekdo pa ,ki je okradel kekec pašteto pa v zapor in to na hitro,Bavčar karma bo že poskrbela za tebe tako ali drugače,a ja pa ,da ne boš pozabil danes maš trening košarke ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
yurife
01. 06. 2017 13.09
+3
Bavčar je tolk dnarja pokradel, da lahko še karmo podkupi...
kam51
01. 06. 2017 14.35
+0
Vsi ki so lizuni komunajzarjev so izven zaporov Zidar, Bavčar, Janković....
23345
02. 06. 2017 16.46
+1
kam51, lopovi belogardističnih podpornikov pa sedijo ali ne ???????
23345
02. 06. 2017 16.46
kam51, vsi lizuni bele garde pa sedijo za krajo, ali ne ?????
prašek
01. 06. 2017 11.35
+2
Dober dan želim vsem tovarišem in tovarišicam !
prašek
01. 06. 2017 11.36
+7
Pravosodni policisti ga lahko počakajo pred domom, mu oddajo sodbo in poziv na prestajanje. Potem ga pa varnosti radi, vklenejo in odpeljejo na Dob !
prašek
01. 06. 2017 11.37
+7
Lahko pa ga še vklenjenega malo sprehodijo po Kopru. V okolici Istra Benza, seveda !
trdovrat
01. 06. 2017 12.49
+7
Prašek, dobro si rekel "ga lahko počakajo", vendar vsi vemo, da ga ne bodo! Med drugim je bil tudi notranji minister in to v času, ko se je dogajal Ivek!
bema1201
01. 06. 2017 13.19
+0
On ve marsikaj in ga ne upajo zapreti, ker bi lahko povedal veliko in preveč kaj vse se je dogajalo zadnjih 26 let. med drugim tudi resnico o Iveku. Udba je še vedno živa samo pod drugim imenom in deloma pomlajena.
oježeš
01. 06. 2017 17.37
+1
Lahko ga pa počakajo na košarkaškem igrišču!
Uporabnik113189
01. 06. 2017 11.28
+3
Res je. Ima še mnogo možnosti. Navsezadnje ga lahko pomilosti Pahor, tako kot je njegovega kolega v poslih. To možnost sploh ne bi podcenjeval.
kure bedne
01. 06. 2017 12.12
+4
Res je, če kdo zavlačuje je to zopet Pahor, veliki prijatelj Janeza. Ne vem, zakaj narod tega ne vidi.
trdovrat
01. 06. 2017 12.51
+3
Saj narod to vidi, samo ne more procesirati, ker nima orodja za to, ali je pa to orodje že popolnoma programirano!
wolfterier
02. 06. 2017 10.00
+1
Lewi ste čudni,ko vam je bil Pahor predsednik stranke,ste ga oboževali,zdaj,ko je predsednik države,ga pa pljuvate.Bavči podpredsednik slavne LDS,zdaj pa v zapor,nje...
Jebi Veter 1
01. 06. 2017 11.15
+8
EVROPSKI SISTEM JE BOLAN OD TEMELJEV NAPREJ.. RUSKI SISTEM JE TRENUTNO NAJBOLJŠA REŠITEV, TAM PA BI OMENJENI OSEBEK ŽE 10 LET GNIL V KONKRETNEM ZAPORU IN NE V HOTELU DOBU..
Adolph
01. 06. 2017 10.41
+7
Vso to klobasanje na forih ga ne bo spravilo v rest. . . .
LLLEPI
01. 06. 2017 10.54
+3
modrook
01. 06. 2017 10.29
+9
Se dodatnih 10 let aresta zaradi namernega zavlacevanja bi mu prisodil.
santamaura
01. 06. 2017 10.29
+8
Toliko denarja je opral, da se mu je okoli srca nabral vodni kamen, sedaj se pa njegovi zdravniki bojijo, stresa. če bi šel v zapor ker tam še ni Zidarja,, da bi makadam iz razbitega srca asfaltiral
LLLEPI
01. 06. 2017 10.26
+6
Ma kako ste lahko tako naivni Bavcar ne bo nikoli videl zapora z notranje strani.
LLLEPI
01. 06. 2017 10.29
+2
Dokler Slo volilci ne vejo kaj bi volili,oziroma volijo med mansim in vecjim zlom ki,ga predstavljajo ljudje in stranke ki so v oblasti ze let bo slo samo se na slabse
LLLEPI
01. 06. 2017 10.29
+3
Skoda da ni se vec pobral saj ste mu sami nosili
sinhron
01. 06. 2017 10.35
+2
LLLEPI ne voli se sodišč , tožilcev in odvetnikov , voli se poslance in stranke in zato lahko v parlamentu še vedno straši pravnomočno obsojenec !
LLLEPI
01. 06. 2017 10.44
+1
V parlamentu lahko strasijo vsi obsojenci in kriminalci saj Slo narod nima nic proti in jih veselo potrdi na vsakih volitvah in se strinja z taksnim sistemom. Res je ne voli se sodisc tozilcev odvetnikov DIREKT.Toda narod oziroma volilci se strinjajo da jim valadajo taksni ljudje in jih tudi placujejo in jim lezejo nekam ze 50 let
oježeš
01. 06. 2017 17.42
+1
Če znaš, naštej za pol parlamenta ljudi, ki so pošteni in bi radi delali v državljanovo korist. Pa ne pozabi, ko se človek enkrat zaposli v parlamentu, pozabi na soljudi. No da vidim koga naj volim na naslednjih volitvah in bo naredil (bodo naredili) kaj dobrega za vse, ne samo za sebe in žlahto. Dovolj bi bilo, da bi le uzakonili osebno odgovornost in, da se nakradeno premoženje ne more prepisati na nikoga, oziroma na kogar se, da se temu tudi odvzame in spravi enako v zapor kot tatu. To niso velike in nemogoče zahteve. Ajde, z imeni na dan!
NiVzdevka76
01. 06. 2017 10.26
Kake ploza.... :))))
NiVzdevka76
01. 06. 2017 10.32
+0
mikpiki191
01. 06. 2017 10.23
+4
košarko lahko špila na DOBU,če je bolan lahko leži na DOBU...
Timy15
01. 06. 2017 10.13
+11
Direktor slovenskih zaporov je že davno o primeru Bavčar lepo pojasnil,da imajo zaporniki enake možnosti za zdravljenje,kakor tisti na prostosti.To,da Bavčarju ni treba v zapor,pa je kriv naš sistem, delajo tako,da pred zakonom že dolgo nismo obravnavani enako,v skladu z Ustavo.