Slovenija

'Upam, da je Akrapovičeva poteza dovolj trezno opozorilo'

Ljubljana, 31. 08. 2018 16.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Medtem ko se v LMŠ trudijo pomiriti nastalo situacijo je na nogah vse več gospodarstvenikov zaradi sprememb obdavčitve kapitalskega dobička, ki jih predvideva nova koalicijska pogodba. Marjan Batagelj upa, da je četrtkova Akrapovičeva poteza dovolj trezno opozorilo. V Levici pa so odziv gospodarstvenikov poimenovali za izsiljevanje.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Pravi obraz Levice
    03:27
    Iz 24UR: Pravi obraz Levice
  • Iz 24UR: Kaj pravita Akrapovič in Boscarol?
    02:21
    Iz 24UR: Kaj pravita Akrapovič in Boscarol?
  • Iz SVETA: Sonja Šmuc o odzivu Levice na Akrapoviča
    04:26
    Iz SVETA: Sonja Šmuc o odzivu Levice na Akrapoviča

V Šarčevi LMŠ pravijo, da so odzivi iz gospodarstva preuranjeni ter da se zavedajo, da brez uspešnega gospodarstva ni uspešne in razvojno naravnane družbe, ukrepi vlade pa da bodo naravnani tako, da bodo še naprej spodbujali razvoj in uspešno poslovanje slovenskega gospodarstva, upoštevajoč tudi zunanje okoliščine.

Olaj: Pri taki koalicijski pogodbi bi se moral minister preimenovati v antiministra za gospodarstvo

"Ne morem z gotovostjo trditi, toda zagotovo bo temu sledil še marsikdo," se je na odločitev družbe Akrapovič, da bilančni dobiček v višini 32 milijonov evrov preseli v bolj predvidljivo okolje, odzval Dušan Olaj, generalni direktor in lastnik podjetja Duol, ki je že v četrtek v enem od svojih zapisov na Twitterju navedel, da se bo moral minister pri taki koalicijski pogodbi preimenovati v antiministra za gospodarstvo.

Spremembe načina obdavčitve kapitalskih dobičkov, kot so predvideni v koalicijski pogodbi, pa ocenjuje kot siromašenje razvojnih potencialov podjetij. Koalicijski partnerji bi po njegovem prepričanju morali vedeti, kaj zapisati v koalicijsko pogodbo: "Gospodarstvo potrebuje predvidljive ukrepe, ne pa nekih šok terapij."

Četudi vladna koalicija napovedane obdavčitve ne bo izvedla na način, kot je zapisan v koalicijski pogodbi, je po Olajevem prepričanju izvirni greh narejen. Zaradi političnih odločitev se že dela gospodarska škoda: "Pandorina skrinjica je odprta."

Čas za celotno slovensko gospodarstvo je zelo negotov, pravi prvi mož Postonjske jame.
Čas za celotno slovensko gospodarstvo je zelo negotov, pravi prvi mož Postonjske jame. FOTO: Kanal A

Batagelj upa, da je Akrapovičeva poteza dovolj trezno opozorilo

Večinski lastnik Postonjske jame Marjan Batagelj pa medtem opozarja, da je čas zelo negotov za celotno slovensko gospodarstvo in tudi podjetnike, predvsem zato, ker koalicijska pogodba ne govori tako nedolžno o načinu obdavčitve kapitalskih dobičkov. "In ne gre se čuditi, da tisti, ki smo vplačali največ davka v državno blagajno, razmišljamo o selitvi podjetij v tujino in o tem, da si ne upamo odpirati novih delovnih mest, niti investirati. In kako lahko kdo reče, da je to prijazna država, če ima tako mačehovski odnos?"

Upa, da je Akrapovičeva poteza dovolj veliko in trezno opozorilo, da država v tej smeri ne bo nadaljevala in bo to tudi jasno zagotovila. "Ne more nekaj ljudi diktirati in ujeti celotno slovensko gospodarstvo v zanko davkov," še dodaja.

Vatovec: To niso neki revolucionarni ukrepi, so stvari, ki smo jih že poznali

Na drugi strani pa v stranki Levica menijo, da bi do sprememb moralo priti. Poslanec Matej T. Vatovec pravi, da se zavzemajo zgolj za to, da bi bila "minimalna obdavčitev dobička pravnih oseb 5-odstotna, da bi se rente in dohodki iz kapitala kot pred letom 2006 znova vštevali v dohodnino in da bi za transakcije v davčne oaze uvedli nek pribitek. To niso neki revolucionarni ukrepi, so stvari, ki smo jih že poznali," je poudaril Vatovec. Ocenil je še, da je odziv gospodarstvenikov "nič drugega kot izsiljevanje".

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (786)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Frane Šajn
04. 09. 2018 20.58
+4
Pa še nekaj sem pozabil dodati dragi Batagel mislim , če je kaj resnice o onem svetu, da se pokojni Fajdiga , ki je naredil iz Jame to kar kar sedaj je, obrača v grobu. Postojnčanom se pa mnogim vsaj moji generaciji sanja po njem!
Frane Šajn
04. 09. 2018 20.42
+4
Edini , ki bi bil lahko tiho modruje g. Batagelj vemo , da je Postonska jama nekoč držala Postojno in še marsikaj okoli pokonci, in kaj počne danes zaposluje za minimalca. Poglejva dragi Batagel Akrapovič aki pa Pipi Strel gresta lahko v tujino kam pa ti mogoče v Italijo obnoviti prodajo sesalcev!? Verejmei Jame ne moreš peljati s seboj! Čeprav so neke struje že ponujale model , da bi dobili tujci koncesijo v Postojnski jami. Hvala bogu je niso. Čeprav bi bilo isto kot je sedaj roko na srce. Upam , da si dovolj nabral za umik čez mejo. Nekaj si zapomnite nova jara gospoda take meke , kot jo imate in ste jo imeli v Sloveniji je ni daleč naokoli. Od tu tudi taka živčnost. Zaposlenim ste pobrali vse še obraz, Verjemite da ste sedaj na vrsti, treba bo dati kaj tudi nazaj v to skupno blagajno ne se kar v eno izmikati vsemu. Bodite pošteni in povejte če ni res! Res je bila tu do sedaj v tej smeri anarhija sedaj bo počasi temu konec! Poštenja od ohole bogatije pričakovat je utopija od kar ta svet stoji in bo stal.!
Bojan-F
02. 09. 2018 14.25
-1
Ceprav ni to tocno ta tema ampak nasi tovarisi iz Desnega sektorja so se zavlekli tudi sem ... kaj je moje zanimivo evidentno in 100 % dokazljivo mnenje ... javni sektor v Avstriji obsega vec kot 23% vseh zaposlenih, v Sloveniji pa okrog 18%.
waga7
02. 09. 2018 15.23
-1
Frane Šajn
04. 09. 2018 20.48
+3
Saj tudi davek na dobiček v Avstriji dosega 25 %, pri ns p ogromnih nevzdržnih 17%!! Pa strošek na enoto dela v Avstriji 49,5% in v Sloveniji naevzdržnih 42,6. Da o plačah ob vsem tem niti ne govorimo ali recimo o zdravstvu in sociali.
Frane Šajn
04. 09. 2018 21.02
+3
Waga 7! ja tako je nekateri kaj tudi preberejo, vedo da je vse dosegljivo eni pa direkt iz pranja votlin na pamet pa v komentar! In take miselnosti brez pojma o pojmu je preveč ,resnično preveč, v tej državici!
Bojan-F
02. 09. 2018 14.14
-1
S komentarjem na komentar ... "... imamo tri cetrt zappslenih v gospodarstvu, na minimalnem osebnem dohodku!" ... za take se neposredno in jasno bori samo Mesec Luka in njegova ekipa.
Bojan-F
02. 09. 2018 12.08
-3
S komentarjem na komentar ... "So pa življenski stroški zato neprimerljivo višji" ... halooo Trstenjakova ... a je to vse, kar imate? ... zivljenski stroski so neprimerljivo visji, ker so lahko neprimerljivo visji ... tudi to je druga tema.
INAZ
02. 09. 2018 12.07
+5
Bojan-F .................Še vedno ne razumeš, 34 % dohodnina je za tiste s plačami nad 5800 eur, delavci plačujejo od 16 - 19%. Mladina piše, da delavci plačujejo 34 %, laž in zavajanje. Davek na prihodek iz kapitala je dodaten davek, 34% plačajo že iz svojih plač , potem pa še davek na prihodek iz kapitala. Ne zavajaj.
INAZ
02. 09. 2018 12.10
+4
In ta davek na dohodek iz kapitala naj bi se povečal iz 20% na 50%.
Bojan-F
02. 09. 2018 13.26
-2
Se malo bolj pocasi ... v lanskem letu so odvisni delavci (t.j. delojemalci) v povprecju placali dohodnino v visini 34 % ... v lanskem letu je 1022 slovenskih rezidentov od kapitalskih dobickov ( ti so bili v povprecju 187.000 €) placalo povprecno 20,1 % ... zapisan je tudi vir t.j. Ministrstvo za finance.
Bojan-F
02. 09. 2018 13.27
-2
"In ta davek na dohodek iz kapitala naj bi se povečal iz 20% na 50%." ... vir?
INAZ
02. 09. 2018 19.41
+1
Vir je koalicijska pogodba, razen če ne vedo kaj pišejo.
Bojan-F
02. 09. 2018 19.46
+0
In kje v koalicijskem sporazumu pise ... "In ta davek na dohodek iz kapitala naj bi se povečal iz 20% na 50%."?
INAZ
02. 09. 2018 20.04
+4
Bojan-F ...............Koalicijska pogodba: »Osebne prihodke iz kapitala in rent bomo vključili v osnovo za odmero dohodnine.« Vključitev osebnih dohodkov iz kapitala v osnovo za odmero dohodnine pomeni, da ti dohodki ne bodo več obdavčeni cedularno, to je neodvisno od dohodninske lestvice, temveč po dohodninski lestvici, kar pri izplačilih nad 70.907,20 evrov pomeni 50 % obdavčitev.
INAZ
02. 09. 2018 20.31
+4
Povprečje je velika manipulacija, to je tako kot bi eden jedel zelje, drugi meso, v poprečju pa je to segediner. Večina delavcev spada v nižje dohodninske razrede to je 16 do 19%. Tudi teh kao 1022 rezidentov je plačalo dohodnino od svoje plače pa tudi davek od kapitalskih dobičkov, največkrat dividend.
Bojan-F
02. 09. 2018 20.42
-1
Pocasi bomo le prili do bistva ... s selektivni citanjem koalicijskega sporazuma pridemo do sklepa ... "Vključitev osebnih dohodkov iz kapitala v osnovo za odmero dohodnine pomeni, da ti dohodki ne bodo več obdavčeni cedularno, to je neodvisno od dohodninske lestvice, temveč po dohodninski lestvici, kar pri izplačilih nad 70.907,20 evrov pomeni 50 % obdavčitev." ... ce pa bi precitali vse, bi videli, da pise tudi ... "V skladu z javnofinančnimi možnostmi bomo znižali obremenitev plač z dohodnino (ali z dvigom splošne dohodninske olajšave ali morebitnimi posegi v dohodninsko lestvico in razrede), pri čemer bo predlog pripravljen na podlagi pripravljene strokovne analize celotnega dohodninskega sistema in z njim povezanih področij." ... torej 50% obdavcitev je sofizem.
Bojan-F
02. 09. 2018 20.51
-1
V onem drugem viru pa pise ... "... davkoplačevalci (!) v povprečju državi plačali 34 odstotkov ..." ... Simic Ivan pa "delavci" zagrabi kot nizje placani zaposleni.
INAZ
02. 09. 2018 20.52
+2
Drugi del pomeni kaj? Pravzaprav nič, floskule. Vse je odvisno od ...............Vključitev kapitalskih dobičkov v dohodnino pa je precej konkreten ukrep, zato ni nikakršen sofizem.
INAZ
02. 09. 2018 21.10
+2
Večina zaposlenih ima prenizko plačo, da bi plačali 34 % dohodnine. Kako se stopnjuje laž? Mala laž, velika laž, statistika ali pa mala laž, velika laž, Mladina.
Bojan-F
02. 09. 2018 22.33
-1
Sofizem je lestvica (50%) vzeta za (morebitni) bodoci ukrep iz sedanjega sistema, ceprav, lepo pise da se bo vskladila na podlagi strokovnih analiz dohodninskega sistema in z njim povezanih podrocji ... 34% pa je podatek Ministrstva za finance.
Frane Šajn
04. 09. 2018 20.50
+1
Bojan-F
02. 09. 2018 09.25
-1
S komentarjem dopolnjujem komentar ... "Inženir približno enakega ranga strokovnosti ima v Avstriji od 2.800 eur. naprej, pri nas pa 1.200 eur." ... izpeljujemo naprej ... v Avstriji neto 2.800 €/mesecno je bruto nekaj vec kot 83.000 €/letno ... kaj zadrzuje slovenske delodajalce, da za inzenirja ne odstejejo letno recimo bruto 72.000 €?
waga7
02. 09. 2018 10.13
+2
So pa življenski stroški zato neprimerljivo višji
Uporabnik113089
02. 09. 2018 11.25
+2
Tu pa ne bova prišla skupaj. Pisal si da so slovenske plače precej nižje od avstrijskih zgolj zaradi nizke storilnosti. Zdaj pa še napiši zakaj višji referent na upravni enoti pri nas dobi okoli 2.700 evrov, uslužbenec ki je popolnoma primerljiv z njim pa v Avstriji dobi "le" okoli 2.200 eur.? So naši uradniki toliko "produktivnejši" od avstrijskih, čeprav jih je pri nas trikrat več kot v Avstriji?
Bojan-F
02. 09. 2018 12.04
+0
Nisem napisal, se pa strinjam, da so slovenske place nizje zaradi nizje produktivnosti ... sicer bi delodajalci tudi v Sloveniji dajali za enako delo inzenirja bruto 83.000 €/a ... in ti preskocis v javni sektor ... to je druga tema ... ker si zadeve verjetno pogledal, celo trdim, da lazes ... visji referent I je najvec v 33. placilnem razredu (neto cca 1.500 €/m) ... se enkrat: place v javnem sektorju so popolnoma druga tema ... za mene popolnoma neprivlacne (strojnik, 30 let delovne dobe, 1 domaci certifikat, 2 tuja)
Uporabnik113089
02. 09. 2018 12.26
+2
Kako nisi napisal? "Sem vedel, da bo reakcija globokomiselna ... prav pocasi ... razlika v visini plac je primerljiva z razliko v produktivnosti med Avstrijo in Slovenijo ... na produktivnost ne morejo vplivati ne Jansa dr. Janez, ne Cerar dr. Miro, ne Sarec Marjan in tudi ne Mesec Luka ... edini naslov za taka vprasanja so gospodarstveniki (med njimi tudi Boscarol Ivo, Batagelj Marjan in Akrapovic Igor)."
Bojan-F
02. 09. 2018 13.18
-3
Halooo ... kje je vzrocno-posledicna povezava ... "primerljivo" tega se ne pomeni.
Uporabnik113089
02. 09. 2018 13.47
+1
Kje je vzrocno-posledicna povezaca, pravis? Ker ima Slovenija blazno preplacan in popolnoma neucinkovit drzavni aparat, ki je vsaj trikrat prevelik , imamo tri cetrt zappslenih v gospodarstvu, na minimalnem osebnem dohodku! Je se kaksna bolj enostavna razlaga?
Bojan-F
02. 09. 2018 14.13
+0
Poskusam razumeti, kaj pises ... vrnimo se k po eni temi na enkrat ... delovna produktivnost ni neposredno povezana z obsegom javnega sektorja ... mimogrede delovna produktivnost na Danskem je nekajkrat visja kot v Sloveniji imajo pa dvakrat vecji javni sektor ... velikost slovenskega javnega sektorja ne preprecuje delodajalcu, da placa inzenirja bruto 83.000 €/a kot v Avstriji ... torej zakaj je bruto placa slovenskega inzenirja manj kot 40.000 €/a?
Bojan-F
02. 09. 2018 09.11
+1
S kometarjem na komentar ... "Kolikor vem je Boscarol odprl podjetje v Italiji zato, ker SLO nima sporazuma z ZDA in ne more tja prodajati, kar v Italiji lahko. Zahvali se Karleku, ki sklepa sporazume s Putinom." ... g. Bocarol Ivo je ta teden prvic jasno povedal kako je z bilateralni sporazumom s FAA ... kdor je hotel vedeti, je to vedel ze ves cas ... v letih 1991-1993 se novokomponirani oblasti ni zdelo vredno naslediti dogovor od SFRJ, se Osimske sporazume so hoteli zavreci ... torej tu ni govora o nekem "Karleku" ampak letalcu g. Peterle Alojzu.
mojca2011
02. 09. 2018 09.10
+0
Še enkrat: Vsem, ki komentirate kar nekaj na pamet, svetujem, da si preberete Letno poročilo Akrapovič d.d. za leto 2016 (za 2017 še ni objavljeno). Javno je dostopno na portalu Ajpes. Citat iz poročila, stran 139: " Leto 2016 je bilo za podjetje Akrapovič d.d. prelomno z visoko rastjo dobička. Na osnovi tega je poslovodstvo ocenilo da bo od leta 2017 naprej podjetje moralo plačevati davek na dobiček, katerega v preteklih letih zaradi olajšav ni plačevalo. Ob tej ugotovitvi je podjetje z letom 2016 začelo obračunavati odložene terjatve za davek. " Torej jasno napisano, da do sedaj NISO plačevali davka od dobička. Od vseh 32 mio. In zdaj grozijo, da bodo teh 32 neobdavčenih mio odnesli drugam. Zamislite se vsi davkoplačevalci, ki redno plačujete vse davke in prispevke. Toliko o tem, koliko ti velegospodje prispevajo k razvoju naše države (bolnišnicam, cestam, železnicam, šolam, gasilcem, ...). Pa na portalu Erar si lahko pogledate, koiliko mio državnih, evropskih...subvencij so prejeli konkretni gospodje.
waga7
02. 09. 2018 09.27
-1
Če plačaš davek od leta 2017 dalje, pomeni da si ga plačal za leto 2016, torej točno od takrat ko so pričeli beležiti rast dobička. Tako si napisala.
Bojan-F
02. 09. 2018 09.39
+0
Torej lazeta in zavajata tako Boscarol Ivo kot Akrapovic Igor!
Bojan-F
02. 09. 2018 09.41
-3
Mimogrede ... ha, ha, ha, ha, ha ... kot vedno ... semantika slovenske povedi je za Desni sektor prezahtevna.
mojca2011
02. 09. 2018 16.43
+1
waga 7: Za vsa leta vključno z 2016 NISO plačali davka od dobička, zaradi uveljavljanja olajšav. Za leto 2017 predvidevajo, da olajšav ne bo več in bo potrebno plačati dobiček. Bilanca se vedno sestavlja za preteklo leto in davek se plačuje za nazaj. Razen tistih, ki plačujejo akontacije tekom leta in poračun za nazaj po oddani bilanci.. Poleg olajšav so prejeli tudi več mio subvencij. Malo preštudiraj zakonodajo.
waga7
02. 09. 2018 19.38
Brez skrbi, vem kako se plača. V marcu za preteklo leto, od aprila do naslednjega leta do marca pa akontacije glede na dobiček v preteklem letu, čeprav se ne ve kako bo podjetje poslovalo
kapljač1
01. 09. 2018 21.41
+3
Reakcija Šmuca in Meha ne samo da je pretirana, skinit bi ju morali z njunih mest. Udinjata se tistim ,ki mislijo, da lahko rečejo karkoli
kapljač1
01. 09. 2018 21.39
-1
"Ko povodec začne hvalit gospodarja"!
Uporabnik113089
01. 09. 2018 20.33
+3
Marjan, Marjan, kaj ti je bilo to treba? Kaj si mislil? Da je vodenje vlade enako opravilo kot nabijanje lat v kozolec? Lahko te reši le še tvoj nekdanji režiser Sašo Hribar! Človek nima nobenih elitnih diplom, je pa človek iz baze. Konec koncev tudi Matjaž Han je le trgovski pomočnik, pa ti je vsilil več kot pol ministrske garniture....
srebrnibreg
01. 09. 2018 20.50
-3
TistoPravo
01. 09. 2018 20.02
-2
Obliko delavstva, ki jo dobijo naši revni milijonarji v obliki podjetnikov...ni njihov plod, ampak plod države in zmožnosti proračunov iz leta v leto. Samo naši podjetniki bi po srbsko plačevali, in slovensko efektivnost...izvolita, Srbija in čevapkarija vabi
Uporabnik113089
01. 09. 2018 18.55
+6
Kamniški šaljivec se je spet potuhnil. Kaj je Marjan? Nacionalizacija bo?
Bojan-F
01. 09. 2018 18.37
-7
Ce pa si izberemo kot svetilnik Avstrijo (in ne kot g. Simic Ivan Hrvasko, BiH, Crno goro in Srbijo) vidimo da moramo v Sloveniji v primerjavi z BDP povečati dajatve za 16% tako da bi polnili drzavno blagajno do visine 43,4% BDP (podatki za leto 2015) ...
Uporabnik113089
01. 09. 2018 18.42
+2
Zelo "globokomiselno". Zdaj pa le še primerjava plač v Avstriji in Sloveniji, pa si zmagal....
Bojan-F
01. 09. 2018 19.09
-3
... in ce bi se hoteli imeti v tem primeru enak razrez dajatev kot v svetilniku Avstriji bi morali ... posredne obdavcitve zmanjsati za 0,5% tocke BDP ... neposredno obdavcitev povecati za 6,2% tock BDP (osebne obdavcitev za 4,9% tock BDP in korporacij za 1,0% tocko BDP) ... socialne prispevke povecati za 0,4% tock BDP (gospodinjstva zmanjsati za 0,8% tock BDP, delodajalci pa povecati za 1,2% tock BDP) ...
Bojan-F
01. 09. 2018 19.20
-5
Sem vedel, da bo reakcija globokomiselna ... prav pocasi ... razlika v visini plac je primerljiva z razliko v produktivnosti med Avstrijo in Slovenijo ... na produktivnost ne morejo vplivati ne Jansa dr. Janez, ne Cerar dr. Miro, ne Sarec Marjan in tudi ne Mesec Luka ... edini naslov za taka vprasanja so gospodarstveniki (med njimi tudi Boscarol Ivo, Batagelj Marjan in Akrapovic Igor).
Uporabnik113089
01. 09. 2018 19.58
+9
Motiš se, kolega. Sam na relaciji Avstrija Slovenija prebijem 90% časa. Ko gre za avtomobilsko industrijo ti lahko povem da so nekatera naša podjetja dvakrat bolj organizirana, imajo za dve generaciji novejše robotizirane obdelovalne celice, struktura strokovnjakov je kar močno na naši strani in potem hoopla, presenečenje!? Inženir približno enakega ranga strokovnosti ima v Avstriji od 2.800 eur. naprej, pri nas pa 1.200 eur. pa nikamor naprej!? Pa še tu bi bila zadeva še precej bolj klavrna, če našemu inženirju ne bi prišteli k plači še dodatek za prevoz na delo in malico. Kakšne težave imamo v firmi? Že dve desetletji smo podobni šolskemu centru. Strokovno usposobljeni in zelo obetavni in delavni fantje nam mrknejo čez mejo! Ne moreš jih kar "nacionalizirati" in zadržati doma. Vsak ima pravico si poiskati boljšo priložnost zase in družino. Sem bolj iz tehničnega foha in se ne vtikam v finance, a ko le zinem da se nekomu vsaj malce popravi plača, ker obstaja nevarnost njegovega odhoda, me iz vseh "netehničnih" sektorjev napadejo da smo itak že preveč obremenjeni s strani državnega aparata in da komaj dihamo... Ekonomisti pa nimajo pojma, kako težko je iz komaj diplomiranega študenta tehničnih ved, ki je nekaj časa popolnoma neuporaben, narediti uporabnega strokovnjaka. Avstrijci si manejo roke, ker dobijo v roke odlične strokovnjake v katere niso vložili popolnoma nič! O, le zakaj 20.000 mladih slovenskih strokovnjakov nam vsako leto mrkne čez mejo?
Uporabnik113089
01. 09. 2018 18.15
+5
Ta levi, obnašate se kot bi vam nekaj zamujalo. Menstruacija, ali socialna podpora, je vprašanje. Naj vam kdo pove da le še nekaj Batageljev, Boscarolov, Akrapovičev, Petričev ...polni državni proračun iz katerega gre denar tudi za tvojo socialno podporo! Poudarek je na "le še nekaj"! Koliko pa so vanj prispevali Zemljarič, Janković, Bavčar? Ta levi žagate vejo na kateri sedite! Normalen človek bi se po padcu še streznili. Ta levi se ne boste. Za vas je bil usoden že prvi padec, ko ste babicam v porodnišnici padli na tla. Če pri tej starosti priletiš z glavo na keramične ploščice, imaš skozi celo življenje močno izkrivljeno sliko vsega in vsakogar...
Bojan-F
01. 09. 2018 17.43
+0
Je pa v analizi g. Simic Ivana zapisana trditev, s katero se 100% strinjam ... "Zato mi je poteza g. Igorja Akrapoviča na nek način logična." ... in dodajam ... ni samo logicna ampak tudi racionalna ... namrec ... vsi se pod nekaterimi drugimi vestmi strinjamo, da se balon (cesarkoli) pregreva in prva bo na udaru avtomobilska industrija, ki je kljub letu 2008 se vedno gonilo razvoja (t.j. rasti BDP) ... torej razprsitev dobickov in prostega kapitala je vec kot pametna poteza ... pa ne zaradi Mesec Lukata.
Bojan-F
01. 09. 2018 17.38
-2
S komentarjem na komentar ... "Fake podatki." ... fake analiza Simic Ivana ... pove kaj je precital v koalicijskem dogovoru in da vedeti kaj ni precital v koalicijskem dogovoru in zato opravi preiskus po njemu lastnem sklepanju ... potrdi izracunu kao levicarskega medija ... da za svetilnike Hrvasko, BiH, Crno goro in Srbijo ... z njegovimi besedami: "Za mene je to manipulacija s podatki."
INAZ
01. 09. 2018 18.08
+2
Še vedno ne razumeš, 34 % dohodnina je za tiste s plačami nad 5800 eur, delavci plačujejo od 16 - 19%. Mladina piše, da delavci plačujejo 34 %, laž in zavajanje.
Bojan-F
01. 09. 2018 19.49
-5
Malo drugaci ... zaposleni (in ne delavci) v visjih placilnih razredih placujejo "kao" 34% od svojih osebni dohodkov (delovnega razmerja) ... za enak prihodek iz kapitala bi placali le 20% ... sicer pa, da pise Mladina v tem delu o "delavcih" je laz in zavajanje.
INAZ
02. 09. 2018 10.31
+0
Prihodek iz kapitala je dodaten davek, 34% plačajo že iz svojih plač , potem pa še davek na prihodek iz kapitala. Ne zavajaj.
štrekeljc
01. 09. 2018 16.14
+0
Akrapović, javno te pozivam da poveš, koliko si doslaj plačal davka!
JanezNovakJohn
01. 09. 2018 17.02
-1
od katerega naj odšteje nepovratne subvencije, zlasti subvencije za zaposlovanje.
BUONcaffee
01. 09. 2018 16.01
-1
Problem skrajna levica je tudi za Šarca. Tako da ne vem ali bo zdržal z tako vlado vsaj en mesec.
JanezNovakJohn
01. 09. 2018 17.04
-1
Prepičan sem da bo ta vlada zdržala. Levica in tudi ostali vejo da v nasprotnem sledi neoliberalizem.