Slovenija

Agonija prevaranih staršev ali obupane Rekićeve?

Postojna/Ljubljana, 13. 09. 2012 13.16 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
N.Š.K./U.Š.
Komentarji
87

Postojnski starši so praktično čez noč ostali brez varstva za svoje otroke. Podjetnica Neira Rekić, ki je v Postojni maja odprla zasebno varstvo Sončki, je varstvo predčasno zaprla. Ona trdi, da zaradi pritiskov inšpekcije, obupani starši pa, da se je želela okoristi z njihovim denarjem.

“Naš poglavitni načrt je, da ustavimo agonijo, ki jo za seboj pušča Neira Rekić, saj poskuša scenarij ponoviti na območju Kočevja in Obale,” so v skupni izjavi dejali starši otrok, ki so ostali brez varstva v postojnskih Sončkih.

Ministrstvo za šolstvo napoveduje, da bodo pristojne inšpekcijske službe prioritetno opravile nadzor nad izvajalci dnevnega varstva otrok in ustrezno ukrepale za zagotovitev njihovega delovanja v skladu s predpisi.
Ministrstvo za šolstvo napoveduje, da bodo pristojne inšpekcijske službe prioritetno opravile nadzor nad izvajalci dnevnega varstva otrok in ustrezno ukrepale za zagotovitev njihovega delovanja v skladu s predpisi. FOTO: Thinkstock

Rekićeva je dnevno varstvo otrok doslej ponujala v več krajih. Prvo varstvo Liin gaj je ponujala v Ljubljani v letu 2011, varstvo je za krajši čas organizirala tudi v Notranjih Goricah, od maja letos je dnevno varstvo v treh enotah ponujala v Postojni, vmes je nameravala odpreti varstvo v občini Brezovica, zanimalo pa naj bi jo tudi varstvo v občinah Kočevje in Izola.

Zanimivo je, da so starši večinoma zelo zadovoljni z delom vzgojiteljic. Poudarjajo, da so bile vzgojiteljice, kljub neplačilu, skrbne in požrtvovalne, za njihove otroke pa je bilo dobro poskrbljeno.

Rekićeva je samostojna podjetnica, ki je izkoristila možnost v zakonu in organizirala množično varstvo otrok kot dejavnost dnevno varstvo otrok in ne kot zasebni vrtec, za kar bi se morala prijaviti v razvid ministrstva za šolstvo. To je zahteven in zapleten postopek, ki traja dolgo časa in od podjetnika, ki izvaja takšno dejavnost, zahteva izpolnjevanje številnih pogojev. Tudi velik finančni vložek. A hkrati vpis varstva v razvid ministrstva za šolstvo pomeni, da ministrstvo preveri, ali ima zasebni vrtec vse potrebno za svoje delovanje. S tem tudi skrbi za nadzor nad njegovim delovanjem.

Rekićeva je prepričana, da jo poskuša nekdo uničiti.
Rekićeva je prepričana, da jo poskuša nekdo uničiti. FOTO: POP TV

Na svoji spletni strani je ministrstvo za izobraževanje zapisalo, da starši, ki ne dobijo prostega mesta v javnem vrtcu, rešitve iščejo tudi v zasebnem sektorju, pri čemer lahko izbirajo med zasebnimi vrtci, zasebnimi vzgojitelji in varuhi predšolskih otrok. Bistvena razlika med temi izvajalci in ostalimi ponudniki je, da so prvi vpisani v enega izmed razvidov pri ministrstvu, drugi pa ne, saj so kot svojo dejavnost registrirali dejavnost Q 88.910 – dnevno varstvo otrok, ki sodi na področje zdravstvenega in socialnega varstva, in ne dejavnost P 85.100 – predšolska vzgoja, ki sodi na področje izobraževanja.

Je to kazen za podjetnost?

"Nekdo, ki hoče nekaj dobrega narediti, ki je podjeten, ki hoče res pomagati staršem, ki nimajo kam dati otrok, take je treba potolči," je razočarana Rekićeva. "Nisem edina. Mogoče je problem v tem, ker sem hotela imeti več enot. Nekateri imajo samo eno, pa jih pustijo pri miru."

Rekićeva je prepričana, da se je gonja proti njej začela, ko je poskušala varstvo otrok odpreti v Brezovici. Prepričana je, da je gonja neupravičena, saj njena dejavnost ne spada pod ministrstvo za šolstvo. "Mi smo registrirani na Ajpesu kot varstvo otrok in ne spadamo pod ministrstvo za izobraževanje. Mi že na začetku nismo želeli biti vrtec, pozneje pa tudi ne. Jaz vem, kaj vrtec je. V prostoru moraš imeti določene normative, ki ti jih ministrstvo naloži. Ti normativi so tako visoki, da v najemniškem prostoru tega ne moreš narediti. Poleg tega je še velik finančni vložek," razočarano pojasnjuje Rekićeva, ki je prepričana, da ni nezakonito izvajala dejavnosti varstva otrok.

Po podatkih s 3. 9. 2012 je na centralnem čakalnem seznamu za sprejem v katerega od ljubljanskih javnih vrtcev 1354 otrok 1. starostnega obdobja in 40 otrok 2. starostnega obdobja.
Po podatkih s 3. 9. 2012 je na centralnem čakalnem seznamu za sprejem v katerega od ljubljanskih javnih vrtcev 1354 otrok 1. starostnega obdobja in 40 otrok 2. starostnega obdobja. FOTO: Reuters

A dejstvo je, da je okoli 60 otrok, ki so bili v zasebnem varstvu Sončki v Postojni, ostalo brez varstva. Rekićeva zatrjuje, da varstvo zapira, ker jo pri njenem delu ovirajo inšpektorji. Ti naj bi ji blokirali račun in posegali v njeno delo, čeprav za dejavnost, ki jo izvaja, ni posebnih pravil oziroma omejitev. "Zaradi nalaganj inšpekcijskih služb zadev, ki jih mi ne moremo rešiti, to je poseg v tuj prostor in visoke finančne kazni, mi nismo mogli iti z našo dejavnostjo naprej," Rekićeva pojasnjuje glede predčasnega zapiranja varstva v Postojni. "Namerno so naredili, da smo mi bili primorani zapreti."

Starši hočejo denar nazaj

Dnevno varstvo Sončki v Postojni ne deluje več.
Dnevno varstvo Sončki v Postojni ne deluje več. FOTO: POP TV

Starši so obupani. V javnem vrtcu prostora za njihove otroke ni, šele oktobra pa se odpira podružnična enota v vasi Studeno v bližini Postojne, ki pa bo le obliž na veliko rano. Prav tako jih skrbi, ali jim bo Rekićeva vrnila vnaprej plačane akontacije za varstvo. "Uporabili bomo vsa pravna sredstva, da dobimo svoj denar nazaj," je po včerajšnji tiskovni konferenci obupanih staršev, ki so ustanovili civilno iniciativo, dejal eden od staršev.

Rekićeva zatrjuje, da je 17 staršem iz Postojne akontacije že vrnila, ostalim pa jih še bo. Ogorčeni starši to zanikajo. Kot pravijo, sta vračilo prejela le dva od 61, ki so akontacijo plačali, od teh dveh pa je samo eden iz Postojne.

Policija vsem osebam, ki so imele podobne izkušnje in ki kažejo na sum kaznivega dejanja, predlaga, da se z razpoložljivo dokumentacijo zglasijo na najbližji policijski postaji.

Kar je najbolj sporno pri vsej zadevi, je podatek, da je Rekićeva na takšen način odprla in predčasno zaprla varstvo otrok v Ljubljani, ki se je imenovalo Liin gaj. Tudi tam se je dogajalo, da je staršem, ki so se prijavili za varstvo, zaračunala akontacijo za varstvo, ki pa naj je po predčasnem zaprtju vrtca ne bi vsem vrnila. Če so dobili kakšno prijavo od staršev, smo povprašali tudi na PU Ljubljana, kjer pa podatkov o konkretni osebi ne morejo posredovati. Sporočili so le, da so policisti PU Ljubljana do zdaj obravnavali dva primera suma kaznivega dejanja, ki sta se zgodila na podoben način. En primer se je zgodil na območju policijske postaje Ljubljana Šiška. Straši naj bi otroka oktobra 2011 vpisali v varstvo in plačali akontacijo, ko pa so jih novembra obvestili, da varstva ne bo, so jim obljubili povračilo vplačane akontacije, kar pa se ni zgodilo. Drugi primer je aktualnejši, in sicer s 7. septembra letos, a ker v tem primeru teče predkazenski postopek, policija več informacij ne more posredovati.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (87)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User33565
13. 09. 2012 23.17
+20
Tule je takole čez palec težko reči, ali je punca sleparka, ali pa se ji je pač poslovno zalomilo. Dejstvo pa je, da so na danes že zloglasnem "Zavodu RS za zaposlovanje", dolgo časa forsirali nekakšno izobraževanje za "varuha predšolskih otrok". Sam sem se ponujanemu tečaju modro izognil. Poznam pa nekaj konkretnih primerov, ko so v tečaje praktično prisilili nekaj takih tipov, da jim človek ne bi zaupal niti stare mame, kje šele triletno hčerko.
tantadruj1
14. 09. 2012 07.35
+0
tudi pahor je zaposloval pomočnice vzgojiteljic, in za njih dovolil shnell kurz tečaje. ene so bile v komuni, ene živijo bolj tako.... ampak čuvale bodo naše otroke. statistika pač.....
Mici1982
13. 09. 2012 22.50
+6
Če je že tako "poštena", zakaj se potem ne oglaša niti ne odgovarja na maile?!! Lepo vas prosim no... Okrog nas je pošteno prinesla... Danes sem govorila z inšpektorjem in ni res da je zaradi njih zaprla varstvo! No tukaj bi se dalo veliko pisati pa vidim da ne bo nič od tega! V glavnem šola za vse nas za vse večne čase! Nateg leta!
User875479
13. 09. 2012 23.01
+5
Seveda, prav zagotovo se je 61. ljudi odločilo lagati, ona pa jim je seveda denar vračala na roko, kar z gotovino,...saj kdo pa v poslovnem svetu še nakazuje preko banke, da ima dokazila?
User875479
13. 09. 2012 23.03
+13
Mislim, ti požrešni starši, tako trdo so delali, da lahko otrokom plačajo varstvo, da bi bili le ti varni, sedaj pa hočejo še svoj denar nazaj. Ko le ne uvidijo, kako boga je Neira, sem prepričan, da je bil le nesporazum z inšpekcijo, denar pa je zagotovo kam založila. Dostop do spleta je bil moten, tako, da ni mogla prebirati e-pošte in ker ima digitalni trojček ji tudi telefon obenem ni deloval. Je pa res, da je danes bil tudi mraz, tako, da se ne bi čudil, če se ji je zaradi tega še prej spraznila baterija na mobilniku. Za ostalo pa je kriva neka višja sila!
mayalottie
13. 09. 2012 23.20
+5
User944020
13. 09. 2012 22.39
+17
Pojma nimate! Resnica bo slej ko prej prišla na dan! Grozno mi je,ko berem kako se piše o tej punci,ki je nam staršem omogočila varstvo za naše malčke,vestno in odgovorno opravljala svoje delo,si vedno vzela čas za pogovor,pa četudi je morala samo zaradi enega starša prevoziti pol Slovenije! Na bruhanje mi gre,ko jo tako grdo predstavljate. Neira je varstvo v Postojni vodila zelo uspešno,najprej je odprla eno enoto,kjer je imela 8 otrok ter na 8 otrok zaposlene 3 vzgojiteljice ( eno diplomirano ter dve pomočnici). Staršem je prvi mesec varstva podarila brezplačno z željo,da ji po mesecu dni iskreno povemo kako smo z varstvom zadovoljni. Vseh 8 staršev nas je bilo zelo zadovoljnih,težav ni bilo... naša beseda je šla tudi do drugih staršev in vsi so bili izjemno veseli,ko se je Neira odločila,da bo na podlagi obupanih staršev odprla še dve dodatni enoti,da jim lahko ponudi prosto mesto za njihove otroke.Najela je dodatne prostore,jih čudovito opremila in starše povabila na ogled... Poleti težav ni bilo,začele so se tedaj,ko je svojo dejavnost želela širiti v druge občine... tedaj so začele prihajati inšpekcijske službe,vse po vrsti... zahtevale so nemogoče,od tega,da mora v vseh prostorih postaviti v igralnicah umivalnike ter pomivalna korita,čeprav so bili umivalniki v sanitarijah in nikakor ne drži,da umivalnikov za umivanje ni bilo,kot je bilo zadnjič predstavljeno ne tv-ju saj smo si starši ogledali prostore pred samim vpisom in povejte mi,kateri starš bi vpisal otroka v varstvo,če ne bi videl umivalnika? Ostale inšpekcije so zahtevale še več,od tega da se mora vpisati v razvid kot VRTEC čeprav je bila registrirana kot DNEVNO VARSTVO OTROK kar je ta trenutek registriranih še 130 takšnih ponudnikov pa jim nihče nič noče... in nehajte se slepiti... tržna inšpekcija je zahtevala celo vse podatke vpisanih otrok in njihovih zakonitih zastopnikov ( s kakšno pravico)? Bi bili vi veseli,da bi nekdo posredoval podatke vašega otroka in vas samih k tretji osebi? Ker tega ni hotela posredovati,ker je zopet branila nas starše in naše otroke je bila zopet kaznovana! Pa še nekaj: nihče ne omeni,da smo0 imeli varstvo tudi meseca avgusta brezplačno,ker ni vedela koliko časa bo sploh še lahko nudila varstvo zaradi kazni inšpekcij in nam ni hotela nič zaračunati! Govorite o 61 starših! Toliko otrok sploh vpisanih ni bilo,saj je večina od teh otrok dobila konec avgusta in v začetku septembra javni vrtec,tudi naš je bil med njimi kar me je začudilo saj prej starši vrtca nismo dobili po dve leti,ko smo otroka vpisali k Neiri nam je bilo rečeno,da je super da nekdo nudi tako varstvo,ker javnega vrtca še leto dni ne bomo dobili... pa smo ga,isto leto! Kakorkoli,to,da akontacijo zahtevajo nazaj najbolj glasni starši,ki so imeli varstvo dva meseca brezplačno je popoln absurd toda Neira takšna kot je bo tudi tem verjetno vrnila,čeprav si to ne zaslužijo. Neira,upam,da se držiš in vedi,da bo resnica slej ko prej prišla na dan,upam le,da si ubrala pravno pot saj se ti godi velika krivica! Sam sem bil z varstvom izjemno zadovoljen in tudi vzgojiteljice so vedno dejale,da imajo fajn šefico. Res mi je žel,da se je odvilo tako kot se je,toda ni še konec!
pgdpgd
13. 09. 2012 23.05
+13
pri nas država zjaha vse,ki bi radi delali. Ne vem kakšne predpise in pogoje moramo upoštevat , da sploh lahko nekaj delaš.. Včasih so nas babice čuvale,pa smo bli med tem časom tudi na njivi z njimi. Danes je pa vse v vato zavito,pa presrano s starši vred.
mayalottie
13. 09. 2012 23.21
-15
Hm, ta komentar je lahko napisala le sama Neira!!! NIHČE od staršev iz Postojne nima takšnega mnenja!!!! Lepo prosim....SI VEDNO VZELA ČAS ZA POGOVOR??? Kak blef. Če drugega ne, gospa Neira, lažete pa res dobro! Kak obisk psihiatra ne bi bil slab.....
brancc
13. 09. 2012 23.23
+16
verjamem tej zgodbi zato, ker sem s to punco nekje delal par mesecev na istem oddelku in lahko povem,da je resnično dobra duš'ca . Močno močno dvomim, da bi se šla take spletke.
User944007
13. 09. 2012 23.24
-12
meni tudi diši po Neiriem pisanju, mam občutek da je sama to besedilo lepo skupaj spravila - tisti, ki boste pozorni na njene trditve in besede, vse to se isto tu ponavlja in nič več. in ne najdem ga junaka, ki bi tako mislil o njej v Postojni... nekam preveč natančno ve o odpiranju oddelkov in le ona ve točno številko vpisanih v varstvo. se je dama kar sama izdala...
User944035
13. 09. 2012 23.30
+2
ne ampak nekateri starši se dobro pozanimajo kje bo bival otrok kosmo sami v službi nismo vsi zagrabli zastojn varstvo lp
User875479
13. 09. 2012 23.34
-2
Seveda je ona, kdo pa bi se tako razpisal? Kdo bi preveril koliko ponudnikov z isto obrtjo je vpisanih? Število otrok verjetno ni dostopno vsem ter še načrt&postavitev prostorov. Glede prvega meseca varstva pa- ali je vedela do česa bo prišlo in bi se tako sklicevala, da je dobra duša in bi se ljudem zasmilila ali pa preprosto zaradi tega, ker je konkurenca huda. Zagotovo pa ne gre za njeno toplo osebnost.
User875479
13. 09. 2012 23.36
+4
Pa jebeštrga 24ur, zakaj mi sami moderirate moj post? Ni bilo napisanega NIČ žaljivega in tudi napisal sem marsikatero dejstvo
tantadruj1
14. 09. 2012 07.33
+0
sej to je cilj... otroci so sredstvo več kot mnogokrat.
User943519
17. 09. 2012 17.20
-1
BRAVO Starš10!! Kako prikladna tema za pritegnit pozornos "Požrtna podjetnica ogoljufala uboge starše z otroki"!? Kadar so otroci v igri je skoraj nemogoče pričakovati, da bo kdorkoli (tudi mediji) usmeril pozornost na ozadje in skušal prisluhniti "podjetnici"!
User943519
17. 09. 2012 17.29
-2
Videli smo lahko, da ima tudi sama malčka, ki verjetno tako kot otroci prizadetih staršev ni dobil mesta v javnem vrtcu. In če malo potuhtamo (ne preveč), je jasno tudi, da je bil to eden od vzgibov za registracijo in odprtje dnevnega varstva otrok. Kar ni mali strošek! Ampak ne, raje prodajamo senzacijo kako je že v startu premišljeno in potuhnjeno splanirala, da bo vsakeemu od staršev pobrala 150€ in izginila!? Kam bo pa izginila?? Še vedno je tu in bije bitko z mlini na veter. Za razliko od nekaterih v prispevku se sama ne skriva! Izgubila je že tako ali tako vse! Slišimo, da staršem skupno dolguje cca. 8000€. Lepo vas prosim, kdo bi premišljeno uničil življenje sebi in družini za ušivih 8000€!?
User562902
13. 09. 2012 22.27
+0
Inšpekcije so sigurno dodale svoje zraven. A veste,da moraji imeti očala na deklaraciji rok trajanja? ne? Pol pa vprašajte naše inšp.službe ali je tako?
User831559
14. 09. 2012 03.28
+7
Inšpekcija deluje samo za nekatere. Kje je bila inšpekcija pri plačevanju prispevkov za Steklarsko novo?
User925577
13. 09. 2012 22.18
+8
brez veze je karkoli komentirat ker adminu prihaja na brisanje...tega glih ne razumem v čem je fora, če tudi nič takega ne napišeš, on briše!? ne morem pomagati,če te doma niso imeli radi...
br.0001s
13. 09. 2012 22.02
-2
in ko bodo vsi nacionalisti tukaj na portalu končno prišli na ulico hahahahaa. bi vas rad vido ja.. bedni ste ko mešate poštenost glede na priimek. objavite kdaj se boste zbrali hudi domoljubi-ovčice da se vam SAM pridem smejat v vaše prevarane frise. ta gospa z ć-jem ni kriva če so vaše dekline šmekale z vašim balkanskim sosedom. hahahaha ste res eni pravi lulčeki no!
br.0001s
13. 09. 2012 22.03
+2
osebno slovenska dekleta naravnost obožujem ;)
User875479
13. 09. 2012 22.55
+1
Hehe, a si prepričan, da bi se prišel smejat in ne obdan z razstrelivom, izvedel še zadnjo molitev ter se razstrelil?
User875479
13. 09. 2012 22.59
+5
kdo pa ve, čemu je zadnjič pol LJ poslušalo vašo molitev, mogoče pa samo zato, da vidijo kako bodo ljudje reagirali in vidijo če si lahko privoščijo še več in potisnejo meje še dlje.
tantadruj1
13. 09. 2012 21.35
+3
prosim, če mi kdo tole razloži, no, ker to lahko samo pri nas v banana republiki obstaja: pri vrtcu moraš imeti program in usposobljen kader. za varstvo (pa četudi množično) zadošča dovolj oseb (ne gelde na njjihovo znanje). torej kaj? 10 otrok z neusposobljenim kadrom je v varstvu, drugih 10 z usposobljenim je pa v vrtcu. oboje dovoljeno.pa kdo piše te oslarije, no????
stope
13. 09. 2012 21.34
+9
Mislim, da si je preveč naložila in mi je prav hudo zanjo. Razumem, da hočejo starši nazaj svoj denar, ampak zakaj je treba vsakega takoj oklicati za goljufa in ne vem kaj še vse. Če odštejemo vse, ki goljufajo z davki, delajo na črno, neupravičeno izkoriščajo socialne transfere, izkoriščajo bolniške itd. ostane bore malo takih, ki bi lahko vrglo kamen...
tantadruj1
13. 09. 2012 21.36
+4
ja itak. pa vse tiste, ki imajo "službo" pa ne delajo nič, in jih v službenem vidiš vsepovsod, so neprijazni, delajo napake in krivice... itd...
stope
13. 09. 2012 21.38
+0
mayalottie
13. 09. 2012 23.24
+2
stope, tudi jaz sem bila podobnega mnenja, dokler se gospa ni popolnoma zapletla v SVOJE LAŽI.
Rade Malinovic
13. 09. 2012 21.28
-4
mislim da je to še en pozdrav za VLADO bravo naši ...
User436103
13. 09. 2012 21.26
-13
Neira???Jaoooooooooooooooo
User875479
13. 09. 2012 21.26
-12
tantadruj1
13. 09. 2012 21.36
+8
mroz2000 ne vem kdo med njo in tabo je tu pod nivojem... realist1234 to velja tudi zate. s.p. ja si niti ne upaš odpret. mroz2000 ne vem kdo med njo in tabo je tu pod nivojem... mroz2000 ne vem kdo med njo in tabo je tu pod nivojem... realist1234 to velja tudi zate. mroz2000 ne vem kdo med njo in tabo je tu pod nivojem...
User875479
13. 09. 2012 22.45
-5
imaš prav, imamo d.o.o., en z ožjega kroga družine je direktor monopolitne družbe v Sloveniji in še bi ti lahko naštel =) Če pa si tako zadovoljen z svojim s.p./-jem ker si od države dobil denar da lahko sedaj svojim prodajaš bemfe in merkle, pa sem vesel zate! Če sva se že spustila na ta nivo primerjanja.... Oprosti, ampak ni čudno, da je toliko nestrinjanja z "vami", poglej obnašanje priseljencev, sploh v večjih mestih če greš po mestu in opazuješ ljudi, se lahko samo zamisliš
BrezZavor
13. 09. 2012 23.50
+2
Sanda Muši?
13. 09. 2012 23.52
+2
To si srecal Slovence, ki glumijo priseljence.. :-) na iććć .. Gospod z s.p-jem se ima hvalit z lastno iznajdljivostjo, ne pa s trudom ozje druzine in naslajanjem, od katere imas ziher fuuuuul koristi ane? ha ha ha vse je lepo in prav, ampak me zanima ce si mel kdaj kaksno korist od tega d.o.o-ja in direktorja monopolitne druzbe :-) Si sam en navadn smrtnik in zahojnc k tepta tuji uspeh in se hvali z dejstvi in stvarmi, ki jih kot sam sploh nimas. Ampak ja.. dans je tezko bit dober in zgleden clovek ane pa ceprav samo s tem da se vzdrzis neprimernih komentarjev ;-)
24Ppkur
13. 09. 2012 21.00
-42
že po videzu sodeč, kaj šele po priimku, ni sposobna dela z otroki, verjetno pa tudi ne katerega drugega .... poštenega dela ....
User875479
13. 09. 2012 21.06
-20
User842387
13. 09. 2012 21.29
+6
br.0001s
13. 09. 2012 21.55
+11
hehe patriot morš met res malega da si tak zakopleksan hahahaha
mayalottie
13. 09. 2012 23.25
-4
to pa res ni primeren komentar! Prav zaradi svojega privlačnega videza in žalostnih rjavih oči je obrnila okrog vso slovenijo! In nategnila marsikoga.
User875479
13. 09. 2012 20.51
-6
Le kdo ji nagaja, je le še ena izmed mnogih, ki jo je denar preslepil
ratio
13. 09. 2012 20.37
+24
Skregano z vsako pametjo. Starši so odgovorni za svoje otroke. Od kdaj inšpekcija ve več od staršev, kje so otroci lahko in kje ne. Je morda kdo od otrok zbolel, se je komu kaj zgodilo, je bilo karkoli hudo narobe? Problem je v tem, da naša državna uprava ne spoštuje tistih od katerih dela dobivajo vsak mesec zelo redno svoje plače in mislijo, da lahko z ljudmi, ki delajo, ravnajo kakor se jim zljubi. In jim je popolnoma vseeno za škodo in stiske, ki jih s tem povzročajo. V danem primeru je očitno, da so v stiski tako "podjetnica" kot tudi otroci staršev in navsezadnje tudi otroci, ki se zdaj pazijo "bog ve kje", gotovo pa v sterilnem okolju, ki ga dnevno pregleduje inšpekcija. Če bi ista državna uprava oz. občina poskrbela za vrtce tako kot se to v normalni državi spodobi, potem do tovrstnega reševanja problemov otroškega varstva sploh ne bi prišlo.
mayalottie
13. 09. 2012 23.25
+1
BrezZavor
13. 09. 2012 23.52
+3
Starši so bili z delom zadovoljni. Ampak sedaj je važno da je inšpekcijam in birokraciji zadoščeno, čeprav neupravičeno. Povsem razume Rekićevo da so jo šli inšpektorji stiskat za stvari ki se je sploh ne tičejo. Pač naša gnila država. Pa ji je po vsem zmanjkalo denarja.
User773198
13. 09. 2012 20.32
-12
Podjetnica Neira?? Nafukatorka si. Navadna. Če si pobrala denar in se pač ni dalo uredit boš pač denar VRNILA!! Ni pomembno, ali ti nagajajo, ali si pač nesposobna dokončat zadeve, denar je potrebno vrniti v kolikor storitev NI bila opravljena. Izgovorov ni. Za vsakega ima Bog šibo, tudi za tebe jo bo imel!!
User436929
13. 09. 2012 20.45
+20
Te bom spomnil na to, ko boš pošteno opravil delo kot podizvajalec, pa te izvajalec ne bo plačal in ne boš imel za kruh in mleko, potem pa ti bo težil še elektro da hoče denar za elektriko... takrat boš lenuh za ostale čeprav to nisi, in tudi zate bo bog našel šibo, čeprav si jo ne boš zaslužil...
User875479
13. 09. 2012 20.55
+2
Neira Rekić; velika podjetnica,... me zanima le kdo laže, ali 61 staršev ali ona? Potem pa naj dokaže, da je denar vrnila, saj če je neka težka podjetnica, verjetno ni vrnila gotovine na roko, ampak je nakazala na račune staršev oz. kakorkoli, da je le to mogoče dokazat!?
User875479
14. 09. 2012 00.06
+0
primitivnost ti je v krvi, tukaj zagotovo ni pomoči
User925577
13. 09. 2012 19.52
+18
pri nas najbolj pridejo skoz brezdelneži. V bistvu nisem natančno seznanjena zakaj gre ampak iz prebranega je čist možno, da ji nekdo nagaja. Najbolj je tistim, ki doma ležijo in dobijo okrog 400 eurov, mi pa ki delamo pa domov prinesemo 650 in nam na vsakem koraku pobirajo za razne dajatve, na koncu nam ne ostane nič....če bi doma ležali bi dobili 400, vse zastonj, ker si kao revež brez dela....IA IA IA,,to smo pa mi osli, ki hodimo za cca 600 eurov v službo!?
User925577
13. 09. 2012 20.03
+3
ampak jst se vseen sekiram, ker je tako....kako bo šele našim otrokom, ker je tole načrtno 20 letno uničevanje države!?
User925577
13. 09. 2012 20.11
+8
zakaj ste zbrisali komentar na moj komentar...zdaj zgleda kot, da se sama s sabo pogovarjam al kako?
tantadruj1
13. 09. 2012 19.47
+12
joj, dajte nehat, lepo vas prosim. v naši državi, če kdo ne ve, lahko s sedmo in šesto stopnjo opravljate skoraj da vsako dejavnost. kam se kaj uvršča je totalno zmedeno. če imate idejo, za katero ni klasifikacijske številke, pač na njo nemudoma pozabite, itd itd... vsa birokracija je v totalni zmedi. kdaj bomo naredili red da bo malar lahko malar, učitelj-učitelj, kuhar-kuhar. sedaj so vsi lahko vse, da o popoldanskih s.p. jih niiti ne govorimo. kdor ima službo v javnem sektorju naj se sekira da tisto dobro opravlja in ne, da popoldan niža cene gospodarstvu, ker tako se je začel polom. namesto da bi imeli popoldanski fuš na črno. imamo sedaj komplet delo na črno, ker se ne sfolga s cenami, in nelojalno konkurenco. preden napadate se vprašajte, kdo ji je oddal prostore. take kot so.
tantadruj1
13. 09. 2012 19.52
+3
kaj pa je množično varstvo otrok? a to ni vrtec?
User398679
13. 09. 2012 21.06
+3
pri vrtcu moraš imeti program in usposobljen kader. za varstvo (pa četudi množično) zadošča dovolj oseb (ne gelde na njjihovo znanje)
tantadruj1
13. 09. 2012 21.32
+2
dej razloži mi prosim kje je razlika v večjem številu otrok v varstvu in vrcu? a v programu? v stilu, ali bereš pravljice, ali pesmice?a smo mi mal čez les?
User842387
13. 09. 2012 21.37
+5
Oh ja, za svojga otroka mam rajsi eno srcno vzgojiteljico kot pa kako nafrfuljeno diplomirano gospo ki teoreticno vse obvlada, v praksi pa ledena kraljica. Ne hvala!
User901368
13. 09. 2012 22.06
+6
Tantadruj! Zelo dobro napisano. Meni je vsakokrat zanimivo, kako zelo radi javni uslužbenci (še posebej tisti v javni upravi) komentirajo cene storitev (z izdanimi računi, vključenim DDV, ...) po možnosti strokovnjakov, ki se preživljajo s svojimi d. o. o.-ji in -s. p.-ji, strokovnjakov na področjih, o katerim se njim ponavadi še sanja ne, češ da koliko zaslužimo, pri čemer sploh ne razumejo, da vrednost računa, ki ga izdamo, ne gre v naš žep, da v našem žepu konec meseca konča tista neto plača, za katero smo se morali prav konkretno potruditi, da bi plačali vse stroške podjetja, vseh soudeleženih, prispevke za vse, pa čeprav od teh prispevkov ne bo nihče od nas imel kaj dosti, vse davčne obveznosti, ... Če bi določene osebe v javni upravi (in do neke mere tudi v javnem sektorju) za svoje delo tako delale, da bi upravičile svojo neto plačo, kaj šele da bi svojemu delodajalcu (torej vsem nam, davkoplačevalcem, ki s svojim delom plačujemo v proračun in s tem za njihove storitve) prinesle dobiček, bi bile stvari precej drugačne. V to absolutno verjamem.
BrezZavor
13. 09. 2012 23.57
+2
tantadruj, pojma nimaš. če ti stara mama pazi na otroka in za to dobi plačilo je to varstvo otrok. če pa ga še vzgaja je to vrtec. razlika v programu je očitna. inšpektorji pa slepi tako kot ti tiščijo vse v en lonec in so zasrali 60 otrok oz. njihove starše!
lappappap
13. 09. 2012 19.46
+4
Dejstvo je le eno. Državni aparat je sam sebi namen. Le poglejte te javne uslužbence, mislijo da smo mi zaradi njih in ne oni zaradi nas! Vlada prosim preiti k obljubi in to je ODPUŠČanje teh "vsemogočih" osebkov!
tantadruj1
13. 09. 2012 19.48
+2
User943951
13. 09. 2012 19.41
+8
Preden se bi karkoli in kogarkoli obsojalo, bi se lahko pokazalo obe plati, se predstavilo problem nekomu, ki bolj obvlada stvar in se nekako rešilo. Žalostno je, da poleg tega, da nastradajo starši, vsaj finančno, nastradajo tudi otroci, ki so še najmanj krivi...
User936889
13. 09. 2012 19.39
+9
Verjamem Rekićevi!!!
User925577
13. 09. 2012 20.00
+7
Diana Karun
13. 09. 2012 20.23
+2
če ne veš zakaj potem raje ne piši, to lahko pišemo samo mi ki smo tako stvar doživeli kot prvo naj vrne denar meni in ostalim staršem kot drugo pa naj vrne plače ki so bile zaslužene na pošten način. uglavnem ni lepo od nje da tako dela, ker ne bo prišla nikamor na tak način. Slej kot prej bo pa tudi javno dokazano kaj in kako. vsak zagovarja sebe prek medijev, če bi bil kdo drug na njenem mestu bi se verjetno isto zagovarjal.
mayalottie
13. 09. 2012 20.27
-7
pol pa vpiši k njej otroka. morda ima še kako enoto odprto. Da bo ležal na umazanih posteljicah in en dan kar naenkrat ostal brez hrane!
User875479
13. 09. 2012 21.06
-2
User944007
13. 09. 2012 21.34
+5
Rekičevi res ni težko verjet, mojstrica besed je, prepriča pa tako hitro, da še sama sebi najbrž vse te laži verjame. Kdor ni vmešan v to kašo, lažje sodi. Sicer pa imate pravico verjeti komur hočete, ampak ne vem zakaj mislite da bi se toliko ljudi pritožilo nad njo in bilo pripravljenih iti tako daleč - do ovadbe in tožbe? Govorimo o več kot 100 družinah po Sloveniji. In o eni 'podjetnici', ki ima že tako umazano preteklost. Poglejte, tudi starši bi ji verjeli, da je inšpekcija kriva, če bi ona od začetka plačevala hrano, zaposlene, najemniške prostore in ostale stroške - pa jih ni. Zaračunala je akontacijo - ne na račun podjetja, sedaj pa krivi inšpekcijo, ki se ni "spravila" nanjo ker bi pač imela preveč časa, ampak po uradni dolžnosti - kot se na vse ostale. Sicer pa, vsak normalen človek bi ostal prizadet v tej zgodbi, tudi vi, verjemite mi.
mayalottie
13. 09. 2012 23.27
-1
Tonček Balonček
13. 09. 2012 19.33
+7
Najprej so unilili gospodartvo ter finance, zdaj so pa na vrsti sociala, šolstvo ter znanost in kultrura, d ane omenjam še zdravstva! Vsakomur pri nas je jasno, daje privatizaciaj šolstva, zdravstva in institucinokasnega ter otroškega varstva popolnoma slepa pot. Pogeljte kaj s eje naredilo v zdravstvu, kjer koncesionarji in razni s.p.-ji izčrpavajo zdr. blagajno! Aja, na kulturo sem še pozabil!
User925577
13. 09. 2012 20.00
+3