Slovenija

500 evrov za ogrevanje 57 kvadratov

Nova Gorica, 21. 10. 2012 19.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Preko 600 jeznih stanovalcev novogoriških blokov je podpisalo peticijo, s katero mestni občini sporočajo, da se ne strinjajo z oderuškimi fiksnimi stroški za ogrevanje. Za 57 kvadratnih metrov veliko stanovanje so ti lani znašali skoraj 500 evrov.

Preko 600 jeznih stanovalcev novogoriških blokov je podpisalo peticijo, s katero mestni občini sporočajo, da se ne strinjajo z oderuškimi fiksnimi stroški za ogrevanje. Za 57 kvadratnih metrov veliko stanovanje so ti lani znašali skoraj 500 evrov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (154)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gospakatja
22. 10. 2012 17.17
dosti omenjate jazbinškov zakon. neumnost!!!! ti bloki so bili zgrajeni v 70 letih- le slaba tretjina prebivalcev jih je dobilo od firm (in so jih , kasneje res odkupili po tem zakonu, torej za drobiž), velika večina pa je stanovanja kupila ( in odplačevala kredit v letih hiperinflacije, in posledično dobila stanovanje za drobiž!!). takrat, ko je bilo vse "naše" se nihče ni dosti sekiral, kako bo daljinsko ogrevanje funkcioniralo , ko socializma ne bo več. sicer pa ne, ogrevanje ni predrago, pač pa so ljudje brez denarja! kurilna sezona pa traja cca. 6 mesecev (november-april), torej ni dosti krajša od ostalih slovenskih mest. lokali so poseben primer, tisti, ki so v pritličjih stanovanjskih objektov delijo usodo stanovalcev, tisti pa, ki so v poslovnih stavbah, imajo infrastrukturo speljano do vrat, od tu dalje pa je bilo prepuščeno njim, kako bodo uredili notranjost (pač, odvisno od dejavnosti- prodajalna koles ali skladišče mesnice nima istih potreb kot frizerski salon!). če pa si nekdo ni želel v notranjosti montirati radiatorjev (ima pa, recimo, toplo vodo), je to problem med njim in komunalno energetiko, ne sme pa postati problem vseh (kajti stroške tožarjenja bo, jasno, krila celotna populacija, priključena na toplovodni sistem!!). zatorej kalkulatorje v roke in videli boste, da ta strošek res ni visok !!
srebrnibreg
22. 10. 2012 14.49
+3
Po mojem se lahko občini samo zahvalijo, če je to znesek na leto.
botjabotja
22. 10. 2012 16.57
nepokorni
22. 10. 2012 14.45
+0
2-stanovanjska hiša, 300 m2, od tega ogrevanih cca 120 m2, delno izolirana. Ogrevano na 22°C. Letni strošek za ogrevanje cca 800 €. Investicija v peč na pelete - 8.000 €
DontTakeItSoHard
22. 10. 2012 14.22
A to na mesc al v eni kurilni sezoni?
Bororo
22. 10. 2012 13.10
+0
Res je ogrevanje precejšen strošek za vsako gospodinjstvo , RES pa je tudi , da je 500 eurov malo , pa če tut na Primorskem ... , pa na toplovodno ogrevanje , k ostalih dodatnih pripadojočih stroškov ni , kot so recimo servis gorilca , pa dimnikar , pa....amortizacija peči ...,tko da...
party2night
22. 10. 2012 12.37
+4
Pa sej so zmešani ;(
trapo
22. 10. 2012 12.36
+4
Kranj - 67m2 97 EUR mesečno 1x letno se ne plača oz. doplača minimalno. Le kaj se bunijo BV.
faronika
22. 10. 2012 13.12
bora_bora
22. 10. 2012 14.01
trapo, res je prav imaš, a poskusi z 21˙C + trenerka (če imaš majhne otroke se opravičujem)
nikaalen
22. 10. 2012 12.32
Koroška-hiša dve etaži po 120m2-ogrevamo se na plin-Petrol Energetika. Račun januar, februar 2012 402,00 eur mesečno. Imamo pa nastavljeno na 22 stopinj. Celotna kurilna sezona 2200,00 eur.
faronika
22. 10. 2012 13.15
+2
Plačaš toliko,kot oni,ki ima 57 kvadratov!! Še nekaj centov si na boljšem!!
nepokorni
22. 10. 2012 14.40
-1
57 m2*2 = 114 m2 500 €*2 = 1000 € 120 m2 > 114 m2 2200 € > 1000 € Kje si našla cente v + me pa res zanima!
faronika
22. 10. 2012 22.33
+2
Če vzameš ceno na kvadratni meter ogrevanja,ki jo plačuje človek v 57 m2 velikem stanovanju ,v resnici pride slabih 100 evrov v korist lastnika hiše! Ogreva 240 m2 veliko stanovanjsko površino in sicer tako in toliko kot njemu ustreza! V vsakem primeru je verjetno na boljšem in to razliko zlahka "noter prinese" ! Prihrani lahko kolikor hoče,kar v bloku ni mogoče!! Tudi z namestitvijo merilnikov prihaja do katastrofalne zmešnjave in menda je malo takih,ki bi plačevali manj kot prej,kajti na merilnike vpliva vsaka toplota...tudi tista s kuhalnika!!
Demirel
22. 10. 2012 12.05
+5
kje podpisem za 500€ letne kurjave?
motogp99
22. 10. 2012 12.15
+5
in s tem da sploh nimaš toplo, ker ti delajo samo 2 radiatorja ostalih 4 je zaprtih da ne plačaš preveč......+ stroški izven sezone ki znašajo min.60 euru na mesec, za kaj?? za brezvezne stvari??!!!.....podpiši pole, če si tak frajer....in plačavi po 170 € na mesec za mrzlo stanovanje......
volek
22. 10. 2012 11.55
+1
Nej bojo tiho. Še tisi nič ne jamrajo ki so po jazbečevem zakonu dobili po tri stanovanja. Kva šele njih stane.
avspng
22. 10. 2012 11.51
+7
Ne komentirajte, če ne poznate situacije.V N.Gorici je kurilna sezona precej krajša od ostale Slovenije,zimske temperature se dnevno približajo vsaj10 C.Dam stanovalcem prav,da se nekdo okorišča na njihov račun!
otooto
22. 10. 2012 11.07
-3
Kaj jim ni jasno, v hiši s cca 250 kv.m damo za ogrevanje 2300 € - plin.
otooto
22. 10. 2012 11.06
+1
Kaj jim ni jasno, v hiši s cca 250 kv.m damo za ogrevanje 2300 € - plin.
26277
22. 10. 2012 11.00
-5
ko so dobili stanovanja takorekoč,zastonj-Jazbinškov zakon se niso bunili.
conkord
22. 10. 2012 11.11
+5
ja eni res... drugi pa smo jih krepko preplačali tržna cena in še obresti od kredita. pa je morta to poceni?
26277
22. 10. 2012 11.19
-2
se strinjam,večina jih je dobila poceni-ti se sedaj najbolj bunijo,jaz imam še vedno 30000eur kredita za hišo,po 20.letih ma ne težim,kot tile kao N.g.
nepokorni
22. 10. 2012 14.37
+1
11 minusov je od tistih srečnežev, ki so profitirali po Jazbinškovem zakonu, ostali smo pljunili v roke in sami poskrbeli zase.
Ivc Janko
22. 10. 2012 10.58
+6
Kar na smeh ni gre ob nekaterih komentarjih, 250 m2 ogrevanih za 500 evrov/sezono. Tale menda hodi celo kurilno sezono v bundi po stanovanju. Pri enem takšnih sem bil na obisku leto nazaj, spijo v spalnih vrečah. Toliko o toplotnih črpalkah in ostalih novotarijah. Sam ogrevam 120 m2 ( drva ), strošek pa je okoli 700 evrov, od 12 do 14 metrov drv. Bunde ne rabim.
TakeItEasy
22. 10. 2012 10.46
+14
Kaj je narobe s 500 € LETNE kurjave? ...Mi imamo dvakrat toliko
novaroza
22. 10. 2012 10.18
+6
Debely, to so samo fiksni stroški, to je, da cevi tečejo od toplarne do bloka. Te moraš plačat tudi, če se nič ne greješ. Potem je pa še variabilni del kurjave, ki ga plačaš glede na dejansko porabo. V Kranju so letos izumili še doplačilo fiksnega dela, ker smo kao več porabili. ????
McClain
22. 10. 2012 09.42
-1
zato se pa splaca to met mal postimano. 250 m2 ogrevanih za 500 evrov/sezono, to je v tem casu normalna poraba. Toplotna pumpa. Pa tud pozimi ful zracmo, razen pri minus 10 stopinj pac bolj na hitro. S Stanovalci v blokih pa se itak ponavadi ne da nic zmenit, vsak je po svoje pameten, zraven pa pojma nima. Mi se vhodnih vrat nismo mogli zrihtat. Smilite se mi pa tisti v blokih, ki si res ne morete nic pomagat, pa vas odirajo ko polhe.
modrival
22. 10. 2012 10.10
+8
Ne vem čemu služijo tovrstna pretiravanja. S toplotno črpalko ne boš ogrel prostora na 22-23 stopinj, zraven tega toplotna črpalka porablja elektriko. Tako da, realno gledano nekako tako; pozabil si na to kvadraturo dodat še kakih 4000 litrov kurilnega olja na sezono ali ekvivalentno temu kakšnega drugega energijskega vira. Razen v primeru da po hiši hodite v puhovkah, saj je kvadratura za marsikoga pomembnejša od kvalitete bivanja, to če te zebe in če nimaš niti za jest se na ven ne vidi, velika moderna hiša in po možnosti še kak dober avto se pa vidi daleč naokrog. :))
koala_pleza_pleza
22. 10. 2012 10.26
+5
modrival sem ti dala plusek pa veš zakaj,ker eni tipi tu komentirajo kolk malo goriva cenovno in masovno porabijo in mečejo pesek v oči tistim,ki se na to ne spoznajo....jaz imam hišo(kmetijo).hiša ima cca 290m2,sicer starejša,a je dobro izolirana,nova okna...skratka dobro prenovljena..pa porabim okoli 20m3-30m3 odvisno od tega kako mrzla je zima drv...mam svoj gozd,tako da s kurjavo nimam težav..živim nad nadmorski višini 850mm,na pohorju,kjer ko zabriše snega ga zabriše tudi do en meter....ko pa mi oprosti eni tu kvasijo,da porabijo 10m3 za 260m2 pa da dajo z DRVA samo 350 eur pa mi ni logično...sej mene nihče od teh ne nat++uje sam mi se pa ne zdi pravično da gobezdajo nekaj brezveze in govorijo nekaj kar ni res...reveži v blokih,kjer imajo majhne kleti nimajo niti možnosti,da bi kam drva spravili,niti niti nimajo možnosti se kako drugače ogrevati..razen,da bi res mogoče napisali peticijo in šli k drugemu dobavitelju,a na žalost stroške bi vseeno morali plačevati,okili 20%,pa sploh ko mi eni moški,ker sem pač ženska nekaj tupijo v glavo nekaj kar nima blage veze in pojma o tem...plus tega ti bom še povedala,da za posek drevesa,čiščenje,spravilo do drvarnice in razrez dam samo za gorivo za traktor,ter motorko(mam tudi cepilnik na drva in tudi sekularko)porabim okoli 200-230eur letno..hja mam mal bolj strmi teren,pa valjda da drevesa,ki je namenjeno za hlodovino,in je najbližje za drva ne bom uporabila..pač grem globje v gozd...
Ivc Janko
22. 10. 2012 10.41
+3
250 m2 ogrevanih za 500 evrov/sezono, to je ena velika laž!!
conkord
22. 10. 2012 11.16
+2
mislim, da je točno... le svojega dela in časa in gozda ne štej ....če imaš te tri komponente si zmagal. pa še malo privarčeval ..
nepokorni
22. 10. 2012 09.25
+1
Hvala administratorju za cenzuro-za-kaj-že?
Debely
22. 10. 2012 09.16
+13
Za celo leto sploh ni drago. Ne vam kaj imajo za cviliti.
majkol
22. 10. 2012 09.29
+0
kako ni drago? mi sploh ne kurimo dosti, zelo malo, večina na elektriko pa dobimo v kurilni sezoni +100 Eur... Ni logično! pa še da ne govorimo o m3 ogrevane tople vode, drago ku sv.... Problem je tudi v tem, da voda, katera gre skozi radiatorje, ne dosega temperature niti 70 st.celzija...