Slovenija

Referendum o partnerski skupnosti bo 20. decembra, predlagatelji referenduma z datumom zadovoljni

Ljubljana, 04. 11. 2015 15.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Referendum o noveli zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih bo 20. decembra, je sklenil DZ. Sprejetje takšnega predloga je bilo pričakovano, saj so mu poslanske skupine že v predstavitvi svojih stališč večinoma napovedale podporo.

Roki za referendumska opravila bodo začeli teči 9. novembra.
Roki za referendumska opravila bodo začeli teči 9. novembra. FOTO: Miro Majcen

DZ je danes sprejel predlog, naj bo referendum o noveli zakona o zakonski zvezi in družinskih razmerjih 20. decembra. Roki za referendumska opravila pa bodo začeli teči 9. novembra.

V Koaliciji Za otroke gre! so zadovoljni z datumom referenduma

Kot je v izjavi novinarjem povedala sovoditeljica koalicije Metka Zevnik, bo to priložnost, da se tudi zaradi prihoda zdomcev pred božičnimi prazniki referenduma udeleži več ljudi, kot bi se ga sicer.

Zevnikova je danes ponovila, da gre za družinski referendum, za zaščito otrok, očetov, mater in starih staršev. Novela zakona je najbolj krivična do otrok, je prepričana.

Novela po mnenju pobudnikov osebne želje in interese odraslih postavlja pred temeljne pravice in dobrobit otrok. Sprejeta, kot pravijo, z zlorabo skrajšanega postopka v DZ, ukinja zakonsko zvezo moža in žene ter uvaja zvezo dveh oseb poljubnega spola z uporabo istega poimenovanja in tudi daje podlago za uvedbo homoseksualne spolne vzgoje v šolsko izobraževanje za vse otroke, brez soglasja njihovih staršev.
Novela zakona ne priznava pomena materinstva in očetovstva, ženske in moškega za rojstvo, vzgojo in razvoj otroka, uvaja pa posvojitev otroka v istospolno razmerje, je razloge za zahtevo referenduma naštela Zevnikova.

Ob tem napoveduje lepo kampanjo in pričakuje, da bo strpna z obeh strani. V Koaliciji za otroke gre pričakujejo tudi kakovostno, pravično in nepristransko poročanje medijev.
Sovoditeljica koalicije je odgovorila tudi na vprašanje, ali gredo v kampanjo s Katoliško cerkvijo. Poudarila je, da je Koalicija Za otroke gre! civilna iniciativa, v kateri je veliko ljudi, vernih in nevernih. Katoliška cerkev je po njenem mnenju ustanova, ki zelo podpira družino in iz tega vidika tudi Koalicijo Za otroke gre, kolikor ve, pa kot institucija ne vstopa v kampanje.

Veliko obžalovanja, da je ustavno sodišče dovolilo referendum

Za odlok o razpisu referenduma s takšno vsebino je glasovalo 60 poslancev, 11 pa jih je bilo proti. Navzočih je bilo 74 poslancev.

Koalicija Za otroke gre je 30. oktobra v DZ vložila zahtevo za razpis referenduma, podprto z nekaj več kot 48.000 podpisi državljanov.
Koalicija Za otroke gre je 30. oktobra v DZ vložila zahtevo za razpis referenduma, podprto z nekaj več kot 48.000 podpisi državljanov. FOTO: Damjan Žibert

Sprejetje takšnega predloga je bilo pričakovano, saj so mu poslanske skupine že v predstavitvi svojih stališč večinoma napovedale podporo. V ZL pa so napovedali glasovanje proti predlogu, saj referenduma o človekovih pravicah po njihovih besedah ne bi smelo biti.

Pomembne razlike so bile v mnenjih glede potrebnosti referenduma o noveli in glede novele, ki izenačuje pravice heteroseksualnih parov s pravicami istospolnih. V poslanskih skupinah koalicijskih strank, v ZL in nepovezani poslanci so obžalovali, da je ustavno sodišče dopustilo referendum s področja človekovih pravic. Hkrati so izražali upanje, da bosta na dan referenduma prevladala razum in spoštovanje človekovih pravic.

V SDS se po drugi strani sicer strinjajo, da je treba k vprašanju istospolnih parov pristopiti odgovorno, a ne z redefinicijo zakonske zveze. V NSi pa opozarjajo, da novela ne priznava pomena materinstva in očetovstva za razvoj otrok.

Novela izenačuje pravice heterospolnih in istospolnih partnerskih skupnosti v vseh elementih. Tako bi lahko tudi istospolni pari uveljavljali pravice, ki izhajajo iz zakonske zveze, omogočena pa bi jim bila tudi posvojitev otrok.

DZ je novelo sprejel 3. marca, a ni začela veljati zaradi začetka postopka za razpis referenduma, ki ga je začela koalicija Za otroke gre. Nato je DZ 26. marca sprejel sklep, da se referendumska pobuda nanaša na zakon, glede katerega referendum ni dopusten.

Koalicija Za otroke gre se je na ta sklep pritožila na ustavno sodišče. Slednje je odločilo, da se sklep DZ razveljavi in da je referendum torej dopusten. Koalicija Za otroke gre je 30. oktobra v DZ vložila zahtevo za razpis referenduma, podprto z nekaj več kot 48.000 podpisi državljanov.

 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (665)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

giva
05. 11. 2015 10.31
+5
Malo nenavadno, da nekdo, ki se bori za tako imenovane etične pravice, navede v javnosti takšno nerealnost, da referendum ne bo skoraj nič stal oziroma financiran od donatorjev. Očitno, ne le, da daje določeno skupino ljudi popolnoma v nič, ampak smatra Slovence za povsem neumne. Torej, država bi lahko nabavila precej opreme za policiste za vrednost tega referenduma. Referendum bo sicer po mojem mnenju uspel, ker se ga večina ljudi ne bo niti udeležila. Ampak , če se bo manjšina ljudi, ki se ji kršijo na tak način pravice, obrnila s svojimi pritožbami v tujino, bodo seveda brez problema uspeli. Ker bo o tem odločala stroka, kakor bi tudi vseskozi morala. Predlagam, če denarja za policijsko opremo ni, za brezpredmetne referendume pa je, naj država postavi na meje gospo z njenim referendumom in njeno pravičnostjo.
prašek
05. 11. 2015 10.34
+5
giva ............ Zbrati morajo približno 340.000 glasov proti zakonu . Ne verjamem da je toliko nestrpnih ljudi v Sloveniji !
poezija88
05. 11. 2015 10.38
+6
prašek
05. 11. 2015 10.40
+6
poezija ..... Pri meni to ni upanje, pač pa prepričanje ! ☺
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.50
-5
poezija88
05. 11. 2015 10.54
+6
Organizirajte se raje za pomoč svojim družinam, da živite v miru in ljubezni in ne sovraštvu in nevednosti....organizirajte se raje takrat ko je treba ljudem nuditi dostojno življenje, pomoč naši vojski na meji, organizirajte se takrat, ko je treba reševati poštene ljudi pred revščino, in pustite ljudem živeti...
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.54
-2
poezija88
05. 11. 2015 11.03
+3
Vojake in naše policiste, ki se trudijo za vse nas, recimo....
poezija88
05. 11. 2015 11.14
+3
Dragi moj, če bi recimo veliko bolj bil razumen in malo manj neveden bi vedel, da se beguncev in ekonomskih migrantov ne gre mešati skupaj z geji in njivoimi pravicami, seveda se delno strinjam, je pa dejstvo, da so za naše površine, prevelike količine migrantov in beguncev na mejah, zato je prihod prevelik in je težko razporejati ljudi in jim na drugačen način varno in pošteno omogočiti vstop....če pa seveda želiš pomagati, pridi v naše kraje in pomagaj, tako kot mi, ki tukaj ob meji živimo....in pomagamo njim in našim vojakom in policistom....izvoli...vabljen...
Ronin SLO
05. 11. 2015 11.17
-3
poezija88
05. 11. 2015 11.22
+4
Nikoli, verjemi. Nevednost iz ljudske duše dela blamažo...in dejstvo, da si napisal tak stavek, veliko pove o tebi....presodi sam, ves čas, ki sem ga prebila tukaj, je vržen stran, trdno verjamem da je pravica na strani poštenih ljudi....bodisi muslimanov, judov, katolikov, krščanov, gejev, heteroseksualcev.....tako, da, jaz sem ZA, pa to ne pomeni, da ne bom potem redno še naprej hodila k maši :) Podpiram enakost in me tega ni sram....Bog naj sodi....verjemi, tudi tebi bo...Lep dan še naprej...
Ronin SLO
05. 11. 2015 11.28
-4
vojna je mir, svoboda je suženjstvo, nevednost je moč GEORGE ORWELL (1984)
poezija88
05. 11. 2015 11.35
+4
Krščan in katolik-preberi si prosim. Zelo nesramno in nevedno bitje si res.....ne razumem, kaj sicer imaš od tega...:) In če bi dejansko videl kdajkoli v življenju vojno od blizu, ne bi dejal, da je mir.... Pa še tole, a se sploh zavedaš v kakšnem kontekstu je GO to dejal, a se zavedaš, da je on postavil temelje sarkazma in zasmehovanja takšnih kot si ti.se pravi takšnih, ki ne sprejemajo ali pa niso sposobni sprejemati drugačnosti. Še tole dodam, katolik je nekaj drugega kot krščanski katolik-in ne bi hrvatizem, hehe, kakšna neumnost :) Poglej v SSKJ koliko pomenov ima besedica krščan-ki je slovenska beseda, mimogrede. In ja smo Balkan, bili in smo, hočeš nočeš :) Pa pe tole dodajam, želim ti mnogo uspehov, v čast mi je bilo odgovarjati na tvoje otroške provokacije, privoščim ti srce polno ljubezni, naj se te dotakne človeško sprejemanje, čeprav ga ti ne znaš nuditi, morda boš kdaj spoznal, kaj pomeni biti sočlovek...upam. Lep dan še naprej :)
prašek
05. 11. 2015 12.52
+4
poezija ..... čast mi je brati tvoje komentarje in prav vesel sem, da obstajajo takšni ljudje ! Čestitam !
prašek
05. 11. 2015 12.55
+2
Beseda krščan - ski etc. je v SSKJ zajeta 315 krat !!!!!!
prašek
05. 11. 2015 12.55
+2
Samo ena , prva izmed variant : krščánski -a -o prid. (ȃ) nanašajoč se na kristjane ali krščanstvo: krščanska morala / krščanske cerkve; krščansko bogoslužje / krščanska mitologija / krščanski narodi ● ekspr. krščanske cene zmerne, primerne ◊ polit. krščanski socialist pristaš krščanskega socializma; krščanski socializem nazor, ki utemeljuje socializem s krščansko etiko; rel. krščanska vera vera, ki priznava Kristusa za boga .
poezija88
05. 11. 2015 13.21
+2
Hvala @Prašek :) Hja, vem, da sem Kristjanka :) Ali pa krščanske vere :) In vem, da je ta besede pokroatizirana, a originalno izhaja iz našega jezika-sicer pa, a niso VSI naši jeziki SLOVANSKI? Morda se ponovno motim, ne vem :) Sem ponosna Slovenka, a v našem narečju pač tako rečemo, tudi naš duhovnik-ga bo treba popravit :) Hihi, Prašek, ostani borec za ljudske pravice, na koncu naše poti, se šteje samo tisto, koliko ljudem si pomagal do pravice in sreče , naj poenostavim-štelo bo samo, če si bil človek :) Bravo tudi tebi:) Jaz bom glasovala ZA :) In mislim, da Boga to ne bo motilo :)) Oziroma, dvomim, da ga bo v času vojn in naraščujoče lakote ter revščine, to sploh posebej zanimalo :) (ima dovolj drugega dela, hihi)
poezija88
05. 11. 2015 13.35
+3
Ronin, čestitam, pravi Slovenec si, v vseh pomenih :) Hvala, da si me popravil, bom delila to tudi z drugimi okoli nas v Posavju, kjer nas večina pač tako govori v narečju :) Odlično si tole opravil :) Glede na tvojo vnemo dokazovanja, in nasprotovanja in vztrajanja pri svojem, verjamem, da ti je bil uspeh položen v zibelko...a polagam ti (še zadnjič, prisežem) na srce, da tukaj ne gre za slovenski jezik in vojake na meji, ter naše izbrazbe, gre za preprosto dejstvo-Živi in pusti živeti. Smo v letu 2015, dovolj bo še časa za ozkoglednost, toda, menim, da je človeška rasa vsaj toliko napredovala, da vemo, da je biti gej nekaj normalnega in naravnega...naj si ustvarijo družine. Kajti homoseksualnost najdeš v 522 živalskih in rastlinskih vrstah (nekateri trdijo da manj, nekateri več), a homofobijo najdeš v le-eni.....uganeš kateri? :)
Ronin SLO
05. 11. 2015 13.39
-4
Iracionalne strahove velikokrat pojmujemo kot fobije, vendar pa ni vsaka fobija nerealni strah, posebno če gre za posvojitve,..
Ronin SLO
05. 11. 2015 13.45
-3
No, imam takšen posel, da moram biti vztrajen, po tem me plačajo tujci za katere delam, delam med samimi neslovenci, čisto multikulturno področje... pa se kar super razumemo
poezija88
05. 11. 2015 13.45
+2
Hehe :) Ah joj, a res? Vprašaj na tisoče otrok ki že živijo v takšnih družinah-pomembno je, da imajo dva starša, ki jih brezpogojno ljubita in podpirata-ne glede na spol....ampak, to je tvoje mnenje....tudi ok.....morda ti pa kdo kdaj le odpre oči :) Glasuj proti, če ti tako veleva duša :) Lep dan/življenje še naprej
poezija88
05. 11. 2015 13.47
+2
Multikulturno-čestitam, zelo lepo, želim ti veliko uspehov na tvoji poti. Samo, kako pa bo, ko bo tvoja stranka gej? :)) Hihi -šala ) Sicer tudi ne vem, kaj ima delo s tujci skupnega z geji in njihovimi pravicami, ampak, je res brez veze nadaljevat :)
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.19
+7
In največja neumnost je to , da ta referendum sploh ne bo dosegel procenta nujne udeležbe, da obvelja, v tem primeru , bi tem aktivistom in podpisnikom izstavil račune za ta denar.
prašek
05. 11. 2015 10.22
+1
Samo v vednost : V ustavi piše: Zakon je na referendumu zavrnjen, če proti njemu glasuje večina volivcev, ki so veljavno glasovali, pod pogojem, da proti zakonu glasuje najmanj petina vseh volivce
prašek
05. 11. 2015 10.23
+1
340.000 glasov volivcev morajo zbrati ! Ne verjamem , da je toliko nestrpnih v Sloveniji !
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.25
-1
Se bomo potrudili, pa saj nismo nestrpni, samo drugačnega mišljenja,...
poezija88
05. 11. 2015 10.38
+6
To mišljenje je lahko vaše osebno in ne bi smelo vplivati na srečo nekega drugega človeškega bitja....
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.41
+4
Jezus ma ne, da premorete tako pronicljivo mišljenje! Ni ravno čutiti nekega mišljenja med temi floskulami v tvojih vrsticah! Ronin!
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.46
+0
prašek
05. 11. 2015 10.18
+5
Samo kot primer : mlada mamica , ki je postala samohranilka ne po svoji krivdi, dobi prijateljico, s katero se odločita za skupno življenje. In zdaj ta prijateljica ne sme posvojiti njenega otroka ????? Zakaj le ne? Otrok bo tako ali tako živel z dvema "mamicama" , če pa ga ta prijateljica lahko še posvoji, pa ima otrok možnost po njej tudi dedovati, ona lahko skrbi za njega v slučaju materine bolezni, smrti, ali pa kaj podobnega ! Vi »za otroke gre« , pa želite temu otroku škodovati in ga onemogočiti zato, ker je po vašem mišljenju to nenaravno ??????
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.24
-6
Ja en tak primer je bil v Križah pri Tržiču, pa neke obrede skupaj počeli,
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.27
+7
Prašek ne trkaj na granit v glavah jih ne prizadene! Sizifovo delo.
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.29
-4
Aha, radi tudi zmerjate drugače misleče a ne?
prašek
05. 11. 2015 10.29
+3
Frane ........ Mislim da granit ni tako trd !
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.37
+5
Če bi napisal diamant bi se imeli za zelo cenjene!
revirji
05. 11. 2015 10.10
+3
Pozdravljeni strašno arogantni poslanci SDS-a. Včeraj sem malo spremljal razpravo v DZ ampak , ko sem videl kako arogantno se obnašajo poslanci SDS-a,sem prestavil na drug kanal. Bom napisal božičku naj vsakemu izmed vas prinese en bonton. Ob tem se mi poraja še eno vprašanje. A ste vi ( poslanci SDS-a ) mogoče množično obiskovali kak tečej na temo vedenja ( nesramnega, arogantnega)? Ko poslušas enega je kot da bi poslušal vse. Pa še vprašanje: na koga se boste spravili sedaj : na telesno hendikepirane, na gluhe, na slepe, na matere samohranik? Sicer vsi našteti, pa še marsikdo drug, res že sedaj nima prostora v tej naši državi, mogoče pa bi vam padlo na pamet, da bi jih še malo bolj potlačili. Kako si sploh upate razpravljati kako naj živi vas ali pa moj sosed? A to je pa v redu, da otrok živi z mlado mamico in "dedkom" ? Pometite najprej pred svojim pragom. Verjemite, da bodo morali tovornjaki odvažati smeti.
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.23
+2
Ne, ne to so posledice temeljitega pranja možganov podanikom ljubljenega vodje in očitno je imel na razpolago le deterđent z dvojnim učinkom.
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.36
-1
Podaniki ljubljenega vodje so malo dolgočasni, raje imam veseljake
prašek
05. 11. 2015 10.09
+4
starprofi ........ Nikoli nisem čital Svetega pisma in ga tudi ne bom , vendar pa vseeno dvomim , da je v njem omemba homoseksualnosti ! Je pa menda omenjena ljubezen do bližnjega . Možno je sicer, da bodo nekateri škilili v tuje spalnice , da vidijo kaj se v njih dogaja. Meni pa nekaj takega še na kraj pameti ne pade ! Če se imata dva rada, če se vzpodbujata v življenjskih odločitvah, če dajeta ljubezen tudi otrokom, res ne vidim razloga, da bi razmišljal o kakšni deviantnosti, katero ti omenjaš ! To @starprofi , je ljubezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.35
-2
Malo gra preberi, to je del splošne izobrazbe,...
korintos23
05. 11. 2015 10.07
+5
Je pa res čudno, v cerkvi je pedofilija precej razširjena, tudi na slovenskem smo imeli primere, so pa zelo proti!?!
korintos23
05. 11. 2015 10.04
+4
Slovenija mora pač malo izstopati ker tega res nobena država v EU še ne dovoljuje?!?
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.02
+5
Temu ne moreš reči referendum zame je to izživljanje osebnih kompleksov krščanarjev in metanje denarja po nepotrebnem skozi okno, Krščani katerih moto je, da je bog ustvaril človeka po svoji podobi. Primc je sicer velika oseba v cm ampak malo, zelo malo možakarja ,sramota za odnos do sočloveka, ki je kriv le tega, da je živ. Nazadnjaštvo brez primere in to v 21-tem stoletju.
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.05
-3
To pa nisi lepo povedal, meji na sovražni govor
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.25
+2
Samo ,da ne meji na sovraštvo do nič krivih ljudi.
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.51
-1
korintos23
05. 11. 2015 09.57
+2
Je pa zanimivo da so toti malo drugačni le znane osebnosti! Nikjer nič ne pišete da bi bil gej ali lezbijka kaki siromak ali siromakinja! Samo znane osebnosti to delajo zaradi reklame in denarja. Tudi znani normalni pari zraven svojih otrok še posvojijo nešteto drugih zaradi reklame! Ali je to mogoče ljubezen?!? Ljudje so-smo pač že čisto zmešani postali.
*sweet*
05. 11. 2015 09.50
-2
A RESNICA BOLI gospod Admin , Izbrisan komentar: Komentarje pri beguncih onemogočate zardi ne primernih komentarjev.Kaj pa v tem članku je več kot polovica ne primernih komentarjev pa je vse vredu.Seveda ste vi vedeli da bodo ne primerni komentarji a ste kljub temu pustili omogočene komentarje.Kakšna dvoličnost.
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.06
-1
Se pravi komentarji, ki tebi niso všeč so neprimerni komentarji
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.33
+2
Je pa resnica, o ti bogca , če bi bila bi on tam zgoraj že poskrbel , da je nebi admin brisal se ti ne zdi oooo! kdu dumaaaa!?
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.34
-1
Frane Šajn
05. 11. 2015 10.47
+2
Lepo te prosim daj se malo zberi , napiši kaj argumentiranega ali pa nehaj si že malo težek s tem svoijm usmerjenim delovanjem! Z mano vred ker se spuščam na ta nivo!
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.51
-1
pe?navodo
05. 11. 2015 09.44
-2
moderator, zakaj dovoljuješ in ne brišež žaljenja na ravni starosti in mojega nicka spodaj ?? Ali je dovoljeno tako žaljenje slaboumnih tipov ?
poezija88
05. 11. 2015 09.01
+2
Papež Frančišek :: "Kdo sem jaz, da bi sodil gejem? So ljudje, potrebujejo sočloveka in to je zame dovolj. V srcu je treba nosit poštenje in ljubezen. Za vse druga je nad nami Bog. Bog bo sodil, Bog ljubi. Ne delajte razlik in ne sovražoite v Božjem imenu. "
prašek
05. 11. 2015 09.02
Pri nas pa se najde nekaj osebkov , ki so proti ljubezni in polni sovraštva do drugačnosti !
poezija88
05. 11. 2015 09.16
-1
Žal mi je, da se ti ljudje (sami sebe) imenujejo verniki, tega naša vera ne uči.... o naravnosti gejev sem pa že zapisala, da je preko 522 živalskih in rastlinskih vrst, v katerih se najde istospolna usmerjenost...se pravi je to ustvaril Bog oziroma narava-karkoli je komu lažje razumet...tak se rodiš. In če bi vsi starši otroke ućili strpnosti in spoštovanja, bi lahko vsi imeli otroke varne tudi v šolah...odrasli sprožamo nemire in nestrpja....žalostno in v letu 2015-bedasto...
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.22
-1
prašek
05. 11. 2015 09.26
-1
Za ljubezen je definicija samo ena !!!!!!! Vem pa, da je tebi nerazumljiva !
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.27
-1
prašek
05. 11. 2015 09.29
poezija ...... Pravilno si napisala . »...tak se rodiš. In če bi vsi starši otroke učili strpnosti in spoštovanja, bi lahko vsi imeli otroke varne tudi v šolah...« ............. Ampak žal takšni ljudje svoje otroke učijo nestrpnosti in sovraštva .
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.07
-2
poezija88
05. 11. 2015 10.08
+1
Glede na dejstvo, da imam diplomo in magisterij, me zanima kako definirate amatersko? Vsi ljudje imajo pravico ljubiti in biti ljubljen, s tem se rodiš. FLDS-je sekta, ki je oboževala Jezusa-v resnici, pa je njihov vodja več desetletij posiljeval mladoletnice-a to je pa ok?? Če bi bili ljudje strpni in spoštljivi, bi tudi več ljudi verjelo v našo vero in bi se vračali k poštenemu načini življenja. Zaradi takšnih, ki pričate o sovraštvu, pa nas nihče ne jemlje resno več....kar počneš in trosiš naokoli je ignoranca in nevednost....
poezija88
05. 11. 2015 10.10
+1
Pa še dodajam-zgoraj je citat PAPEŽA, ne moj in ne gejevski in ne psihiatrični, ampak je citat, ki ga je izjavil sam Papež-naš vodja, ali nam mar tudi to ni več sveto?
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.38
-2
poezija, diploma in magisterij iz FDV še ne pomeni da nisi amater na področju psihiatrije
poezija88
05. 11. 2015 10.41
Žal ali pa na srečo ni na Fdvju, glede na dejstvo, da sem opravila diplomo v Washingtonu ZDA, magistrirala pa v Londonu....in imam 10 let prakse, tudi na vojnih območjih (Irak, Afganistan), sedaj pa ponovno živim v Sloveniji, a ne delam na svojem področju...vseeno pa se mi ne zdi prav, da nekdo seje sovraštvo med ljudi, tukaj gor se namreč nisem oglasila kot magistra ali strokovnjak, ampak zgolj kot človeško bitje....tukaj psihijatrija nima veze z geji in njihovimi pravicami.....
Ronin SLO
05. 11. 2015 10.53
poezija88
05. 11. 2015 10.58
Izobrazba nima veze z mojim prepričanjem.....sem človek, ki verjame v enakost in sočutje...isto čutim do tebe, čeprav s sarkazmom in nevednostjo sekaš proti osebam ki jih ne pozna, ki ne veš koliko dobrega lahko njihovo srce premore, ne glede na njihovo spolno, versko, etnično usmerjenost.....marsikaj sem videla, najhuje pa je videti ljudi, ki jih zaradi nečesa, česar ne morejo spremeniti nekdo sovraži in zaničuje ter jim ne pusti živeti v miru....najhuje je gledati usode le teh ljudi....zaradi takšnih mišljenj kot jih nosiš okoli ti, je ugansilo prenekatero življenje, nihče si v tem svetu ne bi izbral biti gej, biti zaničevan in drugačen....verjemi mi, da ne...tudi sama nimam rada ne homo ne hetero ljudi ki vsiljujejo svoja mnenja in trdno verjamem, da imaš pravico imeti svoje zadržke, ki jih tudi razumem, a dejstvo je tukaj enakopravnost, ki ne bi smela mejiti na mišljenja ljudi, ampak zgolj na osnovna človeška merila. Lp
prašek
05. 11. 2015 08.27
+2
Zbrati morajo 340.000 glasov proti zakonu ! Prepričan sem , da jim to ne bo uspelo !
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.23
-1
Bomo aktivno delali, da nas pride toliko,...
prašek
05. 11. 2015 09.26
-2
he, he, he. NE bo vam uspelo, to je Jelovica ☺
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.28
+0
prašek
05. 11. 2015 09.32
-2
... boš spremenil nick, ponovno ........ :-)
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.38
+2
prašek
05. 11. 2015 08.26
+0
Eno lepo jutro in dober dan želim vsem tovarišem in tovarišicam !
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.25
+0
sdvmafiija
05. 11. 2015 07.54
+0
Ne se heat :) Tu se še kar prepirajo o že odločeni zadevi. Ta zakon seveda pade. V Sloveniji vsaj še 50 let ne bo toplotne enakopravnosti. Pravilno.
boish
04. 11. 2015 22.54
+1
Priznam, ljubim jo. Najine pogovore, skupne trenutke, kuhanje kosila, celodnevne izlete, nežnost. Zaupam ji, ona zaupa meni, skupaj rasteva, odkrivava nove stvari, nove kraje, skupaj briševa prah s polic, sesava avto, ločujeva odpake. Obožujem njene dotike, dajejo mi občutek varnosti....jp, ljubim jo....Lezbijka
boish
04. 11. 2015 22.55
+0
Vsi tisti, ki tega nikol niste čutil, pejte obkrožt PROTI....
pe?navodo
04. 11. 2015 23.01
-5
Sem že mislil da bom začel brat kako ji gre dol počasi hehehe
boish
04. 11. 2015 23.03
+0
ker partneska zveza temelji zgolj in samo na spolnosti, a ne...
Ronin SLO
04. 11. 2015 23.03
+2
Ma, kar delajta kar hočeta,samo ne pravice do posvajanja otrok
RayManzarek
05. 11. 2015 00.17
+0
Ronin, ko se pa ati in mamica zbadata pa ne gleda??? Ko ati mamico pretepe tud ne gleda? Če zveza sloni na ljubezni in spoštovanju je vseeno kakšna je kombinacija, v nasprotnem pa res otrok gleda in se kasneje tako obnaša!
bullitt
04. 11. 2015 22.18
+3
živeo drug TITO!!!
pe?navodo
04. 11. 2015 23.02
+0
Zdej se kesa za svoje grehe , ki jih je menda veliko
srebrnibreg
04. 11. 2015 21.55
+2
Referendum bo pokazal, če bomo podlegli kapitalu kateri bi si rad kupoval otroke, ker živi partnersko življenje katero mu ne omogoča lastnih otrok. Čudno. Pa tako se eni hvalijo kako je takšna zveza normalna potem pa osnovno ne morejo v zakonu narediti.
poezija88
04. 11. 2015 22.15
+0
Kakšna uboga in žalostna duša prebiva v tvojem telesu....mogoče bi moral odpreti srce ljubezni, pa bi bilo tudi tebi lepše....
pe?navodo
04. 11. 2015 23.10
-1
Ljubezni ja ne pa sprevrženi ljubezni. Pa če ne verjameš da je sprevržena potem si malo poglej Sveto Pismo. Tudi splavi so sprevržena zadeva, takoj za tem pa homosexualnost.
RayManzarek
05. 11. 2015 07.17
-1
Ja, v svetem pismu se pedofil poroči z 12-letnico, pa magično jabolko obstaja, pa oh in ah bajk. RKC je v svoji zgodovini pobila toliko ljudi, da je sklicevanje na sveto pismo skoraj perverzno. In ja, vsak ima svojo ljubezen in ne ti ne bog nima pravice določiti katera je prava!
poezija88
05. 11. 2015 08.58
-1
Vera nima veze s tvojim sovraštvom....vsi smo ljudje...ne sklicuj se na Boga in ne delaj razlik v njegovem imenu ker tega nisi vreden
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.20
Ja, v svetem pismu se pedofil poroči z 12-letnico - no malo poglej tudi običaje v stari Grčiji in Rimu - sami pedofili so živeli v tistih časih.
vstajnik1941
05. 11. 2015 09.49
+1
Tole so pa čudne izjave od srebrnega - ampak vsaj enkrat ima prav
KardinalFrancRodeVKristusu
04. 11. 2015 21.50
+6
Referendum bo pokazal, kakšna država smo... Ali smo napredna, svobodomiselna (kot Nizozemska, Švedska, Danska, Nemčija...) ali smo nazadnjaška, zaprta (kot Albanija, Bulgarija, Hrvaška, Turčija...)
Ronin SLO
05. 11. 2015 09.21
A.C.M
06. 11. 2015 10.29
+1
Poglej kaj se dogaja s temi "naprednimi" in svobodomiselnimi državami. Njihova zlata doba se končuje. Dolgo ne bo več, ko jih bo ta dekadenčnost potegnila v prepad. Vendar tako je v zgodovini. Imperiji in države so porpadale na njih pa so zrasel nove... Prva, ki se ji bo to pripetilo je Švedska.
AlternativeFacts
04. 11. 2015 21.43
+3
Zakaj bi bila spolna usmeritev sploh pogoj za posvojitev? V čem je poanta vstrajanja na teh preživetih okopih?
srebrnibreg
04. 11. 2015 21.46
-4
Zakaj pa ne bi imeli SVOJE LASTNE otroke? O tem lahko odločajo otroci, če bodo šli v takšno zvezo za posvojenca ne pa starejši ljudje.
AlternativeFacts
04. 11. 2015 22.02
+2
srebrni@ Da ti malo naslikam sodobni svet spolnosti...Danes so poročeni pari lahko zapriseženi swingerji, lahko so biseksualci itd..da ne naštevamo v nedogled in vsi so lahko neplodni....torej po tvoji definiciji, lahko posvajajo vsi ki so v zakonski zvezi,razen istospolni...Če te vprašam samo za biseksualne pare, ki so v zakonski zvezi, zakaj oni lahko posvajajo otroke, pa čeprav prakticirajo tudi istospolnost?..Daj mišica da te vidimo, kaj boš naklepal v izgovor.
MaceWindu
04. 11. 2015 23.33
+5
kdo je mene kej vprašu ko so me dali krstit pri 6 mescih?
RayManzarek
05. 11. 2015 07.20
+1