Slovenija

Izpoved 11-letne deklice iz Sirije: ves čas me je bilo strah, v Dobovi pa sem se počutila ljubljeno

Dobova, 03. 03. 2016 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Komaj 11-letna deklica iz Sirije je slovenskim skrbnikom v Dobovi napisala pismo. V njem se spominja dolgega potovanja, strahu med plovbo s prenatrpanim čolnom, blata v Makedoniji in prerivanja v vrstah na mejnih prehodih. Ob vsem hudem pa je ob prihodu v Slovenijo vendarle doživela nekaj, kar ohranja njeno vero v dobro.

11-letna deklica s pismom in Unicefova skrbnica Ana Pšenica
11-letna deklica s pismom in Unicefova skrbnica Ana Pšenica FOTO: Unicef

Težko si predstavljamo, kaj otroku, ki je v majhnem, nabito polnem čolnu v trdi temi priplul v Grčijo, v mrazu in dežju po blatu gazil do begunskega centra v Makedoniji in z natrpanim vlakom po več kot mesecu dni prispel v center v Dobovi, pomeni prijazna beseda dobrega človeka, povabilo k igri ali pa zgolj kos papirja in barvica. To je njihova vrnitev v otroštvo, široke nasmehe in veselje dojemajo Unicefovi skrbniki. Z njimi so od prvega dneva prihoda, poslušajo njihove zgodbe, spoznavajo tegobe in hkrati njihova hrepenenja. Veliko truda vložijo, da bi nedolžni otroci v svojih strašljivih življenjskih razmerah vendarle začutili, da jim svet ne obrača hrbta, da niso sami, da prepoznajo dobro v drugih in jih zato tudi spoštujejo. Mlajši otroci hvaležnost največkrat izrazijo z nasmehom in risbami, nekoliko starejši svoje skrbnike v centrih presenetijo tudi s pismi. 

Eno od teh smo prejeli v našo redakcijo. V angleškem jeziku ga je med bivanjem v begunskem centru v Dobovi napisala komaj 11-letna deklica iz Sirije. V njem pripoveduje o razlogih za beg, o tem, kako so se najprej zatekli v Združene arabske emirate in bili pregnani, nevarni plovbi v Grčijo in poti do Slovenije. Tudi ona ima sanje, a te so vse kaj drugega, kot sebična sla po imetju, ki prežema sodobno družbo.

Prevod celotne vsebine pisma, ki nam ga je posredovala Unicefova skrbnica Ana Pšenica, ki je s temi otroki že od vsega začetka:

Deklica s pismom
Deklica s pismom FOTO: Unicef

"Stara sem enajst let. Sem iz Sirije, a smo morali zaradi vojne zbežati v Združene arabske emirate. Tam smo bili šest let, potem pa so nam rekli, da ne moremo več ostati pri njih, ker smo Sirci. Po dveh mesecih smo se odpravili na pot do Grčije. Čez dvajset dni smo prispeli v Istanbul v Turčiji. S čolnom smo šli v Grčijo. Po 7 dneh smo se vkrcali na veliko ladjo Blue Star Ferries.

Ves čas me je bilo po malem strah. Tudi v čolnu me je bilo strah, ker je bil tako majhen. Na njem je bilo prostora za deset ljudi, nas pa je bilo skupaj trideset.

Po enajstih ali dvanajstih urah vožnje z Blue Star Ferries smo prispeli do Aten, nato smo se šest ali osem ur vozili z avtobusom do Makedonije. Nato smo hodili štiri kilometre po blatu do centra za begunce. Z avtobusom smo šli do Hrvaške in na vlak do Slovenije, kjer sem zapisala to zgodbo.

V otrokom prijaznem Unicefovem prostoru sem spoznala Ano Pšenica, počutila sem se ljubljeno in srečno. Zdaj smo na poti do vlaka, ki nas bo odpeljal do Avstrije, naslednji dan pa do Nemčije, naše končne države.

Na tem popotovanju sem spoznala, da obstajajo ljudje, ki želijo čim prej doseči svoj cilj. Nekateri naredijo vse, da dobijo čim boljše mesto v vrsti (ko čakajo na vstop v državo). Verjetno zato, ker želijo čim prej pozabiti na preteklost, zaživeti na novo, najti srečo v življenju in uresničiti svoje sanje.

Moje sanje so, da bi vsi na svetu živeli v miru, ne tako kot v Siriji, kjer je povsod le vojna. Želim si spet živeti v Siriji.

Še nekaj: moja učiteljica matematike, če berete to, želim, da veste, da ste vi tisti, ki ste me naučili biti pogumna, rekli ste mi 'karkoli narediš, ostani pogumna' in 'poskušaj ne delati napak'. Upam, da me pogrešate, ker jaz pogrešam vas.
Z ljubeznijo."

Pismo deklice iz Sirije
Pismo deklice iz Sirije FOTO: Unicef
Pismo deklice iz Sirije
Pismo deklice iz Sirije FOTO: Unicef
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (746)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

s6t6n6s
04. 03. 2016 12.55
+2
haha,kako vm perejo možgane z takimi izjavami in slikami,prou res se mi smil usak k tem stvarem vrjame,bogi bogi ,haha
Transformerji
04. 03. 2016 12.35
+2
Prvi slogan na A-kanalu; za otroke gre, drugi slogan; bodite dobri in strpni. Jasno, otroci so mali ljudje, ki niso krivi, da so se rodili. Z drugim sloganom je pa drugače: če bi svet deloval na dobroti in strpnosti, potem ne bi bilo noben vojn, vsak bi skrbel za svoje otroke, nihče ne bi bil lačen.... Toda voditelji, naj bodo svetovni ali državni, nimajo teh lastnosti. Biti dober in strpen pred kamero je eno ali namen, biti v resničnem življenju dober in strpen, brez kamer, si pa izjema za posmeh. Kmalu ugotoviš, da zaradi te lastnosti lahko postaneš tudi ti siromak!!
zulj001
04. 03. 2016 10.34
+1
Hanžek bi jih 200000 vzel v državo ,ni pa povedal iz katere blagajne bi jih oskrbel .Vsi vemo ,da so vse prazne......
dostojevski II
03. 03. 2016 21.05
+5
Vse je relativno. Če bi v Dobovi srečala Grimsa, Gorenaka, Greznika, Mahniča... bi članek imel drugačen naslov.
Netajkun
04. 03. 2016 09.57
+2
Dostojevski spet manipulira z Janezom in SDS . A se ti ne zdi , da s tem hujskaš in netiš . . aaaa . Omenjaš nekaj , kar se ni zgodilo . . . in svojo nestrpnost " zavijaš " v bleščeč celofan levičarske miselnosti ( torej pravoverne . . tiste prvinske , starorežimske ) . Se ti ne zdi , da bo počasi dovolj . . . smo pred povsem drugačnimi izzivi . . pomembnimi za prihodnost .
dostojevski II
04. 03. 2016 11.01
+0
In kakšni so ti izzivi ? Ni begunsko-migrantska kriza največji izziv za celotno EU ? CIA napoveduje, da bo trajala vsaj 5 let. Tudi naši analitiki, politiki... trdijo, da bo pomladi, poleti .. še več migrantov želelo vstopiti v EU. Če se bodo napovedi uresničile, bomo imeli bodečo žico na meji še dolga leta. Res želiš živeti v državi, ki je obdana z bodečo žico ? V državi, kjer bomo umeli vsak teden proteste, mitinge, traktorske revolucije ?
Fifi 24
03. 03. 2016 20.51
+9
Gobels bi bil ponosen na vas sama je napisala da je bila v UAE 6 let ?? ______(bogata država/varna država)____Kdaj se je začela vojna v siriji ??______(pred 5 leti ! ona je bila leto prej v UAE ?) Kdo podpira IS ???? (UAE med drugimi poleg SA in Katarja ki financira tudi LJ džamijo)
dostojevski II
03. 03. 2016 21.07
+5
Tudi one, ki so Janezu podelili doktorat, financirajo UAE.
Neža001
03. 03. 2016 20.20
+1
grem spat - lahko noč vsem :)
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.27
+1
dannyer
03. 03. 2016 20.14
+7
Bila je v združeni arabskih emiratih . ???Ki je izjemno bogata???
dannyer
03. 03. 2016 20.14
+7
Bi la je v varni državi .To niso begunci .
AlternativeFacts
03. 03. 2016 20.12
+0
Ne me motit, gledam Tarčo#......
Neža001
03. 03. 2016 20.13
+0
Frdaman, rekla ne bom nič, tiho pa tudi ne bom!!! :))))))))
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.19
+0
AlternativeFacts
03. 03. 2016 20.22
-1
mucek@ Ti nisi neža#...a vsaj gledaš in poslušaš kaj ti imajo povedat?
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.28
+1
Veliko teorije in nič logike in realnosti. Sprašujem se zakaj so v studio povabili samo zagovornike ne pa tudi nasprotnike. Zavajanje in manipulacija.
AlternativeFacts
03. 03. 2016 20.38
-2
Nič realnosti a ne mucek@ hahah dober si .... Si že dojel v vsem tem času, da domači zagovorniki tujega kapitala želijo zaprtje mej in nasprotujejo beguncem, zagovorniki nacionalnega interesa pa želijo odprte meje in begunce....Komu bova sedaj ploskala in ga bodrila v borbi za ohranitev narodovega "žmohta"? Narod bo na koncu na istem, lačen in bos......pa ne zaradi prišlekov da se razumeva....
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.42
+4
Frdamani- zakaj je pa Avstrija zaprla mejo? Zakaj Nemčija več kar tako z odprtimi mejami ne čaka te migrante? Zakaj je Švedska omejila vstop?
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.43
+4
Jaz v glavnem nočem migrantov v Slovenijo. Moramo pa pomagati beguncem iz vojnega območja in ti niso problem saj jih je le peščica.
AlternativeFacts
03. 03. 2016 20.51
+0
mucek@ Evropa ima okoli 500 milijonov folka. Če bi Evropa bila to, kar se izdaja da je, enotna s skupno politiko na vseh področjih, potem bi ti begunci predstavljali kapljo v morje, ne pa problem. Ker pa to ni in vsaka članica rešuje svojo rit na hrbtu soseda, imamo to kar vidimo.
srebrnibreg
03. 03. 2016 21.01
+1
Zakaj bi naj evropske države reševale prebivalce bogatejših držav od samih saj jih večina držav iz katerih prihajajo leži na ogromnih zalogah nafte? Sama Evropa pa ima približno 12% nezaposlenih v svojih državah svojih državljanov.
Frane Šajn
03. 03. 2016 19.56
+1
Veste kako boste najlažje pomagali Sloveniji !? Zaprite se med štiri stene tako kot ste sedaj ko gnjavite tipkovnico in bodite tiho. Lepo v miru počakajte ,da se stvar uredi, zakaj? Zato ker strahopetci , paničarji in nacionalisti niso nobeni sredini kjer bivajo doprinesli nikoli nič pametnega žal!
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.59
+4
v jugi smo imeli NNNP. zakaj je ne bi imeli še danes.
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.03
+2
Mi pa res ni jasno zakaj bi jaz moral reševati migrantsko krizo.
Neža001
03. 03. 2016 20.06
-1
srebrni, ovčar - ne morem vama odgovoriti, ker mi danes brišejo povsem normalne komentarje.... ne vem, kaj je narobe...
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.07
+1
AlternativeFacts
03. 03. 2016 20.09
+2
neža@ Moderator ima novo viledo, ali pa lovi normo :)) Ljubčka moderatorju, če je nežnejšega spola, če pa ni, pa je to njegov problem :))
Neža001
03. 03. 2016 20.09
+0
srebrni, al sem lepo napisala - res ne vem, kaj bi lahko bilo narobe...
Neža001
03. 03. 2016 20.09
+0
Neža001
03. 03. 2016 20.12
+0
srebrni, ratalo mi je odgovort pol metra nižje :)
Silvey
03. 03. 2016 19.47
+8
Baje je "muslimanski imam" rekel,da so deklice pri 6 in 7 letih "spolno dozorele" in morajo biti zakrite,da možki ne dobijo poželenja po njih. Če je to res, je pa to prava grozota te muslimanske vere in to res ne spada v EU.
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.49
+4
Se pravi, da so ti vsi dejansko pedofili, če jih zanimajo 6-7 letne deklice.
Neža001
03. 03. 2016 19.50
-4
ja pa menda lih ne verjameta vsem kozlarijam, ki jih prebereta??????
Silvey
03. 03. 2016 19.52
+2
Ja pri nas bi jim rekli tako,v njihovem svetu pa bi bilo to naj "normalno", ne morem si predstavljati kaj takega.
Neža001
03. 03. 2016 19.54
-4
silvey, ne nakladaj bedarij, lepo prosim! Pa menda ne misliš, da je to, kar si prebral, med normalnimi muslimani res???? Če to verjameš, pol si pa res en tumplek, oprosti!
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.57
+3
Frdamani- to ni moje področje, ker takšnih stvari sploh nočem spremljati in brati, ker so mi sprevržene.
Frane Šajn
03. 03. 2016 19.58
-1
Silvey bog nedaj, da res kaj veš o tem, saj nebi imeli na tem mestu prostora niti za voščit dober večer!
AlternativeFacts
03. 03. 2016 20.02
+1
Resno mucek@ sedaj pa ni tvoje področje..... Na BAJE post si jih pa zavohal preko monitorja?
Frane Šajn
03. 03. 2016 20.03
+3
Neža 001 ma kakšen oprosti, če vidiš, da je tumpe in to kar piše se samopotrjuje mu to poveš kaj se opravičuješ saj ,če gre po cesti se tega itak ne vidi! :-)
Silvey
03. 03. 2016 20.04
+3
Poslušajte intervju "muslimanskega imama",Neža bodi malo bolj razgledana poslušaj tudi druge TV izven meja Slovenije,da ne boš bedarije "klestila".
Neža001
03. 03. 2016 20.07
+1
silvey - govorim tri tuje jezike in berem tujo literaturo - hvala za nasvet....
Neža001
03. 03. 2016 20.08
+0
Frane Šajn
03. 03. 2016 20.10
+2
Siley: Še za domače moraš prositi cel večer bližnje , da ti obrazložijo ali povedo kaj je bilo pri poročilih, da ne omenjam tujih. Kaka elita se vse tu razpisuje jaz pa pol pismen bog mi pomagaj.
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.46
+8
Tusk je končno spoznal, da imamo ekon. migrantov dosti. jim je končno povedal kar jim gre. ni prehoda. bravo.
AlternativeFacts
03. 03. 2016 19.39
+2
Ksenofobi -- če se ne strinjaš z njimi okoli zaprtja mej in nesprejemanja beguncev, te okarakterizirajo kot komunista, socialista, levaka, ksenofilista itd in izključijo ......Ksenofilisti -- če se ne strinjaš z njimi okoli odprtja mej in sprejemanja beguncev, te okarakterizirajo kot fašista, nacionalista, desničarja, ksenofoba itd in izključijo......Vprašanje je samo, kako vam je uspelo vmešati otroke v to godljo? je otrok kriv, da ste zadrti in nezmožni treznega razmisleka?
Frane Šajn
03. 03. 2016 20.20
+3
Te zafrustrirane povprečneže vedno veže nekaj kar pametnega človeka niti ne briga kajšele prizadane . Ampak samo ko se kot horda spravijo na reveža se zdijo pomembni, ali če dam prispodobo takšni so kot krdelo psov pri angleškem lovu na lisice. Zanimivo je pa to, da za njimi jezdijo primci na belih konjih tudi pri nas so tile primci samo ne jezdijo za njimi javno sine marajo mazati ugleda in rok čeprav so že prvi poskusi prihajanja iz sence in okušanja klime.
ravtar
03. 03. 2016 19.12
+11
Sploh ni problem glede varnosti pa terorizma, to jih je zlo mali procent. Problem migrantov za nas je, da jih je treba hrant, oblačit jim dat streho nad glavo, če bodo ostali dlje časa pri nas bodo socialni problem, že svojih mamo dovolj. Če slučajno kdo najde službo... še za nas jih je premalo. Isto je z južnjaki. Pojte malo po gradbišču, ali v klinični center, kjer je polovica medicinskih sester na ić, itd...
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.17
+5
ja to bo problem. potem pa jih bo morda 30% dobilo službe. kaj pa ostali ? sociala, kriminal, prostitucija, prosjačenje. že sedaj po eu živi ogromno samih otrok, kateri si prišli od zunaj eu, po kanalih med podganami . to je bilo včeraj na tv. in to na žalost čaka ogromno teh novih.
Neža001
03. 03. 2016 19.17
-7
ravtar, če neb blo teh na ić, bi si ti v kliničnem sam čaj kuhu....
ravtar
03. 03. 2016 19.39
+7
mislim da bi marsikdo iz zavoda šel čaj kuhat...med 115000 bi se sigurno kdo našel... delam v gradbeni dejavnosti in kar fajn občutim konkurenco južnjakov, zato neža ne pametuj če nimaš pojma.
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.44
+6
ravtar- slučajno sem imel priložnost opazovati delavce na gradnji zaščitne ograde tam pri Vrhniki. Med delavci nisem slišal slovenske besede. Kar groza me je zakaj država to dopušča ob toliko naših nezaposlenih.
Neža001
03. 03. 2016 19.49
-1
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.50
+1
Neža- kaj ni v redu? Samo dejstvo sem napisal.
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.50
+1
mnogo teh na ič je v redu ljudi. tudi sam sem sodeloval z mnogimi in sem imel dobre izkušnje.
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.52
srebrni, saj se našim ne ljubi dalat po gradbiščih. vsaj fizično ne.
Neža001
03. 03. 2016 19.52
-2
srebrni - a so zate tisti, ki so na ić in delajo v SLoveniji, kaj manj vredni od nas???????
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.55
+5
Neža čisto nič niso manj vredni in vedi, da sem kar precej svojega delovnega časa prebil med temi na ić in imel dosti prijateljev. Pišem o čisto nečem drugem. Zakaj morajo pri nas delati tujci ob toliko nezaposlenih. V tem je point in zakaj država daje takšnim delodajalcem za tuje delavce subvencije oziroma druge vrste pomoči.
Neža001
03. 03. 2016 20.00
-1
srebrni, ali bi jih ti kar domov nagnal, ker je pač kriza? Meni se to ne zdi pošteno.
Neža001
03. 03. 2016 20.01
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.06
+1
Neža- se ti ne zdi, da je ob najmanj 130 tisoč nezaposlenih v Sloveniji tudi pri nas kriza in nam domačim tujci še povečujejo našo krizo? Je res naš človek tako malo vreden, da mu naj tujec jemlje kruh in ogroža njegovo družino? Morda se glede subvencij nisem dobro izrazil. Delodajalcu bi morala država povrniti določene stroške samo za domače delavce ne pa tujce.
Neža001
03. 03. 2016 20.11
-1
srebrni, vem, da je težko - ampak VSI smo ljudje... ne glede na to, od kje prihajamo. Nekoč so Srbi soprejemali slovenske družine na svoje domove, danes lahko mi "vrnemo" pomoč - pa tudi oni niti zase niso imeli.
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.16
+1
Neža- pozabila si na vojno pred dobrimi 25 leti na naših tleh. Zelo človeško smo sprejeli begunce iz naših sedanjih sosednjih držav in vsem vrnili kar so nam dali nekoč.
Neža001
03. 03. 2016 20.18
+0
srebrni, mislim, da se teh dveh vojn ne da primerjat - čeprav je vojna pač vojna... mislim, da človečnost ne sme delati razlik - če je nekdo bogi, mu je treba pač pomagat, kolikor pač lahko - v tem je ves moj point...
srebrnibreg
03. 03. 2016 20.21
+1
Neža- slovenski narod je zelo dobrega srca in zelo solidaren. Ni pa neumen. Verjemi mi. Za mene so ubogi samo migranti kateri prihajajo iz vojnega območja in teh je peščica.
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.06
+10
Ravno sem poslušal enega migranta kako naj MI ustavimo vojno v njihovi državi pa se bodo vrnili? So iz njihovih držav prišli nas branit leta 41 in reševat situacijo v naši državi pred nekje 25 leti ali smo jo sami?
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.12
+3
sami so delali "pomladi", ko se jim ni izšlo, pa bežijo. tudi mi 91tega nismo vedeli kako se bo izšlo pa večinoma nismo bežali. jaz sem si rekel, kar bo pa bo. gozdove v okolici dobro poznam.
Neža001
03. 03. 2016 19.16
-1
ajajaj, srebrni, od kje si pa to prvleku? :))))
big_foot
03. 03. 2016 19.16
big_foot
03. 03. 2016 19.18
+1
nemski... isto samo da sedaj ne bi več prijel za puško. Preveč so nas v teh letih nate... da bi še kdaj za kogarkoli nosil glavo na prodaj razen za svojo familijo in sebe seveda.
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.24
Neža- na dnevniku je bilo pred nekaj minutami.
Neža001
03. 03. 2016 19.25
bigfut - pol razumeš, zakaj (še) nočejo nazaj domov?
Neža001
03. 03. 2016 19.25
srebrni, drugi del tvojega zapisa sem mislila....
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.27
+2
Drugi del je pa resnično dejstvo ob isti situaciji oziroma isto dogajanje kot je sedaj tam torej vojna.
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.29
+3
neža , eni ne znate v zapisu sešteti 1 plus 1. tisti ki zna, dobro razume njegov zapis od začetka do konca.
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.31
+2
neza, ok nočejo (še) domov. razumem. a ti razumeš zakaj hočejo vsi v nemčijo?
Neža001
03. 03. 2016 19.35
ovčar - ja, razumem, ampak ti ne bom tle razlagala, sem že prevečkrat....
Neža001
03. 03. 2016 19.36
sam tok: njihovo državo so razj***** države, za katere vemo, kere so... bežijo pred bombami (večina), nihče jih pa noče... ni prav to, pa rec, kar čš....
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.38
+4
Neža- nimaš prav. Manjšina jih beži pred bombami ne večina. Preveri v kateri državi je vojna in iz katerih držav vse bežijo pa ti bo takoj jasno.
nemski_ovcar
03. 03. 2016 19.40
+2
neža se močni bojim, da jih bo velikooo v nemčiji razočaranih. ni vse zlato kar se sveti.
AlternativeFacts
03. 03. 2016 19.41
-1
mucek@ ima spet prebliske, o zgodovini pa se mu ne sanja kaj dosti.....
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.45
Frdamani pa mu ti kaj več razloži in že v naprej hvala.
AlternativeFacts
03. 03. 2016 19.52
Na spletu najdeš vse mogoče blesarije, o njih boš pa ja še kaj drugega našel a ne.....
srebrnibreg
03. 03. 2016 19.58
Škoda. Tvojo resnico sem hotel slišati, ker na spletu marsikaj piše pa kdo ve kaj je resnica.
Neža001
03. 03. 2016 20.03
srebrni - saj se strinjam s tabo, da je veliko ekonomskih miograntov (pa tudi teroristi so vmes!), ampak večina jih beži pred vojno in slabimi razmerami doma...
?asjeza
03. 03. 2016 18.46
+8
za naše otroke pa noben ne pomaga tipično slovensko........raje tujcem pomagajo izdajalci...upam da nekoč dobijo nož v hrbet pa posebej od begunca
nemski_ovcar
03. 03. 2016 18.54
+1
za naše po tv prosjačijo za donacije, da jih lahko peljejo na zdravljenje v tujino.
luciluk
03. 03. 2016 18.41
+0
BLABLABLA .....
Neža001
03. 03. 2016 18.44
-2
luciluk - to je vse, kar znaš povedat? No ja, za dveletnga otroka kr nekej...
David Zupan 1
03. 03. 2016 18.32
ampak to pa je prava begunka
heello
03. 03. 2016 18.23
+1
kvaternik, obžalujem takega slovenca, kot si ti, žal mi je zate, ker te bo pobralo....., res se mi smiliš...
kvaternik
03. 03. 2016 18.46
+4
če si ti helouwin Slovenec, nam ni pomoči. ne bom te podučil da Slo... se piše z veliko. To pove in zagotavlja, da nisi, med št. tukaj, Slovenec in če si že, zaposlitve niti ne išči, kajti ovčereja, pastirstvo na žalost tudi pri nas izginja.
kvaternik
03. 03. 2016 19.02
+0
Povejmi ti helow še to, potem gremo na spavanje: Gdo ti je narekoval, ko si pisal besedo, "lapsus, napako", hello, ki ne obstaja v tvojem primeru? Ti povem jaz?. Tvoj burazer iz Gevgelije.
heello
03. 03. 2016 19.12
Res si bebec na kubik @kvaternik, pa te ni nič sram tvojega gobezdanja...... Taki bolniki delajo zgago v naši Sloveniji, pojdi v gardo, tam te bojo ponucali..... bljack.
Frane Šajn
03. 03. 2016 19.48
kvaternik:s samo takimi kot si ti bi bila Slovenija za ljudi, ki z vami sobivamo in mimoidočimi ki trezno razmišljajo stresna in najmanj zaželena destinacija v katerem koli oziru!
Neža001
03. 03. 2016 18.16
+0
Upam, da bo tole pisemce premaknilo kako trdo bučo v pravo smer.... pa ne mi lapat o kaki "propagandi" pa lačnih slovenskih otrocih - tile tu so nastradali 100x bolj in NOBEN otrok si ne zasluži takega trpljenja....
Netajkun
03. 03. 2016 18.35
+8
Sej ni propaganda , to je nekaj več . Gledaš poročila . . . otroci v begunskem centru , otroci v OŠ Livada , pismo zgoraj omenjene deklice . . reklame . . vreme . . in konec . Še običajnemu začne presedati .
Karantanija
03. 03. 2016 17.54
+1
Pretresljivo. Upam, da se v "obljubljeni deželi" dobro počuti in želim ji vso srečo v življenju. Prav tako vsem drugim nič krivim otrokom.