Lokalne volitve 2018

Soočenje kandidatov za župana Ljubljane: Stari obrazi ali novo obdobje?

Ljubljana, 14. 11. 2018 16.34 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Miha Orešnik
Komentarji
382

Ljubljana s proračunom, ki presega 300 milijonov evrov, ostaja največja in najbolj bogata občina. Aktualnemu županu Zoranu Jankoviću se, kot kažejo zadnje ankete, zmaga nasmiha že v prvem krogu. Edini, ki mu to lahko še prepreči, je kandidat Anže Logar. A Ljubljana ima tudi temno plat. Zastoji v prometnih konicah, pomanjkanje stanovanj, projekt Stožice in množice turistov.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Soočenje kandidatov mestne občine Ljubljana, prvi del
    16:21
    Iz SVETA: Soočenje kandidatov mestne občine Ljubljana, prvi del
  • Iz SVETA: Soočenje kandidatov mestne občine Ljubljana, drugi del
    17:26
    Iz SVETA: Soočenje kandidatov mestne občine Ljubljana, drugi del
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (382)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nedelja30
16. 11. 2018 20.05
maja podpora bi šla Logarju
vinogradnik33
15. 11. 2018 17.47
-4
Po tem soočenju na Prešernovem trgu bi bilo čudno , če že ne neverjetno , da bi prišlo do drugega kroga , stari lisjak je obrnil dr. družbenih ved , kot šolarčka ! Za logarja je to mora , ker bi moral premagati Jankoviča po navodilih princa teme , ki je Logarja žrtvoval , ker mu je nevaren !
ivan.z Doba
15. 11. 2018 16.22
-1
Zoki ga bo povozil v prvem krogu!
Apostol1
15. 11. 2018 14.27
-2
Po anketi ,kaj lahko zmaga Jankovič v prvem krogu , vi sektaši se pa duvate z Logarjem na čelu , ve se pa da vse niti v ozadju vleče bivši komunist Jovan , jao sektaši , želim vam bližnje srečanje s pametjo.
SDS_je_poden
15. 11. 2018 12.02
+2
Logar je s temi idejami lahko edino župan noriškega kraljestva :)
Castrum
15. 11. 2018 10.45
-1
žblj...da zaključim, ker je že absurdno...Pravilnik: ZD pridobiva sredstva za izvajanje dejavnosti: - po pogodbi z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije, - po pogodbah z zavarovalnicami za prostovoljno zdravstveno zavarovanje, - s plačili za opravljene storitve na trgu, - iz sredstev proračunov ustanoviteljic, - po pogodbah z Ministrstvom za zdravje, - iz drugih poslovnih razmerij, - z dotacijami, darili in iz drugih virov v skladu z zakonom. Presežek prihodkov nad odhodki uporabi zavod za izvajanje in razvoj dejavnosti. Presežek prihodkov nad odhodki lahko zavod uporabi tudi za plače zaposlenim, po predhodnem soglasju ustanoviteljic (občine) O razporeditvi presežka prihodkov nad odhodki odloča svet zavoda. Če je v letnem poslovanju zavoda izkazan primanjkljaj prihodkov, mora zavod izdelati predlog za pokritje primanjkljaja. O načinu kritja primanjkljaja odloči svet zavoda s soglasjem ustanoviteljic (Občino) Primanjkljaj sredstev iz naslova preveč izplačanih plač krije zavod.
Castrum
15. 11. 2018 10.48
+1
Če se lastnik ZD (torej občina) odloči zaposliti še pet zdravnikov za to, da bodo vrste krajše, pač to lahko stori. Če bo zaradi tega finančna obremenitev ZD višja in posledično izguba, bo pač to izgubo krila občina (kot ustanoviteljica) iz svojega proračuna. Pika!
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.50
+3
In zakaj se potem pristojni zgovarjajo na ZZZS, da ne da denarja, da lahko naredijo samo toliko in toliko pregledov, operacij,......., za čakalne vrste?
HorstWiesel
15. 11. 2018 11.02
+5
Sicer pa: "Prašek.....Logar je v svojem programu napisal, da je problem s čakalnimi vrstami v zdravstvu na ravni primarnega zdravstva. To so seveda zdravstveni domovi"........ Operacije kolkov, kolen, srčnih zaklopk, transplantacije,.............. niso v domeni ZD so pa pri njih najdaljše čakalne vrste. V našem ZD pravzaprav sploh nimam čakalne vrste; po netu ali telefonu se naročiš, dobiš uro,.. počakaš max 10 min in si na vrsti. Očitno MOL dobro pedena naš ZD.
Castrum
15. 11. 2018 11.10
-2
žblj.....jaz res ne razumem kaj želiš dopovedati? Kaj meša sedaj sekundarno zdravstvo? Logar je izpostavil čakalne dobe v primarnem zdravstvu v Ljubljani , očitno ta problem obstaja glede na to da mu nihče ne oporeka in kot županski kandidat se je obvezal, da bo skrajšal vrste za kar ima župan in občina seveda vso pristojnost. Dovolj o tej temi, ker je že smešno.
HorstWiesel
15. 11. 2018 11.16
+2
Očitno ta tvoj Logar govori neresnice. V ZD jaz še nisem doživel čakalnih vrst, sem jih pa na sekundarnem nivoju.
Castrum
15. 11. 2018 11.21
-1
Glede problema čakalnih vrst na primarni ravni v Ljubljani je Logar omenil primer enega od zdravstvenih domov, v katerem je čakalna doba na zobozdravstveni poseg do tisoč dni, kar je po njegovem mnenju popolnoma nesprejemljivo. Kot je pojasnil, njihov program za odpravo čakalnih vrst predvideva odkup zdravstvenih storitev.
HorstWiesel
15. 11. 2018 11.46
+6
Seveda je nesprejemljivo ampak to mora zdravstvo urediti oz. ZZZS. Prispevki za zdravstveno varstvo se vplačujejo v ZZZS in ne v občino.
HorstWiesel
15. 11. 2018 11.59
+4
Se pa spomnim, da je nekoč 1. janševa vlada znižala stopnjo prispevkov delavca, ki bremenijo delodajalca. Če se prav spomnim se je približno razpolovilo. Mogoče je tudi zaradi tega manjši priliv denarja v ZZZS, ki plačuje zdravstvene storitve.
JE-BI-GA
15. 11. 2018 10.31
+6
Po srcu in duši sem levičar, a vseeno gre moj glas Dr. Anžetu LOGARJU, saj nisem slep in ne gluh, ni mi vseeno za moje mesto !!!
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.33
-4
Tudi meni ne, zato Logar ne dobi mojega glasu.
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.34
-2
Nič pametnega nima v programu, verjetno gre bolj ko ne za turbuliranje zraka.
direstraits
15. 11. 2018 10.40
+1
Od tebe itak nikol ne... od takih on ne rabi...
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.44
+2
Hja, pa bi rabil, če bi hotel biti župan LJ. Tko pa pač ne bo.
direstraits
15. 11. 2018 10.45
-6
Ja, se pa ful ANŽE sekira, mu ne daš glas.....se bo verjetno pr teb doma oglasu, da te prepriča.... hahaha
direstraits
15. 11. 2018 10.46
-5
Dej, pust flašo.... si pa jaka firma.... hahaha hahaha.. rabi tvoj glas... dej še kej povej... hahaha
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.51
+4
HorstWiesel
15. 11. 2018 11.06
+4
Očitno sem dovolj jaka firma, da Logar ne bo župan, hahahahaha
ivan res grozni
15. 11. 2018 14.30
+0
Glede na vašo izbiro niste samo slep in gluh ampak tudi indoktriniran. Zakaj hočete Ljubljani slabo?
prašek
15. 11. 2018 10.27
+1
Grem še malo delat, za kakšno urico ..................
direstraits
15. 11. 2018 10.26
-1
Grem predčasno volit Zokija.... je za Ljubljano najbolj primeren, so se dober navadil na poštenje in čisto vest... Za kva bi to zdej spreminjal... Ave Zoki... bi blo dober en spomenik mu, predhumno, na Prešercu postavit, ene 9 M visokiiga, imajo v Pyong Yangu kej za pogledat... pa to..
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.29
+3
Ti, kdaj bo pa predstavitev kipa belega panterja v noriškem kraljestvu?
fizelj2
15. 11. 2018 10.12
+0
A zdej so že turisti temna plat Ljubljane??? Pa ko pa mislite da plačuje ta ljubljanski razcvet?
korintos23
15. 11. 2018 10.14
+3
fizelj2
15. 11. 2018 10.10
+1
prašek
15. 11. 2018 10.09
+3
Samo še eno skromno vprašanje : zakaj niso spoštovanega desnosučnega Logarja vprašali, kako bi on skrajšal čakalne vrste v zdravstvu ??? Kajti to je bil njegov slogan, na začetku ............
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.12
+1
Misliš, da je zdravstvo in krajšanje vrst v domeni in občine in župana?
korintos23
15. 11. 2018 10.14
+3
prašek
15. 11. 2018 10.16
+6
Jaz tako ne mislim, ampak Logarjev slogan je bil takšen v začetku volilne kampanje !!!!
Castrum
15. 11. 2018 10.19
-1
Kdo pa kot občina? Javni zavod zdravstveni dom vedno ustanovi občina in občina je njegov lastnik!
prašek
15. 11. 2018 10.22
+5
Castrum ........... In kako potem občina lahko zmanjša čakalne vrste ????? Sama ušesa so me !!!
prašek
15. 11. 2018 10.23
+5
Naj te samo opozorim, da imamo pomanjkanje zdravnikov in ostalega med. osebja .
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.24
+4
Castrum, boš rekel, da je ZZZS v domeni občine? Da plače za dohtrje in med. sestre gre iz priračuna občine, lokalne samouprave?
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.25
+3
Občina je lastnik objekta ne pa storitev, ki se v tem objektu opravljajo.
Castrum
15. 11. 2018 10.27
-2
Prašek.....Logar je v svojem programu napisal, da je problem s čakalnimi vrstami v zdravstvu na ravni primarnega zdravstva. To so seveda zdravstveni domovi. ZD je JZ, ki je v lasti občine in občina je tista, ki potrjuje letni program in imenuje vodstvo, ter zaposluje. Ker so te sama ušesa, si "slišal" napisano in kot pameten fant vem, da boš sam naredil zaključek.
Castrum
15. 11. 2018 10.32
-2
žblj....kar neki....ZD je JZ pravna oseba javnega značaja, ki je v lasti občine. Kot pravna oseba prejema prihodke in iz teh prihodkov gredo plače in ostali stroški. Kaj tukaj ni jasno?
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.35
+2
Točno tako, prejema prihodke za storitve iz ZZZS, za plače pa iz kvote JS.
Castrum
15. 11. 2018 10.37
-2
??? sploh ne razumem, kaj želiš povedati.
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.41
+1
Pol ti pa ne znam pomagat. Oz. drugače; malce pomisli nazaj, na koga so se pristojni zgovarjal in opravičeval za čakalne vrste. Na občino? Na Zokija? Na Spodnji Duplek?....?Nak, na ZZZS.
ivan.z Doba
15. 11. 2018 11.13
+0
@cast, Pojma nimaš. Škarje in platno (denar) za izvajanje zdrav.varstva je v pristojnosti ZZZS. Glede na količino denarja se izvajajo storitve. Mesto nima s tem NIČ! Daje pa soglasja k podeljevanju koncesij. A bo?
Apostol1
15. 11. 2018 10.08
+0
Sektaški nastop Logarja je pogorel v hipu ,kot kapljica bencina še celo hitreje in bravo Jankovič , daleč najboljši župan Ljubljane. Menim , da če bi bil on na vladi , bi Slovenija napredovala tako kot Ljubljana
direstraits
15. 11. 2018 10.11
-4
Ja sej... 36 miljard pufa.... pa izgubljeno ozemlje.... to so " STRANSKI UČINKI " Zokijevih stricev... žalostno...
prašek
15. 11. 2018 10.14
+1
24 milijard samo v času 2004-08 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
korintos23
15. 11. 2018 10.15
+0
drekec ne seri, polovico totega pufa ste vi naredili 04-08!
avehar
15. 11. 2018 11.55
+0
24b milijard so si izposodili iz bank fizične osebe, kar se ne šteje v javni dolg...koliko pa si je sposodila država je pa nekaj drugega...očitno ne ločiš razlike med bruto in neto zadolženostjo.
prašek
15. 11. 2018 10.05
+4
Logar bi rad uredil ljubljanski promet !!! Najlaže bi to storil, če Ljubljano zapre za ves promet !
prašek
15. 11. 2018 10.06
+3
Lahko pa tudi zgradi nadzemni ....... čuha-puha !!!!
avehar
15. 11. 2018 10.13
+1
S tem ne narediš ničesar...je povedal kako bi to težavo odpravil, z zaporo pa seveda ne rešiš ničesar.
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.21
+3
Ja, npr. znotraj avtocestnega obroča za vožnjo po LJ bi potreboval neko vinjeto, katero bi rezidenti LJ dobili pri registraciji vozila, ostali pa kupili po potrebi, če bi jo rabili. Ob ac-obroča pa zgradit še parkirišča in čim bolj uveljavljat sistem P+R.
Recenzor
15. 11. 2018 11.11
+0
Ti itak spadaš med tiste, ki bi ljudi zapirali, omejevali njihovo gibanje. Če omejuješ ne bo nihče prišel v to čarapanarsko mesto (po zaslugi tvojih favoritov je tako), in ne bo nič zapravil, od kafičev pa itak ni nobenega dobička, razen pri tistih, ki pobirajo 10%
prašek
15. 11. 2018 10.04
-2
» 227122 15.11.2018, 9:51:10 +3 korintos23 hvala za odgovor, saj kaj drugega tudi nisem pričakoval, prosim pa te, da ne obsojaš drugih da lažejo, če lažeš sam.« ....................................... BUONGIORNO 15.11.2018, 10:00:18 0 Svečko ti je mama dala med noge, lolek !! ................... To je samo odgovor na tvoje trditve !!!!!!!
direstraits
15. 11. 2018 10.08
-2
Kva Prašek,.. si pogruntu kva je to screen shoot,... dober si, boljši od tvojga idola, ko še kr na tablo piše.
prašek
15. 11. 2018 10.10
-1
Diareja ..... Če te tišči, pojdi na WC, ali pa na Noro !
korintos23
15. 11. 2018 10.16
+1
prašek, saj sam vidiš, ko nima denarja je siten kot driska.
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.00
+8
Žal Logar nima ideje, kako rešiti najbolj pereč problem Ljubljane in sicer močno prekomerna obremenitev s prometom, kar se odraža tudi v zastojih, gnečah, prometnih kolapsih, onesnaževanju, degradaciji bivalnega okolja,.......
korintos23
15. 11. 2018 10.01
+7
Katero mesto pa nima tega problema? Vsak s svojim avtom v službo in smo tu!
direstraits
15. 11. 2018 10.04
-1
Ti ne moreš vedet.... edino ko prideš iz Hrvatije v Tokio....
korintos23
15. 11. 2018 10.04
+1
Saj po jutranji konici še gre, in po popoldanski tudi a ne?
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.05
+6
Že res mogoče ampak to je najbolj pereč problem. Mogoče neka omejitev prometa, motivacija ljudi, da bolj uporabljajo P+R, javno prevoz, mogoče da si zaposlitev iščejo bljiže doma, v domačem kraju,..........Da bi zdej Logar telovadil in mešal zrak z raznimi revizijami županovanja zadnjih 12 let ga ne rabimo; zguba časa, volje in energije.
METKA102
15. 11. 2018 10.06
+5
Največji problem prometa v Ljubljani so avtomobili, ki dnevno prihajajo v mesto in iz mesta. Teh je vsak dan več kot 100.000. Če bi ti ostali na obrobju in se vozili v mesto z mestnim prometom, bi bilo veliko bolje. Že sedaj so na mestnih vpadnicah urejena velika parkirišča, ki pa nekatera kar samevajo. Morda bi bile potrebne vinjete, tako kot imajo urejeno velika evropska mesta. To se lepo vidi ob nedeljah in praznikih in tudi poleti, saj je takrat v Ljubljani zelo malo prometa in res nobenih gneč.
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.08
+2
Jutranja konica traja ves dopoldan, popoldanska konica traja do večera......
HorstWiesel
15. 11. 2018 10.09
+1
korintos23
15. 11. 2018 10.12
+2
žblj, en avtobus pripelje v mesto najmanj 50 potnikov, to je za 50 avtomobilov. Samo kaj če se pa vsi radi pripeljemo od praga do praga! Cela Evropa jamra, in še bolj bo.
direstraits
15. 11. 2018 10.14
-3
Hehe hehehe, čez Muro z kultivatorjem, potem pa prek njive iz Croatistana ...kva si čez dan pri svojih...?
avehar
15. 11. 2018 10.16
-2
Je povedal, kako bi se ta težava odpravila.. težave odpravi ti. ;) Zdej pa volit!
227122
15. 11. 2018 09.51
+3
korintos23 hvala za odgovor, saj kaj drugega tudi nisem pričakoval, prosim pa te, da ne obsojaš drugih da lažejo, če lažeš sam. Ob branju komentarjev se mi poraja kar nekaj vprašanj in dilem.Slovenija je demokratična država z večstrankarskim sistemom. Dovoljena je svoboda mišljenja in govora, pripadnosti in simpatiziranja eni ali drugi opciji in vsak lahko svobodno izbira kaj mu je bližje. Če je to dovoljeno in demokratično, sploh ne razumem nestrpnosti in žalitve na račun tistih, ki mislijo in govorijo drugače od drugih. Zakaj morajo "levo misleči" žaliti in napadati tiste, ki mislijo bolj "desno" ali obratno. Saj imamo vsi pravico, da mislimo in se opredelimo kakor želimo, dokler to ne bo prepovedano. Pri nekaterih netrpnih komentarjih pa imam občutek, da bi drugo stran oz.drugače misleče kar uničili oz.odstranili. Namesto da bi se osredotočili na vsebino, ki bi jo komentirali, se pojavijo žalitve, pljuvanje po tistih, ki nam niso všeč in neprimerno izražanje. Je pa tudi res, da se za takimi kometarji pojavljajo ene in iste osebe, ki žal kažejo svojo nekulturo in bes nad drugače mislečimi od njih samih. Mogoče pa tudi sami dobijo kak ojro za to, kot obsojajo druge. Veliko nas je Slovencev, ki smo svobodno misleči, zato ne dopustimo hujskačev, da bi nas preglasili. Pa lep dan nam vsem takim!
Rde?iAlarm
15. 11. 2018 09.56
-3
Rde?iAlarm
15. 11. 2018 09.56
-2
vinogradnik33
15. 11. 2018 10.02
+0
Se popolnoma strinjam z napisanim 227122 , samo je nekaj , kar bode v oči in ušesa najhujše žaljivke in psovke prihajajo s strani pripadnikov SDS !
korintos23
15. 11. 2018 10.03
+5
2271..., kdor lopova zagovarja je lopov! Zoki ni car, samo treba ga bo najprej obsoditi da ga bom obsojal, ne pa samo obtožiti.
korintos23
15. 11. 2018 10.05
+7
Dovoljena je svoboda govora, ne moreš pa lopovov zagovarjati in poštenjak ostati, kapiš?
avehar
15. 11. 2018 09.50
+7
Odličen nastop dr. Logarja. Ima začrtano smer razvoja mesta, da bo Ljubljana spet ob boku drugim prestolnicam Evrope in sveta. Enakomeren razvoj po celotnem mestu je nujen za boljše življenje meščanov. :) V nedeljo pa vsi Ljubljančani na volitve in obkrožite 8! #LogarŽupan
Rde?iAlarm
15. 11. 2018 09.58
-4
ti se to oglašaš iz zgornje kungote da kokodakaš takšne pravljice.....
avehar
15. 11. 2018 10.18
+1
Se oglašam iz Ljubljane, kjer vsakodnevno vidim in občutim nesposobnost sedanjega župana...in vem da je Logar edina prava izbira.
ivan res grozni
15. 11. 2018 14.33
+2
mitja123123
16. 11. 2018 08.18
+1
In potem je svizec zavil čokolado hohohohoho
Rde?iAlarm
15. 11. 2018 09.49
-4
ko je logar omenjal program je verjetno mislil na noro tv........
BUONGIORNO
15. 11. 2018 10.06
+3
bolek , Logar je za tebe 3xdr. profesor. Loti se teme, ki ti je blizu, ne pa da komentiraš stvari, ki jim tvoji majhni možgančki ne pridejo niti blizu.
ivan res grozni
15. 11. 2018 14.35
+2
Danes tudi doktorat ni več to, kar je včasih bil. Janša je dobil diplomo za nalogo, v kateri je zelo "prepričjivo" ugotovil, da je samo komunizem tisti, ki lahko zagotovi blagostanje.
vinogradnik33
15. 11. 2018 09.48
-3
Po tem soočenju na Prešernovem trgu bi bilo čudno , če že ne neverjetno , da bi prišlo do drugega kroga , stari lisjak je obrnil dr. družbenih ved , kot šolarčka ! Za logarja je to mora , ker bi moral premagati Jankoviča po navodilih princa teme , ki je Logarja žrtvoval , ker mu je nevaren !
direstraits
15. 11. 2018 09.53
+0
Kva ti pa spet iz kofeta šlogaš.... hehe al pa maš STEKLENO KUGLO... hahaha hahaha hahaha hahaha
ivan res grozni
15. 11. 2018 14.37
Janša hoče Logarja z volitvami v Ljubljani ponižati, saj mu je že preveč zrasel.