Korona

Sloveniji naj bi na pomoč priskočili italijanski zdravniki in medicinske sestre

Ljubljana, 16. 11. 2021 17.50 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sloveniji naj bi pri spopadanju z epidemijo na pomoč priskočile medicinske ekipe iz sosednjih držav. Po besedah strokovne direktorice šempetrske bolnišnice Dunje Savnik Winkler naj bi že sprejeli dogovor z Italijo, na podlagi katerega bi v Slovenijo prišli italijanski zdravniki in diplomirane medicinske sestre. Na ministrstvu za zdravje sicer pojasnujejo, da dokončnih dogovorov še ni.

Bolnišnica v Šempetru pri Gorici
Bolnišnica v Šempetru pri Gorici FOTO: Aljoša Kravanja

"Danes je prišla informacija, da naj bi prišel na pomoč strokovni kader iz sosednjih držav. Tako naj bi z Italijo že imeli dogovor za pet specialistov intenzivne medicine in deset diplomiranih medicinskih sester. Kot stroka si želimo, da bi vsem slovenskim covidnim bolnikom omogočili zdravljenje v domači državi," je povedala Dunja Savnik Winkler.

Zato trenutno prevozi najtežjih covidnih bolnikov na zdravljenje v tujino še niso potrebni. "Skoraj je lažje dobiti kader iz tujine, kot pa da bi organizirali prevoz kritično bolnih v tuje države," je pojasnila.

Na ministrstvu za zdravje so kasneje pojasnili, da pogovori z okoliškimi državami glede kadrovske pomoči slovenskim bolnišnicam, ki so izjemno obremenjene zaradi številnih bolnikov s covidom-19, še potekajo. "V tem trenutku uradno ni bil sklenjen še noben dokončen dogovor," so pojasnili.

V šempetrski bolnišnici sicer še ni razmer, ki bi jih lahko primerjali s tistimi v Bergamu v najhujših trenutkih, je še zatrdila strokovna direktorica. Vendar je obremenitev zaposlenih v bolnišnici, tudi na oddelku urgentnega centra, kjer zdravijo druga bolezenska stanja in poškodbe, za tretjino večja, kot je bilo to običajno v tem času. Prav tako je nenehno poln pediatrični oddelek bolnišnice zaradi številnih respiratornih bolezni.

V šempetrski bolnišnici se je danes zdravilo 42 covidnih bolnikov na navadnem in sedem na intenzivnem oddelku. Med njimi je bil danes tudi otrok, ki ga zdravijo na pediatričnem oddelku. Glede na zmogljivosti lahko sicer na intenzivnem oddelku, ki se je preselil na novo lokacijo, sprejmejo do 12 bolnikov, v sredo ali četrtek pa bodo zmogljivosti povečali še za tri dodatne postelje. Na akutnem oddelku bo prostora za do 65 bolnikov.

Covidni oddelek za paciente, ki ne potrebujejo intenzivnega zdravljenja, je bil preseljen v tretje nadstropje stare bolnišnične stavbe, saj želijo novo stavbo povsem zapreti za covidne bolnike, da bi v največji možni meri preprečili možnost bolnišničnih okužb s covidom za ranljive paciente.

Koronavirus pasica nova
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (707)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

simeoni
17. 11. 2021 20.36
Predvidevam, da bo tako : Vlada bo zamenjala vse posadke povsod v javnem sektorju s kadri, ki so primerni vladi SDS, potem ta kaos v zdravstvu opeša in stanje se postopoma normalizira, tuje zdravstvene ekipe ne bodo prišle, ker bo stanje obvladljivo. Da bo tako stanje, je kriva vlada, da je naradila ta harakiri ali dimno zaveso, da so zamenjali ve posod v javni upravi in se je narod fokusiral samo na zdravstvo, ostalo je narod pozabil. To je strategija JJ in njegovih oprod. Zapomnite si, kadar naredi kaos je v ozadju nekaj hudo narobe.
Salomon
17. 11. 2021 09.57
+1
nekaj tisoč zdravnikov na UKC, na intenzivnem jih dela 180... kje so ostali ?
janez horvat
17. 11. 2021 08.30
-3
Lahko nas je vse sram. Angažirati je treba vojsko, otroke, tuje medicince, da bodo reševali to, kar so zakuhali kolesarji, anticepilci, mediji in KUL.
icekpicek
17. 11. 2021 08.27
+2
Prvo vprasanje bi moralo biti ko nekoga pripeljejo v UKC. Si cepljen? Zakaj ne? Treba bo plačat zdravljenje. Enostavno
olafur
17. 11. 2021 08.10
+5
Zanimivi so ti anticepilci, ki ne verjamejo zdravnikom glede cepljenja, ko pa zbolijo in pridejo na intenzivo pa jim 100% zaupajo, a se vam to zdi normalno, premislite še enkrat vam svetuje trikrat cepljeni oče dveh odraslih cepljenih sinov in cepljene žene in anticepilne sestre.
simeoni
17. 11. 2021 20.39
Pusti ti anticepilce pri miru in brigaj se za sebe. Jaz tebe ne ogrožam, ker sem odgovoren, ti pa če si cepljen je pa tvoja odločite in tudi tvoja grada navada, da trosiš virus med ostale. Zaveži !
MPPL
17. 11. 2021 08.05
-2
Med.seste nekoc so se v srednji soli ucile dajati injekcije u misico, veno. Sedaj pa so se spomnili da bi lahko pobrali denar od prebivalstva in uvedli institucijo diplomirane med.sestre. Torej placas se 3 leti in ucis se kako da das injekcijo v misico, veno in napises diplomsko naloga. Glupost.Na oddelkih je glavna diplomirana med.sestra , ki je edna in ce ona primanjkljuje ne morete dobiti injekcijo.
METKA102
17. 11. 2021 08.26
+1
Upam, da nisi diplomirana med. sestra, ker kar si napisala, je komaj, komaj razumljivo.
Salomon
17. 11. 2021 09.58
ja, sindikat švester ...vse za višjo ceno.....
Roky123
16. 11. 2021 21.54
-5
Glavno da so sestram plače dvignili od pa bo denar vzet pa briga njih
olafur
17. 11. 2021 08.12
+3
Ja ljudje bodo dali denar, če želijo, da jih kdo neguje v bolnici, če še boš v bolnici rihtal sam boš imel pa 50% popust, bimbo.
provni
16. 11. 2021 21.48
+9
Naši zdravstveni delavci pa delajo v Italiji. Malo neumno.
InterRefIections
16. 11. 2021 21.47
+1
Seneca, lej, dam vam prav cepljenim in veš zakaj? Hrvaški evroposlanec je rekel proizvajalcem cepiv: "Od kje vam 80% učinkovitost, če je pri gripi 50%?". Verjetno je ciljal na okužbe ne na težji potek. Ampak lej, tukaj je nedvomno isto kot pri gripi. Na terenu virus ne obstaja, v bolnišnicah pa poka. Torej je enako. Rešuje bolnišnice, ampak izven njih je navaden prehlad.
InterRefIections
16. 11. 2021 21.36
-1
Veste, kaj je v človeški psihologiji najbolj zanimivo? Rad potujem z letalom, kar zaupam pilotom, ljudem na potniškem terminalu in tistim, ki navigirajo letenje. Zaupam vzdrževalcem, ki vzdržujejo letalo. Kar zaupam, da vzdrževalec ni pozabil enega vijaka poškropiti z WD-40, kar je lahko usodno. Imaš pa ljudi, ki se cepijo, ne upajo na letalo. Jaz sproščeno pijem pivo na 11km nad Zemljo, cepiti se z eksperimentalnimi cepivi pa nočem. Jah, letenje na 11km nad Zemljo še vedno ni poseg v telo, verjetno je tukaj težava.
Oscilator
16. 11. 2021 21.51
+4
Perspektiva posameznika pogosto sledi drugi, in če jih je milijon imaš jasno sliko kam kompas psihe kaže.
SenecaLucius
16. 11. 2021 21.53
+0
Te razumem, velika večina Balkancev se strinja s tvojim razmišljanjem o cepljenju in tudi kakšnih slabih 10% Skandinavcev….😉😇
InterRefIections
16. 11. 2021 21.55
+0
Vsak ima osebne razloge, da se boji tako cepiv kot letal, čeprav na koncu nobenemu ni v interesu, da si mrtev. Ravno obratno, hočejo, da prideš po še.
Oscilator
16. 11. 2021 21.57
+6
Seneca, 10% Skandinavije še vedno misli, da Jugoslavija obstaja. 30% te vprašajo, če imamo eure. Ostalih 60% pa nima časa mislit o tem
SenecaLucius
16. 11. 2021 21.34
+5
Super, zdaj bo 80% naših necepljenih na hospitalizaciji lahko osveščalo še italijansko medecinsko osebje, da je Covid navaden prehlad… 😇😂
bostjan19711
16. 11. 2021 21.21
+11
Toliko lazi s strani anticepilcev kot v oddaji Kdo vam laze….
Oscilator
16. 11. 2021 21.38
+3
Teh anti-neki besed je več kot ukradenega denarja v davčnih oazah. Bodi pro, primer, bodi pro-napredku in uporab anti za besedo korupciji.
InterRefIections
16. 11. 2021 21.20
-1
OK mediji, jaz vas razumem, da podpirate cepljenje. Multinacionalke pač držite skupaj, kar je vsakemu logično. Ampak povejte ljudem vsaj, da če je danes bilo 3000 okužb, da je bilo med njimi vsaj okoli 50% cepljenih. Glede na to, da je od pon dalje na bolniški več cepljenih kot necepljenih v podjetju, kjer delam, bi razmerje res lahko bilo 50:50 na državni ravni. V bolnici pa verjamem, da je več necepljenih kot necepljenih in veste, zakaj vam verjamem? Ker je pri cepivu proti sezonski gripi isto. Ne zmanjša okužb, prepreči pa obisk bolnišnic.
InterRefIections
16. 11. 2021 21.21
+3
SenecaLucius
16. 11. 2021 21.27
+6
Da pa je zdaj ob dvojnem številu okuženih pol manj mrtvih kot lani, ko smo bili vsi necepljeni je previsok intelektualni domet za necepljen?
polikarbonatka
16. 11. 2021 21.27
-2
LokoCoko
16. 11. 2021 21.28
-3
SenecaLucius
16. 11. 2021 21.29
+3
Lani, ko ni bilo cepiva jih je ob 2000 okužbah umrlo po 50 ali več na dan, letos ob 4000 okužbah max 20!
LokoCoko
16. 11. 2021 21.30
-4
Slovenec963
16. 11. 2021 21.12
-2
Kovid bolnike z rdečo zvezdo v glavi obvezno voziti na zdravljenje na Kongresni trg, edino tam jim lahko pomagajo...!?
piljan
16. 11. 2021 21.17
+4
Svečar,a poveš,zakaj je najslabše tam,kjer so župani puklavega gospodarja muh in komunajzov sekte sdees?
gmajna
16. 11. 2021 21.07
+9
Zdravnik LOREDAN BESIC, ortoped evropskega priznanja, bo prisel iz GORICE pomagat v Slovenijo, ker ga je v NOVI GORICI , Poklukar prav danes odpustil, ga bodo z veseljem pohopsali Italjani in poslali k mam v pomoc ker obvlada pa se Slovenako zna, res si domovina Slovenija.
piljan
16. 11. 2021 21.13
+4
Ta sekta komunajzarjev poklavega gospodarja muh bo popolnoma vse uničila.Upam,da bodo tokrat posledice za njih.
polikarbonatka
16. 11. 2021 21.02
+6
25% necepilcev sesuje cel zdravstveni sistem,socialno živlenje in ekonomijo.80% nezadovoljnih,oropanih državljanov pa ne more nič tej f.a ke vladi.
LokoCoko
16. 11. 2021 21.03
-3
LokoCoko
16. 11. 2021 21.03
-1
polikarbonatka
16. 11. 2021 21.10
+6
Vi ste pa hudo agresivni,koliko laži in dezinformacij sproducirate da se človek samo križa.
LokoCoko
16. 11. 2021 21.10
-5
TolstojV
16. 11. 2021 21.01
+8
Kaj koristi zdravljenje covid bolnikov v naših bolnicah, če pa so ti obravnavani po komaj vzdržnem standardu, umrljovost pa je največja na svetu. Strokovna obravnava covid bolnikov je več kot vprašljiva!Zadnje čase sploh ne poročajo koliko jih umre na dan ne glede zdravljenje!
Franci Luzar
16. 11. 2021 21.01
+4
In zakaj?saj pri nas ni Corone saj po temu ne, kar pravijo ljubljanski razgrajači, torej če ni Corone ni okuženih,pustite jih pri miru če gdo zboli naj isče pomoč, kjer hoče samo ne v bolnici.
Antena
16. 11. 2021 20.54
+3
Necepljeni pa samoplačniki
piljan
16. 11. 2021 20.57
-2
Ti cepljeni,kdaj si se zadnjič testiral?Upaš pošteno povedati?
piljan
16. 11. 2021 21.00
-7
Lahko tudi ostali povejo,posebno tisti,ki so dali minuse,namesto odgovora.
Oscilator
16. 11. 2021 21.03
-2
Piljan, mislil je rečt necepljeni ter samoplačniki, ki jamrajo po cepljenju.
piljan
16. 11. 2021 21.07
+2
Ja ,verjetno res,pa kjub temu cepljeni lahko odgovorijo.
InterRefIections
16. 11. 2021 20.53
+0
Gaypropaganda, moj delodajalec mi niti besede rekel, da se moram cepiti, prosil me je samo, da se testiram. Dal mi je celo dokument za podpisat, da lahko uporablja moje podatke za testiranje. Podpisal brez oklevanja, brez klicanja odvetnika. Zame je dovolj, da me ne cepijo. Hvala bogu za takega delodajalca. In od ponedeljka dalje ima na bolniški več cepljenih kot necepljenih.
InterRefIections
16. 11. 2021 20.54
-3
Sedaj moram jaz delati, da pokrivam bolniške cepljenih.
InterRefIections
16. 11. 2021 20.57
+2
Verjamem, da je v bolnicah katastrofa, ampak na terenu pa je slika drugačna.
Oscilator
16. 11. 2021 21.00
+0
Odvisno kakšen karakter je tvoj nadrejeni, zahtevaj povišico za ta čas! Zakaj bi delu za 5, sej nisi robot. Cepljeni ali necepljeni, plačani so pomojem isto kot ti, če ste na istmu rangu, neglede na to ali so tam ali ne. Edino zanima me, kaj je njihov izgovor za bolniško?
InterRefIections
16. 11. 2021 21.01
-1
OK, delam za ugledno slovensko podjetje v avtomobilski industriji. Sami preverite, katero podjetje ima več cepljenih na bolniški kot necepljenih od pon dalje.
Franci Luzar
16. 11. 2021 21.02
+2
InterRefIections
16. 11. 2021 21.03
-1
Ne, delam normalno, ampak na mojem sektorju se čuti pomanjkanje in spet bom moral uvajti nove sodelavce, ker so cepljeni na bolniški.
InterRefIections
16. 11. 2021 21.04
+1
Franci, pravijo, da na šihtu, jaz z njimi v istem prostoru pa nič.
Oscilator
16. 11. 2021 21.07
+2
Dobr cepljeni ampak, kaj jim je dejansko izgovor? Menda ja niso rekli "zapleti po cepljenju" ali pač? Vprašam, ker sem v podobni situaciji in mi ni logično niti nimam razlage svojim, zakaj nas je samo polovica. Tu pač rečejo, da so zboleli pa zaprejo pol firme pa mim šotorov hitri test. Vse v delovnem času, skoraj nezamudno, ampak ka kej rečejo pa ne vem
InterRefIections
16. 11. 2021 21.13
+1
Ko imaš simptome, gredo na PCR testiranje tako cepljeni kot necepljeni.
Oscilator
16. 11. 2021 21.24
+0
Men je mal sumljiv ta status cepljenega, ker namreč rečejo 15min pred začetku njihove smene, da so zboleli. Nikakor ne dobiš informacije, kaj je točn narobe. Vedno je vročina ali pa eden izmed simptomov covida. In to je avtomatska bolniska, ker je vecja izguba ce bi prisli skoraj brez simptomov pa okuzil skupino. Se je zgodilo, 5 ljudi pozitivnih, 450 pa vsakodnevni pregled pred oz med ter po sihtu. Ampak zvedlo se je, da so se lagali oz izkoristli ta covid. 100% bolniska plus covid dodatek, za znoret lej.