Korona

Slovenija bo v juniju prejela do 1,3 milijona odmerkov cepiva

Ljubljana, 04. 06. 2021 16.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
STA, Tadeja Voščun, Ema Čepon
Komentarji
293

Od prihodnjega tedna naprej bo, kot kaže, cepljenje možno tudi za nenaročene. Tako so se – po velikem navalu na cepilna centra v Celju in Krškem – dogovorili zdravstveni domovi. Prednost pri cepljenju bodo še vedno imeli naročeni, nenaročenim bodo predvidoma namenili en dan v tednu. Minister za zdravje Janez Poklukar pa je potrdil, da bo Slovenija ta mesec, vključno s posojenimi odmerki iz Madžarske, prejela med 800.000 in 1,3 milijona odmerki cepiva.

V piranskem zdravstvenem domu bodo s cepljenjem nenaročenih pričeli že prihodnji petek. A le za občane Pirana. "Prihodnji teden sicer imamo veliko cepljenih z drugimi odmerki in smo povabili približno 300 ljudi še na prvi odmerek in s tem smo ponovno, kar je bilo prijavljeno, izpraznili naš portal ZVem v naši občini," je povedal Marko Grdina in ZD Piran.  

Ko bodo pocepili vse svoje občane pa bi vrata cepilnega centra odprli tudi za nenaročene iz drugih regij, pravijo. Veliko težje bo cepljenje nenaročenih izpeljati večjim cepilnim centrom, Ljubljani, Mariboru, Kopru, kjer je seznam čakajočih bistveno daljši. "Objektivno računamo, da bi to zaživelo v tednu po prihodnjem tednu, tam po 14. juniju, mislim, da bomo takrat vsi cepilni centri v kondiciji, da bi to lahko ponudili," napoveduje direktor ZD dr. Adolfa Dolca Maribor Jernej Završnik

"Seveda se zdi, da je cepljenje, ki je bilo zadnje dni poskusno izvedeno v Celju in Krškem, nekako blizu Slovencem in zato delamo na tem projektu. Vendar še enkrat, stvar mora biti organizirana," pa je dejal minister za zdravje Janez Poklukar. Dejal je, da je pri cepljenju treba slediti transparentnosti postopka, kar se tiče čakalnih vrst, vsem pa je treba zagotoviti enake pravice in možnosti pri dostopu do cepljenja. Pri tem je dodal, da se moramo "izogibati načinu oziroma sistemu, ki bi vnašal nered".

Vse bo odvisno od dobave cepiv. V ljubljanskem cepilnem centru so minuli teden dobili le tretjino, v mariborskem in koprskem pa približno polovico naročenega cepiva. Odslej naj bi bilo drugače. "Po zagotovilih NIJZ bo cepiv dovolj," pravi Završnik. Podobno tudi pomočnica direktorja za zdravstveno nego v ZD Koper Vanja Kosmina Novak: "Mi smo ta teden dobili obvestilo, da bomo dobili vse naročene odmerke, in če bi jih tudi prejšnje tedne, bi pravzaprav mi imeli že vse pocepljeno in bi lahko šli takoj v ta način."  

Zaenkrat sicer razmišljajo, da bi cepljenje brez predhodne najave izvajali enkrat tedensko, cepili pa bi s cepivi, ki bodo na voljo. V Ljubljani so medtem že napovedali, da bo za nenaročene na voljo le AstraZeneca.  

Minister za zdravje Janez Poklukar je potrdil, da bo Slovenija v juniju prejela dodatne odmerke cepiva.
Minister za zdravje Janez Poklukar je potrdil, da bo Slovenija v juniju prejela dodatne odmerke cepiva. FOTO: Dreamstime

Slovenija bo v juniju prejela do 1,3 milijona odmerkov cepiva

Minister za zdravje Janez Poklukar je potrdil, da bo Slovenija ta mesec, vključno s posojenimi odmerki iz Madžarske, prejela med 800.000 in 1,3 milijona odmerki cepiva. Poudaril je, da trenutno največji izziv predstavlja množično cepljenje za nenaročene, ki smo ga že izvedli v Celju in Krškem, kjer ni bilo dovolj cepiva za vse čakajoče. 

Poklukar je ob današnjem dnevu slovenskega krvodajalstva poudaril, da se je pomembnost kakovostnega zdravstvenega sistema izkazala tudi med epidemijo. Izpostavil je, da je točna številka odmerkov cepiva odvisna od realizacije dobaviteljev, saj smo po njegovem mnenju odvisni od proizvajalcev cepiv in dobaviteljev. V juniju tako pričakujejo do 1,3 milijona odmerkov cepiva. 

Poročali smo, da so v Celju organizirali cepljenje nenaročenih ljudi, kjer so jim zaradi velikega navala ljudi pošle vse zaloge, zaradi česar so morali cepljenje za naslednji dan celo odpovedati. Takšno cepljenje je v četrtek potekalo tudi v Krškem, kjer pa so porabili vseh 500 odmerkov cepiv Janssena in AstraZenece, polovica čakajočih pa je ostala brez cepiva. 

Poklukar je še dodal, da na Nacionalnem inštitutu za javno zdravje v tem trenutku preučujejo, ali bi bil za otroke nad 12 let primernejši sistem centralnega cepljenja ali na cepilnem mestu. Minister se nagiba k slednji možnosti.

Tudi pri otrocih se bo najprej cepilo ranljive skupine, med katere spadajo tudi otroci s posebnimi potrebami. Vsi otroci pa bodo cepljeni s cepivom podjetja Pfizer/BioNTech, zato je po mnenju ministra ključno, da zagotovimo zadostne količine tega cepiva.

Koronavirus pasica nova
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (293)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nnanna
05. 06. 2021 11.43
+2
igram klarinet, ali moram po navodilih nijz še vedno delati luknjo v masko, ko igram??
bimbomichia93
05. 06. 2021 18.57
-1
kaj naj reče pa delavka v slo. whelnes centrih ?
Gabiula
05. 06. 2021 11.22
-2
A to tistih ki jih je Janša vrgel vkoruzi. sam vprašam?
nnanna
05. 06. 2021 10.14
+2
še kak teden in kar je "odlična" kacinova organizacija pocepila je dokončno pocepila. astro lahko takoj vrnete orbanu, če že ni potekel rok trajanja!
bancov
05. 06. 2021 10.08
+4
Me zanima če so politiki in vsa ta covid stroka pocepili svoje družine in sorodnike....mislim da ne
defodil
05. 06. 2021 14.07
+0
bimbomichia93
05. 06. 2021 18.57
+1
baje z fiziološko, pravi prijateljica sestra.
bodočipartizan
05. 06. 2021 09.50
-1
do 1,3 milijona, torej, če upoštevamo Kacinovo sposobnost je to lahko tudi 100
*Violate*
05. 06. 2021 09.33
+7
Kr srce me boli, kaj si ljudje delajo. Poslusam folk, ki se je cepil prvic, kako grozne stranske ucinke so imeli, poslusam folk, ki se je cepil drugic, da so bili tudi paralizirani nekaj dni in so jih mogl drugi nosit na WC in da se mesec kasneje niso normalni - glavoboli, vrtoglavice in bruhanje so kar norma. Res, grozno je, kako si manejo roke, vsi hudi zasluzkarji, folk se pa prostovoljno postavlja v vrsto in unicuje samga sebe. Neverjetno. Ampak, vsi ste dovolj stari, da se sami odlocate, jaz bom pa le od strani gledala in opazovala to Darwinovo selekcijo.
Zasedena
05. 06. 2021 10.07
+1
ja sej.. je povedal poddirektor bivsi pfizera da ne vejo natancno kak cepivo vpliva na telo kaj tocno se takrat dogaja v telesu.. kdor upa tvegat pa naj. jaz ne .
Castrum
05. 06. 2021 10.16
+4
Ta podpredsednik Pfizerja je Michael Yeadon. In on je lani oktobra trdil, da je virus premagan in da je drugega vala sploh ne bo, ker je to navadna izmišljotina.... Kaj je bilo potem, smo videli vsi. Yeadon se od januarja sploh ne pojavlja več v medijih, verjetno ga je sram zaradi izrečenih neumnosti, saj so se mu vsi strokovnjaki posmehovali.
bimbomichia93
05. 06. 2021 19.00
-1
utišan je bil. sama vidim to. zakaj ni nobene razprave nikoli glede cepiva in korone. he he
PrettyBird
05. 06. 2021 20.26
+1
Seveda, utišan je bil. Globalistične elite, ki prežijo na nas vse so ga utišale. Mi bomo pa dobili vsak svoj 5G podkožni identifikacijski čip za nadzor misli, da bomo tako plesali kot bo ABLAST špilala. Violate res zanimivo, da imajo ljudje okoli tebe takšne stranske učinke. Jaz poznam cel kup ljudi, ki so bili cepljeni in razen bolečin na mestu vboda in kakšen glavobol oz. vročina (pri cepljenih z AZ), ki mineta po dveh dneh, niso imeli težav, ki jih navajaš. Res osebno poznaš te ljudi ali si takšne zgodbe prebrala na internetu? Se teh ljudi tudi magnet prime na mestu vboda?
sg1010
07. 06. 2021 12.41
+1
@castrum: mi lahko poveš kaj smo videli vsi, jaz razen nategunskih številk v medijih in s strani vlade nisem videl nič
komercialka
05. 06. 2021 09.20
+4
Slovenija bo v juniju prejela do 1,3 milijona odmerkov............. Torej poenostavljeno končna količina bo nekje med 0 in 1.300.000. Res zelo natančen, verodostojen podatek, ki vpliva upanje o učinkovitosti slovenskega državnega aparata, ki ga futramo davkoplačevalci.. ...... Aja, pa še to. Zadnjič sem šel v trgovino z namenom kupiti do 20 žemelj- domov sem jih prinesel 3.
bimbomichia93
05. 06. 2021 19.01
+0
davkoplačevalci smo tudi anticepilci in tisti , ki sploh ne bi zapravljali denarja za politike oz cepiva. Največja napaka je slediti večini...čredi...Ker se moti...Zgodovino vedno pišejo manjšinci,ter izobčenci,čredniki pa človeštvo držijo v duhamorni stagnaciji...Zato kar navali,ponosna večina...In ne tolažite se,da je vaše početje pravilno samo zato,ker pač večina počne tako...Obratno...Vaša draga in varna večina dokazuje zgolj človeško maloumje ter puhlo sebičnost...Sledite torej vaši "odgovorni" čredi,če tako želite,nekoč v prihodnosti pa vas bodo v sanjah preganjali necepljeni,ki ste jih v svojem napuhu tako hladnokrvno in brez razloga diskriminirali in izobčili...Vesoljna računica pride tudi za vas in vaš zlagani altruizem...
Mađioničar
05. 06. 2021 09.17
+6
Lahko bi jih samo 1299999....ker zame ga ne rabijo
Jun2
05. 06. 2021 09.17
+8
Zakaj ceplenje,če se vse umirja? Aja poletje ? Nvm v Indiji virus laufa neglede na temperature🤷‍♂️
*Violate*
05. 06. 2021 09.36
+5
Vcer clanek na Delo.si - "virus se pocasi poslavlja, pricakujejo ga spet jeseni". In obrnilo se bo se eno leto farse - poleti ima se, moze se, takoj septembra lock down. Pa kok dolg se? Res k hrcki v kolesu, sploh ne znate it dol z nategovanja.
kekec_pokec
05. 06. 2021 09.16
+1
zakaj ga pa rabimo toliko. A zato, da se ga bo stran metalo? Še en popolnoma nepremišljen nakup
pravakritika
05. 06. 2021 09.04
+9
Infekcijska klinika je v mojem primeru USTNO (pismenega odgovora še po enem mesecu nisem dobil!) celo priporočala drugo cepljenje z AstraZeneco. A glej ga vraga : EMA pa je v primeru kot je moj STROGO ODSVETOVALA drugo cepljenje. KDO JE TU NOR? Odnosno - KDO JE TU KANON FUTER - samo obrobna (koleteralna) škoda???
pravakritika
05. 06. 2021 09.01
+11
Ali bodo tile vladni možje (in ženske!) ki tako PROPAGIRAJO cepljenje tudi ODGOVARJALI za posledice cepljenja? In ne mi govoriti, da je cepljenje prostovoljno, če ne smeš čez mejo, ne da bi bil cepljen, ne smeš v gledališče, v hotel, restavracijo....
Kolani
05. 06. 2021 09.02
+5
Bodo. Vendar mislijo, da se to ne more zgoditi, tako kot je mislil mengele.
Kolani
05. 06. 2021 08.59
+12
Ali se zavedate, da korona temelji na PCR testu. Če ni tega testa korone ni možno dokazati. Ta test pa nima dovoljenja za diagnosticiranje. Ta test ni bil razvit za ugotavljanje bolezni človeka. V 3 državah je ta test na sodišču že spoznan kot neveljaven za diagnostiko. Ravno v teh tednih se vlagajo tožbe proti farmaciji, vladam, posameznim strokovnjakom, ki so del te korona prevare. Tudi proti medijem.
*Violate*
05. 06. 2021 09.42
+3
Da, ze v osnovi vse stoji na lazi. Uporablja se PCR test, sam virus se ni bil sploh izoliran, tko da ne vem, kaj oni zaznavajo, ce nimajo teh osnov v domeni. Na podlagi tega se odloca kje in kako se lahko gibas. Na podlagi tega so bli lockdowni. Pa zapiranja. Pa maske. Pa kazni. Pa brezposelnost. Pa nedostopnost zdravstva. Pa enormni dodatki zdravnikom, ki niso imeli dela. Pa navidezno evidentiranje prisotnosti teh doktorjev. Pa sedaj cepljenje. Pa pogoj, da le s tem lahko potujes. Vse, celotna gora situacij, osnovana na tako preprosto dokazljivi lazi. Ampak pojavilo se je pa se nekaj - cenzura. Tako da vsak, ki bi lahko te stvari dokazal in razlagal, dokler je modr v glavo, so ga utisali. Ja, fasizem, za katerega lahko glasujes.
evilgirl
05. 06. 2021 10.44
+0
Virus sam, kot virus, ni izmišljen. Razlika je, da so leto in pol nazaj, vse kar ni bilo gripa ali uradno poznana pljučnica, označili ali za virozo ali za A tipično pljučnico, te poslali domov in preboli. Če se je zakompliciralo, se je ravno tako človeka hospitaliziralo. Če je imel s pljuči in dihanjem resne probleme, so ga ravno tako dali na predihavanje/respirator/v umetno komo. In ravno tako so po pljučnici ali umetni komi ljudje potrebovali tudi do enega leta, da so se sestavili skupaj. Virus je, vendar so ga izkoristili 'na polno'. Za teste, tako PCR kot HAT, se je pa že na začetku opozarjalo, da niso temu namenjeni/niso nezanesljivi itn. Če ne bi imeli PCR, bi bil covid-19 le eden izmed mnogih ali viroz ali a tipičnih pljučnic (ob komplikacijah/hujšem poteku bolezni).
defodil
05. 06. 2021 14.13
do predzadnjega stavka se strinja, brez PCR, torej brez da bi vedeli, ali je prehlajen sosolec ali prehlajen sodelavec tudi kovid+, bi se pa vse razsirilo na tretjo potenco, vse, tudi stevilo umrlih in seveda, v bolnisnici za te “ prehlajene” ne bi bilo prostora
Kolani
05. 06. 2021 08.54
+8
Ruski predstavnik vlade je rekel, do začetka avgusta bo konec korone. Pa so ga novinarji vprašali ali misli tega vala. Pa je rekel ne, vsega kar se tiče korone.
Jun2
05. 06. 2021 09.19
+3
Kolani
05. 06. 2021 09.23
+3
To pa ne vem. Bomo videli v začetku avgusta.
blazter
05. 06. 2021 08.49
+10
Ko bo potreben tretji, četrti odmerek, bodo ljudje sledili navodilom naprej se cepili. Zanimivo je to, da hočejo na hitro pocepiti svetovno populacijo. Nahraniti del te, pa jih ne zanima.
Zmaga Moke
05. 06. 2021 08.44
+12
Včeraj sm si pogledal mal kaj so delali zdravniki v 2sv. In mi je dalo mislit, za denar bi naredili vse. In seveda samo sledli ukazom. Časi se spreminjajo človek ne. Seveda velika večina ne, ampak tiho bi pa vseeno bili. Sploh če dpbivajo kega dodatke. Če pa že kdo ni tiho, je pa hitro umaknjen in deskriditiran. Apomnimo se npr. ko je rekel šef NIJZja da so ukrepi pretirani. Hitro so ga menjali.
Zmaga Moke
05. 06. 2021 08.48
+8
Ljudje govorijo zaupajmo zdravnikom. A pa ti ljudje vedo kako so zdravniki prišli do največjih odkritij? Prek trupel.
defodil
05. 06. 2021 14.15
trupla bi bila tudi brez zdravnikov, ce jih sploh ne bi bilo in bi vse vsak posameznik znasel, kolikor bi se lahko, pa nerava bi naredila svoje
enakatalena
05. 06. 2021 08.24
+6
Organizacija cepljenja je odraz stanja v državi. Ena sama kinfuznost.
marston
05. 06. 2021 08.16
+4
če bo AZ, potem ne bo navala
hajer66
05. 06. 2021 08.12
+4
v zdr. domu v žalcu so nekateri naročeni ze več kot mesec ali dva pa še nič. organizacija cepljenja je zatajila. bo treba obvestit medije kaj se dogaja v tem Žalcu
oikos
05. 06. 2021 08.02
+17
Vsi samo reklamirajo te zvarke. Neverjetno. In nihče se več ne vpraša po zdravi pameti. Politiki, novinarji, zdravniki,.. so postali marketinški agenti.
Zmaga Moke
05. 06. 2021 08.45
+5
Poglej si malo o zdravnikih med 2sv. Sposobni so marsikaj. Mediji pa še več.