Korona

Karantena močno zarezala v družine, na TOM telefonu zaznavajo več težjih stisk otrok

Ljubljana, 18. 05. 2020 09.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
Nina Šašek
Komentarji
48

Marsikatera družina je v teh dneh, ko se starši vračajo v službe, otroci pa s šolskimi obveznostmi ostajajo sami doma, še v večji stiski kot ob začetku epidemije. Tudi otroci, ki nujno potrebujejo vrstniški stik, a ga zaradi ukrepov vlade še ne morejo imeti, so vedno bolj v stiski. V času karantene se svetovalci na TOM telefonu srečujejo s težjimi primeri otrok in mladostnikov. Opozarjajo, da prihajajo še težji časi, zato so delovanje telefona podaljšali od 10. do 20. ure.

Z današnjim dnem se je del otrok vrnil v šole, prav tako so znova odprti vrtci. Doma ostajajo učenci četrtega in vseh višjih razredov, saj je država z omilitvijo ukrepov poskrbela, da imajo vzgojno-izobraževalni proces tisti otroci, ki ne morejo ostati samo doma, če gredo njihovi starši spet nazaj v službo. 

A za marsikatero družino je ta odločitev še poglobila stiske. Kot opozarjajo v Zvezi prijateljev mladine Slovenije (ZPMS), jih zelo skrbi duševno zdravje otrok, ki ostajajo doma. Zlasti v družinah, ki niso primerno opremljene z znanjem za prenašanje ukrepov vlade, in v družinah, ki ne predstavljajo varnega in funkcionalnega okolja za njihov razvoj.

Da bi vsaj nekoliko ublažili stiske otrok, ki so ostali sami doma in so morda zdaj še toliko bolj zaskrbljeni, so v ZPMS podaljšali svetovalno linijo njihovega TOM telefona (116 111), in sicer deluje od 10. do 20. ure. "Tu smo za naše otroke. V ZPMS nas ob odločitvi vlade glede načina šolanja skrbi predvsem za tiste otroke, ki ostajajo doma. Natančneje, skrbi nas za otroke, katerih dom spremljajo konflikti, zlorabe, nasilje, revščina … Ti otroci bodo še naprej prisiljeni ostajati v okolju, ki jih obremenjuje in sili v še večjo stisko," opozarjajo.

Mnogi starši poleg službe še poučujejo svoje otroke, ki so po dveh mesecih že močno brez motivacije za šolo, prav tako pogrešajo stik s sovrstniki.
Mnogi starši poleg službe še poučujejo svoje otroke, ki so po dveh mesecih že močno brez motivacije za šolo, prav tako pogrešajo stik s sovrstniki. FOTO: Dreamstime

Čas odraščanja je namreč čas, ko se postavljajo temelji za kasnejše odnose, tako z vrstniki, otroki, partnerji kot s prijatelji. "Otroci in mladostniki so za to prikrajšani že dva meseca, nekateri bodo zdaj še dlje. V času karantene se naši svetovalci na TOM telefonu srečujejo s težjimi in hujšimi primeri otrok in mladostnikov. Težjim primerom botrujejo nevzdržne razmere doma," opozarjajo svetovalci na TOM telefonu, ki se bodo zato še naprej trudili, da bodo otroke in mladostnike spodbujali k iskanju rešitev in pozitivnemu razmišljanju.

Vsi, ki bi potrebovali svetovanje, lahko pokličete na številko 116 111 vsak dan od 10. do 20. ure. Vedno pa jim lahko pišete tudi na tom@zpms.si. Več informacij lahko dobite na spletni strani www.e-tom.si.

"Vsem staršem zato svetujemo, da v tem kaotičnem obdobju skušamo ohraniti zdrave, varne in prijazne odnose. Odnosi so v tem času najpomembnejši, še posebej v družini. Ostanimo ljudje in ostanimo opora drug drugemu. Za otroke bomo zdaj naredili največ, če jim damo občutek varnosti, spoštovanja in razumevanja," je dejala Darja Groznik, predsednica ZPMS.

Tudi stiska staršev je velika

V nagovoru staršem je predsednik TOM telefona Albert Mrgole dejal: "Si predstavljam, da se mnogi starši s tem ukrepom ne strinjate, da ste mnogi v stiski in da imate polno vprašanj. Da mogoče nimate zagotovljenega varstva za tiste otroke, ki ostajajo sami doma. Verjetno se sprašujete, kako bomo pa zdaj nadzirali otroke? Že zdaj se jim ni ljubilo delati, kako bodo zdaj sami delali? Boste prišli domov iz službe in vas bo čakala še ena tlaka, da boste priganjali otroka, da se bo učil in delal domače naloge? Vem, ponekod je zelo težko, starši izgubljate veliko energije z dodatnimi obveznostmi, ki so povezane s šolanjem na daljavo. Mnogi obupujete."

Staršem sporoča: "Zdaj je neko nenavadno stanje. Mislim, da je iz tega obdobja treba odnesti zdrave odnose, da se iz tega obdobja vrnemo z mentalnim zdravjem. Nujno je, da se vprašamo, kaj je zares pomembno? In to je, da imamo drug drugega, da se lahko naslonimo drug na drugega. Za otroke je zelo pomembno, da imajo s starši odnose, v katerih se počutijo varno, da vedo, da nam je mar drug za drugega."

 

Težjim primerom najpogosteje botrujejo nevzdržne razmere doma.
Težjim primerom najpogosteje botrujejo nevzdržne razmere doma. FOTO: Dreamstime

V teh negotovih časih je za otroke zelo pomembno, da imajo občutek in da vedo, pri čem so. In ta občutek jim lahko damo starši. Zato je včasih treba prioritete postaviti na glavo. Včasih ni toliko pomembna storilnostna naravnanost. Je res tako narobe, če se ne izide, če otrok vsega ni sposoben narediti sam? Če vi ne zmorete, da bi z njim vse naredili, da bi ga motivirali, je res vredno, da se potem skregate, da je zaradi tega cela družina v slabem vzdušju. "Je res to tega vredno? Mislim, da ne. Bolj pomembno je, da ohranimo občutek povezanosti in bližine drug z drugim, tudi če gre to na ceno ne ravno tako dobrih rezultatov ter storilnosti in uspešnosti, kot smo si je mi zamislili," odgovarja Mrgole.

Mrgole otrokom: Niste sami v tem času

Želim vam, da se začnete čim prej družiti s svojimi vrstniki. Vem, da to potrebujete, da to pogrešate. Predsednik TOM telefona Albert Mrgole

V nagovoru otrokom pa je Mrgole dejal, da se zave, da bodo številni, ki ostajajo zdaj sami doma, imeli polno številnih nalog, zadolžitev in da bo za marsikoga to zelo zahtevno. "Vem, da se nekateri lažje in nekateri težje lotite dela sami. Vem, da eni ne vidite smisla v tem, da ene zelo lahko premamijo zabavne stvari. Vem, da imate lahko mnoge stiske, da ni tako enostavno, kot si odrasli mogoče predstavljajo. A vam sporočam, da v tem času ne boste sami. Še zmeraj smo na TOM telefonu pripravljeni, da sprejmemo vaš klic in vam odgovorimo na vprašanja."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (48)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mmickica
18. 05. 2020 19.45
+0
Prej so se samo se po telefonih in socialnih omrezjih pogovarjali med sabo, pa ste jim vsi tezili, da to kao ni ok. zdaj ko bi pa morali to poceti, pa spet ni v redu, kdo je zdaj tu nor...?!
Smalcat
19. 05. 2020 08.23
+1
Pomoje ti, če ne vidiš problema v trenutni situaciji.
TistoPravo
18. 05. 2020 19.18
+3
Navada je bla "letat" stalno naokrog...rojstni dnevi, obletnice...poroke..veselice...potovanja, razna obiskovanje brez razlogov...uglavnem, stalno sem ter tja. Tko najlažje mine vsem cajt, in tko je najlažje blo otroke iz leta v leto do svoje doraslosti "vzdržat"...zdej ko se je blo treba pamalo ustavt pa vase vzret...pa stiske??? Čakte no mal, tisto prej je bilo malo preveč v sfejkani obliki...v resnici s sami tukej zdej. Treba se je imet sam z sabo fajn, znotrej družine..,vse navzven pa je blo in nikoli več ne bo tako...ja čist komot imate to za privid preteklosti! Norija na kvadrat je bla to
Smalcat
19. 05. 2020 08.25
+1
Aha pa a ti imaš službo v katero hodiš in otroke same doma, ki morajo za šolo delat. Pa potem v petek športni dan, starši za 4 ure morate iti z otrokom po tej in tej poti... Za otroke čez dan mora nekdo skrbeti, jih vzgajati in izobraževati. Ne morejo se sami. Ali je en starš doma ali pa šole. Tretje dobre opcije ni.
vezuv_
18. 05. 2020 16.17
+5
Socialni stiki se čedalje bolj omejujejo in to povzroča veliko depresije, stiske itd....... pisalci ukrepov so mislili samo nase na otroke pa najmanj....... še dobro da pri gripi ne vzganjajo takšnega cirkusa.
Pan1
18. 05. 2020 14.10
+24
No, danes je vse narobe. Jaz vidim problem predvsem v tem. Otrok mora imeti: naj telefon, naj obleko, obutev, TV v sobi, računalnik, igrice, skratka, vse na svetu. Če tega nima, je v stiski, je ne vem kaj vse. Ni to prav. Otrok, mora imeti nekaj teh dobrin, nikakor, pa ne tega vsega. In otroke, ste naredili bebote. Otrok odloča, kaj bo imel, kam bo šel, katerega spola bo itd. Glejte ljudje božji. Otrok, je potreben, ljubezni in vzgoje. Samo tako lahko loči, kaj je realno prav in narobe. Danes otroku prisloniš roko na rit, si največji zločinec na svetu. Kaj vam pa je. Moderni starši, bebava deca, zapomnite si to. Ljubezen, red in disciplina, pa bo otrok ok.
Mojca1313
18. 05. 2020 15.19
+3
Bebote? Se trudimo jih učit, da bi uporabljali tudi svojo glavo. Ne vse po navodilih in ukazih! Kaj je boljše? Naučiti otroka kaj naj misli ali naučiti otroka, kako naj razmišlja?
Smalcat
19. 05. 2020 08.28
-1
@panboj: praviš da otrok rabi ljubezni in vzgoje. Se strinjam. In kje naj jo dobijo če sta starša cel dan v službi oni pa sami doma. Pa to generalno posploševanje da vsi moderni starši so taki in taki in vsi današnji otroci so taki in taki si nekam vtakni. Raje svojega starejšega poba prosim da mi pomaga ko kaj mizarim, cimpram (tesarstvo) ali pa delam na njivi, kot večini svojih odraslih prijateljev. Pač pob ve kje ima lopata štil. Pa da ga sam zagrabi, ne da moram za vsako stvar povedati kam mora ta drugi konec zasaditi.
Malinha
19. 05. 2020 08.31
+1
Panbojček hoče povedat, da je v svojem otroštvu imel le trdo skorjico kruha, eno srajčko preko leta in lesenega konjička. Najboljši je pa njegov zadnji stavek, ki zapoveduje disciplinirano ljubezen. Panbojček, pa ne more bit vse tako disciplinirano kot tvoji cerkveni sakramenti.
IanNow
18. 05. 2020 13.48
+20
Dejstvo je danes to.. Da so starši postali sužnji svojih otrok in kot vidim v večini bi starši rabili Tom telefon.... Opažam res obsedenost staršev v današnjem času, da svo obsedeni s srečo svojih otrok.. Zakaj?.. Kdor ni bil nikoli nesrečen niti ne ve kdaj je srečen!... Vsa si mora pa sam urediti življenje da je srečen.. Ker tak otrok bo celo življenje odvisen od svojih staršev.. Starši smo opora.. Pa vzgoja.. Vzgoje pa danes ni.. To je problem.. Vse se jim da. In nudi.. Vzgaja naj pa vrtec, pa šola.. Pa trenerji..itd. Me prav skrbi za te generacije ki prihajajo.. Odvisno bodo od svojih tasuznjenih staršev, ki pa so to pustili zaradi obsedenosti g uspehom in denarjem.. Zato pomanjkanje časa za otroke.. Nadoknadijo.. z uslugami in denarjem.. Težko bo tem otrokom... Se težje pa tem staršem ko jim bo prepozno kapnilo kaj so ustvarili.
Mojca1313
18. 05. 2020 14.24
+11
Ne vem, če si sploh prebral članek. Na TOM telefonu zaznavajo več težjih stisk otrok! Natančneje, skrbi jih za otroke katerih dom spremljajo konflikti, zlorabe, nasilje, revščina. To niso razvajeni otroci! To so otroci, ki so že nesrečni in se jim pomaga, da bodo nekoč lahko srečni in ne depresivni, zamorjeni...
Uporabnik1940659
18. 05. 2020 13.28
+8
Zadnji čas, da je kdo spomnil na to.... Vlada na to ni pomislila, ko je sprejemala protikorona ukrepe. Med le-temi bi morala biti možnost, npr., da gre lahko otrok oz. družinski člani, ki so žrtve nasilja in drugega zlorabljanja v t. i. "varne hiše", kjer je seveda treba upoštevati vse preventivne ukrepe. Prostore je možno najti (npr. prazna stanovanja, hiše....).
esq1
18. 05. 2020 13.04
+7
tam kjer je karantena zarezala v družine starši niso za skupaj. Pri nas je manj živčnosti kot prej.
Covid 19
18. 05. 2020 14.52
+3
Zbujen
18. 05. 2020 12.28
+3
Kje so pa CSD-ji in sodni odvzem otroka, če "otroci živijo v nasilju in pomanjkanju". Kot že videno pri romskih naseljih - država gleda stran, čeprav "so pravice otrok na prvem mestu".
Uporabnik1940659
18. 05. 2020 14.22
+1
Se strinjam. V primeru zlorabe bi morala država ukrepati takoj in otroka vzeti iz ogrožujočega okolja, tudi, če gre le za sum. In še nekaj - otroku je potrebno verjeti, zlasti, ko gre za zlorabe. To so tako travmatične izkušnje, da si jih otrok ne more "izmisliti", kot dostikrat trdijo, tisti, ki zlorabljajo in, žal, tudi država!
Rastan Ra
18. 05. 2020 12.05
+23
Zanimivo. Navodila so dobili učitelji in starši. Otrok sploh nihče nič ni vprašal. Če bi se pogovarjali z otroci, bi bilo zelo enostavno.
Covid 19
18. 05. 2020 12.51
+10
Betonski,čista resnica,pa kdo je takrat sploh poznal telefone za klic v stiski,pa če vprašate starše,stare starše,kaj bodo rekli,da so bili srečnejši kot danes,ki imajo vse..
Uporabnik1940659
18. 05. 2020 13.28
+4
BETONSKI
18. 05. 2020 11.53
+38
Kdo je kaj vprašal otroke pred 70 leti,kaj bodo jedli ,s kom bodo šli v šolo,ali bodo imeli primerno obutev,zunaj pozimi sneg 50 cm oni v neprimerni obutvi v čolo,cel dan zmrzovali pri pouku,brez hrane,lačni,premraženi,poleti delat,spravljat seno,past krave,okopavat krompir...... KDO JIH JE VPRAŠAL KAKO SE POČUTIJO. ALI SO MOGOČE V STISKI? POTREBUJEJO POMOČ? ČE JE KDO KAJ REKEL JIH JE DOBIL S ŠIBO PO RITI IN DELAT! TAKI SO NAREDILI DRŽAVO,NOBENIH STISK,DELALI SO VSEENO IN USTVARJALI PA ČE SO IMELI SAMO ZA V USTA. JOJ JOJ,KAKO SO VSI POMEHKUŽENI.
InterReflectlons
18. 05. 2020 12.03
+27
Poanta je v tem, da takrat ni bilo industrije, ki bi proizvajala, sedaj pa industrija je, pa so ljudje še vedno v stiski. Jacque Fresco je izjavil:"Na svetu imamo dovolj virov in tehnologije za vse, ni pa dovolj denarja za vse." Torej je napaka v sistemu.
BETONSKI
18. 05. 2020 12.11
+18
A misliš da so takrat bili otroci brez čustev? A misliš,da takrta niso bili v stiski. So bili še v večji kot sedaj,takrat še hrane ,obleke,obutev ni bilo,pa jim ni noben pomagal še tepeni so bili, so preživeli,postali še trdnejši,bolj kleni ne pomehkuženi.vrženi so bili v vodo in so morali plavati in ustvarjali novo državo vsak po svojih najboljših močeh.
BETONSKI
18. 05. 2020 12.15
+9
Ne govorim o sistemu,sistem je tak,v nekaterih državah so še večje razlike,lahko se boriš proti temu,ampak nikoli ne boš tega spremenil,ker nočejo. Govorim o stiskah,ki so vedno bile,celo še več jih je bilo. Če bi starejše ljudi vprašal bi rekli,kakšne stiske,saj imajo kar se jim srce poželi.
BETONSKI
18. 05. 2020 12.23
+25
Pred zimo sem dal enemu otroku res lepe zimske čevlje,otroci so jih prerasli in videl sem ga da je obut v neke lahke copate,ne bom razlagal zakaj ,vem pa da nimajo,tako zelo vesel je bil da se mi je zahvaljeval kot bi mu dal nekomu drugemu avto(ta ki ima vse) njega je ta malenkost ,ki ni bila nič tako razveselila,pa mu nisem nič dal ,celo nerodno mi je bilo ,da se je tako zahvaljeval,mama je mislila ,da jih je ukradel,če bi jih pa v zabojnik humane nesel ,bi jih pa proč vrgli.
mala ?ebula
18. 05. 2020 12.26
+8
Zato pa je iz teh otrok nastalo kar nekaj čustveno nestabilnih staršev, da ne rečem depresivcev. Vsak otrok si zasluži toplino. Ne samo posameznik tudi okolje determinira otroka. Po vojni so itak vsi bili v krizi in reven otrok ni izstopal.
BETONSKI
18. 05. 2020 12.34
+6
Res je ljubezni ki jo niso dobili,jo niso znali vračati. Vprašam te a misliš da bo iz teh ,ki so sedaj otroci kaj drugače,ti še živeti ne bodo znali brez staršev. Moja življenjska izkušnja je taka SINU DA LJUBEZEN MATI,HČERKI PA OČE. Takšen kot je odnos med hčerko in očetom,takšen odnos bo gojila s svojim možem in seveda obratno.
Mojca1313
18. 05. 2020 13.03
+6
Naši otroci si zaslužijo ljubezen in spoštovanje. In to ni-BETONSKI, da ignoriramo njihovo stisko, da dobijo s šibo po riti itd...
Uporabnik1940659
18. 05. 2020 13.29
+1
IanNow
18. 05. 2020 13.41
+1
IanNow
18. 05. 2020 13.43
+1
BETONSKI
18. 05. 2020 13.54
+2
Hotel sem samo povedati,da je za enega otroka stiska ,ker nima najboljšega telefona,najboljšega računalnika ali motorja,drugi je pa zadovoljen že s tem da ima tople čevlje in hrano. Daleč od tega da sem govoril da jih morajo dobiti s šibo,govorim samo kako je bilo nekoč,ko je vsega primanjkovalo. Nekoč mi je starejši možakar ,ki je bil moj mentor pri praksi,ko sem bil še v srednji šoli,pa je bil visoko kotiran v podjetju,rekel sem bil po krivici tepen v šoli s strani učiteljice,pa sem prišel domov ,mi jih je še oče naložil s šibo,pa je uspel ni bil zagrenjen,ni bil nestabilen,v okolju je bil uspešen. Ni nujno ,da stiska vse enako prizadene,smo na srečo različni.
METKA102
18. 05. 2020 14.16
+3
Da pred 70-imi leti ni bilo industrije, ne bo držalo, bila pa je res večinoma težka industrija, premogovniki, železarne, itd.. Je pa res, da nekatere matere niso hodile v službo. Imeli so 48-urni delovnik, tj. delali so tudi v soboto in tudi otroci so imeli pouk ob sobotah. Otroci so iz oddaljenih krajev pešačili tudi uro in več, v vsakem vremenu, nihče jih ni vozil z avtom v šolo, izvenšolske dejavnosti so bile pa kar doma v štali in na polju. Tega si zdaj nihče niti zamisliti ne more. Ni prav, da se izvaja nasilje nad otroki, vendar jih je treba naučiti delati in spoštovani druge. S permisivno vzgojo se je marsikaj pokvarilo, še celo Benjamin Spock, avtor te bedarije, se je opravičil staršem in tudi otrokom. Bi pa še to pripomnila: Kje so bili medtem ko so bili otroci doma 'za otroke gre'? Nikjer nisem zasledila, da bi se kdo od teh angažiral in pomagal otrokom, katerih starši ne zmorejo ali ne znajo poučevati svojih otrok. Priložnosti za pomoč je bilo dovolj in tudi sedaj je še.
Zantaja
18. 05. 2020 16.14
+2
Ja in v takšnih primerih veš, da je šlo v prave roke.in je tudi darovalce srečen kadar vidi takšno veselje otroka.
InterReflectlons
18. 05. 2020 11.52
+23
24ur je mesec nazaj pisal #OSTANI DOMA, sedaj pa jamra stisko otrok. A vi sploh veste, kaj bi radi!?
lumpimonster
18. 05. 2020 11.25
-8
Koli napihujete vse kle gor na 24ur hhh
deratizacija
18. 05. 2020 11.00
+27
Pred leti smo se odločili za večplastno družbo v kateri ni ravno veliko prostora za razumevanje njenih šibkejših členov. Kapitalu in politiki je ta del družbe zanimiv zgolj kot delovna sila in glas na volitvah, sindikalistom pa v takšnem načinu delovanja države neusahljiv vir dohodka za barantanje. V čem vidijo svoje poslanstvo pa s v pretežnem delu politike zelo lepo pokazali v teh dveh mesecih. Razlike med nami so in se v takšnih situacijah, kot je ta, kljub temu, da jih država ne ravno prikriva, jih pa ne izpostavlja, še toliko bolj odražajo. Če si odrasli to neenakost prikrivamo, se je otroci že dolgo časa zelo dobro zavedajo!
Drink Beer and Smile
18. 05. 2020 10.47
+23
Žalostno, da se država skupaj z ministrstvi odloča enoznačno, gledajoč samo eno plat. Vsaj zdi se tako. Družine in njeni člani so tako prepuščeni sami sebi in, kako državi priročno, nekako najdejo rešitev. Mačehovski odnos ni nikoli obrodil sadov, nasprotno.
laycan
18. 05. 2020 10.47
-15
Levičarji pa cvilijo, da prehitro rahljajo ukrepe 😡
aljoteam
18. 05. 2020 11.26
+14
Kaj ti imaš statistiko koliko levičarjev in desničarjev podpira rahljanje ukrepov? Svet ni črno bel...
hotchilipoper
18. 05. 2020 10.42
+34
Vsem se je mal sfuzlal,pa ne od virusa ampak od prisile,da ostanemo doma.
Vetrnica5
18. 05. 2020 10.35
+12
Ukrepi so bili pravi. Kot v celi Evropi. Upajmo lahko samo da septembra ne bo kaos. Drzimo pesti.
IanNow
18. 05. 2020 10.32
-6
Lepo vas prosim tako hudo pa tudi ni. Moji otroci se že od aprila družijo z vrstniki, sošolci.. Doma.. Zunaj.. Tako da jim tega ne manjka. To morajo res biit otroci doma na koncu sveta.. Poleg tega bodo zdaj spet imeli hobije, šport.. Itd. Tako da bodo nazaj v socializaciji...je pa res.. Da se šola mora odpreti za vse.. Ker nima pomena da otrok ne sme v šolo lahko pa gre na trening.. Tako ali tako pa kaj pametnega od te vlade ni za pričakovati.
Vetrnica5
18. 05. 2020 10.42
+11
V soli mojega otroka so bile okuzene 2 uciteljice. Seveda govorim od 2 meseca nazaj. Otroci za 1 mesec v solo. Bolano. Danes zjutraj 100 metrov vrsta. Papirji in razkuzevanje.
Lev07
18. 05. 2020 14.10
+3
IanNow, ni treba da živijo na koncu sveta, živijo pa nekateri v majhni vasi ali zaselku, kjer ni drugih otrok. V šolo se vozijo z avtobusom 15 min. daleč, starši so v službah, varstva ni in otrok, ki hodi v 4. razred je sam doma do 17. ure. Recimo, da je priden, naredi nalogo, pa vendar jo morajo starši pregledat in ura je počasi 19., 20. …..kje naj med tednom najde družbo vrstnikov? Še med vikendom je druženja vse skupaj par uric. In tako že od marca, pa še kar nekaj časa bo trajalo. Da ne govorim o tistih, kjer je doma prisotno nasilje in pomanjkanje - pa se o tem sploh ne ve. Ne živijo vsi v urbanih naseljih, kjer druženje ni problem!
Common_sense
18. 05. 2020 10.31
+35
Za tole je "kriv" NIJZ. Dvomim, da je tu politika zadaj. NIJZ se je spomnil, da morajo biti razredi prepolovljeni. Posledično ne morejo vsi otroci priti v šolo. Ker enostavno ni dovolj učiteljev in prostora. Simpl. Je pa to za moje (laične) pojme, nepotrebno. Če gredo ljudje lahko v restavracije, gostilne, če odpirajo meje, hotele....ne vidim razloga, zakaj ne bi mogli nadaljevati s šolo normalno naprej. Vsi razredi. Tako da..... ne vem. Čudna neka logika. Kritikom dam prav. Čudna ministrica (meni deluje nekako v krču) in še bolj čudna priporočila NIJZ, ki so nesorazmerna in nelogična. Kakor npr. tudi ni logično, da še vedno ne pustijo odpreti fitnes klubov. Lahko pa greš v cerkev.
belyugo
18. 05. 2020 12.34
+2
NIJZ oz Krek, ki si ga je nastavil Janša. Se pravi je politika za tem.Se pa strinjam, otroci bi morali normalno v šole vsi, tale zmeda je čisto nepotrebna.
miskosisko
18. 05. 2020 10.26
+8
Seveda je zarezala karantena ce imamo pa tako oblast!