Korona

Interes za cepljenje med zaposlenimi v bolnišnicah velik, v DSO le 20-odstoten

Ljubljana, 19. 12. 2020 19.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Špela Bezjak
Komentarji
414

Slovenija naj bi prvo pošiljko cepiva proti covidu s skoraj 10.000 odmerki dobila 26. decembra. Razdelili jih bodo med domove za starejše in zdravstvene ustanove, kjer se osebje s pandemijo bori že deseti mesec. Ti morajo zdaj pripraviti sezname za cepljenje, največ interesa pa naj bi bilo med zaposlenimi v bolnišnicah, precej manj pa v domovih, kjer bodo, kot pravijo, naredili vse, da to spremenijo.

V murskosoboški bolnišnici so s pripravami na cepljenje pričeli takoj, ko so izvedeli, da so na poti v Slovenijo prvi odmerki. V bolnišnici dela 1.130 zaposlenih, od doslej vprašanih 700 oseb se jih želi cepiti 500. "Seveda bomo v začetku prihodnjega tedna spet aktivno promovirali cepljenje, še naprej zbirali interes, tako da glede na zadnje izkušnje je vsak dan nekje od 50 do 100 novih, ki se pridružijo interesu, da bi bili cepljeni," pravi Daniel Grabar, strokovni direktor SB Murska Sobota. 

Ekipe zdravnikov in medicinskih sester, ki bodo cepili, so že nared. Manjka le še hladilnik, saj mora biti cepivo ves čas na temperaturi minus 80 stopinj Celzija. Želijo si okoli 1000 odmerkov, a vedo, da jih toliko s prvo pošiljko ne bodo dobili. Zato so pripravili interno prednostno listo. "Odvisno od tega, koliko bo cepiva, kako temeljita bo morala biti ta selekcija, in zato imamo več možnosti, več prioritetnih list. Nekako na prvo mesto postavljamo delovišča, torej tiste, ki so neposredno vpeti v ta proces s pacienti," še pojasnjuje strokovni direktor.

Po novem letu bi bilo lahko v Sloveniji cepljenih že 10.000 ljudi.
Po novem letu bi bilo lahko v Sloveniji cepljenih že 10.000 ljudi. FOTO: AP

Anonimna anketa, ki so jo med 790 zaposlenimi opravili v centrih Deos, je pokazala le 20-odstotno zanimanje za cepljenje. "Vendar tukaj bi rada dodala, da se je 25 odstotkov vseh naših zaposlenih srečalo z okužbo s koronavirusom," je izpostavila Irena Vincek, direktorica Deos centrov za starejše. 

Cepilo bi se precej več oziroma dobrih 60 odstotkov stanovalcev. Prihodnji teden bodo anketo ponovili, do takrat pa želijo vsem, ki v cepivo dvomijo, sporočiti, da je to trenutno edini način, da bi življenje lahko vrnili v stare tire. "Mislim, da za rešitev tega problema in prosto gibanje vseh nas prebivalcev, bo to cepivo en tak pomemben mejnik," še poudarja gospa Vincek.

Zdravstveni delavci se namreč bojijo, da je trenutno stanje le zatišje pred navalom okuženih po praznikih. V najboljšem primeru pa bo do takrat cepljenih že 10.000 prebivalcev.  "Vse je odvisno od tega, ali bodo cepiva res prišla in v katerih domovih so razmere najbolj urgentne. Takrat vam bomo lahko tudi povedali, kdo bo cepljenje v posameznih domovih izvajal," je na tiskovni konferenci dejal vladni govorec Jelko Kacin

Vlada bo prihodnji teden sporočila tudi, koliko odmerkov cepiva bodo sploh dobile posamezne ustanove.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (414)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik437802
20. 12. 2020 17.09
+1
Ne bom skakal v debate take in drugačne, bom samo napisal. KO ZAČNE POLITIKE in FARMACIJO SKRBETI ZA ZDRAVJE LJUDI/DRŽAVLJANOV, POTEM.......SAM BEJŽI!!!
kokicas
20. 12. 2020 16.54
+1
Ampak ne razumem tega kako po eni stran zdravstvene delavce poslušamo o izgorelosti resnosti virusa in da so posledice uničujoče, da je težko delati v tej zaščitni opremi no pride cepivo se pa nebi cepili. Seveda pa v januarju prihaja tretji val samo poglejte kako je bilo pred mejo vceri in ko se vsi te vrnejo na delovne mesa v domove in bolnice bo res hudo
brusilec
20. 12. 2020 18.01
tebi najbrz ni jasno da ne tezko .. delat v skafandrih, delat nadure, nositi tiste maske po 4 ure skupaj .. vecina v zdravstvu je relativno mladih, ampak se ne smejo kkuziti zaradi ostalih .. in zaradi tega je tezko
Grma53
20. 12. 2020 10.50
+3
Brez panike pravi Švejk. S cepljenjem bo verjetno tako kot z zimskimi gumami. Ni prisile, a če jih nimaš pač kolesariš ali hodiš peš.
slovenec20
20. 12. 2020 10.02
+1
Lubagela ljudje, pa kaj vsi mislite, da se svet roti proti vam. Cepivo je plod najboljših strokovnjakov, ki so leta in leta posvetili proučevanju virusov/cepiv. Cepiva izboljšujejo svet od kar obstajajo. Mogoče pa smo na njihovo uspešnost pozabili saj smo večino bolezni, ki povzročajo dramatično klinično sliko uspešno izkoreninili. Za vse tiste, ki verjamete v neke teorije zarote, vam garantiram da obstajajo elegantnejši in radikalnejši načini škodovanja človeku. A mislite da zdravstveni delavci uživajo, ko se iz dneva v dan vleče covid-19 saga? Vsi so imeli dela prek glave že pred epidemijo ... A je že kdo tožil Marlboro ali pa IQOS, da je zaradi uporabe njihovih cigaret dobil raka....Lepo vas prosim, dajte se malo prizemljit ne pa podoživljati kakšnih sci-fi filmov (imajo z razlogom takšno ime). Lep dan in ostanite zdravi
StrikeOne
20. 12. 2020 10.06
+3
Ja teorije zarote seveda ti si pameten tako da ti škodi v resnici si pa samo tako prekelto naiven da se kadi za tabo ironično pa misliš da si pameten. Ti če zaupaš cepivom in verjameš da te ščiti prosim cepi se Jaz sem za. Vsak ki pa ne zaupa tem Mrna koktejlom pa ne sme biti na nobeden način omejevan ali obvezen da si to injektira v svoje telo. Kaj bi ti sploh rad? Ti zaupaš temu cepivu torej pikni se in zaščiti kaj bi ti rad potem odf mene če pa si ti zaščiten? A mora sosed nositi kondom da boš ti varen? To je vaš veleumni čredni strokovni argument?
slovenec20
20. 12. 2020 10.22
+1
Predlagam, da uporabite Google in vtipkate ,,iron lungs''. Posledice preden smo cepili proti otroški paralizi. Tega med nami praktično NI več. Verjetno ste tudi vi cepljeni proti tetanusu. Ne želim nikogar siliti v cepljenje, želim samo predstaviti pozitivne plati, ki pretehtajo proti manjšim, manj pogostejšim negativnim posledicam cepljenj (bodisi že obstoječih/novih). Zakaj takšno nezaupanje, na podlagi česa?
StrikeOne
20. 12. 2020 10.27
+5
Cepljen sem proti tetanusu čeprav ne vem zakaj kajti če stopim na žrebelj cepljen ali ne moram k zdravniku da mi z peroksidom očisti rano torej poanta cepiva? Naprej: Cepiva ki so jih delali Krka ali Lek mi niso bila sporna. Cepiva katere pa delajo Merck, Pfizer, gsk, Moderna... pa so mi odvratna in ogabna. Saj so lastniki teh podjetij podali že tako genocidne izjave da bi morali biti v zaporu a v DEMONkraciji je dovoljeno vse sploh če si trilijonar. Vse afere v zvezi cepivi in boleznimi ter način na kakšen delujejo ali tega da se vsi po vrsti udeležujejo Bilderberg srečanj ter potem javno dajejo izjave da bodo z cepivi sterilizirali ljudi. Potem nekaj tisoč Tožb v Indiji in Afriki zaradi sterilizacije deklet po cepljenju za Polio.... Pa kaj ti še NI JASNO????? Ti jim kar zaupaj! Kdor bo pa Mene silil da jim zaupam pa bo cepljen na drugačen način!
Uporabnik1046796
20. 12. 2020 10.48
+0
drhook
20. 12. 2020 13.22
+2
Od kod taksno zaupanje? Kdo vam zeli dobro? Farmacija? Tragikomično.
medo357
20. 12. 2020 09.53
-5
Vse, pri katerih obstaja možnost vnosa virusa v DSO-je, je treba obvezno cepiti. To je ceneje in manj nevarno kot posledice virusa v domovih. Še zlasti glede na vse sprejete ukrepe, ki ne delujejo primerno, še vedno prihaja do množičnih okužb.
StrikeOne
20. 12. 2020 09.56
+7
Pa od kod tebi ideja da ti lahko drugim vsiljuješ v njihovo telo nekaj F....!?
brusilec
20. 12. 2020 09.59
-1
strike .. z cepljenjem se je jzkkreninilo kar nekaj bolezni v zgodovini. cepiti vse v DSO, vse ki pridejo zivet v dso in na obisk .. bolnice, enako .. ti ki so v bolnicah najbrz ne bo mogoce , zato pa bodo morali biti vsi ki pridejo na obisk
StrikeOne
20. 12. 2020 10.02
+1
Kaj so točno izkoreninili, če že lažeš tu javno? No naštej jih da ti jih takoj naštejem nazaj da so še vedno tu! Zakaj in za koga ti počneš takšno reklamo? Tako ste že obupani da hočete povedati da človeštvo ni in nebi preživelo stotine tisoče let brez vaših cepiv.
valkirie
20. 12. 2020 16.55
+1
kuga, rdecke, crne koze za vse ostale kot gripa pa cepiva resijo mnogo zivljenj! ... iz katere luknje si ti prilezel strike? a te ni sram?
brusilec
20. 12. 2020 18.09
strike .. malce si preberi o davici, preberi si kaj dela steklina in kako malo jo je zaradi cepljenja, preberi si o otroski paralizi.. ma leto nazaj vas je bilo 10% psihicev, danes pa ze vsak drugi ekspert o cepljenju, ma vecji specialci ste vsi od bill gatesa
SnowmanR
20. 12. 2020 09.52
+7
...interes za cepljenje proti koronavirusu je manjši kot za cepljenje proti gripi, ker je vse medijski napumpano in preuveličano. Cilj je očitno prodati veliko cepiv za virus ki ni dokaza da obstaja. Očitno spet določene kooperacije in organizacije planirajo zaslužiti milione na množicah in revščini...
brusilec
20. 12. 2020 10.01
-4
zda 350 000 primerov na dan .. ti pa da ne obstaja?
brusilec
20. 12. 2020 10.01
-2
SnowmanR
20. 12. 2020 10.03
+1
brusilec
20. 12. 2020 10.04
+0
v zda je bilo okuzenih ze skoraj 10% prebivalstva. . ja, nekateri to vredu prebolijo, ampak imam prijatelje ki so zboleli na madzarskem, slovaskem, bulgariji, nemciji, avstriji .. ma ni je drzave, izgleda da samo v vasi vasici ni obolelih
Hriboborec
20. 12. 2020 09.46
+6
Interes v bolnicah bi moral biti 150%, če bi bila taka apokalipsa, kot me prepričujete....😞😞😞😞
akmt
20. 12. 2020 09.54
-7
V bolnicah je tudi velik delez zaposlenih z nizko izobrazbo. Ti se ne bodo cepili. Se pa najde zal tudi kaksna dms, ki ni prevec brihtna
Hriboborec
20. 12. 2020 09.57
+7
Akam, torej se bodo vsi zdravniki z lastnim zgledom prvi, tako bi bilo prav.....malo morgen
StrikeOne
20. 12. 2020 09.57
+5
Torej vaša umazana kategorizacija je da so ljudje neumni ali ne šolani ker ne zaupajo lažnjivcem in evgenikom!!!
Hriboborec
20. 12. 2020 10.01
+1
Pa kaj moraš biti brihten, çe pa kar trupla v krste dajejo tam v UKC, to pa menda tudi bolj butasti zastopijo sporočilo, a ni tako?
Grma53
20. 12. 2020 10.34
-1
Ti si verjetno že z diplomo na internetu, žal si osnovno šolo preskočil.
Fluxx
20. 12. 2020 09.28
+8
90 letnike predvsem skrbi dolgoročni vpliv cepiv.
StrikeOne
20. 12. 2020 09.35
+8
Starejše ljudi je lahko razumet zakaj bi se ali zakaj se bodo cepili! Njim je rizik od cepiva manjši od Virusa. Mladim katere bo pa to cepivo steriliziralo pa ni vseeno! Kako obrazložujete STRM padec plodnosti Evropskega človeka od leta 1970 do danes? Na drugi strani pa se Bill Gates hvali kako bodo z cepivi zmanjšali populacijo. Meni pa je fascinantno kako hudo neumni so ljudje, ko vidijo posnetek tega zločinca, ki je to povedal javno in še kar naprej verjamejo tem zločincem, ko rečejo "teorije zarote" pa to so res skrajno neumni ljudje!
brusilec
20. 12. 2020 10.05
-4
steriliziralo ? :) pa kje si pa to prebral ? :) ma sej niste zdravi
brusilec
20. 12. 2020 10.08
-3
ja, zemlja je prenaseljena.. in ne lazi mi da se nisi pomislil zakaj je dovoljeno da imajo indijci in cigani po 10 otrok, pa v afriki .. ampak tle mora priti do dialekta, dogovora.. imas samo enega otroka in je za njega poskrbljeno, ne pa 10 in da jih 5 umre do 6. leta. to je nacrt, dolgorocen .. ne pa prisilna kontracepcija.
StrikeOne
20. 12. 2020 10.17
+3
Kakšen bol... prvo se posmehuje temu češ HAHAHAAH 3 minute za tewm piše kako je to res ker je zemlja prenaseljena? Kaki bol.... bi radi odločali o naši usodi. Takšne ljudi je treba umakniti iz javnega diskurza.
Grma53
20. 12. 2020 10.35
-3
Če boš ti steriliziran bo sreča za človeštvo
5533
20. 12. 2020 09.27
+6
Ljudi nevem kaj povedat na tisto. Tole se gre za en velik biznis glede cepiva a nobeden ne garantira če je to cepivo sploh kolk varno. Tako hitro je to use prišlo in ni mi jasno kako je njima toliko pomembno skrb za naša življenja
Fluxx
20. 12. 2020 09.29
+1
StrikeOne
20. 12. 2020 09.31
+11
Profit in evgenika. Takšnim jaz ne zaupam in PIKA. Kdor pa mi kriči v paniki da jim moram zaupat če ne sem "teoretik zarot" ali da ogrožam njih ta se mi pa postavlja kot tarča za napad kajti takšen de.... bi rad da si jaz v telo stisnem nepreverjen Mrna koktejl kateremu ne zaupam NITI MALO!
Hriboborec
20. 12. 2020 09.49
+6
Je..be se njim za naša življenja, ostalo imaš pa prav👍
StrikeOne
20. 12. 2020 09.24
+10
Vsiljevanje cepiv kot nekaj nujnega kot obvezno ali omejevanje svobod posameznikom z ciljem da se cepi je ČISTI FAŠIZEM! Fašizem ni skrb za zdravje.
Fluxx
20. 12. 2020 09.27
-5
StrikeOne
20. 12. 2020 09.29
+11
Nujno je samo v medijih katerih so posredno lastniki Farmacevtkse skupine. Samo njim je nujno in tistim strahopetcom, ki so že tako sprestrašeni da ne smejo nos ven pomolit brez maske.
Haloo
20. 12. 2020 09.22
+4
tastari se norca delajo zaradi njih je vse zaprto oni zasedajo mesta v bolnicah
12Primoz12
20. 12. 2020 09.17
+2
Razlika v izobrazbi? Samo sprašujem...
akmt
20. 12. 2020 09.49
+2
Oja, tocno to. Sem delala v DSO do zacetka spomladanskega vala. Dala sem odpoved. Usla. Zaposleni:prevladujejo bolnicarke Bosanke, tehniki nikoli prej delali v bolnici, delajo zelo nestrokovno, dipl. sestre-vodje tima pa najbolj neprosvetljene duse, ki nimajo pojma o pojmu.... Zadnji dan sem mojo ekipo bolnicark naucila na brzino, kako si obleces zascitno opremo, ker sem predvidevala vdor virusa v dso v kratkem.. En sam posmeh vodij timov in sefov.... Ce je vodja proti cepivom, ne zmore motivirati bolnicark....
G8J
20. 12. 2020 09.11
+2
Žal ni vsak za kovidiranje, kaj vam ni jasno?
hotchilipoper
20. 12. 2020 09.07
+4
Ja tudi Pence se ja javno cepil,da prepriča amerikance,da cepivo ni škodljivo,ja njegovo ziher ne hahaha
Carpediem32
20. 12. 2020 09.09
+4
PrettyBird
20. 12. 2020 09.11
-3
hotchilipoper
20. 12. 2020 09.24
+3
METKA102
20. 12. 2020 09.00
-3
Bravo zaposleni v dso! Ni čudno, da je tam tako kot je.
Carpediem32
20. 12. 2020 09.11
+2
V domu, ki ga omenjam, so imeli zelo malo okužb, na zdravljenju samo dva, umrl eden. Drugi iz rdeče cone spet nazaj na oddelkih.
akmt
20. 12. 2020 09.51
+0
Ja, zelo zalostno. Sem delala v dso do pomladi. Nato usla. Ker niti slucanjo nismo bili na isti valovni.. Ne samo, da nimajo pojma, se huje-NOCEJO ga imeti
TheGreatRusia
20. 12. 2020 09.00
+4
CEPIVO NI LUČ NA KONCU TUNELA AMPAK VHOD V ČRN, DOLG IN NEPREVOZEN TUNEL!
TheGreatRusia
20. 12. 2020 08.47
+11
NO, NO, KAKŠNI INTERESI? SNKOMERKOLI GOVORIŠ, NIHČE SE NE BO CEPIL, S CEPIVOM, NASTALIM V NEKAJ MESECIH, SE LAHKO CEPI SAMO NEKDO, KI SE NITI MALO NE SPOŠTUJE, NIMA KANČEN LOGIKE...
Grma53
20. 12. 2020 08.52
-4
Cepil se ne bo tisti, ki ne spoštuje tujega življenja. Ni problem če se ne cepiš in sediš še naprej doma na kavču.
TheGreatRusia
20. 12. 2020 08.59
+4
Grma53, OD KJE TO NAVDIHUJOČE SKLEPANJE? ČE JE CEPLJENI "VAREN", GA POTEM NE RABI SKRBET, NECEPLJENI JE TOREJ ZANJ NEPOMEMBEN, ALI NE?
PrettyBird
20. 12. 2020 09.24
-3
TheGreatRusia ALI TI RAZUMEŠ POJEM ČREDNA IMUNOST?
StrikeOne
20. 12. 2020 09.41
+4
Swallow jaz ga ne razume? Daj strokovnjak z vesoljsko logiko obrazloži mi to? Preden pa začneš razsipati te evgenični Budalaštine pa mi povej ali te cepivo zaščiti ali ne? Torej kakšna čredna imunost smo mi ovce to hočete povedati? Torej kakšna čredna imunost če pa cepivo ščiti vsakega posameznika kateri si to da v telo ali ne? Ti vaši paradoski so že smešni in edini beden izgovor ki ga imate je " ne misli ampak posluš stokovnjake"!
StrikeOne
20. 12. 2020 09.43
+7
Grma kako beden izgovor. A vi Čredni evropejci pravni urejenci, humanisti globalisti ste spoštovali tuje Življenja v Siriji, Libiji, Iraku, Srbiji, Ukrajini.... ko ste navijali ko so vaši gospodarji metali bombe po civilistih da jih "osvobodijo" Hinavci prek...!
Iqos
20. 12. 2020 08.43
+6
Ne nakladajte...nobenga interesa tud v bolnicah ni.
Carpediem32
20. 12. 2020 09.06
+3
Točno tako. Tudi, ko se je cepilo proti gripi, tam ni bilo zanimanja. Poznam kar nekaj ljudi v ukc.
PrettyBird
20. 12. 2020 09.20
-2
Potem bodo vajini znanci verjetno morali poiskati službo drugje saj dvomim, da bodo v zdravstvu na dolgi rok pustili delat potencialnim prenašalcem virusa...
OneEarth
20. 12. 2020 08.40
-3
Nekaj ni jasno kako lahko revna indija dobi skoraj tretjino cepiv 300mio mi pa 5000 ? Ne dobimo niti procenta vseh cepiv??!
TheGreatRusia
20. 12. 2020 08.49
+5
ČE JE TO V ZVEZI Z INDIJO RES, JE ZGODBA ISTA KOD PRED LETI S CEPIVOM, KI JE V INDIJI UBILO POL MILIONA LJUDI, ČE NE VEČ...TAKRAT JE DOBROTNIK GATES NASTOPAL, TOREJ TOKRAT NI POPOLNOMA NIČ DRUGAČE, KOT KAŽE, IMA INDIJA "PRAVE LJUDI" V VLADI...
PrettyBird
20. 12. 2020 09.15
-2
OD KJE TI TE INFORMACIJE, PROSIM NAVEDI VIR
Carpediem32
20. 12. 2020 08.36
+10
Zanima me, kako bodo cepili oskrbovancev v DSOjih. Bodo prej vprašali svojce za dovoljenje? Tisti z demenco so opravilno nesposobni in sploh ne vejo, za kaj gre.
Grma53
20. 12. 2020 08.54
-4
Zopet filozof, ki se spozna na vse, a prakse in pravil ne pozna.
Carpediem32
20. 12. 2020 09.04
+4
Kakšna pa je praksa pri cepljenju proti koroni? V DSO, kjer dela sin, se je za cepljenje odločilo samo okoli 10% zaposlenih. Oskrbovancev pa itak noben ne vpraša.
Grma53
20. 12. 2020 10.44
-1
V Sloveniji vprašajo ( lastna praksa), v repubiki Srbski pa mogoče resne, ne vem.