Korona

11 trditev 'iniciative zdravnikov' pod drobnogledom: sestava cepiv, kancerogene snovi ...

Ljubljana, 11. 11. 2021 11.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 7 min
Avtor
Natalija Švab
Komentarji
1378

V teh dneh prah znova dviguje pismo "Iniciative slovenskih zdravnikov", naslovljeno kot poziv k takojšnji ustavitvi cepljenja otrok in mladostnikov s covid-19 cepivi v Sloveniji. V svojem pisanju izpostavljajo vrsto trditev, za katere se ob podrobnejši analizi izkaže, da so neresnične. Navedbe smo pod drobnogled vzeli skupaj z dr. Romanom Jeralo, priznanim slovenskim znanstvenikom, doktorjem kemijskih znanosti, sinteznim biologom, ki je tudi bdel nad slovensko skupino za razvoj cepiva proti covidu-19.

Študije toksičnosti so bile opravljene in priložene registraciji cepiv, prav tako so preverili, da cepiva nimajo reproduktivne toksičnosti.
Študije toksičnosti so bile opravljene in priložene registraciji cepiv, prav tako so preverili, da cepiva nimajo reproduktivne toksičnosti. FOTO: Shutterstock

Pismo iniciative, ki ga večinoma podpisujejo zobozdravniki, nekaj zdravnikov, med katerimi pa ni epidemiologov ali infektologov, pa tudi nekaj veterinarjev, farmacevtov ...,  navaja enajst točk. Zato pojdimo po vrsti. 

1. Covid-19 za otroke in mladostnike ni nevarna bolezen.

Drži, da so otroci redkeje zboleli za covidom-19, najhujših zapletov je relativno malo, toda trditi, da je covid-19 za otroke in mladostnike nenevarna bolezen, je neodgovorno, opozarjajo strokovnjaki. V aprila objavljenem poročilu Ameriške akademije za pediatrijo in Združenja otroških bolnišnic, je bilo do takrat v ZDA na novi koronavirus pozitivnih več kot 3,6 milijona otrok, najmanj 297 jih je umrlo. CDC jasno opozarja: covid-19 lahko povzroči hude bolezni pri otrocih in mladostnikih. In še – število tedenskih hospitalizacij otrok in mladostnikov se je od konca junija do sredine avgusta 2021 povečalo za skoraj petkrat, kar sovpada s povečano cirkulacijo zelo prenosljive različice SARS-CoV-2 delta. Pa tudi: stopnje hospitalizacije so bile 10-krat višje med necepljenimi kot med popolnoma cepljenimi mladostniki.

2. Otroci niso superprenašalci virusa. 

Otroci lahko prenesejo virus na druge, še posebej, ker pri številnih okužbah pri njih vse mine brez resnejših simptomov. Prav zaradi tega strokovnjaki priporočajo uporabo mask v šolskem okolju. Prav tako je študija pokazala, da so otroci, mlajši od 12 let, lahko superprenašalci virusa. Študija med drugim predstavi verigo širjenja virusa na 226 ljudi v kitajskem mestu Putian, potem ko sta se dva otroka okužila od očeta in okužbo prenesla na 23 sošolcev, potem pa se je okužba razširila še v gospodinjstva sošolcev in v družinskem ter delovnem krogu njihovih bližnjih stikov. 

3. So mRNA in vektorska cepiva v tretji fazi kliničnih raziskav in (morebitnih) srednjeročnih in dolgoročnih zapletov po cepljenju še ne poznamo.

Testiranje cepiv v fazi 3. faze se je zaključilo in cepiva so bila odobrena. Istočasno poteka več kliničnih raziskav za različne vrste populacij, sedaj na primer za otroke, za kombinacije z drugimi cepivi. Tudi po zbranih rezultatih se nadaljuje spremljanje ljudi, ki so sodelovali v kliničnem testiranju. Poročilo o zaključku 3. faze enega od testov cepiva Pfizer/Biontech je na primer na voljo TUKAJ

Izvaja se tudi že spremljanje učinkov cepiva po odobritvi in širši uporabi oziroma farmakovigilanca. Zdaj v varnostne opise cepiv dodajajo tudi zelo redke opažene stranske učinke ter razširitve uporabe za druge populacije. 

In kot poudarja dr. Jerala: Pri vseh cepivih v zgodovini je prišlo do neželenih stranskih učinkov najkasneje v dveh mesecih po aplikaciji in ni razloga, da bi za ta cepiva pričakovali drugače, še posebej za mRNA cepiva, kjer se mRNA zelo hitro razgradi, in se ne razmnožuje tako kot virusna RNA. 

4. Je natančna sestava cepiv poslovna skrivnost.

Ne drži, natančna sestavina cepiv je bila podana v dokumentih za registracijo, do sestavin cepiva ima dostop tudi javnost. To vključuje tudi celotno nukleotidno zaporedje mRNK cepiv. Opis sestavin cepiva je dostopen TUKAJ.

5. Niso bile opravljane študije genotoksičnosti in kancerogenosti, kljub navajanju potencialno kancerogene substance v mRNA cepivu.

Študije toksičnosti so bile opravljene in priložene registraciji cepiv, prav tako so preverili, da cepiva nimajo reproduktivne toksičnosti. Vse podrobnosti za cepivo Pfizer so TUKAJ

Dr. Jerala poudarja: Nobena od sestavin cepiva ni genotoksična ali kancerogena, zato takšni testi niso relevantni in jih regulatorji ne zahtevajo za cepiva. V pismu člani iniciative navajajo povezavo na potencialno karcinogenost acetamida, ki pa ga v cepivih ni. Je pa v cepivih  2 [(polyethylene glycol)-2000]- N,N-ditetradecylacetamide, 1,2-distearoyl-sn-glycero-3- phosphocholine), ki je poplnoma druga spojina, čeprav člani iniciative tega očitno ne vedo.

Dr. Roman Jerala: "Zanesljivi podatki jasno kažejo visoko učinkovitost cepiv za preprečevanje okužbe, prenosa, težkega poteka bolezni ter za omejevanje epidemije."
Dr. Roman Jerala: "Zanesljivi podatki jasno kažejo visoko učinkovitost cepiv za preprečevanje okužbe, prenosa, težkega poteka bolezni ter za omejevanje epidemije." FOTO: Miro Majcen

6. Gre pri tehnologiji mRNA in vektorskih cepiv za gensko terapijo in prvo masovno dajanje takšne terapije v zgodovini človeštva, ki nikoli do sedaj ni bila odobrena v preventivne namene, niti za manjše število ljudi, kaj šele za masovno uporabo.

Ne drži, vektorsko cepivo proti eboli je bilo že prej odobreno. Seveda pa nobenega cepiva doslej nismo uporabili v takšnem obsegu, ker še nismo imeli takšne epidemije v času, ko znamo pripraviti učinkovita cepiva. mRNA cepiva so bila prvič registrirana za covid-19, vendar na osnovi 15-letnih predhodnih kliničnih raziskav tega tipa cepiv.

Dr. Jerala poudarja: Nukleotidna zaporedja iz cepiva se ne vgradijo v naš genom in s cepivi ne spreminjamo našega genoma. Nukleotidni zapis iz cepiv se v celicah človeka ohrani zelo kratek čas, nekaj dni ali največ tednov, se ne razmnožuje tako kot npr. virus in se hitro razgradi, še posebej mRNA, ki mora biti zapakirana v maščobnih kroglicah, da se zaščiti pred razgradnjo. Poleg tega celice našega imunskega sistema uničijo celice, ki bi dlje časa izražale virusne proteine (preko citotoksičnih T celic), kar je še dodaten varnosti dejavnik.

7. Imajo 'cepiva' le pogojno dovoljenje za promet.

Vsa cepiva, ki jih uporabljamo, imajo odobritev regulatornih agencij na osnovi zelo strogih standardov in podrobnega pregleda. Pri EMI imajo cepiva pogojno odobritev, kar pa pomeni, da so cepiva prestala zelo strogo preverjanje glede varnosti in učinkovitosti.

Cepivo Pfizer ima od avgusta 2021 polno odobritev pri FDA. Dovoljenja za uporabo se dodatno vlagajo in odobravajo za dodatne razširjene indikacije cepiv, na primer za uporabo kot dodatni odmerek, za otroke ... In za vsako razširjeno indikacijo se izvede postopek na osnovi priloženih podatkov.

8. in 9. Proizvajalci mRNA in vektorskih cepiv ne nosijo kazenske in odškodninske odgovornosti za potencialne zaplete po cepljenju, ki imajo za posledico smrt ali trajno škodo; ter: tudi država in zdravstveni sistem nimata odgovornosti za potencialne zaplete po cepljenju, ki imajo za posledico smrt ali trajno škodo.

Drži, da so proizvajalci cepiv precej dobro zaščiteni pred tožbami. V ZDA je denimo zvezna vlada podjetjem, kot sta Pfizer in Moderna, podelila imuniteto pred odgovornostjo, če gre kaj nenamerno narobe z njihovimi cepivi proti covidu-19. "Zelo redko je sprejet zakon o splošni imuniteti," je takrat za CNBC dejal odvetnik Rogge Dunn. Prav tako Američani ne morejo tožiti Uprave za hrano in zdravila, ker je odobrila cepivo za uporabo v nujnih primerih, niti delodajalca, če predpiše cepljenje kot pogoj za zaposlitev. Je pa kongres že prej vzpostavil sklad za pomoč pri kritju izgubljenih plač in zdravstvenih stroškov za ljudi, ki bi zaradi cepiva utrpeli trajne posledice. Toda ta sredstva naj bi izplačali le redko, po nekaterih podatkih je bilo odobrenih manj kot šest odstotkov vloženih zahtevkov v zadnjem desetletju.

Pri nas na primer zakon določa, da ima oseba, katere zdravje je po obveznem cepljenju resno prizadeto, pravico do odškodnine. Tudi pri nas naj bi bili takšni zahtevki uspešni le izjemoma. Drži torej, da je v primeru resnih zapletov težko zahtevati odgovornost.

10. Narašča število prijav smrti in hudih neželenih učinkov po cepljenju z mRNA in vektorskimi cepivi.

Z večanjem števila uporabljenih odmerkov cepiva – doslej okrog 6 milijard – seveda raste število primerov stranskih učinkov, še bolj pa pada število težkih potekov in raste število življenj, ki so jih cepiva rešila. 

Dr. Jerala opozarja: V zbirki stranskih učinkov VAERS, ki jo nasprotniki cepljenja zelo radi navajajo, so vključeni nepreverjeni vnosi, s posledicami, ki lahko nimajo nič skupnega s cepljenjem (npr. brezposelnost). Med kliničnim testiranjem cepiva sta med 40.000 osebami na primer umrli dve, vendar so v kontrolni skupini umrli štirje ljudje, ker ljudje pač umirajo iz najrazličnejših razlogov, ki lahko nimajo nič skupnega c cepljenjem. 

11. Je učinkovitost covid-19 "cepiv" za preprečitev okužbe in prenosa bolezni nezadostna za ustavitev epidemije.

To vsekakor ne drži in zanesljivi podatki jasno kažejo visoko učinkovitost cepiv za preprečevanje okužbe, prenosa, težkega poteka bolezni ter za omejevanje epidemije. 

Dr. Jerala poudarja: cepiva ne zaščitijo 100-odstotno in pri tako kužni različici je potrebna zelo visoka precepljenost in kombinacija z drugimi zaščitnimi ukrepi, ko so nošenje mask in zmanjševanje števila stikov. Zelo jasna je glede tega primerjava med Vzhodno in Zahodno Evropo. Aktivnosti, kot so ta iniciativa, žal zelo negativno vplivajo na potek epidemije.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (1378)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

KrpanovMartin
19. 11. 2021 10.37
-1
Pod tole novinarsko natolcevanje, bom dodal samo tole.... Angleški podatki - za njihovo COVID-19 smrtnost v obdobju - 11.10.2021 - 7.11.2021 4.135 mrtvih - od tega 79.9% polno cepljenih!!! Mislim, da ni kaj za dodat. Tisti, ki ne vrjame -- saj znate slovenci tuje jezike! Boste že našli, kot sem jaz. Za oprane pa... kar jih je večeina... idite se cepit, da bo te norišnice prej konec!
Teo Bunta
12. 11. 2021 19.32
-1
Bravo Jerala.
Gea2021
12. 11. 2021 13.54
+0
Strel v koleno tegale Jeraleta. pa tudi novinarji so bogi, ker premalo raziščejo.
My name
12. 11. 2021 13.51
+8
Proizvajalec je odgovoren za varnost mRNA in vektorskih produktov, in če ne želi prevzeti odgovornost glede varnosti, najbrž že vedo zakaj tako ravnajo...
Aleš66
24. 11. 2021 16.32
-1
Ja, ker v ZDA lahko tožiš, če se poliješ z vrelim mlekom. Pri nas odškodnine, kot vidite, so.
urtika
12. 11. 2021 12.49
+0
Jerala eden in edini znanstvenik, strokovnjak, ginekolog,virolog, ortoped, ...............BUTALE
Aleš66
24. 11. 2021 16.33
diamondsparkle
12. 11. 2021 12.38
+13
Florian Dagouri, trenutno najboljši statični potapljač na svetu, je dobil diagnozo miokarditisa in perikarditisa 40 dni po njegovem drugem odmerku Pfizer cepiva proti covidu. Elitni potapljac je občutno zmanjšal sposobnost zadrževanja sape in je šel k kardiologu, ki mu je povedal, da je to pogost stranski učinek cepiva proti covidu proizvajalca Pfizer. Novica je prišla kmalu po tem, ko sta bila francoski teniški igralec Jeremy Chardy in triatlonec Antoine Mechin zaradi hude reakcije na cepivo proti covidu prisiljena končati sezono.
HujUkropiji
12. 11. 2021 13.55
+2
Samo kolateralna škoda za covid nategune...Kako leto kasneje... Samo kanon futr..
skotska
12. 11. 2021 12.32
+8
Cepiva so eksperimentalna. Sekundarni del 3. faze se zaključi šele v letu 2023. Vsak, ki se mu da malo potipkat lahko najde ta podatek. Več boste našli, če boste iskali pod imenom cepiva tozinameran, ki je generično ime za pfizer cepivo.
No pasaran
12. 11. 2021 12.30
+9
Jerala naj bi bil strokovnjak za virologijo in epidemijo? Ne se hecat no! Naj gre v svojem kem inštirutu destilirat vodo ali kak domač šnops!
AlexReal
12. 11. 2021 13.45
+0
Najbolje, da ga kar ti zamenjaš, velik FB strokovnjak !
MMery
12. 11. 2021 12.24
+14
Kako lahko mnenje enega samega samcatega osebka velja več od menenja skupine strokovnjakov, ki sodelujejo in delujejo v okviru svetovnega združenja zdravnikov, ki jim ni mar? Kam smo prišli, da lahko vsak navaden pisun, vsak politik, za katre vemo, na kiri stopnji razuma so, vsak novinarček (če ga lahko sploh še tako imenujemo), popljuva delo in znanje skupine ljudi? Kdo je te strokovnjake povabil na strokovno diskusijo, iz katere mogoče bi prišlji novi zaključki? Politika je pod pritiski far.ma.ko.m... postavila pravilo in hajde, gremo z množičnim cepljenjem, ki to ni...sedaj so na vrsti celo otroci! Zbudi se narod! Ti medii, katerim pripadat tudi ta, imajo za seboj gospodarje in ti bogatuni jim dajejo smernice kako in o čem pisati, kako sejati strah, kako diskreditirati! ZBUDIMO SE!
Luka Mihelčič
12. 11. 2021 12.35
+1
Poglej si spletno stran “zdravnikov” nimajo virov, nimajo dokazov o izo razenosti... vse kaj navajajo je njihov fb. Zbudi se in podatke preveri sam, veliko medijev laže med njivi tudi slovenskizdravniki.com pa tudi 24ur
urtika
12. 11. 2021 12.50
+2
JUSTFRIENDS
12. 11. 2021 13.04
+1
lili: verjetno si mislil: Kako lahko mnenje enega samega samcatega osebka velja več od menenja skupine strokovnjakov, ki sodelujejo in delujejo v okviru svetovnega združenja zdravnikov, ki jim JE mar? No, pa pustimo to in se osredotočimo na dr. Pušenjaka, sopodpisnika pisma o katerem govorijo tvoji "strokovnjaki", ki niso ne epidemiologi in prav tako ne infektologi. Pušenjak je (javno) trdil, da cepiva povzročajo neplodnost. Dva dni kasneje se je posul s pepelom, češ, da je narobe razumel stavek. Velecenjeni ginekolog je ena najbolj arogantnih oseb, ki sem jo imela "čast" spoznati. Sopodpisnika sta tudi dva zobozdravnika. In ti praviš, da bolj verjameš tej skupini kot celi vrsti strokovnjakov epidemiologov in infektologov, ki se celo življenje ukvarjajo z raziskovanjem različnih virusov. Jah, zato pa je, kot je.
Kvadratnik
12. 11. 2021 11.24
+12
Zalostno a nic kaj presenetljivo branje vecine negativnih reakcij, ki so odraz stanja duha danasnjega povprecnega Slovenceljna/ke. Pa naj se ne bere sovrazno. Nenazadnje je res, da je okolje dan danes taksno, da se je tezko upreti lastnim skusnjavam. A upam si trditi, da vsak v sebi premore tisto nekaj vec, nekaj cloveskega, kar mu nekje globoko notri govori, kaj je prav in kaj narobe. Kaksno bi bilo vase misljenje ce ne bi imeli dostopa do vseh preseznih informacij? Bi takrat uporabili zdravo in kmecko pamet? Verjetno bi kajne in ponosni bi bili, da ste se enkrat v zivljenju odlocili po svoji pameti in vesti. Si predstavljate, da bi bili danes sooceni z odlocitvijo ali iti v prve bojne vrste in dati zivljenje za svobodo, za otroke, za prihodnost? Mogoce se. A je vas odgovor iskren? Tega ne boste nasli na ata Googlu. Vsem nam zelim malo vec spostovanja samih sebe, vec iskrenosti do sebe, vec cuta do soljudi, predvsem pa vec zdravega razmisljanja s svojo glavo. Potem bo odpadlo veliko zarot in nepotrebnega obremenjevanja s stvarmi, ki kradejo vaso clovecnost in vas delajo ravno taksne kot si v resnici ne zelite biti. Le vidite tega ne. Pa zdravi ostanite!
dracon
12. 11. 2021 11.55
+1
Uporabnik1515261
12. 11. 2021 11.18
+7
Že sto let je znano, kako kancerogen je nikotin, oziroma sploh kajenje, a ljudje kadijo kot norci. Za posledicami alkoholizma umreta v SLO vsak dan 2 človeka, a Slovenci ga pijemo kot norci... itd, itd...A zdaj je moderno FB anticepilstvo...
MMery
12. 11. 2021 12.26
+10
JA, res je, vendar te nihče ne prisiljuje, da ga moraš jemat!
No pasaran
12. 11. 2021 12.28
-1
Vsi kadilci in alkoholiki naj preidejo na beli prah. Vse informacije o dostopnosti, v kleti zasvojencev na Trstenjakovi, pa še kje v višjih nadstropjih in oblastnih strukturah.
ateistek
12. 11. 2021 15.09
-3
inpivoveritas
12. 11. 2021 11.16
+4
družil sem se z najmanj dvema pozitivnima osebama na manj kot pol metra razdalje pa se nisem okužil...pa nisem cepljen in se tudi ne mislim.... sprostite vse ukrepe eni bojo zboleli eni nikoli eni težje eni bodo umrli ... žal to je naravna selekcija... raje tako umrem kot pa da se pikam z nekimi čudnimi zvarki...
rockon
12. 11. 2021 11.39
-2
Ševednonaskradejo
12. 11. 2021 11.54
-3
Res je. Zgornjih argumentov stroke očitno niti prebral ni..
dracon
12. 11. 2021 11.58
+0
Kako si lahko takšna r.. ? Kaj če bi ti zbolel otrok, starš, partner ? Ti je vseeno takrat ? Če imaš otroka in bi umiral, bi to še vedno bila le naravna selekcija ? Zakaj se ne odločiš za to naravno selekcijo, ko boš naslednjič, pa magari čez 20 ali 50 let potreboval bolnišnico ? Kako brez empatije in čustev, brez občutka pripadnosti družbi. Brez občutka obveznosti do družbe. Res zelo zelo žalostno.
No pasaran
12. 11. 2021 12.32
+3
Če če če in nenehno če. Tudi jaz prispevam svoj če, vendar malo drugače!
TV-MindControl
12. 11. 2021 11.13
+15
Kako je kaj s tistimi cenzuriranimi pogodbami med dobavitelji in evropsko unijo? Novinarji zanima nas vsebina. A bo šlo?
mamuvamspalim
12. 11. 2021 11.13
+5
raej umrem takoj na mestu kot da se grem tele covid igre
Uporabnik1515261
12. 11. 2021 11.18
-1
rockon
12. 11. 2021 11.40
+5
V 4. razredu OŠ nima kaj zapustit za sabo...
StricKozamurnik
12. 11. 2021 11.12
+7
Lepo bi bilo, če bi svoje ugotovitve prispevala tudi Dimnikarska zbornica, če že vsak balonbrezar ve več od epidemmiologov.
rockon
12. 11. 2021 11.41
+3
Bojda še zbirajo podatke, kakšen vpliv ima uporaba cepiva na zapacanost dimnikov
Wake up
12. 11. 2021 10.21
+9
Cepivo Pfizer kot tudi druga "cepiva" imajo pogojno odobritev v Evropi, študije še potekajo. Vir: EMA
rockon
12. 11. 2021 11.21
+0
In kaj to pomeni brihtol, a znaš razložiti?
MMery
12. 11. 2021 12.28
+2
Da je v fazi eksperimenta in tudi ti si probni zajec! Ni tako težko razumeti, a ne?
No pasaran
12. 11. 2021 12.42
+1
Pfizer in ostala cepiva so v preizkusni fazi do leta 2023 in več! Z Astra Zeneco in Jansen so ga že opleli!
No pasaran
12. 11. 2021 12.43
+0
Milan Pugelj 1
12. 11. 2021 10.12
+20
Nekateri zdravniki specialisti so veseli korone saj v svojih ambulantah skoraj ne delajo a privat so zelo aktivni se ve dvojno plačilo in še dodatek za korono to je poden našega zdravstva 😂😂😂😂😂😂
Ševednonaskradejo
12. 11. 2021 11.58
+4
V bolnišnicah je drugače. Bolnišnice še niso privatizirane. A se že dela na tem. Podobno kot v gospodarstvu.. najprej je treba podjetje izčrpati..
No pasaran
12. 11. 2021 12.44
+1
bu?e24 1
12. 11. 2021 09.53
+6
Pol pa naj povejo recept za cepivo
rockon
12. 11. 2021 11.26
+2
Lahko ti ga še narišejo zdraven, pa ga še vedno ne boš razumel. Cocacolo pijemo že 100 let, pa tudi nihče ne ve iz česa je...
MMery
12. 11. 2021 12.28
+3
Vendar ti je ne nihče vsiljuje...piješ jo po lastni odločitvi!
No pasaran
12. 11. 2021 12.46
+1
Saj niso nori. Pfizer in Moderna cepiva so patentirali že 5 oz 6 mesecev predno so virus izpustili iz labov med Zemljane. Globalni morilci!
No pasaran
12. 11. 2021 12.47
Velik karameliziranega cukra z dodatkom koke!
JUSTFRIENDS
12. 11. 2021 13.11
+1
"recept" je objavljen. Samo klikniti je treba na TUKAJ, pa ga boš našel. Samo ne vem kakšno korist boš od tega imel, ker itak ne boš vedel kaj bereš.
nekaj brezveze
12. 11. 2021 09.50
+20
Zanimivo-kako nam necepljenim grozijo z ventilatorji ter bolnisnico...Ja kaj pa pol delajo cepljeni v bolnišnicah ter na ventilatorjih če pa so vam prav to obljubljali da se ne bo zgodilo..
zdrava.pamet
12. 11. 2021 10.10
+3
kolikor jaz vem so najprej cepili 89-90 let stare in ti na splošno niso najbolj zdravi....
Uporabnik1515261
12. 11. 2021 11.19
+6
rockon
12. 11. 2021 11.19
-4
Razmerje 20% proti 80% na intenzivni, več kot zgovorno govori v prid cepljenju. Kot se kaže sedaj, zaščitna moč cepiva že nekje po 6 meseceih konkretno pade, pri vektorskih še prej. Ker se ljudje nočejo iti cepiti s poživitvenimi odmerki, bo seveda na intenzivah vse več "cepljenih". In za to, ste poskrbeli anticepilci s svojo agresivno in po večini neutemeljeno in izmišljeno propagando...
No pasaran
12. 11. 2021 12.54
+6
Jaz sem 2x cepljen z Moderno. Takrat so zagotavljali, da sem dolgoročno zaščiten. Že po 6 mes pa cepivo deluje zgolj še polovično in je potreben 3, 4, 5..nn odmerkov. Do kdaj? Zakaj proizvajalci farmakologi in dohtarji nočejo prevzeti kazenske odgovornosti za morebitne posledice?
rockon
12. 11. 2021 09.49
-11
Tem salabajzerjem, ki so podpisani pod to iniciativo, bi morali pobrati licence...
VF
12. 11. 2021 09.54
+10
Zakaj? Oni so samo skupaj nabrali, povzeli in prevedli raziskave, ki se dogajajo po svetu. Vsi so tega sposobni. Ker so vsi dr. In tudi veterinarji se morajo spoznati na cepiva, saj cepijo. Živalski organizem se v bistvu ne razlikuje toliko od človeškega, pa če bi še tako radi. Zakaj pa pri nas velja beseda samo določenih? Preberite si najnoveši blog gospe Rižner. Tudi ona išče, se trudi in za nas prevede, nam približa. Pa če bo samo 10 % tega res, kar so predvideli določeni tudji strokovnjaki, se nam ne piše dobro. Mi se z virusom bojevati ne moremo. Smo prešibki. Kot populacija misli. Ne bomo uničili, lahko se pa lepo prilagodimo
rockon
12. 11. 2021 11.34
-3
Veliko stvari se da pobrati iz določenih kontekstov, kakšno besedo malce drugače naglasiti in že nastane povsem nova zgodba za laika, ki ne pozna celotne slike... Imamo verodostojne inštitucije, ki so zadolžene in na strokovnem nivoju, za preverjanje ustreznosti in varnosti zdravil, imamo inštitute, ki ves čas spremljajo uporabo posameznega zdravila, imamo zdravstveno stroko... če verjameš, da ti vsi ti lažejo in te zavajajo? No potem je res težko živeti v tvoji koži...
MMery
12. 11. 2021 12.29
+1
Tudi ti nis noben strokovnjak, tako da malo dvigni ta zadnjo in preberi še kaj več od 24ur... Pa na tujih medijih, ker v slo ne premoremo toliko poguma...
Kr en111
12. 11. 2021 14.10
Osebno sem poznal in poznam veliko ljudi ki so umrli po cepljenju oz imajo tezke zaplete po cepljenju...nobenega pa ne poznam ki je umrl zaradi covida