Gospodarstvo

Mercator z upniki podpisal pogodbo o finančnem prestrukturiranju

Ljubljana, 10. 06. 2014 10.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Skupina Mercator je z upniki podpisala pogodbeno dokumentacijo o finančnem prestrukturiranju. Predsednik uprave meni, da bo družba z doseženim reprogramom sposobna v celoti izvesti začrtano strategijo izboljšanja poslovanja po samostojnem scenariju.

Mercator - 5
Mercator - 5 FOTO: Miro Majcen

Skupina Mercator, banke upnice in lizingodajalci so podpisali pogodbeno dokumentacijo za izvedbo finančnega prestrukturiranja skupine.

Finančno prestrukturiranje obstoječega dolga in finančnega najema sledi načrtovani shemi odplačevanja podaljšani za vse sodelujoče najmanj do marca 2020. Poleg ostalih stvari so usklajena poplačila s pričakovanim denarnim tokom, zagotovljena večja likvidnost in višja stopnja investicij v dejavnost skupine Mercator.

"Uspešen podpis izredno kompleksnega in zahtevnega procesa finančnega prestrukturiranja skupine Mercator je dokaz, da je družba v preteklih mesecih uspela vzpostaviti ugled in zaupanje v širšem poslovnem okolju. S tem je uprava uspešno privedla h koncu enega od ključnih procesov sanacije družbe, ki si ga je zastavila ob nastopu funkcije," je dejal predsednik nadzornega sveta Mercatorja Matej Lahovnik.

Finančno prestrukturiranje skupine Mercator predstavlja enega največjih ter najbolj kompleksnih in zahtevnih tovrstnih procesov finančnega prestrukturiranja v tem delu Evrope, uspešno zaključen proces pa bo pomemben in pozitiven dejavnik k zagotavljanju dolgoročne finančne in poslovne stabilnosti skupine.

Predsednik uprave Mercatorja Toni Balažič je ob podpisu pogodbene dokumentacije poudaril, da so banke in lizingodajalci s pristopom k dogovoru o finančnem prestrukturiranju jasno izrazili podporo skupini Mercator ter potrdili, da je družba z doseženim reprogramom sposobna v celoti izvesti začrtano strategijo izboljšanja poslovanja po samostojnem scenariju. Balažič meni, da se bo Mercator na temeljih doseženega dogovora sedaj lahko še intenzivneje usmeril v izvajanje zastavljenih aktivnosti poslovnega prestrukturiranja.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (88)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

comment123
14. 06. 2014 13.41
+1
Ko imajo razpis,nikoli ne odgovorijo, grda poslovna politika. S tem samo kažejo, kako blefirajo, če ste ljudje njihovi kupci se okoli vas slinijo. če ste potencialni delavec ste en navaden dr.. in takšnih podjetij ni za cenit, ne glede na vse. Kmetje,pridelovalci iin predelovalci naj gredo samostojo pot, kot včasih- zadruge in garantirano jim bo šlo bolje!
Danica Krajnc
11. 06. 2014 18.28
+1
Še kikl’co prodala bom Še kiklco prodala bom, za sladko vince dala bom. Ne grem domov, ne grem domov, sem žejna premočno. Še fantiča prodala bom, za sladko vince dala bom. Ne grem domov, ne grem domov, sem žejna premočno. Primi bratec, primi bratec kupico, izprazni jo, povezni jo na mizico. Še čeveljčke prodala bom, za sladko vince dala bom. Ne grem domov, ne grem domov, sem žejna premočno. Še , še, še, še, še, še,.....
Fuck the system
11. 06. 2014 09.20
+2
Ne se bat, Merkator bo dobro zaslužil na Metaldays! Metalci pa bojo zbirali pike :D
mijavci
10. 06. 2014 14.22
-3
Merkator se pogaja za reprogramiranje plačila obresti, da ne bi slučajno kdo mislil da gre za glavnico ki sega že čez miljardo. Ni problem kupit Merkator za 350 miljonov problem so krediti ki jih kupec dobi zraven. Merkator po normalnih tržnih zakonih ne more preživeti, krivec je pa izključno leva politika z komandantom Kučanom in nastavljenim direktorjem Jankovičem, ko se je ladja začela potapljat so se spretno umaknili z miljoni v žepu državi pa pustili kredite. To zna spelat tudi pet let star otrok.
sirilah
10. 06. 2014 14.38
+2
nezaželjen
10. 06. 2014 16.48
+0
SMRDIsmrdiSMRDI
11. 06. 2014 08.00
+0
ti si pa nezaželjen plod pijane mladostniške nepremišljenosti.
razocarani
11. 06. 2014 15.07
+3
zal je jankovica nastavil rop ..no komanda pa je bila visja ..tudi pred jankovicem je obstajal merkator in to v jugi kot najboljsi trgovec juge ..res zlo zs merkastor se je zacelo v novi slovenki drzavi ..takrat pa so zaceli namakati kjune vanj ..seveda tudi jankovic ..in je kot je ..pa srot ib bavcar sta tudi nekaj rovarila ,,
pajn1900
10. 06. 2014 14.02
+13
JJ maslo prvo je naredo tajkune bavcara in srota IN UNICO MERKATOR IN MERKUR
mijavci
10. 06. 2014 14.14
-1
Glede na tvojo pisanje se čudim, da znaš sploh računalnik vklopit.
nightangel
12. 06. 2014 16.44
minnaema@yahoo.com
10. 06. 2014 13.41
+3
Merkator in finančno prestrukturiranje JA, JA,. JA boljše tako, kakor da se prodaja Merkator ZGUBAŠU, ker da ekvivalentna skupaj daje "00". Celo tako smo Slovenci za naš Mercator, da bi vsakdo izmed državljanov prispeval deset eurov svojega denarja za zelo akuratno sanacijo Mercatorja-samo da bi šlo vse skupaj na bolje !
?ole Skopušnik
10. 06. 2014 12.49
+10
Lahovnik, ti si faca. Le navadnim ljudem razloži, kaj v resnici pomeni " prestrukturiranje" in zakaj to šele sedaj počnete. Ma ste "barabe" :)))
pajn1900
10. 06. 2014 14.03
+4
DR. LAHOVNIK OHOHOOHO MLATI ZE 20 LET PRAZNO SLAMO
enoh
10. 06. 2014 12.07
+37
Mercator ni težava, če ga prodamo... težava je strategija kupca, ki bo slovenske dobavitelje zamenjal s hrvaškimi... In tisti ki delate v Ljubljanskih mlakarnah, Žitu, Frucatlu, Dani, Pardižnik Luštu, Kolinski, Košakih, AVE, Dani in vseh ostalih dobaviteljih se boste kmalu znašli brez največjega kupca in odjemalca!!!! gre za veliko bolj sovražni prevzem kot mislite...
enoh
10. 06. 2014 12.08
+30
v sodobnem času, se vojne ne bijejo več z tanki temveč z gospodarstvom....
DeBill
10. 06. 2014 12.14
+16
To sploh ni težava. Težava je, če se vsi kupci obrnejo k Sparu, ki ima veliko slovenskih dobavaviteljev, ker Hrvator ne bo plačal odpravnin, kreditov in ostalega in bo naredil luknjo veliko dve miliardi. Todrić bi moral zastaviti premoženje v tej vrednosti, ki ga pa nima!!!
enoh
10. 06. 2014 12.16
+13
kakorkli; prodaj ni najboljša... to se vsi strinjamo?
Leonardo09
10. 06. 2014 12.20
-7
enoh pišeš kar tako,mlekarne ,droga,kolinska, so že hrvaški in če nebo slo izdelkov pač ne bom kupoval tam,tako da brez skrbi naši izdelki se nebodo kar tako črtali
enoh
10. 06. 2014 12.24
+11
so ja.. samo delavci, ki pa delajo v njih so pa državljani slovenije... in kje bodo potem dobili denar za plače? iz proračuna?
vrtojb
10. 06. 2014 12.25
+2
enoh
10. 06. 2014 12.27
+2
p.s. kupci se prej ali slej nato prilagodijo na novo znamko... bo pa pač sok iz Vindije in ne Dane ali Fructala .... kupci niso zvesti
mrdezan
10. 06. 2014 12.35
+6
enoh
10. 06. 2014 12.36
+2
naj... glavno da ostanejo delavna mesta v slo .. vsaj to še ohranmo, če nismo sposobni drugega delat kot pa po političnih vezah talat si premoženje države
Eastman
10. 06. 2014 13.06
+2
enoh... jaz že zdaj kupujem slovenske izdelke DRUGJE, Meractor je predrag, pa čeprav je temeljito znižal cene. Izdelki Ljubljanskih mlekarn so še vedno cenejši v Leclercu ... zanimivo.
tantadruj1
10. 06. 2014 13.11
+1
@enoh. ja, veš kako je to, zakaj bi te kdo ubil, če lahko umreš sam. fini način.
ojo joooj
10. 06. 2014 11.51
-20
vse kar je jankovič naredu je treba sedaj uničit... banda pokvarjena.... a stadion boste tudi sesuli???
realn
10. 06. 2014 11.54
+26
kaj je jankovič naredo? daj glavo iz ****.....vprašaj tiste, ki so zastonj delali stadion, če je vredno da stoji..
CyberWorm92
10. 06. 2014 11.55
+20
zarad mene lohka stožice zdej porušjo : )) nimam nič od njih : )) sam pralnica keša za zoknija : )))
CyberWorm92
10. 06. 2014 11.57
+1
to kar so se od janšata oz. ene sestrične matrale kako leto z wrečkami po bankah je zokni oprau w enmu dnewu tam čez : )))
ojo joooj
10. 06. 2014 12.00
-15
sermak...zakaj so pa zastojn delali?? ce bi zahtevali tedensko plačilo tega problema ne bi bilo.... oni so pa kar delali... saj jankovič nima nič pri tem ... stadion ja bila pa njegova ideja in jo je tudi realiziral,, ne tako ko drugi ki samo kradejo
CyberWorm92
10. 06. 2014 12.02
+14
temu se reče da maha s tujim k* po kopriwah : ))
Leonardo09
10. 06. 2014 12.25
+7
ojo zoki je samo za sebe skrbel,z vsakim njegovim projektom se skrivajo provizije,podkupnine ne zavajaj
ojo joooj
10. 06. 2014 12.30
-10
mrdezan
10. 06. 2014 12.36
+6
Zoki je nula! Lopov! Tisti, ki ga volite pa slepe kure.
nightangel
12. 06. 2014 16.40
RKW
10. 06. 2014 11.42
+9
Ivanov Frutek je glavni..... ....Teš 6 je tudi njegovo maslo! TOLK O TEM!
VolkBrenin
10. 06. 2014 11.53
-1
jap...vse pogoje za prodajo je frutek zrihtal...le kakšna je njegova cena....
JApajaDAja
10. 06. 2014 11.58
+2
zda so sprejele nova pravila glede termoelektrarn, kaj bo sedaj z našim tešom in podporniki le-tega?
DeBill
10. 06. 2014 12.15
+1
Za frutka nisem siguren, ali je nesposoben ali pokvarjen, bolj se nagibam k opciji 2, lahko pa da je tudi oboje.
Pika Mika
10. 06. 2014 11.39
+0
Ker se posli niso vodili transparentno, bo verjetno tudi tokrat SDS prevzela odgovornost za vse mahinacije, ki so se dogajale v Mercatorju... :) Levica odgovornost nikakor ni dolžna prevzeti in je tudi ne bo več... :)
nicknamenamenick
10. 06. 2014 11.37
-2
Odlično! To je bil namreč eden ključnih pogojev Agrokorja za uspešno izvedbo prodajne transakcije! Torej smo še korak bližje prodaji! Vse čestitke!
Mali medo
10. 06. 2014 11.49
+2
dobivaš minuse od folka ,ki se niti ne zavedajo kako prav imaš
DeBill
10. 06. 2014 12.16
+5
Prodaje ne bo, ker ni več sinergije, Todrič je dobil kar je hotel, to je nov puf in Mercatorja niti ne rabi.
kameltrajbar
10. 06. 2014 11.37
+21
..sm da se mercator proda...samo ne zapufanemu todoriču....:))))
Pika Mika
10. 06. 2014 11.45
+0
Tokrat sam pucaš... :)))) Pa brez kakršnih koli groženj ob tem, velja? :))))
kameltrajbar
10. 06. 2014 11.47
+1
....:((((...na kolenčka pa ribat....:))))))))
Pika Mika
10. 06. 2014 11.49
Mislim, da sva se razumela, kaj ti hočem povedati... :)
kameltrajbar
10. 06. 2014 11.53
+0
Pika Mika
10. 06. 2014 12.05
+1
Sedi, lezi, tačko daj... :)))) Kazen bo pa glede na input in output... Bilance je treba poštimat... Mal so preveč v desno... :))))
Lolik
10. 06. 2014 11.30
Lolik
10. 06. 2014 11.31
+1
morjo met 1x nižje cene kakor hofer/lidel..itd da me še kdaj v življenju vidijo v njemu
Lolik
10. 06. 2014 11.31
+2
najboljši sosed pa bolj kot politi so nas pokradli
enoh
10. 06. 2014 11.32
+7
hofre in lidl sta diskonta --- je razlika... pejt u Hofer po ingver, če ga majo...
SMRDIsmrdiSMRDI
10. 06. 2014 11.34
+8
k bi vi vidl mojo sosedo.....ma kak mercator najboljši sosed....moja soseda je najboljša soseda.
enoh
10. 06. 2014 11.36
+0
kameltrajbar
10. 06. 2014 11.36
+2
..saj ne razumejo med diskontom in megamarketom....:)))
Duhec111
10. 06. 2014 11.44
+0
Objavte svoje slike, če mate jajca.... heh.
kameltrajbar
10. 06. 2014 11.53
+4
...mam jajca..sam ne za fotkat......:))))))9
SMRDIsmrdiSMRDI
10. 06. 2014 12.12
+2
mam jajca, mam fotoaparat, in upam objavit...sam vi kr na svoje sosede žulte....jz morm tud
enoh
10. 06. 2014 11.27
+16
prodaja merkatorju je v interesu le prodajnim posrednikom (oni dobijo določen procent prodaje).. to pa je v tem primeru, pa vem da mi ne boste verjeli LOVŠE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
enoh
10. 06. 2014 11.31
+12
zdej se pa uprašite; a hočte da Lovše dobi še nekaj milionov na našo škodo? škodo slovenski proizvajacev? to so MlinoTest, Dana, Fructal, Kolinska, Ljublanjske mlekarne, Žito.... vse to bo Arokor zamenjal s hrvaškimi proizvajalci, če pride do prodaje
STELA_
10. 06. 2014 11.54
+3
enoh
10. 06. 2014 11.26
+33
če bo merkator prodan še bol zadolženemu Agrokorju, je treba Merkator bojkotirat.... tu, do grla zadolženo podjetje kupuje do pasu zadolženo podjetej (agrokor ima plačilni rok 1leto, kar pomeni da je dolžan surovine za eno leto... merkator le za 3 mesece) ....
fakin77
10. 06. 2014 11.38
+5
tak kot si rekel, to je lahko samo pri nas, jaz pa si ne morem kupit becikla na obroke ker sem imel enkrat za dva dni blokiran račun
sirilah
10. 06. 2014 14.59
Mercator že ima res 3 mesece odlok plačila ampak kaj ti rabi odlok, če pa ravno tako tudi po več mesecev in celo leto ne poravna svojih obveznosti do dobaviteljev... Obe podjetji sta drugače do grla zadolženi...
specialnih10
10. 06. 2014 11.24
+4
Večine vas ne razumem. Res da mercator ni najbolj preudarno vodil posle ampak poglejte stvar z svetle strani. Če bi agrokor prevzel mercator sem 100% , da bi večina slovenskih proizvajalcev izgubila pogodbe . Vsaj delovna mesta trgovk in ostalih bodo ostala in nebo več takšnega straha kot bi bil če bi prišel na čelo agrokor.
najvsivedo
10. 06. 2014 11.21
+13
hrček bi kupil nekaj brez denarja potem pa vse naše dobavitelje odpisal .
Brabus
10. 06. 2014 11.27
+1
janez1967
10. 06. 2014 11.20
+3
Še naprej se bo delala škoda ...
najvsivedo
10. 06. 2014 11.23
+6
kaj bi ti dal enemu ko je dvakrat bolj zadolžen kot Merkator.
janez1967
10. 06. 2014 12.22
enoh
10. 06. 2014 11.20
+10
pol ga zdej ni treba PRODAT HRVAŠEKMU VELETAJKUNU!!!!!!!!