Gospodarstvo

Kriptovalute – balon, ki bo počil ali denar prihodnosti?

Ljubljana, 05. 12. 2017 13.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Preverjeno!
Komentarji
424

Čeprav čedalje več ljudi opozarja, da gre pri kriptovalutah za prenapihnjen balon, ki bo slej kot prej počil, je zanje izjemno zanimanje tudi pri Slovenicih, saj ne želijo zamuditi priložnosti za morebitne velike zaslužke. Samo letos je cena Bitcoina poskočila od malo manj kot 1000 evrov na skoraj 10.000 evrov, pojavljajo pa se vedno nove kriptovalute, ki obljubljajo sijajno prihodnost.

Ker pa gre za svet, ki ga večina ne pozna dobro in ki je povsem brez nadzora ter regulacije, se lahko kaj hitro zgodi, da bodo mnogi namesto dobička na koncu ostali s praznimi denarnicami.  

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (424)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BUONcaffee
06. 12. 2017 12.27
-1
Torej vse skupaj zguba cajta in denarja.
negajebat
12. 12. 2017 14.21
-1
ROMELS
06. 12. 2017 12.26
+2
to je en link preko katerega se umakne pred lopovskimi bankirji in nenasitnimi oblastniki.
VolkBrenin
06. 12. 2017 11.52
+2
Zanima me tudi ...na podlagi kakšne info nekateri k.v. vidite kot piramido..... ( s katero k.v. nimajo veze ) ...
VolkBrenin
06. 12. 2017 11.50
Kljub skepsi velikega dela sv.populacije je ob vseh k.v. zanimiva " ideja " venezuele oziroma madura... poslovali naj bi s svojo k.v. Petro...in to z vsem - od nafte naprej ...Tudi švicarsko mestece , kjer lahko plačujejo prebivalci vse storitve v k.v. je " vsaj zanimivo " ... če ne že pionirski uvod v " nov svet " ...
VolkBrenin
06. 12. 2017 12.05
Zaključek bi bil ...da se je potrebno reči in valute , ki so vezane na us dolar znebiti v doglednem času ( koliko bi to bilo - so mnenja deljena ) ...nekateri govorijo o letu dni ...spet drugi o naslednjih 4.letih...Vsekakor pa to ne bo rožnat čas - propad dolarja , kot svetovne valute bo za seboj pustil opustošenje bibličnih razsežnosti...v vsakršnem smislu...
ROMELS
06. 12. 2017 11.05
+0
To je en velik nateg, saj nima nobene materialne podlage.
proofreader
06. 12. 2017 11.36
-2
Podlago ima na izsiljevanju. Žrtve hočejo plačati odkupnino in kupujejo bitcoine. Ko se bo tovrstni kriminal zmanjšal, bo padel tudi bitcoin.
Masturbator1
12. 07. 2019 14.27
k da kak papirnat denar ima podlago vseh valut natisnejo na leto več kot 27% brez kakršnekoli podlage....ne sam rumeni tisk brat
MakeItSimple
06. 12. 2017 10.54
+3
ko bo počil, pa bo bitcoin cash prišel na vrsto, ko pa ta počil pa pride na vrsto shitcoin :-)
ecnarf
06. 12. 2017 10.53
-4
SLO je tudi ena velika levičarska kriptodržava ki se bo v kratkem razpoćila od zadolževanja.Samo sds jo lahko še reši.
proofreader
06. 12. 2017 10.46
-1
Pač še ena piramida. Dokler raste, se dr.dare hvali s sedežno, ko bo strmoglavilo, pa bodo vsi zahtevali pomoč države. Slak v 24ur zvečer: "bo kdo za propad bitcoina odgovarjal? Kaj je delala inšpekcija? Zakaj Banka Slovenije ni ukrepala?"
hepan22fgdfgdfgdfg
06. 12. 2017 10.37
+1
vsi pametni da bo počil in ne bo, a večina niti ne ve kako ga kupit ali prodat ter preverit vrednost, seveda je balon, in seveda lahko poči, ampak kdaj in pri kateri vrednosti bo počil ter kje se bo pri padcu ujel in kako hitro bo celo prerasel zadnjo najvišjo vrednost TEGA PA NE VE NOBEN, pa naj bo še tak struučko, vse ekonomiste in finančne ministre bi jest poslal v 3PM iz enega preprostega razloga, NE PREDVIDETI take rasti, četudi je piramida, pomeni DA NIMAJO POJMA.
proofreader
06. 12. 2017 10.47
+0
Ekonomisti res niso pričakovali, da se bo na račun bitcoinov tako povečal kriminal in izsiljevanje.
dump
06. 12. 2017 10.17
+3
Vlagateljem v NKBM je tudi počil, pa ni nihče opozarjal.
HorstWiesel
06. 12. 2017 10.29
+4
finančni ekspert Bajuk je še celo svetoval in agitiral nakup nkbm delnic
Kollerik
06. 12. 2017 10.17
+1
Viritualno bogastvo je največji nateg današnjega časa. Ustvarjanje fantomskih finančnih produktov brez pokritja... legalizirani rop človeštva. In brž ko bo bančni balon spet počil...bodo politiki zrihtali, da bo narod spet plačal... in to ti je zdaj tako opevani "kapitalizem"....
zek
06. 12. 2017 10.08
+2
seveda bo počil!
detect
06. 12. 2017 09.29
+1
kaj bi vse ljudje počeli,samo delat pa ne.mešalci megle.
Krta?a 21
06. 12. 2017 09.25
+2
Je balon ki bo v kratkem počil. Koliko si lahko s kriptovalutami pomagajo ljudje, smo pa tudi videli v primeru tornada v Ameriki kjer je odpihnilo zadnji računalnik. Kdor ga ima, je zdaj zadnji čas da jo proda (če je pameten).
ROMELS
06. 12. 2017 09.00
+3
Kje in s čem imajo te kripto valute kritje za svojo vrednost? To so kot asignati iz francoske revolucije.
Ramzess
06. 12. 2017 11.01
Tudi papirnata in kovana valuta nima kritja, že lep čas ne. Prej ga je imela v zlatu, katerega nakup je sicer spet aktualen.
mikkki
06. 12. 2017 08.24
+6
Spletna stran, ki po eni strani postavlja pod vrpašaj kriptovalute, na drugi pa odlašuje spletne strani za trgovanje s skriptovalutami :):):)
while
05. 12. 2017 22.19
+7
tist k pravijo da bo pocil se motijo. Trenutno je res veliko spekulacij zato tiste k jih se nimate upajte na korekcijo in potem nabasite vse. Ko bo vlak odsel bomo videli €10k swinge in ne bodite tisti ki boste obzalovali to zivljenjsko priloznost da postanete financno neodvisni. Taksne priloznosti v nasi generaciji ne bo vec nikol- in vsi ki sedaj govorijo da bo balon pocil bi prodal se mtko da bi jih kupl ce bi cena padla na 1k€. Cena je bila za nekatere predraga pri €100, €1000, €2000 in sedaj pri 10k, pac tko je vsepovsod so optimisti in pesimisti. p.s to ni svetovanje v kaj investirati, c u on the moon
Krta?a 21
06. 12. 2017 09.27
+5
Brez skrbi da bo počil. Takih balonov sem se nagledal in tale ni izjema.
BUONcaffee
05. 12. 2017 21.06
-2
Edina pametna investicija je v boga in raj. Drugo je itak momentalno ugodje kateri mine ko gremo na oni svet. Če ne investiramo v boga pa itak nima smisla kaj drugo počet. Pa ne rabi investirati denarja, le sočutni in etični bodite in ljubite sebe in druge ljudi take kot so.
Die einemaister
05. 12. 2017 21.34
+5
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.03
+2
Edina investicija, kjer se ne ušteješ je investicija v materialne življensko nujne potrebščine. Zemlja bo vedno ostala zemlja in tudi če ji pade vrednost je še vedno uporabna zemlja, na njej lahko živiš, prideluješ krompir ali pa paseš ovco. Z nekim delniškim brezvrednostnim papirjem si lahko samo rit ubrišeš ali pa z njim podkuriš ogenj. Z elektronski brezvredno valuto pa še tega ne. Avto je že izgubljena investicija, vedno manj je vreden in vedno bolj gnije in se kvari. Na koncu je le kup nekega železa, ki ga sicer lahko kako drugače uporabiš ampak to je že druga zgodba.
dr.dare
05. 12. 2017 21.06
in ko vsi imamo zemljo in noče noben prodat? hahahaha a bo še en krog hahahahaah
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.09
-2
Zakaj bi pa jo pa prodajal? Na njej in od nje lahko živiš, česar za bitkojne ne mormo rečt.
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.10
+2
Zemlja ima svojo vrednost brez špekulacij in trgovanja, nategovanja, bitkojne pač ne.
dr.dare
05. 12. 2017 21.11
+2
in kako jo bodo vsi kupili potem? kako jo naj nekdo ki zasluži z bitcoini kupi?
Valkoor
05. 12. 2017 21.12
+0
Torej z delnicami, skladi in kriptovalutami še nič ni zaslužil? No jaz imam dva kolega, ki že nekaj let kar uspešno trgujeta kriptovalute..Pa ne govorim, da sta ultra bogata, ampak počneta kar ju veseli in za malce boljše denarce, kot pa če bi bila nekje zaposlena.. Seveda bi bilo za marsikoga bolj smotrno, da bi nekje delala za 550€ z dodatki. Seveda je to v Sloveniji mnogo bolj sprejemljivo. Nekateri ste res neverjetno omejeni..
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.15
+0
Dare, težko, bo treba kaj bolj realnega početi, rokave zavihat in ponudit kako dodano vrednost, dobrine, storitve
Valkoor
05. 12. 2017 21.16
+1
ateistevroskeptik Zakaj sploh hodiš v službo? Sama Zemlja ti daje vse možnosti, da lahko preprosto preživiš brez službe?
dr.dare
05. 12. 2017 21.17
zakaj bi delal če lahko z kriptovalutami služiš? jaz imam 40ha gozda jaz zemlje ne rabim kupovat
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.18
-2
Annetta, seveda da eni služijo s tem ampak to počnejo na račun drugih, ki izgubljajo. In še nekaj, delnice, skladi so realna investicija v materialne dobrine, v dodano vrednost, ki naj bi povrnil stroške in dal dobiček. Kam se pa bitkojne vlaga, v kateri projekt, zgradbe, tovarne,... da bi se jim dodala vrednost?
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.19
+0
Saj ne hodim v službo. Že dolgo časa živim predvsem od svoje zemlje,nekaj malega mi pa ruske dividende pomagajo.
Valkoor
05. 12. 2017 21.19
+1
ateistevroskeptik Neverjetno je omejeno tvoje razmišljanje.. Tudi večina direktorjev v Sloveniji in drugod po svetu živi na račun delavcev..
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.20
Služiš z njimi samo dokler so drugi pripravljeni da jih kupujejo in reskirajo, da bodo imeli zgubo.
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.21
Potem pa ok, če se ti zdi to prav in legitimno. Potem pa kar tako naprej in šteti dobičke na račun drugih ljudi.
Valkoor
05. 12. 2017 21.21
+1
A mogoče kdo komu drži pištolo na čelu, da vloži denar v kriptovalute? Vsak, ki se poda v to se zaveda izgub.. Sicer pa ne vem o kakih izgubah ti govoriš, BTC raste že 8 let..
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.21
-2
dr.dare
05. 12. 2017 21.22
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.22
Ja, pištol pa res ne držijo. Ja, rase že pa ima ta rast svojo mejo ali nima meje?
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.23
-1
dare, seveda, če je nekdo pripravljen kupiti tvoj drek mu ga pač prodej
HorstWiesel
05. 12. 2017 21.27
-1
Valkoor
05. 12. 2017 21.50
+3
ateistevroskeptik Več kot očitno je, da ne veš o čem sploh pišeš in da vse veš zgolj površinsko. Vedno ponavljaš eno in isto in sicer da ima vrednost bitocina meje in da se bo rast ustavila. A je kdo mogoče trdil, da temu tako ni? Vsi, ki investirajo v kripto se zavedajo da lahko vse skupaj pade. Sem spodaj celo opazila da mešaš kripto trg in pa bitocin. Zate je to pač zate eno in isto in v resnici pa ni..
Valkoor
05. 12. 2017 22.02
Napisal si tole: "eni služijo s tem ampak to počnejo na račun drugih, ki izgubljajo." Seveda v večini primerov temu ni tako, ker cena deluje po principu ponudbe in povpraševanje. Če danes kupiš en bitocin po vrednosti 11.800 $ jutri pa ga prodaš po 12.000 $ si naredil 200 $ profita, ker je cena vrednosti narasla zaradi povpraševanja. Nihče ne rabi izgubljati, da bi drugi zaslužil. Res ne veš kaj pišeš..
HorstWiesel
06. 12. 2017 10.04
Seveda, in vsak tako kupi 200$ dražji bitkojn in ga naprej proda 200$ dražje. Kar izračunaj, koliko ta bitkojn stane po enih 100 ali 1000 kupoprodajnih poslih.
Neutrino
05. 12. 2017 20.16
-4
Valuta nikoli ni bila in ne bo bila DENAR. Denar med drugim ohranja vrednost skozi dolgo dobo. Denar je zlato, srebro, platina,nafta. žito, skratka vse kar je oprijemljivega. Kriptovaluta je nastala iz nic in je vredna natanko nic, napaja jo le zaupanje in spekulacije, kar bo enkrat vredno natanko 0.
dr.dare
05. 12. 2017 20.17
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.19
-8
Ko bo cena bitkojnov tako velika, da jih noben ne bo kupil. Tisti hip po zadnji krog imetnikov bitkojnov pušiona.
dr.dare
05. 12. 2017 20.25
+2
zakaj pa jih ne bi kupil če bo pa jutri cena še višja?
thetech
05. 12. 2017 20.25
@ateistevroskeptik Neutrino govori o kripto trgu ti pa o bitcoinu.. A sploh poznaš razliko?
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.27
Bitkojn je del kriptotrga. V tem momentu govorim o bitkojnu
thetech
05. 12. 2017 20.34
+2
Ni to isto..Eno je trg drugo pač valuta.. Mešaš jabolka in hruške..
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.38
+1
Niti ne. Kot da bi govoril o nekih delnicah ali skladih. Vse to je del trga. Delnice so pač del borznega trga, bitkojn pa del kriptotrga.
thetech
05. 12. 2017 20.38
+2
Aja pa ker si pisal, da bo pač cena BTCja previsoka.. Lahko kupiš le del BTCja.. naprimer tisočinko.. Pa je ne misliš, da vsi vlagajo po 12k v BTC.. Večina danes vlaga v mikro-bitcoin.. Mahhh nima veze :)
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.39
Tudi ta tisočinka bo po vaši formuli o neomejeni rasti vrednosti prej ko slej prebila plafon.
thetech
05. 12. 2017 20.40
+2
@ateistevroskeptik No vidiš lep primer si podal.. Marsikatera delnica je propadla, pa tudi ogromno skladov in kljub temu oba trga še vedno obstajata.. Torej?
thetech
05. 12. 2017 20.40
Kdo pa govori o neomejeni rasti? A lahko prekopiraš ta del? Jaz sem svoje BTCje zaradi prenapihnjene cene letos prodal, zato ne vem zakaj podtikaš..
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.41
Torej se bo rast vrednosti bitkojna nekje ustavila?
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.43
thetch, res je, marsikatera delnica je propadla in ljudje, ki so to delnico imeli tudi.
thetech
05. 12. 2017 20.43
+1
Zanima me zgolj kdo trdi da se ne bo? Seveda se bo.. cena bo najbrž padla tudi na 100 USD.. V tem času pa pač ljudje trgujejo.. Eni z izgubo, drugi z dobičkom.. V čem je problem?
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.45
Aha, hvala to me je zanimalo. Končno nekdo, ki je rekel, da pri trgovanju z bitkonji lahko tudi popušiš. In to je realnost.
thetech
05. 12. 2017 20.45
+1
@ateistevroskeptik In najbrž je zato, ker so propadli kriv delniški trg kajne? A ni prvo pravilo investiranja, da pač vložiš toliko, koliko lahko pogrešaš?! Kdor pač dviga kredite za raznorazne investicije je pač idi*ot.. Ampak to ni odgovornost trga, ampak posameznika..
thetech
05. 12. 2017 20.48
+1
@ateistevroskeptik Mislim, da se tega vsi zavedamo. Vsi trgi delajo dobiček kot tudi izgubo.. Še vedno mi pa nisi povedal kdo in kje je trdil, da cena BTCja ne more pasti? Ne vem kake ljudi imaš to okoli sebe..
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.48
To je sicer res, je pa še neki druzga in sicer v delniškem, borznem svetu se realno menjalno valuto, ki jo vsi sprejemajo, investira v materialne dobrine, v nekaj otiplivega,.. v upanju, da bo investicija povrnila stroške in delovala z dobički. Kako je pa tukaj s to virtualno valuto, ki v realnem svetu nima nobene vrednosti?
HorstWiesel
05. 12. 2017 20.49
Noben tega ni trdil ampak noben tega do tebe ni omenil.
tony_abcde@yahoo.com
05. 12. 2017 21.00
+1
Kaj pa če poenostavimo vse kar gor gre lahko tudi dol, pa spet gor in spet dol itd. Kdor je podrobno gledal graf je videl, da je šlo gor, pa dol pa spet gor, pa spet dol itd. na dolgi rok raste.