Gospodarstvo

Bi lahko turizem rešil slovensko gospodarstvo?

Ljubljana, 29. 04. 2012 19.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V času, ko vlada išče možnosti, kje lahko privarčuje vsak cent, bi lahko morda rešilno bilko za slovensko gospodarstvo predstavljal turizem. No, država se je odločila, da varčuje tudi v tej panogi.

Pridružite se uradni strani oddaje 24UR na Facebooku s klikom na

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (145)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

volek
06. 05. 2012 14.19
+2
Ne bom rekel da pokrajine nimamo lepe, vendar da se Avstrija, Švica, Italija, Francija s svojimi Alpami ne more primerjati z nami je bedarija, ki jo lahko izrečejo samo tisti, ki še nikjer niso bili. Flika morske obale ni omembe vredna, zgodovinskih znamenitosti nimamo razen Ptuja, moorda Škofje loke. Ostzane nam Bled in Postojnska jama, to je vse.
franceljtancelj
05. 05. 2012 22.03
+1
Veste kaj sedaj sem imel opravka v Pont st. Martan to malo mestece ima več znamenitosti kot cela Slovenija. Nehajte nakladat o nekem turizmu dokler stvari ne spravite v red. Kr . Gora, Bled, Bohinj so tako umazani in zanemarjeni, da me je groza ko se spomnem kako urejeni so bili pred 20 imi ali 30 leti. Aja sem pač pozabil, da se urejati okolico pač ne splača.
legnum
05. 05. 2012 16.38
+1
Nikoli je preveč pohlepa.
volek
04. 05. 2012 18.58
+2
Slovenija bo vedno za turiste iz zahoda samo prehodna država, za turiste, ki bi množično prihali na letališče pa nismo zanimivi, saj v 3 do 4 dneh vidijo prav vse "znamenitosti" Slovenije. Sploh pa nimamo potrebnega renomeja kot turistična destinacija. Menim, da ima v Evropi nižjega samo Albanija, Romunija in Bolgarija.
cepec22
02. 05. 2012 02.33
+0
KUKIZAVER Ti pojma nimas o mnogih stvareh. Premajhni smo, to je eno, nimamo marketinga po svetu, to je drugo in ce ljudje pridejo nismo pripravljeni. Pojdi v knjigarne po Ameriki. Kjer stoji Slovenija ni napisanega in naslikanega NIC! Kje je minister za turizem in njegova ceta? Pasejo se okoli, kot vsi nasi drzavni predstavniki, a od njih ni nic! Ko govoris o znanosti, ja imeli smo ljudi, ki sedaj zivijo zunaj in samo za velike denarje pridejo obcasno domov in imajo predavanja. Danes so to svetovno znani strokovnjaki, ki so ze pred casom ali pa pred kratkim odsli in jih vec nimamo. Da nismo pripravljeni se veliko dokazov, a najbolj mi je padel v oci obisk turistov iz Anglije na Blejskem gradu. Ko so hoteli kupiti spominke in razglednice, je bilo zaprto. Koncno se je primajala gospa od nekod in jih razocarala z besedami, da angleskih stvari nimajo, ker so v tisku! Blejski grad je precudovit in njegova lokacija je enkratna. V Italiji vsako znamenje ima nekaj, a mi imamo in ne znamo. Vsi bi hoteli obogateti cez noc. Bob ni ustvaril sveta v enem samem dnevu in Rim ni bil zgrajen cez noc. Jaz nisem ustvaril krize. Ljudje so se zadolzevali preko svojih sposobnosti in nasi vladarji so kradli kolikor se je dalo. Treba bo spet od zacetka sicer ne bo nic.
Expatriat
01. 05. 2012 22.08
+6
Moji zadnji utrinki ob obisku Bohinja so bili mesani-super narava, zalostno pa je bilo gledati zaprti hotel Zlatorog. Ce se to zapravi, bo nastala nepovratna skoda. Turizem je trdo in dolgotrajno delo, da si pridobis zvesto in dobro klientelo, vendar jo mnogo hitreje izgubis.
gordana22
01. 05. 2012 11.16
+3
Dokler se bodo delali projekti samo zato, da si nekdo v stroških skrije plačo, bo turizem težko kaj poboljšal. Same velike cifre so pri projektih, pri katerih pa ponavadi ni učinka, kakšen prospekt rata na koncu, pa v parih jezikih in to je potem vse. Izgradnje novih hotelov v krajih kjer je že tako pol hotelov praznih, ne bodo pripeljale novih gostov, vinske ceste, kjer ni nikogar v gorci, razen ko je trgatev tudi ne. Nove in nove geografske in kolesarske karte vsako leto tudi ne bodo naredile spremembe... Pa še ena satirična: morda nas bo pa EPK rešil, je povezal celotno ponudbo, vse mb gostilne in trgovine imajo njihov logotip na vratih, ponekod celo na cenikih, pa neke prireditve ala šolskih zborov po celi štajerski... to je gostom zagotovo zanimivo... :)
AndyMUFC
01. 05. 2012 01.28
+1
eden večjih problemov je, da se ljudje premalo zavedajo vsestranskih učinkov turizma; se ne zavedajo da je ključni dejavnik v turistični ponudbi lokalno gospodarstvo in prebivalstvo, in le-ta dva najbolj prispevata k vtisu ki si ga tuirist ustvari o destinaciji. Zato pa je miselnost, da imajo samo hotelirji oz. gostinci nekaj od turizma totalno zgrešena. Vedno več je sodelovanja lokalnih podjetij s ponudniki turističnih storitev in v to smer je potrebno strmeti, Samo brez prilagajanja ne moreš doseči prav nič oz. bore malo....
Jimi1
02. 05. 2012 09.25
+2
V turizmu in okoli njega se zgolj nekaj % BDP vrti. Če vse ostalo zavoziš, s temi omejenimi % ne boš ničesar rešil...
nobody21
30. 04. 2012 20.15
+2
itaq da bi lahko, samo kaj če 3/4 slovenskih znamenitosti, turističnih točk itd. ni izkoriščenih!
nosferatu
30. 04. 2012 16.10
+7
"Slovenija že od osamosvojitve vse dela narobe! Nobenega načrta in plana kaj bi sploh radi! Vsak vleče na svoj konec in nič se ne zgodi, oz. samo tonemo in nobeden se ne vpraša zakaj?" Evo, to sem še hotel povedat; ko sem še delal faks - Turistico - mi je padlo v oči, da imamo sicer načrt za furanje turizma, ki pa je urejen kot sračje gnezdo: imeli bi od vsega nekaj, pa nikjer nič dokončnoali kvalitetno. Par primerov iz nacionalnega turističnega načrta: imeli bi modro zastavo za čisto vodo, nova kopališča in hkrati moderno in veliko marino ter dosti prestižnih jaht. Imeli bi hkrati naravni park in vozili tujce po majhnih vasicah, ljudje na podeželju pa si želijo zasebnost in ne trpijo tujcev, metalcev, gejev, japoncev, temnopoltih ipd. ter grozijo z vilami, če kdo stopi na njihov travnik. Imeli bi luksuzni hotel pod Pohorjem, pol pa nismo sposobni zasnežit proge za zlato lisico, župan pa medtem gradi krožišča. Imeli bi super izgrajeno infrastrukturo, a se zatika že v osnovi - ni postavljenih dovolj tabel, ki bi kazale pot do turističnih znamenitosti. Imeli bi non-stop turistično ponudbo, pa smo bojkotirali prodajo v nedeljo in 24 ur dostopen alkohol. Imeli bi hotel v vsaki vasi, pol pa se ljudje nimajo kam za dat razen se peljat v sosednje države. Tako kot je nekdo omenil prej - Avstrijci so si recimo naredili najprej vodotesen načrt in se ga vsi bolj ali manj držijo, mi pa ne moremo niti enega koherentnega načrta narest, pol pa se čudimo, zakaj nam ne laufa. Aja točno - saj nam baje laufa, če je za zaupat tem gospodičnam v turističnih agencijah... no, glavno da laufa pol, a ne.
Uporabnik113189
30. 04. 2012 16.43
+5
Glede sračjega gnezda se zelo strinjam. Napisal bi lahko roman, pa sem se že dolgo nazaj naučil, da pri nas prevladuje miselnost, ki dolgoročno vodi turizem v pogubo. Vsekakor je dobrodošlo (slovenci smo vedno radi imeli obiske), da k nam pridejo gostje, obiskovalci itd..To je vedno dobrodošlo, posebej če kaj kupijo in nam pomagajo s plačilom DDV-ja do cenejše države. Vendar je meja med prijetno izkušnjo in standardiziranim dogčasom ali organizirano perverznostjo tanka. Če se počutijo kot molzne krave neke turistične INDUSTRIJE bodo prišli le prvič in nikoli več. Turizem, sploh industrijskega tipa Slovenije zagotovo ne bo rešil, prej uničil.
Shisui
30. 04. 2012 12.43
+7
Legalizacija uporabe marihuane je najboljsa reklama za pridobivanje turistov. Mladi bi prisli zurat iz cele evrope, smo namrec precej cenejsi od Nizozemske.
anonimen1
30. 04. 2012 13.58
+3
Jst se čisto strinjam z tabo, turisti bi iz cele evrope hodili, Slovenija bi postala znana celemu svetu z legalizacijo marihuane, končno bi zlezli ven iz te črne luknje, kjer nas noben ne pozna. Tako bi čisto vsi dobili na temu država bi si povnla blagajno, gostilničarji bi si povnli blagajne, trgovine tudi ubistvo bi zacveteli ker bi bilo povno turistov in denarja bi bilo na pretek.
anonimen1
30. 04. 2012 14.03
+1
Naše politike mora glih strela zadet v glavo da bi vidli da na mladih svet stoji, in mladi vsi kadijo marihuano če ne so jo pa vsaj probali. In ne vidijo priložnosti zaslužka in to dolgoletnega. Služili bi s tem na vse strani, od industrij, itd. V sloveniji bi bili lahko zaposleni čisto vsi, in še bi bilo dela preveč. Tako da ne vem kaj še čakajo z legaliacijo.
AndyMU
01. 05. 2012 01.39
+0
ma sej nisi resen, ni to pravljica med katero si skadiš enega...
Shisui
01. 05. 2012 15.51
+1
AndyMU seveda sem resen. Nizozemska se je resila prenapolnjenih zaporov, problem trdih drog je prepolovljen, turizma imajo ogromno, domacini pa tudi niso trapci, da bi kar kadili en cez drugega... Alkohol je legalen, pa to ne pomeni, da smo vsi Slovenci vsak dan pijani.
walter2
03. 05. 2012 09.28
-1
Prav Nizozemska razmišlja o ukinitvi"coffe shoopov"zaradi zlorabe le teh od strani tujcev in tudi oni dovoljujejo za osebno porabo "samo"5g vse ostalo je kaznivo zato ne širi laži.
Shisui
05. 05. 2012 10.33
Ne siri lazi? Kje sem se pa zlagal'? Daj malo bolj preberi, kaj sploh pisem, preden zacnes z napadi.
TakeItEasy
30. 04. 2012 11.17
+0
Vi...dragi komentatorij ste dober prikaz kje je dejanski problem slovenskega turizma! V zlobnih ljudeh, ki se sramujejo lastnega doma!
Uporabnik113189
30. 04. 2012 11.43
-1
Turizem so najprej ljudje. Vse tiste velike investicije bogatašev s hotelskimi kapacitetami pa so samo navadno uničevanje kraja in kulture krajanov, ter nesramno izkoriščanje čiste narave, ki je plod njihovega dela in njih prednikov. Če so pragozdovi tako zanimivi, naj si kapitalisti postavijo hotel tja..
nosferatu
30. 04. 2012 15.51
+3
Oprosti, vendar se tukaj ne morem strinjati s tabo, the-truth. Prvič je to, da turizem lahko reši državno gospodarsko stanje, navadna utopija - če ljudje nimajo za hrano in kurjavo in streho nad glavo, ne bodo šli nikamor, še za v Kranjsko goro in na Bled jim bo težko dat denar od socialke. Te številke, ki jih nabijajo turistični delavci, so pa po mojem tudi ena prenapihnjena floskula; če smo tako uspešni v turizmu, zakaj pa je večina hotelov po celi državi večino leta 70% prazna in se zapirajo tako hoteli kot restavracije, smučišča in kopališča? Psihološki učinek pač - če bomo ponavljali, da je vse vredu, bodo pa morda ljudje verjeli in začeli spet potovati... Kar se pa sramote tiče - dokler ne bodo Tovšakova, Bavčar, Janša in Erjavec ter vsi v Zvonih odgovarjali na sodiščih ter ne bodo pošteno obsojeni za svoja dejanja, tako dolgo me bo sram biti Slovenec.
izbriši mi profil admin
30. 04. 2012 11.10
+1
Nikakor - ne s tako postrežbo in takimi brezveznimi lokacijami ! Čista utopija ! Slovensko gospodarstvo lahko reši le razvoj novih podjetij in zaposlovanje vseh brezposelnih in nato dvig plač, da se denar spravi v tok !
TakeItEasy
30. 04. 2012 11.19
+2
Tvoj način pisanja se lahko opiše tako: Slišal sem nekaj lepih izrazov in jih zvil v mesni burek, ki sem ga polil s sladko smetano in ga prodavam kot torto.
Shisui
30. 04. 2012 12.41
+1
Mesni burek ali pa sirov, nima veze. Dejstvo je, da ima prav.
Draža
30. 04. 2012 09.52
+3
Toplice,Bled,Portorož,postojnska jama,astronomske cene,najprej te opalijo za celodnevni parking potem pa naprej,junija dobim skupino iz Avstralije in kam naj jih peljem?Hvala lepa za takšno ponudbo,tako da verjetno ostanejo čevapi v Sarajevu in ogled Beograda na koncu pa Istanbul.
jbalanc
30. 04. 2012 10.59
-1
Ja najprej štrajk potem pa na sindikalni izlet v tujino.Lepo
lodz68
30. 04. 2012 14.05
-1
Sarajevo-razen baščaršije tema... Beograd -isto tak....Sem delal tam pa vem Priporočam ti obisk diskotek ob Balatonu,žensk kolko hočeš,zabave tudi.Je pa res da ni poceni..... Sicer pa če že hočeš napravit tolko km-zračunaj pot do beo.in nazaj-ti je skoraj isto Praga in Budimpesta....lp
Kolodont
30. 04. 2012 09.28
+1
Turizem ne more reševati (rešiti) gospodarstva! Tudi, če bi bile vse vrste turizma organizirane tako, da bi vse dolovalo kot švicarska ura, nebi bilo dovolj prihodkov. Z zgornjim vprašanjem imate verjetno v mislih bolj polnjenje proračunske luknje, kot kaj drugega... Ja turistične ponudbe je kar veliko, problem pa je v tem, da ni dobrega in učinkovitega povezovanja. Vsak ponudnik skrbi bolj kot ne le zase, s tem ima manj strank, s tem pa mora višati cene, zaradi česar je posledično manj gostov... Osebno menim, da bi bilo dobro, da bi se izdelela internetna stran, na kateri bi bili predstavljeni prav vsi ponudniki vseh panog iz vseh regij v Sloveniji. Iskalnik pa bi vračal rezultate glede na vrsto panoge (ogledi znamenitosti, zdravilišče, adrenalinski špotri, športi, pohodništvo....), regijo... Nekaj podobnega, kot je trenutno _hribi.net_, kjer lahko najdemo praktično vse o hribih. Preprosta navodila in predlogi... Problem je tudi v javnem prometu, ki med prazniki, ko bi pričakovali porast turistov, večinoma ne obratuje (razen med večjimi mesti) (primer: Če bi želel priti iz Ljubljane na Jezersko z avtobusom, je prva in edina povezava šele 3.maja ob 8:45... To pomeni, da danes na Jezerskem ne morejo pričakovati nobenega gosta, ki nima osebnega avtomobila,... glede na cene bencina, pa bo takih vedno več) Pa še marsikaj drugega bi lahko postorili...
jbalanc
30. 04. 2012 08.41
-3
V teh komentarjih sem zopet zasledil kar nekaj ,se ne da, se ne more, je brez veze, pa na črno, pa gdo bo, ja poden od vsega ja kdo pa bo namesto nas delal in tržil. Avstrijci ali pa kar iz Bruslja ce sem bolj odkrit smo Slovenci postali eni depresivci ali še huje lenuhi, ki kar nekaj čakamo in čakamo, 8 ur dela pa še to ne potem pa kao z družino. Dajte mir potem pa nebi bilo toliko ločitev. Kriza ne bo večna še leto ali dve potem bo spet rast . Le kakšni bodo potem izgovori.
platon26
30. 04. 2012 08.46
+4
mogoče so pa eni realisti! Ti pa ki sam še nisi nič nareil očitno si slikaš kako je vse lahko! Avstrijci so že pred desetletji sestavili tržni plan in se ga dosledno držijo! Slovenci sami ne morejo storiti NIČ če za njimi ne stoji država! No vsaj ne tako kot Avstrijci ne! A kriza ne bo večna in čez 2 leti bo spet vse po starem HAHAHAHA prov vidi se da nimaš pojma o pojmu in si rišeš neke iluzje povprečne slovenske ovčice! Rasti ne bo vsaj ne na območju EU pa ZDA pa Japonske ker je ne mora biti! Rast pomeni stalno povečevanje trošenja surovin ki pa niso NESKONČNE! Rimski imperij je začel razpadati na podoben način no in ko je razpadel kot kaže da se bo zgodilo s trenutno globalno gospodarsko ureditvijo ni trajalo 2 leti kajne no saj si se učil v šoli verjetno o temnem veku;)
jbalanc
30. 04. 2012 08.57
-1
Obnašamo se da je ta kriza neka unikatna od sedaj naprej bomo pa travo jedli boščki. Krizo so bile in bodo.Pač eni so že kar obsedenioid tega in vijo vse črno in kar nekaj čakajo da se bo vse resitiralo a kaj. V poslu se išče rešitve možnosti priložnosti.
platon26
30. 04. 2012 20.39
hahaha ja seveda samo to ni krizica kot v 80 ali 9' je še večja kot tista 29 sam s tabo brez veze razpravljat! In ja ta je zelo unikatna ker se več stvari hkrati sesuva samo vase! ampak ti si že vse naštudiral kajne! Oz nimaš pojma o pojmu zadeve nisi niti od daleč pogledal pa pometuješ tako da...
jbalanc
30. 04. 2012 08.30
+2
Seveda je treba vlagat v infrastrukturo a kaj ko imaš potem en kup soglasij od raznih inšpektorjev in čudnimi sosedi z dvema levima rokama in soglasje od enih likov, ki pravzaprav ne živijo v tistem kraju so pa solastniki po nevem katerem kolenu.Potem pa so tu prav kmetje, ki sem jih prej tudi omenil, ki ti silažo postavi sredi vasi in se ne ne zmeni za tvoje pripombe namesto da bi še sam prislonil lonček. No ko smo ravno pro prislonjenih lončkih tega pri nas manjka. Namesto da bi razmišljali kako bi se dalo izkoristit to da ima sosed polno bajto turistov se zgodi da mu gremo v najhujši sezoni nagajat kar se le da.
bolimepatak
30. 04. 2012 10.00
Možicelj, pusti kmete pri miru, če ti ne paše živeti tam, kjer so kmetije že stoletja, se pač spravi stran. Brez takšnih in tebi podobnih, ki ste sovražno nastrojeni proti staroselcem in potomcem tistih, ki so kultivirali to deželo, bo podeželje lažje zadihalo.......
jbalanc
30. 04. 2012 10.57
+1
Ne bluzi tudi jaz sem kmet in že sto let živi 200 let smo na vasi toda če hočemo tudi na vasi kaj zaslužit in odpirat delavna mesta se bom,o morali zmenit če hočemo imeti vsi dobiček od tega. Ne pa da en pretirano zastrupi in zasmradi kar se da, eden kliče inšpektorja ker je pač parkiral polmetra čez mejo četrti pa vsakega ozmerja, ki pride mimo. In tu naj razvijemo turizem.Normalno je da v kmetijstvu gnoj smrdi, normalno da je zasebna lastnina sveta in da človek včasih vstane z levo nogo ampak s takim obnašanjem serjemo podomače povedano v svojo skledo.
Komentiranje prepovedano
30. 04. 2012 08.19
+2
Delavski turizem bi lahko pomagal gospodarstvu.... ampak ne bo. Tako da predlagam, da recimo v Portorožu dvignejo ceno urnega parkiranja na 100€, kepico sladoleda pa na 50€. To bo pomagalo.
platon26
30. 04. 2012 08.24
+1
to zame ni turizem ko se negdo iz domačega avta usede na stol v avto nato pa v lokal! To je zame bolj žalostni turizem oz ne vedit kam se dat!
matevz_grahou
30. 04. 2012 08.25
platon26
30. 04. 2012 08.25
+1
kobarid, franja, goriška brda, slapovi, gore, planine.......... to bi morali obiskovati slovenci da bi lahk rekli da se gredo domači turizem pa še otroci bi bili razgledani ne pa da vedo koliko polic je po trgovskih centrih!
matevz_grahou
30. 04. 2012 08.29
žou..za to ni več denarja ..to leto bo veliko ljudi ostalo doma..ostali bojo pa komaj kaj spacali skupaj,,mogoče kašn podalšan vikend..in to na hrvaško seveda..
platon26
30. 04. 2012 08.31
ni denarja zza to? za kaj kaj pa te od naštetega stane razen par e benicina in par e za karto muzeja! Drugače pa slapovi gore planine ne koštajo nič razen nekaj energije!
matevz_grahou
30. 04. 2012 08.42
js služm 750 e žena 750 e, najemnine mamo 450 e plus toliko stroškov..vrtec 230 e..izračunaj kolko je ostalo in se ne čudi..omenil nise ne avta ne ostalih drugih izdatkov...verjetno maš ti več denarja in nimaš občutka.
Komentiranje prepovedano
30. 04. 2012 08.42
+2
Postonjska jama odpade. Vstopnina je malo bogatstvo. To, da pa recimo slapovi ne stanejo nič... pa tudi ne bo ravno pomagalo gospodarstvu. Problem je to, da je pri malih cenah potrebno malo več delati.... če pa nabiješ ogromno ceno, pa lahko v kiosku za vstopnice mirno sediš, ješ sendvič - se pripravljaš na izpit in čakaš, da mine šiht.
BOB-FL
30. 04. 2012 08.58
+1
zakaj vsi pričakujete slovenca turista treba je naredit konkretno reklamo za naše destinacije in se potrudit da pridobimo čim več tujih turistov!!
Komentiranje prepovedano
30. 04. 2012 09.14
Ker Slovenec turist troši denar, ne pa kot Avstrijec turist, ki grgra 1 dcl Radenske pol dneva in misli, da rešuje 3. svet s svojimi centi.
Jimi1
30. 04. 2012 08.15
+6
Turizem NE more rešiti slovenskega gospodarstva. Slovensko gospodarstvo lahko rešijo le takojšna vlaganja v nove izdelke in nove tehnologije. Če se to ne bo zelo kmalu zgodilo, nam bo pod kapitalizirano nerazvito gospodarstvo v nekaj letih dokončno pobegnilo v 3 svet. Takrat v tej zavoženi državi tudi za politike in kvazigospodarstvenike (praviloma z rdečim pedigrejem) ne bo več posla. Bodo zgolj še tarče nazadovoljnih razjarjenih množic !
Komentiranje prepovedano
30. 04. 2012 08.24
+3
Z večino napisanega se da strinjati ampak zgleda, da gospodarstveniki s črnoškrlatnobelim pedigrejem trenutno tudi ne podirajo rekorde v oživljanju gospodarstva. V kritičnem trenutku so se vs.ra.l.*i. In to je največja škoda, ki jo lahko naredijo. Zapravijo zadnjo šanso.
platon26
30. 04. 2012 08.26
+3
Slovenija ne bo nikoli država ki razvija tehnologijo ker pri nas ni pogojev! Še v nemčiji je bolj težka oni pokupujejo stvari od drugih tu res prednjači amerikap japonska no prehitela jih je pa že kitajska!
matevz_grahou
30. 04. 2012 08.36
+4
lahko mi ulagaamo (narod) kamor čmo ljudje....pa problem ni niti tehnologija niti turizem...problem je KRAJA...in pokradli so jo "naši" tko da ni izgovorou beograd zagreb dunaj....pa vi veste da je komplet gradbeni sektor propadu?..mi imamo vse in vse bi lahko a kaj ko nam lastni voditelji privoščijo samo kruh in vodo.
Komentiranje prepovedano
30. 04. 2012 08.45
+2
Komentiranje prepovedano
30. 04. 2012 08.48
-2
Platon26. Slovenija je še vedno država, kjer se razvija vrhunska tehnologija in ki ima še vedno vrhunske znanstvenike. TRENUTNO še. Ampak cela družba je orientirana v politiko, ki na znanost zliva gnojnico in na razne načine zanemarja ta družbeni zaklad. Slovenski razvoj je V GARAŽAH, kar je direktna sramota za vsako vlado.
Komentiranje prepovedano
30. 04. 2012 08.49
+2
Očitno nam je namenjen odpadni bogataški kruh v kontejnerjih.
platon26
30. 04. 2012 20.40
ravno to ti govorim da ni POGOJEv nihče ni rekel da pri nas ni brihtnih glav!
platon26
30. 04. 2012 08.15
+2
Ja seveda da laho če si zabit kot noč! Gospodarstvo se krči dohodki znižujejo zateguje se pas... Ljudje se bodo šli pa masovno eksotiko kajne?'? Ja seveda vse je tako logično! Tole so še zadnji vzdihljaji ljudje so opazili da se zadeve res spreminjajo in večina bo izkoristila in si privoščila nekoliko bolši dopust! Je pa že dokazano skozi zgodovino da bližje ko je bila kriza oz bolj ko je bila očitna bolj je narod trošil tako da... Slovenija je rešena samo v sanjah nekaterih!
matevz_grahou
30. 04. 2012 08.24
nevem da lahko sploh izjavi ali pomisli da nas lahko reši turizem..lahko pa mi rewšimo njega...no mi...oni seveda.
jbalanc
30. 04. 2012 08.32
Potem so pa prazniki ba polne ceste do Hrvaške ker tam je kao super. Ja se ga nažret do konca pa seveda žur do jutranjih ur.
platon26
30. 04. 2012 08.47
platon26
30. 04. 2012 08.47