Fokus

Ne morete do svojega zdravnika?

Ljubljana, 20. 09. 2020 07.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Zaradi novega koronavirusa je zadnje mesece za marsikoga močno otežen dostop do osebnega zdravnika. To je ena od težav, na katero opozarjajo pacienti, zastopniki pacientovih pravic, predstavniki bolnišnic, tudi v nekaterih zdravstvenih domovih se tega sami dobro zavedajo. V času, odkar je epidemija, so se v slovenskem zdravstvu stopnjevali stari problemi, ki se vlečejo že dolgo: kadrovska podhranjenost v zdravstvu, dotrajana infrastruktura, zastarela oprema in še in še.

Kot ste videli v Fokusu včeraj, je covid-19 močno vplival na naše zdravstvo. Do obisti je epidemija razgalila številne težave, ki jih je imelo slovensko zdravstvo že prej, ki so se nalagale že leta, desetletja. In seveda je dodala nove, dodatne težave. Eden od problemov, ozkih grl, je tudi dostop do osebnega zdravnika. Smo v času, ko moramo nujno paziti na to, da čim bolj zajezimo širjenje koronavirusa, a hkrati ne pozabimo na vse druge paciente. 

Novinarka Maja Sodja je med drugim obiskala tri večje zdravstvene domove. Tudi sami so povedali: res je, nismo tako dostopni kot pred epidemijo. To slišijo od bolnikov, ki se s temi težavami vse pogosteje obračajo na zastopnike njihovih pravic. Zlata Rebolj, zastopnica pacientovih pravic v Novem mestu: "Nedostopnost je hud problem, dostopnost do osebnega zdravnika. Pritožb je vsak dan več, število strmo narašča, predvsem starejših bolnikov, ki ne obvladajo in nimajo možnosti komunikacije prek elektronske pošte ..." Na telefone se nekateri zdravniki, nekatere ambulante, namreč ne oglašajo, klicev ne vračajo ... In to je lahko velik problem. 

Da se bolniki vse bolj pritožujejo, da ne pridejo do svojega zdravnika, je 24UR Fokus opozorila tudi ljubljanska zastopnica pacientovih pravic. Vsekakor to ne velja za vse družinske zdravnike, zagotovo mnogi med njimi delajo s polno paro, komunicirajo z bolniki, se kljub obremenitvam, spremenjenemu načinu dela trudijo. Je pa dejstvo, da je primarna raven – priti do osebnega zdravnika zelo pogosto tudi ozko grlo ...

V oddaji Fokus lahko vidite tudi nekaj dodatnih bolnišnic, stanje v njih in težave, na katere opozarjajo. V kranjski porodnišnici imajo poleg porodov in ginekoloških operacij tudi ginekološko zdravstveno varstvo – to pomeni, da k njim h ginekologu hodi več kot 16 tisoč žensk, pretežno iz Gorenjske. Ugotavljajo: zaostanki so pri ginekoloških pregledih, preventivnih programih za zgodnje odkrivanje raka dojk in raka materničnega vratu ter pri nerakavih ginekoloških operacijah. "Rakave bolezni so stale, ni bilo napotitev na sekundarni nivo, tukaj se nam bo pokazalo dolgoročno, kakšne so posledice," opozarja dr. Aleš Rozman, strokovni direktor kranjske porodnišnice. 

Nosečnica
Nosečnica FOTO: Shutterstock

Nosečnice zdaj obravnavajo tako kot pred epidemijo, medtem ko so imele marca in aprila manj pregledov – namesto 10 so jih imele od 6 do 8, 3 do 4 manj torej. Če ali ko se bo spomladanski scenarij ponovil, se bo zgodilo, pravi Rozman: "Na področju rakavih bolezni bi raka odkrili v kasnejšem stadiju in seveda bi bilo zdravljenje raka zahtevnejše, pri nosečnosti pa tako imenovane zanemarjene nosečnosti, problemi, ki izhajajo iz tega, na koncu koncev tudi povečanje fetoneonalatlne smrtnosti." Z drugimi besedami: zaradi prepozno ugotovljenih in zdravljenih zapletov med nosečnostjo, bi lahko ženske rojevale mrtve otroke ali pa bi ti umrli kmalu po porodu. 

Jasno je torej, da bi v prihodnje – ne glede na epidemiološko sliko oziroma ob hkratnem čim bolj učinkovitem preprečevanju širjenju koronavirusa – moral zdravstveni sistem delovati v čim širšem in polnem obsegu. A kako to doseči? Zaradi covida bo treba namreč skrbno paziti, da se koronavirus ne bo širil po bolnišnicah, ob tem pa čim bolj skrbeti za vse druge bolnike, da se nam zanemarjanje vseh drugih bolezni in stanj, preventive, diagnosticiranja, podaljševanje čakalnih dob ... ne bo na drugi strani vrnilo kot bumerang in ogrozilo številna druga življenja.

Prispevek si lahko v celoti ogledate na Voyu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (199)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

borec91
20. 09. 2020 13.12
-15
prava reformabi bla ukint osebnega zdravnika ki tko po vecini nima pojmao pojmu pisenapacne napotnice recepte in bolnisko. namesto njega postavt racunalnike z raznimi diagnosticnimi senzorji in ta bi te usmeril pravemu specialistu pac diagnostika je nasa rak rana in pol se samo nepotrebno zgublja cas in denar in pol jevedno prepozno ze za tri moje bliznje
Millady
20. 09. 2020 13.29
+10
Ojoj, sam tega ne, ne kliči hudiča računalniškega :) transhumanizem na pohodu...
Save Palestina
20. 09. 2020 13.00
+22
Zdravstvo ima 15 različnih problemov, ki bi jih morali reševati z 15 različnimi rešitvami. 1.problem:predolge čakalne vrste v zdravstvu, ki nastajajo zaradi zavarovalnic, ki ne plačujejo toliko kot so dejanske potrebe ljudi. Torej model plačevanja je zastarel, ki bi ga bilo treba posodobiti. Da se plača vse preiskave (vse operacije, ki se bodo izvedle). Torej je potrebno z zakonom omejiti zavarovalnicam, koliko lahko predpišejo operacij in pregledov v enem letu. Če bi zdravstveni domovi dobili plačilo za vse preglede in posege, bi se skrajšale čakalne dobe. 2. Problem: Plačevanje zavarovalnicam dopolnilno zavarovanje, od katerega prebivalec ne more koristiti pravic, ko jih potrebuje ko je bolan. Mesečni znesek, ki ga plača za dopolnilno zavarovanje, zavarovalnice del zneska namenijo za rezervacije za povečanje dobička zavarovalnic in del za plemenitenje denarja v delniške sklade v tujini. Torej država bi morala ustanoviti zavod kamor bi se denar stekal za plačilo dopolnilnega zavarovanja, ki bi bil namenjen o bi se denar nakazoval Zdravstvenim domovom za vse operacije in preglede, ki jih opravijo. Pri čemer se ne bi postavile omejitve koliko na leto je lahko opravljenih operacij in specialističnih pregledov. Za osnovno zavarovanje, pa bi delodajalec še naprej nakazoval katere prejemnik bi bil ZZZS. Ta pa bi pokrival za nujno reševanje življenj. 3. Problem zdravstva je: da veliko denarja steka za nakup preplačanih materialov, ki jih Zdravstveni domovi kupujejo po trikratni ceni, kot jev tujini. Zato bi država morala ustanoviti centralno službo za naročanje, da bi naročal materiale in zdravila direktno od dobaviteljev. Ki bi se shranjevali v državnem skladišču in bili dostavljeni zdravstvenim domovom, ki potrebujejo materiale in zdravila. 4. Problem: Zdravniki dopoldne delajo neučinkovito v Zdravstvenih domovih po popoldne pa delajo učinkovito v privatnih ordinacijah. Država bi morala z zakonom določiti, da se zdravnik odloči ali bo delal v javnem sektorju ali v zasebnem. Na dveh stolih ne more sedeti. 5. Problem: Premalo medicinskih sester. V Nemčiji v ordinacijah delajo zdravniki, medtem ko birokratske zadeve delajo administratorji brez medicinske izobrazbe. Medicinske sestre pa delajo na travmatologiji, kardiologiji,... 6.Problem: premalo negovalcev. Država bi morala odpreti šole za negovalce, ki se bodo nato v dovoljšnjem številu zaposlili v Zdravstvenih domovih, domovih za ostarele,... 7. Problem: Zdravstveni domovi ne morejo razpisati za toliko in toliko delovnih mest, ker jim tega ne omogoča država. Torej država bi morala z zakonom omogočiti Zdravstvenim domovom, da razpišejo več delovnih mest. Glede na vse zgoraj zapisano, bi morala država uvesti korenite spremembe in sprejetje številnih zakonov. Mislim, da Gantar tega ne bo možen izpeljati.
Uporabnik1940659
20. 09. 2020 14.52
+17
Se zelo strinjam in dodajam: če se pojavi covid, kot nova zdravstvena težava, bi bilo potrebno nameniti več sredstev, kadra in prostorov, da bi bili enakopravno obravnavani tudi drugi bolniki!! Ne pa, da vlada nameni 780 M za orožje!!!!
manjana12345
21. 09. 2020 10.06
+1
Bravo,koncno en normalen komentar.V celoti se strinjam,s predlogi ma visjo instanco.
Millady
20. 09. 2020 12.09
+33
Do zdravnika ne pridemo kao zaradi kovida, do veterinarja pa takoj! Kako to, če so tudi pri veterinarjih upeljane vse metode in mere zaščite?
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.50
+12
Zdravnikov ni in jih primankuje . Tisti ki so so preobremenjeni in zato v zahvalo letajo avioni . Potrebno jih je uvoziti . Če nekaj let ne razumejo kaj kaže pacient , kje ga boli , naj ima vsak na razpolago tri prevajalce mimike in enega za govor , ker si v zdravstvu nihče ne sme privoščiti napak . Za zivljenja in zdravje gre . Birokracijo tudi v zdravstvu je Potrebno zmanjšati. Na 1000 prebivalcev je Potrebno zaposliti vsaj 20 inšpektorjev za nadzor , ker se marsikdo izmuzne inšpektorji so preobremenjeni z delom. Vsak inšpektor naj dobi še dvr zaposleni , da bosta zapisali ugotovitve in se bo lahko sam posvečal delu . Prav tako zdravniki nujno potrebujejo vsak še vsaj dve pomočnici ,ena naj tipka druga pa dviga nadležne telefone , ki motijo proces dela in obravnavo pacienta .
Revir
20. 09. 2020 11.35
+35
Na telefone se ne oglašajo, važno je samo, da imaš na telefonu naloženo aplikacijo ostani zdrav.
MucaNeGrize
20. 09. 2020 12.00
-22
AxisDeus
20. 09. 2020 11.00
+11
Iz prve roke, ker je oče zdravnik: gre za normo ZZZS, zdravniki naročajo toliko, kot mora biti na koncu norma izpolnjena, le redki gredo čez, ker potem ni višjega pavšala na obravnavo. Zakaj bi se torej matral bil hiperproduktiven, če nimaš dobička? V zasebni ambulanti pa kamot.
marmilan
20. 09. 2020 11.09
+41
Sramota, tu se vidi, da tudi zdravnikom ni za nič drugega, kot za njegovo korist, ljudje pa ko jih hebe.
Revir
20. 09. 2020 11.13
+34
Aha, kapital je pomembnejši, kaj pa Hipokratova zaprisega? Vsaka čast pa tistim redkim, ki praviš, da grejo čez normo.
AlternativeFacts
20. 09. 2020 11.20
+22
Naj ti še ati pove, da JAVNO in DOBIČEK ne gresta skupaj...v javnem delaš za javnost, če to zahteva hiperprodukcijo jo pač zahteva, v privat delaš za privat, če je hiperprodukciaj potrebna z adobiček, je pač hiperprodukcija...
AlternativeFacts
20. 09. 2020 11.35
+14
Ost1234
20. 09. 2020 11.37
+19
AxisDeus Ja, tudi norme ZZZS so problem, največji problem ( vsaj sekundarnega zdravstva) pa je njegova dvojnost! Kako je mogoče, da nek specialist zaposlen v javnem zdravstvu popoldne fuša pri zasebnikih? Ali da si v sistemu javnega zdravstva dopoldne pridobiva paciente, ki jih nato popoldne prav tako na stroške ZZZS kot koncesionar popoldne obravnava v zasebni praksi? Kako je mogoče da specialist ortopedske kirurgije dopoldne ležerno dela v javni ustanovi, popoldne pa po zdraviliščih opravlja prve preglede in predlaga posege v zasebnih ustanovah v katerih fuša? V primarnem zdravstvu pa je itak bolj po domače. Do zdravnika prideš le prek zvez in po kao triaži ki jo po ne vem čigavem nalogu po navadi opravlja srednje medicinsko osebje. Če ti obisk ne onemogočijo ukrepi vlade, ti ga pa " strokovna triaža" srednjega kadra ....
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.54
+3
Obisk zdravnika v popoldanskem času ko je privat mora obvezno potekati v istih pristorih zdravtvene ustanove , da bolnih ljudi ne zbega iskanje orinacij in tudi zdravnik ima tako več časa ker se mu ni treba seliti dnevno in iskati primerno ordinacijo ki ga poleg tudi precej stane , kar ni fer ker pomaga ljudem.
AxisDeus
20. 09. 2020 13.20
+13
Še vedno: moj oče ni eden tistih, ki zavračajo bolnike, povedal je samo, kako marsikje je in kakšna je logika zdravnikov ala. ortoped, ki dela osem služb na dan. Mislite, da bo v javno naročil toliko, kot jih lahko v lastno zasebno? Pa saj vemo ... nekateri pa karikiranja ne razumete, če ni jasno zapisano v navednicah, kar je žalostno samo po sebi.
AxisDeus
20. 09. 2020 13.23
+11
Sicer pa: večina teh privatnikov je potomcev starega sistema, ki se mu ne zdi sporno, da popoldansko dejavnost z minimalno najemnino vodijo v svoji matični ustanovi s stroji na davke, a ne?
morfo
20. 09. 2020 13.25
+6
Torej tudi gostinjstvo, trgovina,......ko dosežemo normo zapremo vrata.🤔 Jaz sem za. 😂
AxisDeus
20. 09. 2020 13.38
+12
Alternative: pusti mojega atija pri miru, samo svoje delo opravlja in si pri 56 letih beli glavo z birokracijo in bolnimi predpisi, po katerih naj bi bilo čisto v redu, da otroka z bolečinami v ušesu pusti še dva dni trpet, preden milostno predpiše Hiconcil.
Moncsa
20. 09. 2020 15.15
+8
Se strinjam z AxisDesus, tisti, ki ga kritizirate, ne razumete bistvo. Da v JS so pravila tako postavljena, da JU ne samo da ne spodbujajo k produktivnosti, ampak ravno nasprotno: se ga kaznuje. Kako očemo tako, da bodo ustanove produktivne??
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.55
+18
Zdravstvo bi moral prevzeti strokovnjak za nacionalno varnost mahnić , da naredi red . Gre za nacionalni interes . Pomagata naj mu sekretar Gorenak in Kangler , da se kdo ne izmuzne .
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.56
+40
Narod oboleva in je čedalje bolj bolan , tudi psihično .
kolbek460
20. 09. 2020 10.57
+10
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.59
+8
Kokošje farme in kokoši naj bodo vzor . Red in disciplina , čeprav v kletki , ki jih je potrebni prepovedali , ker prosta reja da boljše rezultate .
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.01
+14
Pomembno je da je gibanje na prostem omejeno z odlokom in primernimii ograjami !
Millady
20. 09. 2020 11.36
+6
Podpiram predlog, Mahnič ima tako lepa zdrava lička 👌
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.38
+4
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.39
+9
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.39
+4
Millady
20. 09. 2020 11.49
+5
MucaNeGrize
20. 09. 2020 12.01
+3
kolbek460
20. 09. 2020 10.54
+43
Kovid 19 je edina bolezen ki je v zgodovini pri kateri zdravniki iščejo paciente ne pacienti zdravnika , narobe svet ,!!!!!!!!!!!!a ste ponoreli ,?
Moncsa
20. 09. 2020 14.19
+13
To je eno, drugo pa, da k zdravniku lahko greš izključno, če si ZDRAV.
RamzesII
20. 09. 2020 10.52
+23
Nenazadnje je padlo tudi rojstvo otrok. Ni nekih novic o novorojenčkih.
Millady
20. 09. 2020 11.37
+19
Kdaj so pa sploh bile novice o novorojenčkih, razen 1.januarja?
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.40
+19
Postelj zmanjkuje , zdravstvo je pred kolapsom . Ni kje rojevati .
Millady
20. 09. 2020 11.51
+10
V hlevu? Prihodnost dojenčka je lahko neverjetna, usodna za človeštvo..
MucaNeGrize
20. 09. 2020 12.11
+8
Tudi Jezus je bil rojen v hlevu in živali so opazovale . Pa poglej kam je prispel , preden je bil križan . To so krivi komunisti in takratni kučani . Njegova smrt je bila mučna ampak vere ni izgubil , kako močno vero je imel se še danes jasno vidi pri naslednikih njegovega nauka od Vatikana dalje , ki so uspeli . Zato da imamo danes krščansko evropo in krščanske vrednote vsem dostopne in na vpogled . Arhivi Vatikana so zaprti z razlogov . Neizobražen narod bi zbezljal če bi tisto objavili. Potrebno je imeti iskreno vero in se udeležiti svetih maš , tudi če si prej bil najbolj zagret komunist . Pjanc se ne spreobrne dokler se v zemljo ne zvrne . Edine uspehe je imel pokojni dr .Rugelj , ki je kdaj že vedel kaj pomeni domobranstvo in njihov način spoštovanja Božjih naukov , ter to javno tudi povedal in napisal .
Millady
20. 09. 2020 12.32
+7
Jezus je bil pravi komunist, iskren, dokazano..in po tem do Marxa nič, Marx je bil ta drug, sam škoda, ker so ga po smrti iskvarili..Ni si tega zaslužil..btw, domobrančkom bi moralo biti prepovedano izgovoriti njegovo ime :)
MucaNeGrize
20. 09. 2020 13.31
+2
Jezusov je bilo za časa njegovega življenja , kot pri nas janezov , ket je bilo to pogosto ime . Ali so imeli MurglJe že takrat tako veliko moč mi ni znano . Kristus je trpel za nas in ne zase . Vsi njegovi nauki so pravični in pošteni . Zakaj se jih najbolj cerkveni ne držijo , ker jeto velik greh nočejo povedati javno , spovedati pa jih nima kdo , razen naroda , ki pa nima ustreznega znanja in moči skozi zgodovino razen svetlih izjem . Po moje je bil Kristus poštena sredina , ker je sedel ob zadnji večerji na sredi , ampak ne vem če si da Vinci ni to izmislil , da ga cerkveni ne bi dali na grmado živega . Sklep bi bil da je res komunist bil . Samo da danes verna čreda nima pojma kaj komunist in komunizem je . Desni Kristus sigurno ni bil - ker je vpeljal popolnoma nov moderen in pravičen pogled na življenje , desni pa so tradicija / konservativci , kot delamaris konzerva . Marx je bil v prvi vrsti filozof , ki ga današnji konservativci pribijajo na križ ob vsaki priliki in v isti sapi cvilijo o spoštovanju tradicije . Njegov 150 let star nauk so tako popačili , da niti njim ni jasno ali je bil komunist ali samo pravi vernik v pravice . Ko je narod končno pobesnel in začel upoštevati Marxove nauke je kapital naredil kompromis in popustil , ker ve , da brez raje tudi kapitala ni ali pa lahko za večerjo sam kapitalist sebi skuha v mehko kepo zlata in poleg naredi solato lahko tudi iz zelenih usa bankovcev imenovanih zelembači , ker če ni raje , ni služabnikov . Raja pa je zbegana , ker so ji rekli da je Marx nekaj slabega ; vsi bi radi bili enaki z enakimi pravicami na rokah pa nosijo ravno tiste , ki jim jemljemo največ , celo svobodo , če pa niso dovolj pridni bo kapital že plačal preko politikov policijo plačano iz davkov raje in nekoga da naredi to deželo spet svobodno , demokratično in v enako pravično za vse . Naj jim Kristus pomaga . Bog s teboj in našimi kolesarji .
MucaNeGrize
20. 09. 2020 13.33
+2
Zdej pa dober tek in navijat . Molimo . Ps . Iskrena vera in molitev pomaga , kam je prišel Rodetov a .
Millady
20. 09. 2020 14.12
+1
kolbek460
20. 09. 2020 10.51
+42
Ukinit dodatno zdravstveno zavarovanje saj je brez haska in potrebe ,
Uporabnik1940659
20. 09. 2020 14.55
+8
Se strinjam!!! Sredstva iz dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja, vplačana dosedaj, pa bi se morala vrniti v zdravstveno blagajno, ne pa, da so dobiček zavarovalnicam!!
RamzesII
20. 09. 2020 10.50
+19
"kadrovska podhranjenost v zdravstvu" A bejž no, racionalizirat in optimizirat je treba specializacijo za začetek. Šolajo se dve desetletji, na koncu pa znajo kaj ... delati na ukaz od zgoraj. Doktor za prst dlje od prstov sploh ne vidi, če tako rečemo. Mi smo vendarle ljudje, ne posamezni deli istega. Medicina je na to pozabila, kaj šele da bi vedela, da smo v resnici več kot le lupina (telo), ki jo zdravijo, ne pa tudi pozdravijo, ker zdravi ne prinašajo ... saj veste kaj.
RamzesII
20. 09. 2020 10.45
+19
"predstavniki bolnišnic, tudi v nekaterih zdravstvenih domovih se tega sami dobro zavedajo" Itak da se, saj dobro vedo zakaj je tako.
jspatipaon
20. 09. 2020 10.36
+25
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.45
+6
Janša ima vse pod kontrolo . Red bo kmalu .
Uporabnik1940659
20. 09. 2020 14.56
Stratus007
20. 09. 2020 10.36
+45
Glede na to, da je težko priti do zdravnika in zobozdravnika predlagam, da nam zmanjšajo plačevanje prispevkov za zdravstvo. Ko bo stanje spet normalno pa vrnite na trenutno raven!
AlternativeFacts
20. 09. 2020 10.39
+18
Hehehe, ti pa si za vice...da bi zmanjšali prispevno stopnjo? Jo bodo prej raje dvignili...
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.47
+5
Janševi bodo prispevne stopnje ukinili . Janša ne bo dovolil drugorazrednih ljudi .
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.47
+10
RamzesII
20. 09. 2020 10.52
+3
Ti samo sanjaj, potem ko so počasi dvigovali, včasih je bilo manj.
RamzesII
20. 09. 2020 10.53
+4
MucaNeGrize
20. 09. 2020 11.42
+8
Sanje bodo kmalu prepovedanega . Potrebno je uvesti aplikacijo za nadzor sanj . Sanjačev janševi že ne bodo dovolili . Ajmen .
RamzesII
20. 09. 2020 11.51
+2
MucaNeGrize
20. 09. 2020 12.15
+3
DNK vijačnico je potrebno modificirati in skrajšati na minimum , ker je predolga . Aplikacije so samo droben pripomoček v tej smeri , da bo v možganih dovolj prostora za sprejemanje novega nujno potrebnega softwara na ramu .
Millady
20. 09. 2020 12.23
+2
Hahaha....skrajšati vijačnico :))))))))))))))) 👍👍🤣🤣prvo esdeesovcem 🤪
Diverzanti
20. 09. 2020 10.34
+21
Raje napišite' kako priti do zobozdravnika.
AlternativeFacts
20. 09. 2020 10.35
+17
Greš do kovača, počakaš da prej oskrbi konja, potem pa si na vrsti....
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.50
+4
diverzant . Zdravo je s kolesom ali peš .
MucaNeGrize
20. 09. 2020 10.52
+16
Ko bodo v zobozdravstvu končno naredili red vse privat , kar zagovarjajo janševiki zobozdravnika ne bo nihče potreboval . Samo še slamico .
real....
20. 09. 2020 10.21
+25
...cudno...a so preobremenjeni...al kaj...a majo velik pacientov...cudno...cudno...
AlternativeFacts
20. 09. 2020 10.24
+41
ZAkaj bi bilo čudno...vse gre po planu. Ko bo Covid histerije konec se bomo zbudili v čudovit svet privat zdravstva..
real....
20. 09. 2020 10.25
+16
RamzesII
20. 09. 2020 10.57
+12
Od česa so obremenjeni, če so v svojih ordinacijah, a delajo inventuro, prenovo. Ko bo spet steklo bomo našli prenovljene ambulante, zamenjane prostore, ipd., kar sicer ni nič novega. Tudi druge ustanove delajo, denimo CSD, meni se dogaja, redko hodim, ko pa pridem, pa socialna delavka za našo mestno četrt, pri nas imajo pač tako, vsakič v drugi pisarni ali tudi nadstropju. Že res da je treba ob vsakem redkem obisku jo naprej najti na tabli s podatki, da veš kam moraš iti.
MucaNeGrize
20. 09. 2020 12.16
+4
Ko bodo ambulante spet odprte bolnih ne bo več .
AlternativeFacts
20. 09. 2020 10.19
+23
Kmalu bodo spet moderni vrači, šamani in pehte...
Shrimpjee
20. 09. 2020 10.19
+38
In fora je da je zdravstvo majn obremenjeno, ker prehlajeni in tej z virozami nočejo h zdravniku, da nebi bili testirani oz. uradno dobili covida..spijejo dva čaja doma in so dobri. Zdravstvo je v teh časih na počitncah...kake laži.
RamzesII
20. 09. 2020 10.59
+10
Me ne čudi, ta agenda s covidom je tako velika, da ljudje ne vedo kaj bo tak žig, če ga dobijo, pomenil v prihodnosti. Vemo da pišejo, delajo sezname vseh 'označenih' s covidom.
Glotis
20. 09. 2020 10.19
+10
To se dogaja zato, ker so sedaj direktorji ZD politično nastavljeni s strani županov. So pa po izobrazbi sedaj ekonomisti, organizatorji dela, ..... in drugih čudnih jajc nazivov. Drugi problem pa je ženski kader. Zdravnice so ponavadi razvajene deklice ki so bile pridne v šoli. Ko je potrebno začeti z delom zanosijo in so v bolniški-porodniški cca dve leti na otroka. . Če ima dva otroka si izračunajte koliko je prisotna v službi. Nato sledijo ugodnosti za mlade mamice, ..... skratka več je doma kot v službi. Rešitev so koncesije in dober nadzoz države nad delom zdravnikov!!
AlternativeFacts
20. 09. 2020 10.16
+27
Ne morete do svojega zdravnika? ..Brez panike, zdravnik tudi do vas ne more... :))
RamzesII
20. 09. 2020 11.01
+3
Ne vem če, v določenem primeru lahko pride po vas specialna enota in vas privede do zdravnika oz. ekipe, seveda pa to ne bo vaš zdravnika in ne ekipa za ... pač pa nekaj čisto drugega, kar nas očitno še čaka, zlasti upornike.