Fokus

'Članstva v stranki ne menjaš za stolček pred vsakimi volitvami'

Ljubljana, 19. 05. 2019 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 8 min
Avtor
24UR Fokus/L.Š.
Komentarji
262

Na zadnjem od soočenj v rubriki 24UR Fokus sta mnenja kresala Žiga Turk, kandidat stranke NSi in Franc Bogovič, kandidat skupne liste strank SDS in SLS, kateri zadnje javnomnenjske raziskave napovedujejo zmago na nedeljskih evropskih volitvah.

Več videovsebin
  • Soočenje na POP TV
    00:21
    Soočenje na POP TV
  • Žiga Turk o razlogih, zakaj kandidira na listi NSi in ne SDS
    00:44
    Žiga Turk o razlogih, zakaj kandidira na listi NSi in ne SDS
  • Franc Bogovič (SLS) o radikalizaciji desnih strank
    00:57
    Franc Bogovič (SLS) o radikalizaciji desnih strank
  • Žiga Turk (NSi) in Franc Bogovič (SLS) o madžarskem premieru Orbanu
    01:45
    Žiga Turk (NSi) in Franc Bogovič (SLS) o madžarskem premieru Orbanu

Volitve bodo čez natanko teden dni, volivci in volivke pa bodo naslednjo nedeljo izvolili osem poslancev v evropski parlament.

V rubriki 24UR Fokus sta v zadnjem soočenju programsko sorodnih strank mnenja soočila Žiga Turk iz stranke NSi in Franc Bogovič, kandidat skupne liste strank SDS in SLS.

V zadnjem soočenju sta stališča kresala Žiga Turk in Franc Bogovič.
V zadnjem soočenju sta stališča kresala Žiga Turk in Franc Bogovič. FOTO: Damjan Žibert

Gospodarstvo, sociala, zunanja politika, okolje, podnebne spremembe, evropska sredstva, evropska prihodnost, ... kakšni so odgovori na vprašanja, ki zadevajo Evropo in Slovenijo? Kakšne so razlike med listama? Kakšne rešitve obljubljata?

Na nocojšnje soočenje sta bila povabljena Žiga Turk, ki za evropske volitve kandidira na listi Nove Slovenije, in Romana Tomc iz skupne liste SDS in SLS. Že pred časom so iz SDS potrdili, da Romana Tomc na to soočenje pride in da se ga bo z veseljem udeležila, a je kasneje uredništvo 24ur Fokus poklical Miro Petek iz SDS in povedal, da "si je stranka premislila". Zato Romane Tomc na tem soočenju ni bilo. Ker SDS na teh volitvah nastopa s skupno listo s Slovensko ljudsko stranko, je bil v studio kasneje vabljen kandidat iz vrst SLS Franc Bogovič. Zakaj na soočenju ni bilo Romane Tomc?

Ko je govora o programski vsebini strank, so v Novi Sloveniji mnenja, da je SDS v nekaterih temah skrajna. Žiga Turk, ki je sicer član stranke SDS, tokrat kandidira na listi Nove Slovenije. Na mestu je zato vprašanje, zakaj je NSi boljša izbira od skupne liste SDS in SLS, ki ji zadnje javnomnenjske ankete napovedujejo zmago na evropskih volitvah, ki bodo v 28 članicah EU potekale naslednji konec tedna. "SDS je bila takrat, ko sem se ji priključil, desnosredinska stranka. Po letu 2008 se je premikala v desno, od tam izrinila NSi, ki se je postavila na desno sredino. Sam sem ves čas na istem mestu, trenutno sem bližje temu, za kar se zavzema NSi," je razloge za kandidaturo na listi stranke Nova Slovenija v suverenem tonu pojasnil Turk.

'Ni izbira samo med Che Guevaro in Orbanom'

Razliko med strankama pa vidi tako, kot jo je danes na letnem taboru stranke orisal predsednik stranke NSi Matej Tonin: "Ni izbira samo med Che Guevaro in Orbanom, je tudi izbira za neko umirjeno, sredinsko, konstruktivno politiko, okrog katere bo nastal tudi kompromis v EU v naslednjih petih letih. Nova Slovenija je trdna na tej sredini."

Bogovič, kandidat stranke SLS, ki je pred petimi leti na evropskih volitvah kandidirala skupaj s stranko NSi, zdaj pa kandidira skupaj s SDS, pa je prejel obratno vprašanje: zakaj je NSi slabša od združene liste SDS in SLS? Zakaj so se torej znotraj stranke tokrat povezali s SDS in ne z NSi kot pred petimi leti?

"Vesel bi bil, če bi sedaj nastopali skupaj, vsekakor pa so evropske volitve tiste volitve, na katerih imajo ljudje poleg tega, da se odločajo med strankami, tudi priložnost, da se odločajo med ljudmi. Kajti preferenčni glas marsikoga izvoli v parlament," je pojasnil Bogovič.

Pa nista kandidata z menjavo list poskrbela za nekakšno shizofreno situacijo? Kako naj torej volilci sploh vedo, za koga pravzaprav glasujejo? 

Po mnenju Turka je trenutno pomembno vprašanje, katerih osem posameznikov je idealna ekipa Slovenije, ki jo v tem času pošiljamo v Evropski parlament. "Vprašanje ni, katera stranka. Volivci imajo pravzaprav veliko moč odločanja v zvezi s tem."

Bogovič je prepričan, da pripada tej idealni osmerici. "Tudi sedaj sem član te osmerice. Kot je bilo že rečeno, ljudje se lahko odločijo tudi o tem, kaj je specialnost nekoga. Sam sem ta mandat odlično izkoristil, vpeljal v evropsko politiko razvoja podeželja, pametne vasi so moj projekt, stvar, s katero želimo ustaviti urbanizacijo Evrope, imeti poseljeno podeželje."

Turk: Članstvo v stranki se mi zdi resna zadeva

V oglasnem sporočilu, objavljenem na spletu, v NSi sporočajo, da so vse desne stranke, seveda z izjemo njih, vstopile v nekakšno spiralo radikalizma. Dodajajo, da številni volivci stranki SDS zamerijo predvsem konfliktnost, tudi ostro obračunavanje s svojimi bolj svobodomiselnimi člani. Ali se Bogoviču to ne zdi težava? "EPP je zelo široka stranka, ima 57 strank, ki so njene članice. Tudi pri nas imamo tri stranke in tudi posameznike, ki imajo znotraj stranke različne poglede. Sam nisem znan po tem, da bi bil niti radikalen niti da bi bil tudi konflikten v tem delu. Ponujam to, kar na nek način ponuja tudi EPP – se pravi umirjenost, ljudi, ki poznamo, kako je treba delati, ljudi, ki znamo voditi slovenske občine in minstrstva."

V stranki NSi pa v že omenjenem oglasnem sporočilu SDS-u očitajo konfliktnost. Kako torej Žiga Turk komentira dejstvo, da je član ene stranke, kandidira pa za drugo? Se mu to ne zdi konfliktno? "Ljudje bodo videli moje ime, lahko se bodo odločili zame, za gospo Ljudmilo Novak, za gospoda Lojzeta Peterleta, za koga iz kakšne druge liste, tako da sam v tem ne vidim nobenega problema. Ko smo se začeli pogovarjati, ni bil pogoj, da bi moral izstopiti, tudi ne bi si želel mesta na tej listi kupovati s tem, da bi izstopil iz stranke. Vendar se mi zdi članstvo v stranki neka resna zadeva, ki je ne menjaš kar tako za stolček pred vsakimi volitvami," je pojasnil.

Kar zadeva vsebinskih razlik znotraj velike družine EPP, pa je Turk dejal, da obstaja konsenz glede tega, da Evropa potrebuje varnost, da mora zaščititi svoje meje. "O tem ni nobenega dvoma, s tem se strinjamo tudi v NSi. So pa nekatere stranke znotraj EPP in znotraj slovenskega pola EPP, stranko SLS sem ne prištevam, ki poskušajo iz tega delati strašen halo, mobilizirati ljudi, širiti paniko, sovraštvo. Nam se zdi to popolnoma nepotrebno, nam se zdi, da morajo to vprašanje rešiti varnostni organi, ne pa ljudi na ulicah."

Podpora Orbanovi politiki migracij, nestrinjanje z njegovimi posegi v delovanje demokracije

Oba gosta sta del družine Evropske ljudske stranke (EPP). Ko so se v njej nedolgo nazaj odločali, kaj storiti z madžarskim premierom Viktorjem Orbanom in njegovo stranko Fidesz, se je Bogovič zavzemal za kompromisno rešitev, torej zamrznitev članstva, ne pa izključitev. Kakšen odnos do Orbana pa ima Turk?

Madžarski premier Viktor Orban.
Madžarski premier Viktor Orban. FOTO: AP

"Tudi NSi se je odločila za zamrznitev, to se je zdela v tistem trenutku prava odločitev. Strinjam se z njegovimi politikami v zvezi z migracijami, tudi gospod Manfred Weber mu je čestital za to, kako je uredil mejno vprašanje, sem pa zelo kritičen do tega, kako gospod Orban izkorišča oblast, ki jo ima, za to, da bi oblast obdržal še naprej – s poseganjem v medije, v visoko šolstvo, na to sem osebno zelo občutljiv. To so vzorci, katere tudi v Sloveniji nimamo najbolje urejene, si ne želim v svoji politični skupini takšnih praks, je že na levi v Sloveniji tega dovolj," je svoje o mnenju o premieru Orbanu z gledalci delil kandidat stranke NSi.

Veliko soočenje nosilcev list za evropske volitve pa bo v ponedeljek, 20. maja, ob 21. uri, vodila ga bo Darja Zgonc. Veliko soočenje na naši televiziji

Tudi Bogovič je izrazil naklonjenost do Orbanove migracijske politike, k temu pa dodal: "Kar se tiče ostalih stvari, ki so povezane z delovanjem demokracije, od pravne države, svobode medijev do visokega šolstva, pa je v EPP zaskrbljenost, zato smo podprli, da gredo trije izkušeni politiki na Madžarsko, preverijo stanje in se na koncu odločimo o statusu Fidesza in gospoda Orbana."

Ob tem je Bogovič izpostavil tudi to, da pa v Evropskem parlamentu v zadnjem mandatu niso kaj dosti govorili o Romuniji, Slovaški in Malti, kjer so na oblasti socialisti in je situacija na mnogih področjih slabša od Madžarske. "Znotraj Evropskega parlamenta so socialisti gospoda Orbana na nek način našli kot nekega grešnega kozla, okoli katerega se je spregovorilo veliko preveč besed, po drugi strani pa razdvaja EU. Moj cilj je bil, da bi Evropska komisija tukaj odigrala aktivnejšo vlogo, da se na drugi strani razčisti, kar je za razčistiti in da ne delamo v Evopi teh razlik, ki nas razdvajajo."

Benigni populizem Manfreda Webra

Žiga Turk se je obregnil tudi ob vodilnega kandidata EPP Manfreda Webra, ki je bil včeraj tudi v Zagrebu. "EPP gor, EPP dol, če bom poslanec, se bom zavzemal za resnost v politiki. In tole ni resno," je zapisal ob fotografiji Webra in mlade švedske okoljske aktivistke ter dodal, da gre v tem primeru za benigni populizem.

Ali je torej Weber populist, ki se fotografira z najstnico, ki svet opozarja na okoljske probleme? "Gospod Weber zagotovo ni populist, je resen politik, ki zna povezovati ljudi med seboj, tudi poiskati skupno mnenje. V tem delu je prisedel k mladi aktivistki, ki je bila prisotna tudi v Evropskem parlamentu in opozarja na ključno vprašanje prihodnosti," mu je v bran stopil kandidat skupne liste strank SDS in SLS na evropskih volitvah.

Turk pa je stopil korak nazaj od svojega prvotnega zapisa in ocenil, da mogoče ni populizem, je pa zagotovo zbiranje poceni političnih točk. »Kar v Webrovem programu pogrešam, je pospešek vlaganja v raziskave in razvoj, ker samo to bo očistilo planet. Tukaj mora narediti Evropa velike korake naprej, ne pa v nekem zganjanju reklame in širjenju panike v zvezi s podnebnimi spremembami. Na tem področju lahko postavimo svetovne standarde kot EU."

Bogovič: Denar porabljam zakonito

Zadnja tema soočenja je bila poraba denarja evropskih poslancev. Ti namreč še vedno niso dolžni razkriti podrobnosti porabe več kot štiri tisoč evrov tako imenovanega dodatka za splošno porabo. Bogovič je v Evropskem parlamentu večkrat glasovali proti temu, da bi bila ta poraba bolj transparentna. Tudi, ko so delali 24ur Fokus o tej temi, na srečanje, da bi povedal in pokazal, kako porabi ta denar, Bogovič ni pristal. Podrobnosti porabe teh sredstev prav tako takrat ni želel razkriti tudi evropski poslanec Lojze Peterle, ki pa je to storil zdaj pred volitvami v rubriki Dejstva. 

Pa bi bil Turk kot evropski poslanec pripravljen javno obelodaniti, zakaj vse porablja omenjen denar? "Strinjam se, da neka kontrola mora biti, ali mora biti za vsak cent ali za vsak račun posebej, ne vem. Si predstavljam, da so ta sistem naredili za to, da dajo poslancem neko fleksibilnost, kako to porabljajo," je menil kandidat stranke NSi. 

Bogovič pa je jasno poudaril, da omenjen denar porablja zakonito, kar nadzira tudi Evropski parlament. Izpostavil je, da podpira predlog Evropskega sodišča glede tega, da se ob vpogledu v podrobnosti porabe tega denarja izvzamejo osebni podatki ljudi, s katerimi sodelujejo, ter da nadzor še naprej izvaja Evropski parlament. "Funkcionarji smo tisti, ki moramo biti transparentni in imeti javni nadzor. Tako kot sem do sedaj, bom tudi naprej zakonito uprabljal denar in sem ga pripravljen tudi razkriti," je dejal.

Če ste zamudili nocojšnje soočenje, si ga lahko v celoti ogledate na VOYO.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (262)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Karantanija
22. 05. 2019 14.38
+1
Članstva res ni lepo menjati pri vsakih volitvah, samo da prideš v parlament. Pa tudi združevanje strank zaradi istega vzroka ni ravno lepo .....
Transformerji
21. 05. 2019 13.49
-3
Menjanje stolčkov slovenski pujsi obvladajo že od osamosvojitve naprej - politična narodna folklora!
Karantanija
20. 05. 2019 16.08
+7
Zakaj bi morali dokazovati, kako porabijo svoj denar? Saj je vsem jasno, da ga porabijo za boljše življenje zase in za svoje otroke. Mi, navadni državljani lahko o takem brezskrbnem življenju samo sanjamo. Poglejte si včasih oddajo na POP TV, ko ljudem v Sloveniji obnavljajo stanovanja in hiše. Najboljša, najkoristnejša oddaja, a žal s tako žalostnimi zgodbami, da človek zraven joče, ko to gleda. In takih družin je, žal, pri nas še mnogo preveč. To je Slovenija.
Karantanija
20. 05. 2019 15.56
+2
Z SDS v španoviji biti, to je zadnje, kar bi morali narediti!
Transformerji
20. 05. 2019 13.32
-2
Mi na misel ne pride, da bi vsega tega prebral, saj poznam zgodovino samostojne Slovenije - to je naša najbolj pomembna politična folklora. Kako bodo pa plesalci, ki skrbijo samo za svojo rit, skrbeli za dobro svojih državljanov (sem mislil napisati: naroda). Pa krasti se ni nehalo in nehalo..... svinjski poslanci, brez pameti, ki gledajo samo v korito.
Transformerji
20. 05. 2019 13.40
-1
Takoj po osamosvojitvi - nove stranke, potem je pa sledilo množično prestopanje ob vsakih volitvah - pujski slovenski.....
saturnsky23 saturnsky23
20. 05. 2019 11.48
+0
Bo držalo, da je druže Tito napravil ogromno škodo prav Sloveniji. Od njegove zaplankanosti, da bo večno živel, da bo večno Jugoslavija, smo izgubili ogromno morja. Iz strahu pred njim-Jugoslavijo smo izgubili plebiscit koroško, iz strahu pred njim, da bo v povezavi s SZ dominiral smo izgubili Trst, Gorico.Nastavil je partizane, kruhoborčevsko regijo ki na še danes, povojni mladeniči izčrpljujejo....
rekapaka
20. 05. 2019 10.57
+1
Zakaj ne bom volil gornja modela? Ker mi je všeč misel nekega Američana, ki živi v Sloveniji. To, da znam pisati se moram zahvaliti učiteljici. Da pa pišem v slovenščini, se moram zahvaliti partizanom. Ta dva osebka teh vrednot nimata!
Zmaga Ukrajini ......
20. 05. 2019 11.01
+3
pravica5
20. 05. 2019 11.15
-6
la kaj je vzel ta Američan preden je to izustil, hahahahasaj se hecaš njee!?
saturnsky23 saturnsky23
20. 05. 2019 11.18
-6
Ti si mi en partizan Matija-Maček. Če ni blo Angležev, Francozov, Sovjetov, in Američanov, bi še danes tvoji partizani laufali po gozdovih in iskali sovražnika-Slovenca.
Zmaga Ukrajini ......
20. 05. 2019 11.32
+3
saturnsky... bolj hlapčevske izjave pa še ne. Je očitno že imel prav nekdo, ki je pred leti grmel z odra: "ZA HLAPCE ROJENI, ZA HLAPCE VZGOJENI!"
Zmaga Ukrajini ......
20. 05. 2019 11.36
+1
... očitno te bo ta travma vedno spremljala. Pa verjetno si tudi "majhen", kajne? Mislim na vsesplošno majhnost ... tebe, Slovenije, itd.
Karantanija
20. 05. 2019 15.59
+2
"NIČ ZATO, ČE SI VEČJI, SEM PA JAZ ZATO VIŠJI!" - JE REKEL NAPOLEON!
marker1
20. 05. 2019 10.50
+10
"'Članstva v stranki ne menjaš za stolček pred vsakimi volitvami'" Zakaj pa ne? Jani in Alenka imata precej članstva po drugih strankah. Skoraj toliko kot je bilo volitev. Pa lep primer na evropskih volitvah sta Vajgl in Šoltes. Samo ti so na levi in jim mediji ne smejo, oziroma ne upajo nič reči.
wolfterier
20. 05. 2019 10.44
-2
Turk ima prav,ampak je pa malo čudno,ko reče:naša stranka,pa ne veš,na katero misli,a ne.
Martin Vrtovec
20. 05. 2019 10.19
+6
He he he.....me zanima če bi ti poslanci dobivali minimalne plače...brez vseh previlegijev...A bi bili še pripravljeni kandidirati zaradi ljubezni do domovine in svojih načel....Odgovor poznamo: seveda se gre za lastni interes...
M_teorija
20. 05. 2019 10.00
+5
Ojej vse kar ni prlimano in pribito za šank beži!?
rekapaka
20. 05. 2019 09.52
-1
Zakaj Tomčeve ni bilo na soočenju? Ker je blondinka!
rekapaka
20. 05. 2019 10.05
-2
desni komentatorji delijo minuse, če napišeš, da ima Tomčeva blond lase. Pa naj si jih prebarva na rdeče, pa bom napisal, da je rdečelaska.
Brakedirt
20. 05. 2019 10.55
-5
oni so placani da delijo minuse, pa ce nevemkaj napises. imajo pac listo.
Zmaga Ukrajini ......
20. 05. 2019 09.46
+15
Ali mi lahko prosim nekdo argumentirano obrazloži zakaj v EU parlament kandidirajo ljudje iz strank, ki so očitno evroskeptične? Torej zakaj bi nekdo, ki sploh ne verjame v EU, ki redno tepta evropske vrednote, sedel v EU parlamentu? Pa pustimo ob strani zasebne koristi. Pripominjam pa le še to - če ne bomo ljudje hodili na volitve, bomo glas avtomatično podarili strankam, ki so razdiralne in škodljive. TREBA JE HODIT NA VOLITVE!
Malinha
20. 05. 2019 09.58
+7
Argumentiram vam lahko, spoštovana, teoretično, kjer me bodo lahko praktiki v raznih točkah zanikali, ter s tem potrdili teorijo.
Zmaga Ukrajini ......
20. 05. 2019 13.23
+0
Dragi Missasolemnis, predvidevam, da je bil tvoj komentar, ki se je nekam "zataknil", namenjen meni: »Zahvaljujem se, spoštovana, za vašo zaskrbljenost, sfere v drsenju školjčišča vedno privzemajo srebrenje konjenikov v drugačnih barvah, zvečer so modre ribe, zjutraj so nespoznatne sulice, poldan niti ni tako grozen, mogoče zato, ker grem na kavo in cigaret, rožmarin, jantar, ponoči pa stisnem pest«. Pogled na morje, terasa, kava in cigaret,… ah, svet je lep:) Morje valoví, življenje valoví, vse valoví in ima nekje svoj začetek in konec in še enkrat in neskončnokrat se vse znova ponavlja… drugačna energija, isti princip. Stvari se zgodijo kot jim zapoveduje »energija«, človek je v resnici le stranski akter. Verniki bi rekli »čudna so pota Gospodova«. Ampak ostaniva pozitivna, konjeniki pridejo in gredo, … ma ga ni čez kavo na terasi … Carpe Diem!
Malinha
20. 05. 2019 13.49
-1
V legajočih prizmah, v ostrogi valov, kjer pada mreža ponavljanja, v akterju hrbtenice molčanja, v jantarju večera, v uzdah breze oplakovanja, v koncu začetka in v srebrenju davnine, stisnem pest. Potem prižgem še en cigaret. Agnus Dei.
Zmaga Ukrajini ......
20. 05. 2019 13.55
-1
Groucho Marx
20. 05. 2019 19.44
-1
Stvar je relativna. Recimo masovni uvoz ilegalnih migrantov je za marsikoga največje teptanje evropskih vrednost. Aja, to so sami skrajni desničarji in janševiki, lol. :)
Malinha
20. 05. 2019 21.49
+1
J.S.Bach. Choral Prelude BWV 639 f minor. (Timofei Dokshizer)
Zmaga Ukrajini ......
20. 05. 2019 21.57
+1
batom@pinkponk.com
20. 05. 2019 09.26
+3
vsi tile se lahko samo speljejo - nihče nikomur nič več ne verjame, ker vsi samo sodelujejo v sistemu, ki je dober zanje, ne pa za ljudi in posledično nihče nikoli nič ne spremeni. A jih čmo ukinit, te nedelavne, izkoriščevalske, koristoljubne zajedalce? NE VEČ HODIT NA VOLITVE.
saturnsky23 saturnsky23
20. 05. 2019 09.19
+3
POPtv favorizira za Slovenijo neuporabno Jovevo. Tudi drugače je v startu nastrojenam nerazumljivo proti desnici. Odličen odziv SDS. Tako samo pridobivajo. Slovenija potrebuje uravnoteženo poročanje, ne navijanje raznim Šarcem ,ki so za Slovenijo škodljivi.
Malinha
20. 05. 2019 09.31
-4
Nerazumljiva nastrojenost pop tv proti desnici, ki je dejansko v zasebni lasti, torej privatna, 'bolj desna kakor leva', ne pa nacionalna, kaže vsekakor tvoje - v startu - nerazumevanje. "Slovenija potrebuje uravnoteženo poročanje.. Odličen odziv SDS..", kaže pa poleg nerazumevanja tudi neznanje: peticija zoper cenzuro in politične pritiske na novinarje v Sloveniji je bila stanovska peticija, ki jo je podpisalo 571 slovenskih novinarjev in s katero so opozorili na domnevno medijsko cenzuro v času vlade Janeza Janše. Po tvoje je seveda kriv g. Šarec.
saturnsky23 saturnsky23
20. 05. 2019 09.52
-2
Ja prijatelj, tudi Šarec je bil podpisnik, propadli diplomant lesarske. Prav tako je nekaj nazaj pozva državne ins. naj ne oglašajo še tistega edinega medija ki je proti njemu. Drugače je tistih 571 pokvarjencev Titoistov FDVja iz vseh režimskih levih medijev, ki harajo in oblikujejo v propad Slovenijo. Že na RTVju je na stotine takih pokvarjencev, ki so sprejeti pod pogojem, da so sinovi borcev oficirjev JNA (Zoran Potić, Dragan Matić itd), politikov iz Juge. Amen.
rekapaka
20. 05. 2019 10.02
+2
saturnsky ti si diplomant butalske akademije nakladanja.
wolfterier
20. 05. 2019 10.56
-1
Politiki brez otrok ne bi smeli odločati o prihodnosti,ker jim je vseeno !!! Ena izmed njih je Joveva !
Brakedirt
20. 05. 2019 10.59
-2
ko duhovnik svetuje druzinam glede otrok je pa v redu sveckar?
Malinha
20. 05. 2019 11.01
+8
"Po volitvah 2004 je začela desnosredinska vlada trgovati z državnimi deleži v večjih slovenskih podjetjih, ki so bila solastniki medijev. S spremembami kapitalske sestave je omogočila zamenjavo večine predsednikov uprav, članov nadzornih svetov in urednikov večine osrednjih slovenskih medijev... novi direktorji in uredniki ne spoštujejo novinarske avtonomije, cenzurirajo novinarske vsebine, ki so kritične do oblasti." - Iz Peticije.
wolfterier
20. 05. 2019 15.53
-3
Zakaj pa ne,levakar.Sodnik tudi sodi zločincem,pa verjetno še ni storil kakega zločina,razen naših,a ne.
0OO7
20. 05. 2019 09.16
+3
Tota dva sta pa ta prava škisa, ja...
bogdajmir
20. 05. 2019 09.12
+19
Stranke ne menjavaš za stolček? Razložite to Moderndorferju, tip bi prodal lastno mater za položaj na ali blizu vlade.
0OO7
20. 05. 2019 09.17
+11
Moderni vaščan ima to strankarsko vrlino, da zna lagati tako prepričljivo, da temu še sam potem verjame...
andisej1
20. 05. 2019 09.04
+10
kdo bi se boril za vstop v evropski parlament brez tako visokih mesečnih dohodkov ? ?
0OO7
20. 05. 2019 09.17
+4
Tone Dežan
20. 05. 2019 08.55
+5
Nobenemu glas .pa da vidimo ...kuhnjo
kaslc 1
20. 05. 2019 08.46
-4