Fokus

Barkovljanka nekoč in danes

Trst, 13. 10. 2024 13.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Tržaški zaliv je bil že 56. v znamenju najbolj množične regate na svetu. Na startni črti med Barkovljami in gradom Miramare je bilo ob 10.30 več kot 1500 jadrnic, ki so hkrati napele jadra in zaplule po progi proti cilju pred Velikim trgom v Trstu. Vreme ni bilo ravno naklonjeno jadranju, vetra ni bilo veliko. Te razmere pa je tako kot lani v svoj prid obrnila italijanska jadrnica Arca. Regata je letos potekala pod geslom "Pozitivna energija", organizatorji pa so s tem v času zahtevnih družbenopolitičnih razmer želeli opozoriti na pomembnost optimističnega pogleda na svet, ki ga poosebljajo ljubitelji jadranja in morja.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Na regati je z jadrnico Adriatic Europe tekmoval tudi Dušan Puh, ki sodi med legende slovenskega jadranja. Puh je prvi Slovenec, ki je slavil na Barkovljanki, in to je bilo leta 1994. Ekipa rubrike 24UR FOKUS je s Puhom in njegovo ekipo jadrala iz Slovenije v Italijo na tradicionalni sobotni regati "Go to Barcolana from Slovenia". S Puhom smo se pogovarjali o tem, kako se spominja zmage, ki se je zgodila pred tremi desetletji. Kolikokrat je sodeloval na Barkovljanki? Zakaj rad jadra?

Poleg Puha so v Trstu slavili še Mitja Kosmina z jadrnico Gaia Legend in Maxi Jeno, Igor Simčič z Esimit Europa 2 in leta 2019 Gašper Vinčec z Way of Life. Ta jadrnica je bila lani tretja, letos pa je ni bilo na startni liniji. Z Vinčecem smo se srečali na tržaški rivi, pojasnil nam je, kakšne so vrednosti največjih jadrnic, kakšen ugled in pomen ima regata Barcolana in kako on vidi desetdnevni praznik jadranja in morja. Da se Barcolana z več kot 300 spremljevalnimi dogodki spreminja in razvija, smo se prepričali na lastne oči. Nataša Valentič, ki je članica upravnega odbora Barcolane, pa nam je povedala, da si prevelikega števila jadrnic ne želijo, ker je najprej treba poskrbeti za varnost. Rekord je namreč Barkovljanka dosegla leta 2018, ko je na njej sodelovalo 2689 jadrnic.

Največji jadralski praznik pomagajo krojiti tudi zamejski Slovenci. Slovenska športna in kulturna društva ob tržaški rivi opominjajo na zamejsko tradicijo, slovensko kulturo, glasbo, jezik. Opozarjajo, da so pomemben del tržaške zgodovine, sedanjosti in prihodnosti tega mesta, kjer je jadranje doma.

Vse podrobnosti pa nocoj v 24UR FOKUS!

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (139)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Murgol
13. 10. 2024 20.25
-2
Beorchia je tak.nacionalist,ker njegova mati prostitutka je nosila domov izključno itak kruh. Vsi V vadi to vemo .
Gekla
13. 10. 2024 20.42
+2
Hvala za nov material za to osebo, kar nadaljuj!
Murgol
13. 10. 2024 20.51
-1
😂😂😂Za koga? A nisi rekel da nisi ti?
Gekla
13. 10. 2024 20.59
+2
Gekla
13. 10. 2024 21.00
+1
Murgol
13. 10. 2024 21.06
+0
Borchia,nehaj. Vsi vemo da si ti. Si vaški pijancek in zabavljač. Nobeden te ne jemlje resno. Lolek 😂
Murgol
13. 10. 2024 21.15
-1
P.s. moje ime je Križmančič in sem iz Bazovice!! Imejse lepo,dvojni lolek! 😂
Gekla
13. 10. 2024 21.16
+1
Claudio, a res nimaš več argumentov, da bi podpiral tvoje neumnosti? 😄
Murgol
13. 10. 2024 19.59
-1
Primorski dnevnik:" Medtem se v Sloveniji številni trudijo sloveniti ime in regati vztrajno pravijo Barkovljanka, čeprav je jasno, da je Barcolana v svetu uveljavljena blagovna znamka, ki jo v neobremenjenih okoljih navadno ne prevajajo«."
Gekla
13. 10. 2024 20.09
+2
To je članek izpred sedmimi leti... zakaj ne citiraš članka, ki so ga objavili dva tedna od tega? "Zveza slovenskih športnih društev v Italiji je v sodelovanju z različnimi organizacijami pripravila Slovenski pozdrav Barkovljanki, cikel prireditev, s katerimi želijo zamejski Slovenci pomagati krojiti največji jadralni praznik, ki ne privablja le ljubiteljev morja, vetra in jadranja, ampak tudi širšo publiko."
Murgol
13. 10. 2024 20.19
-1
😂😂 ni važno kaj je V enem članku študent napisal!!! Važno je to,ker secsctem vsi strinjajo!!! Medtem se v Sloveniji številni trudijo sloveniti ime in regati vztrajno pravijo Barkovljanka, čeprav je jasno, da je Barcolana v svetu uveljavljena blagovna znamka, ki jo v neobremenjenih okoljih navadno ne prevajajo«.
Murgol
13. 10. 2024 20.21
+0
P.s. tisti članek je prepisala Sanela Colarič iz medija preberi si iz Slovenije!!!?! Ahhahaxkako si se zopet osmešil!!!
Gekla
13. 10. 2024 20.40
-1
Študent 😄 Ali si sploh preveril, kdo je avtorka članka? Vsaj to, da si sedaj videl, katere neumnosti pišeš. Nadaljujemo z naslednjim člankom, isti datum, avtorjev pa je tokrat več: Virtualni in vodeni ogled po slovenskem Trstu
Gekla
13. 10. 2024 20.43
+1
Aha, torej sedaj domena primorski.eu je od časopisa iz Slovenije? 😄 Ali biš nehal se osmešit, ali ti ni dovolj?
Murgol
13. 10. 2024 20.51
-1
Preberi pika si je napisal tisti članek in Primorski ga je prepisal!!!!!! Lolek! 😂😂😂
Gekla
13. 10. 2024 21.01
+1
To pa se lepo ujema s tvojo trditvijo, da Primorski dnevnik ni nikoli uporabil te besede, kajne? 😄
Murgol
13. 10. 2024 21.05
-2
Itak da je in je tudi priznal,da je zgrešeno!!!!! Če potem posamezni "novinar" to uporabi,ne pomeni nič!!!! Zamejci smo vedno rekli Barcolana in vedno bomo. Razen pijanski nacionalisti kot si ti. Grem . Tvoja žena je čaka.
Gekla
13. 10. 2024 21.15
+1
"posamezni novinar" 😄 Nadaljujemo s članki, jih je še kar precej, upam da medtem se boš naučil uporabiti iskalni obrazec: Borut Pahor sprejel člane posadke jadrnice Way of Life, dne 28. oktobra 2019.
Murgol
13. 10. 2024 19.52
+0
Beorchia,vpiši V iskalnik Primorski dnevnik Barcolana ali Barkovljanka?. Muaahshahhaa
Gekla
13. 10. 2024 20.11
+0
Jaz sem tam našel kar precej člankov, ki omenijo Barkovljanka, kdo ve kam si dal ta iskalni niz 😄
Castrum
13. 10. 2024 19.41
+4
@murgol, italijanska imena Trieste, Gorizia, Grado, Venezia, Muggia, Monfalcone, Udine...so slevenskaTrst, Gorica, Gradež, Benetke, Milje, Tržič, Videm.....torej trdiš da jih moramo ukiniti in izgovarjati samo italijanska?
Murgol
13. 10. 2024 19.44
-2
Ne. Tukaj se gre za ime športnega dogodka katero je registriralo športno društvo.imen se ne spreminja ko so blagovne znamke!
Murgol
13. 10. 2024 19.47
-1
A misliš da kdo prevaja blagovne znamke Giro d'Italia ali Tour de France???? Ne,ker se je dela!
Castrum
13. 10. 2024 19.49
+2
@murgol, , glej, brez zamere - blodiš. Uradni naziv svetovnega nogometnega ali ostalih prvenstev je "World Cup". ateri naziv mi uporabljamo? Ali pa recimo Minhenski maraton ? Izgovarjamo v originalni ali v slovenski različici?
Castrum
13. 10. 2024 19.51
+2
Champions League je registrrirano . Po slovensko je Liga prvakov. Problem?
Castrum
13. 10. 2024 19.52
+2
Gekla
13. 10. 2024 19.53
+2
Tu ne gre samo za blagovno znamko, "barcolano" in "barkovljanka" sta oba pridevnik oz. samostalnik iz ledinskega imena! S tem, da ne znaš dokazati, da to nista, ne pomeni, da imaš prav!
Murgol
13. 10. 2024 19.54
-3
Ne. Lahko rečeš kar hočeš,a ni pravilno. Imena blagovnih znamk se ne spreminja tudi na nobene zamere.
Murgol
13. 10. 2024 19.57
-2
Noben problem . Ni pa pravilno. Jaz je delam kazina. Kazina ga dela tisti mali nacionalist zgoraj. Ne razume,da politika tukaj nima nič. On misli samo na fašiste in partizane. Njegov oče pa je bil zagrizen fašist! :)(
Gekla
13. 10. 2024 20.13
+2
A še vedno ti ni jasno, da tu ne gre za spreminjanje blagovnega imena, temveč o imenu, ki je hkrati tudi ledinsko? Ali ti moram to narisati, da boš razumel?
Gekla
13. 10. 2024 20.15
+2
@Castrum: vidiš, ko sem ti rekel, kako se izmišlja stvari o meni? 😄 @Murgol: smo že v dveh, ki ti pravimo, da delaš kažin in govoriš neumnosti. A ti ni to dovolj?
Gekla
13. 10. 2024 20.30
+2
Kar nadaljuj s tem blatenjem, poslal bom vse temu gospodu, očitno si na kakšen način prišel v stiku z njemu, seveda če se nisi tega imena izmislil kar je čisto možno. Očitno ti ni jasno, da če sem toliko navezan na slovensko ime regate, je zaradi tega, ker sem Slovenec. Ti oa s tvojimi otroki verjetno govoriš pol po slovensko, pol po italijansko, sodeč po tvojem odgovoru v drugi tvoji objavi.
Murgol
13. 10. 2024 20.52
-2
Kateremu gospodu? Borchia? A nimaš dvojno osebnost? 😂😂😂
Murgol
13. 10. 2024 20.57
-2
Ti se ne razumeš,da slovensko ime regate ne obstaja!!! Regata je Barcolana! Pika. Lolek
Gekla
13. 10. 2024 21.17
+2
Zdaj pa si se izmislil drugi priimek? 😄
Gekla
13. 10. 2024 21.18
+0
Jaz ti že celo popoldne dam dokaze, da obstaja, ti pa še vedno vztrajaš v tvojem svetu sanj 😄 Ko pa vprašam tebe za dokaze, vedno najdeš izgovor.
Murgol
13. 10. 2024 21.57
-1
Sem ti dokazal,lolek; V registru blagovnih znamk je samo BARCOLANA!!
Gekla
14. 10. 2024 08.52
Lolek, o čem govorimo že ure?? O dokazu da "barcolana" ni ledinsko ime! Claudio, koliko krat ti mora oseba ponoviti vedno iste stvari, preden jih končno dojemaš?
Murgol
13. 10. 2024 19.31
+0
RTV Slovenija: "Jadrnica Arca SGR tudi letos najboljša na Barcolani"
Murgol
13. 10. 2024 19.29
+0
Primorski dnevnik,časopis zamejskih Slovencev; pravo ime regate je Barcolana. Vsak lahko preveri tudi sedaj na spletni strani.
Gekla
13. 10. 2024 19.47
+1
In tam lahko vsakdo preveri, da na časopisu uporabljajo tudi ime Barkovljanka. Česar g. Stuparich tu zgoraj očitno ni zmožen delati.
Murgol
13. 10. 2024 19.55
-1
Ni res. A misliš da nismo pogledali? Nekje Keri lolek.
Gekla
13. 10. 2024 20.19
+0
Nisem rekel, da nisi pogledal, a da očitno ne znaš iskati. V drugem threadu ti sedaj pošiljam naslove člankov, ki si jih spregledal.
Castrum
13. 10. 2024 19.06
+3
@murgol, Barcola je ime kraja po italijansko, po slovensko je to Barkovlje. In regata se imenuje po tem kraju, zato je edino prav da se uporablja slovensko ime Barkovljanka. Gre namreč za dvojezično okolje.
Murgol
13. 10. 2024 19.12
+1
Za kraj je pravilno,da se uporablja slovensko ime! Zavrl regato ne,ker je to blagovna znamka!
Gekla
13. 10. 2024 19.13
On ne razume, kaj pomeni "ledinsko ime" in je prepričan, da to je nekaj političnega. Ne se spuščat v debato z njim, saj drugače te bo začel imenovati z italijanskim imenom in bo zato prepričan, da nisi Slovenec, tako kot je to delal meni.
Murgol
13. 10. 2024 19.21
-1
:))) Ravno obratno . Sem ze 100 krat napisala da tukaj ni nic politicnega ampak Samo ime blagovne znamke. Je prav Intel tvoj oce,ko je vednonoravil da nisi cist!
Murgol
13. 10. 2024 19.22
-1
P.s. tvoj priimek je Borchia in oce je bil Furlan. Takoj pace je. Ce se tega stamujes je to Samo tvoj problema :)
Gekla
13. 10. 2024 19.38
Si stokrat omenil da ni politično, obnašal si se pa ravno obratno, s tem, da zahtevaš, naj ne uporabljamo naših ledinskih imen. Ali res ne vidiš kaj političnega v tem? In res se ne spomniš, da sem ti stokrat jaz rekel, da ni in ne sme biti nekaj političnega, ker uporaba naših ledinskih imen je naša pravica! Dragi Claudio, nima smisla, da se izmišliš, da drugi imajo italijanska imena, ko ti sam imaš italijansko ime in poitalijančen priimek 🙂
Murgol
13. 10. 2024 19.41
A sem kje naprej šal,da naj se ne uporablja več meja kraja Barkovkje???? Kje??? In moje ime ni Claudio. Ma ti itak vemo,da nisi čistim tvoj oče pijanec je to vedno pravil.
Gekla
13. 10. 2024 19.58
Vem, da si imel težave v družini, kot se to vidi v tvojih objavah, in verjetno nisi še prebolel tega, da ti je tvoj oče dal italijansko ime, a vsaj bi lahko nehal objavljati vse tiste neumnosti na FB, ker smo že vsi siti tega.
Murgol
13. 10. 2024 18.49
+0
Na uradnem seznamu blagovnih znamk uibm je samo Barcolana. Regata z imenom Barkovkjanka je obstaja . Obstaja predmestje Trsta s imenom Barcola/Barkovkje.
Gekla
13. 10. 2024 18.58
-1
Barcolana pa je v italijanščini pridevnik ledinskega imena, izraz Barkovljanka pa uporabljamo Zamejci, slovenski lokalni časopis, nekatera društva in šolske ustanove.
Murgol
13. 10. 2024 19.01
+1
Ni res! Odpri spletno stran Primorski dnevnik in boš videl kako se reče!
Gekla
13. 10. 2024 19.14
Ali si končno iskal na Primorskem dnevniku, ali bomo na to morali še dolgo čakati?
Murgol
13. 10. 2024 19.24
Sem ti zec3 krat prilepil lepo pusr BARCOLANA! Vsaki lahko preveri. Kako sem te zooet osmesil hehee
Gekla
13. 10. 2024 19.41
Torej si iskal z nizom "barkovljanka" in si dobil tisti članek? Če je tako, veš, kaj to pomeni?
Murgol
13. 10. 2024 19.43
+1
Ne. Barkovkjanka ne obstaja,razen V tvoji prazni glavi. Vsi mediji,tudi V SLO uporabljajo pravilno,Barcolana . Lolek
Gekla
13. 10. 2024 20.07
Torej mi potrdiš, da ne znaš iskati na spletni strani PDja. Nič hudega Claudio, o tem nimaš za se sramovati, samo boljše bi bilo, da bi o tem prej povedal, da ne bi zgubili toliko časa. Dal ti bom jaz posamezne članke, da boš lahko to preveriš. Za začetek, preberi si članek o Slovenskem pozdravu Barkovljanki z dne 1. oktobra 2024, potem bova nadaljevala z drugimi članki.
Ernest Scribbler
13. 10. 2024 18.34
+1
Kraj ima res slovensko ime Barkovlje,toda prireditev to ni.
Gekla
13. 10. 2024 18.49
-1
Zamejci regato imenujemo bodisi s slovenskim kot z italijanskim imenom, saj to ime je ledinsko.
Murgol
13. 10. 2024 18.54
+1
Barkovkje je ledinsko ime! Barcolana je blagovna znamka!
Gekla
13. 10. 2024 19.00
Barcolana je tudi ledinsko ime! Zamejci pa uporabljamo Barkovljanka, ki je ledinsko ime istega kraja!
Murgol
13. 10. 2024 17.24
+1
Daniel Beorchia je Italijan ki se izdaja za Slovenca. Navaden trol!
Gekla
13. 10. 2024 18.36
-1
Jaz bi rekel, da je tu Claudio Stuparich pravi trol, ki se izdaja za Slovenca!
Murgol
13. 10. 2024 18.41
+1
Njega vprašaj. Kdo je ? Po priimku res ni Slovenec
Gekla
13. 10. 2024 18.43
-1
Murgol
13. 10. 2024 18.47
+1
Tu res nisi normalen. Razumemo zakaj je tvoj oče "šel" 😂
Gekla
13. 10. 2024 19.02
Prav ti praviš to, potem ko se izmišliš imena drugih, ki tu komentirajo 😄 Sedaj mi je jasno, zakaj na strani Slovenci v Italiji te imajo toliko za norca 😄
Murgol
13. 10. 2024 19.07
-1
Tvoj oče je bil pijanec,zato si ti tak. Očitno. :)
Gekla
13. 10. 2024 19.15
+0
Mene pa nimajo tako za norca na FB kot tebe 😄
Murgol
13. 10. 2024 17.20
+3
Barcolana je registrirana blagovna znamka. Regata z imenom Barkovkjanka NE obstaja. Naj Slovencu registrirajo ime Barkovkjanka in izpeljejo njihovo regato. Kje je problem?
Murgol
13. 10. 2024 16.25
+1
Barcolano je ustanovilo leta 1969 Italijansko društvo Societa Velica Barcola e Grignano.
Murgol
13. 10. 2024 16.19
+0
Barcolano je ustanovilo leta 1969 Italijansko društvo Societa Velica Barcola e Grignano!
Gekla
13. 10. 2024 16.57
Nosi pa ledinsko ime, ki je tudi slovensko.
Murgol
13. 10. 2024 17.04
+1
In? Barcolana je blagovna znamka! Če bi to regato ustanovili Slovenci bi bila Barkovkjanka! Barcolana je znana po svetu! A poskusimo kam it in vprašat če je kdo slišal za Barkovkjanka? :)
Gekla
13. 10. 2024 17.15
+0
Torej Barkovlje so po tvojem le italijansko mesto, v njem pa edina osnovna šola je italijanska? "Barcolana" pa NI samo blagovna znamka, ker drugače bi Italijani uporabljali drugačno besedo za "barkovljanski"! Ti par kar začni in vprašaj uredništvo Primorskega dnevnika in vprašaj jih, če je res, da niso nikoli uporabljali imena Barkovljanka, odgovor te bo verjetno presenetil :)
Murgol
13. 10. 2024 17.18
+0
Barcolana je REGISTRIRANA blagovna znamka!!! Regata z imenom Barkovkjanka NE obstaja!!? Bo sedaj končno šlo?
Gekla
13. 10. 2024 18.33
Barcolano je PRIDEVNIK ledinskega imena! In če si prepričan, da ni tako, katero besedo Italijani uporabljajo za "barkovljanski"? Bo šlo tako, ali ti moram to tudi narisati?
Murgol
13. 10. 2024 18.40
-1
A se nisi že dovolj osmešil. Poglej V register blagovnih znamk; BARCOLANA! Vem da trpis,a tako pač je 😂
Gekla
13. 10. 2024 18.45
Ponovim vprašanje (že desetič): katero besedo Italijani uporabljajo za "barkovljanski". Ti ni treba se sramovati, če odgovora ne znaš :)
Gekla
13. 10. 2024 19.07
Ti nisi gladek, prav v tem, da je "barcolana" ledinsko ime, je dokaz, da vse to spada k temu. Si res prepričan, da ni ledinsko ime? Dokaži in povej, kako se v italijanščini glasi pridevnik ledinskega imena Barcola! P.s. kakšno neumnost si pisal pred parimi dnevi na Slovenci v Italiji, da so ti jo takoj izbrisali?
Murgol
13. 10. 2024 19.25
Ti res nisi normale. Sem 100 krat napisala da BarcolaBarkovkhe je lefinsko ine!!! Lokek. BARCOLANA he blagovna znamka.
Gekla
13. 10. 2024 19.44
"Normale"? Kakšen lep slovenski izraz 😄 Jaz sem ti stokrat vprašal za dokaz, da "barcolana" je samo blagovna znamka in ni ledinsko ime, kdaj boš končno dokazal, Claudio?
juventina10
13. 10. 2024 16.17
+1
barkovljanka, v ozadju pa Piran in piranski zaliv.
Gekla
13. 10. 2024 15.56
+2
Hvala uredništvu, da v članku uporabljate slovensko ime regate, kot tako delamo tudi Tržačani.
Murgol
13. 10. 2024 16.17
+3
Ma ni res!!! Zamejci od vedno rečemo Barcolana!! Samo na stran Primorskega Dnevnika pojdi pogledat!!
Gekla
13. 10. 2024 17.00
+0
Tudi jaz sem Zamejc, pri nas pa ga imenujemo bodisi Barkovljanka. Pojdi pogledat v Primorskem dnevniku, kako imenujejo pobude za regato s strani Zsšdi-ja ali krožka Foto Trst 80, ali pa kako ga imenujejo nekateri vrtci na Tržaškem.
Murgol
13. 10. 2024 17.02
+2
:))) komaj bil on prebral vsaj 10 krat Barcolana!! Sem zamejec ,star 62 in nikoli a prav nikoli nismo tukaj rekli Barkovkjanka. Nobeden in nikoli.
Gekla
13. 10. 2024 17.18
-1
Jaz sem ti že leta prej ponovil, da osebno uporabljam ime Barkovljanka, da isto dela tudi Zsšdi, Foto Trst 80, nekateri vrtci in šole in še drugi. To, da sovražiš nas, ker uporabljamo ime, ki ti ni po godu, te ne opravičuje, da širiš laži o nas!
Murgol
13. 10. 2024 17.21
-2
:)) Beorchia,ti sploh niso Slovenec,kot prvo. Kot drugo,politika nima tukaj NIC! Regata z imenom Barkovkjanka NE obstaja! Zato Primorski ni nikoli več tega imena napisal!
Gekla
13. 10. 2024 18.29
-1
Ti moraš sploh še dokazati, da si Slovenec, saj s tvojim maščevanjem proti slovenskim LEDINSKIM imenom. Kako lahko meni rečeš, da politika nima zveze s tem, ko pa sam iz političnih razlogov nočeš, da zamejci uporabljamo naša ledinska imena? Regata z imenom Barkovljanka OBSTAJA! To, da nočeš, da obstaja, je samo tvoj problem, ni naš! Tvojo izjavo o Primorskem dnevniku je dokaz, da našega časopisa sploh ne bereš! Ko le vsaj poskusil iskati to besedo v časopisu, da bi preveril, ali imam prav ali ne...
Murgol
13. 10. 2024 18.37
+1
Kje??? NE obstaja!!!! Poglej V register registriranih blagovnih znamk; ne obstaja!!!! Axae nisi že dovolj osmešil?
Murgol
13. 10. 2024 18.39
+1
P.s. na Primorski sem naročen ko te tvoj Italijanski oče ni niti se naredil. Iz današnjega Primorskega:"Barcolana 56: zmagala Arca SGR, 2. Prosecco Shockwave, 4. Woodpecker z Jano Germani (v živo)"
Murgol
13. 10. 2024 18.43
On vidiš da nimaš pojma kaj pišeš? Barkovkje je ledinsko ime in nobeden nima nič proti temu. Lolek Beorchia.😂
Gekla
13. 10. 2024 18.45
Kje? Poišči ga! Ali veš, kako se to dela?
Gekla
13. 10. 2024 18.47
To je še slabše, celi naročen si nanj, a še vedno ga ne znaš dobro prebrati! Ali tega ti ni naučil tvoj oče s poitalijančenim imenom?
Gekla
13. 10. 2024 18.52
Seveda, saj do sedaj se nisi nikoli pritoževal, da "barcolana" ni ledinsko ime! Ali si vedno imel težave s spominom, ali pa ti je to prišlo v zadnjih letih, dragi Stuparich?
Murgol
13. 10. 2024 18.53
Niti ne.imam čisti Slovenski priimek celo z šumnikom :) A ti znaš Bart? Kaj tukaj piše? "Barcolana 56: zmagala Arca SGR, 2. Prosecco Shockwave, 4. Woodpecker z Jano Germani (v živo)"
Gekla
13. 10. 2024 19.10
Imaš poitalijančen priimek, ime pa je popolnoma italijanski, zato si lahko samo tiho. Si medtem iskal na Primorskem dnevniku in preveril, če moja izjava drži? Seveda, če to znaš delati.
Gekla
13. 10. 2024 19.16
Claudio Stuparich, res zelo slovensko ime 😄
Murgol
13. 10. 2024 19.42
Bo zanimivo ko bom sedaj poiskal te O osebo in mu povedal,da ga javno blatis. 😂
Gekla
13. 10. 2024 20.21
Tudi jaz bom obvestil tega Beorchia in ga obvestil, kako blatiš njega in njegovega očeta 😄 To bo zanimivo!
Marinanjo
13. 10. 2024 15.30
+3
York
13. 10. 2024 14.14
+6
Obisk Barkovljanke je vedno posebno doživetje. Ohranjajmo sloveska imena krajev in s tem izvirno ime regate. Štart je v Barkovljah in zaključek v Trstu. Od tu ime regate. Lahko pa rečete regata od Barcole do Trieste. Vam bo Melonijeva dala lupča na lička.
Gekla
13. 10. 2024 15.52
+2
Med drugim, nobenemu pri nas v Trstu ne bi prišlo na misel, da bi npr. šolo ali društvo imenoval kot "barcolanski".
Murgol
13. 10. 2024 16.38
+0
Nima nobene veze kar si napisal! Barcolana je blagovna znamka in jo je ustanovilo Italijansko društvo leta 1958! Politika nima NIC pri temu. Samo V Sloveniji vidite povsod fašiste in partizane. Mi zamejci ne!
Gekla
13. 10. 2024 17.05
-1
To, kar si napisal nima zveze! Barkovljanka NI in NIKOLI bila le blagovna znamka! Politika pa NE SME se vmešavati v pravico uporabe naših ledinskih imen! Kje pa živiš v Trstu, da niti ne vidiš, kako ga drugi Tržačani imenujemo?
Murgol
13. 10. 2024 17.09
+1
Nobeden se ne umesava V uporabo imen!! Da,sem Tržačan. S razliko od tebe; tvoj oče je bil Furlan!!
Gekla
13. 10. 2024 17.19
+1
Da vidimo, koliko Slovenec si: ali imaš otroke?
Murgol
13. 10. 2024 17.22
-1
Imam oba s Slovenskim imenom. Kaj sedaj? Beorchia! Ahahaha
Gekla
13. 10. 2024 18.09
+1
V katerem jeziku pa se pogovarjaš z njimi?
Murgol
13. 10. 2024 18.36
Gekla
13. 10. 2024 18.38
+1
Ali vedno? Ko uporabljajo italijanski izraz, ker ne poznajo slovenskega, ali jima poveš, kako se to reče po našem?
Murgol
13. 10. 2024 18.44
+0
Ma V kaj se spuščas? A res nimaš več argumentov? 😂😂
Gekla
13. 10. 2024 18.55
+0
Preveriti hočem, če si res Slovenec, če že moraš ti odločati o moji narodni pripadnosti :) Torej, ali pomagaš/si pomagal tvojim otrokom pri usvajanju našega jezika?
Murgol
13. 10. 2024 19.02
-1
To ni tvoja stvar lolek. Tebi naj razlagam kako vzgajamo moje otroke? :)))))raje glej tvojega pijančka očeta kako te je vzgajal.
Gekla
13. 10. 2024 19.18
+1
Zakaj pa potem je tvoja stvar moja narodna pripadnost? S tem, da mi nisi odgovoril, mi potrdi, da si pri tem manj Slovenec od mene. Drugo vprašanje, ali doma slediš slovenskim programom?
juventina10
13. 10. 2024 13.54
+0
barca-ladja...no pa dajte potem prevest v ladjeljanka.
proofreader
13. 10. 2024 13.58
+4
proofreader
13. 10. 2024 13.59
+3
Zvestó srce in delavno ročico za doto, ki je nima miljonarka, bi bil dobil z izvoljeno devico; mi mirno plavala bi moja barka, pred ognjam dom, pred točo mi pšenico bi bližnji sosed vároval - svet' Marka.
Gekla
13. 10. 2024 15.53
+2
Pri nas vse, kar zadeva našo vas, je vedno barkovljansko, nikoli pa "barcolansko".
Murgol
13. 10. 2024 17.10
Nibresm nikoli. Zamejci smo vedno rekli Barcolana. Ekstremisti kot si ti...to je pa drugo. Zaradi takih kot si ti,smo zamejci vedno imeli probleme. Beorchia.
Gekla
13. 10. 2024 18.08
Nikoli? Torej ti imenuješ šolo v Barkovljah "šola barcolana"? Ali pa "društvo barcolano"? Ker če je tako, vedi, da si edini, ki to dela. Zamejci velikokrat ga imenujemo tudi Barkovljanka, to pa je dejstvo, ki ga ne boš mogel nikoli zanikati. Drugim rečeš, da so ekstremisti, medtem ko sam ti ukažeš drugim someščanom, naj uporabljajo ime, ki ti je bolj všeč. Ali se ne zaveš, da ti sam se obnašaš kot ekstremist in da si tu oseba, ki povzroča probleme? Ker pa ti je tako všeč se vbadati v zasebnem življenju drugih: ali si morda Claudio Stuparich? Vse tvoje objave so v istem njegovem slogu in napadalskem/sovražnem načinu pisanja.
Murgol
13. 10. 2024 18.35
Vse kar si napisal Nina NOBENE veze z imenom blagovne znamke 😂😂😂 p.s. Štupariča pa res ne poznam.
Gekla
13. 10. 2024 18.42
Saj oba dobro veva, da to ni samo blagovna znamka, zato gotovo si opazil, da govoriš neumnosti :) p.s. jaz ne vem, kdo naj bi bil tale Beorcia...
proofreader
13. 10. 2024 13.53
+7
Barkovljanka je v redu, tako kot Porečanka za Parenzano.
SlobodaNE
13. 10. 2024 13.38
+4
kera dobra regata ampak tm nimaš kej delat