Črna kronika

Z nožem pokončal podivjanega psa

Slovenj Gradec, 08. 05. 2009 13.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Doberman iz zavetišča je pri Slovenj Gradcu napadel 62-letno lastnico. S podivjanim psom se je najprej spopadel njen sin, ki mu ni bil kos. Kalvarijo je končal njen vnuk, ki je žival pokončal z nožem.

Do napada psa je prišlo v idilični vasici Troblje.
Do napada psa je prišlo v idilični vasici Troblje. FOTO: Jani Dolinšek

Včeraj ob 20.15 so slovenjgraške policiste obvestili o napadu psa. V okolici Slovenj Gradca, natančneje v Trobljah, je enoletni doberman napadel 62-letno lastnico, ki se je z njim igrala na domačem dvorišču.

Pes, ki ga je pred štirimi meseci vzela iz zavetišča, je ni videl dva tedna. Po igranju se je želela vrniti v hišo. Sklonila se je, da bi se sezula, takrat pa je pes zarenčal in napadel. Najprej jo je ugriznil v lice in ustnico, nato pa še v nadlahtnico leve roke, s katero si je skušala zavarovati obraz. Bliskovito se je obrnila stran, doberman pa jo je vseskozi grizel.

Takrat je iz hiše pridrvel sin, ki je slišal kričanje. Sprva je skušal žival prijeti, vendar je pes napadel še njega. Ugriznil ga je v desno dlan. Ker ugriza ni sprostil, je iz hiše pritekel še njegov mladoletni sin in vnuk 62-letnice. Oborožen z nožem je psa večkrat zabodel. Takrat je bilo kalvarije konec – žival je poginila.

Zaradi hudih poškodb pristala na urgenci

Lastnico so z reševalnim vozilom odpeljali v slovenjgraško bolnišnico, kjer je dežurni kirurg ugotovil, da je utrpela hude poškodbe, in sicer raztrganino levega lica in več ugrizov po telesu. Zaradi hudih ran so jo prepeljali na mariborsko urgenco. Zdravniki so oskrbeli tudi njenega sina z lažjo telesno poškodbo dlani.

O dogodku so obvestili tudi veterinarskega inšpektorja, ki bo pregledal tkiva in preveril, ali je bil pes bolan. Policisti pa bodo o dogodku poročali slovenjgraškim tožilcem.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (168)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

anjaR88
11. 05. 2009 13.11
Kdor ima psa, mora znati spravit psa dol s človeka, kadar ta histerično napada. Pes je bil mlad, dozorijo pa pri cca 4 letih. Šolanje? Je bilo najbrž zgrešeno na celi črti po sistem rukni-cukni. To kar se je dogajalo tam 4 mesece je skoraj 100% botrovalo temu kar se je zgodilo. In takim ljudem jaz nikoli več ne bi zaupala nikakršnega psa. Ko so dobili psa bi morali TAKOJ v malo šolo. In tam kjer znajo delati s psi-pa četudi je 60km stran! Kaj bi jaz naredila-najbrž ima vsaka hiša vodo? Psa primeš, in poliješ z vodo, in ker ima zalite nosnice mora odpreti gobec,da zadiha, takrat dvigneš psa in potegneš stran, hkrati pa čez gobec nagobčnik ali pa improviziraš s kako vrvico. Pa to je ja logično. Ni pa normalno da psa VEČKRAT zabodeš? To ni normalna reakcija. Potem se pa prevprašaš o svoji (ne)sposobnosti, neznanju in pouščeš strokovno pomoč zate in za psa. In v takem primeru ne skačeš pokroškem mpak se napokaš v avto in v LJ k Sabini Starihi Pipan ali pa k Martinu Simončiču...Še bi se našel kdo, a ne na koroškem.
din-dam
11. 05. 2009 08.28
za dea deo "dimdam ce pravis da si svoje lovske pse tako popolno zdresiral brez prisile se lazes" TAKO JE dea dea. Nobene prisile!!!!!. Je bila pa prisotna doslednost . To pa ni prisila!!! ampak pravilna motivacija psa. Pes je čuteče živo bitje. taka vzgoja kot jo navajaš ti dea dea z batinami. pa pripelje do tega da ti eno leto star pes kot je npr bil tale mešanec z dobermanom( vem iz zanesljivih virov da pes ni bil rodovniški) skoči v glavo. S svojimi tditvami si zrela za odvzem živali. Taki z mišljenjem kot je tvoje, delajo agresivne pse.
keramicar2
11. 05. 2009 08.14
eden je omenil te križane napadalne pasme rotweiller,pitbull..itd moje mnenje je in mislim da je nekje tudi pisalo da si take agresivne pse nabavljajo slabiči,psihično uravnovešen človek je lahko čisto zadovoljen z majhno čivavo.
maculja
10. 05. 2009 17.47
Divje živali so divje živali. Pes, domača mačka, krava, ovca ... so živali, ki so produkt stoletnega, celo tisočletnega človekovega vpliva, reje, selekcije, izbire lastnosti ... in se jim ne more reči divje ... prirejene so za človeka in tisto funkcijo, ki naj bi jo v njegovem življenju zasedale. Če taka žival ostane brez lastnika in je dalj časa prepuščena sama sebi seveda ni socializirana in podivja, vendar pa to za večino domačih živali ne velja. Poleg tega pa me zanima koliko ljudi, ki tu govori o pasmah psov za borbe sploh ve, zakaj so bile te pasme dejansko vzrejene in zakaj je recimo pri pitt bullu zraven beseda bull, ali pa recimo zakaj je pri buldogu. In ne prvotni namen reje niso bile pasje borbe temveč veliko bolj praktično opravilo, pa čeprav so jih potem ravno zaradi lastnosti, da ko zagrabijo ne spustijo začeli množično uporabljati v pasjih borbah, ki so bile takrat del vsakdana in zabave. Danes, pa čeprav so daleč od izkoreninjenja, so zakonsko prepovedane in njihovo prirejanje daleč od obsega v preteklosti. To da se dva psa stepeta in okoljeta v parku niso pasje borbe. Kot tudi ni res, da psa ne moreš prevzgojiti. Seveda so psi, ki so z leti postali preagresivni, recimo prav tisti, ki jih dejansko vzrejajo za borbe, ali pa takšni brez zadostnega stika z ostalimi živalmi in ljudmi (razni ketnarji in čuvaji).So psi ki so agresivni do specifičnih skupin, recimo ne marajo drugih psov, ne marajo mačk, otrok, debelih ljudi (dejanski primer), pa to še ne pomeni, da so za odstrel. So pa tudi psi, agresivni prav zaradi svojega lastnika in napačne vzgoje. Če takšnega psa dobimo še dovolj mladega in mu pokažemo, da obstaja tudi drugačno življenje, lahko tudi on postane prav vzoren družabnik (tudi dejanski primer, pes, ki je ugriznil svojega prvega lastnika in renčal na celo družino, se zaganjal vanje, sedaj pri novem lastniku že 5 let živi brez incidenta pri družini v Zeleni jami). Je pa res, da je vedno potrebno spoštovati psa in vedeti kaj se sme in česa ne. 50 kg pes res ni plišast medvedek (čeprav zaradi tega ni nujno nevaren, pa je od staršev neodgovorno da recimo otroka pustijo brez nadzora samega s katerimkoli psom), majhni psi niso prijazni samo zato ker so majhni (pravzaprav, če že potem ravno obratno), veliki psi so močni in jih je teže fizično obvladati, hrt ne more vleči sani in aljaški malamut ne more v zajčjo duplino. Psa ali katerokoli žival vedno nabavimo, ko smo absolutno prepričani v kaj se spuščamo in smo na to pripravljeni in ustrezno poučeni.
vesna1be
10. 05. 2009 14.56
mah ljudje so budale, ne morš prevzgojit psa, k je nor in je že par ljudi ugriznil.... pa ne morš met namest plišastega medvedka 50kg žival, ki je v bistvu živo orožje... Če živali ne spoštuješ boš najebu... Res ne štekam tistih, ki mislijo, da jih njihov "buci" pa ne bi nikol poškodoval... Žval je žval in to divja...
pre_mar@hotmail.com
10. 05. 2009 11.05
gozdar1 je še eno stvar omenil, ki sem jo sam pozabil: vedno me zgrozi, ko neka nonica od 40kg pelje na sprehod (verjetno sinovega, razen, če ni tudi sama usekana) pitbula ali podobno mrcino. Ogromno je tudi primerov, ko pes na vrvici nekoga napade ali drugega psa, pa ga lastnik jasno ne fizično ne kakorkoli drugače ni v stanju obvladat. Sem pa že zdavnaj obupal, da bodo nekateri razumeli osnovno razliko, zakaj je legalno možno imeti malokalibrsko pokalico za samoobrambo, ne pa npr. bazooke ali pa mitraljeza.
gozdar1
10. 05. 2009 08.36
Ne razumem zakaj si ljudje omislijo (sploh 60 letne babice) psa , ki je vecji in tezji kot oni sami. Ce potrebujejo druzbo naj si omislijo psa katerega jim ne bo problepma obvladati. Isto velja za ljudi, ki stanujejo po blokih in jih za po vrhu po cele dneve ni doma ter posledicno ouscajo psa samega doma in se pri tem se imajo za velike ljubitekje zivali (pa seveda to niso) a pri samimucijo zivali.
wish-mistress@hotmail.com
10. 05. 2009 03.46
milan777, ti bi bil pa za gladiatorsko borbo primeren
milan777@mail386.com
09. 05. 2009 23.28
Zakaj sploh vzrejajo te smotane pasme,ki so samo za pasje borbe. Doberman ,Pitbul,Rotvailer.............
kritika@email.si
09. 05. 2009 22.10
Zdaj filozofirati in ugotavljati nešteto možnosti zakaj je pes napadel ni stvar nas posameznikov laikov, ampak strokovnjakov. In naj oni sedaj to raziskujejo in ugotavljajo. NA NAS LJUDEH PA JE, DA SMO SKRBIMO ZA NAŠE ŽIVALI IN SMO DO NJIH ODGOVORNI KOT TUDI DO SOLJUDI! Konkretno, imeti pse na vrvici, pobirati iztrebke za njimi in jim nuditi vse pogoje za normalno življenje. Nenazadnje tako piše v zakonu in ta je zato, da se spoštuje.
djdj
09. 05. 2009 21.29
maculja
09. 05. 2009 18.43
Nikakor pa s svojimi komentarji nočem napadati družine, predvsem vnuka in babice. Povod je verjetno bil nesrečen gib (mogoče se je gospa sklonila preblizu psa, ali pa celo čezenj in je to nagonsko vzel kot grožnjo) in vnuk je storil, kar je v tistem trenutku lahko, da bi rešil babico. Moja jeza je namenjena vsem, ki tudi osnovnih dejstev nimajo "poštimanih" in pa medijem, ki objavljajo samo zgodbe tako imenovanih nevarnih pasem. S tem ne počnejo drugega, kot spodbujajo ljudi, ki si želijo psa zaradi tega, da izgledajo nevarni in se počutijo močne, da si nabavijo psa, omenjenih pasem in ga potem vzgajajo v tej smeri.
maculja
09. 05. 2009 18.32
Aja pozabila - glede starosti in pasemskih psov - čistokrven pes je samo pes z rodovnikom, da vemo iz česa tu izhajamo, glede ostalih "čistokrvnežev" beri spodaj. Dadea pravi, da je pri čistokrvnih psih glede starosti drugače kot pri mešancih. Nekatere pasme prav gotovo, angleški buldog recimo lahko že precej zgodaj pogine zaradi zdravstvenih problemov, večinoma povezanih z dihali. Drugače pa takole. Sosed ima 11 let starega čištokrvnega nemškega ovčarja. Pri kolegu imajo 5 dog (halekink) in najstarejša med njimi ima 10 let, pa nič ne kaže, da ne bo dočakala še vsaj dveh dodatnih, naš domači pes iz moje mladosti, kraški ovčar, prav tako čistokrven je dočakal skoraj 12 let, mešanček iz istega časa pa 13, ptičar kolegice iz službe 11 let, pittbull bratranca mojega partnerja 11 let ... torej imamo vsi samo srečo ali kako? Kaj pa vaše mačke, ki jih imate, da miši lovijo, verjetno dočakajo častitljivo starost čez 5 let Pes je bil od samega začetka vzgajan zato, da dela družbo človeku. Prvi ljudje niso stanovali vedno na istem mestu. prednike psov so zdobačili, da so jim pomagali opri lovu in pa zato, da so jim delali družo, ker parcel, ki bi jih pazili ni bilo. Psi so spali z njimi, ker je to pomenilo dodaten vir toplote. In večina pasem vzgojenih kasneje, je bila vzgojenih ali za družbo človeku (od pekinezerja, ki lahko verjetno zelo uspešno čuva parcelo, do kraljevega pudlja, ki je ogromen pes, pa dvomim, da bi vam čuval parcelo) ali pa pomoč - recimo vlečni psi (vedno v skupini z enim, ki je vodja, ovčarski psi, ki ovce čuvajo zato, ker jih sprejmejo za svoj trop ipd.. Bili so vzgojeni zato, da so pomagali pri lovu, ali pa recimo kot dalmatinci, ki so izpod koles kočij odganjali druge živali. Prosim napišite, katera je tista pasma, ki je bila vzgojena in je v njenih genih čuvanje parcele?
cfcsg
09. 05. 2009 18.21
Me prav zanima, kaj bi vi naredli ce bi vam pes skakal po babici ? sodec po komentarjih bi stisnal ... in opazovali , vnuk ki ga sam dobro poznam je pa mel jajce in resil babici zivljenje . Kolk js vem je bil pes v šoli , bil je poslusen in se je celo bal tujih ljudi:::::: vrjetno pa nasilje psa izhaja iz zavetisca,tam se pa je lahk znasel ker je bil pretepen ali kaj podobnega:............ ne morm pa verjet enim komentarjem ki mislijo da bi morali biti kaznovani ker so resili zivljenje eni osebi: zgleda je pes vec vreden ko clovekovo zivljenje?
lepota in zdravje
09. 05. 2009 18.17
Kakršen gospodar, takšna žival
maculja
09. 05. 2009 18.03
Veliko psov (tudi moj) je vzgajanih samo s pozitivno motivacijo, pa točno vedo, kdo je gospodar, in ubogajo celo bolje, ker si tega tudi dejansko želijo (saj vedo, da jih čaka nekaj dobrega). večina ljudi, pač ne obvlada treninga s pozitivno motivacijo in ker je laže kaznovati pač počnejo to. Psi, ki so vzgajani s kaznijo in prisilo, so samo bolj natravmirani. Velja isto za vse pasme, itak so pa najbolj problematična pasma za vzgojo terierji, ker so najbolj svojeglavi in imajo največ energije in ne rotveilerji in bulli. Kot že rečeno, poznam dva stafforda, vzgojena s pozitivno motivacijo (različnih lastnikov), oba neporblematična in zelo dobro vesta kdo je gospodar. Glede rodovniških in nerodovniških psov pa tole. Z agresijo nima veze. Njavečji šampion bo ob agresivnem lastniku agresiven in mešanec med mešancem in mešancem ob odgovornem lastniku ovčka. Glede bolezni se pa ne strinjam (pa imam sama mešanca, da ne bo pomote) Če imata oba starša vzrejno dovoljenje, pomeni, da sta sama brez prirojenih napak in bolezni, zato je verjetnost, da jih preneseta na potomce majhna. Če domnevna čistokrvna starša sicer imata rodovnik, ne pa tudi vzrejnega dovoljenja pomeni, vsaj v večini primerov, da je z njima nekje nekaj narobe (če pa prav nič drugega, pa nimamo zagotovila, da z njima ni nič narobe) in verjetnost, da se njune napake prenesejo na potomce s tem zelo, zelo strmo zraste. Tudi pri ljudeh preverjajo bolezensko zgodovino družine tako psihične bolezni kot fizične so lahko dedne, ali pa se s tem, da je bolezen v družini poveča možnost, da se pojavi pri potomcih. Enako velja za pse. In ne, dandanes ne veja več, da če je leglo preveliko, ne dobijo rodovnika. Če imata starša vzrejno dovoljenje, ga dobi prav vsak psiček v leglu, pa četudi jih je 13, tako, da naj vas ne "farbajo" s tem. Za zgornjega psa nikjer ne piše ali je bil rodovniški ali ne. Tudi v zavetiščih se znajdejo rodovniški psi, tako da bi lahko bil, čeprav je bolj verjetno, da rodovnika ni imel in je torej bil mešanec, kar pa nikakor ni razlog za agresijo. Še vedno pa ni prav, da se blati pasmo, kar mediji vztrajno počno. Se pa strinjam z etano(m?), da v taki situaciji verjetno ne izbiraš sredstev. z naslednjo izjavo se pa ne strinjam: Pri starejših psih, ki jih vzameš v dom pač ne veš kaj dobiš, ker ne veš kaj je pes dal skozi življenje. Če zavetišče deluje tako kot mora, potem psa zadržijo toliko časa, da so o njem prepričani (ga dodatno socializirajo, poznajo njegov značaj, včasih celo njegovo zgodovino...) preden ga oddajo . Prav tako preverijo lastnika, da ustvarijo dobre "pare". Žal pa mnoga zavetišča preveč poskušajo ustreči možnim posvojiteljem kot pa živalim, za katere naj bi poskrbeli. In potem se dejansko zgodi to, kar pravi izjava s katero se ne strinjam. Tako, da očitno se v primeru takšnega zavetišča, vseeno strinjam :D
Mrkichelo
09. 05. 2009 16.37
+1
svaka čast mladoletniku...lahk bi se končalo ZELO tragično
etano
09. 05. 2009 16.28
Jaz mislim, da je za vse kriva napačna vzgoja. Bog vedi, kaj se je dogajalo ta dva tedna, ko lastnice ni blo. Kdo je mel psa, kako je ravnal z njim? Pes je bil še zlo mlad in z zanemarjanjem zlahka podivja, še posebej če ma kaj "divje krvi" v smislu, da je pasme, ki je že po naravi malo agresivnejša. Pes jo je napadel zmotno in ga ne mormo krivit. Je pač žival, ki posluša svoje nagone - tokrat so ga premagali in v takem primeru dam vnuku čisto prav, da je uporabil orožje, ker si lahko predstavljam, da se je vse dogajalo zlo hitro, da ni blo časa za moraliziranje, pač pa reševanje. Če ga ne bi ustavil, bi lahko pogrizel še njega. Že tako bo gospa iznakažena... Razumem dejanje in kdo ve, če ne bi sama v takem primeru podobno reagirala. Če se gre za življenje in smrt, pol ne izbiraš sredstev. Razprava o čistokrvnosti se mi pa zdi čist neplodna, ker nimaš čist nobene garancije, da čistokrven pes ne bo agresiven in da ne bo bolan. Vsakega psa je potrebno vozit na redne preglede, cepljenja, vzdrževat higieno in ga šolat, pa dobiš takega ljubljenčka, kot si ga želiš. Brez tega je lahko tudi še najbolj čistokrven pes nevaren. Tko da je ta razprava brezplodna.
aloalo
09. 05. 2009 13.51
Ja kaj pa ces, edino to je bla resitev
kelllevra@gmail.com
09. 05. 2009 13.12
anjaR88 s tabo se strinjam v prvih dveh točkih, nikakor pa ne v tretji. Ali je pes rodovniški ali pa ne, je njegov odnos odvisen od okolja in človeka pri katerem živi. Je lahko nevem kakšen prvak z naslovi itd, pa je lahko še vedno "zmešan" če ima zmešanga lastnika. Pri starejših psih, ki jih vzameš v dom pač ne veš kaj dobiš, ker ne veš kaj je pes dal skozi življenje.