Črna kronika

Z 226 kilometri na uro po gorenjski avtocesti

Kranj, 18. 10. 2017 11.38 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Gorenjski policisti so pri Kranju ujeli nemškega dirkača, ki je na avtocesti namesto 130 kilometrov na uro vozil za več kot 90 kilometrov na uro prehitro. Dobil je globo in kazenske točke.

Gorenjski  prometni policisti so danes ponoči na avtocesti ustavili voznika osebnega avtomobila, ki je na relaciji Torovo –  Kranj  zahod  vozil  s  hitrostjo  226  kilometrov na uro. Nemškega državljana so v prekrškovnem postopku oglobili za 1200 evrov, dobil pa je tudi devet kazenskih točk.

Sredi septembra v nekaj urah skoraj 50 voznikov, ki so prekoračili hitrost za najmanj 20 kilometrov na uro

Ko so gorenjski prometni policisti pred dobrim mesecem na gorenjski avtocesti med Brnikom in cestninsko postajo Torovo izvedli nekajurni nadzor nad hitrostjo vožnje motornih vozil, so ugotovili 49 voznikov, ki so na odseku z omejitvijo 130 kilometrov na uro vozili 150 kilometrov na uro ali več. Najvišja izmerjena hitrost je bila 183 kilometrov na uro.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (89)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

murate
18. 10. 2017 22.28
+11
članki kot je ta so vsi na nivoju kure in jajca.Nihče ne ve kdo je bil prej.Dejstvo je da hitrost še nikoli ni bila razlog za prometno nesrečo.Razlogi so premajhna varnostna razdalja,precenjene vozniške sposobnosti,nezbrana vožnja,alkohol,zdravila,neispravno vozilo ,pa še in še.Sama hitrost ni nikoli razlog za prometno nesrečo,vedno je kombinacija,ki privede do prometne nesreče.Se pravi policija trdi ,če vozim 20 km manj kot je dovoljena hitrost nikoli ne bom imel prometne nesreče.Ni pomembno sem pijan za volanom,vozim pozimi letne gume brez profila,samo da vozim počasi???Vse se gre samo zato,da so našli varijanto kako se državljane krade in to tako,da so ljudje tega še veseli,vsaj tako ugotovim iz komentarjev,ki so milo rečeni žalostni,Kazen je glede na težo prekrška veliko veliko prevelika. 200 na uro gre skoraj vsak malo boljši avto...
gasper111
22. 10. 2017 21.29
-2
... kakšna logika je pa to. Če bi to kar si napisal držalo potem recimo dirkači na GP-ju in F1 ne bi imeli nikoli nesreče. Razen, če po tvojem mnenju ne vozijo pod vplivom alkohola, zdravil, imajo pomanjkljive vozniške sposobnosti ali se vozijo celo z neizpravnim vozilom in ne vem katere neumnosti vse si še naštel. Kdo sploh govori o tem koliko gre kakšen avto? Splošna omejitev na AC je 130 in to je to - nobene strašne znanosti ni tukaj. Uporabljaj glavo še za kaj drugega kot zgolj za ušesa nositi.
omronm41
18. 10. 2017 21.50
+15
To je za vse ki pametujete ( BRUSILEC ) in ostali: Klasična Slovenska mentaliteta. Ko se pelješ 140 po prehitevalnem pasu in se ti od zadaj nekdo hitreje približuje, raje težiš in pametuješ namesto da bi se odmaknil da se hitrejši normalno odpelje naprej. Lej če nekdo želi peljati 160 ali 170 naj se pač pelje. Saj bo on dobil kazen če ga dobi radar. Kaj ste vi da se boste šli policaja in zanalašč peljete počasneje in si govorite: saj gremo 140, kam se vam mudi.
5enun
18. 10. 2017 21.57
+7
Zagotovo spadaš med tiste objestneže, ki se po avtocesti peljejo 150 km/h in več. Sori, ampak če se mi nekdo na prehitevalnem pasu, pa vozim skoraj 140 skoraj prebije na avto in mi začne blenadati, mu bom zatrobil. Pa ne, da se grem policaja, ampak ker me ogroža še preden imam možnost zapeljati nazaj na desni pas. In takih dripcev je ogromno.
brusilec
19. 10. 2017 08.13
+4
omronm41... lej, skoraj ga ni voznika ki bi se vsakič odmaknil desno, kot jaz.. nisem jst tisti voznik ki je skoz na levi.. vedno pogledam da imam desnega voznika v zadnjem špeglu in se odmaknem.. ti objestneži pa pridivjajo, pridejo 1m za rit pa čeprav imaš ti na desni tri avtomobile ki so nateptani skupaj.. in se nimaš kam odmakniti. kot voznik imam svoje napake, nisem pa bolnik ki bi veddno vozil po levi..
Infraping
18. 10. 2017 19.05
-3
FAUSTOS1
18. 10. 2017 18.38
+14
v nemčiji je to dovoljeno-a ni nič več nesreč kot pri nas
oježeš
18. 10. 2017 22.03
+3
Si pa pozabil, na mentaliteto ljudi v Nemčiji in porazno v Sloveniji.
damirg@email.si
18. 10. 2017 18.38
-7
očitno moram zmanjšat hitrost da pridem na 24 kur... res ne vem kva je to tazga če ti avto potegne iz 150 na 250 v 8 sekundah.
Brakedirt
18. 10. 2017 19.44
+2
ssbobo
18. 10. 2017 20.04
+4
Kwa je pa to kej takega če maš ti avto k ti tok potegne...... bi rekel da ti ostale stvari negredo tako hitro
Supervillain
18. 10. 2017 18.07
-10
To so nori in nenormalni vozniki,ki jim ni pomoči.Lp
bgko
18. 10. 2017 18.32
+13
Čisto odvisno od avtomobila. Precej je takih, ki je pri tej hitrosti bolj odzivnih in vodljivih, kot tvoj podrt Saxo, ki sploh čez tehničnega ne bi smel.
damirg@email.si
18. 10. 2017 18.39
+12
Brakedirt
18. 10. 2017 19.15
+7
vidim tukaj v nemciji take s slo tablico ki se cjazijo med tovornjaki
number46
18. 10. 2017 16.17
+5
German pozabil, da ni v Nemčji, Švica je stroga država ni zahjebancije.
detect
18. 10. 2017 15.53
+7
kazni bi morali dosojati po višini dohodka.višjega imaš več plačaš.
nebvedu
18. 10. 2017 16.17
+25
odlično. Imaš SP, doma imaš vilo s 15 sobami, voziš poršeja, plačo si pa nakazuješ minimalno in delaš prekrške kr po vrsti, saj boš itak najmanj plačal. Manj boš plačal, kot nekdo, ki ima službo in zasluži 1000 evrov na mesec in se vozi z 10 let starim cliotom.
detect
18. 10. 2017 17.10
+4
vidiš tukaj bi pa morala država uvesti kontrolo
boy36
18. 10. 2017 18.17
-3
nebvedu ti si mal zamešal,pri S:P. ju ne gre tako kot si opisal,tud dobiček gre v dohodek in na osnovi tega se ti določi plača,ne moreš si jo sam določiti.To je bilo pred 20 leti pa več...
boy36
18. 10. 2017 18.19
-3
...ne strinjam se pa tudi ,da kazni morajo biti na osnovi višine plače,zakaj ,si si jo lahko pošteno zaslužil in več odrekal v življenju kot marsikdo ,prav tako si več prispeval v državno blagajno.....če pa grem po vaši logiki potem naj se tudi tisti ki ima večjo plačo vozi po boljših cestah kot tisti z manjšo .....ne gre to tako enostavno :)
5enun
18. 10. 2017 22.00
+3
Js bi take objestneže kaznoval z dvzemom izpita, ne z denarno kaznijo. To bi bila večja kazen.
jebalvisvoju
18. 10. 2017 15.31
+24
Kao novica dneva in to.. vsak dan se najde na AC vsaj 20ljudi ki pici prek 200kmh... obstjajo ljudje kot sem jaz ki me zivcira 130kmh in raje vozim malo hitreje ampak vseeno previdno.. zdaj ce nekdo vozi nad omejitvijo je za mnoge nevaren.. bolj nevarni so tisti ki vozijo 100 po avtocesti in se vrze ven in prehiteva s 110... voziti hitro se ne pomeni voziti nevarno
jebalvisvoju
18. 10. 2017 15.34
+16
Tudi tisti ki vozijo 180 npr. So dosti bolj fokusirani na voznjo kot tisti speci vozniki s 120/30kmh... seveda ga vozis hitro svojemu avtu primerno zdaj nebos gonil neko 1.2 masino do 180 ali 1.4 ki ima bremze od bicikla..
mikmik 1
18. 10. 2017 15.54
+5
number46
18. 10. 2017 16.19
+8
to je predpriprava za višanje kazni,....najbolj so varni tisti na telefonih.
damirg@email.si
18. 10. 2017 18.41
+5
dejstvo je da največ nesreč na avtocestah povzročijo nesposobni in nepozorni vozniki. s hitro vožnjo se ti poveča pozornost in prisebnost, adrenalin in zmanjša reakcijski čas.
oježeš
18. 10. 2017 22.28
+9
Ravno v tem je problem, ker hitro vožnjo obvlada malo voznikov, če upoštevamo koliko jih ima izpite. In tudi ti vozijo na loterijo. Kaj bo naredil voznik, ki pelje 180 km/h in mu slabih 100 m pred njega zapelje nekdo, ki brca s 100 ali manj km/h, sosednji pas pa poln avtov. Hitro in varno se da voziti, samo ne na naših cestah, ker večina voznikov sploh ne obvlada vožnje, precej jih je, ki zelo slabo vidijo, veliko jih je katerim ostali na cesti niso mar in se vozijo, kot da bi bili na cesti sami, precej jih tipka med vožnjo po telefonu, precej pa tudi, ki ne vedo po katerem pasu bi peljali. In med takimi voziti več kot je omejitev, je loterija, k sreči na videno na cestah, malokrat pride do zadetka. Ljudje smo pač različni in treba je pač upoštevati tudi tiste, ki sploh ne vedo zakaj so za volanom. Ker je pošten bo priznal, da je moral reševati situacijo na cesti že večkrat in avto podleže fiziki, ne moreš mu ukazat naj z 200 km/h obide nekoga na 50 m, ker je tip s komaj premikajočim avtom zapeljal tik pred njim na prehitevalni pas, ker ga promet na cesti ne zanima, ampak telefon, debata s sovoznikov, razgledovanje po okolici, cesta pa mu je španska vas, ker je prepričan, da bodo že drugi pazili na njegovo zdravje. Ko sem danes peljal iz Črnivca proti Kamniku, je ogromno voznikov vozilo skoraj po moji strani v nasprotni smeri kot jaz. Pa cesta tam kjer so zarisane prekinjene črte je tako široka, da kamion nima problema peljati po svojem pasu. Ne, nekateri morajo voziti skoraj s celim avtom po sosednjem pasu, posebej še na ovinkih, pol pa mota k zmešan, da se ogne nesreči. Trije so v ovinkih tipkali na telefon in vsake toliko, zapeljali na drugo stran ceste, potem pa sunkovito popravljali smer vožnje. In, če bi nasproti pripeljal kot strela, bi imel do Kamnika sigurno kar nekaj nesreč in to vse na moji strani ceste, ker sem vozil po svojem voznem pasu. Pa rad pritisnem na gas, ampak tam kjer vem, da lahko, da je cesta prosta in ne ogrožam nikogar. Ker si vedno dopovedujem 'vozi kot bi nasproti pripeljal ravno tak norec kot sem sam.' In velikokrat sem jo ravno na ta račun odnesel brez nesreče.
Animal_Pump
18. 10. 2017 15.31
+5
Premajhne kazni so to...treba tako kot v Švici...kazen se odmeri glede na dohodek, pa je. V Švici ni nobena novost, če bi takle divjak colal par 100 jurjev. Me zanima kako bi potem vozili. Tam je omejitev na AC ...120km na uro, redko kdo sploh pelje 130...razen tujci ki še ne vedo kaj jih lahko doleti. Pa nihče se ne pritožuje...še celo podpirajo to.
fiftgear
18. 10. 2017 17.23
+4
ja seveda par 100 jurjev zdej pretiravati (in to konkretno) tudi ni treba. Makedonec je vozil v švici cca 230 km/h po avtocesti: njegova kazen je bila cca 7000€, odvzem vozila, ki je bilo na avkciji prodano za cca 1500€ (šlo je za nekega bmw-ja, ne vem letnika in modela) ter prepoved ozioma preklic vozniškega dovoljenja na ozemlju švice ... ti pa o nekih 100 jurjih nakladaš , govori pravljice otrokom
Animal_Pump
18. 10. 2017 17.46
+2
Švicarska policija je pa ustavila švedskega voznika, ki je po avtocesti divjal s hitrostjo 290 kilometrov na uro. Policija mu je zasegla približno 180.000 evrov vrednega športnega mercedesa, kazen je bila pa...720.000 evrov. Pa to ni pravljica...to se je zgodilo 7 let nazaj. Kot sem rekel...kazen dobiš glede na dohodek, če pa ne veš kaj to pomeni...pa bodi raje tiho, in ti beri pravljice otrokom:P
boy36
18. 10. 2017 18.28
+5
Animal_Pump pozabil si pa povedat da je prevozil več stacionarnih radarjev.Pozorno preberi.
Animal_Pump
18. 10. 2017 19.41
+6
Nekje pišejo, da je prevozil eno merilno mesto...ti si našel, da jih je več...kakorkoli glede na švicarsko zakonodajo je že za 25 kilometrov na uro hitrejša vožnja od dovoljenih 120 kilometrov na uro po avtocesti kaznivo dejanje. Sodnik pa ima diskrecijsko pravico, da določi kazen, ki lahko doseže tudi do 1,08 milijona švicarskih frankov, odvisno od dohodka voznika ;)
fiftgear
18. 10. 2017 21.44
+3
to o čem ti pišeš se sploh ni zgodilo v švici kjer ne obstaja denarna kazen za prometni prekršek glede na prihodek - vsaj zaenkrat še ne - spet pišeš pravljice za otroke .
oježeš
18. 10. 2017 22.30
+4
Animal_Pump, saj je znano, zunaj tudi naši dirkači vozijo bolj usrano kot bi morali. Ker vedo, da bodo plačali kazen brez odpustkov. pri nas se imajo za heroje, in dokler je vse v redu, niti pomislijo ne, da enkrat pa pride čas, ko so na vrsti.
Animal_Pump
19. 10. 2017 08.27
+2
Fiftgear...voznika so ustavili v kantonu Fribourg, in, če to ni v Švici, potem pojdi na kakšne dodatne ure zemljepisa, pa nauči se brskat po netu, da ne boš živel v pravljici......Oježeš, jap res vozijo usrano, in tudi, ko vidiš, da nekdo nekomu vozi za ritjo...sploh ne rabiš registrske pogledat...takoj veš, da je naš...kultura je obupna. Zanimivo pa je, da na RedBull ringu, ko so dirkaški dnevi še nisem opazil kakšnega od teh AC dirkačev...verjetno zato, ker tam ne bi prišli do izraza;)
scipio
18. 10. 2017 15.00
-13
preženimo divjake in pijance s slovenskih cest. z vsemi sredstvi in enkrat za vselej!!!!!! Ponoči z 220km/h mimo spečih gorenjskiih vasi. pa to je brezobzirno od vsakega ko to počne, pa naj bo en bavarc ali pa kakšen naš francelj ali lojz iz bohinjske bele. Če so avstrijci na turski avtocesti lahko že pred tolko leti ponoči zapovedali omejitev 100km/h,je to zaradi zmanjševanja hrupa in zaradi varovanja okolja in manjšega kaljenjanočnega miru ljudem in živalim. ne vem ali so oni toliko bolj pametni od nas ali pa smo mi toliko bolj bukovi od njih, da tega ne znamo uvesti tudimi ob polnih ustih in ušesil lepe in zelene slovenije!!!!???? In kršitelje sankcionirati in to drastično vse, domače in tuje. Še to: vsi divjaki in težaži, nabijači beemfljaši, ki jim tole ne bo všeč, se lahko zaradi mene kavsnejo v svoje novo mesto.
duhccc
18. 10. 2017 15.04
+1
kaj ce pripelje mimo elektricn avto k je neslisen pa ni emesij potem lahko vozi kokr hoce
scipio
18. 10. 2017 15.07
-8
gume mu pojejo 130db pri tej hitrosti. A je tudi hovercraft mogoče ta tvoj električni tihec? In se pelje na zračno blazino? Levitira tudi?
Desnica boli
18. 10. 2017 15.17
+14
Scipio, se vidi da si biciklist. Ampak vsi nimajo časa se z biciklom afnat na dolge proge. Nemci imajo velik del avtocest brez omejitev, pa ni še noben oglušel od tega. Letališča tudi še nobena niso ukinil zaradi hrupa. Ti pa nabijaš o 130dB z avtom ... to je isto kot če bi trdil, da lahko s skirojem zvočni zid prebiješ.
mikmik 1
18. 10. 2017 15.57
+11
Scipio a si ti še iz časa konjske vprege?? Ma sam kake prbijaš.
fiftgear
18. 10. 2017 17.26
+8
scipio
18. 10. 2017 17.39
-5
ne miško mikmik. na cesti sem vsak dan s 170KM pod havbo in mašino z vmax=230 km/h, pa vozim po predpisih +/- 10% in pri tem sledim zvezdi. in ti, fiftger, če si nabijač, ostani raje ti doma.če pa to ne moreš, pa ostajaj za mano na varnostni razdalji, ki je 1 s, ne pa 1m.
fiftgear
18. 10. 2017 21.48
+0
v tisti eni sekundi te jst porinem na nasprotni vozni pas potem pa ti moli očenaše.170 kupi si avto ki ima 60 kavalov - več kot preveč za nedeljske voznike :)
omronm41
18. 10. 2017 14.58
+21
Se strinjam da je 225km mal preveč za naše ceste ampak ne zaradi njega ampak zaradi naših pacientov, ki ne znajo prehitevat in se pravilno postavljat na prehitevalni pas. Najboj je tempomat, pa 120 pa se voziti po prehitevalnem pasu, kjub temu da je vozni pas prost, pa da se ti nekdo od zadaj približuje. Pa nehajte jokat ( 24ur ) s temi ko članki ko ljudje vozijo 20 km več od predpisane 130. Če bi vsi vozili 130, pravilno po pasovih in da bi ljudje ko gredo prehitevat pospešili ne pa ostali na tempomatih pa pol ure prehitevali tovornjake potem bi lahko drugi vozili malce hitreje pa ne bi bilo nobenih težav v prometu, kaj šele kolon.
oježeš
18. 10. 2017 22.36
+1
Kaj misliš, da so ljudje tvoji kloni? Najprej naj poštimajo izpitno komisijo, da ne bo vsakemu dovolila narediti izpit. če niso toliko psihologa, da na izpitni vožnji vidijo kdo je že potencialni kandidat za povzročanje nesreč, potem naj se te komisije ukinejo in naj kar na okencih začnejo deliti izpite.
murinar
18. 10. 2017 14.38
+1
duhccc
18. 10. 2017 14.37
-7
spet pranje mozganov nej naredijo avte ki ne grejo vec kot 130 pa nebo problemov sicer bi mogu za tako dogajanje biti nekdo odgovorn ki dopusca da se dela vozila ki grejo preko 130km to je tko k da bi mel vsi placo 3000evrov zapravis pa lahko sam 700 pa da vidmo koliko je junakov... drzava se bi pa sam smejala k bi pobirala za kazni
scipio
18. 10. 2017 15.04
-9
+++++++++++++++ avte čipirat z GPS na lokalne omejitve. boste videli kako hitro
Brakedirt
18. 10. 2017 15.29
+4
slovenija se ni naredila svojega avta da bi ga lahko omejili na 130. jaz lahko tu na bavarskem vozim kolikor hocem in to brez da bi krsil predpise.
fiftgear
18. 10. 2017 17.29
+7
duhccc - se vedno ponavljaš s temi tvojimi omejenimi hitrosti. Če ti ne obvladaš avtomobila pri tej (relativno nizki hitrosti od 130 na uro) še ne pomeni da smo tudi ostali nesposobni
brusilec
18. 10. 2017 14.35
-5
sam se kdaj peljem z službenim vozilom z tujo registrsko po slo AC.. katastrofa.. nekateri kakor hitro vidijo da je tuja registrska pridejo čisto za rit.. pa to ne pri hitrosti 100 ali 130.. ampak tudi če se peljem 140 ali pa 150.. nekaterim tudi to ni zadosti, in se obnašajo totalno agresivno.. da nebi rekel da naredim po 50 tisočakov na leto po celi evropi.. ampak v slo je najslabše trenutno
mucek4
18. 10. 2017 14.44
-6
Nima smisla komentirat. Toliko nestrpnosti za volanom, zavestnega kršenja predpisov, odobravanja kršenja le teh, ... Malo je smrtnih žrtev po naših cestah. Sumljivo malo...
omronm41
18. 10. 2017 21.37
+1
Voluhar7
18. 10. 2017 14.33
+18
Taki vozniki ki vozimo hitro nismo nevarni. Nevarni so nedeljski vozniki . kateri je hiter voznik in trezen zmeraj spremlja cesto oz. Promet na njej .Res da je hitro vozil ampak je to pri njih normalno.
nikhrast
18. 10. 2017 14.45
-13
Si ti normalen? Kot pravijo muslimani, tako smo delali v starem kraju, je to tudi v redu?
fafajonka
18. 10. 2017 13.52
-8
Glede na vsakodnevne komentarje o prometu, predpisih in kršitvah..............izgleda da je tistih, ki so kupili izpit, veliko več kot se misli.........pa tudi tisti, ki so naredili vozniški izpit, imajo kratek spomin..........za vse voznike, ne glede na starost bi morali uvesti prevero znanja in ne kdo hitreje vozi.
fafajonka
18. 10. 2017 13.53
-8
pedritsegonita
18. 10. 2017 14.38
+0
A ti si ga brezplačno dobil ? Avtocesta je ravna in če tam nisi sposoben peljat 200 km/h potem potrebuješ novo opravljanje izpita.
opazovalec_
18. 10. 2017 13.45
+8
Nič posebnega, da bi sedaj morali poročati po TV!
Ardene
18. 10. 2017 13.39
+6
nekaj normalnega, če je prazna avtocesta ne vidim problemov v tem ! Tudi v Nemčiji jih ne vidjo!
hribiINvoda
18. 10. 2017 14.33
-14
Nemške avtoceste imajo 2x debelejšo podlago in asfalt, so 4 pasovne...; tvoje razmišljanje????
brusilec
18. 10. 2017 14.37
+12
hribi.. tudi marsikje kjer je 2 pasovna imajo neomejeno omejitev.. tvoje razmišljanje? glede AC in kvalitete? imajo tudi nemci AC iz časa Adolfa.. tako da imajo ponekod tudi slabše kot mi..
beware1
18. 10. 2017 13.29
+11
Nemški državljan balkanskega porekla :-))