Črna kronika

Vpričo policistov partnerju primazala klofuto

Koper, 21. 12. 2009 09.06 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V nedeljo zvečer so koprski policisti dobili klic 56-letne Koprčanke, da ji v stanovanju grozi partner, a ko so prišli na kraj, so ugotovili, da ni ravno tako.

Policijski avtomobil
Policijski avtomobil FOTO: Dare Čekeliš

V nedeljo, nekaj pred 20. uro, je Koprčanka poklicala policiste in prijavila, da ji v stanovanju grozi partner. Ob prihodu policistov je bila 56-letna prijaviteljica vinjena in je vpričo policistov žalila in kričala na svojega 45-letnega zunajzakonskega partnerja ter mu celo prisolila zaušnico.

Policisti so ji napisali plačilni nalog v višini 1.440 evrov in jo pridržali do streznitve. Pri tem je policiste žalila in se jim upirala, zaradi česar so policisti uporabili sredstva za vezanje in vklepanje.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (75)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

6zabica
23. 12. 2009 17.40
Pendrek1-dovolj bi bilo,če bi si policaj(i) prebral(i) zakon o nasilju v družini, da bi znal pravilno reagirati ali komentirati zadevo in ne da se moram z njim kregati o tem ali spada to kar doživljava z očetom s strani sestre družinsko nasilje ali ne- in še izsek iz tega zakona za lažjo predstavo-3. člen (opredelitev nasilja v družini): (1) Nasilje v družini (v nadaljnjem besedilu: nasilje) je vsaka uporaba fizičnega, spolnega, psihičnega ali ekonomskega nasilja enega družinskega člana proti drugemu družinskemu članu oziroma zanemarjanje družinskega člana iz 2. člena tega zakona (v nadaljnjem besedilu: žrtve) ne glede na starost, spol ali katerokoli drugo osebno okoliščino žrtve ali povzročiteljice oziroma povzročitelja nasilja (v nadaljnjem besedilu: povzročitelj nasilja). (2) Fizično nasilje je vsaka uporaba fizične sile, ki pri družinskem članu povzroči bolečino, strah ali ponižanje, ne glede na to, ali so nastale poškodbe. (3) Spolno nasilje so ravnanja s spolno vsebino, ki jim družinski član nasprotuje, je vanje prisiljen ali zaradi svoje stopnje razvoja ne razume njihovega pomena. (4) Psihično nasilje so ravnanja, s katerimi povzročitelj nasilja pri družinskem članu povzroči strah, ponižanje, občutek manjvrednosti, ogroženosti in druge duševne stiske. (5) Ekonomsko nasilje je neupravičeno nadzorovanje ali omejevanje družinskega člana pri razpolaganju z dohodki oziroma upravljanju s premoženjem, s katerim družinski član samostojno razpolaga oziroma upravlja ali neupravičeno omejevanje razpolaganja oziroma upravljanja s skupnim premoženjem družinskih članov. (6) Zanemarjanje je oblika nasilja, kadar oseba opušča dolžno skrb za družinskega člana, ki jo potrebuje zaradi bolezni, invalidnosti, starosti, razvojnih ali drugih osebnih okoliščin. No in, če to,da me sestra z glavo nabija v radiator ali me pod očesom poreže s šilčkom ali me fizično napada ali mi grozi,da sama zvečer naj ne hodim okoli,ker me bo udarila..itd. ali grozi očetu z britofom ...itd. ne spada pod ta 3.člen...potem si ti najbrž policaj!
mariopir
23. 12. 2009 16.18
Fakamada, nimaš prav.Policist je ta ,kateri lahko kaznuje na licu mesta.Četudi ima triletno Tacensko šolo :) Policisti imasjo še vedno premalo pooblastil, kar marsikoga od nas žalosti. Škoda le, ker nismo 30 let nazaj...takrat so bili policisti pravega pomena besede in so znali bolj oštro kot pa dandanes !
Tony Yeyo
22. 12. 2009 22.38
RE; sprint 22.12.2009, 07:35 civitasstain 21.12.2009, 18:49 "Policisti so ji napisali plačilni nalog v višini 1.440 evrov" Ali je to sploh po zakonu, da policisti lahka kaznujejo po mili volji???? Policija je izvršni organ in ne sodni. Torej, kazen lahko izreče samo sodišče. Tu imam velike pomisleke. Imam prav??? '''''''... civitasstain. Nimaš prav. Že nekaj časa je, kar je na policijo naloženo delo sodnikov (tki. prekrškovni organi). Dejansko to pomeni, da je v takih primerih kot je ta, policist in tožnik in tudi sodnik, oz. "prekrškovni organ" in zadevo reši sam na kraju samem. Tako kot nekdaj sodnik za prekrške ima zdaj v teh primerih ta pooblastila policist in zadevo konča z nekakšno odločbo oz. plačilnim nalogom, ki ima veljavo odločbe. Še zmeraj je potem na voljo tki.Zahtevek za varstvo zakonitosti, ki je v bistvu nekakšna pritožba zoper policistovo-sodnikovo odločitev. Lahko vi2 pišeta kaj hočeta,še vedno ni pravilno,da ti takšno kazen napiše policaj z tri letno poklicno šolo z Tacna! toliko o tem!
Buena Vita
22. 12. 2009 16.03
jej,jej ta je čista copata,verjemite babnci nosi pivo in šnopšek,pa še cigarete,ob treh zjutraj če zakriči, če mene vprašata,pri takhle ta nasilnih,,,samo vprašat jih je treba če se ne bojijo spati,kuj drugo predejo
bnam 2707
22. 12. 2009 14.32
Kot rečeno,tudi ženske so nasilne in psihično terorizirajo partnerje,ki so po večini tiho,ker jih je sram,da jih ženske maltretirajo in trorizirajo,V opisanem primeru tudi fizično obračunavajo.Če bi jo partner vžgal nazaj,bi bil pa cel hudič.poznam kup takih sirot,ki so podvrženi ženskim absolutizmom.Upam,da bo omenjenega gospoda batina prepričala,da jo nemudoma zapusti za vse večne čase.
DJplavi
22. 12. 2009 13.55
Kar se teh nalepk tiče, se popolnoma strinjam, da niso ravno v skladu z ničemer, kjer pa je Prijavi nasilje nad moškimi, Prijavi nasilje nad otroci in še bi lahko našteval. V tem primeru bi morala biti policijska vozila oblepljena po vsej pločevini. Kar pa se postopka tiče, vsaka čas, da so naredili tako kot je prav, bo drugič razmislila, če bo po nepotrebnem klicala policijo in se vsekakor še lagala. Mislim, da je zraven kazni za prekršek do moža in policistov dobila še kazen, ker je lažno naznanila kršitev JRM, kar pomeni takšno vsoto kazni.
Psemek_III
22. 12. 2009 11.55
Vsak drugi pade po stopnicah...
sprint
22. 12. 2009 11.46
trapo 22.12.2009, 08:57 -------------------------------- Poglej prijatelj. ne vem, če si me dobro razumel. Odgovoril sem samo na vprašanje civitasstain-a, ali je policija samo izvršilni in ne sodni organ. Deloma je z novelo zakona o prekrških policija postala tudi sodni organ. Kako se pa policist odloča (v tem primeru tudi kot sodnik), je pa pač njegova domena. Se drugače s tvojim mnenjem absolutno strinjam. Enakravnost je še daleč od tega, saj je očitno trenutno na pohodu zelo nevaren feminizem. Moški smo dejansko v večini vseh primerov podrejeni. Tudi te nalepke na policijskih vozilih so velika feministična norost ga. KRESAL. Resnično sicer gre za zelo delikatna družinska razmerja, ki jih je težko razsojati. Institut "prepovedi približevanja", ki si ga navedel je mišljen kot zelo dober ukrep (da se resnično momentalno odstrani hudega nasilneža tako ženske ali moškega), imam pa očbutek, da zdaj mogoče pri policiji prihaja do zlorabe le tega , saj se po mojih opažanjih ta ukrep izreka večinoma moškim tudi za navaden besedni prepir (sploh se ne pomisli, da je mogoče k nasilju nagnjena tudi ženska) . Feministična reklama "KAJ TI JE DEKLICA" očitno dosega svoj namen in moške napram ženskam totalno podreja. Poudarjam, da nisem noben šovinist, svojo ženo zelo spoštujem, vendar pa vsa ta reklama, vsa ta gonja in navsezadnje te nesrečne nalepke na policijskih vozilih kažejo na pretiravanje in le spodbujajo rivalstvo med spoloma. V svetu se zdaj s tem slovenski moški prikazujemo kot ne vem kakšni nasilneži, grobijani in hudodelneži. To bo potrebno umiriti !
strupar
22. 12. 2009 11.33
@6zabica res kaj bi pa po tvoje policija morala naredit?
srpko
22. 12. 2009 11.10
Vesela žurerka srednjih let. Ojla!!!!!!
6zabica
22. 12. 2009 09.53
Ja tudi ženske so nasilne...sama že vrsto let doživljam nasilje s strani druž.člana(ženske) in ja, je grozno, ampak policija ne ukrepa...tako,da si lahko te nalepke na avtih, ko kao zdaj promovirajo akcijo proti nasilju nekam vtaknejo,ker pomagajo tako ne,samo cinični in nestrokovni znajo biti!! Ampak veste kaj...jaz se bom branila z vsemi pravnimi sredstvi!
NENORMALEN
22. 12. 2009 09.06
hahaha, ženske so hudiči, politično korektna neofeministična tiranija bo kmalu padla, saj temelji na laži, da smo moški slabi, ženske pa dobre, svetnice itn... Hahahaha, hinavci!!!!
hakihak
22. 12. 2009 09.05
kazn bo pa itak moral dedc, oprostite, copata plačat, če ne jih bo pa spet pokasiral
trapo
22. 12. 2009 08.59
Morana7 Vse je odvisno od karakterja osebe potlej pa ni pomembno ali je ženska ali moški. Dejstvo pa je da bi v obratnem primeru moški potegnil veliko krajši konec pa reč kar hočeš samo tako je sploh pa sedaj ko je tako popularno neko kvazi nasilje nad ženskami ki velikokrat sploh ni dokazano ali dokazljivo.
trapo
22. 12. 2009 08.57
sprint A bi se isto spraševal če bi bilo obratno. Verjetno bi šel moški sedet, dobil bi prepoved približevanja pa še na sodišče bi ga dali zaradi nasilja nad ženskami. Še zmer mislim da tud v tem primeru ni enakopravnosti ki je tako opevana. Se vidi da v razmerjih ni vedno in SAMO ženska žrtev ampak je tudi obratno.
Morana7
22. 12. 2009 08.54
Tudi ženske kdaj popenimo do konca, kaj je njo tako razburilo nimam pojma zato tudi ne morem trdit, da je tu povsem kriva za svoj izpad, kaj pa vemo kaj je bilo prej. Nekaj se oglašate kje so zdaj vsi, ki branijo ženske. Jah ne vem no pomojem so šli kaj napisat pod novico o dvojnem umoru a ne ? Ni glih neke primerjave med besnim tipom in besno žensko se vam ne zdi ?
Brabus
22. 12. 2009 08.24
petdan 21.12.2009, 16:39 Ja , sam v Nemčiji ali pa Austriji jo vsak raje takoj plača , ker so drugače takoj sankcije(rubež), ne pa pri nas,ko se vlečejo postopki za par usranih evrov par let,iz pritožbe na pritožbo. Zato se je čist neumesno primirjat z nemci ali austrici.Sploh pa da ne govorim , če si tujec.Vsak izredno hitro plača kazen, pri nas pa listke vržejo stran in se ne sekirajo, ker bodo itak pritožbe, potem pa zastara.
Brabus
22. 12. 2009 08.17
1440€? Kolk je to turborizlinga. Pa glih zdej , ko so prazniki bliz.
sprint
22. 12. 2009 07.35
civitasstain 21.12.2009, 18:49 "Policisti so ji napisali plačilni nalog v višini 1.440 evrov" Ali je to sploh po zakonu, da policisti lahka kaznujejo po mili volji???? Policija je izvršni organ in ne sodni. Torej, kazen lahko izreče samo sodišče. Tu imam velike pomisleke. Imam prav??? '''''''... civitasstain. Nimaš prav. Že nekaj časa je, kar je na policijo naloženo delo sodnikov (tki. prekrškovni organi). Dejansko to pomeni, da je v takih primerih kot je ta, policist in tožnik in tudi sodnik, oz. "prekrškovni organ" in zadevo reši sam na kraju samem. Tako kot nekdaj sodnik za prekrške ima zdaj v teh primerih ta pooblastila policist in zadevo konča z nekakšno odločbo oz. plačilnim nalogom, ki ima veljavo odločbe. Še zmeraj je potem na voljo tki.Zahtevek za varstvo zakonitosti, ki je v bistvu nekakšna pritožba zoper policistovo-sodnikovo odločitev.
hendikep
21. 12. 2009 21.09
Boštjan to bogo ženičko pelji sebi domov pa bomo videli kaj boš mislo in piso čez eden teden ko ga bo stara cuknila malo več boš imo srečo če bo sama poklicala policijo da jo nadleguješ če ne pa ti bog pomagaj.