Črna kronika

VIDEO: Voznika obrnilo na avtocesti

Novo mesto, 06. 01. 2010 12.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na dolenjski avtocesti je pred pokritim vkopom Medvedjek na prehitevalnem pasu proti Ljubljani obtičal tovornjak. Čeprav so kraj zavarovali, bi se na poledenelem cestišču skoraj zgodila nesreča.

Na dolenjski avtocesti je pred pokritim vkopom Medvedjek na prehitevalnem pasu proti Ljubljani obtičal tovornjak. Čeprav so kraj zavarovali, bi se na poledenelem cestišču skoraj zgodila nesreča.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (63)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User406021
08. 01. 2010 18.05
dedi6007.01.2010, 06:02 4 Veliko je polemike TOVORNJAKI NA CESTI. Tudi sam sem bil v tovornem prometu vrsto let, tako da imam nekaj izkušenj,vprašanje pa je kako bi reagirali vsi ti nestrpneži kateri samo kritizirajo razmere na cestah, če bi se tovorni promet ustavil za kakšen dan. Predlagam izločitev iz prometa tovornjakov s plugi in posipalci, pa da vidimo! Daj nehaj no dedi60, hehehe Še sedaj, ko majčkeno snega na cesti je ogenj v strehi, če pa še oral nebi, bi blo...kako bi pa primorci z letnimi v službo v LJ pršli????
User406021
08. 01. 2010 17.51
Blaž1989...Bom dolg spet, da se bova razumela-i ..mogoče;-)...Tukaj ne bova prišla skupaj ...tv pa kaskaderji so nekaj čist drugega kot pa ''resnica'' na cesti. Saj možno, da je ta na tem posnetku imel tudi dobre zimske gume,abs,...ne moremo ocenit na tako daleč... pa ni imel občutka zavirat al je pa delal z ročno kot ti praviš. Samo, če bi on tam ko je peljal še enih 70 al kolikor se je in se začel z ročno igrat, ti povem, da se nebi za njega tako končalo kot se je in tudi za druge ne...Ti se lahko igraš z ročno, če si na kakem poligonu sam, ne pa na cesti...in to ti bo vsak učitelj varne vožnje povedal...tudi na Vranskem...Pravilo, poskušaj zadržati vozilo v smeri vožnje. Kar se tiče slabih gum in spolzkega..ti dam absolutno prav, ampak, da bi se pred semaforjem z ročno zaustavljal....možno da se je komu usralo, ampak kaj pa če z ritjo par nasprotnih avtov zapneš,al te obrne na pločnik za...? al cesta ni prazno letališče:-))...Primer mojga kolega, ko sem se peljal z njim po snegu v hrib...Sva prišla do tri četrt klanca in je začelo drset in se ustavilo...Ber štorijo...se je blo treba spuščat nazaj...in dokler je avto stal vzdolžno na cesto je še nekako lahko počasi spuščal vozilo nazaj po klancu, a ko ga je postavilo povprek bi moral ti videti kaj se je zgodilo....kar na enkrat je začelo leteti bočno...in pol nekako mu je le uspelo avto postavit, da je gledal v dolino in začel zmanjševat hitrost in sva se nekako izmazala... ...Kar se tiče kar je napisal tinie100...Ja seveda, ker če ti bočno vlečeš po mivki se mivka-pesek nabije pred kolesom in ker kolo povprek kmalu zajema več površine kot vzporedno...in ker se tudi ponavadi zariva čedalje globlje v pesek in dela čedalje večji kup pred sabo je, je jasno, da ga boš bočno težje vlekel al pa rinil...Ampak vedi to, da tega kupa pred gumo se na cesti ne naredi in se tudi ne more zarivat v asvalt al pa v sneg, ker ga je ponavadi premalo na cesti in strgala kot ga omenjaš tukaj pol ni....in ker vsi testi na gumah povedo da imajo vzporedno na smer vožnje več oprijema kot pa bočno, se pravi da tudi po tej logiki to ne pride v poštev na spolzkem...Kaj pa če, to kolo pri bočnem drsenju zapne v kak robnik al kam drugam?? te začne kotalit....kot to vidite na kakih relijih. Pa še na nekaj ste pozabili. Kaj še naprimer vam ta manever ne uspe in bočno počite v kak steber, avto, tovornjak...al kdo v vas, ko ostanete povprek na cesti...Kako jih boste bolj fasali...bočno al čelno ali v rit???? Sam sem tudi ogromno po terenski vožnji s traktorjem bil, ki ga vozim od svojga 5ga leta tako rečeno...in če je spolzka podlaga, vprašajte koga kaj se mu je naredilo, če ga je postavilo povprek na hribu...ne mislim na prevračanje samo, ampak na drsenje.... Kaj vas niso učili v šoli zakaj je ročna zavora?:-)).. Za malo rit odnašat še pride v poštev, a pri tistih, ki to počno ''profesionalno''...in ste gledali zadnjič o Vranskim, kakšni vozniki so mladeniči-kako so se odrezali???..tudi sam sem jih videl tam na lastne oči:-))...čeprav vem, da niso vsi tako slabi, a vem tudi, da so pa tudi še slabši.... Zato prilagajajte hitrost razmeram, varnostna razdalja, prave gume ne pa letne-tistega, ki je z letnimi na taki cesti kaznovat z visoko kaznijo kot počno to drugje al pa vozilo vzet...pa strpnost...kolkrat sem porabil iz primorske na dolenjsko 4 ure pozimi, ker več kot 50 se ni dalo vozit, pa nisem zato preklinjal cestarje...prej voznike, ki nimajo pojma in bontona...in zim. opreme.. Kar se tiče tovornjakov. Ja, so problem, a ne vsi...spustil bi samo take z ustrezno opremo in življenjskimi stvarmi..pa še te ne za vsako ceno, če se že v naprej vidi, da ni šans, da kam pridejo.....vse ostale pa kaznoval, da bi si fajn zapomnili...sploh take ki se absolutno preseravajo po naših cestah brez prave opreme..a ker se naša zakonodaja vedno ozira, kaj bodo pol v EU rekli, mislim, da so nezmožni narediti kdaj red na tem področju in bodo naše AC vsak čas samo od tujcev in tujih to
djfancy
07. 01. 2010 18.54
Uau...res nor posnetek! A je že v oddaji "šokantni posnetki" ?
PROMETNIK
07. 01. 2010 18.51
A ta ki je to snemal se je pa s traktorjem peljal !
User481338
07. 01. 2010 16.53
Ni čudno,da te lahko zanese in malo velika hitrost.Zdaj previdnodt ni odveč.
User453989
07. 01. 2010 16.42
Saj mene je zjutraj izven kidričevskega gozda proti Ptuju obrnilo ter neslo kake 10 m proti znak štangam sem in tja in hvalabogu, da so za mano imeli dovolj veliko varnostno razdaljo !! sem dal rikverc..in se na stran postavil...šel gledat nazaj...in videl da se je avto ustavil kake pol metra pred znaki in svašta.... nimaš šans na cesti...hvalabogu sem brez panike reševal kar se rešiti sploh dalo....
User446633
07. 01. 2010 16.17
ja kr dobro je, če imaš malo več varnostne razdalje
Shorty Zupancic
07. 01. 2010 13.33
Pa še to. Prijavite se na tečaj varne vožnje na poligonu v Vranskem. Tam se bo pokazalo kdo obvlada in kdo ne. Jest sem biu in morem rečt, da sem meu kr nekej težav.
Shorty Zupancic
07. 01. 2010 13.31
Jest se te dni sploh nisem usedu v avto. Ampak sem se na šiht vozu z vlakom. Delam pa v vojaškem transportu in pri nas v primeru snežnih zametov tovornjakov sploh ne spuščamo na cesto. V naši četi je tako, za druge pa nevem.
User464997
07. 01. 2010 12.03
spet kamionarji z neustrezno opremo delajo neumnosti po cestah...
tinie100
07. 01. 2010 10.53
Sami majstri tukaj na portalu. Sila zaviranja je največja tik pred zdrsom. Zato ABS rešuje življenja!!! V snegu, ko se kolo kotali, je mora sneg šele izpodrinit. Pri preveliki hitrosti do izpodrivanja ne pride in ni stika z podlago. V takšnem ABS ne reši nič!!! Če pa zavirmo v takšnem primeru bočno, deluje kolo kot strgalo in ne kot valjar!!! Zato se ustaviš v tem primeru hitreje!!! Bolj poenostavljeno ne znam opisat!!! Lahko pa poizkusite porivat avto v mehkem pesku na plaži v smeri vožnje in v bočni smeri in boste sami opazili razliko v zaviralni sili!!! LP in srečno vožnjo vsem!!!
Blaž Koncilja
07. 01. 2010 09.56
jakac8, narobe si predstavljaš. Z letnimi gumami in ABSom na snegu si nimaš kj velik pomagat. Z bočnim ustavljanjem pa veliko. Si kdaj mogoče vsaj v filmu videl kake kaskaderje? Iz 100 km/h ti avtu ustavjo z obratom za 180 stopinj, pa ne vem če je radij 10 metrov. Medtem k običajna pot zaviranja pri avtih je od 35 do 50 metrov. Seveda govorim o suhem terenu. Potem, doživel sem primer, ko sem v ogledalu gledal kaj se bo zgodilo z avtom za menoj. To je bilo ko se iz tržaške pelješ proti rožni dolini, pred semaforjem. Ko je mokro pa kdor ima slabe gume je malenkost boljše kakor po ledu. Za enim avtom sem stal pred rdečo lučjo, v ogledalu pa opazoval clio 1. Zelo dolgo časa je zaviral na polno a še vedno se mi je z veliko hitrostjo približeval. Sam nisem imel kaj narediti ker je bil pred menoj avto. Nato pa je Cliota ali zaneslo za 90 stopinj ali pa je sam naredil manever z ročno in nekaj metrov za mano se je prečno postavljen ustavil, drugače pa dvomim da bi se. Lahko se pohvalim da sem na srečo tudi sam rešil že ogromno situacij in vem kako se avto obnaša v različnih razmerah in vem o čem govorim JAKAC8:)
User167550
07. 01. 2010 08.40
Nekateri pač vozijo kot v idealnih voznih razmerah.Če bi se peljal pametno ga ne bi zaneslo.
naivna
07. 01. 2010 07.19
Zmeraj se je treba prilagoditi sposobnosti ceste . V zimskih in spoljskih cestah se ne vozi isto kot, poleti ko so ceste suhe.
dedi60
07. 01. 2010 06.02
Veliko je polemike TOVORNJAKI NA CESTI. Tudi sam sem bil v tovornem prometu vrsto let, tako da imam nekaj izkušenj,vprašanje pa je kako bi reagirali vsi ti nestrpneži kateri samo kritizirajo razmere na cestah, če bi se tovorni promet ustavil za kakšen dan. Predlagam izločitev iz prometa tovornjakov s plugi in posipalci, pa da vidimo!
User406021
07. 01. 2010 05.12
Pardon na tam spodaj...imamo pametne tukaj, pa bodo mislili lahko, da imam res samo eno novo savino gumo od lani---Imam vse 4 nove od lani, oz lanske zimske sezone... SREČNO!
User406021
07. 01. 2010 05.03
lazycocos06.01.2010, 15:23 8 kdaj bojo policaji AKTIVNO preverjali USTREZNOST PNEVMATIK. AMZS da letno ven poročila za ustreznosti pnevmatik. Ljudje zavedajte se da vam odlična pnevmatika obvaruje lahko tudi življenje. CENA med ODLIČNO in SLABO pnevmatiko je nekje 30-50 EUR po kosu. Če si tega nemoreš kupiti potem raje ne vozi avta No, saj delno imaš prav lazycocos, ampak prej smo se vozili s tigrcami in z jugoti, ki jim ponavadi še zavore niso enakomerno prijemale, pa ni bilo take štale kot sedaj...Torej verjetno tudi ni vse v gumi, ampak tudi o precenjevanju svojih voznih zmožnosti in vsega...Imaš prav, AMZS objavlja teste vem, saj sem član...in letos je savina S3 že nepriporočljiva po tem testu a lani je bila precej višje...pač druge novejše jo prehitevajo, ker rabi pomladitev. Ampak ti povem, da nekdo, ki pametno vozi bo s S3 napravil več kot nekdo s fuldo al kako še boljšo, ki nima meje in ne zna...Sem se sam prepričal v klancu po snegu decembra, ko so imeli boljše gume kot jaz savino S3 pa niso mogl iz mesta-po tem lahko vidiš, da guma ni vse. Ti pa dam prav, da pri gumah ni za varčevat...Jaz pač imam od lani novo S3 in zato se vozim še lotos z njo, drugo leto pa tisto, ki bo na AMZS testu bolj pri vrhu...žal je savina na mokri cesti in še nekje dobila slabe ocene, a za po snegu speljevat pa, če se prav spomnim ni kaj dosti slabše ocenjena od najboljših...
User406021
07. 01. 2010 04.39
mucek406.01.2010, 13:44 4 Še kdo naj reče da je bila tukaj prevelika hitrost? Tukaj je bil problem IZKLJUČNO napačno zaviranje! Maček, haloooooo...Itak je bila prevelika hitrost! Pelji toliko kot si sposoben in če nisi tolk sposoben voznik pač pelji počasneje..in, če ta ni znal pravilno varno ustavit, pol se pravi, da on je peljal prehitro...Po zasneženi cesti je 50 km/h lahko prehitro...Pomisli, pelješ po voznem, mimo tebe po prehitevalnem hitreje kot ti nekdo, ki ga kakih par metrov naprej pred tabo začne zanašat na tvoj pas, ker npr. mu je zadnja kolesa potegnilo v drugo kolesnico kot sprednjega in če ti pelješ 60,70 ni šans, da imaš take gume, zavore ali pa sposobnosti, da se ne boš zaplel z njim v mineštro...in pol še drug pa tretji, pa .... če je polna cesta...in pol beremo o verižnem trčenju...a kaj, ko nekatere to nič ne izuči...
User406021
07. 01. 2010 04.28
eastmane06.01.2010, 13:33 9 Pol ljudi ne zna prilagoditi svoje hitrosti razmeram na cesti, pa še kakšne slabe gume imajo, po možnosti celo letne. In potem krivijo cestarje, da ni spluženo, da ni suha cesta, itd. Najbolje, da vzamejo metle in še pometejo preostal sneg, ki ostane za plugi, pa še s feni posušijo asfalt... Eastmane...napačno!...vsaj 80 procent jih ne zna prilagodit hitrosti...Če voziš s prilagojeno hitrostjo se ti že skoraj vsi smejejo in te imajo za slabega voz...pol pa ko poka so pa cestarji krivi...Saj že po komentarjih tukaj lahko vidiš, koliko imamo pametnih, ki vedno vse druge krivijo, sebe pa nič.... Po tem lahko sklepamo, da se nekaterih opozorila ne primejo in se jih tudi ne bodo, ker se imajo vedno za tako pametne...če pa že kaj zaebejo, pa itak imajo vedno izgovor, da oni niso krivi pač pa ....Takim samo lisice nataknt, pa s pendrekom po grbi, če kako štalo povzročijo... Ja, itak, pri tem, ki ga je obrnilo, se vidi, da nek pameten voznik, saj skoraj na ravnem ni znal speljat da mu nebi kolesa vrtela v prazno....uh, kako to jaz sovražim, ko narod nabija gas pri speljevanju...saj še dobr, da nimajo taki verig na kolesih, ker vam povem, pol bi pa zihr luknjo napravili v asvaltu, hahaha
User406021
07. 01. 2010 04.05
blaz198906.01.2010, 22:14 4 Nisem prebral vseh komentarjev, toda mislim da ni še nihče napisal tega. Vsi pišete pač da folk ne zna v snegu vozt itd... ........ Glede na to da se je prav na tistem mestu ustavil tudi tovornjak je moralo biti zelo spolzko. V vsakem primeru pa: ZIMSKE GUME SO OBVEZNE.... E, blaž, to pa pove vse o tvojem znanju al se pa hecaš. Če ti misliš, da se boš bočno ali z vrtenjem prej ustavil kot pa v pravilni smeri...sploh, če ima avto ABS si se pa fajn zaebčkal, ker to pa sploh ni res. Kar se tiče poledenele ceste, možno da je res bila v tem primetu, a tudi če je tak sneg je precej žajfasto in dokler leti in ni treba žlajfat in odreagirat z volanom zaradi kake ovire je vse ok, a ko začne enkrat nosit je malo specialistov, ki znajo obvladat svojo karjolo in pol samo poka...in to se je očitno zgodilo temu, ki ga je povprek...in če ga nebi zavrtelo, bi se še kak meter prej ustavil, ker če ti bočno enkrat drsiš kolo stoji al pa skoraj stoji in, če kolo stoji, pol je to blokirano kolo...če bi pa blokirano kolo prej zaustavilo avto pol sploh ABS-sa nebi blo treba pogruntat:-) Po takem vozišču je tudi ta, ki je to snemal preveč peljal, ker vsak, bi se moral zavedati, da ni fora v tem, da se ne da tako hitro peljat, ampak v tem, kaj pa če....in teh ČEjev je lahko kar hitro zelo veliko...eden izmed njih je bil ta primer in mislim, da tudi ta, ki je to snemal, če bi un pred njim samo malo prej zaustavil, bi imel ''snemalec'' veliko dela, da bi ustavil za njim. Pa še ena past je največkrat pozimi- lahko je cesta skozi dokaj nespolzka, a je lahko samo na kakih parih kvadratih malo ledu da enemu avto samo za hip malo spodnese in en, ki ne bo pripravljen ali pa vešč lovljenja avta ga bo začelo sukat, drug, ki tišči s prehitro hitrostjo za njim bo na ledu spet trznil in pol padajo avti skup ko domine...zato treba vedno z ''rezervo'' vozit! To sem sam že doživel na višnjegorskem...k sreči sem bil tolk previden, da sem vozil po voznem, ker sem nekako slutil kaj lahko nastane, ko sem videl kako eni po prehitevalnem šponajo v dolino po snegu, ki ga niti ni bilo veliko, a dovolj za drsno... in sem nekako dobil tako hitrost, ki mi je hudičevo prav pol prišla ko je res počilo...s tem sem pa tudi druge za mano počasi zadrževal, ker drugače vam povem, bilo bi ne pet avtov razbitih, ampak 20 al pa še več. Kar se tiče gum. Ja, res je, ZIMSKE GOR!!!...ampak, to še ne pomeni, da lahko z njimi vozite kot po suhi cesti... Dokler boste nekateri vozili po snegu na meji in ne boste računali na tiste ČEje, kot sem jih gor omenjal bo pokalo...Konc koncu, še ko si previden in voziš po pameti, te lahko kaka stvar preseneti.. Torej, pamet v roke....