Črna kronika

FOTO: Verižno trčili trije tovornjaki

Novo mesto, 03. 02. 2011 15.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na dolenjski avtocesti so v pokritem vkopu Karteljevo trčila tovorna vozila. V smeri Novega mesta sta bila do poznih večernih ur zaprta vozni in počasni pas.

Nesreča na dolenjski avtocesti
Nesreča na dolenjski avtocesti FOTO: Andrej Matič / dolenjskilist.si

Na dolenjski avtocesti se je v pokritem vkopu Karteljevo v smeri Novega mesta zgodila hujša prometna nesreča. Kot poroča Radio Krka, naj bi verižno trčila tri tovorna vozila, ena oseba pa naj bi bila ukleščena v vozilu. Za nesrečo naj bi bila kriva premajhna varnostna razdalja.

Nesreča na dolenjski avtocesti
Nesreča na dolenjski avtocesti FOTO: Andrej Matič / dolenjskilist.si

Ker je promet potekal samo po prehitevalnem pasu, so občasno nastajali daljši zastoji.

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kontek
05. 02. 2011 16.11
ddrej 04.02.2011, 12:28 to mi je vse jasno, žal se nisn dosti jasno izrazo - gre se za tisto, ko tovornjak drugega prehiteva z 92km/h drugi vozi pa 90km/h-zej pa izračunaj, kolko km narediš več, če imaš povprečno hitrost 80km/h, ali pa 83km/h... se razumema? tu so definitivno bli šoferji sami krivi, zaradi premale varnostne razdalje, to se vsi strinjamo, hotel sem pa poudarit, da tovornjakari niso najslabši na cesti - so avtomobilisti slabši, majo dosti slabšo kulturo! če se peljem po AC z avtom po omejitvi 130km/h, se VEDNO najde en "frajer", ko se ti prilepi na rit in ti blenda, da se morš umaknit, jaz pa po predpisih prehitevam tovornjak/avtobus/avto! to je tisto, kar je pri nas problem!
User202729
04. 02. 2011 22.34
domnchek- Lepo si vse to našteval, ampak si pozabil napisat, da vse te pristojbine plača končno potrošnik, pa za prevozniška podjetja tudi nekaj še ostane. Men se samo blesov zdi, da se prevaža roba iz tujine, če jo imamo sami doma. Tu bi se naj bol šparal. Zapremo tovarno sladkorja, sladkor pa uvažamo, oziroma prevažamo........
User202729
04. 02. 2011 22.28
baba.vanga "največ nesreč se zgodi zaradi vožnje pod omejitvijo * Od kod si pa to privlekel? Al si mislil, da si pri humoreskah?
Domn Kolenko
04. 02. 2011 15.21
Tomozuki 04.02.2011, 09:09 da te mal stvari popravm, šleper prazn je težk 15 ton ali par sto kil manj. in je daleč od 20 ton. poleg tega cena simbolična...če se s šleperjem pelješ od madžarske meje pa do kopra...plača voznik 70EUR cestnine...pa računaj da je to 5×na teden tako, to pomeni 350EUR na teden to pomeni 18200EUR letno, skupna dovoljena masa pa je 40ton sicer so pa kazni že za 100 kil preveč, torej šofer je šel na vago s praznim tankom potem pa je šel natočit 1000litrov kolikor navadno točijo in že je tono pretežek zato ker se nemore s praznim tankom vozit...in plačal bo 1000EUR poleg tega mora drug tovornjak pridt ker ta nesme naprej dokler je pretežek, da ne govorim o osnih obremenitvah in tako dalje, res pa je da bi železnice lahko minus nadomestile če bi prevažale tovornjake na vagonih čez slovenijo. Aja pa da neboš mislil da govorim nekaj na pamet, fotr je šofer tko da vem kako pa kaj.
User511491
04. 02. 2011 14.00
KRRRK 04.02.2011, 11:40 *********** Nemška pedantnost je bila kriva da so odkrili šifrirni sitem (ENIGMA), da so zahodne sile naredile tanke ki so vzdržali ccca 500 km, Nemci so jih delali za 5000 km...itd... Če Nemec ne bi bil pedanten bi bilo vprašanje kakšen konec bi imela WW2.....
User511491
04. 02. 2011 13.55
Tovornjakarji vozijo za drugim tovornjakom cca 5 - 6 m zato, ker mu spredaj voueči tovornjak ustvarja ''vlečko'' - to je delni podtlak, ki lahko tistemu izza zmanjša potrošnjo za cca 10 - 15 %. Torej - če se splača ali ne splača si pa izračunajte sami.....
User369752
04. 02. 2011 12.28
@undertakerslo03.02.2011, 18:3313 citat: "Kontek, se zavedam, da delo tovornjakarja ni ravno piknik. Ampak tako kot je v špediciji vsaka minuta važna, tako je dandanes važna vsaka minuta tudi vsem ostalim udeležencem prometa, razen morda čez vikend." Če misliš da boš z premalo varnostno razdaljo konkretno zmanjšal čas prevoza, si poglej te uboge reveže koliko so ga zmanjšali v minus. Torej po kmečko povedano zaradi premale varnostne bo ta tovor namesto v urah prispel v cilj v dnevih. Od kdaj mala varnostna razdalja zmanjša čas potovanja?? Pomembna je povprečna hitrost. Ko se zaletiš pa ta krepko pade oz "zlimitira proti 0". Če se voziš v koloni ki se giblje 80Km/h ti nobena mala varnostna razdalja ne bo prihranila več kot kakšno minuto na par 100km (kakšni semaforji). Če varnostno razdaljo imaš, pa vsekakor ob takem dogodku, ko ti razmere dovoljujejo nadaljuješ pot in povprečje dvigne, torej prišparaš vsekakor nekaj ur, da o denarju ne govorim. Kaj pa sploh je varnostna razdalja, ko pa že vsi o njej govorimo? To je tista razdalja, da se lahko varno zaustaviš za vozilom pred teboj, ne da bi se vanj zaletel. V končni fazi "teoretično" bi se lahko vozili tudi 200km/h če bi vsi skrbeli za varnostno razdaljo, saj bi se vsi ustavili, če bi se eno vozilo ponesrečilo. Vsekakor je varnostna razdalja eden glavnih vzrokov za nesreče, hitrost pa njihov katalizator. Katalizator? Da, hitrost se podobno kot katalizatorji ne spreminja, še vedno je hitrost, vendar so njene posledice poškodbe materijala in potnikov. To pa v večini nesreč šteje. Podatkov o premali varnostni razdalji in o nesrečah zaradi le te policija ne daje dosti v javnost, pa bi morala. No zadnji čas so se malo popravili.
User369752
04. 02. 2011 12.14
@BOJANA3903.02.2011, 19:27 400 je pa preveč, kakih 200€ pa bi bilo normalno za letno. Kar se tiče haloja glede cene, ga delajo tisti, ki imajo čist dovolj denarja, pa bi radi meli še več. Ti nespametni ljudje si niso naredili niti enega preprostega računa, seveda po kmečki logiki in bi jim dal kar 400€ za letno vinjeto, samo zato ker nergajo. Namreč če si človek malo preračuna ceno vinjete na stare cene cestnine, pride do zaključka da lahko brez problema prevozi po AC-jih parkrat več za isto ceno. Vsekakor pa je varnostna razdalja krivec za večino udeleženih, če ne za vse. Policaji, v proračunu rabimo denar!
baba.vanga
04. 02. 2011 12.13
primer slovenskega biznisa v manših številkah Država išče izvajalca za gradbeni projekt. Bosanc da ponudbo 400 - 200€ en delavec, 200€ material srb 600 - 400€ dva delavca, 200€ material zidar 3000 - srbom da 600€ da so tih, makedoncu 400€ da naredi, sebi 1000 in naročniku 1000... :DDD
User526688
04. 02. 2011 12.11
kok je to pameti joooo
User369752
04. 02. 2011 12.00
@poccorocco04.02.2011, 00:420 Razloži
baba.vanga
04. 02. 2011 11.55
največ nesreč se zgodi zaradi vožnje pod omejitvijo *
User671702
04. 02. 2011 11.40
Aja pa še neki,ko vsi govorite za tovornjake,da uničujejo ceste,nemški AUTOBAHN je Hitler nardil v 30-ih prejšnjega stoletja,pa jih šele zadnjih 10 let obnavlajo. Seveda je nekaterim v interesu preveč plačevat ceste,ker tut sami pol postrani od tega dobijo,gradbincem pa ni v interesu nardit dobrih cest,ker jim noben ne reče. O.k. naredte tako cesto,za tako ceno,ampak vse popravke in pritožbe naslednjih 10 let popravlate sami. Pa bi vidli,ka je dobra cesta,se lahka vsak dan milijon tovornjakov pelje,pa bi zdržale.Krivca vidite sam na eni točki,čeprav jih je več!!!
Uršulinke Urska
04. 02. 2011 10.30
Men grejo na živce vozniki avtomobilov, m noben ne zna pržgat smernika :$ se že 2 leti furam iz LJ na dolenjsko, največ njesreč povzročijo nestrpni in nekulturni vozniki, k misljo če ma 2.0. mašino da lahko vozi 180km/h. Kadar je tovrnjakar prehitevou sm saj vedla, se mu pa tut na rt nism nalimala, tko k delajo ostali kr...eteni na cesti!!!!!!!! če si velik na cesti, večja šansa da se ti zgodi nesreča, tko pač je
Tomozuki
04. 02. 2011 10.02
Gangrena - Mislim, da se tvoj nick ravno sklada s kvaliteto tvojega pisanja.
Tomozuki
04. 02. 2011 10.00
ena-tm: Meni razni Romuni, Bolgarji, Rusi in stala Vzhodna Evropa, popolnoma nič ne koristijo. Kje so pa Avstrijci? Pelji se med tednom gor, pa povej kakšno je razmerje avto/tovornjak tam in kakšno je tu. Se strinjam, da bi se dalo zmanjševat z vsem onesnaževanjem, ampak vsakemu tujcu pa ni treba dovoliti, da to počne po naši državi. Naj uničujejo svojo infrastrukturo in onesnažujejo svojo naravo. Sploh pa glede na to, da so železnice v minusu. Pri nas bi nujno morali uvesti dovolilnice, ker včasih niti do bencinske črpalke več ne morem. Ceste in postajališča sploh več ne požirajo količine tega prometa.
User482153
04. 02. 2011 09.53
Tomozuki Ti si onesnazevalec ze zato, ker tukaj pises nesnago.
User431673
04. 02. 2011 09.48
cool_B - sorry, ampak špediter ne vozi kamiona, ampak šofer.
User431673
04. 02. 2011 09.46
Tomozuki - da ne naštevam brez česa vsega bi ti bil, če ne bi bilo tovornjakov. Glede onesnaževanja pa je najbolje potem, da se tudi ti nehaš vozit z avtomobilom, pa da se vse fabrike zaprejo,....., onesnažujemo vsi, tako da bi se moralo marsikaj spremenit, ne samo kamioni vozit. Dars pa ceste-pa vemo kako slabe kvalitete so in seveda, da se še prej uničijo kot bi se in se drugje po Evropi.
Tomozuki
04. 02. 2011 09.09
Podobno se je zgodilo nekaj let nazaj v Miklavžu na Dravskem polju. En pijanček je padel na cesto, potem so pa 3-je šleperji drug za drugim preko njega peljali, ker se niso mogli ustavit. Meni je že to sporno, da lahko take težke zverine sploh vozijo po cesti. Avto je težek okoli 1.3t, taka zadeva pa 20t , ima nekajkrat večjo zavorno pot, ovira promet s prehtievanjem, bistveno bolj onesnažuje okolje (nam pa nabijajo neki davek o CO2) itd. Ste se že kdaj vprašali, zakaj plačujemo vinjeto 100€? Takšne škode z avtomobilom v enem letu nikoli ne narediš. Ampak iz našega zneska, pokrivajo škodo, ki nastane zaradi njih, ker njihov znesek je na vožnjo zgolj simboličen glede na povzročeno škodo cestišču. Škoda, ki nastane na asfaltu po enkratnem prevozu zaradi njihove teže je enaka škodi, ki jo povzroči 5000 osebnih avtomobilov. Zato pa DARS skoz popravlja ceste. Sej prej, preden nismo šli v EU, tega ni bilo.