Črna kronika

Varnostnik pretepel 20-letnika

Cerknica, 24. 12. 2008 19.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Bojana Ksela
Komentarji
85

V noči na soboto naj bi varnostnik, ki takrat ni bil v službi, pred diskoteko v okolici Cerknice hudo pretepel 20-letnika. Pretep naj bi ves čas opazoval varnostnik, ki je takrat delal, a ni ukrepal.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (85)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ES007
08. 05. 2009 13.13
insaner 25.12.2008, 23:19 Vsaj 90% varnostnikov vas je zrelih za psihiatrijo. Regulirana agresija = biti policaj, če še tega nisi sposoben, pa vsaj varnostnik. Škoda. Pred leti sem Valentinčiča srečal kot zelo fajn človeka. ------------- ------------------ ----------------- --------------- torej, insaner Če nas je 90% varnostnikov zrelih za psihiatrijo mi povej, kdo bo delal namesto nas? Ne moreš kar naenkrat zamenjati približno 5000 ljudi. In še to, g. Valentinčič je čist ok. Pretepeni si je pa sam kriv.
ES007
08. 05. 2009 13.11
insaner 25.12.2008, 23:19 2 james2 25.12.2008, 00:04, tip v civilu je očitno ljudem znan. Čeprav ta večer ni delal, še vseeno pripada Valini. Valentinčič je izjavil, da se v lokalu ni zgodilo nič takega, da bi moral dežurni varnostnik posredovati. sklep 1 : nedežurni varnostnik je brez pravega razloga zvlekel fanta na dvorišče in se nad njim podivjano izživljal. sklep 2 : Valentinčič laže. Dežurni varnostnik bi moral posredovati zaradi nasilnega obnašanja nedežurnega kolega v lokalu, pa tega iz stanovske kolegialnosti in celo pripadnosti istemu podjetju ni naredil. Vsaj 90% varnostnikov vas je zrelih za psihiatrijo. Regulirana agresija = biti policaj, če še tega nisi sposoben, pa vsaj varnostnik. Škoda. Pred leti sem Valentinčiča srečal kot zelo fajn človeka. Če nas je 90% varnostnikov zrelih za psihiatrijo mi povej, kdo bo delal namesto nas? Ne moreš kar naenkrat zamenjati približno 5000 ljudi. In še to, g. Valentinčič je čist ok. Pretepeni si je pa sam kriv.
Actionparty President
29. 12. 2008 19.35
marjan3111 27.12.2008, 20:22 ne vem kako je lahko varnostnik bil v pretepuč,če ni bil v službeni obleki.Kolko jaz vem si varnostnik takrat ,ko si v obleki in ko si v službi -------------------- Točno tako. Glede na to, da je napadenega napadel moški v civilu...torej ni bil v času službe na tistem mestu. Kar pomeni, da je napadalec sam odgovoren za dejanje.
Anže Hren
28. 12. 2008 22.36
dej mitja nehej no!!!!
Anže Hren
28. 12. 2008 03.28
marjan tako se govori...
marjan3111
27. 12. 2008 20.22
ne vem kako je lahko varnostnik bil v pretepuč,če ni bil v službeni obleki.Kolko jaz vem si varnostnik takrat ,ko si v obleki in ko si v službi
trobenta? 87
27. 12. 2008 20.01
james2 kok pa ti veš,da nibilo policije več kot uro.A si bil tam?Vem kje je to in vem,da se ti policisti iz te postaje odzovejo ful hitr na klic.Verjetn pa ti policisti nečakajo na postaji ,da se bo nekdo stepu pri šmacu,da bodo takoj prišli na kraj dogodaka,verjatn majo še kiro drugo delo.
Anže Hren
27. 12. 2008 19.48
res je,na kateremu si ti...ali mi pa vsaj povej če te poznam
Actionparty President
27. 12. 2008 17.59
ketty20, predvidevam, da si na objektu s tel. 0*/***-*088 Številka je namenoma skrita, saj bi lahko imeli težave.
Anže Hren
27. 12. 2008 15.24
james2 me poznaš?a sva sodelavca ali kaj?ministrica pa je čisto v redu,zavela se je za svoje delo in verjamem da bo naredila vse spremembe v rediu.
Actionparty President
27. 12. 2008 12.30
malena__79, kako lahko kriviš ministrico?? Za vsak pretep je kriv minister?? Krivci so drugje. rozii, tukaj bi lahko potem takem kriv varnostnik, ker ni posredoval? Sploh pa, kolikor sem iz članka izvedel, tamkajšnja diskoteka plačuje samo enega varnostnika. Zdaj pa mi povejte, če bi bila vi varnostnica, ali bi posredovala v tem pretepu in poskušala narediti red in mir?? Kot sama verjemite mi, ne bi uspela narediti nič. Če je varnostnik klical policijo, verjemite mi, da so policisti potrebovali uro ali še več, da so prišli na kraj dogodka. Ponavadi policisti čakajo, da nekdo umre, šele potem pridejo. Torej niso krivi samo varnostniki. Potrebno je tudi narediti nekaj v policiji. Konec koncev so policisti zadolženi za urejanje JRM (javnega reda in miru).
malena__79@hotmail.com
27. 12. 2008 11.15
ministrico je potrebno skinit,ker nima pojma!!..samo kalti neumnosti in sestavlja stavke oz odgovore po ovinkih,brez repa in glave!
rozii
27. 12. 2008 11.02
james2, da ti bo še malo bolj jasno. varnostnik je vse to opazoval naslonjen na ograjo. spremlju je vse kaj se dogaja in kako se dogaja. gledu je,kako ga pretepa!! a je to varnostnik?? zame oprosti NE!
Actionparty President
27. 12. 2008 08.59
oh ja. Ali je možno, da nihče ni varnostnika v diskoteki opozoril na dogajanje pred diskoteko?? Čisto možno. Ne bom trdil, da je \"napadeni\" nedolžen. Zagotovo pa bom trdil, da jih ni fasal po nepotrebnem. Čisto možno je, da je mladenič izzival. Strinjam pa se z rozii, nikogar ne smemo udariti. Pa naj bo to varnostnik, ali samo nek lokalni zabave željan človek. Ketty20 ni potrebno, da ti mene poznaš, važno je, da jaz tebe poznam.
Anže Hren
27. 12. 2008 02.31
rozii tudi ti imaš le prav....kaj pa če se nm tko zgodi?meni,tebi,njemu.. prav imaš.. nikjer nismo več varni..
rozii
27. 12. 2008 01.00
ne vem kako eni lahko trdite,da jih ni dubu po nedoužnm???? a ste bli zravn mogoče, k se je to dogajal.?? predvidevam da ne!!!! me zanima kako bi vi reagiral,če bi se vam to zgodl????a??? a na to pa noben ne pomisli? če mau pomislmo vsi skup,se lahko to vsakmu zgodi, kdrkol in kjerkol. kaj pa če bi ta janezk obležu mrtu na tleh?? a bi pol tud rekl da je isku batine?? al bi bli spet vsi skup zgroženi nad tem,kot ponavadi, pa svečke hodil pržigat,tko kt pred globalom ?!!!!??? a pol lahko rečemo da so fanta pred globalom ubil zato k je delu pi**arije in isku batine, sam ker jih je mau preveč dubu, je pač obležu??? pa kaj je zvami folk???a ste zreli za v kakšno posebno ustanovo???? kdo ma pa nad tabo sploh pravico roko dvignt, oziroma udart te???!!!??? N I H Č E !!!!!!! pa mau pazite na jezičke,ker nikol ne veste kaj vaš čaka, pa tud če ste sam s punco ob šanku!!!
Anže Hren
27. 12. 2008 00.28
james2 tko se govori. najbolj je varnostnike obtoževati,ampak ni res to kar ta janez naklada. jaz včasih hodim v diskoteko delat drugače pa imam tudi svoj objekt. james2 škoda k te ne poznam,imaš pametne besede.
Actionparty President
26. 12. 2008 22.16
insaner, jaz na vso srečo ne varujem diskotek. Raje imam bolj mirne objekte. Ketty20, strinjam se 100%. Očitno je napadeni želel priti do denarja in zagrabil priložnost. Kolikor sem seznjanjen iz strani sodelavcev, varnostniki, ki delajo v tamkajšnji diskoteki niso nikoli v civilu (službeno namreč). Po zakonu mora vsak varnostnik biti v uniformi. Ker pa smo varnostniki pod kontrolo (po nesrečnem primeru Global smo še na piki) policije, mora obvezno vsak varnostnik imeti pri sebi službeno izkaznico. Napadeni pa je po vsej verjetnosti iskal pretep. Zakaj je šel na urgenco šele naslednji dan??? Zamislite se in potem obsojajte varnostnike.
Anže Hren
26. 12. 2008 21.25
a dejte nehat kake laži ta kao revček govori!!! umazal je ime valina,sam je hotu zaslužiti dnar,pa se je odloču da se bo mal zlagal..najlažje je krivdo valiti na varnostnike. valina je pa najboljša firma z normalnimi ljudmi!!!! strinjam se z jamesom 2!! tudi sama sem varnostnica in je res to da varnostnika v civilu ni,ker mora vsak imeti uniformo!!! valina rules!
Aleks75
26. 12. 2008 18.11
Ja bogi revček teži ceu večer pol se pa sprav na napačnega človeka pa dobi batine..in kaj zdej kr zvelku ga je vn iz lokala za brezveze..zakaj mene nikol noben nezvleče pa 200 drugih ljudi ..pameten je bil zdej pa cvil ...Ostan doma drugič pa neometi zabave