Črna kronika

Pred nočnim klubom s kalašnikovko ubil dve osebi, šest pa jih ranil

Pariz, 01. 07. 2012 07.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Franciji je moški pred nočnim klubom s streli pokončal dve osebi, še šest pa jih je ranil. Streljal naj bi z orožjem večjega kalibra, tarče pa je izbiral povsem naključno. Nato je s prizorišča pobegnil, policija ga še išče.

V Franciji sta bili v streljanju pred nočnim klubom v Lilleu danes zgodaj zjutraj ubiti dve osebi, šest pa je bilo ranjenih, a nihče od njih huje, je sporočila francoska policija.

Zgodilo se je okoli 3. ure zjutraj. Varnostniki naj bi iz diskoteke vrgli moškega. Ta se je vrnil z orožjem večjega kalibra, najverjetneje s kalašnikovko, in začel streljati. Pri tem naj bi ubil garderoberja in enega izmed obiskovalcev kluba. Streljal je povsem naključno, nato pa z avtomobilom, v katerem ga je nekdo čakal, pobegnil s prizorišča.

Kalašnikovka
Kalašnikovka FOTO: PU Celje

Policija je po dogodku okolico diskoteke zavarovala, reševalna vozila pa so ranjene prepeljala v tamkajšnjo bolnišnico. "Za njegovo prijetje je treba storiti vse, kar je potrebno," je povedal župan Lillea Martine Aubry.

Policija je storilca identificirala kot 32-letnega Faycala Mokhtarija, nekdanjega kaznjenca s kriminalno preteklostjo. Stekla je iskalna akcija, ki pa še ni obrodila sadov. Predvidevajo, da je že zapustil državo in prečkal mejo z Belgijo, od koder prihaja. "Trudimo se, da bi ga čim prej našli in aretirali, preden stori še več škode," je povedal javni tožilec Frederic Fevre.

Bodo Francozi še poostrili zakonodajo o orožju?

Francoska vlada je povedala, da je v državi "v zakonitem obtoku" najmanj 7,5 milijona kosov orožja, ki so v lasti države, amaterski ljubiteljev orožja in lovcev. Nihče pa ne ve, koliko kosov je nezakonitega orožja, nekateri strokovnjaki pa ocenjujejo, da v Franciji kroži med 10 in 20 milijoni kosov zakonitega in nezakonitega orožja.

Današnje streljanje pa bo verjetno vodilo v novo debato o posedovanju orožja. Že tako precej ostro zakonodajo glede orožja so sicer v marcu še nekoliko zaostrili, še pred strelskim incidentom v Toulousu. Od marca je tako zagrožena višja zaporna kazen, hkrati pa tudi višja denarna globa za vse, ki jih bodo organi pregona ujeli z nelegalnim orožjem. Ljubitelji orožja morajo v postopku pridobitve dovoljenja za orožje izpolniti strožja merila, dokazati, da nimajo kriminalnega ozadja in prestati psihološki test. V Franciji sicer obstaja tudi črna lista tistih, ki orožja ne smejo posedovati.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (79)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BMWmunja
02. 07. 2012 12.16
+3
Na bazi tega dogodka se vidi, kako pomembno je, da redarji ne smejo biti rekrutirani lokalni pretepači, ampak nekdo, ki ima v glavi nekaj soli in občutka za tistega, ki je morda preveč popil ali pa da zaznajo, če je morda radi zavrnitve dekleta ranjeno njegovo srce. "Prizadetega" je tako treba pomiriti takoj, preden se vrne s topom, četudi z macolo...
Dolenjc3
02. 07. 2012 09.22
+8
Ja, takole rešujejo težave in spore arabci...vržejo ga ven iz diskoteke, on pa se vrne nazaj in naključno strelja...na Bližnjem vzhodu pač nikoli ne bo miru zaradi kamelarske mentalitete.
Dolenjc3
02. 07. 2012 09.31
+8
Sicer pa imamo take mentalitete polno v primestnih naseljih, največ v okolici Novega mesta, Trebnjega in Krškega, samo ni kamelarska ampak brazilska mentaliteta. Iz teh naselij se strelja vedno, kadar se skregajo med sabo, pa kadar imajo kakšno zabavo, pa kadar jim je dolgčas....
Tomozuki
02. 07. 2012 09.02
+4
Po priimku skelpam, da so bili spet islamisti na delu.
CDROM
02. 07. 2012 06.37
+9
Faycala Mokhtarija Ta je čisti Francoz. Bo potrebno blokirat ta priseljevanja in krepko nadzirat komu se izdajajo vizumi in komu se podeli državljanstva!
Principat
01. 07. 2012 21.12
+7
nekje bo treba začet 1. svetovna vojna je potrebovala en sam strel
pika poka ježek
01. 07. 2012 20.30
+13
Fantje in punce, hitro se je treba doorožit, preden zaostritev pljuskne tudi k nam. Nikoli ni tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše in nikoli tako slabo, da ne bi moglo biti še slabše. Sem pač realist po naturi.
Jimi1
02. 07. 2012 06.47
+2
Nisi edini, ki napoveduje bližnje probleme in nestabilnosti v tej državi. V ZDA je civilni trg kar dobro trgovce izropal, tako, da se tam cene krepko vzdigujejo....
bimboooo
01. 07. 2012 19.38
+13
je.b.emti šipšimišije sam strelat se hočjo.
Dolenjc3
01. 07. 2012 16.45
+19
...in zaradi enga norca ki je z NELEGALNIM orožjem ubil nekaj ljudi, bodo oblastniki zmanjšali pravice normalnim poštenim državljanom, ki legalno posedujejo orožje...in ko bo en drug norec z motorno žago nardil še en masaker, bodo v Franciji drva žagali in podirali drevesa samo še z ročnimi žagami...takole to gre
Explainator
01. 07. 2012 17.11
-10
tisti, ki legalno posedujejo orožje, niti niso normalni, kaj šele pošteni, saj zakaj ga pa potem imajo?
Jimi1
01. 07. 2012 19.06
+6
Kaj se bo zgodilo, ko bodo v Sloveniji prepovedali najbolj zlovešče in največkrat uporabljeno orožje kuhinjske nože in sekire ?
papaaa!
01. 07. 2012 19.25
+15
še vedno ostajajo: vrv, avtomobilski izpušni plini, propan -butan jeklenke in severna stena triglava....
Jimi1
01. 07. 2012 19.31
+9
Explainator.... Hmmm po osebnem prepričanju za šport strelstvo imenovan, pa za družabno dejavnost lov imenovano, nekateri za osebno varnost , pa spet eni za zbiranje.... Tudi za spomin na svoje prednike mnogi.... No saj boš mogoče kdaj razumel, da vseh 40 000 lastnikov legalnih kosov v Sloveniji nima orožja zato, da bi tebe z njim preganjali in ustrahovali....
retro77
01. 07. 2012 21.08
+7
Daj Explainator, razpiši se prosim, da bom razumel, zakaj so legalni lastniki orožja nenormalni in nepošteni. Meni se bolj nenormalni zdijo vozniki, ki legalno (z vozniškim dovoljenjem) divjajo po cesti in pobijejo 200 slovencev letno + še kakšnih 500 na invalidski voziček spravijo.
binglec123
01. 07. 2012 21.46
+4
@Explainator... a brazilci imajo orožje na dolenjskem? a ga posedujejo legalno? očitno spadaš med tiste, ki želijo vse prepovedati- pa prepovej nože in štrik (nedoilgo je prišlo do tragedije, ko je gospa zašihala moža in se obesila). ni ga argumenta, ki bi prepovedal poset orožja saj nobena statistika ne izkaže potrebe po tem- samo skrajneži želijo prepovedi. p.s.: a so debevec, boštjan maček, in ostali športniki potencialni morilci?
Dolenjc3
02. 07. 2012 09.29
+4
645468
02. 07. 2012 13.19
-3
explainator se popolnoma strinjam s tabo. če nimaš namena pred drugimi s puško mahat je NIMAŠ! izjema so policaji in vojaki ki imajo službene.
645468
02. 07. 2012 13.22
-1
jimi,...če imaš orožje zaradi teh stvari ki si jih napisal z izjemo osebne varnosti (spomni se tistega incidenta ko so enga afroameričana 17 letnega ustrelili zaradi varovanja soseske) potem ni nobren problem če imaš še ustrezne regulative. sej za avot moraš imeti tudi izpit. zakaj pa nebi še za orožje?
Jimi1
02. 07. 2012 18.26
+4
No ja moje športne artikle se da tudi za osebno varnost uporabiti, zvečer v hiši ko pade tema. Sem že imel Brazilce ponoči v svojem stanovanju, pa sem jo za malo odnesel..... Glede onega afroameričana mi pa še vedno ni popolnoma jasno, zakaj je varnostnika soseske napadel.... Zadeva kot kaže ni tako enostavna, kot jo prikazujejo. Sploh pa časi postajajo zaradi vse bolj predrznih kriminalcev vse bolj nevarni, pa onemu, ki si nabavi pokalico iz popolnoma varnostnih vzrokov ne zamerim nič... Boj se onega orožja,ki ga Brazilci nelegalno posedujejo, njega pravi nameni so namreč hudo problematični.
ikoz
01. 07. 2012 16.25
+5
končno edn ki je vzel usodo v svoje roke ;)
645468
02. 07. 2012 12.45
+1
zalitasve?ka
01. 07. 2012 16.02
+4
mal berem te komentarje ... pa vi bi mel kej za napisat k bi avto povozu žabo majkemi
HAWX
01. 07. 2012 15.41
+10
Anchyka kako si pa ti prišla na zdravnike in alkohol? Kako no.ra miselnost je to da misliš da bo grožnja zapora rešila problem? Torej nekomu daš čokolado ga pustiš samega nekje lačnega in mu poveš, če jo bo probal gre v zapor.Who gives a sh.. about prison when you are hungry? Če hočeš zmanjšat pijane voznike naj država neha prodajat in mastno služit na alkoholu. Naj namestijo 20 let obstoječo tehnologijo da avto ne vžge če si pijan itd itd Ker če bi hoteli, bi! Če hočeš, da zdravniki spoštujejo hipokratovo prisego naj država prežene in prepove skrajno izkoriščevalske satanistične zavarovalnice, katere pritiskajo na zdravnike in jim grozijo z odpovedmi, če opravijo kake drage operacije ali jim plačujejo denarne nagrade če poslujejo kot oni hočejo in predpisujejo zdravila katera oni hočejo. To je vse uzakonjeno, to vse počne ta tvoja smrdljiva država ali ta gnili sistem skorumpiranih ljudi, kateri sebi pravijo država! A sama pa bi določenim spuščala metke v glavo. Orožje ni nevarno nevaren je človek pa če ima samo kamen v roki. Torej po tvoji panični miselnosti najbolje, da prepovemo tudi kuhinjske nože,šraufencigerje,motorne žage.. Vse prepovejmo a ne naj država vse odvzame kar je nevarno saj smo sami neeodgovorni da ravnamo z temi orodji/orožji naj raje država skrbi za vse to na koncu naj nam prepovejo tudi lastne možgane saj smo mi vsi neeodgovorni a ne Smisliš se mi ti in ta tvoja miselnost!
Jimi1
01. 07. 2012 15.59
+5
Ulovil si bistvo kolega... Ančka pač nima blagega pojma o zadevi pa nekaj blebeče kot večina žensk in FDV-jevcev, ki jim je totalitaren sistem uspel v glave nabiti, da je strelno orožje nekaj nadvse nevarnega, nedopustnega in kriminalnega, seveda da so babnice po tem ovajale svoje može, sinove..."oborožene kriminalce" fejst fantom policistom. Opažam, da bo potrebno še kaki 2 generaciji preživeti, da se bo iz možgan odstranila ta nadvse trda sled totalitarizma, ki je bila v glave na začetku preko AFŽ, kasneje pa preko medijev (FDV) vbijana mantra komunističnega sistema, ki je bila temelj totalitarizma nad oboroženimi, ki bi drugače kot vodja razmišljali.....
KnightTemplarSL
01. 07. 2012 16.18
+6
Zadel si bistvo, orožje sploh ni nevarno...nevaren je človek. Če se komu zmeša in ima namen ubijati bo to tudi storil tudi z žlico heh.
645468
01. 07. 2012 22.25
-3
pa a ste vi nori al kaj? ok pač če ne razumete zveze med dejanjem in posledico ok. sam ko bote pa vi žrtev al pa še huj vaši ta mali žrtve, potem ohranite vašo miselnost in vaše prepričanje. sej ni razlike če slišiš po tv 500.000 al pa 500.001, mah koga briga, samo tistega ki je bil tisti ki je naredil razliko. kot sem rekla, glejte da ne bote drgač čivkal ko bo veter drgam zapihal. pa btw,... jst sm malce višje od fdv,.... vi pa očitno še tam ne
Jimi1
02. 07. 2012 01.39
+1
Ko zmanjka argumentov se začno žalitve..... PS. Tudi sam sem višje od FDV mimogrede.....
Jimi1
02. 07. 2012 01.46
+4
annchyka27.... sicer pa poglej si gospa uradne statistike za slovenijo koliko ljudi umre zaradi orožja. Še to ste v glavnem tisti, ki se samopoškodujete zaradi nepravilnega ravnanja z njim oz. zaradi strahu. Kaj pa pravita nož in sekira ? Absolutno prednjači promet, pa delovne nesreče, kjer morita traktor in motorna žaga. Pa andrenalinski športi ? Po tvojem torej vse našteto prepovedati? Sledi naj še prepoved holesterolne hrane, saj je le ta največji morilec med vsem kar nas obdaja...
erhaticd
02. 07. 2012 08.08
+3
Se strinjam, da orožje sploh ni nevarno. Saj orožje ne strelja, brez navzočnosti homo sapiensa (človeka). Moje mnenje je, da bi moral vsaki odrasel človek obvladati rokovanje z orožje. Tako moški kot ženske.
645468
02. 07. 2012 13.06
-1
jimi prvič jst nism začela z žaljenje "ti s fdv", 2. če si višje od fdv, potem veš kakšen pomen ima statistika brez ustrezne interpretacije. pa nehaj žalt da smo samo štori in strahopetci vsi ki ne ustarhujemo vasi s puškam! 3 vidim da noben tle ne razume razliko med regulativo in prohibicijo - predlagam da vzamete sskj v roke, ker se ne gre toliko za prepoved ampak za poostritev regulative, pa ne mi rečt da je legalno orožje doma super in fajn, še posebi takrat ko se tvojmu mulotu mal pozna flaša vodke in gre atiju puško vzet ! ker to se pa zihr ni še nikol zgodil! erhaticd: se strinjam da vsak ki bi mel orožje doma mora znat z njim rokovat, ne pa vsi, sej ne delamo prepovedi proizvodnje orožja ampak nošenja in posedovanja orožja - zato ker ljudje s puškami lažje ubijajo kot ljudje brez njih. (poudarek na lažje preden en začne kako lahk tud z noži štihaš)
Jimi1
02. 07. 2012 18.33
+3
No v razumevanje.... Pri orožju je najpomembnejši del nadzor nad njim, torej da se ga pravilno uporablja, shranjuje in da se ve, kdo je za kakšen kos odgovoren. Pri mulotih so pa itak v igri noži, boksarji in topi predmeti. No ko sem bil še v sr. šoli so mi sošolca z golimi rokami pretepli do smrti. V bistvu se oni, ki se mislijo pobiti med seboj lahko pobijejo tudi z golimi rokami, le da gre z noži, kiji, sekirami.... nekoliko lažje. Se pa strinjam , da se omejevanje nošenja orožja pametna rešitev, s tem, da je omejevanje posesti ob tako razvitem črnem trgu brca v meglo....
Jimi1
02. 07. 2012 18.37
+3
erhaticd... Osebno menim enako. Pri Švicarskem modelu orožne zakonodaje in dejstvu, da bi velika večina znala rokovati z njim, vsaj nesreč z njim ne bi bilo.
pika poka ježek
01. 07. 2012 15.14
+17
Zelo malo ljudi umre zaradi strelnega orožja, razen seveda v vojnah. Vse ostalo pa opravijo z noži, sekirami, kiji, zaradi kajenja, alkohola, mamil, zaradi divjanja po cestah in adrenalinskih športov, celo zaradi sonca, pritiska, sladkorja, prehrane in premastne hrane. Pravica do orožja loči svobodnega človeka od sužnja. Kdor sam sebi ne priznava pravice do orožja, s tem avtomatsko pristane na družbeni položaj sužnja.
645468
01. 07. 2012 15.22
-17
a se ti hecaš? pa če si ne priznaš pravice do avta si potem avtomatično suženj pločnika al kaj? ja bog ne daj da bi se kontroliralo če imajo vozniki avtov vozniško dovoljenje in če vozijo trezni,... sami sužnji smo!
Jimi1
01. 07. 2012 15.45
+7
Spet bodo po legalnem orožju udrihali medtem, ko cveti in se razvija ilegalni trg. Komurkoli je legalno orožje prepovedano in si ga želi kljub temu nabaviti preostane ilegalni trg. Po idejah "dušebrižnikov", rdečuhov in feministk civilisti ne bi smeli imeti v posesti orožja, to je po njihovem zgolj pravica organov pregona in kriminalcev....
Jimi1
02. 07. 2012 02.13
+3
Hmmm še zanimiva primerjava... V Sloveniji je kakih 40 000 motoristov pa enako število legalno oboroženih. Če odmislimo redke žrtve zaradi ilegalnega orožja jih zaradi legalnega praktično (le nesreče) ni. Kaj pa pri motoristih? Sam sem že na 4 pogrebih bil, kjer je bil vzrok smrti ...motor !
645468
02. 07. 2012 13.12
-1
jimi nehaj žalit, komentar je sarkastičen, zato ker nisi suženj če nimaš orožarne doma, vse je nevarno, zato pa je treba mal reda delat. glede tvoji pogrebov pa sori, a je motor kriv ali voznik? a če bi ga v avtošoli bolš naučl vozt oziroma bili bolj striktni glede izdaje dovoljenja ali bi bil na manj pogrebih? dej nehi se norca delat!
Slo4theist
01. 07. 2012 15.09
+3
Se mi že svita kateri manjšini pripada, tisti ki bodo za njihovo dejanje obtožil američane in žide!!! Vsi ki pa se ne strinjajo z njimi odo pa rasisti in podobno!
645468
01. 07. 2012 15.18
+4
če je žid ali amerikanc, ne vidim nič grdega če rečeš bobu bob
binglec123
01. 07. 2012 14.53
+6
kot po navadi... ponovno se izvaja pritisk na posestnike legalno pridobljenega orožja. lastniki legalnega orožja spadajo med najbolj kontrolirane ljudi. poglejte si primere v angliji. pobrali so legalno orožje in sedaj samo kriminalci izvajajo strah in trepet, ker kriminalci se požvižgajo na zakonodajo!
KnightTemplarSL
01. 07. 2012 14.46
+3
Poleg tega so pa takšne države srečne če pride do takšnih incidentov, da lahko pod pretvezo vsem poberejo orožje.
HAWX
01. 07. 2012 14.54
+1
Ti dobiš minus ker si taka ovca da še častiš tiste ki nas želijo zasužnjiti! Se ti zdi cool woow frajersko a knights templar kaka fama a kako ime, a suženj? Drugač pa glede komentarja"you got a point"
645468
01. 07. 2012 14.54
-4
pej nazaj v križarske vojne,... misllm halo? en psiho S KARTOTEKO ima puške LEGALNO pol pa začne mal strelat naokoli v folk in je država vesela ker lahko začne premišlevat če bi bilo fajn malo poostrit nadzor? pa a ti je vročina v glavo stopla al kaj? kaj ima pa folk puške doma za imet? mislm,...kakšen fašizem je pa to da ne moreš s kartoteko pijan folka strelat,... wtf?
645468
01. 07. 2012 14.56
-1
hawx... a si ovca ker ne bi rad da te ustreljo eni psihoti? lahk rečem samo beeee
HAWX
01. 07. 2012 14.59
+5
ovca si lahko samo ti jaz sem po tej logiki lahko samo oven! In anchyka ne bluzi v tri dni. Legalno do orožja je 100× težje priti kot pa nelegalno. Torej legalno ga imajo zanesljivi ljudje nelegalno pa ga lahko kupiš na vsakem drugem kotu! Misliš da boš bolj varna če država poostri nadzor nad orožjem? Kakšne zveze pa ima to z orožjem na črno? You stu... sheep!
645468
01. 07. 2012 15.12
-3
ja,...mislim da ja. tudi mislim da če bi šlo več pijanih voznikov v zapor da bi manj folka vozlo pijanih, menim da če gre dohtar v zapor če NOČE pomagat poškodovancu da se bo hipokratovo zavezo malo resneje jemal, menim da ene sankcije in en red pri takšinh zadevah mora biti in da se folk mora zavedati da to ni hec in da bodo ene posledice. če moraš ovce v cerkev gnat da otrok po vasi ne puščajo na vratih in kradejo in prešuštvujejo - super, če morš eno kitajko ki je 8mes stari vnukinji roke odsekaka metek v glavo dat, pa narediti iz nje primer pa se mi tudi zdi velik bolš kt pa da otroške roke po cestah ležijo, al pa povoženi otročki čez katere folk vozi in mimo hodi. kar smej se mi ti zlata ribica s konjskimi šildi na glav, kr smej se,
binglec123
01. 07. 2012 21.37
+4
annchyka27, ti očitno nič ne misliš... orožje ne ubija ampak ljudi!
645468
02. 07. 2012 13.13
a je regulativa na orožju ali lastnikih orožja?
Jimi1
02. 07. 2012 18.51
+3
annchyka27.... Da razčistimo. Za mene osebno je problematičen oni lastnik orožja, ki zdravstvenih pregledov zanj ni opravil oz jih ni nikoli opravljal, pa ga vseeno ima-nelegalnega, pa oboroženi kriminalec povratnik.... Za ta 2 primerka ne velja nikakršna orožna zakonodaja ne regulativa saj sta si pokalico pri ponudniku za vogalom nabavila. Hkrati ona 2 za svojo pokalico ne nosita nikakršne odgovornosti in se tako tudi obnašata...
binglec123
02. 07. 2012 19.21
+1
annchyka27, a kupuješ robo, ki jo kitajski otroci delajo?
KnightTemplarSL
01. 07. 2012 14.45
+0
Zdaj pa ste dali sliko od malce težjega kalibra kot pa prej od tiste pokalice ;)
Dart Vejder
01. 07. 2012 14.27
+12
Challe Salle je nov spot snemal.
cxslo
01. 07. 2012 10.43
-3
Hmm torej...s pištolo velikega kalibra .50? Desert Eagle?
cxslo
01. 07. 2012 15.14
+2
A zdej pa ste kr popravili celo novico... prvo piše pištola v novici zdaj pa kr kalašnik
Jimi1
01. 07. 2012 15.52
+4
Pod velikim kalibrom je menda mišljeno vse kar presega 0,22 Lr in 0,22 WMr.... Veliki kaliber je tako že smešno majhen 6.35x17 kaliber....
rissp
01. 07. 2012 10.29
+7
Žalostno. Ampak ni mi jasno zakaj je to v Sloveniji omrembe vredna novica, ko pa se to vsak dan dogaja po drugih državah EU? Skoraj ga ni dneva, da nebi v streljanju po nočnih lokalih,itd. umrlo vsaj par oseb. Glede kalibra pa, kaj pomeni "velikega kalibra"? A je to mišljeno da ni 7.62mm temveč je 9mm ali kako? (9mm ni nič bolj smrtonosen kot 7.62mm, le bolj pogost je...) - ali pa je pod "veliki kaliber" mišljen kakšen eksotični kaliber? p.s. : na simbolični sliki je revolver, ne pištola...
Slo4theist
01. 07. 2012 11.43
+4
645468
01. 07. 2012 14.58
+0
rissp, mogoče je pa v horoskopu pisal da se mormo pripraviti na prihodnost
Svobodni Umetnik
01. 07. 2012 10.23
+19
js sam to vem, da če bi mene ubil, bi se mu zagotovo maščeval!!
rissp
01. 07. 2012 10.40
+5
645468
01. 07. 2012 15.00
-4
umetnik, ti bi se mu maščeval iz onostranstva al imaš toliko prijateljev s puškam in noži,.... pa tko al tko bi bil še vedno mrtev, ranjen al pa morileci, ki ima mesto v zaporu... raj naj malo bolj pazijo komu dajo puško
volh
01. 07. 2012 15.28
+2
baba zmesana drugega ti ne morem rect vprasaj mal kolk je blo kaznivih dejanj narejenih z legalin orozjem NOBENEGA (se mi zdi da si blont ) to je tisto orozje ki ga ima policija v evidenci ) vsa kazniva dejanja so bila narejena z na crnem trgu kupljenim orozjem -- (prebarvaj se )
645468
02. 07. 2012 13.17
frolich malo premisli kaj si glihkar napisal. a če enmu vlomjo v bajto pa ukradejo puško potem je to tako ilegalno orožje, če en svojmu fotru vzamene liter viskija in puško pa začne streljat naokoli je tudi ilegalno orožje a ne? gor je pa komentar o krvnem maščevanju in folk daje + ja pa kaj je narobe z vami? sm raj blont kt pa za v umbolnco al pa zapor