Črna kronika

Ustrelil bivšo ženo in taščo

Ljubljana, 24. 02. 2007 20.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

35-letni moški je v okolici Grosupljega po prepiru ustrelil svojo nekdanjo ženo in njeno mamo, nato si je sodil sam.

Malo po 18.uri je v Zdenski vasi pri Grosupljem 35-letni moški ustrelil bivšo ženo in njeno mamo, je za 24ur.com povedala Martina Gramec, tiskovna predstavnica PU Ljubljana. Moški je prišel na obisk k otrokoma in nekdanji ženi, kmalu se je med njima vnel prepir in moški je začel streljati.

Sprva je ustrelil ženo, nato pa še njeno mamo, ki sta poškodbam podlegli. Zatem je streljal še na ženinega očeta ter ga telesno poškodoval, vendar naj ne bi bil v življenjski nevarnosti. Nato si je sodil sam.

Kraj dogodka sta si ogledala preiskovalni sodnik in tožilec, podrobnosti zaenkrat še niso znane.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (28)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

neti
25. 02. 2007 12.17
anakos, ali nam manjka kolešček razsodnosti, strpnosti? Začnimo se učiti pogovarjanja, polušanja in slišanja. lp
neti
25. 02. 2007 12.05
Žalostno, žalostno na vseh nivojih. Vprašam se le kaj pripravi človeka, da s pištolo "ureja", dobrobit svojih otrok. Starša. ki sta se ražšla uporabljata lasna otroka za varovalko ali izsiljevanje. Bfrutek, orožje da, ali ne, vendar komu, pa tudi prijava orožja je obvezna, čeprav ni težak postopek za pridobitev listin. Za prepir sta vedno potrbna dva, ki se ne znata pogovorit med seboj pa tako nalagata in nalagata na ogenj, pa poči. Pa tudi odgovornih služb ne otožujem, ker kaj se dogaja za zaprtimi vrati, nimajo nobenega vpliva. Strinjam se, če dva nista za skupaj naj le hitro gresta vsak na svojo stran in rešujeta svoje težave s problemi, otroci naj ne postanejo žrtev le teh. Opažam da tovrstno reševanje, tudi seganje po orožju skoraj postja stalnica naše populacije: zakaj, kje so vzorci, pponovitve, nasilje.....mislim da družba in posameznik so glavni igralci Žal se vrtimo v zaprtem krogu naše mentalitete, le kje smo jo našli oz. pobrali? Sožalje otrokoma in vsem prizadetim. neti
anakos@email.si
25. 02. 2007 11.48
Ste izgubili moj komentar izpred kakšne ure? Ni mi vseeno, če ne morem odgovoriti tistima dvema, ki sta me komentirala!
jackoo
25. 02. 2007 11.12
Tonček Balonček kdaj so pa Romi pobijali prebivalce Suhe Krajine?
anakos@email.si
25. 02. 2007 10.48
rijo27 biofrutek! Prav imata oba. Res je pa, da orožje je samo orožje, že samo posebi je jasno, čemu je namenjeno, medtem ko so vile in še marsikaj v prvi vrsti orodje! Vem, da je človek lahko tako jezen, da uporabi orodje kot orožje, toda to najbrž ni prva misel, misel vnaprej - ko se ti "strga", je pa morda pri roki in postane orožje! Druga misel o nasilju žensk nad možmi - tudi s tem se strinjam! Tudi med meni bližnjimi ljudmi se dogajajo take in podobne zgodbe. Ponavadi otroke "dobi" mama, v enem primeru je hči velikokrat bolna (ima vročino), ko naj bi šla k očetu, ko jo pa drugič vpraša, koliko je imela vročine, se pa začudi in pove, da ji je nihče ni meril! Vajina "jeza" name je bila zaradi orožja? Ali zaradi odpuščanja ...? Misli res nisem razvila naprej, toda gre za to, da se take stvari velikokrat počasi nabirajo v ljudeh. Počasi se naseljuje grenkoba, premalo si povejo, premalo uredijo ..., potem sta pa dva zmeraj bolj oddaljena drug od drugega, zmeraj več hudega je vmes. V primerih, ki jih jaz poznam, igrata dve stvari pomembni vlogi: 1. borba za otroke (za vsako ceno, pa četudi prej ni nekdo imel kaj dosti časa, zdaj pa hoče imeti otroke - zato, da nagaja drugemu) in 2. borba za premoženje. Na to je letela moja misel o tem, četudi dobim malo manj, kot mi pripada, samo da ne netim sovraštva še naprej ... Vem, da krivica boli, pa vseeno se splača kaj požreti! Ne pa preveč, to pa tudi za pravo podobo, ki jo oblikujeta otroka, ni dobro. Se zdaj kaj bolj strinjata z mano, ali sem še babura? lp!
Tonček Balonček
25. 02. 2007 10.13
Ti prebicvalci Suge krajine pa res nimajo sreče. Komaj se rešijo Romov, jih pobijajo notranji sovražniki!! Tu so še gasilci brez moči!
Biofrutekk
25. 02. 2007 10.07
Kaj je rekla(anakos)...orožje bi ukinla hahaha..ok..ta je pa mega debilna izjava... In kaj bi s tem nardila? A vile niso orožje če nekoga z njimi "zaštihaš"? A lesen količek ni orožje če nekoga z njim po glavi treščiš?? Orožje ne ubija...človek ubija... Dej pištolo na mizo pa ji reč nej enga ubije...(če ne veš kaj se bo zgodilo probej doma) civitasstain se strinjam s tabo...pri takem tempu življenja ni čudno da se nekaterim strga pa nardijo pizdarijo.
ninciii@gmail.com
25. 02. 2007 09.10
OPOZORILA BI VAS, da se to ni zgodilo kakor pišejo v Zdneski vasi pri Grosuplju...ta kraj ne obstaja...Zdenska vas je v občini Videm-Dobrepolje!!Ta občina pa je v bližini Grosuplja... samo zaradi tega je ta vas še vedno v občini Dobrepolje!!Če že pište novice pišite novice ki so na bazi pravih podatkov !!!!!!!! Glede otrok pa je bilo rečeno od domačinov, da jih je vzev mamin brat...se pravi stric od otrok. Najhuje pa je to, da je hotel ubiti še svoja lastna otroka ....sramota... lp domačinka
Rijad Proši?
25. 02. 2007 08.58
anakos- malo se pozanimaj, koliko je očetov, kateri ne morejo videti svojih otrok,ker jim bivše žene tega ne pustijo, tašče pa jim pri tem veselo pomagajo.Ko pa se modelu otrga in ima dosti zajebavanja v živ mozak, pa pride do take tragedije. Danes je problem v tem, da nihče ne govori o psihičnem nasilju ,mračnjaških žensk nad moškimi.Moj prijatelj štiri leta ni vidu svoje hčerke, kljub vsem sodnim odredbam, sodbam, kaznim sodnika za prekrške......do kdaj? dokler ti se ne utrga, seveda.
dwwade@email.si
25. 02. 2007 08.18
pilotista: zato pa mamo 24kurpikakom!
civitasstain@gmail.com
25. 02. 2007 08.14
Koliko je druzba tu kriva, nebi mogel v tem ptimeru reci. Je pa v danasnjem casu vecja brezbriznost do soljudi. Ne pozdravljamo vec, mi je vseno kako gre sosedu, celo ne vem kako se sosed pise. Nimamo vec casa malo poklepetati s sosedom. Ustavi se malo in opazuj! Vse tece z neko hitrostjo nekam. Skrbni obrazi nam dajo slutiti kolko skrbi nosi clovek s sabo. Se vsedes v auto za v sluzbo.....problemi. Prides domov...se vecji problemi in ni vec osebe, da bi imel malo casa za kratek pogovor. Saj je drugi tudi pod pritiskom danasnjega casa .......... JE TO SE NORMALNO ZIVLJENJE.????
Bor-chee
25. 02. 2007 06.56
Zdaj pa ti meni povej goso, kje pa lahko človek dandanes sprosti svoj negativni naboj!? V službi... jeah, pa še kaj... Zineš kaj narobe, pa letiš iz službe. Takšni časi so, jebiga. Doma, na frocih ali ženi? Nekak tud ne gre... Na prijateljih? Tud ne. Kje pa lahko to sprostimo? Praktično nikjer, razen s kakšnim pogovorom, vsaj jaz tak rešujem -naboje, ki jih zadnje čase ni malo, moram priznati. Verjetno so temu človeku bile kratene neke pravice in mu je počil film. Ne odobravam, ampak kot sem že enkrat rekel, tega bo čedalje več in več...
tggh@email.si
25. 02. 2007 06.39
Slišim po radiu da je umrl tudi oče, torej kar štirje. Zgrozim pa je, ko berem komentarje, kot je napisala dama na prejšnji strani: ''....Upam, da bo vsaj lokalna socialna služba poskrbela za uboga otroka..'' Ne vem sicer nič o vzrokih in okoliščinah te tragedije, bojim pa se, da je mogoče tudi v tem primeru šlo za določene načine kratenja očetovskih pravic. To samo domnevam. Vemo pa, kako nesposobne, neučinkovite, pristranske, protiočetovske in naploh neživljenjske so naše socialne službe (v katerih pretežno vedrijo ženske), ki bi morale zagotavljati nekatere osnovne pravice tudi očetom, vendar jih niso sposobne. Kar sem napisal so zgolj domneve saj, kot rečeno, o dogodku vem le-to, kar je napisano na tej strani. Seveda pa napisanega ne gre razumeti tudi kot kakršnokoli opravičevanje tega groznega zločina trojnega morilca.
goso
25. 02. 2007 03.43
Niste opazil. Moški je prišel na obisk. Toda s pištolo! Puška bi bla prevelika, bi jo takoj opazil. Prišel je z namero, da bo orožje uporabil! Tko kot tist poba, ki je šel na nočno zabavo al proslavo na Rožnik, z nožem v žepu. In ga je uporabil. To že doma premislijo. Tukej nekaj ne špila. Da ni okolja, kjer bi lahko sprostil tisti negativni naboj v sebi. Bi se pogovoril al karkoli. Pa bi žrtve ostale žive. To okolje mora ustvariti politika za vse slučaje. Mora bit urejeno, da družba lahko pravočasno reagira in izniči negativni naboj.
anakos@email.si
25. 02. 2007 01.35
Rijo27 Saj vem, da noben komentar ni samo dober. Toda morali bi vse narediti, da bi znali urejati nesporazume na kulturnejše načine! Zakaj taka oznaka?
Ciril Jazbec
25. 02. 2007 00.36
ja fak sj ne morem verjet. groza.
Rijad Proši?
24. 02. 2007 23.54
anakos- ti si pa res ena naduta babura,polna same sebe in samopomembnosti.
anakos@email.si
24. 02. 2007 23.38
giovanne! Se kar strinjam: jaz bi orožje ukinila! Mislim, da bi se morali vsi učiti se obvladovati! V teh časih, ko je zmeraj več vse ponudbe, ko tekamo okrog, da bi vse videli, vse doživeli, vse naredili ..., smo preutrujeni in vedno več ljudi manj prenese. Morali bi se učiti odpuščati drug drugemu, tudi kaj pozabiti, morda popustiti, čeprav dobi drugi več ... Res uboga otroka!
jackoo
24. 02. 2007 22.46
pilotista razlog je bil verjetno le en; denar ali kakrkoli v povezavi z njim ali karkoli preneseno v povezavi z njim. ker v zadnjih letih ne prihaja več do pravične razporeditve imetja v družbi bo vedno bolj prihajalo do takih ali enakih konfliktov dokler se stvari ne bodo uredile. kar se tiče orožja; VSEM bi morala država zaseči orožje. Iskreno sožalje otrokoma!!!
Bor-chee
24. 02. 2007 22.23
Kaj pa ima zdaj represivna in nepravna država s tem opravit? Človeku je poknil film, naredil je pi**arijo, žal mi je otrok, ki bosta zaznamovana celo življenje. Jaz tega človeka ne obsojam, saj niti ne vemo kakšni so razlogi tega dejanja. Hvala bogu, poznam par dobrih primerov, kjer so ženske takšne svinjarije delale dedom, da bi vsak normalen vzel pištolo pa bi jo počil, pa se to hvala bogu ni zgodilo - včasih se čudim zakaj ne... Verjetno ga je z... ali pa mu kratila pravice do otrok, nekaj je moralo bit "orng" narobe, ker normalen človek česa takega ne naredi. Sožalje otrokoma. Lp