Črna kronika

Umrla na prehodu za pešce

Slovenj Gradec, 13. 04. 2010 09.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Voznik avtobusa je spregledal peško in z desnim bokom trčil vanjo. Nato jo je še okoli sedem metrov vlekel po cestišču, potem pa zapeljal čez njo. 59-letnica je umrla na kraju nesreče.

Kot smo že pisali, se je včeraj popoldne približno ob 15.30 v Slovenj Gradcu zgodila prometna nesreča, ki se je tragično končala za 59-letno peško. Kot so sporočili s PU Slovenj Gradec, je 45-letni voznik avtobusa, ki je v lasti prevozniškega podjetja s Prevalj, vozil iz smeri Celjske ceste proti Ronkovi cesti v Slovenj Gradcu.

Nesreča na Koroškem
Nesreča na Koroškem FOTO: PU Slovenj Gradec

Voznik je pri zeleni luči na semaforju zavil desno, pri tem pa spregledal peško iz Slovenj Gradca, ki je takrat prav tako pri zeleni luči po zaznamovanem prehodu za pešce prečkala vozišče z njegove desne strani. Voznik avtobusa, na katerem ni bilo potnikov, ker ni bil na redni medkrajevni liniji, je z desnim bočnim delom trčil v peško, ki je padla po vozišču. Na tleh ležečo pa je nato s podvozjem avtobusa vlekel še okoli sedem metrov, nato pa z zadnjim desnim kolesom zapeljal čez njo. Peška je dobila tako hude poškodbe glave, da je na kraju nesreče umrla.

Policisti bodo zoper voznika avtobusa zaradi povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti podali kazensko ovadbo na pristojno sodišče.

Nesreča na Koroškem
Nesreča na Koroškem FOTO: PU Slovenj Gradec

Letos je to že druga smrtna žrtev na koroških cestah, v enakem obdobju lani pa smrtnih žrtev na koroških cestah ni bilo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (58)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AvgustVirgin
14. 04. 2010 22.29
@antonino: "vsak lahko spregleda" se pa sliši preveč enostavno za ceno življenja. Od profesionalnih voznikov se tudi pričakuje malo več, kot običajnih. Če znam pogledati slike in sestaviti dejstva: - križišče je pregledno - nesreča se je zgodila pri dnevni svetlobi - gospe pri 59-ih ponavadi ne tekajo po pločnikih Mogoče si res lahko kdaj privoščimo kakšno napako, ampak za posledice pa kljub temu nosimo odgovornost. Sožalje prizadetim.
1bildog1
14. 04. 2010 20.53
nightcrawler me zanima kok bi se počuto da bi teb kdo povozu bljižno osebo.
srebrnibreg
14. 04. 2010 17.51
Nisem mnenja, da vse kriv voznik. Kot sem prečital voznik osebe ni zadel s prednjim delom ampak z bočnim. To po mojem pomeni, da je bil na prehodu prej kot peška in je on bil v prednosti pred peško. To samo domnevam iz posredovanih dejstev iz medijev. Iskreno sožalje svojcem.
nikajana
14. 04. 2010 16.55
roxete14.04.2010, 15:390 andy30 Povdarjanje imen in naziva podjetja-PRIMITIVNO! S tem kažete da ste bili zmožni početi še kaj drugega. Niste vsemogočni da boste vi nekoga pošiljali za zapahe in se ob tem še naslajali. Zanimivo,da so bili določeni komenterji izbrisani,imate pa zanimiv način pridobivanja obiskovalcev vaše splatne strani-24ur.com! se strinjam,
roxete
14. 04. 2010 15.39
andy30 Povdarjanje imen in naziva podjetja-PRIMITIVNO! S tem kažete da ste bili zmožni početi še kaj drugega. Niste vsemogočni da boste vi nekoga pošiljali za zapahe in se ob tem še naslajali. Zanimivo,da so bili določeni komenterji izbrisani,imate pa zanimiv način pridobivanja obiskovalcev vaše splatne strani-24ur.com!
antonino
14. 04. 2010 12.59
Poglejte tudi pešce - mobi v roke, tipka sms, ter gre preko ceste, kot da drugih ni. Seveda ne vsi,da ne bo pomote. Vsak mora imeti tudi glavo na svojem mestu, ko je na cesti
antonino
14. 04. 2010 12.57
vsak lahko spregleda, seveda pa ne zagovarjam šoferja, samo objektiven skušam biti
antonino
14. 04. 2010 12.56
piki1714.04.2010, 11:304 Žalostno, vendar vsi tisti ki ste takega mnenja kot Triera se malo zamislite. Tud tisti ki ste pamentni kako so vas učili v avtošoli kako pogledate na desno čez ramo, vse lepo in prav ko ste v osebnem avtomobilu. Vsi vi pomoje niste nikoli vozili drugega kot vaš avto. Stvar v realnosti pri tovornih vozilih, že pri malih kot CADDY in podobni kombiji, je pa čisto drugače. Pogled čez ramo ti ne pomaga nič ker vidiš samo svoj tovorni prostor v katerem pa ni oken. Jaz veliko km naredim s takimi avti in kombiji, in mi je vsako zavijanje v desno muka, ker ne vidiš nič. Ljudje pa tudi premalo pazijo ko gredo čez prehode. HVALA BOGU,VSAJ EDEN, KI IMA IZKUŠNJE IN NE BLEBEČE, KOT TISTI, KI NISO PELJALI DRUGEGA KOT YUGIČA, ALI PA ŠE TISTEGA NE. Prevozil sem preko dva miljona kilometrov - osebni avti in kombiji, ko pa sem prvič sedel v tovornjak za C kategorijo, sem pa šele videl kakšna je razlika v vožnji, zato ne komentirajte taki, ki ne poznate drugega kot kolo
nightcrawler
14. 04. 2010 12.51
Odlično! Itak je preveč ljudi na svetu!
antonino
14. 04. 2010 12.49
brus12314.04.2010, 12:330 Se mi je zgodilo podobno, samo sem zadnji trenutek tako brcnil v bok busa, da se je voznik ustavil. Je spregledal... kmet. Kmet si tudi ti, ki se na zavedaš, koliko je mrtvega kota pri večjih avtih, ti pa meni nič tebi nič na cesto, saj imaš prednost. Po predpisih že, življenski zakoni so pa drugačni, vsak lahko spregleda, zato morata biti oba previdna, ne pa samo - jaz imam prednost in konec
Brus123
14. 04. 2010 12.33
Se mi je zgodilo podobno, samo sem zadnji trenutek tako brcnil v bok busa, da se je voznik ustavil. Je spregledal... kmet.
Iggy Q
14. 04. 2010 12.14
Ramzess
14. 04. 2010 12.05
Audy="Voznik bi moral še pred speljevanjem opazovati desni prehod, če kdo čaka za čez. Veliko nesreč se tako zgodi, ker folk ne zna gledat več kot en korak naprej. Predvidevanje in logika, kot šah." Peška pa obratno, spremljati in opazovati, svojo levo stran, in nasprtno stran, od koder tudi zavijajo vozila, da kdo je ne povozi. Tipično, preveč se obsoja eno stran, ne pogleda pa se napak druge strani, kridva, odgovornost, ni nikoli samo eni strani, temveč na obeh. Če so žrtve mrtve, še ne pomeni da brez krivde, odgovornosti. Če imaš prednost, kot pešec na prehodu, ali kot voznik na prednostni skozi križišče, še ne pomeni, da lahko greš brezglavo preko ali skozi, ker se sicer lahko to zgodi dobesedno. Vedno je treba spremljati drug promet, druge udeležence, kaj počno. Motofrik="Čakaj malo... avtobus je zavijal desno? Torej iz smeri Šmartna proti Merkatorju. Kaj pa, če je ženska stala pri semaforju, ''skrita'' za ono elektro omarico... Mogoče je stala, šofer je mislil, da ne bo šla čez, ona pa se je potem le odločila prečkati cesto, ko je avtobus že zavijal in je stopila direktno pod zadnje kolo... Samo ugibam, kot pač vsi komentatorji." Se strinjam, vse je možno. Triera=""Policisti bodo zoper voznika avtobusa zaradi povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti podali kazensko ovadbo na pristojno sodišče." Edino pravilno, ..." Se ti zdi, kaj pa če ni vse tako kot je videti. Policaji zgolj sledijo zakonom, na dejtva, ki lahko pomenijo resnico, drugačno resnico, se ne ozirajo, češ, kot neredko lahko slišimo, 'se bo že na sodišču razrešilo'. Težava je v tem, da se tam še prerado zaplete, lahko je že za kaj prepozno, ni več poti nazaj, nepotreben 'žig' krivega ostane, žal zavedno, oz. vsaj do smrti. Ni vse tako preprosto, kot je videti. Pristranskost , čeprav pogosta pri možeh v modrem (ko glede na vtis pišejo ovadbe, ...), žal ni na mestu. Kajetan="Preden komentirate dobro preverite: >Voznik je pri zeleni luči na semaforju zavil desno> kar pomeni da je imela peška prav tako zeleno za prehod. Ker gre naravnost in ji voznik seka pot mora po zakonu po cestno prometnih predpisih pustiti ozr. ustaviti da nadaljuje vožnjo." Kdo komu, kar velja za osebna vozila, ne velja nujno tudi za avtobuse in tovornjake, ki načeloma, zaradi očitnega, ne smejo ustavljati sredi krišča pri zavijanju, ker tako zapro, zablokirajo celo križišče, spodobi se da, tako pešci, ko vozniki osebnih vozil, tako vozila spustijo skozi križišče, ne glede na pravila, za katera vemo, dan niso popolna, v marsičem, tudi v tem, da ne upoštevajo vseh okoliščin. Podobno velja za vprašanje, zakaj v krizi, na cesti vozniki busov in tovornjakov, počnejo zadeve (umikanje nekam, ... posledično pride do prevračanja vozila), ki so bolj primerne za osebna vozila, kot da pozabijo, da niso v osebnem vozilu, in so posledice nesreč zato toliko večje, hujše. V obeh primerih gre za vprašanje logike.
andy30
14. 04. 2010 11.42
Resnično upam da gre voznik na Dob.
andy30
14. 04. 2010 11.35
Upam da bo šel delat voznik avtobusa družbo svojemu kolegu na Dob, Zdravku Šnepfu, iz istega podjetja Koratur ki je l 2004 zaspal za volanom in ubil dve dekleti na avtocesti pri izvozu za Logatec v smeri Loma. To so pa vozniki- lepa statistika za Koratur.
mymind
14. 04. 2010 11.34
Kajetan: Se strinjam. In ravno zaradi tega je ta prednost pod vprašajem. Sem sem kolesar, a menim da je v istih primerih, ko ima kolesar na kolesarski stezi prednost, hudi nevarna. Hitro se spregleda. Je pa tudi res, da ne ven koliko policija sploh kontrolira avtobuse in predvsem njihove hitrosti. Nemalokrat vidiš in nore šoferje, ki norijo po naseljih.
piki17
14. 04. 2010 11.30
Žalostno, vendar vsi tisti ki ste takega mnenja kot Triera se malo zamislite. Tud tisti ki ste pamentni kako so vas učili v avtošoli kako pogledate na desno čez ramo, vse lepo in prav ko ste v osebnem avtomobilu. Vsi vi pomoje niste nikoli vozili drugega kot vaš avto. Stvar v realnosti pri tovornih vozilih, že pri malih kot CADDY in podobni kombiji, je pa čisto drugače. Pogled čez ramo ti ne pomaga nič ker vidiš samo svoj tovorni prostor v katerem pa ni oken. Jaz veliko km naredim s takimi avti in kombiji, in mi je vsako zavijanje v desno muka, ker ne vidiš nič. Ljudje pa tudi premalo pazijo ko gredo čez prehode.
Kajetan
13. 04. 2010 23.43
Preden komentirate dobro preverite: >Voznik je pri zeleni luči na semaforju zavil desno> kar pomeni da je imela peška prav tako zeleno za prehod. Ker gre nar ravnost in ji voznik seka pot mora po zkaonu o cetno prometnih predpisih pustiti ozr. ustaviti da nadlajuje vožnjo. Je pa malenkost stvar drugačna (sožalje svojcem) v tipu avtobusa naskli v trenutku zavijanja v smeri desne strani mwd 20 - 70 stopinskim kotom je glede na smer prečkanja zaradi desnega stebra v vozilu v razdalji do 3 m radiusa zavijanja mrtvi kot. Kar pomeni oznik zasledi pešca pred zavijanjem ter ga od obrata in malankost do ravnanja izgubi v vidnem kotu, sevda to ne bo upoštevano na sodišču vendar je tako. Vsi ki boste prečkali cesto vedite da vas vozniki avtobusov in kamionov v zavoju pri prehodu težje opazijo kot vozniki osebnih vozil, izjema so še visoko postavljena osebna vozla z izrazitimi stebri.... Žal tako je verjamem pa da voznik ni tega povzročil nametno, prav tako tega uboga peška ni mogla vedeti, lahko pa bi bila vsaj nekje obveščena. Še enkrat iskreno sožalje to se ne bi smelo zgoditi...
lpp-driver
13. 04. 2010 23.20
triera, tokrat si ga pihnil/a mimo. Peška je kriva toliko, da je izsilila prednost vozniku avtobusa. Voznik pa je kriv toliko, da je na prehodu zbil peško. Torej sta oba delno kriva. Če pa je peška stopila na cesto, ko je voznik že zavijal v ulico (v tem primeru je peška v mrtvem kotu), je pa peška sama kriva. Voznik je pa na žalost ni opazil in nesreča je neizogibna. Se pa strinjam z @kkjj, tudi pešce in kolesarje bi bilo potrebno podučiti. LP
kkjj
13. 04. 2010 21.26
Triera@@ Mal razmisli preden daš komentar. Tud pešce in kolesarje bi moral dat na usposabljanje. Ne samo poklicne voznike. Kolikokrat pa kolesarji in pešci izsiljujejo ali celo prečkajo inzven prehoda. Prečkajo pri rdeči luči. Pri nas je prometna koltura na čistem podnu. Lahko bi se veliko razpravljalo o obnašanju v prometu.