Črna kronika

Umrla med obredom eksorcizma

Bukarešta, 31. 01. 2008 21.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nekdanjega romunskega duhovnika, ki je med izvajanjem eksorcizma umoril nuno, so obsodili na sedem let zapora.

23-letna Irina Cornici je bolehala za shizofrenijo in bila prepričana, da jo je obsedel hudič. Za pomoč je leta 2005 prosila duhovnika Daniela Corogeana, ki se je lotil izganjanja hudiča iz njenega telesa. Pomagale so še štiri druge nune. Irina je bila med obredom z verigami privezana na križ, tri dni pa ni dobila hrane in vode. Ležala je v hladni sobi, nato pa umrla za posledicami dehidracije, izmučenosti in zadušitve.

Duhovnik Daniel Corogean je prepričan, da je bila nunina smrt upravičena.
Duhovnik Daniel Corogean je prepričan, da je bila nunina smrt upravičena. FOTO: Reuters

Duhovnika Corogeana so sedaj romunske oblasti obsodile na sedem let zapora. Policisti so ga ujeli v neki oddaljeni vasici na severovzhodu Romunije in ga odpeljali v zapor.

"Ne razumem, zakaj novinarji povzročate tak pomp okoli tega dogodka. Eksorcizem je običajen postopek v romunski ortodoksni cerkvi in moje metode drugim duhovnikom niso neznane. Njena smrt je bila upravičena,“ komentira Corogean.

Irina je sicer odraščala v sirotnišnici. V kraj, kjer je umrla, je prišla na obisk k prijateljem in se odločila, da bo tam tudi ostala. Shizofrenija jo je pahnila v prepričanje, da je obsedena, zaradi česar je tri mesece kasneje tudi umrla.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User303810
05. 02. 2008 07.52
Strinjam se z večino vaših komentarjevm, predvsem z vajinima: civitasstain in temačni, rada bi le dodala, da sem sam poznala uradnega izganjalca hudiča za Kopersko škofijo. sama najprej nisem verjela, nato me je pa prepirčal in to s trdnimi argumenti. prav tako sem prepričana, da če je dobro, je nekje tudi zlo, torej nasprotje. mogoče bi rad človek vse vedno preveril z "uradnimi" razlagami, včasih pa to ni mogoče
User139817
05. 02. 2008 07.29
Noro, kaj vse počnejo duhovniki. Oglejte si stran na naslovu http://www.eksorcist.com , kjer se opozarja pred takšnim ravnanjem.
User302637
04. 02. 2008 19.42
mah..ne verjamem v te neke fore o obsedenosti s hudičem ..to ne obstaja.Lepo je napisano,da je bila shizofrenična,ne vem zakaj so ti duhovniki delali obrede na njej..če,pa je bil jasen razlog da ni bistrega uma.
User251591
03. 02. 2008 22.11
Neukim komentatorjem na tej strani le nekaj podatkov v razmislek. Izganjanje hudega duha (hudiča, satana, šejtana,...) poznajo vse tri prevladujoče monoteistične religije: krščanstvo (katoličani, pravoslavci, evangeličani, protestanti, anglikanci,...), judaizem in islam. Sicer pa podobne obrede zasledimo v vseh ostalih religijah. V Sloveniji je letno izvedenih postopkov eksorcizma nekaj sto, od tega je ugotovljeno 99 odstotkov psihiatričnih primerkov. Preostali procent pa psihiatri ne znajo razložiti in tu nastopi izučen duhovnik. Njegove preddispozicije so obvladanje samega postopka, temeljev psihoanalize, psihiatrije ipd. ter seveda svetniško življenje.
User271685
03. 02. 2008 21.52
Andrioli, ni res, jaz sem že nekajkrat izgnal hudiča in še nobena ni umrla, nasprotno, vse so bile zadovoljne he he. Pa nimam licence RKC. Tam so sami pedofili. Gnus
Majkl Najt
03. 02. 2008 20.32
Zanimiv da se nikjer nism zasledil da je bil eksorcist uspesen pri odganjanju hudica. Zmer smrtni izid
User266022
03. 02. 2008 13.53
civitasstain, načeloma se sicer strinjam s tabo, z izjemo tistega dela, da je v Evropi vera privatna zadeva. Je sicer res, da je pri nas vera z ustavo ločena od države, a se tu postavlja vprašanje koliko se ta res prakticira. Torej je tudi pri nas žalostno dejstvo, da je RKC avtoriteta na področju politike in še marsičesa drugega.
User200777
02. 02. 2008 13.39
Pravijo, da človek potrebuje vero. Prav. Tudi jaz jo potrebujem v stiskah, ko ne najdem drugega izhoda. Odkar sem odrasla ne potrebujem "božjih namestnikov".Že v Stari zavezi je napisano, naj se obračamo direktno k Bogu- brez posrednikov!. Koliko manj gorja bi bilo, če bi to upoštevali.
User202729
02. 02. 2008 11.40
Vera mora biti osebna zadeva posameznika in še manj pa državna vera, kot je v nekaterih muslimanskih državah, kjer ne trpijo poleg muslimanske nobene druge vere. To je yame verska diktatura. V Evropi je vera privatna zadeva, kar pa mnogi verski fanatiki to izkoriščajo. Kolko krvi se je prelilo na račun fanatičnih islamistov. Seveda se ne strinjam, kar je ortodoški župnik napravil in obsojam njegovo početje. To je delo posameznika in bedarija posameznikov v njegovem krogu in dobil bo svojo zasluženo kazen. Da se vrnem h fanatičnem islamizmu, kjer cele verske skupine strežejo evropejcem, radi njihove kulture, njihovega svobodnega načina življenja in končno radi njihove vere po življenju s samomorilskimi akcijami. Gre že tako daleč, da različne verske skupine med sabo (Irak) morijo in to v imenu vere. Tej tematiki se moramo tudi posvetiti in jo obravnavat.
User202729
02. 02. 2008 11.40
Vera mora biti osebna zadeva posameznika in še manj pa državna vera, kot je v nekaterih muslimanskih državah, kjer ne trpijo poleg muslimanske nobene druge vere. To je yame verska diktatura. V Evropi je vera privatna zadeva, kar pa mnogi verski fanatiki to izkoriščajo. Kolko krvi se je prelilo na račun fanatičnih islamistov. Seveda se ne strinjam, kar je ortodoški župnik napravil in obsojam njegovo početje. To je delo posameznika in bedarija posameznikov v njegovem krogu in dobil bo svojo zasluženo kazen. Da se vrnem h fanatičnem islamizmu, kjer cele verske skupine strežejo evropejcem, radi njihove kulture, njihovega svobodnega načina življenja in končno radi njihove vere po življenju s samomorilskimi akcijami. Gre že tako daleč, da različne verske skupine med sabo (Irak) morijo in to v imenu vere. Tej tematiki se moramo tudi posvetiti in jo obravnavat.
User202729
02. 02. 2008 11.40
Vera mora biti osebna zadeva posameznika in še manj pa državna vera, kot je v nekaterih muslimanskih državah, kjer ne trpijo poleg muslimanske nobene druge vere. To je yame verska diktatura. V Evropi je vera privatna zadeva, kar pa mnogi verski fanatiki to izkoriščajo. Kolko krvi se je prelilo na račun fanatičnih islamistov. Seveda se ne strinjam, kar je ortodoški župnik napravil in obsojam njegovo početje. To je delo posameznika in bedarija posameznikov v njegovem krogu in dobil bo svojo zasluženo kazen. Da se vrnem h fanatičnem islamizmu, kjer cele verske skupine strežejo evropejcem, radi njihove kulture, njihovega svobodnega načina življenja in končno radi njihove vere po življenju s samomorilskimi akcijami. Gre že tako daleč, da različne verske skupine med sabo (Irak) morijo in to v imenu vere. Tej tematiki se moramo tudi posvetiti in jo obravnavat.
User271685
02. 02. 2008 11.34
srecna, lepo razmišljanje, ampak poskusi najti kaj dobrega pri tehle personah : Far, ki je priklenil žensko na križ in jo počasi ubijal Hitler Stalin Papeži, ko so dali zažgati Giordana Bruna & nepredstavljivo množico ljusi, tudi naših prednikov Imami, ki perejeo možgane mladim samomorilcem, sami pa varno uživajo v svoji perverznosti Pedofili In tako naprej. Najdeš kaj dobrega tu?
User294246
02. 02. 2008 11.21
itswuu prebrala tvoj komentar..razmisljala o njem in..imas popolnoma prav..hhmmm vendar ni vse tako crno kot se zdi. V vsaki slabi stvari se najde tudi nekaj dobrega, kakor tudi v vsakem cloveku.
User281750
02. 02. 2008 10.08
Men je bog narava... O teh norcih pa rajši nebi! Seveda mora človek najti duševno zadovoljstvo! Ampak s takimi stvarmi, ki jih delajo ti ljudje, nevem no... Ta jo je ubov zaradi obsedenost s hudičem (HALO), drugi fajmoštri nadlegujejo majhne otroke, cerkev bogati in bogati, uni muslimani...umrite za alaha, jehovci že gradijo ladje za vesolni potop, budisti itak cel dan sedijo in nobenmu nč nočjo,Tom Cruise pa dela reklamo za scientologijo... A se to vam zdi normaln? Zaradi vere so po svetu vojne! Osama bin Laden - to je vojna ver!?
User265491
02. 02. 2008 09.29
Purinoli, ne se matrat. Če ima človek samo eno možgansko celico je ta lahko ali aktivna ali neaktivna, torej, obstajata zanj samo 2 možnosti.
User271685
02. 02. 2008 09.27
kriss714, a ti res misliš, da obstajata samo dva tipa ljudi : verni in "ateistično-socialistični??? Torej, kdor ni z nami je njihov? Malo morgen. Jaz sem antireligijski in antisockomunistično nastrojen. Torej ne vaš ne njihov. Najbrž pretežko za tvoje amebine možgane. Eksorcisti, komunisti in podobni isti FU J !!!!!! Živel svobodni um.
User242283
02. 02. 2008 01.13
Prokleti fanatiki ateistično-socialistični, itswuuuuu
User242283
01. 02. 2008 22.44
Pri nas imamo pa tako preveč denarja, da fanatizem celo financiramo iz proračuna. Ni sicer verski fanatizem, ampak ideološki, je pa tudi temu primerno drag.
User101983
01. 02. 2008 16.05
Ljudje preveč mešate vero kot tako, z fanatičarstvom.... v tem primeru, je šlo za dejanje fanatičnih vernikov in butastega duhovnika. Eksorcizem pomaga tistemu, ki verjame v to, da mu bo to pomagalo. Podobno je z t.i. zdravilci, ki zdravijo zgolj z energijo.... Dokazano je baje tudi že to, da če ne verjameš v uspeh sodobne medicine, da ta nebo uspela...tako da vera ima prisotnost in nujni pomen v vseh stvareh. p.s.: vera ni religija...kar vidim, da nihče od vas ne ve.
User271685
01. 02. 2008 14.29
fco, potem je v vsaki škofiji najmanj eden, ki bi mu jaz privoščil kak teden brez hrane v verigah na križu. Marsikdo bi znal iz takih bedakov bolje izgnati hudiča iz glave. Kramp in lopato v roke, pa marš na delo, da si bo zaslužil kruh in vodo in svojo spalno srajco, ki jo nosi še podnevi.