Črna kronika

Ujeli pravi osebi?

Madrid, 28. 06. 2007 18.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V Španiji je policija aretirala par, ki bi lahko bil povezan z ugrabitvijo Madeleine McCann. Policija je zadržana.

Madeleine je iz hotelskega apartmaja na Portugalskem izginila 3. maja.
Madeleine je iz hotelskega apartmaja na Portugalskem izginila 3. maja. FOTO: POP TV

Policija je v bližini Cadiza na jugu Španije aretirala dve osebi, ki ju sumijo vpletenosti v ugrabitev 4-letne britanske deklice Madeleine McCann.

Kot poroča španska izdaja italijanskega časnika La repubblica, naj bi šlo za Italijana Danila Chemella, 61-letnik iz kraja Sandrico blizu Vicenze, ki je bil v preteklosti že obsojen na tri leta zapora zaradi sodelovanja v kriminalni združbi. Aretirali naj bi tudi njegovo sopotnico, Auroro Pereiro Vaz, ki naj bi zadnjih deset let živela z Chemello, ima pa portugalski potni list.

Osumljenca so aretirali ob 5. uri v četrtek zjutraj, aretirana pa naj bi skušala izsiljevati družino McCann. Španska policija v Cadizu je potrdila aretacijo dveh oseb. Vsaj enega od obeh pa naj bi aretirali, potem ko je francoska policija izdala tiralico. Predstavnik portugalske policije Olegario De Sousa je prav tako potrdil, da je španska policija aretirala dve osebi. Vendar pa De Sousa pravi, da osumljenca nista bila aretirana neposredno v povezavi z ugrabitvijo Madeleine. De Sousa tudi ni hotel povedati, v zvezi s kakšnimi zločini so sploh preiskovali aretirana.

Cadiz, kjer so aretirali osumljenca, je od španskega letovišča Praia da Luz, kjer je Madeleine s starši preživljala počitnice, oddaljen od štiri do pet ur vožnje z avtomobilom.

Kot poroča Sky News, naj bi aretacijo izvedla posebna španska policijska enota za primere ugrabitev, na osumljenca pa naj bi naleteli naključno, medtem ko so preiskovali organizirano skupino kriminalcev na območju Costa del Sol. Šlo naj bi za mednarodno pedofilsko mrežo, česar pa policija ni potrdila.

Nek sosed je povedal, da so policisti preiskali hišo v bližini Cardiza, le nekaj kilometrov oddaljeni od Giblartarja. Kot poroča italijanska La repubblica naj bi v garaži hše prvoaretiranega našli spalnico, ki bi lahko bila pripravljena za ugrabljeno osebo. "To so samo namigovanja," pa je opozoril predstavnik španskega notranjega ministrstva.

Starša Madeleine po več kot mesecu dni od ugrabitve še nista obupala in verjameta, da bosta deklico dobila nazaj živo in zdravo.
Starša Madeleine po več kot mesecu dni od ugrabitve še nista obupala in verjameta, da bosta deklico dobila nazaj živo in zdravo. FOTO: Reuters

Izginila iz apartmajske sobe

Kot je znano, je Madeleine izginila v večernih urah iz apartmaja v hotelskem naselju v letovišču Praia da Luz. Medtem ko sta si starša Gerry in Kate McCann privoščila večerjo s prijatelji, sta otroke, poleg Madeleine še bratca in sestrico, pustila same, takrat pa je deklica izginila.

Kmalu po izginotju je portugalska policija imela glavnega osumljenca, Britanca Roberta Murata, ki živi na Portugalskem, prav v bližini apartmaja, od koder je bila odnešena Madeleine. A sled ni obrodila sledov in policija je morala iskati naprej. Po nekaterih informacijah naj bi se deklica nahajala celo v Maroku, kamor sta se napotila starša deklice, a se v Evropo vrnila brez svoje hčere.

Policija je med preiskavo dobila tudi informacijo, da je deklica že mrtva in pokopana, a iskanje ni obrodilo sledov.
Policija je med preiskavo dobila tudi informacijo, da je deklica že mrtva in pokopana, a iskanje ni obrodilo sledov. FOTO: Reuters

Pozneje je neznanec nizozemskemu časniku De Telegraaf poslal pismo, v katerem je napisal, da je deklica mrtva in narisal točno lokacijo, kjer je pokopano njeno truplo. Policija je natančno preiskala območje, a ni našla ničesar. Zadnje sledi so policijo pripeljale do mednarodne mreže kriminalcev, ki trgujejo z otroki, medtem ko je več ljudi sporočilo, da so deklico videli na Malti.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (36)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
03. 07. 2007 01.03
miglerno2 ="Skrajno neodgovorno, da sta vsak večer šla na večerjo in pustila otroke same, čeprav je bila tam na voljo varuška, si je nista "najela". Zdaj pa letata sama okoli po svetu, čeprav imata doma še dva majhna otroka..." jrainer="Star slovenski pregovor pravi: Po toči zvoniti je prepozno." Se strinjam. "da osumljenca nista bila aretirana neposredno v povezavi z ugrabitvijo Madeleine. De Sousa tudi ni hotel povedati, v zvezi s kakšnimi zločini so sploh preiskovali aretirana." Pravo mineštro pacajo tile policaji, pa spotoma nič pravega ne povejo in tajijo. V tem trenutku ne vemo niti prav kaj dejansko preiskujejo tu, ali ugrabitev Madeleine, ali pedofilske mreže, ali kaj tretjega daleč iz konteksta. Da te glava boli, to, se mi zdi, nikamor več ne pelje, bo pa na koncu dober film ali bolje nadaljevanjka.
masaa@moj.net
30. 06. 2007 15.36
Jaz se sploh ne kregam, saj ni to moj stil. Samo motila me je tvoja beseda "debili" . Kritiko pa vsekakor sprejemam. Pa brez zamere. Lp
paparoach@volja.net
30. 06. 2007 15.08
cebelca25, točno to, hvala ;) Zdej pa kokodakanje na veliko, pa še 1x - zalivke ni nihče nič vprašal in se spet neki javlja ... Groza :) masaa - o čem ti, KAJ se to povrne, kaj nakladaš? "Poznala sem eno, ki je imela diagnozo kot ti in je čez tri leta umrla". -> in kaj ima to zdej veze s proizvodnjo banan?? :)
cebelca25@hotmail.com
30. 06. 2007 10.51
a se ni brezveze kregati? če pač človek napiše komentar, naj bo potem tudi pripravljen sprejeti kritiko;))
masaa@moj.net
30. 06. 2007 10.46
Paparoach! Pred tremi leti, ko sem še hodila na obsevanje, sem srečala znanko, ki mi je v obraz rekla:" Poznala sem eno, ki je imela diagnozo kot ti in je čez tri leta umrla". Ali si se prepoznal v njej?
zalivka
30. 06. 2007 09.07
Paparoach, a ti se ne javljaš po nepotrebnem? Ali misliš, da so tvoji komentarji nepogrešljivi. Pojdi spat, da se zbudiš spočit in manj zagrenjen.
masaa@moj.net
30. 06. 2007 06.56
No comment--vsaka beseda ali dejanje se ti v takšni ali drugačni luči povrne, Paparoach. Lp
paparoach@volja.net
30. 06. 2007 02.30
Ja boge babnice - skyline_AirSoft, zalivka in masaa, ''zgrožene'' nad določenimi komentarji, ''črni scenariji'' in oh-joj-prejoj, kako so nekateri brezsrčni, a ne? Zakaj že, ker komentiramo povsem normalno stvar, možnost, da je otrok PAČ mrtev - in kaj je kle zdej ''črnega'', za zgražat se?!? Debilke ene. masaa - nihče ni napisal, da tudi jaz nisem pozitivna oseba, po čem sklepaš, da nisem? Ker je napisano najbolj verjetno, kaj je z malo in to je zdej že pesimizem? Preveč hitro sklepaš, umiri se, da ne boš še za čem več zbolela. Svašta ... Torej poznaš McCannove osebno, da veš, da so dobri starši? Torej jim pomagaj, kakšna prijateljica pa si? zalivka - kakšni ''krvavo plastično opisani črni scenariji'? Če te motijo, jih pa pač ne beri, prezri ... kot sem jaz tvoje, ampak zdej pa moram nazaj komentirat, ker si se pač po nepotrebnem javila. Kot ti pišeš svoje čičke-čačke, tako lahko jaz napišem, kaj si mislim o tem, kar se z malo dogaja in moje mnenje je - ja, ČRNO - da ni več živa ... Upam, da spet ni to preveč hladno napisano? skyline_AirSoft - kot se ti jaz smilim, sicer ne vem, zakaj, se ti tudi meni, ampak z razlogom - ker pišeš nekaj, kar te nihče ni vprašal in nihče komentiral tvojega napisanega. Boga. Vsem trem - svaka čast, malo je takih ... (thumb down, bua-ha-ha)
Hugh_Mungus
29. 06. 2007 23.38
Najprej tisto o "preveč se govori o NJEJ ostali pogrešani otroci pa tonejo v pozabo" A bi blo kej boljš za ostale otroke če bi zdej nehal pisat o Maddie??? ...mislm da ne... Mislim pa da bi poleg Maddie lahko začeli pisati še o otrocih z vzhoda ipd. Ja drugač pa Paparoach in podobni pesimisti smilite se mi. Massa vsa čast...malo takih kot si ti
zalivka
29. 06. 2007 22.45
Ja, Gen.T, žalostna reč. Tukaj gre na žalost za biznis, ki so se ga lotili tudi tisti, ki sicer niso pedofili. Verjetno so kot "odjemalci" vpleteni vplivni ljudje s preveč denarja. Moram priznati, da se o usodi otrok z vzhoda resnično malo piše. Glede Belgije in Detrouxa pa se sprašujem, kako je mogoče, da so ga v vmesnem obdobju izpustili iz zapora. Včasih je človeku žal, da kaj prebere. Meni osebno, da sem prebrala komentarje paparoacha (tisti črni scenariji), pa nemški članek o bandah, ki se izživljajo nad otroki, jih skupinsko mučijo, posiljujejo in vse to posnamejo za velike denarje.
cebelca25@hotmail.com
29. 06. 2007 22.15
massa....ja pri tebi je bil samo moment, da ti je ušla..pri njima je trajalo 5 noči...kar pomeni da gre pri njima za malomarnost in čisto neodgovornost....mogoče pa mediji in država ravno ne želijo obveščati o pedofilih in kaj se dogaja z otroci..ker jih je enostavno sram.....tipičen primer je Belgija, ki je leglo pedofilov...malo si preberite kaj se je tam dogajalo in kaj so povedale priče ko so iskali dokaze proti detrouxu (za zjokat in bruhat), potem je tukaj še primer Johhny-a Goscha in še in še in še mislim da če bi vsak to prebral, bi sigurno bolj pazil na svoje sončke
DarthRevan
29. 06. 2007 20.12
Zalivka, mislim da zgodba o Maddy tega sama po sebi ni povzročila. Vendar pa toliko pisanja o NJEJ, nič pa o recimo deklicah iz Vzhodne Evrope, ki jih prodajajo na Zahod kot belo blago, nekako nakazuje na to da se marsikomu zdi življenje enega angleškega otroka vredno več od 100 življenj ukrajinskih otrok.
zalivka
29. 06. 2007 20.07
Gen.T. Takole bom rekla. Ali se vam resnično zdi, da je zgodba o Maddy povzročila, da se o ostalih nesrečnih otrocih ne piše dovolj (več)? Jaz menim, da ni. Ko takole dnevno odpiram spletne strani ali dnevno časopisje, opažam, da so si rumeni tisk in novice za radovedneže, ki jih zanima, kaj dogaja v hiši Big b. uspele pridobiti ogromno prostora. Tako nas ob krvavih prizorih nesreč ali naravnih katastrof ali posledic vojne v Iraku z leve in desne z nasmehom pozdravljajo: napol slečena Britney, pa razvajenka Paris, pa kaka naga bejba... (naši mediji niso izjema), pa zamegljene slike sexa v hiši Big brother. Da o reklamah ne govorimo. Težko je pač tržiti z zgodbami ali slikami pogrešanih otrok. Vendar obstajajo strani, namenjene izključno pogrešanim osebam . Morda bi lahko medijske hiše razmislile o rubrikah z objavljenimi slikami in podatki?
masaa@moj.net
29. 06. 2007 18.23
Gen.T, oprosti, ampak ne bi se strinjala, da ostali otroci tonejo v pozabi. Mogoče se bo obrnilo na bolje, mogoče bodo ponovno razbili kakšno kriminalno organizacijo in rešili nekaj otrok, ki so pogrešani...
DarthRevan
29. 06. 2007 17.58
Zalivka, z vsem spoštovanjem, ampak z izjavo "Saj ne gre za reklamiranje oz. tržno potezo, temveč za reševanje tega in ostalih otrok. Nekateri mislijo, da s tem ostali izgubljeni otroci tonejo v pozabo. Ni logike-prej nasprotno." ste udarili popolnoma mimo. Ja, ostali tonejo v pozabo! Ostajajo le še v statistikah in analizah kriminala, še imen nimajo več...
zalivka
29. 06. 2007 17.52
Ja, masaa, tudi jaz upam na najboljše kar se tiče male Maddy. Če človek pogleda katerega izmed filmov (npr. na http://madeleinemccann.blogspot.com) ostane brez besed. Resnično upam, da bodo punčko našli živo, zdravo in čim prej. Zato me toliko bolj motijo krvavo plastično opisani črni scenariji (kaj se dogaja z malo..). Moti me tudi, da nekateri krivijo punčko, za medijsko odmevnost. Vsak pač nima toliko moči in denarja in takšne družine, da lahko organizira takšno kampanjo. In hvala bogu, da Mccannovi to lahko. Saj ne gre za reklamiranje oz. tržno potezo, temveč za reševanje tega in ostalih otrok. Nekateri mislijo, da s tem ostali izgubljeni otroci tonejo v pozabo. Ni logike-prej nasprotno. In Masaa-bodi še naprej dobra mama in zdrava ostani. lp
masaa@moj.net
29. 06. 2007 17.05
Paparoach, sem oseba, ki pozitivno razmišlja. v ćivljenju sem imela veliko stresov. Rodila, šest mesecev po porodu zbolela za rakom na rodilih. Po prvi operaciji čez 7dni imela operacijo trebušnih bezgalko, čez leto dni imela operacijo na črevesju, prestala terapije ter obsevanja. In sem se pozdravila, ker sem bila pozitivno naravnana. Lani sem skoraj zgubila hčerko, ki mi je v "momentu" ušla in ne pomeni, da nisem dobra mama, ravno tako tudi McCannovi so dobri starši. No, to bi najbolje vedela Madelaine in po njenih slikah, ki so objavljene vsepovsod, se vidi, da je ljubeč otrok polna ljubezni. Zakaj ne bi razmišlala pozitivno? Ali ni bolje upati, kot pa se prepustiti usodi in izgubiti vsako upanje. Kje je smisel življenja? Mislim, da upati in z upanjem živeti. Lp
jrainer@siol.net
29. 06. 2007 16.26
Sam sem oče dveh otrok. Tiste, ki zagovarjate Maddine starše sprašujem: Kako za hudiča lahko pustiš 4-letnega otroka samega v hotelski sobi na nepoznanem terenu, kakšnih 1000 km od doma? Ne morem razumeti zagovornikov njenih staršev. Kako so brezskrbni starši lahko predvideli, da se okoli hotela ne potikajo čudni tatiči? Star slovenski pregovor pravi: Po toči zvoniti je prepozno.
miglerno2@yahoo.com
29. 06. 2007 14.52
cebelca25 - strinjam se s tabo. Skrajno neodgovorno, da sta vsak večer šla na večerjo in pustila otroke same, čeprav je bila tam na voljo varuška, si je nista "najela". Zdaj pa letata sama okoli po svetu, čeprav imata doma še dva majhna otroka.... Pošteno bi bilo tudi, da bi na TV programih, kjer prikazejo njeno sliko in tel.st. ce jo je kdo videl, dali slike tudi drugih otrok ki so izginili v zadnjem letu, dveh... Saj to ni osamljen primer. Ravno tako velja to za papeža in njegovo mašo. Lahko bi jo posvetil vsem izginulim otrokom, ne samo njej...
paparoach@volja.net
29. 06. 2007 11.52
masaa, kdo pa si ti, da te ''instinkt ne vara'', da je mala še živa? ''Upam, da lepo ravnajo z njo.'' - kako že, ji dajajo bonbončke in jo božajo po laskih?! Kaj je s tabo, posiljena je bila že neštetokrat ali pa razkosana na triljon koščkov oz. je zaprta, nekje Bogu za ledjima, v kleti in ne bo več videla sonca ... Ti in tvoj instinkt, ja ... Bull-shit.