Črna kronika

Tri nesreče v nekaj sekundah

Postojna, 28. 09. 2007 11.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na avtocesti pri Postojni so se v nekaj sekundah zgodile tri prometne nesreče. Ena oseba je umrla.

Nesreča na avtocesti pri Postojni
Nesreča na avtocesti pri Postojni FOTO: POP TV

Na avtocesti med počivališčem Studenec in Postojno so se okoli 9.30 ena za drugo zgodile kar tri prometne nesreče, so za 24ur.com povedali na Operativno-komunikacijskem centru Postojna. Udeleženih je bilo osem vozil, med drugim dve tovorni in avtobus.

Nesreča na avtocesti pri Postojni
Nesreča na avtocesti pri Postojni FOTO: POP TV

V najhujši nesreči so se zaleteli reševalno, osebno in tovorno vozilo. Voznica osebega vozila, gre za italijansko državljanko, je ranam podlegla, trije ljudje pa so bili ranjeni.

Nesreče so se zgodile na razdalji vsega 500 metrov, vzrok pa je bilo spolzko cestišče. Ravno takrat je namreč v tem delu Slovenije padala sodra.

Nesreča na avtocesti pri Postojni
Nesreča na avtocesti pri Postojni FOTO: POP TV

Zaradi nesreče je bil več ur zaprt vozni pas na primorski avtocesti med Razdrtim in Postojno. Posledice nesreče so že podstranili, kljub temu pa še vedno nastajajo zastoji.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 12
  • 11
  • 10
  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (84)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

civitasstain@gmail.com
02. 10. 2007 14.40
Pa jaz ti nisem nič nevošljiv, saj še avta nisi splačal. Še prej ga boš stokel, ko boš zadnji obrok nakazan. Ha, ha , ha....
Darth Sidious
02. 10. 2007 13.49
@hackinto Ja, voziti po AC 70 je pa varno kajneda, in potem še popizdiš ko ti nekdo v rit prileti ker se jajcaš... @Bysard O tebi pa raje ne bi zgubljal besed. Navedel si banalni primer. Verjetno se z drugimi avtomobili ne dogajajo nesreče, kajne? Kar se tiče mojega avtomobila: Jaz se prav nič ne šopirim in vozim po omejitvah. (give or take 10 kmh na avtocesti) Slab okus? Kakor za koga, tebi so morda všeč Renaulti ali pa Peugeoti, meni pač BMW. In kakšno ima to vezo s čimerkoli? Predstavljaj si kar si hočeš, mene kratko malo briga kakšne poglede lovim na cesti in ob njej, če kdo obrača glavo za mojim avtom pa naj, kaj naj mu jaz tu naredim? Avto sem kupil zato ker je MENI všeč, ne zaradi tega da bom pritegoval poglede, briga me kaj si mislijo ljudje. Šopiril se pa nikoli nisem in se tudi ne bom, sploh pa ne s plehom. Potrjuješ pa da te nekaj hudo moti na BMWjvih voznikih. Če ti ni všeč BMW pa tiho bodi. Kdo pa tvoj avto žali?
bysaRD
02. 10. 2007 12.25
Kraj: AC Zagreb-Beograd Dogodek: Vrtenje čez oba pasova pri 100 km/h v dežju Avto: BMW 525d letnik 2003/2004 archee.kren: Za slab okus glede avtomobilov ti res ne morem biti nevoščljiv, kvečemu sočustvujem. Že dejstvo, da si sploh pomislil na nevoščljivost mi da vedeti, da si nadvse ponosen kakšen avto imaš in si te že predstavljam kako iščeš poglede na cesti in ob njej, če te le kdo gleda. Bravo! iztok: malo vode na cestišču in rahlo prevelika hitrost že lahko povzročita da iztoka več ne bo. Ampak saj ni važno...važno da je GAS....saj meni nič ne more biti...imam dober avto in sem odličen šofer....
Apocalypse
02. 10. 2007 12.21
ja no zgodilo se je ...in kaj zdj...bomo pa naredli dan žalovanja...tisti ki pa nekj sanjate o 100km/h pa ne dokazujte s takimi izjavami to da nimate pojma o vožnji. Vsi taki ste le kot tisti objestneži, ko naredijo izpit in misljo da so prjel boga za jajca če se peljejo 150 po avtocesti - po možnosti v močnem dežju in 10m za drugim avtom.
Darth Sidious
02. 10. 2007 09.04
Pa kaj vam ni jasno?! Vtaknite si že ta svoja natolcevanja o BMWjih in AUDIjih nekam. A ste nevoščljivi, ker nekateri vozimo BMW? A zato ker vozimo BMW smo pa avtomatično čefurčki s pol kile briljantine in 1.6 mašino pod havbo ki teramo svoj avto do daske na AC in trobimo ter blendamo? Nismo vsi isti!!! Kar pa se tiče te nesreče. Vozilo nima kaj cincat po AC s 60-70 km/h, in take cvetke naj se raje držijo regionalnih cest. Če cvikaš pred hitro vožnjo (nad 90kmh) se ne vozi po avtocesti ali pa se sploh ne vozi. Poznam primer kolegice ki si nikakor ni upala voziti prek 100km/h. Do sedaj je bila že 9x na glavni vožnji ker jo iz principa dajejo na avtocesto. Verjetno ni treba poudarjati da še zdaj nima izpita...
LextorK
02. 10. 2007 08.36
@undertaker: - minimalna hitrost na AC vsaj 100km/h - se absolutno strinjam (razen pri sneženju, za tovornjake ipd.) - 60km/h omejitev v trojanskih tunelih pri navadnemu dežju = navaden nateg DARSa; če že računajo polno ceno cestnine, naj nam nudijo polno storitev (polna AC hitrost) tudi v tunelih. Naj pač dajo tako podlago v tunele, ki omogoča 130km/h. Če pa to ni možno, NAJ PA PROPORCIONALNO ZNIŽAJO CENO CESTNINE, ne pa tako kot seda,j ko zaračunavajo polno ceno. Pomembno je tudi omeniti, da so ti DARSovi svetlobni signali samo opozorilo in NISO PROMETNI ZNAK, torej je vedno čez vse trojanske tunele omejitev 100km/h, kot to določa PROMETNI ZNAK pred prvim tunelom.. na obeh smereh. Ti svetlobni znaki so zgolj "svetlobne opozorilne table" in NISO prometni znaki. Seveda pa zna biti problem, ko pripelješ iz suhega tunela v naliv, poznam tudi primer prijatelja, ko je takšni situaciji sledil takojšen obrat osebnega avtomobila in trk v betonsko zaščitno ograjo. Vzrok: stoječa voda na cestišču na koncu tunela, tako je napisal policist. (AC Maribor-CE) Tožba proti DARSu seveda že teče. To je eden in edini način, kako je moč komunicirati z DARSom in ga prisiliti, da bo začel delati po evropskih standardih, tako gradnje kot tudi varnosti na AC. Ker, poglejmo resnici v oči, pri nas nimamo evropskih avtocest, čeprav smo v Evropsku Uniji.
bavsej@gmail.com
30. 09. 2007 13.58
tragično. Kolikor pa naša vlada zna prirejat statistike (brezposelni, čakalne dobe...) bo verjetno še to gospo črtala iz seznama mrtvih na naših cestah ker ni bla naša državljanka. Pa mogoč še une romune. Naši so vsega zmožni. Pol bo pa spet reku janša: Stanje na naših cestah je rožnato kot ni bilo še nikoli poprej v naši zgodovini. hahaha
md1a
29. 09. 2007 21.55
Sam kot resevalec nisem nikoli vozil po desnem pasu ampak vedno in povsod po prehitevalnem (zakaj bi vozil slalom).. in nisem edini! res mocno dvomim da je bil resilec na nujni voznji.. sploh ta njihov "taxi" kot mu pravimo
bysaRD
29. 09. 2007 20.23
mihec.zupopihec: Mislim da je andry imel v mislih spodaj omenjeni retardirani osebek ženskega spola pod imenom undertaker (naključje?).
mihec.zupopihec@email.si
29. 09. 2007 19.17
Andry Andro kaj je primer zame????
Andry Andro
29. 09. 2007 19.09
undertaker; Verjetno vem o čem govorim, če se mi po dnevno prevoženih 300km še ni nič zgodilo, ane? Kdo se vse voti po cestah, to ne moreš verjet. Takim bi morali takoj odvzeti voniško, še preden izpeljejo iz domačega dvorišča! Mihecžupopihec, evo primer zate!
Eastman
29. 09. 2007 18.17
Undertaker a si že kdaj pripeljala več kot 100km/h iz tunela v zelo hud naliv?
bysaRD
29. 09. 2007 17.03
+1
undertaker: A ti si potem ena izmed tistih, ki mi vztrajno blenda v tunelu, ko se vozim po omejitvah, pa sredinec dviguje ipd..... Glede na to, da si tako "napulena" do hitrostnih omejitev bi že rekel, da je temu tako. Hitrostne omejitve so z razlogom...in da.....v dežju je oprijem gum manjši (velikokrat tudi dosti manjši) kot v suhem vremenu, še posebej, če imaš pogon na zadnja kolesa. Tvoj komentrar je po dolgem času eden, s katerim se niti v eni točki ne strinjam. Zdaj pa le hitro za volan, gas do konca pa veliko veselega trobljenja ti želim.
undertaker
29. 09. 2007 15.32
-1
Po razbitinah sodeč so tile stežka vozili kakih 100km/h. In naj mi nekdo pove, kaj ima človk za iskati na avtocesti z 50, 60 km/h? Ker več ta prva sigurno ni vozila, drugače bi bil razplet mal hujši. Če upoštevaš, da jih je zadel še tovornjak...ZARADI DEŽJA?? So what?? Kaj se pa bojite? Da vam gume razžre?? Prilagodiš hitrost, sigurno, ampak 100 km/h je pa RES MINIMUM in seveda ustrezno upoštevanje večje zavorne poti. Tisti, ki razmišljate drugače prosim ostanite na regionalnih cestah,PROSIM. Edini, ampak edini upravičen razlog za take nizke hitrosti je močna zasneženost in poledica, ampak res edini. In DARS-u v premislek...."zaradi močnega dežja omejitev v tunelih Trojan 60km/h. Pa ste poplnoma ponoreli ali kaj je z vami narobe??? Prvič, do danes še nikdar nisem videla, da bi v tunelu deževalo in najverjetneje v naslednjih 100 letih tudi ne bo (WTF?) Drugič, do danes na cesti pred tuneli nisem opazila vodostoja?! In tretjič, kakšnega močnega dežja?? V torek zjutraj je bilo dežja za vzorec, še oblaki vode se niso dvigali od avtomobilov. A si predstavljate, kakšno zmedo s tem povzročate v tunelih? Kot da si želite, da se zgodi še ena takšna...s več kot 8 mrtvimi ljudmi ali kaj?? Verjetno vem o čem govorim, če se mi po dnevno prevoženih 300km še ni nič zgodilo, ane? Malo razuma, upoštevanja drugih ter realnega upoštevanja dejanskikh razmer na cesti ter upoštevanja, da je to AVTOCESTA!!!!! ne bi škodilo nobenemu, ne voznikom ne upravljalcem ceste. Mislim, da človk popizdi na čisto.Jst se bolj čudim, kako to, da jih toliko preživi banalnosti na cesti, kot temu, zakaj jih toliko umre. V bistvu jih sploh ne umre dosti, realno gledano v primerajvi s (ne)sposobnostmi, ki smo jim priča.
User1563571
20. 05. 2023 21.06
Če dežuje pred tunelom, se s količino vozil, ki vozijo vanj, slej ko prej pojavi spolzko cestišče tudi v tunelu, brihta.
Prvo Bore
29. 09. 2007 13.23
mihec.zupopihec meglenke se smejo uporablajti v zmanjšani vidljivosti. Kaj je to zmanjšana vidljivost ? To je pa sedaj vprašanje za policaje !! Vožnjo trebaprilagoditi trenutnim razmeram na cesti in druge ni filozofije.
Ramzess
29. 09. 2007 13.07
RS-T="Zato tukaj ni nepomembno ali je bilo vozilo na nujni vožnji ali ne." Zakaj ne, saj je ravno zato vozila prehitro, res pa je, da se zato njena odgovornost ne spremeni. "Voznica reševalnega vozila, ki je bilo na nujni vožnji, je bila hudo poškodovana." (Večer, 29.9) Je pa vprašanje, zakaj voznica reševalnega vozila, ki je bila na nujni vožnji, ni peljala mimo vozil, kot je to sicer običajno, namesto tega se je kar naravnost zaletela. Ali jo je kaj zmotilo, ali se je š čim zamotila, da ni bila pozorna, in je bila prepozna, da obvozi vozila, ali pa kaj tretjega, ali pa ni bila na nujni vožnji. Zanimivo pa je, da gre troje (enakih) nesreč znotraj ene večje. Tipični primeri velike hitrosti in premale varnostne razdalje, mokra cesta ali ne, to ni pomembno, pravila so jasna. Zakaj ena večja, ker dejansko je, čudno je da ljudje očiten dogodek definirajo in razlagajo vsak po svoje, vedeti bi morali, da od tega zelo zavisi rezultat na sodišču, od tega je odvisna veriga odgovornosti, potem pa ni čudno, če se primer vleče leta in leta na sodišču, če vsak dogodek vidi in razlaga po svoje. Torej, mislim, da je zadeva jasna, ne tri nesreče, pač pa zgolj ena nesreča, ki ima tri posamične povezane soodvisne dele (tri manjše nesreče). Logično mar ne. Ljudje se radi prenaglijo pri sklepanju, ne da bi prej pogledali celo sliko, potem vztrajajo, v škodo drugih, včasih nedolžnih, v tem prepričanju, ne da bi se zavedali da vendarle nimajo prav. Včasih uvidijo, ali jim dajo videti drugi, še pravočasno, včasih pa žal prepozno. Razumljivo je, da nam tako vedenje s strani oblasti, ali ljudi ki delajo zanjo, vsekakor ne more biti všeč, še posebej če sami vemo, da nimajo nujno prav. Tale dogodek je zanimiv prav iz tega stališča, kaj torej je, ena ali tri nesreče, bomo videli kakšnen bo rezultat preiskovalcev, jaz menim tako kot sem opisal že zgoraj, ne tri nesreče, pač pa zgolj ena nesreča, ki ima tri posamične povezane soodvisne dele (tri manjše nesreče).
speed.dino@gmail.com
29. 09. 2007 12.46
najboljše da bo zdaj za vsako stvar kriv dars ker ste eni kmetavzarski zabiti idioti in še peš ne znate po cesti it kaj šele z avtom
RS-T
29. 09. 2007 00.00
Saj je po prispevku iz sveta lepo obrazloženo zakaj je prišlo do nesreče...Italijanka je vozila za kamionom,za njima je je prehitro pripeljala voznica rešilca in treščila v Fiata Italijanke ki ga je vrglo v ograjo rešilec pa je treščil še v kamion ki je vozil pred Italijanko.Nato sta se voznik kamiona in avtobusa z zaviranjem skušala izogniti nesreči,zaradi spolskega cestišča in verjetno premajhne varnostne razdalje pa sta obadva dobila avtomobil od zadaj.Glede na to da je bilo udeleženih 8 vozil je verjetno glede na slike od zadaj razbite Fabie nekdo priletel še v Fabio ki je pred tem priletela v avtobus.Tam na srečo le z materialno škodo.Jasno pa je da je voznica rešilca vozila prehitro in ni uspela niti zavreti niti pravočasno zaviti na prehitovalni pas.Zato tukaj ni nepomembno ali je bilo vozilo na nujni vožnji ali ne.
jekleni shejk
28. 09. 2007 23.49
krivdo treba zvalit na DARS... ne vzdržujejo cest.
jekleni shejk
28. 09. 2007 23.46
ziher so pelal kake sto nauro... bo treba pelat 50km/h...prilagodit vožnjo vremenskim razmeram