Črna kronika

Starši nad otroke

Ptuj, 05. 02. 2008 21.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Potem ko je eden od staršev fizično obračunal s sošolcema svojega otroka, je na eni od ptujskih osnovnih šol zavrelo.

Potem ko je eden od staršev fizično obračunal s sošolcema svojega otroka, je na eni od ptujskih osnovnih šol zavrelo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User305145
06. 02. 2008 17.29
Tudi sama sem doživljala nasilje v šoli s strani sošolcev, učitelji pa so bili bolj na njihovi strani saj sem prihajala iz delavsko kmečke družine.Tako kot danes je imel denar veliko moč. Že kot otrok sem si zadala, da če bom kdaj imela otroka ne bom dovolila tega kar se je dogajalo meni. Sedaj sem starš osnovnošolca, z mojim otrokom se DNEVNO POGOVARJAM kako je bilo v šoli, kaj je delal in podobno. Med pogovorom mi je priznal da ga starejši fant pretepa, takoj sem ukrepala. Šla sem v šolo se pogovorila z razredničarko mojega otroka, ter z nasilnežem. Nisem ga ne žalila, ne udarila temveč mu kot civilizirani osebi povedala da me moti njegov odnos do mojega otroka. Popoldne pa sem šla k otrokovim staršem in tudi njim povedala kaj se dogaja med otrokoma. Mojemu otroku sem tudi naročila, da če se bo to nadaljevalo da mora povedati učiteljici. Sedaj je že nekaj časa od takrat minilo in moj otrok nima več problemov. Strinjam se z tistimi, ki pravijo da je potrebno otroke žaščititi in braniti pred nasilneži, ampak ne z nasiljem.
User304089
06. 02. 2008 16.52
Bravo Preverjeno! super ste naredli ko ste povprašali vse starše kak je blo. "Hinko se dela zelo prijaznega itd. Hinko je najbolši oče. Hinko je svojemu sinu pokazal kako je treba!" Hinko je budalo. Ne nebi vsak starš naredo tak. Daje svojemu otroku potuho! In to je najslabše kar lahko dela. Hinko se vrjetno zaveda da je tud njegov otrok pretepač kot je on sam. KAR SE JANEZEK NAUČI to Janez ZNA.. mislim da se je tale janezek že kr nekaj naučil od ateka. =) Ziher je dobo vse poškodbe od "nasilnega ateja Cvetkota", in ne od bedarij ki sta jih vzganjala v šoli z svojim kompanjonom. Cvetko vsekakor ni ravnal prav. Vendar druge rešitve več ni blo. Mislim da če bi se tud pogovoril z Hinkotom nebi nič pomagalo.. Kak foter taki sin. Če bi že v OŠ zaustavli take male barabine.. bi meli pol na srednjih šolah in nasploh v življenju majn problemov z večjimi barabami!. lp.gumza
Levicarjifuj
06. 02. 2008 16.46
Se čudite temu??? Kaj pa šole naredijo, da bi nasilne mulce disciplinirale? NIČ! Ker imamo tako fine zakone, da jim nič ne morejo, pankrti se tega zavedajo in še naprej nekaznovano delajo barabije! Nikoli nas v šoli niso tepli, če nismo delali barabij, če pa je od nas kdo kdaj fasal kakšno klofuto ali pa nas je kakšna prfoksa zlasala, pa nam tut ni nič škodilo! Pri tej pasivnosti šol, ki proti temu nič ne naredijo, bi tudi jaz pankrta prebutal, če bi se na mojega otroka spravljal! Bravo fotr, ki je to naredil!! Si bo mulc vsaj zapomnil!
User242283
06. 02. 2008 16.06
Točno tako, kot si napisal, Igor. Ta družba se že dobesedno utaplja v greznici histeričnega feminizma, najbolj glasne debelorite babure pa tudi za solato prodajat niso dovolj inteligentne, rade bi pa z vsemi pooblastili in sredstvi državne prisile terorizirale slovenski živelj po svoji maniri.
User198392
06. 02. 2008 14.31
Hja... Mr. Gojčič se strinjam... žal vse preveč postajamo policijska država kjer se nič ne "reši" brez policije, psihologov, sestankov na katereih so najbolj glasni ljudje tipa Majda Širca... To ne vodi nikamor, ljudje ostanimo preprosti in ne delajmo slona iz muhe.
User134753
06. 02. 2008 14.27
Ce bi mojega otroka vsak dan kdo tepel v soli,bi se odpravu v solo in bi poracunal s tem frocam,pa se z njegovimi starsi ce bi se to zgodil kakor tem Davorinu.
punca08
06. 02. 2008 12.39
ecoliqua
06. 02. 2008 11.58
. Enako bi naredil kot omenjeni oče samo da namesto otroka bi mu očeta oz. raje mamico čez kolen dal.
Ramzess
06. 02. 2008 11.43
Nadaljevanje teksta: Se še čudite, da je v našem okolju vedno več več vandalizma? Se še čudite, da po svojega „vzornega“ otroka hodite v noči s petka na soboto v bolnišnico, ker je bil na črpanju želodca? Se še čudite, da je med mrtvimi v prometnih nesrečah največ mladih? Če se še čudite, potem pa pojdite v petek okrog 17. ali 18. ure v naše trgovske centre (poiščite čim cenejšega) in poglejte, kaj tam kupuje naša zlata mladina. Mogoče boste med kupci našli tudi svojega otroka. Ampak da ga ne boste s kuhlo po riti – lahko vas obdolžijo zlorabe ... (JŠ, Ptujski tednik, 29.januar 2008) Čeprav avtor navaja, da gre za malce pretiravanja, pa zgodbe, resnične ali ne, niso daleč od resnice, in res so poučne in dajo misliti, v kakšno skrajnost lahko pripeljejo splošna prepričanja. Ali sploh še znamo presojati z zdravo pametjo, in postaviti razumne meje? Lp.
Ramzess
06. 02. 2008 11.41
'Bog ne daj s kuhlo po riti...' Ravno tisti dan, ko se je na šoli Mladika zgodila „grozota“, zaradi katere je bilo potrebno poklicati POP TV, kajti javnost ima pravico izvedeti (spomnim se kolega, ki je rekel: „Poglej, pri sosedovih črpajo gnojnico. Pokliči POP tv, to bo za njih zanimivo!“), sem dobil po elektronski pošti zanimivo sporočilo, ki bo pametnim dalo misliti, zato naj nekaj delcev iz njega prevedem tudi za naše bralce. Sporočilo vsebuje primerjavo, kako smo se na nekatere dogodke odzvali v „daljnem“ letu 1978 in kako se odzivamo danes. Seveda gre za malce pretiravanja, ampak je pa poučno. Dogaja se v Ameriki, pa bi se lahko, kot vidimo, tudi pri nas. „1978 : 2008 'Dogodek 1:' Johnny in Mark se po pouku stepeta. 1978: Okrog pretepačev se zbere množica gledalcev. Mark zmaga. Johnny in Mark si na koncu stisneta roke in sta še naprej kolega. 2008: Nekdo pokliče policijo. Prispejo policijski specialci in oba pretepača aretirajo. Očividci s telefoni posnamejo pretep, policisti zaplenijo telefone, da služijo kot dokaz na sodišču. Oba pretepača sta obtožena zaradi napada na drugo osebo, oba morata zapustiti šolo. Na šoli organizirajo več roditeljskih sestankov. Posnetek pretepa se pojavi na šestih internetnih straneh. 'Dogodek 2:' Billy po nesreči razbije šipo na sosedovem avtomobilu in oče mu jih naloži s copatom po zadnjici. 1978: Billy je prihodnjič previdnejši, normalno odrašča, gre na fakulteto in postane uspešen poslovnež. 2008: Billyjevega očeta aretirajo zaradi zlorabe otroka. Billya dodelijo rejniški družini in zaide v slabo družbo. Psiholog prepriča Billyevo sestro, da je tudi ona bila v otroštvu zlorabljena in oče gre v zapor. Billyeva mama postane psihologova ljubica, psiholog pa v službi napreduje. 'Dogodek 3:' Srednješolec Mark prinese v šolo cigarete. 1978: Mark pokadi cigatere na šolskem dvorišču skupaj s svojim razrednikom. 2008: Pokličejo policijo in Marka izključijo iz šole zaradi posesti drog. Njegov avto preiščejo zaradi suma posesti drog in orožja. 'Dogodek 4:' Johnny razstavi preostale petarde in novoletne rakete, jih vstavi v modelček aviona in z njim spusti v zrak mravljišče. 1978: Mravlje pomrejo. 2008: Pokličejo specialne enote za boj proti terorizmu in Johnnyja obtožijo za teroristično dejanje. Posebna skupina zasliši starše, brate in sestre preselijo iz domače hiše, zaplenijo vse računalnike. Johnnyjevega očeta zapišejo v seznam morebitnih teroristov in nikdar več ne sme nikamor potovati z letalom. 'Dogodek 5:' Johnny v odmoru med poukom pade in si opraska koleno. Njegova učiteljica ga najde jokajočega in ga objame, da bi ga potolažila. 1978: Johnnyu je kmalu bolje in se gre spet igrat s prijatelji. 2008: Učiteljico obtožijo zaradi spolnega nadlegovanja in izgubi službo. Grozi ji tri leta zapora. Johnny mora pet let hoditi na terapije, ker ga je objela učiteljica. Nazadnje postane homoseksualec.“ Nobeden od omenjenih dogodkov nima nobene povezave z dogajanjem na šoli Mladika, vendar pa - kot sem že omenil, pretirano – kaže, da je z našimi reakcijami na dogajanje v našem okolju nekaj pošteno narobe. V vsem iščemo najgloblje hudobne korenine, v vsem iščemo neko pretrano ozadje ... Pri čemer so nam seveda lahko za vzgled tudi dogajanja v politiki, gospodarstvu ..., saj neprestano iščemo, kdo je v ozadju. Ničesar več ne znamo presoditi z zdravo pametjo. Kot starše nas strokovnjaki (in zlasti „strokovnjaki“) prepričujejo, da smo itak nesposobni, saj bomo s kuhalnico po zadnji plati svojega otroka do smrti zaznamovali in onemogočili v njegovem vsestranskem razvoju. Otrok ne smemo vzagajati s prepovedmi, pač pa se mu v vsem podrejati. In če smo že starši povsem nesposobni pri svojem otroku, kako naj bodo sposobni učitelji, ki jih nadzirajo tako „strokovnjaki“ kot „skrbni“ starši. Se še čudite, da je v našem okolju vedno več več
Ramzess
06. 02. 2008 11.39
"Starši nad otroke" "Starši obračunavajo z sošolici (svijih otrok)" Taka množinska oblika, neobredeljenih naslovov, za moje pojme, ni poštena, saj v isto meče vse starše, oz. predvideva, da so vsi starši takšni, in zato lahko predvideni ukrepi zajamejo, brez vprašanj, vse starše, današnjih in prihodnjih otrok. Ta pes ne skriva kam moli taco.
Ramzess
06. 02. 2008 11.31
Nadaljevanje teksta: Pa se potem vprašajmo, koliko so otroci v resnici varni v teh javnih ustanovah, koliko jamstva sploh lahko dobimo od teh ustanov (vodstva ustanov, kar se avtomatsko nanaša tudi na naslednike vodstev, s katerimi smo naredili pisni pakt), da bomo otroka, tudi ob izjemnih a redkih priložnostih, dobili nazaj, funkcionalno zdravega in živega. Obljube, jamstva so eno, a resničnost drugo. Lp.
Ramzess
06. 02. 2008 11.30
Dejstvo je, da očitno nihče ne vidi bistva problema, vsak na svojem bregu vstraja pri svoji zgodbi, svojem videnju in tolmačenju zadeve. Tipično za čoveško bitje. Starša branita težavna otroka, v redu, saj je razumljivo, saj mi bi tudi, že vsaj zaradi tega, da ne bi zadeva z obtožbami, ukrepi in kaznimi šla predaleč, a dejstvo je ta dva otroka nista takšna, oz. ne nagajata vrstnikom od včeraj in ta fant ni njuna prva in edina 'žrtev' (kot želijo zmotno prikazati šola in predvsem starši fantov), pač pa, za sedaj 'zadnja žrtev', ampak to traja že dolgo, kar je oče mlade 'žrtve' dobro vedel, šola in starši fantov to zanikajo, to je očitno. Ko je oče žrtve izvedel, pa čeprav od sina osebno, da je bil 'žrtve' teh dveh fantov, brez ozira na to, da je bil na šoli teden dni, kar ena od mater nepošteno izrablja tako proti otroku (žrtvi) kot njegovemu očetu, čeprav je ta podatek povsem nepomemben, in ker je vedel, da šola do sedaj, glede teh tveh fantov ni naredila nič, je bila to, že zaradi osebnih razlogov dovolj prizadetega otroka in očeta, kaplja čez rob, in se je odločil temu 'primerno' ukrepati. Ne dvomim, da je vedel kaj riskira, oz. do česa lahko pride in bo morda še prišlo. Problem je ker se vsi vpleteni skupaj, s predstavniki zakona in oblasti vred, vrtijo in pričkajo okoli delčkov sestavljanke, cele slike pa ne vidijo ali zaradi lastnih interesov nočejo videti. Na koncu pa bodo trpeli ničkrivi otroci, pa nič ali malo krivi starši, ki bodo omreženi z omejitvami in ukrepi, šole in oblast pa bodo 'uživali' tolikanj željan monopol nad skrbjo in predvsem vzgojo, če ji lako temu tako sploh rečemo, na 'našimi' najmlajšimi v najobčutljivejšem obdobju. Ljudje, otroke 'nam' 'kradejo', sistem 'nam' 'krade' in jih vzgaja po svoji meri, za svoje cilje in interese. Tega ne bi smeli, kot zavestni starši, ki so 'nam' otroci, s svojo zavestjo in cilji, bili zaupani, iz vesoljnega onstranstva, v skrb, varstvo in vzgojo, za določen čas (zavedajoč se dejstva, da niso naša 'lastnina', niti nikogaršnja lastnina), do osamosvojitve, trpeti in dovoliti. Izgubljamo jih, počasi a zanesljivo, otroke, 'naše' krhke, nedolžne otroke. Starši imajo to pravico, ta tožijo šolo, če je bilo v območju šole, ogroženo zdravje ali celo življenje otroka. Res pa je, da se v današnjem svetu (žal napačno) tudi v šolah in vrtcih bolj gleda na denar (dobiček) kot pa na varnost otrok. V času ko so otroci v šoli ali vrtcu, je ta polno odgovorna zanje, za njihovo zdravje in življenja nenazdnje, in v tem okviru imajo starši vse pravice do tožbe proti šoli, celo denimo tožbam za odškodnino, po potresu, ja prav ste prebrali, po potresu, oz. naravni katastrofi, saj je šola, vrtec dolžna poskrbeti tudi za tovrstno varnost otrok, brez izjeme (razen razumsko dogovorjene, a tu obstaja hakeljc) lahko rečemo. Glede na stanje današnjih stavb, prednostjo dobička pred varnostjo in pomankljivega jamstva, bi te reči morale (obvezno) biti že vpisane v vpisni pogodbi za otroka, med šolo in starši, ja starši, in še en razlog za upravičenost tožb, ta pogodba, ki je kršena, če je otrok kakorkoli ogrožen v šolskem ali vrčevskem okolju. Pogodba je zaveza šole, ki jo sprejmejo in potrdijo starši, če je kršena, starši lahko upravičeno ukrepajo proti šoli. Javne ustanove se nimajo pravice izgovarjati na noben način, odgovornost ustanov (šole, vrtca) in pričakovanje staršev sta jasna, tukaj ni dvoma. Zakaj sem poleg šole navedel še vrtec, ker tehnično ni nobene razlike, zato. Vsi vemo, da so obljube, jamstva eno, a resničnost drugo. Pri varnosti otrok, glede na okoliščine, se pogosto zatakne pri že zelo očitnem, v razmerju med številom otrok in zaposlenih. Pogosto, skoraj vedno, v določenih, pa čeprav redkih okoliščinah, potrebujejo otroci pomoč od zunaj, ker pomoč od znotraj odpove. Pa se potem vprašajmo, koliko so otroci
User204596
06. 02. 2008 10.27
@ aligatorček...tuki se popolnoma strinjam s tabo....včasih je bilo tako, da so učitelji delali red, sedaj ga otroci...učitelji po novem ne smejo nič....sedaj se vidi kam to pelje....pa to ni edinstven primer, spomnimo se malo nazaj, kaj se je dogajlo v Domžalah na texasu, ko so učenci lomili stole,itd....mislm da se mora ministrstvo za šolstvo malo zamisliti nad vsem skupaj in uvest nazaj tisti red, ki je bil včasih....hmal se bojo začel streljat, očitno hoče biti ta naša preljuba država kot Amerika ..pfff
User304170
06. 02. 2008 10.25
Bucek očitno všeraj nisi dobro poslušal oddaje preverjeno, oglej si ponovitev danes ob 12.45!!!!!!!!!! Največja obramba je zdaj pljuvat po učiteljih!!! Ti pa si vzemi čas raje za kakšno dobro slovensko literaturo kot pa za takšne ne preverjene komentarje.
Ne jaz
06. 02. 2008 09.58
očitno je, da majo eni otroci večjo moč nad vsem, kot pa učitelji!!!!!in se učiteljii bojijo teh otrok!!!sramotno!!! in to ne samo na tej šoli, tudi drugod se dogaja podobno! ! ! ampak najboljž žalostno je pa to, da starši pretepačev držijo z njimi, names da bi kej nrdil...
maktub
06. 02. 2008 09.38
Tudi meni je v OŠ ena punca vsak dan grozila in me vlekla za roko, da sem bla skoz vsa plava, doma pa si nisem upala povedat!! Jooj, ko zdej pomislim.....Če se bo to SLUČAJNO dogajalo moji hčerki grem brez pomisleka do staršev in če se stvar ne uredi nalajštam tamalo in to orng! Pa me prou brigajo in mediji in kdo drug! Hvala bogu pa ne živimo v čef*** okolju, tko da recmo, da je močno zmanjšana verjetnost, da do tega pride.
User202729
06. 02. 2008 08.21
Se spominjam. Enkrat sem jo dobil od mame in to po krivici in to je mama vedela:"Radi Božjega miru s sosedom", kot je pozneje priznala. To je res bolelo, ampak v duši. Če sem jo zaslužil in jo dobil, sem vedel potem kaj je prav in kaj ni prav in to dam prav mojim staršem. Delam v ustanovi, ki se ukvarja s predšolskimi otroci in iz moje iskušnje vem, da že mali otroci točno vedo, kaj je prav in kaj ni prav. Seveda probujejo s svojimi otroškimi fintami doseči svoje želje, pa tudi svojo voljo pri starših ali vzgojiteljih kar je to tudi normalno. Uspe otroška taktika in slepo zaupanje staršev v lastnega otroka:"Moj otrok ne laže, se ne pretepa, je priden...." To pride tako daleč, da zraste taveča baraba!
aligatorcek
06. 02. 2008 07.38
Težava je v tem, ker učitelji nimajo pravice, da naredijo red med problematičnimi mulci. V mojih časih je bilo to malce drugače, bolj učinkovito. Učitelj je težavnemu mulcu ob vsakem izpadu primazal klofuto in brco v rit. Tudi jaz sem to izkusil, najprej se mi je zdelo čudno, ko pa me je še fotr doma nabutal je bilo pa v redu. Od takrat naprej tovrstnih težav ni bilo več. Mulci rabijo RED in disciplino, ne pa potuho pomehkuženih inhinavskih staršev. Ko je mulc star 16 let in čez je že malce prepozno za tovrstno vzojo in namesto kulturnega otroka imamo podivjanega, samovšečnega, težavnega, povečini neuspešnega mulca, katerega v prihodnjosti ne čaka nič lepega...Pa kaj bi vam govoril. Tisti normalni v srednjih letih veste o čem govorim. Tega hinkota in njegovo cmizdravo babo bi pa nabil kot vola ker se sprenevedata in s tem škodita tako sebi kot svojemu nasilnemu in nevzgojenemu nedonošenčku...
User202729
06. 02. 2008 06.56
kriss714 Delno maš prav. Starši imajo pravico branit svoje otroke, ampak ne fizično. Jaz osebno bi v takem premeru iskal pogovor s šolo, bi to bilo brez uspeha bi javnost obvestil, oziroma javil višji šolski ustanovi. V filmu nobeden od drugih staršev noče nič vedet, oziroma molčijo in noöejo pred kamero. Ja kaj so potem drugi za eni starši? Ali imajo tolko strah, pa nevem zakaj? Jih res ne razumem. Ja kam bomo pa prišli, če bodo starši reševal probleme na svojo roko???