Črna kronika

Lastnica psa, ki je ugriznil osemletnega dečka, se je sama javila policiji

Kamnik, 08. 03. 2015 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Urša Zupan/N.Š.
Komentarji
1166

Lastnica psa, ki je pred kočo na Sv. Primožu v obraz ugriznil osemletnega dečka, se je - potem ko je njegovi družini posredovala lažne podatke - danes sama oglasila na policijski postaji, so sporočili s PU Ljubljana. Fantkov dedek je presrečen, saj imajo zdaj potrdilo, da je bil pes cepljen proti steklini. O morebitni tožbi pa ne razmišljajo, pravi.

Potem ko se je včeraj na nas obrnil bralec, katerega osemletnega vnučka je včeraj okoli 13. ure na Svetem Primožu nad Kamnikom napadel pes, njegova lastnica pa mu je podala lažne osebne podatke, so s PU Ljubljana sporočili, da se je ženska danes sama oglasila na policiji.

Kaj se je zgodilo?

"Vnuček je sedel na klopci pred lokalom koče v senci. Ko je vstal, da bi se premaknil na sonček, k svojemu očetu, je šel mimo psa, takrat pa je ta skočil vanj in ga ugriznil v lice," je dogodek opisal dedek. Psa – šlo naj bi za stafordskega bulterierja – je imela lastnica sicer privezanega, a to ga ni ustavilo.

Brazgotina za celo življenje

Ker je fantek močno krvavel, ga je prijazni oskrbnik koče s svojim avtomobilom hitro odpeljal v dolino in na urgenco. Tam so mu lice zašili, a brazgotina mu bo po ocenah zdravnikov najverjetneje ostala za vse življenje, je še povedal naš bralec.

(slika je simbolična)
(slika je simbolična) FOTO: Thinkstock

Lastnica je svojega psa branila, češ, da se je fantka ustrašil, nato pa na prošnjo, naj pove svoje osebne podatke, odgovorila, da pri sebi nima dokumentov. Fantkov oče ji je tako, hočeš - nočeš, moral verjeti, ko mu je povedala svoje ime, naslov in telefonsko številko. Kasneje se je izkazalo, da so podatki lažni.

Otrokov dedek je zato za pomoč pri iskanju lastnice prosil medije. Pa ne toliko zaradi napada, bolj zato, ker ga skrbi za vnuka v primeru, da ima pes steklino, je pojasnil: "Razumem, lahko se zgodi vsakomur. A to, da ob taki stvari, ko gre za otroka, poveš napačne podatke, tega ne razumem."

Presrečni in hvaležni, o tožbi ne razmišljajo

Ob novici, da se je ženska sama javila policiji, nam je dedek danes povedal, da je izjemno vesel in hvaležen za objavo. "Kriminalisti so pravkar prišli in nas obvestili o tem, da se je ženska sama javila, po čipu, ki ga je imel njen pes, pa so potrdili tudi, da je bil cepljen proti steklini. Srečni smo, da smo dobili ta podatek in zdaj fantka ne bo potrebno še dodatno matrati," je povedal.

Na vprašanje, ali morda razmišljajo o tožbi, je odgovoril, da to nikoli ni bil njihov namen.

Fantek ima sicer po njegovih besedah zatečen obraz, sicer pa pravi, da ga k sreči niti ne boli preveč. "Seveda se zdaj vse vrti okoli njega," je še dodal v smehu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1166)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rose 2
10. 03. 2015 20.58
+7
te pasme bodo vedno na tapeti,ce so hudi al pa ne...najvec pa majo za njih povedat tisti,ki jih sploh nimajo.v tem je problem.
daf3
10. 03. 2015 10.40
+2
kolikor vem je zakon jasen da mora imeti lasnik psa na povodcu z nagobčnikom in vrečko za iztrebke .Pa imajo vse to s seboj mislim in vidim da ne samo ko si na sprehodi slišiš saj ni nič hud pa je res tako ? Lastniki zamislite si da se vam zgodi taka nesreča kako bi se počutili ,grozno vam jaz povem zato nadenite svojemu prijatelju tist kar je potrebno in bo mir ko ste pa doma za štirimi stenami pa počnite kar vam je volja na cesti in naravi pa upoštevajte pravila
Alteist
09. 03. 2015 21.11
-4
Kdor je zmožen pogledati izza plank, bo našel nedavno objavljen članek (tudi na FB - ena od strani, ki je namenjena proti pasjim bojem), v katerem je opisano, kako je ti. nevaren pes deklico obvaroval pred hujšimi posledicami. Napadalec je bil, kdo bi si mislil, zlati prinašalec.
Alteist
09. 03. 2015 20.31
-3
Priljubljeni iskalnik: Every time her owner sits down, the pit bull dog does this! (Nekatere zna ob razkriti resnici zaboleti ego.)
Alteist
09. 03. 2015 20.30
-2
99% vas je bleferjev. Igrate svetnike, pljuvate čez pse, za štirimi stenami pa nad svojimi podrejenimi (v službi) in družino (doma) zganjate teror. Taki ste precej hujši za družbo kot % popadljivejših psov (ne glede na pasmo).
gozdar1
09. 03. 2015 16.53
+11
Komentarji pričakovani, ker se ponavljajo pod vsakim takom člankom. Kako bodo ostali pokazali razumevanje za lastnike in njihove pse če ne znajo med sabo uredit, naprimer ko vidiš, da nekdo sprehaja psa in nima s seboj vrečke ga opozoriš,.. to je v nekaterih državah normalno. Drugo je koliko ljudi ima sploh čas se ukvarjati s svojim psom in kaj je z njim, ko je družina z doma (služba,šola,..). Poleg tega večina očitno nabavi pasmo, ki je ternutno "moderna" brez premisleka, če so jo psihično in fizično sposobni obvladat npr. ženskica 150 vodi na sprehod dve nemški dogi v realnosti pa ni sposobna obvladat niti ene same.
Št. 1
09. 03. 2015 15.45
-4
Spoštovani! So noži nevarni? So pištole in puške nevarne? Včasih se kdo ureže in po nesreči obstreli, kajne? Drugače pa psi sami po sebi niso nevarni. Pri znanki (ima že vrsto let stafordske terierje) je zraslo sedem otrok, pa vedno polna hiša nas ostalih pa nikoli nikomur nič. Samo "čohati" smo jo stalno morali. Tudi ko smo bili na sprehodu ali kje v mestu ni imela nikoli nagobčnika. Pa šolana je bila in je bila zelo ubogljiva. Tako kot mora biti. pa brez vsakršnih kompleksov. Mogoče je takšnih "zakompleksanih" 10% zato prosim ne posploševati. P.S. Sami nimamo psa.
deathbite
09. 03. 2015 16.06
+1
zyor
09. 03. 2015 14.15
+21
Še moje mnenje na celotno zgodbo. Poznam kar kar veliko ljudi, ki imajo pse, saj živim v hiši v predmestju tako da so psi zelo pogosti hišni ljubljenčki tukaj. Od vse lastnikov, ki jih poznam so lastniki raznih bull terrierjev; pitbullov, staffordov, bullmastifov itd., "posebne" vrste lastniki. Po mojih izkušnjah je 90% teh ljudi mentalno neuravnovešenih, pač ljudje z nekimi hudimi kompleksi, ki si nabavijo nevarnega psa zato da si znjim v javnosti pumpajo ego, da se ga ljudje na ulici bojijo, vzubjajo nekakšen strah, medtem ko oni z nasmeškom na obrazu hodijo po ulici. To je nekako podobno, kot da bi jaz po ulici hodil s kalašnikom v roki, zato da se me ljudje bojijo naokoli... Skratka rešitev tega problema po mojem mnenju je, obvezna uporaba nagobčnika na javnih površinah, ter obvezni psihotesti za lastnika, saj sem prepričan da jih večina ne bi opravila.
zyor
09. 03. 2015 14.36
+10
Še ena zanimiva lastnost je kupiranje ušes psu, že pri tem ti je jasna mentaliteta lastnikov teh nevarni psov. Psu pristrižejo ušesa, da zgleda bolj nevaren, zloben, da vzbuja nekakšen strah pri mimoidočih na ulici, in spet smo pri zakompleksanosti lastnika in pumpanju ega...
jolbešpoš
09. 03. 2015 15.53
+1
Ta komentar pošlji na veterinarsko inšpekcijo, dobro razmišlaš.
Ciarra
09. 03. 2015 14.06
+7
Prejšnji teden smo imeli slučaj,ko je en tuj pes našega psa ugriznil! Smo komaj doma po 3 urah opazili in smo morali na vrat na nos k veterinarju,za povrh vsega pa še v nedeljo,kar nas je stalo 150e! In zakaj?KER PSI,KI SO NAPADLJIVI MORAJO IMETI NAGOBČNIK,KAJ TUKAJ NI JASNO?
Ciarra
09. 03. 2015 14.07
+3
In ni izgovor,da je pes bil na vrvici,če je napadljiv mora imeti nagobčnik,je pa to dejansko ogledalo lastnika!
zyor
09. 03. 2015 14.17
+2
Večina lastnikov jih ima na povodcu, ampak še vseeno nimajo pojma kaj se dogaja okoli njihovega psa. Se strinjam da bi nagobčnik moral biti obvezen, nevaren pes je enako kot hladno orožje
Spelyg
09. 03. 2015 13.28
+13
K tej zgodbi je potrebno dodati še da je kar velika večina ljudi, ki se sploh ne znajo obnašati v okolici psa. Moja zgodba lani na Veliki planini, najprej k mojima psoma priteče deklica, "poglej mami kako lep in majhen kuža" in že boža manjšega psa. Brez kakršnega koli vprašanja, če ga lahko poboža. Nekaj metrov stran slikam planino kar naenkrat se za mojim hrbtom pojavi neznani gospod in je že pri psih. Kdo bi bil kriv če bi enen od mojih psov ugriznil otroka ali gospoda, kdo? Jaz ker sem imela psa na povodcu ob sebi. On, ki je tlačil roko k ustom mojega psa bi bil pa nedolžen, a ne??
zyor
09. 03. 2015 13.54
+4
Kaj nimaš "gobca" da bi rekla ne božaj mojega psa?! Sicer pa mi ni jasno kako imaš lahko psa ob sebi na povodcu, obenem pa nimaš nobenega pojma da je pri njih "neznani gospod", veš imeti psa na povodcu avtomatski ne pomeni še ničesar, psa je treba imeti stalno na očeh, ob sebi, ne pa imeti mentaliteto: oh moj pes je na 50m povodcu, torej sem zakonsko zavarovan, briga me če se kaj zgodi...
Ciarra
09. 03. 2015 14.04
+6
Delno se strinjam s teboj zyor,bi pa dodal še to,ČE JE TVOJ PES ŽE KDAJ KOGARKOLI UGRIZNIL MORA IMETI PES NAGOBČNIK !!! Če misliš,da tvoj pes ni za v družbo ljudi,ga tja pač ne voziš,preprosto!
zyor
09. 03. 2015 14.19
-3
Spelyg
09. 03. 2015 16.08
+6
Zdi se mi da je v današnjem času predvsem problem s socializacijo ljudi! Nekateri sprehajalci žal mislijo, da ko vidijo pse, lahko z njimi počnejo vse.
gozdar1
09. 03. 2015 16.42
+2
Glej pse ne okrog, sicer pa opažam , da na takzaznačin sprehaja psa kar precej ljudi,ko pridedo nesreče pa jok in stok kdo je kriv pa naj gre za ugriz ali pa povoženega psa.
biggbrader
09. 03. 2015 12.46
+1
Na fotki zgoraj je zelo lep primerek pitbulla. Vendar jih nekateri ljubosumni partnerji kupujejo svojim deklinam in ljubicam za samoobrambo. Kako so taki psi vzgojeni je veliko vprašanje, ker konkretno tak pes rabi zelo veliko avtoriteto na začetku. Se zelo hitro uči. Kakor ga naučiš, tak je. In če narediš iz njega lovskega psa ali bojnega psa,...zna biti zelo nevaren. Po naravi je "drvar". najljubši šport mu je prenašanje in prinašanje debel, polen,..Je pa vprašanje pri psici, ko je breja, bolana,..Kljub temu, da je do otrok zelo prijazen in zaščitniški, je ravno zaradi svoje moči, potencialno zelo nevaren otrokom in tudi starejšim,...kot večina ostalih psov; razen .....lizcev.
tuxx
09. 03. 2015 12.39
+0
JTM nisi rambo no mal se umir zaklou ja me prou zanima kako bi to zgledal!men bi se isto strgal,sam useen mam za mislt na otroke ki bi bli kasnej brez oceta zarad cesa??so druge solucije
tuxx
09. 03. 2015 12.34
+4
Halo ljudje kaj vam pa je no??sevede ti psi so genetsko dovzetni za ugrize in pa napade,sam mam doma 3 prelepe mulcke i pa sevede amerismega staffordshine terrier-ja ki pa je pravi muccc TAKEGA PSA JE TREBA SOCIALIZIRAT cimvec z drugimi psi,zivalmi,ljudmi in pa z otroci!!usi vemo da otroci se radi valjajo po kuzkih jih vecejo za repke usesa in tako naprej i ce to kuza navadis kot mehnega da je pac usak otrok tak, kasneje nimas tezav s psom!naj poudarim to je pasma ki ima izredno rada ljudi le uzvoja mora bit prava!!!!!!LASNICA 100000000000000%KRIVA,ne kuza in sploh ne OTROK!!!!otrok dela kar pac je naravno zanj pes pa se je odzvau kokr ga je naucila lastnica!
mb6
09. 03. 2015 12.40
+5
No, ja žal vedno psa ne moreš in ne moreš ustrezno socializirati in vzgojiti. Eden izmed prejšnjih mojih psov je bil do domačih kot muca, do neznancev na domačem terenu pa... Pa ga tega nikakor nismo mogli odvadit. Je pa res: vedno je odgovoren LASTNIK. Ta pač mora vedet, kakšnega psa ima in ustrezno reagirat.
mb6
09. 03. 2015 12.28
+25
Lasniki psov, pse na povodce (tudi mi imamo doma dva)! Pa zavedanje, da nimamo pravice drugih ljudi gnjavit ssvojimi živalmi. HKRATI pa malce zdrave pameti tudi ostalim. Starši, normalna vzgoja otrok, pa to, da otroku razložiš, da res niso vsi psi ok, da se v psa ne sili in res ni potrebno vsako žival pobožat. Živali (pa naj bodo to psi, mačke, kure...) NISO igrače. Eni so nevarni bolj, drugi manj. So pa vsi nepredvidljivi. Zato VSI pamet v roke, pa bo šlo.
biggbrader
09. 03. 2015 12.35
+10
JTM-admin
09. 03. 2015 11.50
-6
nauk zgodbe. Vedno bom hodil okoli s vojaškim nožem ki ima večstransko uporabo. V takem primeru zakoljem lastnika in psa da mi otroka ugrizne v obraz...
Enmajstr
09. 03. 2015 11.54
+11
sliši se, psihopatsko, ampak glede na to kako se obnašajo nekateri lastniki psov, bi bilo to najmanj kar lahko narediš.
deathbite
09. 03. 2015 12.16
+0
JTM-admin
09. 03. 2015 12.17
-1
ne delam tega s psi tako kot ti ivandobski....
Enmajstr
09. 03. 2015 12.20
+13
tak kot lastnik, tak pes, zato pa je vsepovsod vse posrano od cuckov, ker ste lastniki psov v veliki meri pras.i
Machenes
09. 03. 2015 12.22
+3
to so mnenja samih onih od dol,ki se ne znajo obnašat do ljudi kaj šele do živali!
JTM-admin
09. 03. 2015 12.24
-1
se strinjam enmajstr večina đukel serje kjer se jim zapaše lastnik pa redko vidiš koga da pospravi za njim....
nitro557
09. 03. 2015 12.25
+6
če ti se da zaradi tega viseti 10 let v zaporu pa še otroka doma pustiti 10 let brez starša samo da bi ti pokazal kakšen "dasa si"...kr daj...darwin na delu....
schlamastika
09. 03. 2015 12.43
+5
JTM, ja ti pa si. Tipičen primerek psihopata... Hodiš okoli z vojaškim nožem, torej si bolj nevaren in nepredvidljiv kot pes, torej te je treba odstranit iz ulic, saj nikoli ne veš kdaj ti preskoči...
mensesmeje
09. 03. 2015 16.01
+3
Bi te rad srečal,da mi pokažeš kakšen heroj si,srotek!!!
MUNGATUMBA
10. 03. 2015 11.42
+1
Apostol1
09. 03. 2015 11.45
+7
. Fantkov dedek je presrečen, saj imajo zdaj potrdilo, da je bil pes cepljen proti steklini. O morebitni tožbi pa ne razmišljajo, pravi.Manj jo obsojajo kot pa tu nekateri ki pojma nimajo.
Enmajstr
09. 03. 2015 11.52
+6
če ni nič narobe da pes grize, ni nič narobe, če lovci in policaji streljajo pse!
Timy15
09. 03. 2015 11.36
+18
Lastniki psov smo vedno dolžni poskrbeti za varnost psa in ljudi.Da se je kuža vstrašil otroka verjamem lastnici,vendar bi se tega ta morala prej zavedati in poskrbeti,da otrok nebi dobil takih poškodb.Za otroka upam,da bo lepo okreval,za lastnico pa,da postane bol skrbna in odgovorna lastnica.
Enmajstr
09. 03. 2015 11.47
+9
Bravo Timy, če bi vsi lastniki tako razmišljali kot ti, nebi bilo takšnih nesreč, in parki bi bili čisti.
N33L33
09. 03. 2015 11.10
+2
Eni ko imate pse, jih včasih pustite da se sprehajajo kar brez priveze. Nekateri prav zaupate vašemu psu. Si mislite, eh saj nič ne bo nikomur naredil. Potem pa se dogajajo takšne oslarije. Kar se pa tiče tega osem letnega fantka, pa so po mojem starši krivi. Če je bil pes privezan, potem ni bila kriva lasnica, in ne ta pes.
Enmajstr
09. 03. 2015 11.15
+7
kriva je lastnica, pes je bil na javni površini!
biggbrader
09. 03. 2015 11.37
-5
Enmajstr
09. 03. 2015 11.56
+5
BellaCiao
09. 03. 2015 11.04
+3
mufic ti al se delaš, da si mal...ali pa provociraš. Sploh ne verjamem, da imaš psa ker potem takih bedarij nebi pisal in samo delaš škodo lastnikom psov, ki so odgovorni in nikakor nebi dovolili sebi take izkušnje, ki se je zgodila nesrečnemu dečku...če pa imaš psa pa se veselim srečanja s tabo in tebi podobnimi...
Enmajstr
09. 03. 2015 11.04
+14
država mora nujno sprejet zakon, po katerem se kaznuje neodgovorne lastnike psov, to pa za moje pojme pomeni vsi psi na javnih površinah povodec, vsi nevarni psi nagobčnik, vsak lastnik pri sebi vrečko za pobiranje iztrebkov, vse skupaj pa nadzorovat in kaznovat. za tiste ki ne upoštevajo pravil in ko pes brez povodca, ali nagobčnika napade človeka pa kazenski zakonik in zaporna kazen, ker gre v tem primeru za nesrečo iz malomarnosti!
Apostol1
09. 03. 2015 11.37
+5
Zakon itak določa da mora na javni površini biti vsak pes na vrvici in z nagobčnikom pa naj bo to bernandinec ali pa čivava,lastnica psa je pač odreagirala narobe in to verjetno v strahu ker se je ustrašila za psa ki ga ima sigurno rada in pa verjetno tudi zaradi stroškov del krivde pa tudi lahko pripišemo staršem sicer ne vedno ampak včasih se obnašajo tako kot da se otroku ne sme nič narediti pa tudi če bi imel nekdo leva na povodcu.Ne sme se res ne lahko se pa in bolje je preprečevati kot pa zdraviti to pa ve prav vsak. Kar se pa iztrebkov tiče je pa na splošno pri nas žalostno situacija in sicer podobno je tudi s pijančevanjem po parkih tudi to bi moralo biti bolj nadzorovano
Enmajstr
09. 03. 2015 11.57
+2