Črna kronika

S 183 km/h v državno blagajno prispeval najmanj 1900 evrov

Koper, 30. 01. 2012 15.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Policista sta na radar ujela 21-letnika, ki je brez veljavnega izpita s hitrostjo 183 km/h brezglavo dirjal po primorski hitri cesti. Posledice divjanja bi bile lahko usodne, pravijo možje v modrem.

Provida
Provida FOTO: Policija.si

Primorski policisti so v nedeljo zvečer ujeli mladeniča, ki je povsem brezglavo preverjal zmogljivosti svojega malega avtomobila. Kot je namreč sporočila Anita Leskovec, tiskovna predstavnica Policijske uprave Koper, sta policista prometne policije, ki sta izvajala meritve hitrosti na hitri cesti pri Bertokih, opazila drveč osebni avtomobil peugeot 206 ter mu začela slediti. Radar je pokazal, da je voznik vozil s hitrostjo 183 kilometrov na uro, kar je kar 73 kilometrov na uro hitreje, kot je dovoljeno. Ustavila sta vozilo in ugotovila, da je 21-letnik voznik brez veljavnega vozniškega dovoljenja. Slednje mu je prenehalo veljati s sodno odločbo, in sicer zaradi več prekrškov. Mladeniču so možje v modrem odvzeli neveljavno vozniško dovoljenje, zasegli avtomobil in zoper njega podali obdolžilni predlog. Poleg vsega ga čaka najmanj 1900 evrov globe.

S to hitrostjo bi se ustavil šele 200 metrov po trku

"Hitrost bistveno vpliva na dolžino poti ustavljanja, kar je zelo pomembno pri izogibanju oviri, trčenju ali prometni nesreči. Velikokrat je prav tu meja med življenjem in smrtjo,“ so zapisali policisti. Kot so pojasnili, pot ustavljanja pri hitrosti 183 kilometrov na uro znaša približno 250 metrov. "Ob upoštevanju, da je voznik s tako hitrostjo vozil ponoči, ko je vidno polje s kratkimi lučmi do 80 metrov, bi začel zavirati 20 do 30 metrov pred oviro, kar pomeni, da bi v oviro trčil s hitrostjo približno 160 kilometrov na uro in se ustavil šele 200 metrov po trčenju,“ so še dodali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (535)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gruber74
01. 02. 2012 10.32
+2
Konstantno vozim 200Km/h po avtocesti,včasih še celo več.sam problem je da se najdejo takšnini ki se mi nočejo umaknit.Bo jih treba nasilo potisnit z ceste.
User400401
02. 02. 2012 01.07
-2
takim se marsikdaj z veseljem ne umaknem..... se jim pa ne mečem ven..ko so blizu...takrat se še umaknem na desno..čim dlje!
User834748
01. 02. 2012 10.03
+4
evo, glih prow! če piha burja 183 km/h, se moraš peljat kontra 183 km/h, odpreš okno pa nč ne piha!
User400401
02. 02. 2012 01.06
+0
sorry...sam to: če greš kontra je 363 km/h.. če greš z vetrom....se izniči :P
User834748
02. 02. 2012 01.09
+3
363 si naračunal? LOL sicer pa ta moj "kontra" ne pomeni smer vožnje, ki je nasprotna smeri vetra, pač pa, da BURJI DAŠ KONTRA! pretežko za razumet, zate. a ne?
User764517
31. 01. 2012 22.57
-1
tudi z hitrostjo 50km/h kjer je omejitev 50km/h mi lahko ubije otroke tako da nič novega ko vidiš na cesti nekoga ki ni dorasel vožnji in se očitno glede na svojo nizko sposobnost preveč precenjuje to je formula == smrt za druge udeležence v prometu ! tako da vse je realtivno če človek nima odgovornosti do sebe da bi znal ocenjvati stvari tako dolgo bo takšen človek potencialna nevarnost za vse ! ravno enlo leto nazaj nekje sem srečal na cesti za volanom nekoga ki je med vožnjo kadil (nič nima proti če kadi samo ne tega počet med vožnjo ko si sam sebi voznik ) njegov avto je vjugal na nasprotni pas pelal čez rdečo pa take fore v glavnem groza in strah med vožnjo se ne telefonira in se ne kadi ali je ali pije ali bilokaj drugega kot se samo vozi !
User268975
31. 01. 2012 16.40
-4
"Mladeniču so možje v modrem odvzeli neveljavno vozniško dovoljenje, zasegli avtomobil in zoper njega podali obdolžilni predlog. Poleg vsega ga čaka najmanj 1900 evrov globe." Jaz bi ga dal še v zapor za 3 dni in pa javna dela za 30 dni.
cefidelj
31. 01. 2012 19.29
+9
User400401
02. 02. 2012 01.01
-2
User741883
31. 01. 2012 16.01
+0
Dobivam kar prebavne motnje, ko to berem. Sicer pa je zraven reklama za "najboljše" zdravilo, tako, da lahko preostanek, kar ne dam v državno blagajno, zapravim tudi za zdravilo!
Vapo
01. 02. 2012 02.38
+1
User763805
31. 01. 2012 15.55
+5
Samo še nekaj kot smrkavec 15let do 18 let sem meu okrog 6 avtomobilov in 1 bugija ter 3 crose in sem po samotnih praznih cestah testirav obračal pod ročno pri velikah brzinah driftav čez ovinke skakal ni da ni... zaradi tehnike reševanja avtomobila v kakeršnem koli slučaju ko ne gre vse po načrtih...in vam povem da po takih stvareh k razkiraš in veš da te z najmanjšo napako vrže v drevo naučiš marsikaj... ni me sram priznati da sem razbiu 4 avtomobile ampak to so bli reliji da ga ni bilo ki bi se peljau zravem mene... in sem vedeu da ne bo šlo a sem probal.... če bi bilo več takih k bi se naučili prav reagirat v različnih situacijah nebi bilo toliko nesreč... in iz lastnih izkušenj popvem da me težko kaka stvar preseneti... in pol se nekateri amaterji zgražajo da je 183 kmh bizarno strašno in nevem kj use... k pa gledam s kako lahkoto narediš izpit v sloveniji me ne čudi da je toliko nesreč... Lp
User763805
31. 01. 2012 15.56
+7
User268975
31. 01. 2012 17.00
-3
k bi več fantičev počelo to kot ti, bi bilo samo več razbitih avtov in več težko poškodovanih ali ubitih ljudi. zase lahko rečem da sem imel srečo da se ni kaj naredilo ali da nisem komu kaj naredil. vso to preizkušanje lastnih meja (in bognedaj fante da mi rečeš da je bilo to samo na samotnih cestah) je mladostniška norost. če človek upošteva omejitve (pa da rečem da se jih ne krši za več kot 20%) bi bilo veliko manj nesreč, ne pa da bi jih bilo veliko manj če bi se vsi vozili 180 in naspidirani za volanom kot da smo na reiliju.
User401794
01. 02. 2012 15.54
+0
User429360
31. 01. 2012 15.30
-4
183 pa res ni neka brzina. sem se lih pred parimi dnevi pelu 220kmh s p206 rc (180 konj, 1050kg; za tiste, ki mislite da 206 ne gre več kot 150) cist brez problema po skoraj prazni AC. Tak športno orientiran avto je 10 krat bolj stabilen pri visoki hitrosti kot vsi audiji a4 2.0tdi (primer, ne me tepst lastiniki audijev) in podobne skatle. Vsi, ki trdite nasprotno vas 95% ni nikoli vozilo takšnega oz. temu podobno ustreznega vozila. In DA, zavedam se da sem šel prehitro tudi za tak avto, toda tistih 1 krat na leto, ko sem 20 min na AC, pač sede malo sprobat konjičke pod havbo in mal predihat mašino. Če okoliščine to dopušcajo seveda.
ave-cezar
31. 01. 2012 15.29
+6
Ko berem nekatere komentarje,sem dobil občutek kot,da jih policaji pišejo!!!
User400401
31. 01. 2012 18.03
-1
zzob
31. 01. 2012 15.15
+0
Predlagam, da se določeni komentatorji tu spodaj preselite v Nemčijo ali včlanite v dirkalni klub. Pa bo vaš ego sit in mi ostali varni.
User763805
31. 01. 2012 14.07
+21
iz lastnih izkušenj povem: pri mali hitrosti ljudje gledajo okol sam na cesto ne, tisti ki pa divja oz se mu mudi pa ne umakne pogleda iz ceste oz dogajanja na cesti... !!! se pa popolnoma strinjam da alkohol+divjanje ne gresta skupaj... !
User763805
31. 01. 2012 14.38
+10
Kot so pojasnili, pot ustavljanja pri hitrosti 183 kilometrov na uro znaša približno 250 metrov. ?? resno?? al ste merili tovorni vlak ali osebno vozilo?? ker največja jajca od auta majo pri taki hitrosti max ! 50 metrov zavorne poti... Pa še neka velikoj bol varnega se počutim pri 260kmh z mladim človekom kot pri 100 kmh z starčkom za volanom ki je brez refleksov in resno ogroža ostale okrog sebe... :
Vapo
31. 01. 2012 14.46
-4
User763805
31. 01. 2012 15.01
+6
preverjeno! Če bi kdaj probal bi vedel... sklepam da tudi tega ne veš da ma par tisoč ton težki tovorni vlak ki je na železnih kolesih pri 120 kmh od 250-300m zavorne poti... sam v vednost...
User763805
31. 01. 2012 17.05
+1
MihaK77
31. 01. 2012 17.40
+1
User769397
31. 01. 2012 18.28
+1
Vapo
01. 02. 2012 09.50
+2
Vapo
01. 02. 2012 09.51
+1
User763805
03. 03. 2012 23.07
User755463
31. 01. 2012 13.56
+7
Vsaj 1x na mesec je enaka tematika z enakimi komentarji. Eni zagovarjajo počasno 20km/ pod omejitvijo in se zgražajo nad pre hitrimi. Hkrati ovirajo promet in v večini ne spremljajo prometa za njimi. V primeru, da je med dvema kamjonoma 1km bodo še vedno vstrajali na prehitevalnem pasu. S tem ogrožajo sebe in ta hitre, ki bodo ga prehitevali po desni ter mu blendali, mahali itd... Ta pre hitri hočejo vzbujat pozornost in dvigat svoj ego z dokazovanjem. V trenutku, ko se jim ne umakne ta počasni so živčni in poskušajo na vse načine vzbuditi pozornost ter čakajo na vsako luknjo, da bodo prehiteli. S tem ogrožajo sebe in druge še bolj pa to, ker vedno želijo pogledati kdo je tisti, ki ovira promet in se ozirajo, da ga bodo pogledali ter mu še kaj lepo pomahali. Tudi sam bi rad videl, da bi bila pri nas višja omejitev samo nimamo primerne infrastukture, zato dvig hitrosti odpade. Zato imamo omejitve in če bi se jih vsi držali bi bilo manj zastojev in manj problemov. Enako velja za hitre in počasne. Vsi odgovorni za spreminjanje hitrosti se zavedajo, da smo na balkanu in discipline vožnje je ni in je še lep čas ne bo. Tisti, ki vozijo sedaj +20km/h bodo tudi potem. Tisti, ki pa sedaj vozijo 110 bodo še vedno vozili 110. S tem bi postalo samo večje odstopanje hitrosti in verjetnost večjih nesreč. Spet berem bedarije o Nemčiji in kake so le tam omejitve. Je kdo videl v Nemčiji na 2 pasovnici no limit? Jaz še ne... pa sem prevozil nekaj Nemčije. Morala zgodbe. Karkoli bomo v tej temi napisali ne bo nič pripomoglo k manjšemu številu nesreč. Še manj pa, da bodo počasni vozili hitreje in ta hitri vozili počasneje.
Vapo
31. 01. 2012 14.27
+1
Blendanje je prepovedano, če še ne veš... In poleg tega še skrajno nekulturno....
User400401
31. 01. 2012 18.01
+0
sej ni napisal da je dovoljeno! ... sicer pa daš žmikavc in čakaš, da se tisti pred tabo umakne... brez živcev in nestrpnosti.
User103216
31. 01. 2012 13.41
+0
vsekakor ne podpriram takega divjanja so pa kazni za prekške definitivno oderuške..ker to se lahko zgodi vsakomur ko npr gre sprovat svojga konjička..in tud sami policaji so za take prekrške krvavi pod kožo..ampak res verjetno je najlažje kasirat in lovit tuka medtem ko drugje lopovi kradejo miljone davkoplačevalske de se razumemo...upam da bo janševa vlada tukaj naredila eno življensko razumen kompromis...sploh na avtocestah kjer v vistvu ne ogrožaš nobenega...
Vapo
31. 01. 2012 13.46
-1
Lepo sprobavaj ti svojega konjička na dirkališču (Grobnik ni daleč), avtoceste pa uporabljaj v skladu s predpisi. I nkakšne veze imajo sedaj lopovi, ki kradejo miljone z divjanjem po avtocestah?!? Plus tega prometni policisti ne preiskujejo kriminalnih dejanj s področja gospodarskega kriminala, tem uslužbencem MNZ pravimo kriminalisti...
User103216
31. 01. 2012 14.05
+3
no se strinjam ..ampak dej ti dam primer ...imaš novega audija ki ga pelješ na servis ker čutiš da mu podvozje trese...greš po kao "popravljen " avto na servis in ti čestitam če ga boš šel sprovat na grobnik če so ti odpravli napako ...priznam da kršimo predpise...priznaj pa da se peljat 180km/h na AC ni noben kriminak katere sem prej omenju...kdo pa kaj tu nadzira pa itak ni važno vsi skupaj smo država..tolažite pa se lahko....
Vapo
31. 01. 2012 14.36
+2
ĐIĐI, se načelom strinjam s tabo. Če že moraš enkrat na leto kaj preverit, pa da malo pritisneš, pa je lep dan, nobenega prometa, pa odlični pogoji za vožnjo, ok, samo moraš pa računat in sprejet dejstvo, da te lahko kaznujejo zaradi prehitre vožnje. Najbolj bedno mi je, ko potem ljudje bentijo nad policaji, češ da so kaznovali ravno njega, druge pa ne, pa kaj jaz vem kaj še. ČE kršiš predpise, moraš biti pripravljen sprejeti tudi posledice, če te zasačijo. Tu pa beremo razne žalujke, kot da policaji ravno na njih čakajo in jih, reveže nedolžne, z oderuškimi kaznimi mazohistično nadlegujejo. You did the crime, be prepared to do the time... Si pa gotovo tudi ti že doživel, megla kot pri norcih, pa švigne kdo mimo tebe kot prikazen. In kaj naj si potem človek misli o takem vozniku?
User825417
31. 01. 2012 13.23
+1
s tako hitrostjo sm jas prevozu avto cisto zagreb split policaji ne upajo lovit tajkunov ki jim mimo nosa kradejo
User671746
31. 01. 2012 13.22
+4
S to hitrostjo bi se ustavil šele 200 metrov po trku torej, čeb se zaleteu u cestninsko bi avto prišo še 200m od cestninske...za fiziko še nikol slišal...
User764517
31. 01. 2012 13.09
+0
tisti ki divjajo po AC-ju ni tako nevarno kot oni na magistralkah in regionalkah bolje 200km/h po AC-ju kjer ni pešakov prehodov in kolesarjev kot pa 110km/h skozi naselje - tam so pa nesreče zelo pogoste in katastrofalne ! v sosednji vasi je bilo veliko primerov ko so lokalni kmetje v naselju do smrti povozili ljudi s traktorjem v naselju in na glavni cesti !! vsaj 4 primere iz tistega kraja poznam ki so umrli ki jih je povzil traktor ali avto na regionalki in direkt v naselju ! to so zame morilci ki pešče ob robu cestišča zbijejo do smrti ! in pol še lahko taki ljudje kar naprej vozijo če niso sposobni opaziti človeka na robu cestišča ??
User661049
31. 01. 2012 12.44
-4
SE MI ZDI, DA SE ZGODI MANJ PROMETNIH NESREČ,ČE VOZIMO PO AVTOCESTI Z VEČJO HITROSTJO KOT JE DOVOLJENO, ČE GREM ZA LJUBLJANO PORABIM SKORAJ VEČ ČASA KOT PO NAVADNI CESTI JE MANJ MUČKANJA PO AVTOCESTI JE TOVORNJAK NA TOVORNJAKU TAKO SEM OPAZIL, DA SEM PO NAVADNI CESTI HITREJŠI ZA 18.MINUT V NEMČIJI SO ODSEKI PO AVTOCESTAH DOVOLJENA VEČJA HITROST TAKO, DA LAHKO HITREJE PREHITIŠ POČASNEJŠA VOZILA PRI NAS TEGA VERJETNO NE BO NIKOLI JE VPRAŠENJE A TO NARDIJO ZARADI SIGURNOSTI ALI, DA ŠOFERJEM Ž IVCE PARAJO POBEREJO DENAR ZA VINJETE ŽIVČNOST ZARADI ZASTOJEV NAREDI POL SVOJE VEČ NESREČ, PO NAVADNI SEM LEPO MIREN V ENEM MESECU ŠE NISEM OPAZIL KAKE KARAMBOLA NITI MANJŠEGA NE ZATO VINJETE SPLOH NE RABIM
User449961
31. 01. 2012 11.30
-12
VOZIM AUDIJA!!!
Tajkun Pirc Musar
31. 01. 2012 12.29
+10
Vapo
31. 01. 2012 12.40
+4
User764517
31. 01. 2012 12.58
+2
User764517
31. 01. 2012 12.59
+1
nič kaj ti naj rečem, uživaj z audijem ;)
CrushLow
31. 01. 2012 13.12
+1
User764517
31. 01. 2012 13.14
+1
nič kaj ti naj rečem, uživaj z audijem ;) pa ne precenjuj svojih sposobnosti jezo pa nervozo pa pusti izven avtomobila ;)
gruber74
31. 01. 2012 11.19
-14
Če avto mu toliko gre,pač naj vozi.Jaz tud skoz vozim iz Ce-Lj. 200km/h,včasih še celo več.ker mi pač avto tolik gre.Pa valjda nebom 100km/h peljal.Škoda avta:-)
User482671
31. 01. 2012 12.29
+23
Matr, si pameten. Rada bi te vidla, pa da ti takoj eno primažem, teslo...Misli tudi na druge udeležence v prometu, če ti je že zase vseeno. Pa da mi en tak ubije otroka, ti lastnoročno odrežem tisto kar ti je najdražje! Tud moj avto je hiter, pa ne norim le zato, da to dokažem drugim!!! Prekleta objestnost! Takšnim kot si ti prav privoščim bližnje srečanje z modrimi! Si že bil kdaj priča s pregrinjalom pokritemu svojcu na cesti???
User764517
31. 01. 2012 13.03
+2
saj če po AC-ju tako hitro vozi ni problem dvomim da bi otroci prečkali avtocesto ?? bolj nevarni so ekstremeisti skozi naselje, takim je pa nujno potrebno vse zaplenit in pozapret ! tudi na splošno na navadni cesti je zelo nevarno vse tote ceste kjer so pešaki in kolesarji magistralke in regionalke. nikoli ne veš kdaj lahko kakega fročeka podereš tako da previdno !!!
User482671
31. 01. 2012 13.13
Otroci so tudi v avtomobilih...se pa strinjam kar se tiče ekstremistov skozi naselje.
Tucci
31. 01. 2012 13.50
+2
Upam, da ti kmalu za vedno vzamejo vozniško.
24UBRISAN
31. 01. 2012 11.15
-1
Tole pa je svetoven komentar, ki opiše vse, kar se dogaja pri nas v glavah nekaterih norcev: missingtrader 30.01.2012 23:28:44 23 35 12 Ni vozil po avtocesti ampak po hitri cesti, kjer je 110 omejitev. Vozil je bistveno prehitro, ni imel izpita, ker so mu ga vzeli zaradi prekrškov, pa je bil še kljub vsemu tak CAR in frajer, da je šel spet izzivat in delat bedarije .. Skratka natanko tak tip voznika-norca, ki ga je treba za vedno odstraniti s ceste ... in v tem primeru - bravo in še enkrat bravo policija. In vsi tisti, ki tukaj nekaj pametujete kako ni 180 brzina in kako je na nemških cetah ... me samo zanima kao bi bilo če bi vam ta tip priletel v avto in vam pobil otroka, starše ali partnerja ... pa da vidim potem komentarje v smislu kje so bli policaji, kaj dela sodstvo ane ane ...
gruber74
31. 01. 2012 11.20
-3
santamaura
31. 01. 2012 11.20
-2
24UBRISAN
31. 01. 2012 11.25
+2
gruber74, če zame ni avto zate ni šajtrga....
User764517
31. 01. 2012 22.57
tudi z hitrostjo 50km/h kjer je omejitev 50km/h mi lahko ubije otroke tako da nič novega ko vidiš na cesti nekoga ki ni dorasel vožnji in se očitno glede na svojo nizko sposobnost preveč precenjuje to je formula == smrt za druge udeležence v prometu ! tako da vse je realtivno če človek nima odgovornosti do sebe da bi znal ocenjvati stvari tako dolgo bo takšen človek potencialna nevarnost za vse ! ravno enlo leto nazaj nekje sem srečal na cesti za volanom nekoga ki je med vožnjo kadil (nič nima proti če kadi samo ne tega počet med vožnjo ko si sam sebi voznik ) njegov avto je vjugal na nasprotni pas pelal čez rdečo pa take fore v glavnem groza in strah med vožnjo se ne telefonira in se ne kadi ali je ali pije ali bilokaj drugega kot se samo vozi !
xelA
31. 01. 2012 11.15
-7
kako pretiravanje :D jaz sn se peljal 200 pa se mi je dokaj kul zdelo.
povrsniste24kur
31. 01. 2012 11.29
+12
manj kul se ti bo zdelo, ko ti bodo enkrat reševalci možgane z asfalta dol lepli in dajali v eno majhno piksno.