Črna kronika

Rotvajler napadel v morju

Poreč, 02. 07. 2008 14.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Med plavanjem v morju pri Poreču je pobesneli pes napadel tri deklice. Devetletna Slovenka mu je za las ušla.

Žena rotvajlerjevega lastnika je povedala, da ji je žal, ker je bil njen pes na plaži, vendar zanikala namigovanja, da je šlo za napad. Trdi, da ima njen ljubljenec nagon za reševanje, zato naj bi skočil v morje.

Na plaži Materada blizu Poreča je rotvajler napadel štiri deklice, stare od devet do 12 let. Tri hrvaške deklice iz Cerovlja so lažje poškodovane.

Bile so na plaži v spremstvu učitelja. Ko sta na plažo prišla lastnik in pes, so bile v plitvini, rotvajler pa je stekel v vodo in jih napadel. Tri deklice so utrpele površinske poškodbe ramenskega sklepa, nadlahtnice in prsnega koša.

Za psom je stekel 71-letni lastnik, pred tem pa je agresivna žival poskušala napasti še devetletno deklico iz Slovenije. Kot še poročajo hrvaški mediji, mlada Slovenka ni bila poškodovana, njeni starši pa lastnika psa niso prijavili policiji. Vseeno je bila vložena kazenska prijava za lastnika, ker psa ni imel na povodcu. Poleg policije so obvestili tudi veterinarja v Poreču.



UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (174)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

polikarbonatka
22. 08. 2010 21.58
ljubitelji psov,imejte svoje živali na povodcu pa bo vse v redu
Ramzess
07. 07. 2008 13.46
Koni9="nagon za reševanje? take laži pa že dolgo nisem slišal" "Trdi, da ima njen ljubljenec nagon za reševanje" Smešno, le kaj mislila s tem povedati ta ženska, je res mislila, da bo kdo verjet tej trditvi. 'Reševanje' je psu priučeno, zato pa jim rečemo psi za reševanje, v različnih situacijah, tudi iz vode jasno, to nima nič naravnimi nagoni. Ne gre pa tega primerjat z 'nagonom' 'čutom' za skrb in varovanje, vštevši čut za nevarnost, tako pri samicah, kot tudi pri samcih, tako živalskih kot človeških mladičev. Domači ljubljenci kdaj res rešijo gospodarja, gospodarico ali njune otroke, otroka, iz težav ali pred težavami, vendar to ni isto. Ta ženska je povsem zgrešila kontekst in pomen, najbrž namensko v upanju na milostno rešitev iz težav. Nak. Sploh pa so otroci bili v plitvini, ne pa v globoki vodi, tako je primerjava z napadom na suhem, kar na mestu. Otroci so imeli srečo, ni kaj. Res pa ne vemo kaj točno se je dogajajo v vodo, kako so otroci reagirali na bližino psa, in kako je pes reagiral na njihovo vedenje, ki ni bilo nujno primerno.
jansa-arms
05. 07. 2008 22.44
nagon za reševanje? take laži pa že dolgo nisem slišal !
brankasrbijanka
05. 07. 2008 22.23
FELIKS 57_ kupi si zlato ribico. Ne grize pa še želje izpolnjuje (če verjameš)
brankasrbijanka
05. 07. 2008 22.21
FELIKS_57 - Preberi si zadnji stavek v postu 04.07.2008, 23:56 To boš zlahka razumel in ne tako kot jaz s težavo... Govoriš na gliho in posplošuješ. Jaz sem zapisala argumentirana dejstva. YOU CAN BITE ME!!
feliks-07
05. 07. 2008 19.08
BRANKASRBIJANKA Strinjam se s tabo da, ljudje ne utrpijo najveć ugrizov s strani Rotvajlerjev,Pit Bullov,Stafford Terierjev in ostalih NEVARNIH PASEM psov.Utrpijo pa ljudje s strani teh (nevarnih pasem) psov daleč najveć hudih telesnih poškodb ter smrtnih poškodb.Ti psi ne ugriznejo prav pogosto ti psi napadajo ljudi.Ko pa ROTVAJLER napade človeka takrat pa grize,grize in grize in to toliko časa dokler človeka ne pogrize do SMRTI.Spomni se primera štirih Bulmastifov v Ljubljani.Će takrat ne bi posredovala policija bi od napadenega človeka ostali v enem kosu samo njegovi ĆEVLJI. V Evropi in ostalem svetu je bilo objavljenih zelo veliko primerov ko so ti psi ubili svoje gospodarje ter otroke svojih gospodarjev. Će bi v teh dneh ko si pisala komentarje pregledala vsebine vseh povezanih člankov (ti so zraven okna kamor pišeš) bi se o teh napadih lahko prepričala samo če bi hotela.V teh povezanih člankih ni bil ZLATI PRINAŠALEC omenjen niti enkrat..! Res je da v Sloveniji še ni bilo smrtnega pimera človeka zaradi napada ROTVAJLERJA ali PIT BULLA je pa samo vprašanje časa kdaj se bo to dogodilo tudi zaradi kriminalno slabih zakonov glede vodenja psov na vseh javnih površinah.Slovenski Rotvajlerji imajo povsem enak značaj kot ITALIJANSKI niso prispeli z MARSA.Bilo pa je veliko hudih telesnih poškodb pri ljudeh. Kar se pa tiće tvojega razuma sem opazil naslednje.Vsako zadevo ti je potrebno najmanj trkrat pravilno razložit ,da je ti lahko samo enkrat z veliko težavo narobe razumeš.
feliks-07
05. 07. 2008 19.03
Res je da v Sloveniji še ni bilo smrtnega pimera človeka zaradi napada ROTVAJLERJA ali PIT BULLA je pa samo vprašanje časa kdaj se bo to dogodilo tudi zaradi kriminalno slabih zakonov glede vodenja psov na vseh javnih površinah.Slovenski Rotvajlerji imajo povsem enak značaj kot ITALIJANSKI niso prispeli z MARSA.Bilo pa je veliko hudih telesnih poškodb pri ljudeh. Kar se pa tiće tvojega razuma sem opazil naslednje.Vsako zadevo ti je potrebno najmanj trkrat pravilno razložit ,da je ti lahko samo enkrat z veliko težavo narobe razumeš. NADALJEVANJE
feliks-07
05. 07. 2008 18.58
Strinjam se s tabo da, ljudje ne utrpijo najveć ugrizov s strani Rotvajlerjev,Pit Bullov,Stafford Terierjev in ostalih NEVARNIH PASEM psov.Utrpijo pa ljudje s strani teh (nevarnih pasem) psov daleč najveć hudih telesnih poškodb ter smrtnih poškodb.Ti psi ne ugriznejo prav pogosto ti psi napadajo ljudi.Ko pa ROTVAJLER napade človeka takrat pa grize,grize in grize in to toliko časa dokler človeka ne pogrize do SMRTI.Spomni se primera štirih Bulmastifov v Ljubljani.Će takrat ne bi posredovala policija bi od napadenega človeka ostali v enem kosu samo njegovi ĆEVLJI. V Evropi in ostalem svetu je bilo objavljenih zelo veliko primerov ko so ti psi ubili svoje gospodarje ter otroke svojih gospodarjev. Će bi v teh dneh ko si pisala komentarje pregledala vsebine vseh povezanih člankov (ti so zraven okna kamor pišeš) bi se o teh napadih lahko prepričala samo če bi hotela.V teh povezanih člankih ni bil ZLATI PRINAŠALEC omenjen niti enkrat..!
brankasrbijanka
05. 07. 2008 00.06
ATILA989_lep pozdrav z Gorenjske predvsem tebi! Iskreno mi je žal, da se je otrokom zgodila nesreča. Tako neprijetna izkušnja zaznamuje človeka, tudi omejeni starši zaznamujejo otroka. LAHKO NOČ P.S. po katerem ključu si me določil, da si ne ZASLUŽIM?? imeti otroka.
brankasrbijanka
04. 07. 2008 23.56
FELIKS_57_zbrano preberi vse poste, da boš vedel o čem sem pisala. Kot je navedel TOMAZTISLER, je treba živali sprejemati enako kot ljudi. Ne glede na pasmo (raso) so karakterji različni (pri psih in ljudeh). Oboji imamo pamet le po razumu se razlikujemo od živali in očitno tudi od tebe... CEPEC!!!
hobbes
04. 07. 2008 22.33
@feliks 57: mislim, da tebi ni pomoči, ker niti ne poskušaš razumeti, kaj hočem povedati, mene, niti ne ostalih. moja pamet mi pa še toliko služi, da razumem pse ali živali kot, skorajda enakovredne človeku. stvati stojijo takole, ljudje smo "pametni" napram živalim, vendar so tudi živali na svoj način pametne napram nam, katerih stvari ne bomo razumeli. razlika je samo v kvaliteti ali količini nekega proizvedenega znanja
brankasrbijanka
04. 07. 2008 19.10
FELIKS_57_???? Živimo v SLO? Tukaj največ ugrizov utrpijo živali in ljudje s strani PRIJAZNIH PASM - zlati prinašalec, kokeršpanjel.... Seveda v medije prodrejo tiste novice o ugrizih NEVARNIH PASM, ker PRIJAZNE PASME pogrizejo največkrat domače predvsem otroke do 7 let.......
feliks-07
04. 07. 2008 18.56
TOMAZTISIER Svetujem ti da greš ćimprej v trgovino in vprašaš će mogoće prodajajo PAMET.Če je ne prodajajo potem ti ni pomoći.
katja_t
04. 07. 2008 15.01
Ljudje, malo več strpnosti, pa bo! :) Če na tem svetu ne bi bilo živali in njihovih nagonov ter sposobnosti (tudi pasjih - pomislite na lavinske pse, pa tiste, ki odkrivajo eksplozivne snovi,...) , bi bilo tudi življenje ljudi zelo oteženo oz. nemogoče. Vsem, ki še tega niste spoznali, želim čimprejšnje spoznanje in lep dan! :)
hobbes
04. 07. 2008 13.15
pa še to: za vse tukajšnje pasje "junake" - mislim, da ste zanemarili dejstvo, da ima pes, tako kot človek, tudi kdaj slab dan, se slabo počuti, in ima tudi svoje razloge za svoje početje. ali ste mislili, da pes ni sposoben nihanja v razpoloženju? ignoranca....če bi to dejstvo imeli v svojih izobraženih glavicah, bi si lahko našli razlago za vaš strah - če se pa vaši otroci ne znajo obnašati v bližini psov, ali nasploh živali, pa ni čudno, da psi napadejo. verjetno jim gre to na živce kajne?!
hobbes
04. 07. 2008 13.10
fora je, da ravno te, domnevno nevarne pse, spreminjajo ljudje sami v nevarne pse. ker se jih drži sloves nevarnih pasem, pa to ljudje še kar izkoriščajo, jih v takem duhu vzgajajo, in ne naredijo nič, da bi ta nehvaležen sloves izginil.
srecna
03. 07. 2008 23.47
atila989, Dejan_007, ter vsem njima podobni komentarji- cestitke!:D Po moje tisti vroci zagovorniki psov (v taksnih primerih kot je ta in temu podobni) nimajo otrok oz. nasploh cloveske blizine in so zato tako pretirano "vzljubili" pse,Vendar clovek je zame vreden vec kot pa pes in ima zmeraj prednost! Kot sem ze prej napisala, moja hci je imela elo rada pse..vse dokler je ovcar ni napadel in ugriznil v nogo iz ljubega miru! Bila je na poti iz sole domov nevedoc , da ji je za petami pes, kateri ji je spremenil vso "spostovanje " do le teh do konc zivljenja!
atila989
03. 07. 2008 22.44
Ej ti preeepametna BRANKASRBIJANKA,KOKI20 a ste ve normalne pomoje sploh nimate otrok pa takšni jih tudi vredni niste,ČE pa bi imeli tam svojega otroka kot jaz bi se pa hudiča mal zamislili kaj sploh pišete l.p.(normalnim)
Beybaaa
03. 07. 2008 22.04
obet no..prej jih bi ubiu kukr rešu
hook26
03. 07. 2008 21.15
a skoču je u morje pa jih je napadu in to zanjo pomen d jih je rešvov....sploh pa so bče u plitvi vodi ne pa 3 metrski...FAQ folk je dandanes čist odtrgan