Slovenija

'Govorimo lahko o najhujši obliki osebnostne patologije – psihopatiji'

Ljubljana, 12. 03. 2019 21.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
Tina Hojnik/24UR ZVEČER
Komentarji
39

Poskus zavarovalniške goljufije, v kateri si je 21-letno dekle namerno odrezalo levo roko, da bi dobila visoko zavarovalnino, odmeva po državi. Komentirala sta ga tudi klinični psiholog Tristan Rigler in Boris Peršak iz Slovenskega zavarovalnega združenja. Objavljamo tudi daljši pogovor z očetom vpletenega Sebastiena Abramova.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Samopoškodba 21-letnice
    02:36
    Iz SVETA: Samopoškodba 21-letnice
  • Psiholog Rigler in raziskovalec zavarovalnih prevar Peršak
    09:34
    Psiholog Rigler in raziskovalec zavarovalnih prevar Peršak
  • Pogovor z Gorazdom Colaričem
    04:30
    Pogovor z Gorazdom Colaričem

Tristan Rigler, klinični psiholog, je dejal, da je razvidno, da je Gorazd Colarič, oče Sebastiena Abramova v stiski. Padlo pa mu je v oči, da med pripovedovanjem zgodbo mestoma malo spreminja; v prvem delu zgodbe je ščitil sina, potem pa že začne ščititi sebe. "Če se milo izrazim, se mi ta zgodba zdi rahlo nenavadna," je svoja opažanja delil Rigler.

Boris Peršak, ki prihaja s Slovenskega zavarovalnega združenja in je strokovni sodelavec za poizvedbe in raizskovanje prevar, ima občutek, da izpoved Colariča ni bila iskrena. Meni, da je njegov namen breme, krivdo, iz njihove družine premestiti na četrto osebo, v tem primeru 21-letno dekle. "Ne verjamem tej zgodbi," zmaje z glavo Peršak. Peršak je sicer spregovoril tudi o primeru dekleta, ki je umrlo zaradi strelnih ran, ko je Abramov čistil svoje orožje – tudi ta zgodba se mu zdi za lase privlečena, zato meni, da morajo primer raziskati za nazaj. 

Celoten pogovor z očetom Sebastiena Abramova si lahko pogledate v priloženem videu.

Peršak je spomnil na primer izpred približno petnajstih let, ko si je gospod iz Ljubljane odsekal prst, pred tem pa sklenil veliko zavarovalnih polic. Zadeva je bila sumljiva, ker je bil prst odsekan s skoraj kirurško natančnostjo. Na koncu se je izkazalo, da mu ga je odrezal nekdo drug. V tem primeru pa je zadeva postala sumljiva, ko so začeli vlagati zahtevke za izplačilo zavarovalnine, nato pa so si zavarovalnice preko združenja izmenjale podatke in ustvarile delovno skupino za sanacijo. Pohvalil je tudi delovanje policije, ki jih je prva opozorila na primer.

Rigler pravi, da upoštevajoč vse, kar se je do zdaj izvedelo o Abramovu, lahko skoraj z gotovostjo govorimo o najhujši osebnostni patologiji, ki se jo je včasih poimenovalo tudi psihopatija. Verjame, da je možno tudi, da bi dekle lahko uspel prepričati, da si odreže roko. Najbolj nevarni med psihopati so tisti, ki so zelo inteligentni, imajo visoko razvite socialne veščine, so manipulatorji in znajo biti izjemno šarmantni.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (39)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Apostol1
13. 03. 2019 13.00
+43
Se pa tule človek vpraša , zakaj si tale Sebastijan Abramov aka Colarič ni šel sam odžagat roke in zato je zame zrel za na zaprt oddelek psihiatrije kot nevaren psihopat , če bo ostal na prostosti , bog si ga vedi kakšno bizarno zadevo si lahko izmisli in hkrati je pa nevaren za prebivalstvo , ker če si človek zamisli , da si ta model lahko izmisli recimo , BOG NE DAJ , kakšno prevaro s kakšnimi požari ja potem je lahko katastrofa in zato še enkrat takoj na zaprti oddelek psihiatrije , kot okolju nevaren osebek.
Apostol1
13. 03. 2019 13.01
+2
In tudi takoj podpišem na primer , da se tista Shamina naseli v Sloveniji namesto tega modela.
ValterUdovernik
13. 03. 2019 14.04
+11
Ne verjamem, da bo dobil vec kot 4 leta. Prej bo zunaj.
razocarani
13. 03. 2019 18.07
+15
glede na naše sodstvo in se huje pokvarjeno izprijene odvetnike ki ka bodo zaščitili na račun norih zakonov ,,in te zakone so pisali se hujsi psihopati ki so si te zakone tako priredili da ščitijo prevsen njih ,,in to zakonodajo koristijo tudi odvetniške barabe za take motene tipe kot je tale morilec in razparač colarič ali po novem abramov ,,bogi tisti ki mora živeti v njegovi bližini
anakondabox
13. 03. 2019 12.58
+22
Klici na pomoč, da se postavi diagnoza, je kaplja v morje. Klinični psihologi 'post festum' lahko marsikaj doženejo. A kaj se je delalo, ko je bila s strelnim orožjem ubita Sara? A se bo sedaj preiskave delalo za nazaj, ker v pravem času, ni bila korektno opravljena in 'vedeževalo' stanje družbe v prihodnosti? Po vsem tem je imel S. A. proste roke za zdajšnja patološka dejanja. #krivdeni
jesenvoyo
13. 03. 2019 12.43
+19
Če pogledate kaj vse so ljudje pripravljeni storiti v primeru hujših denarnih stisk, je bolje o tem ne razpravljati. Sicer pa je dovolj zgovorno že dejstvo, da je bila poškodovana zavarovana za enako stvar pri več zavarovalnic hkrati. Sem že v letih in z zavarovalnico nisem imel nobenih poslov, razer vplačevanja se razume, vedno pa sem imel občutek, da imajo največ težav pri izplačilih odškodnin mali, pošteni ljudje v primerjavi z raznimi pretkanimi faloti, ki jih je težko dobiti pri goljufanju.
KrTakoNeki
13. 03. 2019 11.59
+33
...se ti ata kr mal zasmili...najprej...potem, ko pa poslušaš, da je o nameri jasno vedel...da so mu celo predstavili sam potek...od tukaj dalje je pa sigurno sokrivec...lahko bi preprečil, prijavil...prodajati pravljice, da je roko, ki jo je očitno on sam vmes pobral (če prav razumem, v tistem momentu ni bilo v bljižini nikogar, samo punca in ata) enostavno pozabil vzet...kljub šoku je vsakemu v tistem momentu skrb, da poškodovan ud vzame s seboj...tudi to, da očitno ni klical 112 kot VSAK normalen človek...ker je vedel, da mora roka ostat doma...reševalci bi itak imeli prvo vprašanje, kje je roka...vse to je lepo zrežiran scenarij, bolj kot bi punca ostala poškodovana, večje številke so videli...bolniki vsi skupaj...
aristotel
13. 03. 2019 11.22
+19
Velik problem je da je v takoimenovani demokraciji vse dovoljeno in so dejansko oškodovanci – žrtve in krivci - povzročitelji pa nedolžne žrtve ki jim se ne sme kratiti človeških pravic ...lahko pa se uniči življenje žrtvi – oškodovancu,kajti on pa nima človeških pravic in je zato dvakratna žrtev v imenu koga, ja demokracije in zato je v naši državi tako (predaleč se je šlo z pravicami kaj pa obveznosti te so očitno za bedake)...vse je dovoljeno a vseeno ima povzročitelj več pravnih pravic kot žrtev in oškodovanec...te zakone je sprejel naš parlament in je zato žal naše sodstvo golo in boso brez moči ! Strah je bil in je gospod in zapori morajo biti zapori ne pa oddih ki ga plačujejo davkoplačevalci.
razocarani
13. 03. 2019 18.15
+5
zakone so priredili tako da so zaščitili svoje lumparije ,,cmerko to dobro ve saj je doktor prava ,,in poglej kao se pojavljajo njegove lumparije ,da ne rečem kaj o ostalih ,,it to izpijeno ,sprevrženo ,škodljivo zakonodajo izkoristijo tudi male in velike barabe zunaj politike ,,sodniki pa kot banda skorumpiranih pohlepnih bednikov za judežev cekin naredijo prav vse ,,najhujši pa so nasi odvetniki ki izredno radi rešujejo vseh vrst zlocincev za krvav in umazan denar ,,ti pa nimajo niti kančka poštenja ali morale ,,bogi je tisti ki išče pravico na naših sodiščih ,,
jafalical
13. 03. 2019 11.18
+22
Grozljivo je to poslusat, groza, da se je to sploh zgodilo , ze takrat z orozjem.Ko poslusas oceta...se vprasas pa kaj je to v druzini tej,nekaj ze davno ne stimah?Kaksno izjavo bi podala sele mati,drugi v njihovih blizinah?Starsi te punce?Kaksen oce si, da si kaj takega dovolis,da si dovolis do cesa takega sploh pride, bizarnost,ta groza ...zakaj je ni prijavil ze takrat policiji,ko je izustila,sta izustila,nacrtovala kaj takega?S kaksno vezo na policiji so ga prepriceval,če bo povedal nekaj kar ni dopustno, ni sprejemljivo?Kaj so tolk adijo, da...To niti ne mores bit "normalen", da kaj takega sploh dovolis da kdo izusti pred tabo?Te je nesprejemljivo.Kaj vse, je oce zdaj v zbeganosti izgovoril, naj se ukvarjajo preiskovalni za ta primer, vse skupaj nelogicno, ne sprejmljivo, nedopustno.Kaj pa primer prej, ko se je sinu uspelo izvleci, v vsej svjoi brihtnosti,kaj je takrat sodisce verjelo in zdaj je se huje dejanje ponovil,sam, skupaj z mamo, ocetom, komerkoli... gospod oce omenja,da imajo mocne veze na policiji,da so mu s tem grozili, da se je tega bal...pa jdi ne recem, da koga ne poznajo na policiji,morda sin,ki je ocitno se sekako pretvarjal,sklepal pozanstva,morda punca...sam ne morejo biti vsi na policiji,kar tolk prijateljski ,tolk moteni , da ne razberejo kdo je prikrit,s tako hudo poskodovano osebnostno motnjo.V tej druzini nekaj hudo, hudo narobe,hudo grozno.
Lolik
13. 03. 2019 10.57
-11
lololololol zakaj je sploh načrtovala z drugimi al karkol????? sam šla bi tja odžagala,bla bi tih počakala,dobila dnar kupla si novo BOLJŠO roko in lepo živela naprej,.,.
Apostol1
13. 03. 2019 10.49
+35
Ta dogodek je tako bizaren in hkrati tako tragičen , da se jaz osebno tule ne bi kaj dosti pogovarjal , vtaknil bi vse akterje na zaprti oddelek psihiatrije in od tam dalje , bi se pa lahko začeli pogovarjati kako naprej od kazni in pa pomoči predvsem dekletu ,ki se mi zdi da je tule ona bolj žrtev manipulacij ,kot enakovredna sokrivka goljufije ne vem pa ne tako kot vsi ostali ,ki tule komentiramo.
KrTakoNeki
13. 03. 2019 10.30
+14
...kak pa naj bo, če pa je mama THC...
wolfterier
13. 03. 2019 10.52
+13
Pri nas je vse bolje,kot pa delat.A ni dobila socijalne...
DKR
13. 03. 2019 09.42
-26
Mene pa kar zmrazi ob takih "strokovnjakih", ki po ogledu 2- minutnega posnetka, brez tega, da bi opravili poglobljene pogovore z vpletenimi, že podajajo svoje "izvedeniško" mnenje in nekoga vnaprej "obsodijo" in ga označijo za psihopata in manipulatorja. Sedaj imamo poleg rumenih medijev, očitno tudi rumene klinične psihologe. Tipček iz združenja zavarovalnic, pa tako ali tako ni vreden komentarja.
Darko32
13. 03. 2019 10.35
+12
Ne podpiram kriminala in ostro obsojam, vendar tukaj ti dam popolnoma prav in se v celoti strinjam z teboj. Poglejmo sramoto Slovenske POLICIJE. Dekle so ustrelili in potem trdili tisto, kar so. POLICAJI so na podlagi domneve pustili vse pri miru in sedaj beremo v drugem članku, da so se lotili dela za nazaj. PA LJUDJE KJE MI ŽIVIMO IN KAM GREMO. Obsojamo na podlagi domnev in sočasno dovoljujemo kriminal. Tukaj si v zadnjem stavku lepo povedal in z tem se popolnoma strinjam. Nedopustno je dajati mnenja o neki zadevi na podlagi domneve. POTEM PA DOBIMO PRIMERE, KJER SODBE PADAJO PO TEKOČEM TRAKU. Tip je samo potrdil, da so zavarovalnice združenja in leglo kriminala, kjer obirajo poštene ljudi. Sočasno pa jih še zavajajo. Ta primer bo dobil takšno sliko, katero si normaln človek, ki živi pošteno nemore predstavljati. Žal se vidi, da so tudi zavarovlanice pripravljene likvidirati človeka samo zato, da ne izplačajo neke odškodnine. Ljudje, kateri vidijo in slišijo vedo in žal deluje tudi ljudski telefon, kateri zna povedati veliko zgodb. Tudi tiste, kjer so zavarovalnice opeharile zavarovance. Med njimi je tudi primer pokojninskega zavarovanja in kaj ljudje dobijo iz tega naslova. Če se poglobimo na tej točki vidimo, da če bi varčeval isti znesek bi privarčeval recimo 500.000 €. Zavarovalnica pa ti izplača samo 80.000€ za ista vplačila. V primeru smrti pa denar obdržijo zase. Zato je potrebno to zgodbo jemati malo širše.
janezpodre
13. 03. 2019 09.09
+76
Psihologi in drugi tu nakladajoči geniji, nehajte guncat afne, posebno pa ne hvalite policije. Ta psihopat je butast, psihologi ga pa sedaj delate inteligentnega manipulatorja /da prikrijete nesposobnost/lenobo stroke/. "Inteligenten" izpade zato, ker mu je neki bedak izdal orožni list /le zakaj brezposelni mulc rabi orožje??????/, ker se štiri leta po uboju /verjetno umoru/ afna po Lj.,spreminja priimek etc, celjska Policija pa izjavi, da "pospešeno" preiskuje uboj/umor. Lepo vas prosim, uradne osebe,cirkuški klovni itd., ne se smešit, riti lene, ker jest vas plačujem iz svoje penzije.
Darko32
13. 03. 2019 10.38
+16
Sem šel pogledat osmrtnice za tisto dekle in me res zanima kaj se je dogajalo. Namreč ali smo res leglo kriminala in POLICAJI držijo svečo kriminalu in umorom. Tukaj je potrebno, da primer prevzame posebna komisija in razišče ali je bila v ozadju tudi katera POLITIČNA STRANKA ali oseba.
wolfterier
13. 03. 2019 10.55
+17
Če se ne motim,ne moreš biti dvakrat obsojen za isto dejanje.Torej ne zapravljajte časa in denarja.Že prvič naredite ,kot je treba !!!
Amnasty
13. 03. 2019 09.04
+49
Tip je bil zavarovan da dobi denar tudi v njene smrti, halo!!! najverjetneje ji je grozil, če ne bo roka bo pa ona. Boga punca
gulmor
13. 03. 2019 08.56
+28
Tega v času Juge ni bilo. V zahodnem svetu se že pa dolgo dogaja, da se nekdo visoko zavaruje in se ga potem pospravi in pokasira visoka zavarovalnina.
Bol?ev Pepe
13. 03. 2019 08.58
-10
peresni
13. 03. 2019 09.04
+17
Bullschevik
13. 03. 2019 09.42
-1
bil bil boj za preživetje...….razen , če si bil na pravi strani......
wolfterier
13. 03. 2019 10.56
-10
V Jugi je bilo vse,samo zapisat in povedat si ni nihče upal !!!
flatearth
13. 03. 2019 08.41
+46
Če bi zaprli vse psihopate nam ne bi imel kdo države" vodit",
Darko32
13. 03. 2019 08.39
+23
No sedaj pa že vidimo, da se plošča začela obračati in tudi ta prispevek je pokazal, da se je obtožilo to punco na podlagi občutkov in ne na podlagi dokazov. Če poslušamo izjave vseh vidimo, da je glavni cilj kako prikazati kot prevaro, ker niso računali na to, da bo javnost in ljudje, kateri poznajo delovanje strojev dokazala, da ni mogoče da si sam odrežeš nek ud. Še bolj je čudno, da predstavnik zavarovalnice dela po občutku in domnevah. Če se vrnemo na zakon o delovnih razmerjih in podpisano pogodbo je njegova dolžnost, da dela v korist zavarovalnice tudi na škodo zavarovancev. Tukaj pa imamo prav to, da so kar po domače obtožili eno osebo in potem so začeli vleči nazaj, kar so prej storili, ker se je javnost dvignila na noge. ZATO JAVNO PREDLAGAM, DA SE V TEM PRIMERU ANGAŽIRA VARUH ČLOVEKOVIH PRAVIC IN SE NEMUDOMA UKREPA IN ZAVARUJE POŠKODOVANO OSEBO, KER imamo sedaj primer, da bodo vsi akterije te zgodbe, kateri so vpleteni na takšen ali drugačen način poiskusili prikriti kar so prej poskusili podtakniti javnosti.
deratizacija
13. 03. 2019 07.52
+83
Kdo in s kakšno obrazložitvijo je dal možaku orožni list za pištolo?!
deratizacija
13. 03. 2019 07.29
+84
Tipa dosmrtno na zaprti oddelek psihiatrije, dekle pa na psihiatrično zdravljenje.
capalacinka
13. 03. 2019 07.03
+88
Siguren sem, da si ni bila sposobna sama odrezat roke. Za to moraš biti zares psihično sposoben, česaš še najbolj zajebani deci niso, roko pritisnit čez žago, ker drugače ti jo samo razcefra. Še prstov ponavadi ne izgubiš direkt, ampak jih žaga glih tolko razcefra, da so za odrezat. Siguren sem, da je bil fotr tehnična podpora. Za vse primere rezanja udov, ki sem zanje slišal, je vedno rezala neka druga oseba, ker oškodovanec ni zmogel.
Angelina145
13. 03. 2019 07.48
+60
Tocno to sem pomislil. Ni sanse da je to naredila sama.
Bol?ev Pepe
13. 03. 2019 08.59
-15
A ti to za hobi pocnes? Mislim zbiras zgodbe o ljudeh, ki so si sami odrezal ud..
domokljun
13. 03. 2019 07.00
-5