Črna kronika

Psa poklala ovce

Brežice, 20. 12. 2007 10.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Potepuška psa sta se pri Brežicah priplazila v hlev in napadla ovce. Od 18 so preživele le tri.

Med ovcami naj bi bilo več brejih (simbolična fotografija).
Med ovcami naj bi bilo več brejih (simbolična fotografija). FOTO: Kanal A

Policisti s policijske postaje Brežice so v torek, 18. decembra, nekaj po 9.30 uri odšli v Brezje pri Bojsnem, kjer je prišlo do pomora večjega števila ovc. Oškodovani lastnik je zjutraj ugotovil, da so od 18 ovc žive le še tri. Med poklanimi ovcami je bilo večina brejih, zato je premoženjska škoda velika, je za 24ur.com povedal predstavnik za stike z javnostjo na Policijski upravi Krško, Robert Perc.

V hlev sta se uspela splaziti dva potepuška psa, neznanih lastnikov. Kraj so si ogledali tudi veterinarski inšpektorji.

Naslednji dan, v sredo, je oškodovani lastnik organiziral lovsko stražo, v primeru, da bi se psa vrnila na kraj dejanja. Psa sta okoli 21. ure res prišla nazaj, pri čemer so lovci enega - gre za mešanico z nemškim ovčarjem - ustrelili, drugi pa je pobegnil.

Policisti s svojim delom nadaljujejo, pri čemer iščejo lastnika ali lastnike psov. Zaenkrat primer obravnavajo kot sum povzročitve kaznivega dejanja poškodovanja tuje stvari.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (38)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

suzana2
21. 12. 2007 11.45
Sreča,da so še na svetu pametni ljudje,ki vejo od kod so psi in kaj v družbi lahko postanejo.
draaster
20. 12. 2007 23.23
@suzanagjergjek in @PeterKlepec se strinjam! Doma imamo 2 psa in ni govora, da gremo ven brez povodca ali z obema naenkrat eden, razen, če gramo v ograjen prostor! Tud s kakšnim zelo dolgim povodcem se da psa zdirkat! Še manj mi je pa jasno, zakaj ljudje, ki živijo v hišah in imajo vrt pustijo psom, da šibajo naokrog! In če res mislite, da ni druge možnosti, se pa lahko včlanite v kakšno kinološko društvo, ki ima ograjen poligon in je lahko cel žur. In vsak pasji lastnik bi to moral storiti! Pa ne zdej jamrat, koliko to košta, ker potem tudi psa ne morte met, a ne? In na živce mi grejo pasjeljubci, ki se ne zavedajo, da imajo doma zveri, pa če so še tako pridne, luštne, scrkljane itd.! Kaj pa če bi (pa bog ne daj!) dva pasja potepina naletela kje na kričeč otroški vrtec??? Vprašanje je, če bi "pravilno" razumela signale, ko bi eni kričali zaradi strahu in drugi cvilili od navdušenja, pa dodajte zraven še prestrašene vzgojiteljice.... Psi so, kakršni so zaradi lastnikov, brez nadzorovanega okolja in v kompanij z drugim psom je pa to trop volkov!
Prvo Bore
20. 12. 2007 22.12
PeterKlepec dober večer Meni se zdi, da je človek še večja zverina , se strinjaš ?? Dober večer Suzanagjergjek saj te čisto razumem.
suzana2
20. 12. 2007 21.54
Ti lahko pošljem krvavo slikovno gradivo če pa hočeš si lahko ogledaš pokol pri meni v sorodnih člankih
PeterKlepec
20. 12. 2007 21.47
Verjemi ko enkrat vidiš pokol ovc al pa divjadi ti je vse jasno kaj je zmožen pes.
suzana2
20. 12. 2007 21.38
Peter preživela sem dva pokola ovc in nikakor ne govorim na pamet.Tudi z lovci imam dobre veze.V kraju kjer imem ovce vem za vsakega psa ki se prosto giba.
PeterKlepec
20. 12. 2007 21.30
Ja hvala da sem našel nekoga ki razume to. Enim se ne da dopovedat. Glede na nick pa vidim da je še kr mlado dekle ker ma zraven imena napisano 86 torej je stara ok. 21 čeprav tudi jaz nisem starejši. Ampak se na pse dokaj dobro spoznam to upam trdit.
suzana2
20. 12. 2007 21.19
Pa še to za vse Špelci podobne:vaši sosedje imajo mogoče svojega psa če pa ga nimajo si ga lahko nabavijo,VAŠEGA pa ne potrebuje nihče zato ga zadržite doma.Vsaj ste nabavili psa za sebe ali slučajno za celo vas ali naselje?
suzana2
20. 12. 2007 21.15
Špelca če bi ti osvojila osnovne pojme o šolanju in vzgoji psa ne bi tukaj bedarij pisala.Upam,da boš v bližnji prihodnosti plačala 400€ minimalne kazni za prosto gibajočega psa.Pes ima svoje korenine v volku in ko pride v tako družbo je isti.Pes ki je bil udeležen v mojem primeru je tudi "capek" ki je nasilen in rine v tebe dokler ga ne božaš.Ko je bil v slabi družbi je pa bil morilska zver.Razumeš?
PeterKlepec
20. 12. 2007 20.56
Ja spelca to vsak reče. Malo je šel kuža okrog. Ja saj to ni nič narobe. Ja to ja ampak ne 2 uri! 2 uri ne veš kje hodi tvoj pes? Mene že po 10 minutah skrbi kje je. Pes je navsezadnje tudi zver. Ko pride v družbo z drugim gresta na lov ter davita divjad ter domače živali. Ne mi tega govorit. To reče čisto vsak. Pri stricu so se tudi vsi poznali in bili dobri sosedje ampak ko se to enkrat zgodi lahko na to pozabiš. Pes je lahko ne vem kako zdresiram ampak je vseeno zver pa če tako nebogljeno zgleda
spelca86
20. 12. 2007 20.43
suzanagjergjek-pa kaj ti ni jasno? 50 metrov gre pes stran od tebe, da se posteno razgiba (ker vecina vecjih psov dejansko rabi, da se fino razgiba in naleta), ti bi ga pa ze kar ustrelila??!!! tud jaz imam doma psa, ki se gre vsake toliko potepat naolok po bližnji okolici in ga vcasih (predvsem poleti) ni tudi po dve uri in vec, ampak ga vsi bližnji in daljni sosedi že poznajo, pa tudi nikoli v svojih 13 letih in pol ni nobenemu niti lasu skrivil. psa je pač treba pošteno zdresirat in vzgojit, ko je ša mlad in učljiv, potem pa ni panike. sam tole s 50 metri je pa res totaln absurd...
.acdc.
20. 12. 2007 20.11
so bli pač mal agresivni in lačni =D
suzana2
20. 12. 2007 20.07
Ateist tak je bil zakon in je bil pravilen.Tudi jaz sem za to,da se pes mora razgibat ampak brez nagobčnika izven domače parcele ne.za psihiatrijo pa si ti ki razmišljaš kot Dr.Rotar.Vprašaj žrtev njenih psov kako se počuti.Upam,da boš v kratkem ti žrtev kakega psa.Bomo videli kako bo potem tvoje mišljenje.
PeterKlepec
20. 12. 2007 19.59
Ja saj si nisem jaz tega izmislil. Takšen je zakon. Tudi jaz imam 2 psa in ko jih spustim iz boksa jih pazim in jih ne pustim tekati okorg cel dan. Dokler sem z njimi jih pazim nato pa zaprem. Če pa nimaš časa pa ne moreš imeti psa. Psa imam naučenega (ker se dosti ukvarjam z njima) da ko jih pokličem prideta nazaj. Tekata okrog hiše ne pa 5 km vstran kjer nimaš več nadzora nad njimi.
Alteist
20. 12. 2007 19.43
PeterKlepec, dejmo bit kr vsi na povodcu, da se bomo gibali le v na strogo omejenem območju. Ja čudn, da sploh lahk psa še kje spustiš, da se zlaufa...250 metrov pa lahk prelaufa zlo hitro.
Alteist
20. 12. 2007 19.40
suzanagjergjek, dejmo še tebe pokončat. Če je tvoja izjava o 50 metrih mišljena resno, potlej si direkt za na psihiatrijo.
svecka@email.si
20. 12. 2007 18.19
spet so medvedi krivi, ajde dajmo jih še ene 100 odstrelit.
tadejstein@email.si
20. 12. 2007 17.26
potepuške pse treba peljat v zavetišča, kjer jim pa itak zakon nalaga, da ga po enem mesecu usmrtijo....
PeterKlepec
20. 12. 2007 16.49
Prav imaš. Nov zakon je! Ampak preberi si 26. člen zakona o zaščiti živali - 5 odstavek-"žival nevarna za okolico ki povzroča občutno škodo in tega ni mogoče drugače preprečiti se lahko usmrti"!Usmrtitev lahko opravljajo le za to registrirane in primerno usposobljene organizacije (preberi si zakon o lov in lovstvu) kar pa so lovske organizacije, policija in veterinarji. Smrt mora biti povzročena s čim manj bolečine in trpljenja. Strelno orožje vsekakor v to kategorijo!(ter inekcije za avtanazijo)
suzana2
20. 12. 2007 16.00
PeterKlepec preberi si zakon o zaščiti živali in takrat boš spoznal svojo zmoto.Zakon je nov!