Črna kronika

'Takrat sem želela umreti'

Koper, 04. 11. 2009 07.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Začelo se je sojenje Katarini Mislej, ki naj bi v Sežani umorila svoja otroka. V sodni dvorani je trdila, da je nedolžna, in ponavljala, da je takrat želela umreti.

Kristina Mislej
Kristina Mislej FOTO: 24ur.com

"Živeli smo življenje, polno smeha, otroka sem imela zelo rada. Mož me je psihično in spolno nadlegoval. Nedolžna sem!" je danes na okrožnem sodišču v Kopru dejala Kristina Mislej, obtožena umora svojih dveh otrok.

Mati opisala usodno noč

Dejala je, da je 28. marca njen nekdanji mož Andrej Gorup otroka pripeljal domov, ona pa jima je pripravila večerjo. Pozneje ju je umila, oblekla sta se v pižami, v postelji jima je prebrala basen ali dve. Otroka sta popila kozarec mleka in zaspala. Pred odhodom iz sobe je vklopila elektronsko varuško in za sabo zaprla vrata. Prižgala je televizijo in šla na balkon pokadit cigareto. Ob tem je prebirala pesmarico, "da bi otroka naslednji dan presenetila z novo pesmico".

Kmalu zatem se je umila in odšla mimo otroške sobe. Na postelji je opazila kup razmetanih rjuh, pod njima pa otroka. Opazila je, da ne dihata, zato je poklicala svojega očeta, njunega dedka, in reševalce na 112. Ko je prišel, sta otroka vse do prihoda reševalcev skupaj oživljala.

Poudarila je, da sta bila otroka, ko ju je spravila spat, še živa, tri ure zatem pa ju je našla mrtva. Zanikala je, da bi v tem času slišala otroški jok ali da bi kdo vstopil v stanovanje. Večkrat je ponovila, da je želela takrat umreti. Poudarila je, da ni imela nobenega razloga, da bi ubila otroka, je njene besede iz sodne dvorane za 24ur.com povzela novinarka 24UR Bojana Ksela.

'Bivši mož me je spolno in verbalno nadlegoval'

Zakon je škripal tudi zato, ker jo je mož silil k spolnim odnosom. Če se mu nisem vdala, mi je ponujal alkohol in me tako lažje prepričal, ob tem je tudi sam pil. Tako mene kot najine otroke je verbalno zmerjal. Kristina Mislej

Mislejeva je leta 2007 zapustila nekdanjega moža in se preselila k staršem. Od januarja letos, ko se je Gorup izselil iz stanovanja, ki je sicer last njenih staršev, pa je vnovič živela v tem stanovanju. Takrat so na vhodnih vratih zamenjali ključavnico, ključe od stanovanja pa sta poleg nje imela še njena starša.

Po njenih besedah se Gorup z ločitvijo ni mogel sprijazniti in je priložnosti ob predaji otrok izkoriščal, da jo je spolno in verbalno nadlegoval. Gorup naj bi se po njenih besedah verbalno izživljal tudi nad otrokoma, o čemer naj bi bil obveščen tudi Center za socialno delo Sežana.

Mislejeva je dejala še, da je imela v preteklosti težave z odvisnostjo od alkohola, od septembra 2007, ko je bila na zdravljenju, pa ne pije več. Od leta 1996 občasno obiskuje psihiatra, ki ji je občasno predpisoval antidepresive in po potrebi pomirjevala. Zanikala je, da bi na dan umora uživala pomirjevala ali alkohol.

Na vprašanje sodnica Darje Srabotič, ali je 28. marca zaklenila vhodna vrata, je odgovorila, da običajno vhodna vrata zaklepa, da pa se ne spominja, ali jih je tistega dne zaklenila ali ne.

Spomnimo ...

V noči na 29. marec se je v Sežani zgodila huda družinska tragedija, v kateri sta nasilne smrti zaradi zadušitve z davljenjem umrla dva otroka. Smrt je po navedbah sodnega izvedenca Armina Alibegoviča nastopila med 20. in 21.30, pri čemer je treba upoštevati sedemurni časovni okvir. Pri sinu so ugotovili še poškodbe glave zaradi udarcev s topim predmetom, ki so verjetno nastopili kratek čas pred smrtjo. Umora je obtožena njuna mati, ki trdi, da je nedolžna.

Grob umrlih otrok
Grob umrlih otrok FOTO: POP TV
Obravnava se bo nadaljevala prihodnjo sredo z zaslišanjem prič, očeta otrok Andreja Gorupa, matere ter očeta Kristine Mislej.

Po umoru je odvetnik Franci Matoz, ki zastopa očeta umorjenih otrok, Centru za socialno delo Sežana odredil inšpekcijski nadzor, ker naj bi bil soodgovoren za tragedijo. Iz odvetniške pisarne Zidar & Klemenčič, ki v omenjeni zadevi zastopa center, so sporočili, da inšpektorat ni ugotovil nepravilnosti. Matoz je na koprsko tožilstvo vložil tudi kazensko ovadbo zoper uslužbenko centra za socialno delo zaradi domnevnega nevestnega dela v službi.

Po tragičnem dogodku je Matoz iskal tudi odgovornost zdravnikov Gorazda Mrevljeta in materinega očeta Iztoka Misleja. Mrevlje je po njegovih trditvah sežanskemu centru sporočil, da mati lahko ustrezno poskrbi za otroka, na podlagi njegovega mnenja pa naj bi sodna izvedenka podala izvedensko mnenje, sodišče pa se je nato odločilo o skupnem skrbništvu.

V postopku naj bi se prikrivalo materino zdravstveno stanje, čeprav naj bi oče vseskozi poudarjal, da ni sposobna samostojno skrbeti za otroka. Izvedeniško mnenje naj bi bilo površno in pomanjkljivo, sta prepričana oče otrok in Matoz.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (95)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dilaila
17. 12. 2009 11.22
+0
Pa dajte no kaj sedaj mesate oceta v krivdo.Tudi jaz bi bila besna in se marsikaj drugega,ce bi moj samo skrbel ne dobro za otroke,ce pa se zgodi taka tragedija pa si vendar besen na tistega ,ki mislis ,da jo je zakrivil.Eni v zalosti nemocno jokajo ,drugi pa se jezijo vse to so custva.Tukaj ne vidim drugega krivca kot njo.Alkohol in depresija,pa se druge psihicne motnje,unicevalna kombinacija.Se normalno zdrav clovek kdaj pa kdaj izgubi zivce ob majhnih otrocih,saj je vzgoja zelo zahtevna in naporna ne pa taki kot je ta mati.Verjetno je bil dovolj samo trenutek ko ji je bilo vsega dovolj in si je zelela samo miru,pa mogoce otroka nista hotela zaspati...
sherlock2
05. 11. 2009 22.31
...Jinks....si prepričan, da imaš prav? Morda bi te zanimalo prav tako, kot mene in marsikoga, kje je bil njen bivši partner v času ko je otroke pripeljal in do prihoda reševalcev? Kaj so pokazale forenzične analize?
Jinks
05. 11. 2009 18.32
Uboga reva, norica zmešana preračunljivo in hladnokrvno ubije otroka, potem pa se izgovarja na partnerja, pa neke spolne odnose... pa ne vem kaj... ja pa ja! Kriva in naj gre v zapor za to kar je storila, pa naj tam malo premisli in razmišlja!!
Azgard
05. 11. 2009 16.40
Pa zakaj se more tako stvar dokazovat z agrumenti? A nimamo sodne medicine zato, da neoporečno vrže dokaze o tem kdo je moril, in mobilne operaterja, pač tehnično ugotovit kdo je bil. Se napravi seznam vseh mobitelov, ki so bili v okoli hiše v času umora, pa ne mi rečt, da se ne da ugotovit z obdukcijo, kakšna moč je bila potrebna in določiti spol morivca. To agrumentirano dokazovanje, brez pravih dokazov ne pelje nikamor.
Lumina
05. 11. 2009 15.15
+1
Veste kaj, ženska je bila dejansko problem, toliko okoliščin poznam, tako da je ne preveč zagovarjat. Predvsem so pa res prikrivali njeno zdravstveno stanje....
brice
05. 11. 2009 12.16
Obstajajo ljudje, ki svojega otroka nikoli ne objamejo, pobožajo, pa ga imajo srašno radi in to kažejo na drug način (pogled, zaščita, varnost) in obstajajo takšni, ki ga kar naprej božajo, objemajo, lubčkajo in ......potem beremo to, kar beremo. Upam, da bojo naredili to kar je rekel EXdetektiv in upam, da zvemo resnico.
Lona12345
05. 11. 2009 11.48
Prav to je tisto, kar me moti - to, da ljudje sodijo po načinu izražanja žalosti: "če ne joče, ji ni hudo". Morda pa je že toliko prejokala, ali pa si bolečino blaži s tabletami. Vsak žalost izraža na svoj način in zakaj bi bil vaš pravi?!
Lona12345
05. 11. 2009 11.44
Še najmanj je letelo na vaju. Komentar se nanaša na neutemeljene sodbe o tem kdo je kriv odgovoren, še posebej na tiste, ki vsevprek tolčejo po institucijah, za katere ne vedo kako in kaj delajo, niti kakšne so njihove pristojnosti.
brice
05. 11. 2009 11.42
Rekla bi tudi to, da ljudje na razne načine skrivajo svojo bolečino. Eni se zaprejo vase in delujejo hladno, eni pa na ves glas kričijo. Tako, da jo po njenem obnašanju ne morete kar obsoditi, ker je tudi vi ne poznate osebno, pa če tudi bi jo...ljudje smo nepredviljivi,. Koliko od vseh vas pa lahko da roko v ogenj za svojega prijatelja? Poznaš ga lahko 20 let, pa se nekoč izkaže popolnoma drugačen.
brice
05. 11. 2009 11.31
+1
Res je LONA12345, nobenega ne poznam, ampak tukaj ima vsak pravico komentirati in pogovarjam se o človeški psihi. Exdetektiv, greva na ti. Glede na vse kar sem prebrala še vedno mislim, da oče teh nesrečnih otrok ni noben angel. Menim, da si je možakar z raznimi komentarji vsepovsod gradil "alibi" In če se to nekoč izkaže za resnico je to najbolj krut naklepni umor iz maščevalnosti.
exdetektiv
05. 11. 2009 11.25
+1
Lona...ali spoštovani M.F ...vem, da misliš name...pa počakajmo naprej. Bomo videli kdo je imel prav. Saj drži vse, kar si napisal a je po mojem to le okvir za motažo dogodka , ki se prelevi v kamuflažo in s pravno močjo v manipulacijo na visokem nivoju.
Lona12345
05. 11. 2009 11.13
Ne morem verjeti, kako ste eni pametni... Sploh ne potrebujemo strokovnjakov, kot so policija, preiskovalci, csd, sodišča... ko pa laična javnost pozna odgovor na vse... A na podlagi česa modrujete? Na podlagi informacij v medijih, ki so ravno tako "ekspertne" kot vaša neutemeljena domnevanja. Ne poznate primera! Ne veste kdo, kdaj in o čem je opozarjal in koga. Ne veste kdo, na podlagi česa in kako je ukrepal. Ne veste kako resnične informacije so prišle do CSD in sodišča, ko so odločali o skrbništvu, itd. Zato... ne pametujte! In če smo že pri tem... V prvi vrsti so za otroke še vedno odgovorni starši, torej mati IN oče, in ne država in institucije!
exdetektiv
05. 11. 2009 11.11
Drago...če dovoliš, da grem na ti. Sprejmem te kot resno konkurenco v načinu razmišljanja o tem hudem, grozodejstvu...morda se oba motiva a nekaj mi daje jasnovidna dejstva....mimo tega pač ne morem.
brice
05. 11. 2009 10.55
+1
Zapleteno. Ampak bolj mi je sumljiv oče. Verjetno je že prej pripravljal teren. Ljudje so marsičesa sposobni. Maščevalnost je brezmejna in on se mi zdi točno takšen. Mislim, da je namerno hodil jokat na socialno in še drugam, ker si je s tem delal "alibi" Bog ve kakšne spletke so se kuhale v njegovi glavi? Maščevalnost in ranjen moški ponos....to so lahko zelo hude posledice. Upam, da bodo odkrili PRAVO resnico.
exdetektiv
05. 11. 2009 10.19
Le kako si je moral izbrati tako prefinjen in nagnusen način umora.To je načrtoval že nekaj časa.
exdetektiv
05. 11. 2009 10.15
+1
1.KJE JE BIL OČE POKOJNIH POL URE PO PREDAJI OTROK. 2.KJE SO FORENZIČNE EKSPERTIZE ODDEJ IN KAJ!!!!!! SO NAŠLI NA NIH 3...sledi še nekaj vprašanj
exdetektiv
05. 11. 2009 10.12
Velečastnemu oneshow manu Matozu bi postavil samo par vprašanj....DKR dobro preberi!!!!!
exdetektiv
05. 11. 2009 10.10
CARITA...hvala in ko bo resnica sama privrela na dan tudi ne bom več ex...zagotovo.
exdetektiv
05. 11. 2009 10.08
DKR TVOJA REPLIKA JE RESPEKTIVNA ....PRIČAKOVAL SEM TO.....ZBUDI SE DKR,,,,ODPRI OČI
Carita
05. 11. 2009 10.06
exdetektiv, se strinjam s tabo... kdo ve, kaj se je dogajalo tisto noč... in tale mož... sumljiv...