Črna kronika

Preverjeno: Nasilje v družini

Kobarid, 07. 10. 2008 12.56 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Sara Volčič
Komentarji
20

Liljana Kavčič je junija pobegnila od doma. Zdaj živi nekje v Italiji, ker se boji svojega moža Roberta Kavčiča, kobariškega župana, ki v svoji občini velja za zglednega gospoda.

Liljana Kavčič je junija pobegnila od doma. Zdaj živi nekje v Italiji, ker se boji svojega moža Roberta Kavčiča, kobariškega župana, ki v svoji občini velja za zglednega gospoda.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (20)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

klatezg
10. 12. 2008 15.22
pri nas moraš ti dokazovat ne tožilstvo. smo pač pravna država......
bernardedwards
08. 12. 2008 23.45
neverjetno da ni nobenega ki bi potrdil to zgodbico o nasilju oz.da o tem noben nič ne ve. mislim da to dejstvo pove vse.
klatezg
02. 12. 2008 22.10
Jst bi raje kar vprašal naše novinarje za kaj si ne upajo pisati o nasilju žensk nad moškimi in otroki? Mogoče, ker so nekatere na previsokih položajih in pač naš državni aparat mora to resnico prikriti. Sam se namreč že skoraj 9 let borim proti temu, vendar v Celju tega ne smejo dovoliti, saj dr. občinske uprave Vojnik Skale Mojca ima vse povsod svoje lovke tudi na sodišču. Kdo pa sem ka kar \"tož\". Marjeto Krečo vprašajte, ki dobesedno prikriva ta kaznjiva dejanja!!
lordgorgoroth
12. 10. 2008 13.44
Rad bi vprašal gospo,Lliljano kako komentira to da je g.Robert Kavčič zaradi nje zapustil žensko s komaj rojenim (njegovim) otrokom?
Vakar
10. 10. 2008 17.45
Aha, Tomi Passion, pa zakaj neki bi ženska z otrokom šla jokat v varno hišo, potem, ko naj bi ona pretepla svojega moža? Tisti, ki beži, je v beg prislijen. Bežimo iz strahu. Je pa seveda res, da so tudi moški žrtve nasilja, na kar je tudi treba reagirat... Lepo se imej.
Vakar
10. 10. 2008 17.39
Oh, ja, je pa res, da so prav feministke prve v Sloveniji začele izpostavljati dogodke nasilja nad ženskami in otroki. No, če bi bil kriss714 otrok, ki bi ga pretepali in bi se bal in bežal od doma, bi bil gotovo hvaležen feministki, ki bi prijavila nasilje v njihovi družini... Seveda je res, da je Lilljanin mož nasilen, zakaj bi sicer uspešna podjetnica bežala iz svojega doma in gostišča in šla delat drugam kot delavka. Hudo mi je, ker ji njeni sinovi niso v oporo. To je na nek način izdajstvo. Veste, toliko je takšnih in podobnih primerov, ko se vsa rodbina obrne proti ženski, ki se odloči zapustiti nasilnega moža. Poznam primere. Sama sem bila zaradi svojega duševnega zdravja prisiljena odditi in prekiniti skoraj vse kontakte s starši... Pa bi nam ne bilo treba tega, ponudila sem jim možnost, da se skupaj vključimo v terapevtski program, ampak sevedam vsi, ker bolna je cela družina, zlomi pa se najšibkejši člen. Sestra me je obiskala v devetih letih enkrat, nekaj bivših prijateljic ni bilo še nikoli pri meni, noben sorodnik me ni prišel obiskat... Ker ne sprejemajo moje čustvene resnice. Kdor jo, pride, prihaja in hvala bogu, med njimi je nekaj dobrih prijateljic in prijateljev. Poznala sem družino, v kateri je oče zlorabil hčerko, ji ubil domačo žival in ko je mama zbrala pogum in skupaj z vsemi otroki pustila moža in hišo in šla z otroci živet v malo podnajemniško stanovanje, so skočili v zrak njegovi in njeni! Da se ji je zmešalo, so govorili... Inteligentni in prisebni ženski. Seveda je tako njej in otrokom potem uspelo zaživeti novo življenje... Ljudje, ki zlorabljajo, pretepajo itd so se sposobni tudi pretvarjati in lagati, na vsak način želijo, da obvelja njihova \"resnica\", za katero pa v sebi seveda v veliki meri vedo, da je laž. Zelo pomembno je, da se jih tako ali drugače stisne v kot, ko nimajo drugega izhoda kot priznati! Ljudje smo včasih tako lahkomiselni, naivni in vidimo vse lepo in prav, ker nam je tako pač lažje preživeti, zatiskamo si oči pred nasiljem, takšnim ali drugačnim, doma ali pri sosedih, pri tem pa povzročamo psihično bolečino in krivico žrtvam, ki nas potrebujejo... Nasilje je treba prijavit in konec. Tako se lahko sploh sproži proces za ozdravitev družine ali pač njen razpad. In za novo upanje...
kriss714@amis.net
08. 10. 2008 16.32
Spet neka feminajzarska propaganda.
giuleta
08. 10. 2008 15.57
WyattEarp....na žalost.. bo kar držalo... Tudi tisto o policiji...Naj govori kar hoče, ampak vem, da mora \'poznati\' koga na policij, i pa naj se spreneveda kolker hoče....
katjuska_c@email.si
08. 10. 2008 14.18
ne upa si niti pogledat v kamero...ves čas pogleduje v tla...to veliko pove
radovednaV
08. 10. 2008 13.23
Že na prvi pogled se vidi da ta župan ni tako nedolžen,kakor se delazunaj smetana in kazanje zob,doma pa pekel,poznam dosti takih situacij. Policija ne sodeluje,saj so sami enako misleči,kaj šele,da bi pomagali ženski. Mislim da bi res morali zakonsko spremeniti. Le kdo bi šel prijaviti moža,če pa je super možek......... Da pa so še otroci pokazali očetove gene je pa res absurd. Saj so krajani povedali da je bila v redu ženska in da je odlično vodila lokal-le pohlep moža in sina pa jo je povozil. Upam da ji bodo pomagali, da se pobere in začne naprej kar ji je že popolnoma uspelo.
comment123
08. 10. 2008 08.41
MENI TALE GOSPOD ŽUPAN NE DELUJE NEDOLŽNO.NAVELIČAL SE JE SVOJE GOSPE IN VERJAMEM V PRIPOVED ŽRTVE.
goga123
08. 10. 2008 07.35
Veliko je družin, ki na vzven izgledajo srečne, v resnici je pa na žalost pri nas veliko nasilja.Zato je treba dati žrtvam možnosti, da se zaščitijo,čeprav pri nas še vedno veliko manjka, da bo tako.
tomi.passion@gmail.com
07. 10. 2008 21.00
Naj še enkrat povem, da sem proti nasilju. Sem pa za enakopravnost pred zakonom in obravnavanjem. Danes so moški tako pasivni in tako podrejeni žensakm, da ona reče, on pokima, ona ukaže on to brez besed naredi. Ona ga udari, on se strinja, da je bil on nasilen. Bedarija. Skratka, težava je v tem, da se danes ženski apriori verjame, če pride objokana z otrokoma v varno hišo. Pravzaprav sploh ni potrebe po raznih dokazih, ampak se moškega avtomatsko ožigosa. In to je težava. V zakon je potrebno uvesti člen, ki bo najstožje sankcioniral takšne ženske, takšne zlorabe. To je problem. Nasilje je dokaj lahko dokazati, najtežje je dokazati psihično nasilje in tega se ženske pogosto lotevajo.
Buena Vita
07. 10. 2008 20.37
hja,Milan,seveda imaš prav ampak, nasilje je zelo,zelo teško dokazat,polomljene kosti so že vrhunec,njih lahko preboliš,že zato ker imaš dokaz,vseprej,je preveč stvari ki jih ne moreš napisat ne opisat,ki niso preverljive
kiki__
07. 10. 2008 17.05
haha kera je ta ženska rofl.
Busted
07. 10. 2008 16.26
Se podpišem pod Milanov komentar. Pri nas policija ali kdorkoli drug pri nasilju, nima nobenih pooblastil, da varuje ogorženo osebo. V Sloveniji moraš za varnost poskrbet sam..nobena prepoved približevanja ne pomaga ( to je največ, kar ti lahko dajo v sloveniji ) sicer pride do tega kar se je danes zgodilo v Pulju, kjer je moški prerešetal ženo, potem pa sodil še sebi, dva mladoletna otroka pa sta ostala brez staršev. Žalostno.
milan.k
07. 10. 2008 15.06
NASILJE NAD ŽENSKAMI IN OTROKI JE POTREBNO BISTVENO STROŽJE KAZNOVATI KOT SE JE DO SEDAJ TO IZVAJALO V PRAKSI. ORGANI PREGONA MORAJO DOBITI MNOGO VEČJA POOBLASTILA KOT JIH IMAJO SEDAJ... BARABE JE POTREBNO SPRAVIT NA PODN...
Tonček Balonček
07. 10. 2008 14.27
Pa saj večina pedofilov, posiljevalcev, nasilnežev i podobnih obsedncev v okolici velja za poštene, pridne, prijazne in oh ter sploh sosede, znance ter prijatelje! Tudi Vodušek je veljal za poštenega, objektivnega, vestnega in uravnovešenag človeka.... na Triglav je celo spremlajl razne vodilne ljudi in s se v višinah plemenitil... Tudi vsi računovodje, varnostniki in skladiščniki, ki jih dobijo pri kreiminalu, nikoli ne zamujajo v službo, so vestni, natančni, marljivi, zanesljivi, inovativni in še kaj! Nikoli ne bi pomislil, da je..... Da ne govorim o župnikih! Najhujši so swingerji, to pa res ni lepo!
Silent_Pain
07. 10. 2008 14.06
Dragi Tomi, jaz mislim, da če je podala ovadbo, morajo biti tukaj tudi nekakšni dokazi. Njena beseda proti besedi njenega moža ji ne bo nič pomagala. Torej, če ima dokaze (beri fotografije in izvidi zdravnikov), potem sem čisto na njeni strani. Se pa strinjam s tabo, da je zelo veliko žensk, ki so pripravljene narediti vse, samo da očrnijo moške, predvsem iz maščevanja. Zato pa ljudje tudi tako težko verjamejo dejanskim žrtvam - zarad pokvarjenih ljudi, ki lažejo. Pa naj se gre tukaj za nasilje v družini ali pa za kakšno pisilstvo in podobno. Zaradih lažnih prijav imajo resnične žrtve zelo veliko težav, ker jim folk ne verjame in morajo dokazovat stvari na način, ki je precej mučen. Moje mnenje ... Lp!
WyattEarp
07. 10. 2008 14.05
ma, preverjeno... tu je kot novice in un svet ob 18h al kdaj... trič trač. preverjeno je to rumeni tisk. ženska pobegne, ker ji neki ni prav, ali pa hoče se kej maščevat možu k jo je prevaral al pa ne vem kaj... im pol se zmislejo marsi kej. beno je ker je tega danes vse več, in pol sploh ne veš kdaj je res in kdaj ne, ker 95% ni res, samo kako najdet 5% ki je res? če ostalih 95 laže? večina tistih, kjer je nasilje itak nič ne prijavjo. nažalost.