Črna kronika

Povzročitelj nesreče pred preiskovalnega sodnika

Celje, 28. 04. 2009 18.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Damjana Seme
Komentarji
111

31-letnik, ki je povzročil nesrečo, v kateri je umrla 26-letnica, šest njenih prijateljic pa je hudo poškodovanih, naj bi enkrat že povzročil prometno nesrečo s smrtnim izidom.

31-letnik, ki je povzročil nesrečo, v kateri je umrla 26-letnica, šest njenih prijateljic pa je hudo poškodovanih, naj bi enkrat že povzročil prometno nesrečo s smrtnim izidom.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (111)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

berlingoo
01. 05. 2009 10.29
že po prvem dogodku bi mogu stopt ne pred sodnika ampak pred ostrostrelca.pa bi dekle ostalo živo.in bog ve kokiko jih bo še spravu na on svet
soraya007
30. 04. 2009 10.07
datenabijem30.04.2009, 00:311 bod no resn!!!! od kdaj pa policija nabija pogojne kazni??? mislim, na sistem se pa zelo spoznas. glede na to da delam v policiji, ti lahko kaj razlozim, da naus bedarij kvasu
soraya007
30. 04. 2009 10.04
Joseff.G29.04.2009, 21:282 se strinjam, da mora odgovarjati, samo glede na to koliko dobi nekdo za naklepni umor kazni, se ne strinjam s temi leti, ki jih bo dobil on. nobeden se pa ne vprasa zakaj se je clovek utapljal v alkoholu?? mislite, da ni imel posledic od prve nesrece, ko mu je umrl prijatelj???
datenabijem
30. 04. 2009 00.31
NO SODNIKI!! NO!!! IN BO SE TALE SPET SEL Z NAJVEC 10 MESECI ZAPORA AAA?!?! AAAAA?!?!? CE VIDIM POD 10 LET SE PRICNE GONIJA PROTI PRAVOSODJU V SLOVENIJI!!! Zakaj bi se policija sploh delala ko pa vse puscate? Zakaj bi se sploh se prijavljalo policiji, ko pa policija prime storilca ga sodnija IZPUSTI in magari v najhujsem primeru nabije POGOJNO kazen?! ZAKAJ!!!? SODSTVO NA VAS JE DA OPRAVICITE SVOJ OBSTOJ IN TEGA VECKRATNEGA CESTNEGA MORILCA ZAPRETE ZA LEP CAS!!
tony_abcde@yahoo.com
29. 04. 2009 22.08
tomaz9429.04.2009, 21:17-1 Shaitan tony_abcde vidva sta znalca prometne stroke vidva sta sodnika in policista in nevem kaj se vse upam da ga obsodita na vama ustrezno kazen ko bom bral o vama se me spomnita blateža..... Imam čedalje bolj občutek, da gre za tvojega sorodnika ali pa si podoben povzročitelju. Kar se tiče obsodbe in kazni naj to delo opravijo izvedenci, tožilec in sodnik... IN NAJ GA DOBRO TOKRAT OPRAVIJO, KER OČITNO GA PRI PRVI NESREČI NISO. ZATO JIH VSAK MESEC PLAČUJEMO IZ DENARJA DAVKOPLAČEVALCEV IN TO NE MALO. Jaz sem samo povedal svoje mnenje glede kazni in odgovornosti tako kot vsi ostali na tej strani. Če ti ni kaj všeč je to popolnoma tvoj problem.
Shaitan
29. 04. 2009 21.30
Moj zaključek je smrtna kazen ali pa dosmrtni zapor, brez možnosti pomilostitve. Če bi pa kdo to rešil na svoj način, pa takoj prispevam 100€.
Jože Pernek
29. 04. 2009 21.28
LOVERGIRL 29.04.2009, 19:37 -2 tudi vam se lahko zgodi, zato....... ne glede na to al ste pijani al tresni... samo trenutek nepozornosti je potreben imaš popolnoma prav ,vsakomur se lahko kaj takega zgodi TODA VSAK NAJ BO TOLIKO POŠTEN PA ZA SVOJE DEJANJE POŠTENO ODGOVARJA
Diego80
29. 04. 2009 21.17
Shaitan tony_abcde vidva sta znalca prometne stroke vidva sta sodnika in policista in nevem kaj se vse upam da ga obsodita na vama ustrezno kazen ko bom bral o vama se me spomnita blateža.....
Diego80
29. 04. 2009 21.03
no sej nemorem razlozit ker me brisejo ker ko je resnica na pladnju se nesme povedat 24 ur in svoboda govora?????povsod mislim nasa drzava
steelek
29. 04. 2009 20.36
24 kur je bolše.
tony_abcde@yahoo.com
29. 04. 2009 20.12
Shaitan29.04.2009, 19:551 Nima smisla s takimi debatirat. Vsakega, ki vozi nažgan ali pa mnogo prehitro samo skrbi, da ga ne bodo dobili. To je njihova največja skrb in take najbolj skrbi samo to, da jih ne udari po denarnici, odvzemu vozniškega dovoljenja ali pa po avtu. Namesto, da bi jih skrbelo glede posledic njihovega obnašanja v cestnem prometu. Najmanj jih skrbi, da bodo koga ubili ali pa trajno hudo poškodovali. Takim predlagam, da si gredo pogledat posledice na Inštitut za rehabilitacijo. Pa še enkrat za slaboumne. Nesreča se lahko vsakemu zgodi, tudi meni. Z obnašanjem, ki sem ga zgoraj opisal si samo povečamo verjetnost, da se nesreča zgodi. V konkretnem primeru bi moral povzročitelj dobiti najmanj 20 let. Če bi ga zaprli že za prvo nesrečo potem bi bila kazen nižja in tudi te nesreče nebi povzročil.
Shaitan
29. 04. 2009 19.55
tomaz94 Rahlo zmedene in pomankljive podatke si dodal. A je bil pijan ali ni bil? A mu je krivda dokazana ali ne? To kar ti pišeš so samo domneve, povej kaj je res. Kaj je ugotovila policija, sodišče? LOVERGIRL Kaj hočeš povedati, da se lahko vsak od nas pijan vozi in jemlje ljudem življene? Potem pa reče: "Ej ne me obsojat, kaj pa če bi se tebi to zgodilo?" Najbolje da tudi starše umrle v nesreči pomiriš s takim odgovorom: "Tudi vam se lahko zgodi....samo trenutek nepozornosti."
tony_abcde@yahoo.com
29. 04. 2009 19.54
Shaitan29.04.2009, 19:090 Zanimivo. Spet se odvija tipično slovenska debata. "bos povozo koga in bos trezen bos pa vseeno kriv boma vidla ce bos pol tak lajal o zaporu" Tipičen strah slovencev, da se jim bo potem zgodila krivica in bodo po nedložnem dolga leta v zaporu... Če si nesrečo povzročil, potem si tudi kriv in za svoja dejanja moraš odgovarjati, kazen pa naj bo teži dogodka primerna. A smem vprašat zakaj tak strah, da boš po krivem odgovarjal za nesrečo, ki jo nisi povzročil? Se je komu to že zgodilo? Konkreten primer? Ti jaz povem zakaj tak strah? Odgovor je na dlani :))) Ker verjetno tudi sam občasno vozi pod vplivom alkohola in prehitro.
tony_abcde@yahoo.com
29. 04. 2009 19.50
LOVERGIRL29.04.2009, 19:370 tudi vam se lahko zgodi, zato....... ne glede na to al ste pijani al tresni... samo trenutek nepozornosti je potreben Nihče ni rekel, da se nesreče ne dogajajo. Če boš malo premislila o konkretnem primeru ti bo takoj jasno za kaj se gre.
tony_abcde@yahoo.com
29. 04. 2009 19.47
tomaz9429.04.2009, 18:54-1 ej men se zdi da si ti kak sorodnik od katere od odskodovank??skoz se neke repencis in nevem kaj vse tu gor treses jezo in pises neumnosti ko si baje sofer par let ...ja taki ki vozite par let ste vedno najbol pametni poznavalci tako prometnih predpisov kot zakonov in nevem kaj se vse .....pazi"PAR LET??????"mislim pravi si šofer gobec stegujes iza racunalnika dajes hipoteticne primere in si najbol pametn tukaj gor kon konski ki sploh neve kaj je promet mislim ???nimam besed sploh neves kaj zelis povedat le same lape so te....ti poenostavim da so nesrece in da ni nobenga namena povzrocitve nesrece in da bo odgovarjal,naj.ebal al kaj ze bo bo on in ne ti in ne sodi nikomur da NEBOMO KDAJ BRAL KAJ O TEBI in bomo vidli kako bo ko te bo nekdo označil z morilcem ali cem podobnim zaj pa pluvaj po meni nebom se vec kregal... po pravici povedano ne vem kaj bi rad od mene...te ne razumem. Ti bom še enkrat napisal....z velikim črkami, ker morda malih ne znaš brati NISEM SORODNIK UMRLE NITI POŠKODOVANIH V NESREČI. NE VEM KAJ SE TI REPENČIŠ IN ZAGOVARJAŠ POVZROČITELJA ZATO TE POPOLNOMA NIČ NE RAZUMEM. PRIJAVI SE ZA NJEGOVEGA ZAGOVORNIKA BOŠ MORDA VSAJ KAJ ZASLUŽIL. SKLEPAM SAMO TO, DA NISI NAJBOLJ BISTER GLEDE NA TO KAKO PREBEREŠ IN KAKO SI TOLMAČIŠ MOJA MNENJA. TVOJE NEUMNOSTI IN TVOJE MNENJE ME NITI NE ZANIMAJO.
soraya007
29. 04. 2009 19.37
tudi vam se lahko zgodi, zato....... ne glede na to al ste pijani al tresni... samo trenutek nepozornosti je potreben
Diego80
29. 04. 2009 19.31
konkretn primer ti lahko povem ko se je nekomu ob pol 2 zjutraj v semaforiziranem križišči zapeljala punca pod avto in on je nekaj malega spil peljal pri zeleni luci in bo sedaj mislim da vsega kriv kod je zaj tu kriv kdo???aja napihal je nekaj 0.04 ampak je bil alkohol no prosim kdo je tu zaj kriv ko se je peljal pri zeleni in normalno hitrostjo???kdo je dejanski povzrocitelj pa v tem primeru??aja pa obsojali so ga podobno kot sedaj tega...ni vse tako tak da ni tu strah ampak realno vprasanje
Shaitan
29. 04. 2009 19.09
Zanimivo. Spet se odvija tipično slovenska debata. "bos povozo koga in bos trezen bos pa vseeno kriv boma vidla ce bos pol tak lajal o zaporu" Tipičen strah slovencev, da se jim bo potem zgodila krivica in bodo po nedložnem dolga leta v zaporu... Če si nesrečo povzročil, potem si tudi kriv in za svoja dejanja moraš odgovarjati, kazen pa naj bo teži dogodka primerna. A smem vprašat zakaj tak strah, da boš po krivem odgovarjal za nesrečo, ki jo nisi povzročil? Se je komu to že zgodilo? Konkreten primer?
Diego80
29. 04. 2009 18.54
ej men se zdi da si ti kak sorodnik od katere od odskodovank??skoz se neke repencis in nevem kaj vse tu gor treses jezo in pises neumnosti ko si baje sofer par let ...ja taki ki vozite par let ste vedno najbol pametni poznavalci tako prometnih predpisov kot zakonov in nevem kaj se vse .....pazi"PAR LET??????"mislim pravi si šofer gobec stegujes iza racunalnika dajes hipoteticne primere in si najbol pametn tukaj gor kon konski ki sploh neve kaj je promet mislim ???nimam besed sploh neves kaj zelis povedat le same lape so te....ti poenostavim da so nesrece in da ni nobenga namena povzrocitve nesrece in da bo odgovarjal,naj.ebal al kaj ze bo bo on in ne ti in ne sodi nikomur da NEBOMO KDAJ BRAL KAJ O TEBI in bomo vidli kako bo ko te bo nekdo označil z morilcem ali cem podobnim zaj pa pluvaj po meni nebom se vec kregal...
tony_abcde@yahoo.com
29. 04. 2009 18.39
tomaz9429.04.2009, 18:14-1 toni al kaj si ze ti kaj ti ne vozis avta???lahko mas gobec tu ko si za računalnikom in neves kako je ce imas nesreco ...ne bit pametn ce se vozis po cesti.....bos povozo koga in bos trezen bos pa vseeno kriv boma vidla ce bos pol tak lajal o zaporu in odskodninskih tozbah......nesrece so in bodo ...aja pa nisem sorodnik od nikogar sigurno pa ni prav da se nabasan vsede za volan.....samo tolko ..... pokliči povzročitelja, ko bo nažgan toliko, da se "nič ne spomni" pa se zmeni, da te kam pelje po AC pa nam potem sporoči tu gor kako je bilo, če se boš sploh šel peljat..pa da vidimo kako boš otresal ti svoj gobec. Ker me že sprašuješ glede moje vožnje ti sporočam, da vozim avto že par let. Ja in vem, da se nesreče dogajajo in da se lahko vsakemu zgodi tudi meni. V tem primeru ne gre samo za nesrečo, ampak namerno kršitev vseh prepovedi od tega, da je vozil nažgan, brez voznišega dovoljenja, pobega s kraja nesreče, ne nudenja pomoči...itd. Niti kaznovan za pred leti povzročene nesreče s smrtnim izidom, ponovno nažgan...in nikoli se opravičil družini pokojnega. Ve se kdo tu ni opravil naloge, TOŽILSTVO oz. SODNIK/SODNICA. 1.5 leta pogojno!?! NISO RESNI