Črna kronika

Povozil otroka

Ljubljana, 25. 08. 2007 08.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na cesti Polhov Gradec – Gorenja je voznik trčil v 2-letno punčko, ki je na kraju nesreče umrla.

Na regionalni cesti Polhov Gradec - Gorenja vas izven naselja Setnik se je v petek pripetila prometna nesreča s smrtnim izidom. Do nesreče je prišlo, ko je 23-letni voznik osebnega avtomobila iz okolice Polhovega Gradca vozil od Polhovega Gradca proti Gorenji vasi.

Policisti so v noči na soboto obravnavali še 46 prometnih nesreč.
Policisti so v noči na soboto obravnavali še 46 prometnih nesreč. FOTO: Jani Dolinšek

Tedaj je izven naselja Setnik z njegove leve strani cesto prečkala 2-letna punčka. Voznik osebnega avtomobila zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo ni uspel pravočasno ustaviti svojega vozila, ampak je s sprednjim levim delom trčil v otroka, ki je poškodbam podlegel na kraju nesreče.

Sicer pa so policisti so v noči na soboto obravnavali še 46 prometnih nesreč, v katerih sta se dva udeležencev huje, deset pa lažje poškodovalo. Po podatkih Generalne policijske uprave so policisti obravnavali še 156 kršitev javnega reda in miru ter 42 kaznivih dejanj.

Zaradi kršitev javnega reda in miru so policisti 121-krat posredovali na javnih krajih in 35-krat v zasebnih prostorih, pridržali pa so pet kršiteljev. Med obravnavanimi kaznivimi dejanji je bilo 19 tatvin, po 13 vlomov, osem poškodovanj tuje stvari in dve ponarejanji listin.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (92)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

zoro@siol.net
04. 09. 2007 22.16
ajd fajn bodi lp
anna1.
04. 09. 2007 11.57
Zoro...saj se ne mislim kregat...Si bil priden, če si učil mlade voznike...Lupčka...
zoro@siol.net
03. 09. 2007 22.55
Ankica res pretiravaš, kdo želi drugim slabo!!!!!!!!! Jaz samo pravim, da ne more biti kriv nekdo, ki je 200km vstran!! Pač mogoče res splet naklučij, nikomur pa ne privoščim-NIKOLI! Se pravi, da mi ti, ki me nikoli nisi spoznala, očitaš slabo vzgojo! Celo življenje sem posvetil vzgoji mladih voznikov, predvsem sem jim vcepljal, kaj lahko pomeni 20km več kot je dovoljeno in kaj lahko potegne taka trenutna nepremišljenost za sabo (nočne more itd.) Zato Ankica, le čevlje sodi naj kopitar!!!
anna1.
31. 08. 2007 09.43
Dragi Zoro.. Nimam besed nad Vašo vzgojo in kulturo. Nakladam? Upam, da se Vam kaj takega nikoli ne zgodi.. Mi ni pa čisto nič čudno, da je v Sloveniji tako, ker želite drugim slabo.. Pravijo..doma copatek...drugje pa....hudiček ;)...
zoro@siol.net
31. 08. 2007 07.38
Daj Ankica ne nakladaj, saj vemo da je vsem skupaj težko in da se jutri to lahko zgodi našim otrokom. Pa kaj naj potem napišemo hvalo staršem in vozniku? Je pač splet okoliščin in vsak mora prevzeti svoj del odgovornosti in PIKA. Seveda so odgovorni starši in tudi voznik. Pa verjetno nisem kriv jaz, ki sem takrat bil 200 km vstran ali kaj. lp
anakos@email.si
30. 08. 2007 08.42
Igor, še to - glede fanta, ki je naredil samomor (komentar -Cloey911). Malokdo se resnično zaveda posledic slabih dejanj. So tudi ljudje, ki se preveč bojijo, da bodo naredili kaj narobe. Poznam gospo, ki je v prometni nesreči hkrati izgubila tri sinove, stare od 10 do 15 let. Kriv je bil nasproti vozeči voznik. Vsak se sooča pri takih stvareh (tudi pri veliko veliko manj hudih) tudi s sprejemanjem (nekateri nikoli ne morejo res sprejeti, posebno smrti najbližjega ne) pa tudi za odpuščanjem!!! Vsakemu od nas se zgodi veliko krivic, lahko so krivci znani, lahko tudi niso. Toda da lahko živimo, polno, veselo, moramo delati na tem, da odpustimo napake, tudi usodne, tako drugim kot tudi sebi. Maščevanje prinese redko olajšanje. Ponavadi je - po moje - le kratkotrajno. Vem, da ni lahko odpustiti.
anakos@email.si
30. 08. 2007 08.32
Ankica, kako je bilo, mi je povedala sorodnica deklice. Vsak pa težko sprašuje samo družino, je veliko preboleče. Sama veliko razmišljam o življenju in smrti sploh. Verjamem, da smo rojeni za življenje. Za polno življenje. In težko si mislimo, da je nekdo svojo dobo dopolnil že tako mlad. In če ne bi takrat pripeljal tisti avto in če ne bi takrat punčka skočila na cesto - kaj bi bilo potem? Ne vemo!!! To se mi zdi zelo pomembno, da se tega zavedamo. Lepo si napisala! Igor, za moj občutek si včasih preoster v svojih sodbah. Meni se enako kot ostali smili tudi fant, ki je vozil avto. Nihče pravzaprav ne ve, kako je njemu sedaj. Lahko si samo mislimo. Imamo razne načrte v življenju, visoke ideale. Vendar se najbrž vsakemu od nas dogaja, da marsikaj ne gre ravno po načrtih. In večina napak, ki jih naredimo, ni narejeno hote, posebno pa je z jasnino misli, kako zelo narobe je. Lp!
anna1.
29. 08. 2007 11.39
anakos mislim, da ni še nihče opisal dogodka...Sem tudi jaz slišala, da jo je bratec pazil... Saj ne vem kaj naj rečem..Bogi otrok, tudi on si je naložil krivdo za celo življenje.
Ramzess
29. 08. 2007 10.22
"A si predstavljate??? Poba je nekaj mesecev po nesreči storil samomor." Je že tako Cloey911, nekatere premaga slaba vest in breme krivde, kar ni nič neobičajnega. Sicer pa, če se ne bi sam, bi ga pa oče otrok, zanesljivo, a te priložnosti ni dobil. Vem, grobe besede, ampak resnične. Nevem kako starši preživijo takšno rušenje osebnega sveta. Osebno menim, da je najlažje z znanjem in razumevanjem življenja in smrti. hinko.murovec="Cloey911, prav zaradi takih primerov, kot ga opisujete, kot je ta o katerem tu pišemo in žal še veliko podobnih bi bilo morda smiselno nekaj najbolj tragičnih čimbolj plastično predstaviti bodočim voznikom. Mrda res samo morda bi pa le kdo od vseh bolj resno razmislil o dejstvu, da nič ne zamudiš, če zamudiš 5 minut." Se strinjam, v avtošolah bi moral biti na programu zakonsko obvezen ogled fotografij, posnetkov in dokumentarcev resničnih nesreč in posledic (žrtve, tudi otrok), brez vsakršnih predsodkov, samo gola dejstva. Marsikdo bi se morda nad tem zamislil in si tudi zapomnil. Enako obvezno v tečajih za starše, ogled fotografij in posnetkov posledic, danes že standardnih napak in neodgovornega ravnanja strašev, nesreč otrok, prav tako brez slehernih predsodkov, samo gola dejstva. Marsikateri bodoči ali obstoječi starš bi se morda nad tem zamislil in si tudi kaj zapomnil. Takšni ukrepi dokazano učinkujejo, a kljub temu je v današnjem pasivnem in zaspanem svetu osebna izkušnja še vedno najboljša, še vsakega je prebudila. Slabost pa je žal ta, da je takrat že prepozno (smrt, dosmrtna prizadetost).
anakos@email.si
29. 08. 2007 09.44
Spoštovani vsi!! Nisem brala vseh teh strani, morda je kdo že to napisal: Vem, da je sprva pisalo, da se je to zgodilo na prehodu za pešce. Tam ni nobenega prehoda, pred kratkim so položili delno asfalt. Poznam starše te deklice, poznam starše voznika. Vsi so prebivalci iste vasi. Takrat so se pripravljali na poroko v bližini. Fantje so organizirali razne stvari. Ob cesti so se pogovarjali ljudje. Na eni strani je eden od staršev deklice, na drugi je bil večji otrok, ki je deklico držal za roko. Toda deklica se nu je izpulila. Jaz si želim, da ta strašni dogodek ne uniči mnogih odnosov med sovaščani in znotraj družine. Če človek išče krivca, včasih povzroči kup težav naprej: Bratu deklice: Zakaj je nisi dovolj držal? Staršu: Zakaj je nisi imel ti? Vozniku: Zakaj ...? Polno zakajev deklice ne reši. Ubogi starši. Ubogi bratje. Ubogi voznik. Ubogi sovaščani. Življenje mora teči dalje. Da bi le ljudje vse naredili res za varnost ... Upam tudi za voznika. Težko si naložiš večje breme, kot si ga je on. Oprostite, če sem kaj ponovila, resnično nisem prebrala komentarjev, razen čisto prvih in čisto zadnjih.
hinko.murovec@siol.net
28. 08. 2007 20.36
Cloey911, prav zaradi takih primerov, kot ga opisujete, kot je ta o katerem tu pišemo in žal še veliko podobnih bi bilo morda smiselno nekaj najbolj tragičnih čimbolj plastično predstaviti bodočim voznikom. Mrda res samo morda bi pa le kdo od vseh bolj resno razmislil o dejstvu, da nič ne zamudiš, če zamudiš 5 minut. Vem, da je za starše to hudo, sam sem pred cca 30 leti doživel primer, ko je takrat moja žena peljala v mesto 4 leta starega sina in ga je na prehodu za pešce povozila noseča ženska v 9 mesecu nosečnosti in to skoraj do smrti. Ostal je sicer živ a z posledicami za vedno. Kriva je bila tudi žena, ker je zaradi klepeta z znanko izpustilafantka in . Posledice. Razpad družine, težave v družini voznice, ki ne bi smela v tako visoki nosečnosti vozit in je imela že dva mala otroka itd. Gre za to, da bi za volan morali sedati z zavestjo polne odgovornosti in ne z bo že kako, pešci in sploh otroci in njihovi varuhi so po drugi strani enako zavezani k previdnosti in premisleku svojih dejanj. Hudo je in kar je je, ali b kdo iz tega tudi odnesel trajen poduk je vprašanje, upajmo .LP
Silent_Pain
28. 08. 2007 20.17
Moram se na nek način strinjati z Ankico. Ne zdi se mi lepo, da krivite starše, ki si verjetno že tako in tako nikoli ne bodo odpustili. Razumem pa seveda izjave, da govorimo samo o dejstvih. Ok, mogoče imate celo prav o krivdi osebe, ki naj bi bila v tistem trenutku odgovorna za otroka. Ampak jaz se v tem trenutku poskušam postaviti v kožo ravno tiste osebe, ki naj bi imela dani trenutek otroka na očeh. Ni je hujše kazni, kot pa ta občutek, s katerim bo morala ta oseba živeti do konca življenja. Ko se že sama dovolj dobro zaveda svoje "krivde", ko ve, da ga vsi postrani gledajo, da ga vsi krivijo ... da bi lahko preprečl tragedijo, pa jo ni, i.t.n. To so sila težke stvari. Seveda, nekdo je odgovoren, to je jasno. Ne vem če razumete kaj hočem povedati. Gre se mi predvsem za to, da to, kar se piše tukaj, verjetno berejo ali pa bodo brali bližnji te deklice. In si raje ne predstavljam, kako se bodo počutili. MOJE SOŽALJE!!! Nekako pa ne morem niti mimo tega fanta, ki je nesrečo povzročil ... tut on je verjetno že dobil dosti hudo kazen, če je le malo človeka v njem. Nekoč je bila prometna nesreča, v kateri sta življenje izgubila dva otroka iz iste družine, torej bratec in sestrica. Z očetom so se vračali iz LJ, kjer je bila mamica operirana na slepiču. V križišču, kjer stranska cesta prečka glavno cesto, kjer je omejitev 90 km/h, so se neki mulci šli rusko roleto - kdo si upa čez križišče s polnim plinom. Ja ... nekdo si je res upal in s tem ubil dva nedolžna otroka, očeta pa hudo ranil. Sam je bil lažje poškodovan. A si predstavljate??? Poba je nekaj mesecev po nesreči storil samomor. Upam da bojo temu fantu pomagal ...
hinko.murovec@siol.net
28. 08. 2007 18.30
Draga moja Ankica / 15:56. Verjamem, da bi koga zgrizla, vendar moraš razumeti, da če človek gleda na dogodek le malo objektivno brez čustvenih nabojev, pride do malce drugačnih zaključkov kot konkretno vpleteni in prizadeti. Žal življenje ni niti igrišče niti zabavišče. Če boš , ko se pomiriš v miru in z premislekom prebrala vse boš ugotovila, da le niso čisto vse napisane stvari obsodba , večina je logičnih sklepanj in dejstev, žal tudi nekaj neslanih . LP
anna1.
28. 08. 2007 15.56
Dejstvo tukaj je, da so v teh dveh družinah vsi prizadeti. Da se vsakemu od nas lahko to zgodi. In da bi mi lahko bili tako kulturni in ne bi pisali takih "nesramnih" prispevkov. Jaz osebno ne obtožujem nobenega. Pri tej nesreči je šlo žal za naključni splet dogodkov, ki pa si ga nihče od nas ne želi. Tisti, ki imate otroke, veste, da ob prepovedi nečesa otrok to še raje naredi. Npr.ta punčka je kljub opozorilu na cesto, na avto - stekla v nesrečo. Sama imam otroka in vem, da ga 24h/dan ne morem imeti vsako sekundo na očeh. Fant pa ni vozil kot nekateri omenjate "frajer" po ne vem kakšnih cestah.. Je pošten, lepo vzgojen fant..in ta dogodek ga bo zaznamoval za večno. Upam samo, da nihče od žalujočih ne bere vaših prispevkov. Ker če bi bila jaz na njihovem mestu, bi vas "zgrizla"...Ker tole je bil pa višek nesramnosti in nespoštovanja.
Ramzess
28. 08. 2007 11.51
Maychii ="Vsi tisti ki krivite starše, deloma imate prav, saj je odgovornost staršev da pazijo na tako malega otroka, vendar so otroci živahni in stečejo vstran v trenutku." Kadar gre za otroke, je odgovornost staršev, odnosno bližnjih sorodnikov, neizključljiva. Vsak nosi pri neki nesreči svoj delež odgovornosti, celo otrok. Da, tudi otrok, tudi njegova dejanja in odločitve imajo posledice, pa če se zaveda nevarnosti ali ne, saj pri odraslih ni nič drugače (mnogokrat celo slabše), ista stvar. Nihče ni imun pred zakonom vzroka in posledice, univerzalnega zakona, ki je starejši od človeštva. Razlikujejo se le definicije in videnja nekega dogodka oz. nesreče. Vsake oči imajo svojega malarja, pravi pregovor, in takšni smo prav vsi. Ankica tukaj nihče nikogar ne obsoja, govorimo o dejstvih. Kje je bila potem ta mamica, ki bi morala paziti na otroka, kdo je potem "pazil" na otroka, oče ali kdo drug. Seveda je padala v nezavest, nekateri se v takih situacijah ne obvladajo in končajo na psihiatriji, vem grobo rečeno, a je žal še kako res, ve da si bo odslej očitala morebitne napake, ki jih je storila, ali kaj bi lahko storila drugače pa ni, ali zakaj je dovolila nekaj česar ne bi smela, itd. Mi ne poznamo verige dogodkov, ki so pripeljale do tragedije, zato govorimo izključno o dejstvih, logičnih dejstvih, ki lahko preprečijo marsikatero tragedijo.
anna1.
28. 08. 2007 10.12
Groza! Sem malo bolj prebrala vaše komentarje!?! Ne morem vrjet..da lahko obstajajo taki ljudje.. Imate "določeni" sploh srce?? Če bi videli mamico punčke (ki so jo zaradi oddaljenosti kraja že peljali proti Lj- nasproti reševalcem-dobili pa so se ravno v kraju kjer živim).Mamica je od groze in žalosti padala v nezavest... Ko sem vidla to, tudi jaz nisem mogla spat od žalosti.. In potem berem te komentarje.. Za moje pojme ste vsi "tabrihtni" tukaj za na psihiatrijo.. Kako vas ni sram tako žaliti ljudi, ki jih ne poznate.. Niti staršev, niti voznika.. Vsi bodo punčko nosili v srcu...še jaz.... Če nimate spodbudnih besed do žalujočih, raje nič ne pišite..Ker se lahko še prehitro zgodi to vam!
hinko.murovec@siol.net
28. 08. 2007 10.00
Cenjena-ni Maychii, kako Vam zgledam, je končno Vaša stvar. Ne želim biti pameten ampak povem kar vem, vidim, doživljam. Da se v tej prelepi deželi v prometu pojavlja vedno več razno raznih mačistov in psihopatov ter na drugi strani starčkov z 50 let starim vozniškim je dejstvo. Če spraviš ob istem času na cesto starega ata, ki je naredil izpit v Topolinu z 500 kubiki leta 1953 in smrkavca , ki se mora vsem pokazat kakšen mačo je v svojem BMWju potem imaš na koncu skoraj za gotovo neke vrste " bosanski lonac " iz katerega boš teško zbral čigav je kateri kos. Po moje je krivda za tak kaos na več koncih. CESTE, nikakor niso primerne in to v večini primerov za hitrosti, ki so na njih zakonsko dovoljene . Rad bi videl kdo je v stanju pelat naprimer v Zali proti Idriji z dovoljenimi 90 km na uro. Take Zakonite anomalije so krive za veliko nesreč, po eni strani voznika , ki ne pozna področje nekako zapeljujejo v prepričanje , da so razmere boljše kot dejansko so po drugi strani uzakonjujejo nepremišljeno norenje. AVTO ŠOLE in KOMISIJE , avto šoli je cilj zaslužek in ne kvaliteta , poučujejo praktično otroci otroke, kje so časi, ko si moral imeti nekaj letni staž poklicnega voznika , izkušnje in šele potem si lahko postal z pridobitvijo dovoljenja inštruktor. Komisije izpite izdajajo veliko krat po vse mogočih kriterijih, ki so preklemano vprašljive kredibilnosti. VOZNIKI, glede na hiter razvoj prometa, v zadnjem obdobju veliko sprememb cestnega režima in pojav avtocestnega omrežja , bi morali vsi vozniki , ki imajo izpit več kot 15 let opraviti dodaten preizkus znanja o vožnji in uporabi avtocest in s tem povezanimi drugačnimi pogoji vožnje, tudi zmogljivost vozil je danes neprimerno večja kot pred leti. LJUDJE _ PEŠCI, tudi ti bi morali enako kot vozniki spremeniti osnovni odnos do prometa. Noben problem ni bil skočiti čez cesto pred Fičotom, ki je peljal 30 na uro in je imel tisti , ki je skočil 20 let , danes je zadeva žal taka, da skačejo 70 letniki pred avtomobili , ki vozijo 130-150 na uro. Brez pameti katere mi menda krepko manjka ne bo nič. Vztrajam pa pri trditvi, da bi bilo veliko manj nesreč, če bi bilo manj prepotentnih norcev, ki v naseljih izkazujejo svoje znanje pa tudi kak ata ali mama bi se morala malce izogibat avtocesti ali konicam prometa, žal življenje teče dalje , tudi ljudje zarjavimo kot Fičoti in Spački. LP
generalpostmail@hotmail.com
28. 08. 2007 09.39
hafi, glede na to da poznaš zgodbo, mi prosim povej kje so bili ljudje, ki bi morali paziti na otroka??? Sožalje vsem
tista ena
28. 08. 2007 01.02
Pozdravljeni! Moram povedat da se nad enimi komentarji kar zgražam! Vsi tisti ki krivite starše, deloma imate prav, saj je odgovornost staršev da pazijo na tako malega otroka, vendar so otroci živahni in stečejo vstran v trenutku. In vsi tisti ki krivete voznika, res bi moral paziti kaj se dogaja na cesti, vendar so trenutki ko spregledaš. Saj pa ni namerno povozit otroka. Eni pa kar takoj da za dolgo časa v zapor! Postavte se v njegovo koža, celo živlenje bo imel na vesti otroka, in 100% mu ni vseeno. Res si zasluži kazen, vender obdržite take bedne komentarje z dolgim zaporom zase!!! Kriv je tako voznik, kot tisti ki je bil odgovor za otroka (ni rečeno da so bili starši). Vendar se pa nesreče dogajajo, in vsi spregledajo kdaj pa kaj. Prejšnji teden se je v mojih krajih tudi zgodila podobna nesreča, ko je voznica povozila 7 letno deklico, ki na srečo ni umrla, vendar ima resne poškodbe glave. Voznica je imela preveliko hitrost. Voznica je starejša oseba, tako da ni vedno kriva mladina! Vendar kot ste eni pametni, vedno na veliko razpravljate samo ob tistih nesrečah ko so vpleteni mladi!!!!!!! Pa še to hinko.murovec , ti pa res lahko prebiraš besede glede mladine, in med tem da se "zgražaš" nad mladino, se raje zgražaj nad sabo in svojim vedenjem, ki za odraslo osebo ni primerno! Pa da se delaš tako pametnega, raje odnehaj ker kot zgleda nisi ne vem kaj pameten! Pa sožalje vsem sorodnikom in staršem deklice, ki naj počiva v miru.
hafi
27. 08. 2007 13.52
Ker poznam obe družini, vem, da je bolečina prehuda in si ne želim, da bi kdo od njih prebiral te vaše poste, ki nimajo ne repa in ne glave. Ne obtožujte človeka, če ne poznate okoliščin, v katerih se je nesreča zgodila. Postavite se v kožo žalujočih in boste videli kako je , če ti nekdo očita to in ono v taki situaciji. Deklici želim, da bi počivala v miru, vsem njenim pa, da bi jo vedno ohranili v svojem srcu in se zavedali, da jih deklica varuje od tam zgoraj.