Črna kronika

Policisti na lovu za motoristi prekrškarji

Celje, 24. 03. 2010 19.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Tanja Volmut
Komentarji
73

Policisti po vsej Sloveniji ta teden posebej pozorno nadzorujejo motoriste. Ugotovili so vrsto kršitev, od objestne in prehitre vožnje do nevarnega prehitevanja in celo alkohola.

Policisti po vsej Sloveniji ta teden posebej pozorno nadzorujejo motoriste. Ugotovili so vrsto kršitev, od objestne in prehitre vožnje do nevarnega prehitevanja in celo alkohola.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (73)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

robocop1
26. 03. 2010 06.38
Red_October bravo tako se pove:)))
jakac8
26. 03. 2010 01.33
Pa še to: Večina nas, ki zagovarjamo pametno vožnjo vas ne bo zafrknila na cesti in izrinila v jarek al kaj drugega, ker nismo egoisti, ampak vas bodo taki prepotentneži v avtu kot ste tudi vi sami. Saj se ve da dva prepametna in prepotentna nista za skupaj.. Se beremo spet ko bodo kaki šnicli divjaka na cesti ležali, a takrat bom kratek in jedrnat, nič bat:-)
jakac8
26. 03. 2010 01.27
jozes1225.03.2010, 08:21 0 jakac8... Osnovno pravilo vseh udeležencev v prometu je, da mora vsak voznik, kljub njegovi prednosti na cesti poskusiti rešiti situacijo, ki jo povzroči oziroma lahko povzroči drug voznik. To te naučijo na tečaju CPP! ___________________________ Kaj sem jaz mogoče napisal, da ne bom preprečeval nesreč ali da ni prav to??? Ja, avtomobili tudi, ampak več kot polovica samomorov motoristi zagrešijo brez prisotnosti avtomobilov..Ajaaa, saj res, takrat so pa spet ceste krive...glej ga zlomka, motorist nikol nič kriv kot vedno...Ne ti men o CPP..ko še iz desnega v levi jajček nisi skakal, ko sem vozil .. tudi motor...in tudi zato sem prodal motor, ker so se okol mene znašli sami norci na motorjih in imeli kar nekaj težkih nesreč-jaz nobene, ker sem užival v vožnji, da sem kaj videl še okolico..Ko bi vsak toliko grdih situacij rešil kot sem jih jaz v 20ih letih, mislim, da bi bilo veliko manj ali pa nič nesreč tako med motoristi kot avtomobilisti, ker do sedaj niti enkrat nisem še bil udeležen v kakšni nesreči. Kot že nekajkrat napisal, če en motorist izza ovinka prileti 150 namesto 70 ali 50, človek ko spusti sklopko in spelje na cesto ni še motorista, a še preden potegne čez črto mu je divjak s 150 v boku in seveda, to je za vas divjake takoj izsiljevanje. Kdo je pol tukaj nestrpen do koga??To bi pa ja lahko vedel kot izkušen motorist ali voznik..Motoristi tudi zelo radi uporabljate črne kombinezone, ker to je pač rokerska barva al kaj že in pol ni čudno, da človek še toliko prej spregleda motorista, ker ćrna barva se zelo slabo vidi, sploh, če se motorist nahaja v senci, avtomobilist pa na soncu. Zato bi morala zakonodaja strogo predpisat jopiče, ki so bolj vpadljive barve. Haha, ja če je na cesti omejitev 90 in vi pripeljete 190 in se razsipate po cesti in pol krivite ceste je tudi že prav smešno za posrat..Saj zato so omejitve in vsak, ki jih spoštuje jih cesta ne more presenetiti.. tudi mene kot voznika avtomobila ne. Hahaha, to je ravno tako, kot bi se jaz napil refoška pa se pol razletel po cesti in bi pol krivil ali celo tožil VINO KOPER zakaj pridelujejo tako vino, ki ima alkohol. Ma itak se ve kdo kupi dirkalnik za na cesto..zato je takim brez smisla kaj dopovedovat. Veš, jaz ne doživljam nobenih frustracij, če vidim, da me kdo prehiteva, ker jaz uživam v normalni tekoči vožnji v mejah zdrave pameti ne mislim, pa zaradi enega divjaka na motorju jaz v graben skakat in avto razbit, da bo lahko on lahko naprej mimo mene podil in se mi smejal hinavsko. Jaz svoje znanje in moč izkazujem raje ob delu, ne pa kot vi lenuhi, ki se podite po cestah in napihujete, doma vam pa mamice ali pa naivne babure, ki so se ujele na vaš motor( ko bi se vsaj na tisto, kar imate v glavi ali hlačah) in perejo usrane gate, ko jih pokakate ob kakem kritičnem manevru:-))) Človek ne more verjet kake vam ven prihajajo, ko en človek hoče povedat, da divjanje ni za na cesto in kako se vsi jokcate da smo nestrpni do motoristov.. Preberte si raje svoje komentarje kot so: Jaz ne bom čakal v koloni, pa kaj me brigajo omejitve, jaz ne mislim počasi vozit, pa spoštovat predpise, pa kaj če koga popraskam, saj bo zavarovalnica plačala pa še in še pametnih izjav od motoristov lahko beremo...In če ti vaši komentarji niso nestrpni do tistih ki po pameti vozimo, ja pol pa res ne veste kaj je nestrpnost...Ja seveda spet litanije pišem, a za vas, ki ste zabiti bi bil premalo tudi cel roman..Vas bo k pameti pripeljala samo SOČA, ki se mimogrede financira z našim davkoplačevalskim denarjem ali pa krsta..Pa ne mi več jokcat, da samo motoriste šimfamo, ker to ni res. Je pa res, da tukaj govorimo o motoristih in zato sedaj letijo besede na motoriste oziroma na vaše primitivne komentarje. Naj vam bo pa jasno tudi to, da ne šimfamo tistih motoristov, ki vozijo po pameti-ja, tudi take srečam in res kapo dol pred njimi-vso srečo pametnim motoristom, ker oni si jo pa res bolj zaslužijo kot vi. Pa še to: Večina nas, ki zagovarjamo pametno vožnj
jakac8
25. 03. 2010 23.46
prejca25.03.2010, 05:58 3 Jakac 8, s tvojim mnenjem se strinjam. Tudi sama imam sinove, ki so na motorju vozili kar precej hitro. In tisti, ki tukaj komentirate, bi morali vedeti, da naši mladci VEDNO narediljo drugače kakor jim mi vbijamo v glavo. Nesreče se dogajajo, ogrožamo druug drugega. Sam spoštujem pravila, vozim po omejitvah itd, ampak sem pa lahko usodna za kolesarja ali pa pešca, ker se la ta igra in izsiljuje prednost. Mnogo raje pa bi videla, da bi policaji preverjali tudi rome v moji okolici, ki se vozijo odkar je stopil na noge. Dobijo jih in jih izpustijo, ker se policaj boji za svojo družino. Pa še točno se ve, da bomo mi plaačali kazen , ki bo šla v proračun, od roma pa uradno ne morejo izterjat nič, čeprav imajo palne žepe €vrov. Tako pač je v Slo. _______________________________________ Ja... res je. Še če po pameti vozimo lahko kaj pride..če divjamo pa še toliko prej.. Uh jaa, kar se romov tiče ti pa tudi dam prav..ko se še za dudike držijo že norijo s tistimi prdalicami, in pol še z avtomobili brez tablic... Itak da se jih policaji bojijo, pa naj se komu, ki ne pozna romskega okolja, to še tako smešno zdi..
jakac8
25. 03. 2010 23.37
N7025.03.2010, 07:36 -1 Sam sem motorist in strinjam se, da so preventivne akcije, saj je nekaj "uvoženih" državljanov, ki konstantno kršijo zakon in se vozijo brez izpita, z neregistriranim motorjem ... itd. Takšne je treba spravit z cest se strinjam. Kaj se pa tiče nesreč pa so večina krivi vozniki avtomobilov, ker nas SPREGLEDAJO ! Nekateri vozniki NE ZNAJO precenit razdalje in dejstva, da je motorist v trenutku pri njemu in tako nam jemljejo prednost, ko se iz stranske vključujejo na glavno cesto .... in potem te špohtlajo z asvalta. Vijuganje mimo stoječih avtov ... hja, to je zgolj faušija. V tem primeru motorist nikogar ne ogroša, tako da ne vem čemu bi to bilo sporno. Če pa vam motorist oplazi vaše vozilo potem pa itak se preko zavarovalnice ureja postopek, tako da .... O tistem ki pa je pisal litanije (ne spomnim se njegovega nicka) ... ja, ti si bolan, predvsem pa mislim, da si ne moreš kupit motorja in prav zaradi tega pljuvaš po motoristih ... poišči si kakšno strokovno pomoč prosim. ______________________ Ja, res si bolan ti.. Če vijugaš med avti ne ogrožaš nobenega??? Pa daj to policajem razlož, če si upaš ti bedak...Kaj če ne opraskaš samo avta ampak se zabiješ v zaden konc kakega avta in zadaj sedi otrok al pa tudi odrasel...Če si tako pameten motorist kot se delaš bi pa že ja lahko vedel kaj se zgodi z avtom, če se en divjak z motorjem zabije v njega...Pejt po spletu iskat slike od enga rdečega golfa, pa boš videl kaj nastane z avta Aja, saj take bedake to ne zanima, ker jim je samo svoj ego pomemben...Upam da boš dobil čimprej kar iščeš...Jaz če litanije pišem jih vsaj napišem po pameti, a ko ti in tebi podobni pišete komentarje s takimi trditvami kot so tvoje te tukaj gor je pa tako kot bi to en otrok iz peskovnika šel za računalnik in kaj spacal na hitro.. Če sem imel za en dober avto in še kaj, pol bi imel tud za en motor, oz. letečo krsto. Kaj ti si si že kupil krsto?...ali ti jo bosta morala oči pa mami, kot sta ti tudi motor, ker nekdo, ki sam kupi motor precej bolj pametno razmišlja kot ti.
jakac8
25. 03. 2010 23.23
robocop125.03.2010, 04:41 0 jakac 8 zgleda pise zivljenskop delo,ovi je tu nazgal cele litanije he he __________________________ Bolje litanije pisat kot divjat z motorjem ali avtom...
Tony Yeyo
25. 03. 2010 15.17
v naši vasi pa divjajo policaji v prostem času z motorji po pločnikih!
Misija1
25. 03. 2010 14.37
Podpis pod post of jakac8 in Sebastjan.k. Tudi ko se zgodi nesreca kjer je kriv avtomobilist, ker motoristu vzame prednost, je velikokrat kriv motorist, ki je seveda vozil prehitro. ne bom rekel vedno, ampak dostikrat pa sigurno. Je razlika ali motorist vozi 50 km na uro, ko mu avto vzame prednost, ali pa ce dirka z 130 po naselju, kjer mu nato avto vzame prednost. Kaksen je epilog ve vsak od nas.
davor17
25. 03. 2010 14.00
Red_October
25. 03. 2010 12.56
Tekilagerila,a veš zakaj ti ni jasno ??Ker je tvoj IQ na ravni sobne temperature,zato ......
hello886
25. 03. 2010 12.20
hah.... s čem in kako jih bodo lovili ? :)))
santamaura
25. 03. 2010 11.23
Sezona lova se je začela. Vlada je odobrila odstrel 75 medvedov in cca. 2000 motoristov. Medvedi bodo za trofeje, motoristi pa za polnjenje blagajne.
beticar
25. 03. 2010 10.56
Pozdravljeni državljani in nedržavljani. Spet se je začelo. Eni zakompleksani, drugi pesniki, tretji pisatelji, država pa brezskrbno kot vedno v zgodovini uveljavlja svoje pravice, na dolžnosti pa pozablja. Seveda se dolžnosti pozabljajo potem tudi na drugi strani, vi pa nimate drugega dela kot da en drugemu serjete po glavi. Je to zaradi ega? Ali pa bolj verjetno zaradi tudi ker vi/mi pozabljamo na svoje dolžnosti in uvidevnost do drug drugega, ker nam je višja sila za zgled? Umirite hormone, če ste pismeni ste tudi za širjenje obzorij dovzetni. Ćim več srečnih km jev z motocikli nam želim in srečno.
abd@email.si
25. 03. 2010 10.36
eni tukej sploh ne veste,zakaj policisti ustavljajo!!! Sam sem motorist, pa tut prtisnem ga, kjer ga le lahko(če mi zato privoščite da se ubijem,tut prov), ampak še nikol me policaji niso ustavl ker bi ga nekje 200 prpikov... Policaji ustavljajo v vhodih v mesto, kjer se namesto 60,pripelješ 65 in ti potem teži da morš plačat 500€ kazni ker nimaš vpisanega Akrapoviča???! Akrapovič vloži miljone evrov v razvoj izpuha, ti ga pa kupiš, potem ti pa en kekec na tehničnih reče: ok, dobr bo?! Poj je kazen,ker maš preveč postran tablico, pa ker maš manjši nosilec tablice gor itd... A je to ustavljanje zaradi varnosti ali zaradi polnenja blagajne??!!! Glede komentarjev nad motoristi je pa itak tko-un k ga nima nas pljuva, edn k ma cliota pljuva čez unga k ma bmw-ja, edn pljuva ker ma sosed večji lcd doma, pa babo z večjimi joški itd itd... to itak nau nikol konca...
furko
25. 03. 2010 10.22
"danes sem prevozil dobrih 300km in sem jih srečal vsaj 7x. res so se trudili prežat na motoriste, a so me ( hvala avtomobilisom) opozarjali na njih prijazni nasproti vozeči ljudje, pa mislim ,da sredi tedna tud ni pravi dan za takšno akcijo....kakorkoli že, mene so parkrat upočasnili, ustavili me niso, pozitivno sem bil presenečen nad kulturo voznikov avtov....opozarjali so me ,da nimam luči, opozarjali na policaje, se mi umikali...skoraj nisem verjel ,da se vozim v sloveniji. preživel sem čudovit dan na motorju, po zaslugi vremena, ostalih udeležencev in seveda družine ,ki me je spustila......" Naj bo še več takih dobrih novic in hvala vsem voznikom, ki se vedejo tako, hvala.
jozes12
25. 03. 2010 09.14
Sebastjan.k Ja tudi to je razlog...razlogov je več, jaz sem naštel samo enega, ki pa je tudi očiten. Umrlo je veliko motoristov, ki so vozili dejansko tudi po predpisih...
tacamaca
25. 03. 2010 08.59
Akcijo imajo samo tam,kjer lahko kasirajo.Zadnje čase pa skoraj ne zaslediš članka,da bi kakšen rop ali pa vlom objavili ali pa raziskali.Tega je pa vsak dan na stotine,pa nikome ništa.Pri meni že od decembra niso niti najmanjše sledi odkrili,pa sem jim veliko informacij sam posredoval.Zanimivo...mogoče bi se pa pomatral,če bi jim plačal za storitev.
SebaKid
25. 03. 2010 08.44
jozes12... To kar ti praviš je totalni paradoks. Ne natolcuj glede kaj si doživel v avtomobilu. Res je da so za nesreče velikokrat krivi vozniki avtomobilov ali še celo kaj večjega, vendar pa do tega pride zaradi prevelike hitrosti, ki je pa roko na srce pri motoristih kar pogosto prevelika in to ne malo prevelika. Policisti zapišejo v poročilo, da je avtomobilist ovzel prednost motoristu in s tem povzročil prometno nesrečo, ne napišejo pa , da se je motorist pripeljal 200 km/h in da avtomobilist ni imel niti najmanjše možnosti videti motorista. Naslednji problem pa se skriva v tem, ker so motoristi manjši od avtomobilov in podobnih štiri kolesnih zverin in s tem slabše vidni v prometu zato se kaj hitro lahko zgodi, da spregledaš takega udeleženca. In slaba razpoznavnost in pa velika hitrost je smrtonosni recept za zaključitev življenske poti na asfaltni podlagi ali pa v travi ali drvesu ob njej.
gorieka11
25. 03. 2010 08.33
sedaj pa še na lov za kolesarje in pešce!!!!!
jozes12
25. 03. 2010 08.21
jakac8... Osnovno pravilo vseh udeležencev v prometu je, da mora vsak voznik, kljub njegovi prednosti na cesti poskusiti rešiti situacijo, ki jo povzroči oziroma lahko povzroči drug voznik. To te naučijo na tečaju CPP! Osebne frustracije do motoristov; ker so hitrejši in domišljavi; so večna težava naših voznikov avtomobilov. Avtomobilisti delijo pravico oziroma jo izsilijo svojo prednost, kar je pa za motoriste največkrat usodno. Sam nisem motorist, vendar govorim iz izkušenj, ko sem to večkrat doživel v avtomobilu. In v avtu se ponavadi da rešiti še tako brezizhodno situacijo...na motorju pa žal ne. Dosti manj nesreč bi bilo torej,če bi vozniki, ko vidimo da nekdo divja po cesti, se umaknili oziroma ravnali tako, da ta voznik ne bi ogražal nas oziroma sebe...Seveda je "naš" ego takšen da to ne dopušča, zato veliko veznikov avtomobilov zapira pot takim oziroma jim pokaže da nimajo prednosti. In nesreča je tu....