Črna kronika

Policist, ki je ustrelil 12-letnika, se je 'bal za življenje'

Washington, 14. 06. 2015 16.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Uradno poročilo o incidentu, ko je policist v ameriškem Clevelandu ustrelil 12-letnega temnopoltega dečka, pravi, da je bil moški vznemirjen in se je bal za svoje življenje. Oba policista, ki sta vpletena v incident, se bosta zagovarjala na sodišču.

Policist iz Clevelanda, ki je konec lanskega leta ustrelil 12-letnega temnopoltega dečka, je bil vznemirjen in se je bal za svoje življenje, navaja uradno poročilo o incidentu. Sodnik je pred dnevi presodil, da bi se morala dva policista, vpletena v omenjeno streljanje, zagovarjati na sodišču.

Policija je v ameriškem mestu Cleveland novembra lani ustrelila in ubila 12-letnega dečka, ki je na igrišču nosil lažno pištolo. Policista sta proti dečku ustrelila dvakrat, potem ko je izza pasu hlač potegnil plastično igračo. Tamir Rice, ki je bil ustreljen v trebuh, je kasneje umrl v bolnišnici.

Smrtonosni strel je prišel iz pištole policista Timothyja Loehmanna. V uradno poročilu, objavljeno v soboto, je vključeno pričevanje agenta FBI, ki se spominja svojega pogovora z Loehmannom po incidentu. Kot je zatrdil, je bil policist ves iz sebe.

"Zdel se je kot moški, postavljen v zelo težko situacijo, v kateri je moral sprejeti zelo hitro odločitev na podlagi tega, kar je doživljal kot strah pred smrtjo ali pred resno fizično poškodbo," je preiskovalcem povedal agent.

Kot je dodal, je Loehmann dogodke opisal sam, ne da bi ga moral k temu nagovarjati. "Dejal je, da je (Rice) imel pištolo in da je segel ponjo, ko mu je naročil, naj mu pokaže roke," je povedal agent.

Posnetek incidenta
Posnetek incidenta FOTO: Reuters

Policista sta se usodnega dne odzvala na klic na telefonsko številko 911, v katerem je klicatelj opozoril, da nekdo v parku maha s pištolo.

Dokaze iz preiskave bodo sedaj predložili veliki poroti, ki bo odločila, ali bosta morala policista Loehmann in Frank Garmback, ki je takrat vozil patruljni avtomobil, pred sodišče.

V četrtek je sicer clevelandski sodnik Ronald Adrine ugotovil, da obstaja sum, na podlagi katerega bi Loehmanna morali obtožiti umora, nenaklepnega uboja, uboja iz malomarnosti in zanemarjanja dolžnosti. Garmaback bi se po mnenju sodnika moral zagotavljati zaradi uboja iz malomarnosti in zanemarjanja dolžnosti. Sodnikovo mnenje je le svetovalne narave.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (54)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

dannyer
15. 06. 2015 12.24
+5
prvič meta kot so boltomor ali filadelfija itd tudi 12 letniki po večini TP vzamejo življenja drugih saj imajo pištole to ni nič novega v zda . sedaj pa odkrivajo toplo vodo dobro se ve katera skupina je problematična morali bi začeti reševati pri sebi .
LOPOVEpredZID
15. 06. 2015 10.56
+1
Da se sedaj boji za svoje življenje mi je pa povsem jasno!!!
MamaRezi
15. 06. 2015 07.09
+5
Kaj res nimate kaj novega za napisat?
crazy but true
15. 06. 2015 09.18
+2
V Sloveniji nikogar ne zanima kaj se dogaja pri nas, ampak nas zelo zanima kaj se dogaja v Ameriki..
LOPOVEpredZID
15. 06. 2015 10.56
+1
Če bi poročali sami zadeve iz Slovenije...bi mi vsi brali samo Črno Kroniko!!!
MaršNapolje
14. 06. 2015 23.19
+19
no pa še en komentar glede tega... piše se SPET ker je bil \"temnopolt\" če bi bil belec se nebi pisalo po svetovnih medijih... poglejte statistiko koliko \"svetlopoltih\" postrelijo policisti (res da manj kot temnopoltih) ampak še vseeno se ne piše vsakič ko koga ustrelijo... *
ficfiric 1
15. 06. 2015 05.23
+6
Ja pac belci ne rabjo krast na tak nacin...imajo bolj prwfinjene prijeme...pridez z matozom pa ceferinom pa olupis tistga kot hoces...;-)..vsak za svojo rit...
ZakoniZdravja
14. 06. 2015 22.50
+12
Bil je deček. Zakaj ste 24ur diskriminatorni in pišete temnopolti deček
Ramzess
15. 06. 2015 09.12
crazy but true
15. 06. 2015 09.25
+4
Zaradi tega, ker je barva pomembna samo ko so temnopolti žrtve, beli pa napadalci. Takrat nas lahko potem po buči tepejo z "belo krivdo"..
Ciymbalta
14. 06. 2015 20.52
+3
Bal se je dvanajst letnika,kako laže upam da bo ta policist gnil v zaporu
knapeljc
15. 06. 2015 06.13
+4
kaj si ti mogoče že opazila člane tolp? Če ti kaj ni jasno, si malo poglej posnetke, dokumentarce itd...Potem pa govori naprej.
crazy but true
15. 06. 2015 09.12
+6
Ja, dvanajstletnika, ki je potegnil pištolo.. Drugače pa imaš prav, policaj je kriv, ker je pozabil na policijski postaji svoja X-ray očala, s katerimi ločijo plastiko od kovine..
Ramzess
15. 06. 2015 09.13
+0
Posploševanje ni na mestu, to je težava tudi pri policajih, in še, da vidijo kar želijo videti, ne kar bi morali videti.
Bruhalnica24
14. 06. 2015 20.28
+6
No če ni problem ustrelit 5 letnega otroka z tejzerjem... 12 letniki so lahko že pravi teroristi, nikoli se ne ve, policaj povedal po resnici.... Vdeželi svobode, demokracije nič novega..
crazy but true
15. 06. 2015 09.13
Ramzess
15. 06. 2015 09.14
+0
Ramzess
15. 06. 2015 09.16
+0
Res pa je, da jim ni problem s paralizatorjem nad 5-letnika, in ga nenazadnje enako obravnavati kot odraslega in ga vklenjenega odpeljati iz razreda, ... da tudi to se dogaja, v šolah, na ulicah, ... policaji znajo biti res težava, so kot roboti, ...
crazy but true
15. 06. 2015 09.29
+0
Če policaje tretirajo kot "kriv preden se mu dokaže krivda", potem bodo začeli policaji delati vse "striktno po pravilih". Če je zakon, da če se 5-letniki igrajo "kavbojce in indijance" in če dobijo prijavo, da je tak otrok nasilen, potem ga bodo tretirali tako kot piše v pravilih.. Namesto, da bi poslal "vzgojiteljico" v p.m, ker ga kliče za take stvari..
Ramzess
15. 06. 2015 20.00
-1
"Če policaje tretirajo kot "kriv preden se mu dokaže krivda"" In, policaji to s civilisti počnejo ves čas, ... kriv si dokler ne dokažeš nasprotno oz. nedolžnosti, ...
AtaAufbiks
14. 06. 2015 20.11
+1
Zelo smo lahko srečni, da nismo Američani!
NePaNePaNe
14. 06. 2015 21.46
+8
ZKL (zdrava kme?ka logika)
14. 06. 2015 23.11
-1
igorli
16. 06. 2015 00.38
+1
Ramzess
14. 06. 2015 19.39
+3
Vsak izgovor pride prav, ... prav smešni so že.
Cofar
14. 06. 2015 19.26
+15
Policisti ne opravljajo lahkega dela. Bolj vprašanje je kdo opravlja to delo. Motena oseba, ki misli, da ima nadzor nad vsem in je bog - to poznamo tudi pri nas. Rescimo zdravniki. Kar se tiče policiksega dela v ameriki. Tam je pač tako. Prisoten je velik strah, saj orožje nosijo praktično že otroci. Nobeden od nas ne more oceniti dejanskega stanja kako je ko se nek policist znajde v situcaiji, ko ne ve kaj bi naredil Ustrelil ali ne, ukrepal kako drugačr ali ne. Seveda je to, da nekoga policist ustreli skrajni ukrep. Ampak ej tako pač je. Povosd je zajeden strah - kako pa naj potem nek človek reagitra kot s strelom. 12 letniki so že tudi v tolpah. To za Ameriko ni nič čudnega.
Ramzess
14. 06. 2015 19.41
-3
Kakorkoli, je pa dokazal tisto pravilo, najprej streljaj, potem sprašuj, pa kaj potem če je otrok.
superfly7
14. 06. 2015 21.26
+4
Vbistvu mu je prvo rekel naj mu pokaže roke, pa je mulc stegnil roke po pištoli (pištola je na 20m ista če je strelno orožje ali igrača).
ficfiric 1
15. 06. 2015 05.31
+0
Superfly....jst nism slisal kaj mu je reku...sm pa videl na posnetku da tamali pade po tleh se predn policaj stop iz avta z obemi nogami...
Samson80
14. 06. 2015 18.29
+8
eni imate pa res oprane možgane in še slabo vidite, poglejte si posnetek : policaj se pripelje in takoj ko stopi iz avtomobila že ustreli otroka. Će bi imel v roki palico bi ga isto ustrelil., ker so dobili klic da se nekdo igra na igrišču in da ima lahko tudi igračo.Policaj bi mogel prvo preverit situacijo in ne takoj ustrelit. Pripeljal bi se 50m stran in otroku rekel da naj se uleže na tla. Če bi se take stvari dogajale pri nas bi američani pisali da diktatorski režim ubija nedolžne otroke. Mi smo se kot otroci tudi igrali ( v jugoslaviji) s pištolam igraćkam in kalašnik igračkam in milica ni prišla in nas hotela vse pobit. Samo v letošnjem letu so policaji pobili že vsaj 500 ljudi.To je več ljudi kot na kakšnih vojnih območjih.
Brabus
14. 06. 2015 18.46
+0
Mater,ti bi pa rešil situacijo,sploh z fotelja.
Samson80
14. 06. 2015 18.51
+1
googleman-kaj bi isto rekel če bi šlo za tvojega otroka ki bi se na igrušču igral in v roki držal npr. vodno pištolo in prišel bi policaj in ga ustrelil. Če so do sedaj v četošnjem letu ubili najmanj 500 ljudi je nekaj narobe s policaji. 500 ljudi niso npr. v UK pobili v 100 letih.
Cofar
14. 06. 2015 19.23
+9
Samson80 v Ameriki so žw 12 letniki v tolpah - jasno, da ni prav, da policist ustreli otroka - vendar se je treba resno vprašati, koliko nevarnosti je za policista na terenu. Sploh pa v Ameriki, kjer se tolpe množije bolj kot slovenski cigani.
Ramzess
14. 06. 2015 19.42
+0
Joj ljudje vsaj vi ne posplošujte, če že policaji to počnejo.
MaršNapolje
14. 06. 2015 23.14
+4
samson amerika ima 300mil+ ljudi 500 v pol leta je kaplja v morje... večino od teh 500 je bilo kriminalcev ki so ogrožali policiste in druge ljudi... tam ima pištolo vsak drugi državljan ne glede na starost oni ne vejo kdo jo bo uporabil in kdo ne res da dostikrat streljajo prehitro ampak dostikrat ko pa ne so pa oni tisti ki padejo pod streli tako da njihovo načelo je streljaj ali bodi ustreljen v takem primeru a bi ti raje streljal ali bil ustreljen? jaz vem da bi raje streljal...
Ramzess
15. 06. 2015 09.19
Že že, se lahko razume, a težava je potem pri sprejemanju odgovornosti, vedejo se kot da so nad zakonom, da jim nekdo višje, tudi sodišče, vedno ščitili rit, svojci pa morajo živeti s posledicami njihovih dejanj, ...
I Res
14. 06. 2015 18.18
-5
naj se okupatorji sveta pobijejo med seboj. bravo
McDriver
14. 06. 2015 18.02
+1
Zakaj, naprimer niso tako policisti pritekli do kombija, ki je stal pred glavno policijsko postajo v Dallasu :D ho ho ho ho ho..
MaršNapolje
14. 06. 2015 17.48
+10
lažno pištolo... po možnosti dobro airsoft repliko originala po možnosti še "full metal" varjanto ki je dobesedno ista kot original... že pri nas se je zgodilo da je policija posredovala zaradi otroka z airsoft pištolo ki je bila plastična prileteli pa so v neprebojnih jopičih kot da gre za teroristični napad... v ameriki kjer ima že vsak orožje pa je to še 10x huje... ne zagovarjam da sta ga ubila ampak če je res mahal naokoli s pištolo in po možnosti še meril v policista ju razumem zakaj sta ga ustrelila...
yarrick
14. 06. 2015 18.00
-3
Jaz ju pa ne.ČEPRAV sta imela pravico da se branita, če treba tudi s strelnim orožjem, še vedno obstajajo neubojne alternative.Zgleda da policaje v US of A urijo v ubijanju "potencialnih" zlčincev in ne da bi jih privedli na sojenje, kot to počno več ali manj v civiliziranih deželah.Še malo pa bodo imeli policaji v US of A vlogo policista, sodnika in rablja hkrati....
Samson80
14. 06. 2015 18.31
+0
je tudi primer ko je otrok odprl vrata svojega doma z WiiU kontrolerjem v roki in policaj ga je ustrelil ker je mislil da ima pištolo.
murate
14. 06. 2015 18.33
+5
Človek ,ko se rodi ima v sebi lahko tudi genetsko ,,okvaro,, ,da je potencijalen zločinec.Trdim,da je večina policistov prav z to okvaro,k sreči so na ,,pravi,, strani zakona.Je pa samo vprašanje kdaj bodo prestopili na drugo stran.Tudi sprejem kandidatov za policiste poteka temu primerno,saj tiste premirne in prepoštene zavrnejo zaradi ,,zdravstvenih ,,razlogov.Zanimivo je tudi kaj se zgodi z raznimi specijalci ,ki gredo pri nas zelo mladi v penzijo.To so tempirane bombe,ki niso za v javnost, ampak bi jih bilo treba nekam odmaknit.Če pogledamo Ipa-nalepke ,ki jih imajo na vetrobranskih steklih, in se na cesti obnašajo,kot ,da so ceste njihove.Policisti,sodniki,inšpektorji ,bi morali na vsakem koraku,tudi zasebno po službi spoštovati zakone ne pa da svoj položaj in poznastva zlorabljajo za kršenje le teh.
Ramzess
14. 06. 2015 19.44
+0
"Še malo pa bodo imeli policaji v US of A vlogo policista, sodnika in rablja hkrati...." To že tako ali tako imajo. Mar ni očitno.
Ramzess
14. 06. 2015 19.47
+1
Uroq imaš prav, že vnaprej izločijo kandidate, za katere je očitno, da ne bodo lojalni oblastem in služili le tem, ... ki očitno niso vodljivi.
murate
15. 06. 2015 04.58
Tudi pri nas so policisti v isti vlogi in zelo redki primeri so,ki so prišloi na sodišče,da je sodnica ugodila pritožbi.Zato pa so postali mafija ,ki jo mi financiramo,so pa tudi sicer redke pozitivne izjeme.
crazy but true
15. 06. 2015 09.36
+2
Pri nas so že parkrat reagiral na najstnike, ki so hodil okrog z airsoft orožjem, pa jih je kakšna mamca vidla pa policaje poklicala, da so "teroristi tam".. Nobenga še niso ustrelil, zaradi tega ker noben ni reagiral tako kot da bi se dejansko hotel boriti (torej, je orožje tapravo), so pa vsi dobili JRM kazen za spomin potem..
skywalker123
14. 06. 2015 17.10
+28
Sj velikokrat posredujejo narobe samo tukaj se mi zdi pa logično da sta streljala na njega če je imel proti njima usmerjeno pištolo, človeški nagon je tak, če se počutiš ogroženega za življenje pač narediš vse za preživetje...
ficfiric 1
14. 06. 2015 17.12
-8
Ja jih mors met pa kr hude nakuhane da te vsak otrok v parku iz tira vrze in ga pohladis...
eirene 1
14. 06. 2015 17.23
+7
@ficfiric Če vsaj malo spremljaš koliko je streljanj v šolah v ZDA se pač bojiš za svoje življenje tudi če s pištolo maha 12-letnik. Sploh glede na to, da sta mu rekla naj dvigne roke on je pa segel za pištolo. Žal se je končalo žalostno, ampak mislim da bi vsak ravnal tako kot sta policista.
yarrick
14. 06. 2015 18.05
-1
glej, če se bodo šli na tak način, bodo lahko kmalu prepovedali vse stvari, pa še roke in noge nam bodo posekali(ker človeško telo je najboljše orožje)...Drugače pa Airsoft spada pod IGRAČE (vsaj pri nas)...Verjamem da sta bila od stresom, ampak ali ne učijo policajev ravno zaradi takih neprilik da naj ostanejo razumni v taki situaciji? Hvala bogu, da so na našem koncu policaji manj triger happy.
eirene 1
14. 06. 2015 18.53
+4
Lahko bi malo zaostrili zakonodajo glede orožja. Sicer pa ja, saj se strinjam s tabo, da ne morejo vsepovprek streljati ampak hocem povedat, da so tudi policisti ljudje in da tudi njih doma čaka družina in čisto razumem zakaj sta ravnala kot sta. Navsezadnje pa nikoli ne veš, kaj se je v resnici dogajalo.
ficfiric 1
15. 06. 2015 05.27
Me pa zanima kateri otrok bo dal roke gor ko mu bo to reku policaj....otrok se svojih starsev ne uboga(po vecini) pol bo pa enga policaja...zdej govorimo tuki kot da je tist froc 30 letnik ki naj bi bil odrasel v glavi in vedel vse kaj je dobro za njega...sploh pa kje na posnetku vidte da mu je reku roke gor? Avto pridrvi in se preden policaj dobro stopi iz avta je tamali na tleh...res mu je uhitu kaj rect...
eirene 1
15. 06. 2015 09.00
+2
Oki oprosti ampak otrok pri 12 ve kaj je policist in da ga je potrebno ubogat. Pa če je otrok normalno vzgojen bo tudi svoje starse ubogal. Saj ne govorimo o triletniku! Mogoce bi lahko bil malo zmeden, kaj se dogaja vendar to ne pomeni, da ne razume. Kar se pa tiče kako vse skupaj izgleda na posnetku sem pa že napisala, da nikoli ne veš kaj se je v resnici dogajalo. Ravno zato ni potrebe po obsojanju.
Ramzess
15. 06. 2015 09.20
Hackfleisch, vprašanje je kje se začne zloraba tega, ...