Črna kronika

Poleg Maddie ugrabil Ylenio?

Praia da Luz, 07. 08. 2007 17.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V apartmaju, od koder je izginila štiriletna Madeleine, so odkrili kri. V Švici pa iščejo petletno Ylenio.

Švicarsko deklico išče 120 policistov
Švicarsko deklico išče 120 policistov FOTO: Reuters

Portugalski in britanski mediji so se razpisali o domnevi, da je štiriletna britanska deklica Madeleine McCann, ki je izginila med počitnikovanjem v Praii da Luz, mrtva. Policijski pes naj bi namreč v apartmaju, od koder naj bi jo pred skoraj sto dnevi odnesli, zavohal kri. Ali je dekličina, še preverjajo.

Po odkritju nove sledi so se takoj pojavila ugibanja, da je deklica umrla na dan, ko je izginila, in da je šlo za nesrečo. Po poročanju portugalskega časnika Diario de Noticias, ki ga povzemajo številni drugi, je sum padel tudi na starša male Maddie. Policija naj bi po navedbah časnika par nadzirala, spremljala pa naj bi tudi njune znance. Britanski The Times pa poroča, da bodo Gerryja in Kate McCann sicer res še enkrat izprašali, a je to le del postopka, nista pa med osumljenci.

Nočeta verjeti, da je mrtva

Mama male Maddie trdno verjame, da bodo deklico našli živo in zdravo
Mama male Maddie trdno verjame, da bodo deklico našli živo in zdravo FOTO: Reuters

Kate in Gerry McCann sta poudarila, da krutim domnevam o usodi njunega najstarejšega otroka verjela. "Nisva naivna, toda portugalska policija je večkrat potrdila, da Madeleine iščejo živo. Nobenih podatkov, da se je to spremenilo, nimam,“ je dejal dekličin oče Gerry McCann.

Strokovnjaki pa medtem kritizirajo delo portugalske policije. Prepričani so, da bi tako pomemben dokaz morali odkriti veliko prej, že v prvem tednu preiskave. Zato jim očitajo, da apartmaja niso dobro preiskali, to pa bi lahko pomenilo tudi, da so spregledali prstne odtise storilca.

Policisti sicer še vedno preiskujejo tudi druge sledi za ugrabljeno deklico. Tako so že drugič preiskali stanovanje edine uradnega osumljenca, 33-letnega Britanca Roberta Murata. Tudi tokrat niso našli nobenih obremenilnih dokazov. Poleg tega naj bi imeli še enega osumljencam, 40-letnega moškega temnejše poti in visokega med 170 in 175 centimetri, ki naj bi bil po rodu Severnoafričan, po državljanstvu pa Britanec. "Murat ni edini osumljenec. Opazujemo še eno osebo, ki pa se ji o tem niti ne sanja," je za The Times povedal vir blizu portugalskih preiskovalcev.

Neka ženska pa je pred dnevi policiji prijavila, da je Madeleine videla v restavraciji v belgijskem Tongerenu v družbi z moškim in žensko.

Iščejo tudi petletno Švicarko

Izginula deklica Ylenia Lenhard
Izginula deklica Ylenia Lenhard FOTO: Reuters

Preiskovalci tudi ugotavljajo, ali je primer Madeleine McCann povezan z izginotjem še ene deklice, petletne Švicarke Ylenie Lenhard. Izginila je prejšnji torek, zadnjič pa so jo videli, ko je šla k bazenu v domačem kraju. Policija je v nekem gozdu okoli 30 kilometrov od tam našla njene stvari, med njimi skiro, zaščitno čelado in nahrbtnik, v katerem so bila skrbno zložena njena oblačila.

67-letni osumljenec Urs Hans Von Aesch, Švicar, ki živi v Španiji, je v istem gozdu storil samomor. Na dekličinih stvareh so odkrili sledi njegove DNK. Policija je prepričana, da gre za pedofila, ki je svoj zločin skrbno načrtoval, saj so ga v Appenzell, od koder je Ylenia, pred njenim izginotjem večkrat opazili.

Isti moški naj bi bil v Algarvu na jugu Portugalske, ko je izginile Madeleine McCann, poroča The Times. Policisti so izpostavili kar nekaj podobnosti. Tako naj bi moški vozil kombi, kakršnega so na večer izginotja Maddie opazili v Praii da Luz, poleg tega pa sta si svetlolasi deklici precej podobni. Švicarski policisti so zato obvestili Interpol ter španske in portugalske kolege, ki zdaj preverjajo, ali je isti moški ugrabil obe punčki.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (24)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
08. 08. 2007 14.50
Nadaljevanje teksta: Cebelca25, vse kaže da je res tako, vse se vrača nazaj k njima, res zanimivo.
Ramzess
08. 08. 2007 14.49
"Po poročanju portugalskega časnika Diario de Noticias, ki ga povzemajo številni drugi, je sum padel tudi na starša male Maddie." Saj, jasno je , da nista tako nedolžna kot izgleda. "Opazujemo še eno osebo, ki pa se ji o tem niti ne sanja," Ko se ji bo, bodo imeli velike probleme, če se izkaže, da je oseba nedolžna, padla bo odškodnina, velika odškodnina. Ampak zelo prepričani so vase, če mislijo da jih zasledovana in opazovana oseba še ni opazila, lahko jih je in jih fajn prinese okrog, nedolžno maščevanje je sladko pravijo. "Švicarski policisti so zato obvestili Interpol ter španske in portugalske kolege, ki zdaj preverjajo, ali je isti moški ugrabil obe punčki." Kako so hitri, sa sploh ni verjetno, da imata primera kaj skupnega. Radi sklepajo, preverijo pa bore malo. masaa=" Mogoče tebi niso zanimive te novice, jaz pa komaj čakam, da kaj preberem. Vsak dan grem na časopisno čitalnico in preberem V časopisih The Sun in Time kaj je novega o Maddie." Jaz tudi rad sledim tej zgodbi, čeprav ima veliko napak, je pa tudi zanimivo, da že od časa izginotja ni slišati in brati niti ene besede o njenem bratu in sestri, le kam sta izginila ta dva, kje sploh sta. Očitno je, da sta tadva starša v vsej tej iskalni vnemi za hčer, zanemarila druga dva otroka, ni znano kolikokrat sta starše v tem času sploh videla. "pavlo="DRAGI STARŠI, GLEDE NA DOGODEK O MADELINIE, VAM NE PREOSTANE NIČ DRUGEGA, KOT DA ROJENEMU OTROKU PRIVOŠČITE ČIP! TO JE BISTVO TEGA BUMA OKROG MADELINIE!" Pavlo saj maš prav, ampak ob tem si pozabil na dejstvo, da take čipe spremlja nevarnost, celo po e-pošti so potekala opozorila, o kontroli ljudi in uma. Pri živalih, ki so bi le prve vrsti testiranja v tem projektu, se to dobro obneslo (ena vrsta čipa), pri ljudeh je pa drugače (druge sumljive vrste čipov), zato mnogi tega ne odobravajo. Lepo se sliši, kako s pomočjo GSP-ja najti otroka, ampak žal ni vse tako lepo kot je videti. Sicer pa res obstajajo ljudje in celo otroci, ki že nosijo čip, naslednja faza testiranja, le da ti ljudje za to sploh ne vedo, niti starši teh otrok, da so njihovi otroci še v pododnišnici dobili čip. S tem je treba biti previden, ker gre za veliko prevaro, njihov cilj, da dobijo te čipe vsi prebivalci tega sveta, kontrola s strani oblasti, pa ne bo večina zato. Kako jim pa bodo pol dali čipe v telo, seveda pod okriljem izmišljenega in obveznega cepljenja, ko bodo ljudje mislili, da se morajo obvezno cepiti proti ... ..., v resnici pa jim bodo injicirali napreden čip. Ej to ni šala, to resne in nevarne zadeve. Kako boš recimo potem dokazal, da nisi ubil predsednika, če sem direkten, če si na nekem posnetku ti, in priče so te videle, a ti se ničesar ne spomniš. Razmisli malo. Zalivka zelo dobro povedano, marsikaj je lahko celo res, in kot postaja vedno bolj jasno, starše nista tako nedolžna kot izgleda. Pika.a="Zelo zanimivo je desno oko od Maddy. Upam, da je prikupna deklica še živa, me pa zanima kako se bo zgodba razpletla. http://www.bringmadeleinehome.com" ... je zanimivo njeno oko, taki in podobni primeri so redki, ta je zame prvi, zato je zanimivo naključje, da je izginila ali da so ugrabili otroka s prav tako posebnostjo. S tem ugrabitev postane majava, kdo bi ugrabil otroka s kakšno redko posebnostjo, če ve koliko pozornosti to potegne za sabo, in da, nobena kamuflaža, v tem primeru, brez leč ni učinkovita. In iz omenjene spletne strani: Slovenia (Ljubljana Kocevje at 11am, balloons being released by children born the same year as Madeleine), je komu kaj glede tega znano, meni ta zadeva ni znana. enabarbara="In DNK iz Belgije se ne ujema. Slabo kaže." DNK je moška, glede na to, do so brihtni preiskovalci vzeli kozarec in slamici v javnem lokalu, nekaj kasneje, da je malo verjetno, da sploh dobili pravi kozarec in slamico. Ponekod pač hitro pospravljajo iz miz. Razen če ne gre za zavajanje javnosti. Cebel
eastpa123@gmail.com
08. 08. 2007 11.52
Se strinjam, samo še ena kost za glodanje...
cebelca25@hotmail.com
08. 08. 2007 11.32
no in še najnovejše....glede na to da so jim prisluškovali in pregledovali emaile, naj bi po tem vedeli da je deklica mrtva...in da je bila odvržena v morje....znova bodo vse zaslišali....na koncu bo vse res, da so starši krivi za smrt deklice....
pikam_dopust@yahoo.com
08. 08. 2007 11.16
Žal, res ne štekam vsega tega fuzza okoli neke britanske punčke, ki je izginila na portugalskem. Razen, da Sun in podobni nimajo kaj pisat čez poletje, naši jih pa veselo kopirajo (itak je to očitno bolj ali manj vse kar znajo - to se vidi tudi po drugih "Becham in co." člankih). Razumem tudi tiste, ki na vse to starševsko pojavljanje v medijih gledajo obsojajoče. Vsi sočustvujemo z vsem tem, ampak za božjo voljo, dajte nam že mir s tem vtepanjem v glavo, kje se je pa danes pojavil kakšen njen starš in kaj je povečerjal - mi ne moremo prav nič pomagati pri rešitvi tega problema. Da bi bil kakšen slovenec prav v tistem trenutku v točno tisti portugalsi vasi, bi mejilo že na čudež. Če bi se kaj podobnega zgodilo s slovenskim otrokom, bi bilo že vse davno tiho, kot je nekdo pravilno opozoril. Zato mi vse skupaj še dodatno gre na živce - res me ne zanima, kakšne gate so nosili starši, ko so bili na večerji.
enabarbara
08. 08. 2007 11.15
In DNK iz Belgije se ne ujema. Slabo kaže.
cebelca25@hotmail.com
08. 08. 2007 10.50
no po najnovejših podatkih policije tale pedofil ni bil na portugalskem....me prav zanima kako se bo tole razpletlo...
rakec00
08. 08. 2007 09.39
petrovcic.peter1 ti si en gnoj ej.starša bi rada dobla deklico nazaj,ti opa misliš da hočeta postati zvezdi na otrokov račun.patetičn si.raj se zadrži takih komentarjev
petrovcic.peter1@siol.net
08. 08. 2007 08.08
Žalostno za to kar se je zgodilo! Bedno in pomiovanja vredno za starša da se kažeta v javnosti kot kake medisjke zvezde! Na bruhanje mi gre. Ne vem pa kaj je tako nenavadnega pri ugrabitvi ali čemerkoli že v tem primeru,da mediji na dolgo in široko pišejo o njem? Koliko grozot povzroči odrasel človek otroku vsak dan na tej zemlji pa mislim da je tale resnično nedolžen v primerjavi z ostalimi ki se pojavljajo po svetu vsak dan! Pišite in govorite tudi za ostale!
masaa@moj.net
08. 08. 2007 08.06
Zalivka, se popolnoma strinjam s tabo.
urosterbenk@gmail.com
07. 08. 2007 20.46
Pika.a
07. 08. 2007 20.42
zalivka zelo dobro napisano. Zelo zanimivo je desno oko od Maddy. Upam, da je prikupna deklica še živa, me pa zanima kako se bo zgodba razpletla. http://www.bringmadeleinehome.com/pict...
?ri?ek
07. 08. 2007 19.59
Vsaj starši so se navečerjali... Upam, da jim večerja in restavracije ne bodo nikoli več pasale......!
zalivka
07. 08. 2007 19.40
Pred meseci se je v tej rubriki pojavila trditev, da je imela Maddy nesrečo s smrtnim izidom in sta jo starša iz strahu pred policijo v tuji državi pokopala. Če pripada kri Maddy, je to pravzaprav zelo verjetno. Španjel, ki je zavohal sled, te namreč po trditvah GB preiskovalcev ne bi zavohal, če ne bi bila oseba (ali katero drugo bitje) vsaj 2 uri mrtva. Nekdo je kri poskušal tudi počistiti (kar je logično, saj gre za hotelsko sobo). Vse to, pa obtožbe Murata s strani prijateljev, pa pričanje, da so videli osebo, ki je nosila otroka oz. predmet, ki bil lahko bil otrok, pa govorice, da so se starši in prijatelji zavili v molk, so indici, ki kažejo na to, da bi bila domneva lahko pravilna. Vendar! Če se je to res zgodilo, nikakor ne gre trditi, da sta jo ubila starša. Grozno. Prej bi rekla, da se bojita obsodbe zanemarjanja otroka ali povzročitve smrti iz malomarnosti ali kaj podobnega in sta poskušala zamolčati, sedaj pa poskušata storiti nekaj dobrega. Če kri ni Maddyna (kar srčno upam) je po trditvah Švicarske policije možno, da je utroka ugrabil pedofil iz Švice, ki se je v petek (po ugrabitvi 5 letne punčke iz Švice, ki je bojda podobna Maddy in je žal še niso našli, so pa odkrili sledi njeniih predmetov na truplu pedofila oz. njegovih stvareh) ustrelil (kar da misliti na najhujše...), v času izginotja pa se je nahajal v bližini kraja, kjer je punčka izginila. Če se je znesel nad deklico iz Švice in je povezan s primerom Maddy, tudi slednji prav gotovo ni prizanesel. Kruto. Zares kruto. Kdaj jih bodo začeli zdraviti, te pedofile? Ali niso obljubili, da jih bodo "kastrirali z injekcijami"? Skrajni čas, kjer ustave to seveda dopuščajo. Tretja domneva iz Belgije (čakajo na rezultat DNK analize) je (tako vsaj izgleda) še najmanj grozovita (če se seveda ugrabitelji niso ustrašili zaradi oblinega pisanja medijev in fotorobota, ki kroži po spletu in časopisih). V povezavi s trditvami jasnovidke iz Španije (konec maja 2006) bi lahko resnično šlo za maščevanje očetu (moški iz Nizozemske in maljša ženska iz Sredozemlja). Upajmo na najboljše. Seveda se tudi po Sloveniji dogajajo grozovite tragedije in nič ne bi ne bilo napak, če bi mediji opravljali "vzporedne preiskave" kot v primeru Maddy. S čim bi se pa potlej naj ukvarjali? Ali raje s pomotoma razgaljenimi pop zvezdnicami ali kaj? Kaj bi vam, nekaterim bralcem sploh bilo zanimivo?
mikis@mail386.com
07. 08. 2007 18.56
Spet se bo pokazalo.da sta starša iz bog ve kakšneg razloga fentala ubogo punčko: Zdaj pa zganjata cirkus.
pavlo@email.si
07. 08. 2007 18.45
DRAGI STARŠI,GLEDE NA DOGODEK O MADELINIE,VAM NE PREOSTANE NIČ DRUGEGA,KOT DA ROJENEMU OTROKU PRIVOŠČITE ČIP! TO JE BISTVO TEGA BUMA OKROG MADELINIE! NA KONCU TE ŠTORIJE BO,NAJDLI SMO PUNČKO KI JE MRTVA OD VČERAJ (UPAM DA NE),ČE BI JI STARŠI OB ROJSTVU VGRADILI ČIP,BI JO ŽE ZDAVNAJ NAŠLI OB POMOČI GPSa...SEDAJ BI BILA ŽIVA...KOLIKO LJUDI,OTROK IZGINE NA DAN,TUD V SLOVENIJI,PA NI TAKEGA BUMA...TAKO BO,EDIN ČE PREBEREJO TA KOMENTAR,PA SPREMENIJO POTEK ZGODBE:)))
Nina Fišer
07. 08. 2007 18.35
tudi meni se ubogi otrok smili, največ pa so itak krivi starši, ki so 3 male otroke pustli same in šli na večerji (kot da ne bi imeli denarja za varstvo). res pa je, da letno izgine ogromno otrok, ki se jih išče s precej manj sredstvi in publicitete kot ravno to punčko. npr. če bi izginila moja mala sestrična, bi jo nekaj dni zavzeto iskali, slike bi bile po časopisih...in potem, če je ne bi našli - zatišje... saj prav, da se trudijo, ampak ne bi smela biti edina, za katero se tako trudijo...
masaa@moj.net
07. 08. 2007 18.32
Reno911. Mogoče tebi niso zanimive te novice, jaz pa komaj čakam, da kaj preberem. Vsak dan grem na časopisno čitalnico in preberem V časopisih The Sun in Time kaj je novega o Maddie. Me pač zanima in verjetno tudi veliko drugih, zato ne pisat v drugem imenu. Mislim celo, da so novice pri nas neobširne, ne samo kar se tiče Maddie, tudi druge.... Poglej si malo tuje časopise...
masaa@moj.net
07. 08. 2007 18.25
Mislim,da je bil tvoj komentar-evo vam kost za girst- odveč. Če bi bil tvoj otrok ugrabljen, ali bi ga prepustila usodi? Težko verjamem, da si brež čustev. Jaz držim pesti za deklico, zelo veliko mislim na njo in komaj čakam, da se ta zadeva konča, seveda v dobro vseh. Ne bi bila rada na strani staršev in tudi nikomur ne želim tako agonijo. Pa še to... Vsak otrok je za svoje starše čudežen in pa najlepši otrok. Tudi ti si verjetno svojim....
reno911
07. 08. 2007 18.24
Če že kopirate novice iz britanskih strani, se morate tudi zavedati, da so določene novice zanimive za ljudi na le določenem območju in ne tukaj v Sloveniji, tako da kar vsega povprek tudi ni potrebno prevajat. Dajte raje poslat novinarje malo po slovenskih vaseh in bo takoj kaj za pisat. Manjka raziskovalnega novinarstva. Globalizacija naj ne bi bila potuha za ne-delo. Nismo na kitajskem.