Črna kronika

Po Maddie še Mari Luz?

Huelva, 16. 01. 2008 10.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V Španiji blizu meje s Portugalsko je izginila deklica. Starši se bojijo, da so jo ugrabili.

V španskem mestu Huelva, na meji s Portugalsko, je v nedeljo neznano kam izginila petletna deklica Mari Luz Cortes. Mesto je oddaljeno le 190 km od portugalskega turističnega letovišča Praia da Luz, kjer je lani maja izginila mala Madeleine McCann. Starši Mari Luz se bojijo, da so deklico ugrabili.

Mari Luz so nazadnje videli v nedeljo popoldne, ko se je deklica odpravila v bližnjo trgovino. Ker se deklica ni vrnila domov, so jo starši začeli iskati, po dveh urah pa so o izginotju obvestili policijo. Policisti so preiskali okolico, vendar deklice niso našli. Družina Cortes, ki ima v Huelvi manjše gradbeno podjetje, poziva vse, ki bi deklico videli ali ugrabili naj jim to sporočijo oz. vrnejo. Neka očividka je dejala, da je dekico videla na avtobusu z neko Romkinjo, ki je na deklico vpila naj bo tiho. Starši priči verjamejo, saj je natačno opisala tudi oblačila v katera je bila deklica v času izginotja oblečena. Oče deklice Juan Jose je povedal, da mala Mari Luz prej ni nikoli sama zapuščala doma, ker je zelo sramežljiva.

V preiskavo se je poleg španske vključila tudi portugalska policija.

Clarence Mitchell, predstavnik za odnose z javnostmi družine McCann, je dejal, da ni izključeno, da sta ugrabitvi Maddie in Mari Luz povezani. Vseeno pa je še prezgodaj za dokončne odločitve. Potrdil je še, da se je v iskanje španske deklice vključila tudi agencija Metodo 3, ki tudi sicer išče britansko deklico.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (33)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tonček Balonček
17. 01. 2008 19.16
Skrajni čas je, da so to Maddie nadomestili z Mari Luz, še zapiše se čisto enostavno! Kdaj lahko pričakujemo substitut za Britney Spears?!
CandyLipsBoo
17. 01. 2008 15.45
dej puppy zalet se nekam s svojimi komentarji! pa take strani ze obstajajo, pa ne zato, da bi dramo delal! ampak za osvescenost ljudi, bedak!
Puppy
17. 01. 2008 11.36
kok otrok pa še pokradejo vsak dan po svetu.. a zdej se bomo pa sam za portugalske sekiral ? Mater kok so omejeni novinarji. Pr nas tud zginjajo, pa baje v Italiji in ZDA največ.. zakaj ne odpremo strani pa kr vse k so zginl dons objavimo.. Pa nardimo celo dramo.. tko.. za štos... a ne bi ?
Ramzess
17. 01. 2008 11.06
Kar drži drži, 5-letnik res ne more 'sam' v trgovino, lahko pa nakupuje in plačuje v navzočnosti odrasle osebe (staršev, brata, sestre, tete, strica, itd.) doma, da pa bi sam šel v trgovino v tujini, kjer imajo težave še odrasli, tako zaradi cen kot jezika, pa zaradi orientacije, pa še česa, pa je že prav absurdno, če ne že kar neumno. Redesign2003="Za svojega otroka bom skrbel maksimalno kolikor bom lahko, ker si zaradi ene neumnosti z moje strani ne bom očital celo življenje. Ti ne veš kaj pomeni izgubiti otroka. Tudi jaz ne vem in bom vse nardil da tega nikoli ne izvem." Se popolnoma strinjam, napake (nepotrebne) staršev so najtežja lekcija v življenju, marsikdo (tudi premožni italijanski starši trojčkov, ki so se utopili) to spoznajo prepozno. Iz tujih lekcija pa se (še vedno) le redki učijo. Pa tako malo in poceni je treba storiti za varnost otrok. Tiste, ki jim je to pretežko, so in bodo učile in izučile upam, lastne lekcije. Redesign in prav imaš, ko je napaka storjena, je ne more popraviti noben izgovor, zagovor, opravičilo, ipd., čeprav jih starši vedno imajo veliko na zalogi, vedno jih najdejo, ampak to ne reši več ničesar, niti njihove odgovornosti ne zmanjša ali olajša. Nintendo64="redesign2003: zato pa danes otrok pri 10. letih ne ve prečkati niti prehoda za pešce, kaj šele da bi znaj približno oceniti hitrost avtomobilov." To ne povzroča težav samo otrokom, ampak tudi odraslim, poleg tega, da je težko oceniti hitrost avtomobila, je prav tako težko oceniti hitrost ustavljanja vozila pred prehodom za pešče. Sam grem običajno čez prehod, ko se avto že ustavi, takrat je zanesljivo varno, saj ko se avto približuje prehodu, nimam občutka da (vidno) zavira, ali bo res ustavil pravočasno ali ne, ni (mam) vidnega pokazatelja od spredaj (zavorne luči pa so zadaj), da bi lahko zanesljivo ocenil početje voznika. Tako pa imam vedno vtis, da voznik nespremenjeno pripelje skoraj do prehoda (označb na cesti) in še takrat zavre in ustavi, ob tem si res težko siguren glede varnosti. Ni vprašanje ali nekdo (odrasel ali otrok) zna oceniti hitrost ali ne, temveč kako to storiti (brez vidnih pokazateljev), razen da se v telefon vgradi laserski merilec hitrosti ali barvni svetlobni efekt (barva ustreza določenemu intervalu hitrosti) na nosu avtomobila, znalo bi biti uporabno. Avto ima vse pokazatelje zadaj in obstrani, kar je sicer pripravno za voznike avtov, ne pa tudi za pešce, ki bi pokazatelje rabili spredaj, saj tam avte večinoma videvajo. Dejstvo je, zakaj bi se mučili (odrasli in otroci) hitrost ocenjevat na pamet, če itak večinoma fališ, če lahko uporabimo tehnologijo.
Zakon1
17. 01. 2008 10.56
Redesign pa Sanja imata popolnoma prav!!! Naučite se kaj nekateri!!!
cebelca25@hotmail.com
17. 01. 2008 10.27
Na napakah se učimo, pravijo....morda se bo bojo nekateri starši začeli zavedati svoje odgovornosti do otrok...in da se to ne bo več dogajalo.....in mikiss nima veze kam hodijo na dopust, samo naj se ukvarjajo z njimi in jih imajo na očeh, ne pa da razpuščeni tekajo okoli
Pia lea
17. 01. 2008 08.23
imam občutek, da sta ti dve ugrabitvi povezani...staršem želim, da čimprej najdeta svojo hčerkico...Žalostno, da v današnjem svetu kradejo otroke. Mislila sem na dopust z hčerkico na Malto, vendar verjetno v tujino sploh ne bom šla..Bom kar doma...
CandyLipsBoo
17. 01. 2008 02.29
redesign2003: Podpisem se pod tvoj komentar. Moja hcerka je stara 4 leta in pol, pa kje mi pride na pamet, da bi jo kam pustila samo vn iz stanovanja. Ste ja nori mal. Pa ka bo ona kupovala cips v trgovini!! Jst ne upam sama it v trgovino po cips, pa njo samo pustit doma, ne pa obratno. Mogoce nekdo temu rece strah, pretiravanje in panika.. Jaz pa temu recem odgovornost, ljubezen do otroka in imeti cas, da otroka obleces in obujes, ne pa. da je vse cim hitrej, pa reces.. EH, SEJ BOM HITER!!!! Ceprav jaz priznam, da imam strah ze v nakupovalnih centrih, ko mi za trenutek izgine med obesalniki ali policami, niti ne zaupam kotičkom za otroke (Đungla, Lumparija ipd.), pa ne zato, da bi jo kdo ugrabil, ampak, da kje ne pade ali pa jo kdo od drugih otrok poskoduje, kar se nam je ze dogajal, seveda samo prebita ustnica. Otroci se tam obnasajo drugace kot v vrtcu, saj nimajo tiste svoje tovarisice, do katere imajo respekt, ampak divjajo ko zmesani in mecejo vse povprek. Zato nikoli ne razumem tistih starsev, ki otroke direkt iz vrtca ali sole pelje tja, kjer prezivijo popoldne, starsi pa veselo in brezskrbno kafetkajo in hodijo po trgovinah. To ni vzgoja. Otroka ne rabis omejevat in ga zapret v 4 stene, lahko ga opazujes in nadzorujes, da te niti ne opazi. In seveda danasnji sistem v soli, da moras otroka spremljati v in iz sole, niti ni tako butast. nintendo64: Tako majhen otrok ne more prevzeti odgovornosti za sebe in "pasti v zivljenje". Fizicno je presibak se upreti enmu pedofilu. Niti odrasla zenska povprecne postave se ne more upreti enmu manijaku.. kar pa verjetno tudi velja za moske. Razen seveda, ce si hodu VSAJ na tečaj samoobrambe ali kaj podobnega ali pa si oborozen, kar pa 5 letniku tud ne pomaga.. Al pa nekateri prevec gledate filme! Pa ce te (skoraj) zbije avto, ni fora v ocenjevanju hitrosti, ampak to, da sploh ne vidis avtomobila, ker se ta ponavadi kr "naenkrat pojavi", ker niti ne pogledas levo in desno (si zamisljem, se ti mudi, raztresen, letis za zogo, ti pes uide, mamico zagledas na drugi strani ceste ipd.) Ce si pa ti impotenten in zato pritiskas na gas in teras konje po cesti, potem pa verjetno se trobis in zugas ven, ker en mulc skoci na cesto, si pa ti kriv in neodgovoren. Mal se zamisl, kak avto je tvoj fotr vozu, ko si ti bil mulc, pa kaksna je bila hitrost, pa koliko je bilo avtomobilov na cesti in koliko bocno parkiranih, ki zakrivajo preglednost na cesto enega 115 cm visokega mulca. Ze skoz spremljam tragicno zgodbo o Maddie in kar se tice Mari Luz, pa sploh nocem razmisljat ali pa si celo predstvljat kaj bi se lahko zgodilo z njo. Lahko le recem, da upam, da jo bodo nasli zivo. Vsi pa vemo, da je za to zelo zelo malo moznosti, saj vse skupi smrdi po brutalnem umoru. Zato pa naj bo to nauk za vse nas, da pazimo na nase angelcke.
Smolapataaka
17. 01. 2008 00.07
Pasti življenja in odgovornosti jo pa učim in jo bom še učil. Vendar ne na način, da jo bom pri petih letih samo pošiljal v trgovino in ne na način, da jo bom postavil za cesto in naj se nauči ocenjevati pri kateri hitrosti avtomobila lahko steče čez cesto. Kajpada, kako so že v starih časih učili mornarje plavati? Aja sredi morja so ga vrgli v vodo. Me prav zanima koliko uspešna je bila ta metoda.
Smolapataaka
17. 01. 2008 00.00
Očitno ste najbolj pametni tisti, ki otrok nimate , ali pa jih nimate te starosti. Niti malo nisem obseden s strahom. Imam pa v sebi nekaj čemur se reče SKRB in ODGOVORNOST za SVOJEGA otroka. Prav tako svoje 5letne hčere ne zapiram pred TV in ni debela. Nasprotno, z njo se ukvarjamo veliko in smo več zunaj kot notri. Vendar smo skupaj. NE BOM pa je pri teh letih puščal brez nadzora v tem ponorelem svetu. In je pri petih letih NE BOM pošiljal same v trgovino. Nihče mi ne bo trdil da se 5 letni otrok sposoben znajti v takšni okolici kot je sedaj. Vem kakšen je bil svet in moja okolica pred tridesetimi leti in vem kakšen je sedaj. Za svojega otroka bom skrbel maksimalno kolikor bom lahko, ker si zaradi ene neumnosti z moje strani ne bom očital celo življenje. Ti ne veš kaj pomeni izgubiti otroka. Tudi jaz ne vem in bom vse nardil da tega nikoli ne izvem. Ne govori mi da je tisto s čehi in hrvaško mejo neumnost. Ti živiš na južni meji in hvala bogu je pri vas tako, jaz živim na vzhodni in vem kako je tu in kakšna stopnja kriminala je tu. Ti boš meni govoril o strahu. Otroka peljem na igrišče in sem zraven zato, da mi ne pohodi odvrženih igel v travi, da ne pobira kondomov po travi, razbitih steklenic.. Ne verjameš? Pridi, te bom peljal kar pred naš vrtec, kjer boš lahko tako kot jaz, vsako jutro pozdravil gospoda hišnika, ki iz mivke in trave koplje igle. S tistim komentarjem kako 10 letnik ne zna oceniti hitrost avtomobilov si ga pa pihnil ja. Še ODRASLI je ne znajo ocenit, kar poglej kakšna morija je na cestah, kako bo pet letno dete ocenjevalo hitrost avtomobilov dej ne seri no.
nintendo64@email.si
16. 01. 2008 22.49
redesign2003: zato pa danes otrok pri 10. letih ne ve prečkati niti prehoda za pešce, kaj šele da bi znaj približno oceniti hitrost avtomobilov. In da bi se sploh naučil kake odgovornosti in spoznal pasti življenja. Tisto s Čehi in hrvaško mejo, pa je tako neumno, da ni vredno komentarja. Sam živim skoraj direkt na južni meji in smo pravzaprav brez kriminala. In sploh se ne gre za to, da bi se otroku kaj zgodilo (verjetno za kaj takega je dejansko minimalna). Gre se za to, da so starši obsedeni s strahom. Ko gledam okoli nas, zadnje čase starši otrokov še na igrišče ne pustijo. Važno je, da jih zaprejo pred TV, pa da postajajo vse bolj debeli.
Tonček Balonček
16. 01. 2008 21.47
Kaj, tudi Mari Luz je izginila? Le kdo bi si mislil, sramota! Še dobro, da vmes ni izginila nobena!
civitasstain@gmail.com
16. 01. 2008 21.34
Glede punčke pa tole. Res je žalostno na tem svetu, da se ne moremo več svobodno gibat na tem svetu. Otroci so v nevarnosti radi pedofelijev, starejši bodo oropan zaradi nekaj evrov, nekateri koristijo gužvo, da ti potegnejo kaj iz žepa itd. Za nepoštenost so nam še "vzgled" podjetja in druge institucije. Včasih že pomislim, na stare čase, ko so zločince poslal tja ko ni muh, da so imeli prav.
Smolapataaka
16. 01. 2008 21.26
dr.jelo očitno nimaš otrok, ali pa vsaj ne te starosti. 5 LET. Me zanima če bi ti imel 5 let staro hči, če bi jo v današnjem ponorelem času pustil sam v trgovino ali kamorkoli SAMO?? Zraven bi ti dodal še okolje v katerem živimo; neposredna bližina hr meje, ter kup slovakov, čehov in romunov ki tukaj delajo. Da ne omenjam še današnjega ponorelega prometa. Če bi ti v tako okolje spustil 5 letno deklico brez nadzora, potem resnično nekaj ne štima s tabo in potrebuješ pomoč DRja. Zlati časi so mimo.
civitasstain@gmail.com
16. 01. 2008 21.23
nintendo64 Nimam nič proti nobeni kulturi, sem pa proti splošnemu posploševanju neke negativnosti. Zato pa pravim najprej se za svoj nos primit. Če iščeš kaj negativnega, tudi najdeš. Nič ni bol ogabnega, kot nekaj v na splošno v drek metat. Kar si drugi lahka privoščijo, si jaz lahko tudi.
Chavah
16. 01. 2008 18.58
Ja ne, Nintendo, ni res. Pr petih letih otrok se ni zadost odgovorn da gre sam v trgovino!! Tm in na poti ke se loh mu marsikej zgodi, SPLOH pa v tuji drzavi, kjer po moznosti se jezika ne zastop?
ananaska
16. 01. 2008 18.48
Danes so drugi časi in na otroke je pač treba pazit. Ko sem bila jaz majhna, sem od prvega dne hodila sama v šolo iz Mestnega loga na Prule (ca. 3 km), pozneje iz Mestnega loga na Prežihovo (ca. 5 km najmanj) in popoldne smo imeli pouk do 7 ure. Pa sem šla vedno sama, vso pot peš. Pozneje sem hodila plesat na Tabor, pa potem peš domov, ker po polnoči noben trolejbus ni več vozil. Nikoli mi ni padlo na pamet, da bi me moralo biti strah, mojim staršem tudi ne. Danes si ne upam sama zvečer v mesto, še podnevi ni varno. Tako je to. In zato je čisto prav, če se vprašamo, kakšni so to starši.
dr.jelo@gmail.com
16. 01. 2008 18.34
Zato pa bo razvajena smrklja k ji bosta morala vse oci pa mami narest. Ce zna normalno po ploxniku vozt in ni treba preckat drugega kot stranske ulice ne vidim razloga zakaj ne.
Smolapataaka
16. 01. 2008 17.28
Trgovino imamo 50 metrov stran pa mi še na misel ni prišlo da bi svojo 5 letno hči poslal samo v trgovino??
bejc
16. 01. 2008 16.19
Ojoj no... Grem stavt d so jo ugrabil, pa d jo bodo prodal kšni družini, k ne more imet otrok... Sigurno gre tukaj za preprodajo otrok