Črna kronika

Pisatelj fotografiral otroke na šolskem igrišču

Ljubljana, 18. 01. 2012 21.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Znani pisatelj, ki je zaradi podobnega prestopka že bil obsojen, je več mesecev fotografiral otroke na igrišču ljubljanske šole. "Preizkušal sem fotoaparat,'' pravi. In še: "Ne v vsem videti pedofilije.'' Vodstvo šole je obvestilo policijo.

Znani pisatelj, ki je zaradi podobnega prestopka že bil obsojen, je več mesecev fotografiral otroke na igrišču ljubljanske šole. "Preizkušal sem fotoaparat,'' pravi. In še: "Ne v vsem videti pedofilije.'' Vodstvo šole je obvestilo policijo.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (76)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BigLebowski
15. 05. 2012 14.08
O Vitan Malovi knjigi Napačna odločitev.... Dvanajstletnega Nejca in trinajstletnega Tadeja kipeča seksualnost žene v raziskovanja lastnega telesa, v prve seksualne poskuse s puncami, pa tudi z vrstnikom. Njuno brstenje od daleč platonsko obožuje upokojeni profesor Boštjan, ki bi se jima rad približal. Pri tem mu pomaga znanec Mortimer, ki se izkaže za spolnega nasilneža, saj starejšega dečka posili. Toda kljub temu se v obeh dečkih porajajo fantazije in želje po seksu z odraslim …
Buena Vita
22. 01. 2012 14.38
+6
SAMO DA TIP SPADA V ULTRA ELITO SLOVENIJE,
tonbaloni
22. 01. 2012 11.03
+4
Zaradi mene je lahko javno mesto ali pa zasebno, a brez mojega soglasja kot starša, ne pustim nikomur da fotografira mojega otroka, oz. kot pravi ta Vitan Mal, kako preizkuša delovanje fotoaparata. Ne tudi tega mu ne dovolim. nikomur!
Alexx7
22. 01. 2012 10.39
+0
Frizija.... Na javnem mestu se lahko fotografira osebe brez, da bi potreboval grozne pisne privolitve za to. Boš za vsako dopustniško fotko zbirala podpise ljudi, ki so se slučajno znašli na tvoji fotki? Sploh pa zakon govori o javni objavi fotografij...
Frizija
21. 01. 2012 19.30
+14
Zagovorniki tega dokazanega in neozdravljivega pedofila si preberite vsaj eno od njegovih perverznih knjig. Preberite si tudi Zakon o varovanju osebnih podatkov, ki pravi, da te nihce ne sme slikati brez privolitve. On ni nikogar vprasal, ce jih sme slikat, in to ni pocel en (1) dan ali 1 teden, ampak mesece in mesece. To seveda lahko pocne, ker nase liberalno sodstvo tolerira tovrstne izrodke. Tudi to, da politiki liberalno obcujejo s psi in nihce ne odgovarja, ko pride do umora. Vse je dovoljeno, saj smo liberalni. Placujejo pa psi - s svojim zivljenjem in otroci z unicenim otrostvom in prav tako unicenim zivljenjem. Tovrstno pocetje namenoma spodbujajo tudi z bralno znacko, kjer se otroke sili brati perverzno berilo. In mi vsi tiho gledamo razpad vrednot.
kawboy
20. 01. 2012 18.49
-9
Res ste bolani, tukaj se meni ne zdi nič spornega, če slika otroke ali pa kaj drugega. Saj je svoboden in ne dela nič slabega ali prepovedanega, saj otroci niso bili nagi. Sicer pa kaj po novem še prsta ne boš smel pokazati iz hiše ali stanovanja. Sprašujem se, če je potem to še demokratično in svobodno? Ja pa kje smo sedaj to v koncentracijskem taborišču ali kaj? Vi pa imate globoko fantazijo, samo mislite na slabe stvari, lepih in dobrih pa sploh ne vidite.
missmiss
20. 01. 2012 15.56
+18
To traja drugače že od maja, tako da tudi če bi se res "učil" fotografirat, bi se v tem času lahko že naučil. Drugače bi pa lahko slikal rožice.
kluivert7
20. 01. 2012 12.22
+0
in kako izgleda nedovoljeno fotografiranje otrok na ŠOLSKEM IGRIŠČU..? a jih je otipaval na razdaljo preko foto objektiva? človek aktualnega sistema sploh ne razume več..
Burton007
20. 01. 2012 09.54
+16
Vsem, ki ga tako zavzeto zagovarjate pa tole - zamislite si, da fotografira vašega otroka in s to sliko za 4 stenami počne najbolj perverzne reči. Priznajte, da je, ČETUDI NE PRIDE DO FIZIČNEGA KONTAKTA z vašim otrokom, več kot - CREEPY!!! Dandanes je vedno več tega, tako, da malo pameti in previdnosti v vaših komentarih bi bilo dobrodošlih! Če pa vas prepriča z izgovorom, da je samo sprobaval fotoaparat (IN TO VEČ MESECEV??!!), pa priporočam, da se oglasite pri kakšnem psihologu.... za začetek!
kluivert7
20. 01. 2012 12.21
-6
prosim te lepo.. pa kaj res v vsaki stvari vidmo zaroto in pedofilijo?
Tonček Balonček
20. 01. 2012 01.11
+8
Na Hrvaškem Dede Mraz otrok ne sme jemati v naročje!
Ramzess
20. 01. 2012 10.53
+5
kg1
19. 01. 2012 20.59
+8
chuk norris pride pa zrihta!!!
odbogaposlan
19. 01. 2012 19.26
+4
ga je branil Pšenica?
Cartmann
19. 01. 2012 14.43
+25
Glede na to da je bil ze enkrat obsojen zaradi podobnega prestopka....ne vem no, sumljivo je tole fotografiranje otrok, zelo sumljivo.
Ramzess
19. 01. 2012 13.23
-1
Če bi res bili tako dlakocepski do polnih diskov, bi sodobni fotoateljeji delali brez njih, oz. z diski, ki imajo določeno programsko opremo posebej za to delo v fotoateljejih, ...vprašanje pa je, kaj se zgodi, ko se čas bloka slik izteče, ta se avtomatsko izbriše, slike pa niso bile razvite, ...če gre za slike, ki so bile poslane po e-programu, za ta namen. Fotograf bo moral obvsetiti stranko o tem, in želi imeti slike, mora ponovno poslati slike, ali pa jih pri nesti na CD-ju ali DVD-ju osebno v atelje, v tem primeru fotoatelje lahko vedno znova naloži slike iz plošče. Kaj pravzaprav pomeni 'polni disk', je treba pred doreči.
Ramzess
19. 01. 2012 13.12
-9
"Ne v vsem videti pedofilije.'' Se popolnoma strinjam, ...žel pa vemo, da je teorija eno, praksa pa drugo. Pri tem pisatelju se vedno čez kaj spotikajo, če ni fotografiranje, pa je pisanje določenih knjig za mlade, ...pa so dobre.
BIHSLO
19. 01. 2012 12.29
+27
Zame je sporno predvsem dejstvo,da je fotografiral otroke vec mesecev,sam pa pravi da je preizkusal fotoaparat! Se pravi,da mora clovek fotografirati otroke vec mesecev da vidi ce je fotoaparat dober!mar bi fotografiral naravo,zivali,ne pa otroke!zame je to ociten primer pedofilije!
BIHSLO
19. 01. 2012 12.30
+6
admin,prosim da ne brises komentarja,ker jaz nisem nic spornega naredil!
Sanja Sanchy 1
19. 01. 2012 12.44
+19
Se strinjam, ce je hotu aparat sprobat, bi lahko par slik naredil npr. sliku ulico skoz okno, avtomobile, naravo, sel ven in slikal po mestu mal, ne pa ravn otroke na igriscu. Se pravi da je blo to namensko in ne kr mimgrede, ker ce bi preizkusil aparat bi blo par slikc, ne pa cel disk slik..... Pa se to da je pisal take oslarije po knjigi, kako si en profesor zamislja 2 mulca s trdimi "lulcki" kriza. Je ze neki bolanga v tem cloveku notr.
saurium
19. 01. 2012 12.01
+2
včeraj sem slikal eno hudo mamico pa je mela zravn 5let staro hčerko, ki je tudi na sliki. JAZ SEM PEDOFIL!!!
Jesus Christ
19. 01. 2012 11.27
+17
Ah.... Sedaj mi pa razložite eno stvar pa , da vas vidim kako ste pametni in koliko je v vas normalne presoje. Odvija se otroški festival folklornih skupin. Nastopi skupno okrog 120 posameznikov (dečkov in deklic) od starosti nekje treh let pa do približno 15 let. Že same narodne noše so velikokrat narejene sporno, da kaj preveč odkrivajo, med plesom in igro pa se odvijejo raznorazni gibi, poze in še kaj kar bi lahko na marsikaj nakazovalo. In ljudje masovno fotografirajo, snemajo. Starši teh otrok zraven pa sila ponosni na svoj podmladek. Staršem je vse ok, otrokom tudi. Kje je potem problem? In kako se lahko potem šolsko igrišče in npr. plaža razlikuje od enega takšnega festivala in odra? In kako lahko nekdo reče, da otrokom zagotavljamo zasebnost, ko so med nami prisotni povsem drugi dejavniki, kateri posegajo v njihovo zasebnost VSAK dan? Obcestne kamere, kamere v mestih, videonadzor v trgovinah, kamere v vozilih (t.i. dash camera) in kamere v vozilih za prevoz denarja in varovanja oseb.... Pa vse do kamer, ki vsakodnevno fotografirajo iz vesolja. Kdo nam lahko zagotovi, da upravitelji in spremljevalci teh kamer niso pedofili?
Ramzess
19. 01. 2012 13.13
+5
brusilec
19. 01. 2012 13.27
-4
kaj hočeš reči da če pa froc plešejo na folklori al pa pri drsanju pol jih lahko pa kar vsepovsod fotografiraš, brez vprašanja? lej, nimaš kej slikat drugih otrok okoli šol, vrtcev, na plaži, bazenu... ja, slikati skupino okolico z otroci je še ok, ne pa da se več dni tam zadržuje?? hallo?? zdravo pamet je treba uporabljat.
24UBRISAN
19. 01. 2012 16.27
+12
No, meni poštena zdrava pamet govori, da so otroci zelo prisrčen in hvaležen motiv za umetniško fotografijo; le umazan um v tem vidi kaj spornega....
Oreel
19. 01. 2012 20.20
+8
največji problem so pa razne plesne šole kjer so deklice zelo pomankljivo oblečene in jih vsi snemajo med nastopi,celo v oddaji na zdravje so bile razne plesne skupine kjer so bile deklice ki so jih vsi gledali.
kluivert7
20. 01. 2012 12.23
+0
"No, meni poštena zdrava pamet govori, da so otroci zelo prisrčen in hvaležen motiv za umetniško fotografijo; le umazan um v tem vidi kaj spornega...." se podpišem pod tole..
Sanja Sanchy 1
19. 01. 2012 11.07
+6
Je ze neki na tem ce je napisu tako ogabno knjigo. Stari potrebnez. Preberte kaj pise na ljudmila.org pod naslovom knjige Napacna odlocitev....
kokisoki
20. 01. 2012 17.12
+2
Mislim,da bi si rad dvignil prodajo svojih knjig ;)
strupar
19. 01. 2012 10.38
+10
Je bilo za pričakovat da ga bodo zopet dobili. Taki ne ozdravijo.