Črna kronika

Pes napadel kolesarko

Koper, 08. 05. 2007 09.24 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

S Primorske spet poročajo o napadu psa. Tokrat je pes v nogo ugriznil kolesarko.

Policiste Policijske uprave Koper so spet obvestili, da je prišlo do napada psa. Tokrat je pes v Boninih včeraj v nogo ugriznil nič hudega slutečo kolesarko. Lastnica psa se bo zaradi nezavarovane nevarne živali srečala s sodnico za prekrške.

Že v nedeljo je pes v Izoli ugriznil psičko, ki jo je sprehajala ženska. Zoper lastnika napadalnega psa so možje v modrem uvedli hitri postopek.

Policisti opozarjajo lastnike psov, da so po zakonu dolžni na javnem kraju ustrezno zavarovati svoje pse, kar pomeni, da mora biti nevaren pes na povodcu in imeti nagobčnik. Minimalna kazen za nespoštovanje zakonskih določil je 200 evrov. V kolikor pa pes, ki ni ustrezno zavarovan, napade drugega psa ali osebo, pa se kazen znatno zviša.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (47)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

matej.seme@vicoma.si
10. 05. 2007 07.30
polo19sdi: če ga tišči zna povedati. tko da tuki ne vidim nobenga problema. al je bolše da psa pustiš v pesjaku v lastnih iztrebkih to pa je po tvoji logiki bolše kot to da je pes doma. drugače pa vsak ima svoje navade svoje zelje sej se ni treba obremenjevat če ti kaj ne odgovarja. meni in psu odgovarja to če mu ni kaj všeč bo povedut.
polo19sdi
09. 05. 2007 23.13
Psa met v stanovanju? kje ti opravlja potrebo? v postelji? al mora bogi revež tiščat mehur pa danko do onemoglosti da ga nekdo ven pelje? Bodi pameten! Ni čudno da se živali zmeša.
wyde
09. 05. 2007 22.09
Aligatorček! Če so zate psi enakovredni ljudem,zakaj se ne boriš za njihovo prosto gibanje brez povodcev in nagobčnikov. Ker po tvojem prepričanju bi morali imeti psi to pravico. Al kaj????? Folk,nabavte si nagobčnike,ker ste zelo napadalni!!!!!
matej.seme@vicoma.si
09. 05. 2007 14.34
Kaj_te_briga: narobe sva se razumela...Lastnik mora šolati svojega psa ker s tem šola sebe in psa...in ve kako doma vaditi z psom da bo izpopolnil svboje znanje. Šolanje kjer drugi šolajo psa je samo službeno urjenje IPO ampak po tem ne veš kakšnega psa dobiš...je pa seveda napadalen na ukaz ker je to policisko urjenje. Vsa osatla šolanja pa izvaja lastnik psa seveda pa mu navodila in napotke daje usposoblej kinolog. POLO19SDI jest imam psa v stanovanju in je večino časa notri in vrjameš ali ne bolše se počuti kot večina psov ki so v kakšnih majhnih pesjakih ker ne vidijo svobode ker imajo 3x3 m velik prostor in to je to ali pa psi ki so samo privezani pri kakšni hiši in lajajo v vsako stvar ki se premika. Tako da če imaš psa v bloku ni nič nehumanega seveda mora pa pes imeti dosti sprehodov. LP
polo19sdi
09. 05. 2007 12.46
Ka_te_briga, se popolnoma strinjam s tabo. Ampak lastniki svojih ljubljenčkov pa se ne zavedajo tega. Kar naprej govorijo moj pes pa je vzgojen in ma šolo in oh in sploh. Pa dejte si že dopovedat, da pes nebo odgovarjal za svoja dejanja ampak LASTNIK! Skrajno neodgovorno in nehumano se mi zdi da imajo nekateri lastniki svoje pse v blokih in v hišah kjer je pes zaprt 20 ur.
Ka_te_briga
09. 05. 2007 12.45
Ja, se strinjam, da bi pse morali šolati ljudje, ki so za to usposobljeni...in ne lastniki sami...če pes živi z lastnikom v stanovanju je pa to še razlog več, da primerno izšolajo svojega psa. ;-))
matej.seme@vicoma.si
09. 05. 2007 12.18
Ja se popolnoma strinjam s tabo ampak mislim da pes ki je dovolj izšolan..ne govorim samo izpit poslušnosti je veliko lažje ga kontrolirati in nadzorovati tako ob lastniku kot tudi na daljavo zato zelo podpiram šolanje psov ne podpiram pa lastnikov ki učijo sami pse z 100 napakami v vsaki vaji da bodo lahko psa kontrolirali na daljavo.
Ka_te_briga
09. 05. 2007 12.09
@matej.seme Vedno se bo pojavil nekdo, ki bo psa izzival. Bodisi otroci, odrasli....nesramnih ljudi je kolk češ. In to je eden od razlogov zakaj je pes na povodcu. Lastnik morda iz različnih razlogov ne bo mogel ukrotiti svojega psa, če ta ni privezan. Če pa je, ga bo lastnik lažje kontroliral in se izognil morebitnim nevšečnostim. Lahko ti lepo skrbiš za svojega psa, ga marsikaj nauciš, vendar je pes žival in lahko postane agresiven zarad malenkosti in napade. Normalno, da ugriz majhnega psa ni enak ugrizu kakšnega pitbulla...sam ne more tut majhen pes kar grist nekoga..lahko, da je kolesarka izzivala, lahko da ni..lahko da je zavohal njen strah in pač silil v njo..obstaja 100 razlogov zakaj je pes napadel...to ne moreš sklepat iz članka... Dejstvo je, da vsak pes MORA biti na povodcu. To ne pomeni, da ljudje sovražijo pse, sam nek red pa mora bit. Konec koncev se že človeku lahk utrga in naredi s*anje, kaj šele psu.. Kako pa POP tv napiše te članke, kolk je napak itd...pa sploh nebi komentirala...človek se res zamisili..:-/
matej.seme@vicoma.si
09. 05. 2007 10.37
Kaj_te_briga: V nekaterih stvareh te podpiram v nekaterih pa ne. Glede tega kakšne velikosti in pasme je bil je zelo pomembno ker če bi bil labradorec pitbull rotwailer skratka večje pasme mislim da so posledice bistveno drugačne kot pa če napade kakšen majhen terier. tako da v tem napadu sklepam da je bil napad majhnega psa. V drugačnem primeru bi bil članek malo drugačen. glede tega da so psi na povodcu se strinjam. Seveda bo pa vsaka žrtev ki jo napade pes trdila da je čisto nedolžna kar je pa tudi uzeti z rezervo kajti kdo se spravi na psa pa ga tudi pogleda ne in v takih stvareh ni čudno da ugrizne. So pa tudi primeri ko se nasproti pripelje kolesar in kdo hoče izivati psa in začne z nogo mahati. To mislim da ni popolnoma nedolžno dejanje.
boschko1@yahoo.com
09. 05. 2007 10.28
Potrebno je dati uspavati vse shit bulle in podobne bojne, agresivne pse, smotrno pa bi bilo dati uspavati tudi lastnike takih psov, saj očitno mozak imajo že tako stalno uspavan. Pa saj je dosti drugih velikih prijaznih psov. Sam ne, shit bull je pač statusni simbol v krogih luzerjev, narkomanov in podobne sodrge in oni si jih med seboj razkazujejo, češ, poglej me, kako sem jaz pomemben in močen...Narkomanska mentaliteta.....fuj
Ka_te_briga
09. 05. 2007 10.18
Zdej pa že preveč filozofirate. Dejstvo je, da je pes ugriznil kolesarko v nogo. Če je to bil majhen ali velik pes sploh ni debata. Ktere pasme je bil je pa še manj pomembno. Pes je ugriznil in to je problem. Ni okrempal pač pa ugriznil. I Lastniki psov morajo skrbeti za svoje pse. Ne morejo psi kar grist mimoidocih...itd..tudi če je ugriz čisto nedolžen...kar dvomim da je bil... Psi so živali. Tko kot mi hodimo oblečeni in obuti, morejo psi bit na povodcu. To je nekaj samoumevnega. S tem psa ne mucis. Pes ni sposoben razmišljat kot človek kaj je prav in kaj ni. Nekateri se psov bojijo, nekateri jih ne marajo....stvar posameznika...pač mejte jih lepo na povodcu, skrbite za svoje pse, pa bo vsem lepo in prav. Kompromis...
baby.crna@gmail.com
08. 05. 2007 21.00
Hm.. in kaksne pasme je ta pes? Ce bi bil to kak pit bull, doga,.. BI ZE V NASLOVU PISALA Z VELIKIMI TISKANIMI CRKAMI PASMA!!! Fair play? NE
matej.seme@vicoma.si
08. 05. 2007 20.12
TADEJSTEIN lahko se primerjaš tudi z rastlino samo ne metat vn takih bednih izjav. nekdo je napisal da so pasme ki se jih ne da naučiti. VSE pasme se da naučiti govorim o poslušnosti. Glede rotwailerjev pa niso nevarne pasme danes je na vaji tekla debata o teh stvareh in je lahko nek zlati prinašalec bolj nevaren od rotwailerja je pa res da za rotija ki ima zelo močan karakter mora biti tudi lastnik zelo dosleden (moj nasledni pes bo 1000 rotwailer) Lahko pa labradorec poškoduje psa ali pa človeka tako ali pa še bolje od pitbulla ker ima enega izmed najmočnejših ugrizov med psi.
tadejstein@email.si
08. 05. 2007 18.43
@aligatorcek, zarad mene lahko sebe enačiš z žvaljo, nas ljudi pa ni treba. @matej.seme, po tvoji logiki kdo se je iz česa razvil, smo potem tudi rastlinam enakovredni... in zakaj uspavanje psa, če ta kogarkoli napade...? žal bi bila to edina učinkovita metoda, kako lastnika pripraviti, da bo psa ustrezno vzgojil... žal obstajajo razni živalski fanatiki, ki se jim to, da je pes napadel človeka ne zdi nič kaj takega, medtem pa ko človek dvigne roko nad takega psa, pa vsi zaženejo halo... kar spomnite se tiste zdravnice, ki so se ji bolj smilili njeni 3je bulmastifi, kot moški, ki je utrpel trajne posledice... vso krivdo pa je valila na moškega in policijo...
gasparimaja
08. 05. 2007 17.30
saj so zraven pripisali, da je slika simbolična in le prikazuje, da mora imeti nevaren pes nagobčnik in povodec.... je pa re, da bi vsakega užalilo, če bi imel enako pasmo kot je na sliki... tudi lastnike civav ali pa celo pit bullov, rotweilerjev.... ki so --> dokazano eni izmed nevarnejših psov... pol bi se pa ti lastniki oglasli da njihovi "kužki" niso taki...... da njihov kužek pa tega ne bi naredul.... Vsekakor pa vsi: pse v šolo, tam učijo tudi, da pse ne brigajo več avti, pa kamioni... s kolesi se pa (tudi na Obali) učitelji vozakajo mimo psa, ki ne sme reagirat ampak mora lastnika gledat!!! Če pa nimaš psa, ki bi bil vzgojen, ga pa šetaj v naravi, ne pa med ljudmi - povodec gor al dol!!!
rsp.123@email.si
08. 05. 2007 17.10
Si upam stavit, da je kolesarko šavsnil en majhen posran cucek in ne tak pes, kot ga objavijo na sliki. To je žalitev za lastnike, ki imamo nemške ovčarje !!
Vegos
08. 05. 2007 16.43
"aligatorcek | 08.05.2007 | 15:40 TADEJSTEIN , živali so zame enakovredne ljudem, oz. pomembnejše od nekaterih gnojev (kot si npr. TI" Tole je pa pljuvanje v lastno skledo. Jaz človeka ne grem zmerjat z "gnojem", če hočem izpast boljši od njega - to je primitivno.
gasparimaja
08. 05. 2007 16.41
Pa še to: tadejstein, treba bi bilo uspavat ljudi, ki niso zmožni svojih psov vzgojiti ali pa imajo tako pasmo osa, ki se ga sploh ne da vzgojiti in s takimi psi brezskrbno špancirajo po mestu, njihov kuža pa medtem samo čaka koga bo zagrabil. LJUDJE MORAJO POSKRBET ZATO, DA NJIHOV PES NE BO DELAL PIZ***!!! Pes ni dovolj pameten za to!
gasparimaja
08. 05. 2007 16.38
Pa dobro, kaj je s temi psi na Obali????? Oziroma..... akj je z oblastmi..... imamo tolko napadov vsako leto - ni neka huda cifra, ampak jih je preveč!!!!!! in 200 evrov? ja, kdo jih je pa že plačal???? Pri mojih starših (tudi na Obali) imamo psičko v ograjenem prostoru, ko se gre pa na sprehod pa na vrvici, čeprav ni nikoli nič naredila in ima izredno rada ljudi, vemo da je velika in da se je lahko kdo ustraši... vemo pa tudi to, da mora biti vsak pes na javnem mestu privezan. Tudi zaradi njegove varnosti - lahko skoči pod avto..... Jaz sem drugače v Ljubljani... ravno danes sem videla V NASELJU v Mostah fanta, ki je imel spuščenega odrasega pit bull terierja!!!!! Kaj je to???? Zakaj nimamo ljudi ki bi to preverjali in kaznovali VSAK dan? Neeeee, redarji so pa na cesti vsak dan pa veselo kazni za napačno parkiranje pišejo (kar je sicer prav), ampak.... Dajmo no, ogromno ljudi čaka na službo ---> dajmo jih na cesto pa naj pildke pišejo tistim idiotom, ki jim je vseeno, če njihov pes koga napade in po možnosti pošteno poškoduje.... ali pa da psa kdo povozi - če imaš psa, ga čuvaj in čuvaj ljudi pred njim!
aligatorcek
08. 05. 2007 15.40
TADEJSTEIN , živali so zame enakovredne ljudem, oz. pomembnejše od nekaterih gnojev (kot si npr. TI)