Črna kronika

Otroška pornografija tudi v Sloveniji

Dunaj, 10. 12. 2009 16.57 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Europol je v okviru preiskave, ki je potekala v 19 državah, tudi v Sloveniji, razbil spletno mrežo otroške pornografije in pri tem aretiral 115 ljudi. Med prijetimi so bili tudi učitelji.

Otroška pornografija
Otroška pornografija FOTO: Reuters

V mednarodni preiskavi, ki je potekala v 19 državah, je bilo prijetih 115 ljudi, zadnjega izmed njih so priprli novembra. Operacijo, poimenovano tajfun, je vodila avstrijska policija, ki je tudi odkrila, da se določen ponudnik internetnih storitev zlorablja kot kanal za širjenje otroške pornografije. Preiskava se je leta 2007 začela v Avstriji, kjer so identificirali prva dva od skupno 221 osumljencev, nato pa se je razširila po vsej Evropi in Kanadi.

Preiskava, ki jo je usklajeval Europol, je potekala v 18 evropskih državah – Belgiji, Bolgariji, na Danskem, v Franciji, Nemčiji, na Madžarskem, Malti, v Litvi, na Nizozemskem, Poljskem, Slovaškem, v Španiji, Švici, Veliki Britaniji, Romuniji, Avstriji, Luksemburgu, Sloveniji ter v Kanadi.

Prijeti tudi učitelji

Otroška pornografija
Otroška pornografija FOTO: Reuters

Med prijetimi naj bi bili tudi učitelji in negovalci, ki so bili v tesnem stiku z otroki. Preiskovalci so identificirali pet zlorabljenih otrok iz različnih držav, stari pa so med štiri in 12 let. "Spolna zloraba otrok je ena najhujših oblik kriminala, zato sem še posebej zadovoljen, da je Europol skupaj z drugimi partnerji uspešno lociral in aretiral storilce. Predvsem pa sem zadovoljen, da lahko vidim, da smo odkrili tudi zlorabljene otroke, ki jih bomo lahko zaščitili pred nadaljnjimi zlorabami," je povedal direktor Europola Rob Wainwright.

Dva Avstrijca, stara 62 in 59 let, sta obtožena, da sta fotografije objavljala na spletu. Starejši je poleg tega obtožen snemanja pornografskih fotografij 17-letnega dekleta, drugi pa je osumljen tudi zlorabljanja 12-letnega dekleta. Kot je danes pojasnila avstrijska policija, so na strežniku zasegli več kot 9700 fotografij. Proti večini avstrijskih uporabnikov strani pa so tudi izrekli pogojne zaporne kazni.

Europol je do sedaj sodeloval v 23 mednarodnih preiskavah spolne zlorabe otrok. Pri tem so identificirali 1.600 storilcev kaznivih dejanj.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

CatalinaSky
08. 02. 2010 21.26
pedofilija je tud v mojem slovarju nagnjenje; ni bolezen. moraliziranje je neumnestno, dosežete sam to, da pedofili k majo naklep svoje fantazije uresničit vse skupaj uspešneje pometejo pod preprogo-tisti, ki vidjo kaj se dogaja itak najraje zamižjo, ker se nočejo vpletat v javne razprave o moralni kredibilnosti storilca. to so ponavad starejši moški kterim je že uspelo dosežt eno družbeno zelo sprejemljivo vlogo, učitelji, zdravniki, trenerji...pa ni to pravilo, pr 50ih te spoštuje ene par ljudi, če to hočeš al pa ne :) mislim da je tega velik več kt se prizna naglas, če samo po sebi sodim k me je pr 12ih letih otipaval stric in se je fotr sam obrnil stran, pa en drug 50letnik vabil v s hlev da ma neki zame, pa spet fotrov bratranc šlatal pr 15ih na njegovem rdju ko je bil pijan... mogoče je v familiji :) joke. sam če bi takrat to komu povedala neb nihče reagiral, sam utišali bi me, pa škandal iz niča. no jz sm bila dovolj močna da sem se izognla koitusu, kaj pa tisti ki nimajo te možnosti?
SecretMind
12. 12. 2009 20.26
-1
Saj je tudi homoseksualnost prirojena, pa nekateri ljudje šele po, ugibam, 20 letu dojamejo, da jih privlači isti spol. Pa zakaj ti moram 10x nekaj napisat. Večkrat sem ti že napisal, kaj bi storil. Prosim, povej mi, čemu komentiraš moje komentarje, če jih samo preletiš? Preberi! Rekel sem, da bi tiste, ki STORIJO zločin, ZAPRL in poskrbel, da bi se naučili vzdržati se, tako ko se zapre morilce, da bi se resocialziral, kar naj bi bila poanta zapora. Ne samo kazen, ampak tudi resocializacija. Da postanejo boljši ljudje. Torej trdiš, da bi morala biti družba nehumana, kruta do krutih? Kaj nas bi potem razlikovalo od morilcev in pedofilov. Sami bi oz. smo postali prav to, česar se bojimo in kar ubijamo, da se počutimo varne. Takega sveta ne moram tolerirat. in hecno,nekoga, ki se ne strinja s tabo popolnoma, dojemaš, ko da razmišlja nasprotno od tebe. Ravno to počneš. Ne strinjam se s tvojim pogledom, da bi izbrisal vse 'slabe', pa že trdiš, da jim želim dati svobodo, da jim želim dopustiti, da delajo, kar si želijo. Tako je, pedofil sem in za hobi posiljujem majhne dečke. Đizus. Če misliš sodelovati v neki debati se prosim vzdrži for z grozenjem in oklicovanjem, da sem pedofil.
FireElement
12. 12. 2009 16.28
+1
bolezen? prirojena? zato so pedofili 5 letni mulci an =) al pa 10...ko pac zacne clouk pocas spolno dozorevat... "Ker če se ti zdi to prava rešitev, mi pa povej na kak način si potem boljši od nekoga, ki zlorablja otroke?" aha...to je kot da bi reku da kdor v samoobrami rukne nekoga da je isti kot moriuc =) ne gre cist tko...ce se ti zdi prou se znebit nekoga k je Disturbed..ki negativno vpliva na ceu svet...posredno neposredno..niti ni vazn...niza zavest...moralo..etc... na kaksn nacin se nekoga znebit dejansko ni vazn...fora je da nimajo kle kj delat... zard tega k druzba nekak hoce bit humana (s tem mislm glede na kazni...pedofil posil 20 otrok pa gre sedet za 5 let), čeprou ni...se nekak tolerira to..clovestvo pa strmoglavla...folku ubijate u glavo da je to use pac za razumet..da je pac bolan...neki tolerirate...dajete svobodo..in s tem kvarte in zavirate razvoj... tok se posvecas neki posamezniku da ne vids cele slike... se 1x bom povedou...tist glede morale...pedofili so nemoralni...vejo da se to ne sme zard ns...njim se pa to zdi normalno...in bi to delal ce neb to velal za nemoralno..ce neb druzba to oznacla za nemoralno... ne mi rect daj to ql oseba in da jo mormo pa zj rešt... glede na to da si tok preprican da je pedofilija sam nagonska in da nima kle nc zravn to kdo koga prevlada...pa nvem...si ti pedofil?
SecretMind
12. 12. 2009 16.05
@euuik Pedofilija JE bolezen, ampak nekateri to zanikate, samo zato da se vam zdi opravičeno govorit, kako bi nekoga takšnega obesil za jajca in ga dal iz kože. Napihovanje lastnega ega, kako moralni ste. To, da te otroci spolno vzburjajo v naši družbi JE bolezen. Tu se ne gre za občutek nadmoči, ampak preprosto za spolno privlačnost. IN brez problema lahko rečeš, da mi nekaj v glavi pravilno ne deluje, če ti da potem to občutek, da imaš prav :) kar se pa tebe tiče FE, nehaj govorit, ko da to sprejemam, ker ne vidiš bistva v mojih postih, pravim le, da s problem pedofilije da rešit na drugačen način, ko pa na neko primitivno mučenje. Ker če se ti zdi to prava rešitev, mi pa povej na kak način si potem boljši od nekoga, ki zlorablja otroke? Ravno načelo oko za oko spravlja svet v prepad.
FireElement
12. 12. 2009 12.24
kukrkol gledas...u koncni fazi je zard takih kot si ti...ki hocte to nekak sprejet u koncni fazi svet zmer hujsi... pac..misls da si resitev..ko si dejansko problem.. obrn stvar kukr hoces..dejansko je tko..tok casa boste "dvigal zavest" da bote na konc sprejemal u druzbo, razumel, probal pomagat vsemu kar leze... in morale ne bo vec... k folk so vsen sam ovce k sledijo mnozici...unmu k zamizi...unmu k se ...
euuik
12. 12. 2009 11.55
SecretMind dej ne prbiji s takimi bednimi izjavami kaj je moralno/normalno in kaj ne...če je zate to da se nekdo želi sexualno izživljati nad osebo ki je mlajša šibka nerazvita v tem primeru otrok ,bolezen ti nekaj v glavi močno nedeluje pavilno...se strinjam z FireElement
SecretMind
12. 12. 2009 10.49
@FireEmpire No če pa ti tko pravš, je pa ziher prov.
FireElement
11. 12. 2009 23.23
noben mi ne bo reku da je to da ce en hoce nekega 8letnika ki se mu se sanja ne...ki nima ne moci, ne vpliva, ne znanja...je sibak... noben mi ne bo reku da je to, da ce en hoce seksualno izkoristt nekoga tko sibkga...ga nategnt..u vseh pomenih besede, da za to ni kriv.. da je to..bolezen kot bolezen... tega ne mors rect... "izbor" sibkejsega...nezrelega je bitka za prevlado..moc...ego...za ene tud sam igra...in po tej tvoji logiki majo pol tud vsi grebatorji (politiki, mogotci, etc.) pac bolezen...ki jo morjo ozdarvt... pravs da ni nc na tem da so sam pokvarjene ...?
SecretMind
11. 12. 2009 21.03
Tale komentar je dokaz, da namerno narobe interpretiraš moje komentarje, verjetno zato, da bi dokazal svoj prav.Svet ni čisto nič manj moralen, ko je bil prej, razlika je le o osveščenosti ljudstva. To je pa posledica medijev. Sem spada razno napihovanje vseh dogodkov po svetu. Nikakor ne zagovarjam zlorabe ostrok, kar se pa tiče same bolezni, ni pa ničesar za zagovarjat, Povej mi, po kakšni logiki bi ti kaznoval s smrtjo/katracijo nekoga, ki se je rodil s to boleznijo? Čovek, ki je pedofil ni kriv, da boleha s tem, zato je debilno sodit človeka po nečem, za kar ni kriv. To se seveda nanaša na tiste, ki so se sposobni zadržat, ker trdim da se oseba lahko zadrži, da ne stori kaznivega dejanja ( zlorabe otroka), tisti pedofili, ki trdijo drugače lažejo oz. hočejo opravičiti svoja dejanja, takšni si zaslužijo kazen in zdravljenje ( kjer bi se naučili se zadrževat svoj nagon). »Človek je moten, ubijmo ga. Normalni ljudje imamo pravico to počet, ker smo normalni.« Povej mi kaj je normalno zate? Normalno/moralno je tisto, kar ti 'normalni' ljudje rečejo, da je normalno/moralno. Nikjer nisem trdil, da gre le za problemček, gre za težko breme. Pa bom spet napisal, da ja ne boš spet falil. Breme, ki ga je potrebno ZDRAVITI. Morala na nivoju?? Ti praviš komentarjem tu gor morala na nivoju??? »Kako so pedofili nemoralni pra*sci, dajmo jih iz kože pa počas mučt, da bodo drugi pedofili vedl kok je to nemoralno. Dobr d smo mi moralni in vemo kk s pedofili.« In zaradi mene se ne bo čisto nič spremenilo, ker samo izražam svoje mnenje. Aja, pol če se rodiš, ko pedofil, avtomatsko nisi moralen. Zanimivo sklepanje.
FireElement
11. 12. 2009 20.42
reku sm da jih prevec izvaja to..IN da bi jih se vec izvajal to...zard tebe...in ce neb blo folka k bi take najraj obesu za... tko da..ne mi neki nabijat o kontradiktnosti... tko pac je
FireElement
11. 12. 2009 20.17
brise se meja..model... kva use je nemoralno..kva folk dela...ja tud ti..pa je to dejanje dons postalo sam malenkost... in pocas je ta pizdarija prsla u navado... zard folka k si ti bo moten folk normalen k ma sam pac en problemcek...ki bi to delou ce nebi folk z gnusom gledou na to..in kaznovou (za moje pojme premal)...in..ok...zmer vec jih dobijo...sam kolk je neodkritih...k so delal to..se delajo...in tud ce ne u koncno fazi.. ce bi jih folk kao razumu...bi se jih se vec najdl... tko da..ubistvu s tem k kle zagovarjas to clovesko motenost..zaviras use ostalo...zaviras folk k ma moralo na nivoju...in je ne namerava spustiit...in posledicno napredek.. vi jo nizate usak dan.. folk sledi vecini...unim k pac...zamizite... dosegu bos da se jih se vec zacne "izzivlat"...toj to...vrjetn clo hoces dobr...sam...ne delas ql...tko da..ma nvem..ne da se mi....pac...premisl.. meja u morali se niza...gre u extreme...vids kam ns je prpelal...sam sj navadn an....pac...pedofili so normalni..sam da majo en problemcek..nothing to worry about... pac..jst bi vs use poslou u galaxy far far away...is that so bad? =) toj sick folk..dela to ceprou ve za kazen...popusti...miljone jih ne dobijo..in ze folk k sam razmisla o tem..enostavno nima kle kj delat...mislm...vzroka sta sam nagon...in oblast...nad recmo da še vedno..nedolznim bitjem...recmo.. ne mi rect daj tud to za sprejet.. ..tko da ja...se strinjam da pedofili niso moralni ker so pedofili... ..ker...kot sm reku folk sledi vecini...moralo postavla druzba...in oni sledijo tem standardem...CE LE-TEH (ok..še teh kar jih je ostal) NEB BLO...TA MEJA ZA NJIH NEBI OBSTAJALA...BO ZJ..KOLEGA?
SecretMind
11. 12. 2009 18.14
@FireElement Sicer je brezveze, da ti karkoli razlagam, ker očitno nisi sposoben dojemat sveta, ker očitno je tvoj način reševanja problemov nasilje in pol si drzneš soditi druge. Tvoja izjemna normalnost kar seva iz tebe. Pedofilija je bolezen (nikjer nisem zanikal tega in ja, tisti ki majo takšne občutke glede otrok, potrebujejo zdravje in tisti, ki na podlagi teh občutkov storijo kaznivo dejanje, da bi jih zadovoljili, si zaslužijo kazen. In ni čudno, da je svet v kur--cu, ker ljudje niso sposobni sprejemat drugačnosti. Takoj, ko je nekdo bolan ( recimo pedofil) za nečem, kar je moralno nespremenljivo ( in strinjam se, da je), bi ga ljudje raje ubili, kot pa pomagali. Zakaj? Ker niso sposobni razumet, sposobni videt celotne slike. In nikar ne poskušaj prikazat, ko da podpiram (in toleriram) pedofile, ker jih ne. Dejanje pedofila mi je ogabno in takšne ljudi bi bilo potrebno kaznovati in zdraviti. Tukaj sploh ni debate. Problem je v tem, da me moti, kako bi nekateri omejenci rešavali problem pedofilije, hrati se imate pa za moralne. Recimo ti, k bi me rad zbrcal sredi prešerca in ironično s tem, dokazal da imaš prav. Pa ko je že govora v egoizmu. Egoistično je človeško mišljene, da uniči vse kar mu predstavlja grožnjo. TO vodi svet v pogubo. Napisal sem ( s popravkom), da se nekdo, ki ima takšna nagnjenja in se ima namen zadržati, ne bo nahajal v bližini otrok. To pomeni, da ne bo delal z otroci. Fino bi bilo, da bi drugič prebral VSE komentarje. Hm, čuden tič si. Govoriš o obstoju, ki skočijo pred tvojega otroka in si ga začnejo drkati, hkrati, pa da pedofili ne upajo nič naredit, ker bi jih folk fental.... nekam kontradiktno je vse skupaj, se ti ne zdi?In spet, nikjer nisem zatrdil, da bi morali spolni prestopniki (če imaš pedofilska nagnjenja, NISI spolni prestopnik.) imeti svobodo, ampak bi morali iti na zdravljanje. Sicer logično, da se pedofilije ne da izbrisat iz glave, ampak se z zdravljenjem da potlačiti 'nagon'. Pa izjava, da pedofili ne morajo biti moralni, ker so pač pedofili je neumna. Prosim definiraj mi KAJ je morala?
SecretMind
11. 12. 2009 18.04
@FireElement Sicer je brezveze, da ti karkoli razlagam, ker očitno nisi sposoben dojemat sveta, ker očitno je tvoj način reševanja problemov nasilje in pol si drzneš soditi druge. Tvoja izjemna normalnost kar seva iz tebe. Pedofilija je bolezen (nikjer nisem zanikal tega in ja, tisti ki majo takšne občutke glede otrok, potrebujejo zdravje in tisti, ki na podlagi teh občutkov storijo kaznivo dejanje, da bi jih zadovoljili, si zaslužijo kazen. In ni čudno, da je svet v kur--cu, ker ljudje niso sposobni sprejemat drugačnosti. Takoj, ko je nekdo bolan ( recimo pedofil) za nečem, kar je moralno nespremenljivo ( in strinjam se, da je), bi ga ljudje raje ubili, kot pa pomagali. Zakaj? Ker niso sposobni razumet, sposobni videt celotne slike. In nikar ne poskušaj prikazat, ko da podpiram (in toleriram) pedofile, ker jih ne. Dejanje pedofila mi je ogabno in takšne ljudi bi bilo potrebno kaznovati in zdraviti. Tukaj sploh ni debate. Problem je v tem, da me moti, kako bi nekateri omejenci rešavali problem pedofilije, hrati se imate pa za moralne. Recimo ti, k bi me rad zbrcal sredi prešerca in ironično s tem, dokazal da imaš prav. Pa ko je že govora v egoizmu. Egoistično je človeško mišljene, da uniči vse kar mu predstavlja grožnjo. TO vodi svet v pogubo. Napisal sem ( s popravkom), da se nekdo, ki ima takšna nagnjenja in se ima namen zadržati, ne bo nahajal v bližini otrok. To pomeni, da ne bo delal z otroci. Fino bi bilo, da bi drugič prebral VSE komentarje. Hm, čuden tič si. Govoriš o obstoju, ki skočijo pred tvojega otroka in si ga začnejo drkati, hkrati, pa da pedofili ne upajo nič naredit, ker bi jih folk fental.... nekam kontradiktno je vse skupaj, se ti ne zdi?In spet, nikjer nisem zatrdil, da bi morali spolni prestopniki (če imaš pedofilska nagnjenja, NISI spolni prestopnik.) imeti svobodo, ampak bi morali iti na zdravljanje. Sicer logično, da se pedofilije ne da izbrisat iz glave, ampak se z zdravljenjem da potlačiti 'nagon'. Pa izjava, da pedofili ne morajo biti moralni, ker so pač pedofili je neumna. Prosim definiraj mi KAJ je morala?
srpko
11. 12. 2009 17.03
Gre najbrž za pomoto. Slovenci so fini in kulturni, take stvari pač ne počnejo.
FireElement
11. 12. 2009 14.30
TwistedMind... normaln da bi jih kastrirou pi*da..pa as normaln...itaq da ne mors tega sprejet..razumet...itd. ker s tem se to samo širi... ze tko je sfukan use...tko da ja..najbols da dovolmo use....pa pokazemo socutje enmu slinastmu fotru k bi za svojih 20 min zjebou cloveku ceu lajf...bogi revez.. toj najbl egoisticno dejanje ki ga lah nrdis..ce to toleriras si pac za obest za jajca...jst te bom pa brcou u glavo... mislm ne mi rect da ni to bolezen...da ga PRIVACJO NERAZVITA BITJA...MENTALNO IN FIZICNO..da se en str prdc pocut vec vrednga..sam ja..folk si ocitno more nekak sopat ego...tud ce u postopku enmu unic naslednih 70 let... ne se mi delat neki razumevajocga kle..pa kao zrelga... bolniki so za pospravt..drgac bo cez 20 let ze cist use sprejemljivo..tud moje brcanje tebe u glavo..sred prešerca... vrjamem dab ti blo fajn...sploh k te bo po tem en potolazu..od uzad... zravn se bos pa pogovarjou z njim pa ga probou razumet ane.. "nekdo ki ima pedofilska nagnjenja, se verjetno NE BO nahajal v bližini otrok" amm? kje ti zvis? u baraki sred gozda k 300 km okol ni nobenga akva? nevrjetno res.. bi te rd vidu k bos s hcerko u parku pa si ga bo en str fotr drkou pred njo (ce bi blo "le" to).. bi te rd vidu kuko se bos usedu zravn pa ga probou razumet... fora je da pac dost pedofilou ne upa nc narest ker vejo da bi jih folk fentou...ce ne drugje pol u zaporu... misls ce bi blo sprejemljivo da bi se se usen skrival? cej clouk bolan u glavo...kaj misls da bi blo? ce mu das svobodo? ne dela tega ker ne upa..zard NS...ne ker je moralno tok zavestn... zbud se "clouk"..
psihoLOK
11. 12. 2009 13.57
SecretMind se popolnoma strinjam s tvojo definicijo pedofilije. Ko bi vsaj ostali začeli malo več razmišljat in manj obsojat, svet bi bil mnogo lepši. Na žalost smo ljudje čedalje manj sposobni dejansko prisluhniti sočloveku. Neznanje in ozkogledanost je največja smrt za psiho. In to nas bo pokopalo.
realen
11. 12. 2009 10.36
Po zakonu se oseba od 16 let dalje zaveda svojih dejanj.
Trenirka_SDS
11. 12. 2009 10.24
siptorija Točno tako! Totalno bi vsi mel te od 16 navzgor, ker imajo hude teleščke! Folk se dela krepostnega in moralnega, v resnici pa vsi vedo, kaj hočejo!
hansola
11. 12. 2009 08.21
Hmm, sam mal, torej, ko sma s punco, ko je ona bila 17 in jaz 18 poslikala za sebe par 'stvari' nezakonito? O ja, še malo pa te bodo zaprli če imaš odnose pred poroko. Mal bi blo treba bolj natančno opredelit pedofilijo, če je to enostavno pod 18 let, pol je tak več kot 50 procentov prebivalstva.
didlos
11. 12. 2009 06.20
No tako - njihova imena pa objavit, da se ve kdo so !!!