Črna kronika

Otrok zgorel v prtljažniku

Požega, 11. 09. 2008 16.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Potem ko so gasilci v hrvaški Požegi pogasili goreč avtomobil, so policisti v prtljažniku našli truplo otroka.

Prizor je bil grozljiv, je povedala soseda.
Prizor je bil grozljiv, je povedala soseda. FOTO: dnevnik.hr

Okoli 13. ure so hrvaški policisti in gasilci prejeli klic, da v Požegi gori avtomobil znamke Volkswagen. Potem ko so gasilci pogasili ogenj, je policija v prtljažniku našla truplo otroka, je za 24ur.com povedala tiskovna predstavnica požeško-slavonske PU Ivana Radić. "Identiteta otroka še ni potrjena, policija in preiskovalci so še na kraju dogodka," je dejala Radićeva.

Hrvaški mediji poročajo, da gre za triletnega dečka, ki se je igral v družinskem avtomobilu. Z zadnjega sedeža naj bi splezal v prtljažnik, kjer se je igral z vžigalnikom. Takrat naj bi zagorelo, deček pa je ostal ujet v gorečem avtomobilu. Radićeva nam teh informacij ni mogla potrditi.

Hrvaška nacionalna televizija poroča, da je bil avtomobil parkiran pred družinsko hišo. Mati naj bi nosila stvari v hišo, en otrok naj bi šel za njo, mlajši otrok pa je ostal v avtomobilu. Spet drugi pa citirajo priče, ki so videle, da je mati iz avtomobila odpeljala oba otroka. Kako se je triletnik znova znašel v vozilu, še ni znano.

Avtomobil
Avtomobil FOTO: dnevnik.hr

Priče trdijo, da se je vozilo v nekaj trenutkih spremenilo v gorečo baklo. Otroku naj ne bi mogli pomagati, saj so bili ognjeni zublji premočni. "Videla sem sosedo, ki se je vrnila iz trgovine. Nosila je vrečke v hišo in takrat je zagorelo. Pritekel je moški z gasilnim aparatom, toda zaman. Da je otrok v avtomobilu, smo dojeli šele, ko je iz hiše pritekla otrokova mati. Kričala je in bilo je grozno. Tekla je po ulici in ga iskala," je za hrvaško spletno stran Index.hr povedala soseda.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

KOMENTARJI (50)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User408047
14. 09. 2008 22.33
@ igor: Slavonska Požega je cela taka, redkokje najdeš boljšo hišo.. oz ta je ena boljših.. gre pač za predel Hrvaške, ki ni najbolj razvit.. požgane, zapuščene, prestreljene hiše- nekaj vsakdanjega.. verjemi, bla sem tam, večkrat, in ni lepo.. tko da mati verjetno ni samohranilka, samo plače so tam mizerne, na žalost.
Ramzess
14. 09. 2008 11.04
Malena, ne bova se kregala, vsi vemo, da se je najlažje izgovarjat in opravičevat. zlasti, ko je prepozno. Sicer najprej se poskrbi za otrroke, potem za vrečke, slednje res ne morejo nikamor uiti in početi neumnosti. Ko je prepozno, je prepozno. Glede na to kje živi ta mati, očitno samohranilka, ji v življenju očitno ne gre najbolje, potem pa še to, pač veriga dogodkov, in malo nepremišljenosti, in posledice so tu. Jaz ne obsojam nikoga, vem kako je, če narediš nepremišljeno napako, pa je več ne moreš popraviti, s tem pač moraš živeti, s to razlika, da skrbiš, da se kaj podobnega ne ponovi. Sicer pa otroci tudi lahko kaj pomagajo strašem, tudi nesti kaj iz avta, nič od tega ni protizakonito, ali kaj. Vse se da, če se hoče, izgovarjanje in opravičevanje, ko je prepozno, je brez pomena. Chichina.fereire in chicago-bears, sram vaju bilo in vajinih besed, ne želi drugim tega, kar ne želiš, da se zgodi tebi. Osebno z psihiatri nočem imeti nič, so ravno tako nepredvidljivi tiči kot policaji. Ko se kaj zalomi, ni več poti nazaj. Kot je zapisala AnnaM, vse se vrača, vse se plača.
User302637
14. 09. 2008 08.02
igor.gojcic@..Če že moramo filozofirat,potem pa sledi obrazložitev:na,sliki je lepo razvidno,da je avto parkiran pred hišo ter ,da je vhod v njo nekoliko odmaknjen(za hišo,mimo vrta)Mati je porabila nekaj minut,od avta do samega vhoda.Zatem,ob sebi je imela 2 otroka in recimo nekaj vrečk od nakupov.Kako bi TI istočasno spravil vrečke in oba otroka v hišo,da nebi bila malomarnost?!?......tudi,če bi najprej odpeljala otroka v hišo in se vrnila po vrečke v avto,bi se lahko zgodila tragedija doma,ko bi ostal otrok par minut sam v hiši.tudi če bi istočasno spravla vrečke ter oba otroka iz avta,bi se lahko zgodilo,da bi 3 letnega fanta,povozil avto,glih ki je zraven takoj cesta.Mislim,delati se pametni in filozofirati po tej tragediji,kaj bi bilo najbolje ali ne,ni pravilno.Dejstvo je,da nesreča nikoli ne počiva,pa tudi,če smo zelooooo pozorni in natančni.
User414733
14. 09. 2008 04.56
Kupujem naftu i dionice Bila Gatesa od Microsoft...jel sam još na kojem web portalu...halo...
User414733
14. 09. 2008 04.36
E ne znam SLovensko dobro čitat ajd Mujo šta to piše......Mogu ovdje prodat aparat za kavu......
User414838
14. 09. 2008 04.16
igor.gojcic nisem vedu da majo v bolnici polje racunalnik ki ga lahko mozgansko prizadet bolnik lahko uporablja vsaj po izjavah sodec mislim da se od tam javljas ce pa nisi tam pa si verjetno pobegnu ker 10000% tja spadas!!! sozalje druzini!!
User400560
13. 09. 2008 22.44
igor.gojcic, skoraj ne vrjamem , da se tebi še ni zgodila nobena nesreča iz lastne malomarnosti, če ne drugega si razbil kozarec.... ampak enkrat se ti bo kaj večjega, to sem prepričana, ker druge tako obsojaš. Zapomni si vse se vrača, vse se plača!
chichina
13. 09. 2008 21.04
igor.gojcic....poišči si pomoč strokovnjakov, npr. psihiatra, v kombinaciji s psihologom ali kakšnim res dobrim terapevtom. Pa glej da boš redno hodil na terapije, če ne boš.....nam bo vsem jasno, ker boš še naprej pisal tako psihopatsko...
b77
13. 09. 2008 16.32
groza , upam da si bo mati lahko nekoč vsaj delno oprostila! Sožalje!
User407531
13. 09. 2008 16.18
Igor.gojcic! Katere NESREČE so narejene brez da je malomarnost prisotna? A se tebi nikoli ni zgodila napaka/nesreča/ iz lastne MALOMARNOSTI? To je širok pojem, ni kraja tej zgodbi ki jo ti prodajaš.To kar pišeš,oprosti je filozofija! Nesreča z razlogom ali brez, bistvo je da starši bolj trpijo zardi tega kar se jima je zgodilo , kot ti !!!!
Ramzess
13. 09. 2008 14.05
Muvimen=\"Ne da bi obsojal, vendar nekatei starši res nimajo vgrajenih varnostnih sistemov in so zelo lahkomiselni. Treba je stvari predvidevat. Najhuje je ko ljudje umirajo po neumnosti, sploh pa otroci zaradi drugih, ki si sami niso nič krivi.\" Pa saj to je to, še nekdo, ki misli isto kot jaz. Sunce (ti) žarko, ni šlo za \'nesrečo\', gre za malonarnost, neodgovornost, ki bi jo lahko preprečili, in ne, skupaj maleno, zagovarjajo izgovorov, ki ne itak morejo opravičiti ničesar. Terminologija \'nesreče\' je za mnoge očitno še neznanka, S pojmom \'nesreča\' naj bi opisovali dogodek, enako kot s pojmom \'čudež\', ki sicer ne obstajajo, ker se jih da pojasniti, opisujeno dogodek, karega vzroka še ne poznamo, a se dandanes preveč uporablja tudi v primerih, kor vzrok vendarle dovolj očiten. \'Nesreče\' v resnici ne obstajajo, vse zgodi z razlogom, z nekim vzrokom vsaka polsedica ima vzork. Ne gre zato, da bi obsojali starše, gre za dejstva, gre za \'nesreče\', ki bi jih z malo premišljenosti in truda, zlahka preprečili. Najlažje je reči, da je šlo za nesrečo, in pozabiti vse skupaj, in se zgovarjati češ, to se lahko zgodi vsakemu, nihče (malena) ni popoln, ampak to ni izgovor, to ni opravičilo, da smo lahko lahkomiselni, malomarni, nodgovorni. V tem svetu res nihče ni popoln, zato pa smo tu da učimo iz takih izkušenj, in vztrajamo, da se nam ne bo treba učiti iz lastnih izkušenj, a ker se mnogih ne primejo tuje izkušnje, se pač morajo iz učiti lastnih. Ne zamahnimo kar tako z roko, češ nesreča, nesrečne okoliščine pač,(za vpletene in žrtve že niso, oni že vejo zakaj je bilo tako, še preden so se rodili v to življenje, so vedeli kakšne preizkušnje jih čakajo, kakšne lekcije, čeprav se zaradi \'zožanja\' uma tega sedaj, živi, ne spomnijo), raje iz njih potegnimo nauk, in poskrbimo da sami ne bomo ponovili podobne napake, to je bistvo, ki velja enako tudi za mater v tem primeru, saj ima še enega otroka, ki je še odvisen od nje, da ne podobne napake ponovila pri njem. Res, kot pravi muvimen, najhuje je da ljudje, tudi otroci, umirajo zaradi neumnosti, človek kar na more verjeti s kakšnimi vse izgovori se branijo ljudje starši. Nepomembnimi malenkostmi, zaradi katerih nekateri ne izgubijo zgolj enega otroka, pač celo več ali kar vse. Človek težko verjame, da je to možno, ampak spoznali smo, da je v tem svetu možno vse. Mati zaradi telefonskega klica izgubila vse tri otroke, ki so medtem, v domači kopalni kadi, umrli zaradi električnega udara, ker eden od njih potegnil fen v kad, v vodo. Nepremišljena mati je imela kaj videti, ko se je vrnila. Nedavno sta se utopila dva dvojška, pa trojčki v italiji, nekje pred kratkim je oče s kombajnom zmelel lastnega sina, itd. Primerom ni konca in kraja, vsem je le skupno to, da gre za lahkomiselnost, malomarnost in neodgovornost staršev. Nesreče pač, ali pa tudi ne. Konckoncev pa, ne glede na naravo, vrsto, časa in vzrok smrti, telesne smrti, je tako za odrasle, kot za otroke, smrt enaka, za nikogar posebno presenečenje, že pred rojtvom so vedeli, kako dolgo bodo tukaj, za marsikoga povezano s karmo, na drugi strani smo tako ali tako vsi enaki, narava ne dela razlik, dela jih je človek, kar samo poslabša, poleg množice napačnih znanj in prepričanj, razumevanje in sprejemanje smrti, ki je dejansko prehod iz ene oblike bivanja v drugo, obratno rojstvu. Ločitev je začasna, nikakor pa ne trajna, in, se vidimo spet v prihodnjem življnenju, če ne prej na oni strani, bi si morali reči, ko pride čas za slovo, čeprav jih ni fizično tukaj, nas vseeno slišijo in vidijo, tako preprosto je lahko, a človek, v svoji nevednosti, vedno vse zakomlicira, kar povzroča bolečino.
User306382
13. 09. 2008 12.10
MUVIMEN@12.09.2008, 19:13 Se strinjam....
User302637
13. 09. 2008 12.05
igor.gojcic..lahko prenehaš biti trmast?..dejstvo je da vsi mi delamo napake in nihče ni popoln in lahko bi se to zgodilo vsakemu izmed nas.V tem primeru gre za nesrečne okliščine ,ne za malomarnost.
User407531
13. 09. 2008 09.26
Sožalje družini ! Nekateri pišejo neumnosti! Spomnite se samo primera v Sloveniji, ko je oče z traktorsko kosilnico odrezal obe stopali 2 ali 3 letnemu sinu, ali primera nekje na dolenjskem , ko je oče povozil lastnega triletnega sinčka na lastnem dvorišču , z tovornjakom.So pač tragične nesreče, in tiste manj tragične.V tem primeru na Hrvaškem je očitno prišlo do nesreče,ki si jo nobeden ni želo.Gdo spa sploh želi NESREČE? Seveda bo preiskava, ker je smrt mladoletnega otroka,po zakonu so starši tisti ki morajo varovati mladoletne otroke,ampak sama tragedija in žalost družine , bo dost velika kazen.Pač, splet nesrečnih okoliščin, teško predvidljivih.
User257913
12. 09. 2008 19.59
Muvimen. Šlo je zgolj za nesrečo. Ne gre kriviti staršev, ki so otroka pustili na domačem dvorišču za eno minuto samega. Mama ubogega otroka si bo to nesrečo očitala do konca življenja in se kaznovala tako, kot je ne bi noben pravosodni organ. Nesmiselno je govoriti o tem, kdo je kriv in zakaj je do nesreče (še enkrat povdarjam NESREČE) prišlo. Tudi sam sem zrastel v brihtnega in odgovornega človeka, čeprav sem v življenju imel opravka z vžigalniki in vsem možnim, da ne rečem arzenalom, kar bi me zlahka ubilo. S tem se bodo starši preprosto morali sprijazniti, čeprav se sliši še tako hudo.
User205768
12. 09. 2008 19.13
Ne da bi obsojal, vendar nekatei starši res nimajo vgrajenih varnostnih sistemov in so zelo lahkomiselni. Treba je stvari predvidevat. Najhuje je ko ljudje umirajo po neumnosti, sploh pa otroci zaradi drugih, ki si sami niso nič krivi.
User134698
12. 09. 2008 19.03
igor gojćić. vprašaj babico, če si ji med porodom ušel iz rok in padel na glavo? če ne, se ti je to zgodilo malce pozneje. kakorkoli že, iz tvojih "veleumnih mojstovin" je razvidno da sta tudi tvoja starša, kot sam praviš, "zanemarjala odgovornost"!
Ramzess
12. 09. 2008 18.52
Sem pa globoko piknil, kaj. "Vsak, ki je starš ve, da se lahko samo obrneš in že je lahko kaj narobe..." Vsi imate nekaj skupnega, žal mi je ker tako razmišljate in zagovarjate tako vedenje in početje staršev, čeprav se tega ne zavedate, sami izgovori in opravičila so vas, je res tako težko misliti vnaprej, namesto kasnejših izgovorov in opravičil, jokov in stokov, ko je prepozno, takrat nič od tega ne zaleže več. Hudo je res, če izgubiš otroka zaradi neumnosti in moraš s to neumnostjo na vesti živeti naprej, čeprav bi jo lahko brez izgovorov in opravičil preprečil. Nimam svojih otrok, imam še ne dve leti starega nečaka, in vem kako je če ti otrok nehote dvigne adrenalin, ker te prestraši. Morda bi res znal pri lastnih otrocih v skrbi iti malo predaleč, vendar vsaj vem zakaj sem šel, to ni zločin. Če imaš otroka, imaš odgovornost do njega, število otrok ne igra vloge, če odgovornost zanemariš, pač moraš živeti s posledicami, kot vsi drugi za svoja dejanja. Če ne znaš prevzeti odgovornosti, misliti vnaprej in poskrbeti za varnost, potem ne imej take odgovornosti, ne imej otrok. Treba se malo zamisliti nad takšno neodgovornostjo, ne pa je opravičevati.
User269516
12. 09. 2008 12.42
Iskreno sožalje.... v vsakem primeru je otrok najbolj škoda
User399982
12. 09. 2008 10.37
Sozalje svojcem. Titam se strinjam s tabo mas prav ko si rekel da je vcasih dovolj da se samo obrnes in je ze kaj narobe. Dva otroka imam tako da vem kako je to!