Črna kronika

Oče obračunal z morilcem

Columbus, 08. 08. 2007 09.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na sodišču v ameriški zvezni državi Ohio je oče žrtve napadel osumljenca za umor in ga začel daviti.

Na sojenju morilcu v ameriški zvezni državi Ohio je izbruhnil pretep. Potem ko je obtoženi priznal umor, je oče žrtve planil nanj in ga začel daviti. Policisti, ki so skrbeli za varnost v sodni dvorani, so moška le s težavo ločili.

Na noge so planiči tudi člani družine umorjenega, a v zmedi ni bilo jasno, ali poskušajo očeta potegniti stran od morilca ali želijo tudi sami sodelovati v pretepu. Policisti so vse odpeljali iz sodne dvorane.

Morilec bo moral za zapahi preživeti najmanj 33 let.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (22)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

megla007
09. 08. 2007 21.29
rufta-rza | 09.08.2007 | 13:21 POP TV JE NAROBE POROČAL! PO IZREKU OBTOŽBE 33LET,JE FOTER POPIZDIL,KER BO MORILEC NJEGOVEGA SINA PRIŠEL 1X NA PROSTOST! BUDALE! Kar je precej zanimivo, glede na to, da v takih primerih največkrat izrečejo doživljensko kazen. Če ne že 500 let zapora. V čem je potem poanta teh 500 let zapora?
Tony Yeyo
09. 08. 2007 13.21
POP TV JE NAROBE POROČAL! PO IZREKU OBTOŽBE 33LET,JE FOTER POPIZDIL,KER BO MORILEC NJEGOVEGA SINA PRIŠEL 1X NA PROSTOST! BUDALE!
Eastman
08. 08. 2007 23.45
Jaz bi vsakega morilca pustil 5 minut na samem z žrtvinimi sorodniki...
?ri?ek
08. 08. 2007 23.38
Stara šiptarska mordrost, če ne morš do njega, lahko prideš do njegovih sorodnikov in razrečiš kri....
lootieee@gmail.com
08. 08. 2007 20.15
dej joža joža če ti kej ni prov se pa ubes, bo saj en ''tovariš'' ki je drek mešal in mejo kradu manj tukej na svetu, razumeŠ? Če maš povsod po telesu herpese še ne pomen da boš klele u temu o sodišču in umoru ipd težil s SLO politiko, s tem teži komu, ki te je pripravljen poslušat!! Veš, svinja je zelo pomembna, od nje živiš saj en tedn, od paradajza pa ne morš, kajneda? sprjazn se da so ''lepi'' cajti minil in da je treba začet delat, da ne boš sam poležavu, pa bojo drugi zate delal. Se razumemo?! (to leti na usakga k misl kej z janšo težit)! drgač pa: jest bi vrjetno tipa ubil, če ne bi ga pa saj na voziček spravu, zakva mu je blo treba ubit otroka? Če bi mu kšn ''opravičljiv'' razlog (ne more bit) ok, ampak da ga tko mal... jest bi mu ... moargh, prov ne morm pisat, meje tale tko zjezu!!!!1
Jožajoža
08. 08. 2007 18.09
saj ne moreš verjeti, koliko pravnikov(sodeč po komentarjih spodaj) premore janšanija, ki so pa žal na socilani pomči, za državo ste vredni toliko, kot 100 kg svinja (2oo eur)
Ramzess
08. 08. 2007 16.17
"Torej se je oče žrtve spravil na (pravno gledano) še nedolžnega človeka." O tem mi ne moremo soditi, ker ne vemo, kaj oče ve in česa ne. janko ="Sina mu ne bi vrnilo niti v tem primeru, če bi oče mirno dočakal izrek obtožnice... (Žal je to tudi res.) Hmm, zakaj pa potem folk tožari civilno nekoga za odškodnino, če jim nek sorodnik umre? A jim bo denar vrnil pokojnega? Ne, je pa neke vrste zadoščenje... Tako je bilo tudi v tem primeru - neamterialno zadoščenje... " Vse (ne)materialne in denarna zadoščanja so kratkotrajna. bysard="gen.t: Govorimo o OČETU žrtve. Če pa bi kdo ubil mojega otroka, ga pa ni zakona, ki me zadrži. V bistvu v tistem trenutku nič drugega ni važno." Se strinjam, da če gre za tvojega lastnega otroka, zavore pač ne držijo, čustva pač.
pumpar@volja.net
08. 08. 2007 11.25
Edino pravilno.Sicer jaz ga bi že pred sodiščem.
popzdravnik@email.si
08. 08. 2007 11.24
Tale morilec je mel pa srečo pomojem bi ga ker ornk namlatu. Trije varnostniki so ga komaj ustavili
zupancicevajama@email.si
08. 08. 2007 11.09
Oko za oko, zob za zob!!!
DarthRevan
08. 08. 2007 10.54
No, no, važno da ste poanto dojeli...to sem hotel povedat, ja, da pač ne živimo v Iranu, časi kamenjanja in linčev so mimo. Potem pa je tu še tista podrobnost, ki jo je omenil samson00...ah, vraga, čustva, sam probleme nam delajo ;)
sezutimacek_
08. 08. 2007 10.35
Gen.T se strinjam da noben s tem ne bi mogo dobit nazaj sina...ampak gre za neko zadoščeneje...trpljenje, ki ga je nekdo povzročil, naj ga čuti tudi na svoji koži...in to dosti bolj kot si zasluži. se mi zdi da bi kljub svoji totalni toleranci in liberalnostjo z morilcem nardil se marsikaj hujsega kkot pa da bi za zacekl davit...recimo v klet in kaksen teden mucenja...ufff ventile bi mi skurlo. pac clovek je vseeno zver. zato pa je prev da jim sodijo drugi, ki niso subjektivno do primera ja
eBuddy
08. 08. 2007 10.28
žalostno je pa to da bo sedaj morilec lahko tožil očeta umorjene...drgač bi ga js tut namlatil ko prasca
paparoach@volja.net
08. 08. 2007 10.25
Gen.T, imaš otroke oz. vsaj nekoga od bližnjih, ki ti je pri srcu?
gelion1101@yahoo.com
08. 08. 2007 10.23
Višja matematika je tudi v tem, da v pravu velja načelo, da je obtoženi (kljub morebitnemu priznanju) nedolžen, dokler mu krivda ni dokazana. Samo priznanje namreč ne velja kot dokaz, ker je treba dokazati, da se je kaznivo dejanje zgodilo tako, kot je navedeno v priznanju. Torej se je oče žrtve spravil na (pravno gledano) še nedolžnega človeka. In seveda se strinjam z Gen.T Pravo je pač brez čustev...
DarthRevan
08. 08. 2007 10.16
Brankob, ne vem pa odkod tebi ideja o "zagovoru stališč morilca"...jaz govorim samo o tem da so stvari, ki niso koristne in ki nič dobrega ne prinesejo in nič slabega ne popravijo. In ta pretep je taka stvar. Dobrega nič ne prinese, slabega pa tudi nič ne popravi. Ampak to je že višja matematika.
DarthRevan
08. 08. 2007 10.14
Fantje...Če bi tipa premlatil kot prasca, a bi dobil sina nazaj?
captivo
08. 08. 2007 10.08
Hahaha GenT, ko bi tebi ubil sina bi ti mirno sedel, ja itak. Čist prav je naredil
brankob@avtomatika.com
08. 08. 2007 10.07
Naj to razumemo kot zagovor stališč morilca ? Če prav razumem, si ne bi mazal rok s krvjo tipa, ker je ničvreden. A če bi bil vreden, zaslužen član družbe, potem bi bilo vredno pomočiti roke v njegovo kri ?
bysaRD
08. 08. 2007 10.06
gen.t: Govorimo o OČETU žrtve. Ne o kar nekomu. Sej če bi tebe kdo "fentu", se jaz tudi ne bi prav nič obremenjeval, pa še manj neumnih komentarjev bi bilo na tej strani. Če pa bi kdo ubil mojega otroka, ga pa ni zakona, ki me zadrži. V bistvu v tistem trenutku nič drugega ni važno.