Črna kronika

Nov video pogrešane Madeleine

London, 29. 05. 2007 13.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Obupana starša sta javnosti predstavila nov video, ki je bil posnet pred izginotjem njune hčerke.

Otroci se na plaži na Portugalskem igrajo pred plakatom s fotografijo Madeleine McCann.
Otroci se na plaži na Portugalskem igrajo pred plakatom s fotografijo Madeleine McCann. FOTO: Reuters

Starši so predstavili nov video Madeleine McCann, ki je bil posnet pred ugrabitvijo. Posnetek prikazuje deklico, kako v roza oblekici vesela vstopa v letalo, s katerim je njena družina odletela na Portugalsko, naslednji izsek pa prikazuje Madeline na avtobusu na portugalskem letališču Faro. Oče Gerry je dejal, da je bila deklica tako vznemirjena ob misli na počitnice, da sploh ni jokala, ko se je med vstopom na letalo spotaknila in se opraskala.

Video je posnel družinski prijatelj, javnosti pa so ga predstavili, medtem ko se starša pogrešane, 38-letna Kate in Gerry McCann, odpravljata na pot v Italijo, kjer se nameravata v sredo srečati s papežem Benediktom XVI. Kate in Gerry bosta papežu izročila fotografijo njune hčerke, ki jo pogrešajo že 25 dni. Par se bo nato odpravil na turnejo po Evropi, natančneje v Španijo, v Nemčijo, na Nizozemsko in v Maroko, z namenom, da bi javnost opozoril na družinsko tragedijo.

Portugalski policisti, ki jim pomagajo tudi britanski kriminalisti, medtem iščejo sledi, ki bi jih pripeljale do nesrečne deklice. Preveriti nameravajo še enkrat preveriti, ali so pričevanja gostov, uslužbencev in obiskovalcev Kluba Mark Warner Ocean, od koder so ugrabili Madeline, resnična. Prav tako bodo skušali s pomočjo mobilnega telefona preveriti, kje se je v času ugrabitve gibal doslej edini osumljenec Robert Murat.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
30. 05. 2007 16.28
Gojec, izginotja morda ne, ugrabitve pa morda. V tem primeru je marsikaj čudno. Morda resnica res ne bo takšna kot jo pričakujemo. Vse kaže, da gre za ugrabitev, da se mahčujejo staršem oz. očetu, ali pa tudi ne. Mislim, da bi morali ločiti izraza izginotje in ugrabitev. Izginotje je širok pojem, ljudje lahko izginejo na več načinov. Ugrabitev je le eden od teh načinov. Temu ustrezno bi se moral prilagajati postopek preiskave, odvisno od tega kaj se preiskuje in s katerega nivoja, ali ugrabitve, ali izginotja. Temu primeren je tudi rezultat, slab ali dober, brez ugibanj in nepotrebnih 'žrtev'. Saj razumete, ni pretežko.
gojec
30. 05. 2007 11.21
Kriva sta v prvi vrsti starša sama, saj ne smeta puščati otroka samega, zvečer in celo v tuji državi. Zdaj pa imata izlet po celi Evropi in obisk pri papežu. A je to mogoče uradni postopek pri raziskavi izginotja??
anzi_mahackala
29. 05. 2007 23.07
Itak, da je nacrtovano vse. Starsa sta se zmenila za igrano ugrabitev nepridipravov in potem delata taksne stvari, da se narodu zasmili (meni ne). Ti filmi so le plod za nadaljni iztrzek. Ce pa je deklica resno ugrabljena pa lahko recem, da jima naj Bog pomoga, samo njihovo pocetje je vsekakor nesprejemljivo.
Underwerse
29. 05. 2007 22.52
Prejle sm gledal nastop preko neta od sinead o' connor na youtube ko govori oz. poje o zlorabi otrok zlorabljenih od cerkve (zravn se raztrga papezevo sliko) potem pa preberem da sta zakonca nesla sliko hcerke k papezu. Hmm mogoce sumta cerkvene podanike :S
indijaner@email.si
29. 05. 2007 20.12
Ne morem verjeti, da se nekaterim zdi čudno, da starši hočejo svojega otrka nazaj! Enostavno ne morem verjeti. To so najbrž ljudje, ki jim pomeni več abto ali televizija, ali eps, kot otrok???????? Pa kaj je z vami, ljudje? Kaj pa, če bi vam ugrabili otroka? A vi pa imate pse namesto otroka. Pa tudi, če bi vam vzeli psa, bi bili nabrž žalostni. Groza, kje živim!
Ramzess
29. 05. 2007 17.44
Se strinjam s tabo Jethro, po toči zvoniti je prepozno. Še posebej po tem kar je prišlo na dan, da predvsem oče nima lepe preteklosti, kup težav in sovražnikov, kar je ljuba žena morala vedeti, zdaj se mu pa to maščuje. Jasno je da se vsa ugrabitev vrti okoli maščevanja staršem, oz. očetu. Poleg tega je jasno, da je oče glede svojega življenje v preteklosti in sedanjosti, bil neiskren in zavajal policijo, da je posledično naredila več škode kot je potrebno, saj preiskavo vodila kot da išče pedofilsko mrežo, vsaj takšnen vtis dobi človek po vseh tistih zaslišanjih in zasegih računalnikov in druge elektronske tehnologije. In ni čudno, da so vsi zgražali nad njihovimi napakami in neučinkovitostjo. Oče se je sicer pač izkazal v slabi luči, se bo pa morda, če ima gospa parapsihologinja Belen Alarma, ki so jo vključili v zadevo, prav, vsaj za hčer končalo dobro. Skrajni čas da oče začne urejati svoje zadeve in dolgove. Male napake strašev lahko razkrijejo velike težave družine oz. staršev, tudi v tem primeru je žal tako. Skratka, razumljivo da bi vsak starš naredil vse da najde svojega otroka, toda brez iskrenosti je vsak rezultat lahko jalov.
Jethro
29. 05. 2007 16.42
Ljudje znajo biti živali, oz. še hujši, na žalost tak je svet....Želim, da tile starši dobijo hčerkico nazaj, kot si to želi vsak normalen človek...samo pa ne morem razumeti, kje sta ta dva starša imela glavo, ko sta šla na večerjo, hčerkico pa izpustila izpred oči???? Niti 4 leta, ljudje božji...po toči zvoniti je prepozno. Ponavljam, želim si, da se jim vsem trem ta mora konča res kmalu, saj jih je ta šola že tako ali tako zelo drago stala!!!! In res je, mediji prav uživajo in ne vem zakaj tolikšen bum s to zgodbo...koliko otrok izgine po svetu pa še črhnejo ne o njih!!!
drzavljan35
29. 05. 2007 16.26
Ne gre se tukaj za medijsko pozornot prosim vas! Starsi so v paradoksalnem obupu, otrok jim je izginil!!! Sicer je pa res - hvale vredno da naredili taksn skandal in je prav, naj se otrok najde, otrok ni igraca, saj gre za zivo bitje in se sam ju podpiram in upam da j najdeta zivo in zdravo. Me pa zalosti, da so taksni ljudje na svetu in da je svet tako krut, da se nekdo prezivlja na tak nacin, da krade ottroke... Kar me se bolj preseneca, kako to da v SLOVENIJI ko kdo izgine, ni ne sluha ne duha o njemu, nihce ne pise, niti javnost ni toliko zainterisirana niti drzava ne naredi nekega taksnega premika, kakor je Portugalska. Namrec poznamo v SLOVENIJI ze kar nekaj oseb, ki so izginile, med njimi tudi otrok, v neznano kam... Ampak ni bilo nikakrsne galame o tem,.. to me najbolj zalosti! Zgleda je VSE samo v denarju in vse se vrti sam okoli denarja in interesa! Fuj!!!!
it.sucks2@yahoo.com
29. 05. 2007 15.55
ghjklm
29. 05. 2007 15.55
po moje gre pa samo za to, da mediji ne pozabijo nanjo. nekje sem slišala, da je prav to največji strah staršev (seveda, poleg ugrabljene deklice) - da se o njej ne bi več poročalo. Ker če ni na novicah tudi mi, ljudje, pozabimo.
paparoach@volja.net
29. 05. 2007 15.54
Za to deklico ni več pomoči ... She will never return ...
Vegos
29. 05. 2007 15.41
Ma, bomo videli kaj se bo izcimilo.
majanovak@yahoo.com
29. 05. 2007 15.29
Najbrž imate vsi prav. V dvome me je spravil obisk pri papežu. Sicer pa je res težko vedeti, kako bi sam reagiral v takšnem primeru in seveda smo ljudje tudi različni. Je pa tudi res, kar sta rekla Vegos in Jogan, da številni pogrešani otroci niso deležni nobene kampanje, za večino nikoli ne izvemo. Res je vse odvisno od denarja.
Vegos
29. 05. 2007 14.49
Jogan, opozoril si na zelo pomemben problem, ja. In imaš čisto prav.
Materi
29. 05. 2007 14.47
KArkoli, belo blago iz vzhoda, zahoda, juga karkoli. Problem je v tem, da nismo vsi enaki v EU. Ker gre za angleško familijo, je vsa Portugalska na nogah, da se ne bi zamerila zahodu...
Vegos
29. 05. 2007 14.39
Jogan, verjetno misliš na "belo blago" iz vzhodne Evrope in Azije?
Materi
29. 05. 2007 14.34
Res je. Se strinjam. Ne vem zakaj je pa ta britanska deklica tako pomembna! Ne me narobe razumeti, vendar je zagotovo v Rusiji ali pa kje drugje vsaj nekaj takih deklic ki zginejo pa ni skoraj omembe vredno. Tukaj pa so očitno dvojna merila. Vsa EU je na nogah za deklico. Še enkrat, ne me narobe razumeti, sem zato da se jo najde.
anakos@email.si
29. 05. 2007 14.33
Nikoli nismo vsi enaki, na istem. Tudi naše odločitve so lahko zelo različne - tudi glede na finančne možnosti. Verjamem, da starša žre, zelo žre, da se jima je to zgodilo (zakaj nisva zrihtala varstva?!), da zdaj skušata narediti vse, vse, več kot vse ... Poznam občutek, ko misliš, da bo rešitev, samo dovolj daleč moraš iti, ne smeš odnehati. Hudo, zelo hudo se mi pa zdi za njuna mala dva otroka ...
krtkoen
29. 05. 2007 14.29
Ne vem, lahko da imata prav, resnica bi nekega dne morala priti na dan ... pa vendar: ko starš ostane brez otroka, ali ni povsem normalno, da naredi vse, da ga dobi nazaj? Pa naj tistim, ki zadevo le opazujejo (-mo) s strani, izgleda še tako sumljivo. Tudi sam bi v takšni situaciji naredil vse, ne glede na javno mnenje - cilj v takšni situaciji opravičuje (vsa) sredstva ...
mcgregorslo@hotmail.com
29. 05. 2007 14.13
jaz sem isto pomislil....po eni strani je ful neka velika nagrada za najditelje...po drugi pa nek fond kjer lahko doniraš keš...pa še celo spletno stran so naredil, kjer opisuje kaj dela družina do minute natančno .... nevem kaj si naj mislim